iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 146 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Je kunt ook pas ~25 min voor de race inschrijven.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:45:
Ik had niet op zitten letten, maar ons Kart event kreeg zelfs wat aandacht op de Social Media van Tweakers ;)
Hahahahaha 1 foto met een persoon op de kart en wie is het :+ :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
@Arfman Ga je nog een seizoen Radical pakken zie dat de participatie best goed is de afgelopen drie dagen weet niet of dit een voorbode is voor de rest van het seizoen. En het is fixed setup dus geen gekloot met banden pressures en dergelijke.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-10 10:01
NickThissen schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:13:
Je kunt ook pas ~25 min voor de race inschrijven.
ja I know.
maar dat geeft die bij alle race's die grijs zijn.
ook 5 min voor die van start gaat.
denk dat ik vanavond maar even een support ticket aan ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:27

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2018 Season 3 Patch 1 Release tomorrow, June 14th, beginning at 9:00am EST.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. The Test Drive iRacing service will be online during this downtime.

iRacing.com Downtime Schedule:

CEST
Thu 2018-06-14 0900 Overlap Sessions Prevented*
Thu 2018-06-14 1500 Race Servers Unavailable

All times are subject to change.

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

*Hosted sessions are allowed to be created and run that do not overlap the "Race Servers Unavailable" time. For example, 6 hours before the maintenance period begins, you can create a hosted session that lasts up to 5 hours, but not one that lasts for 6 or more hours.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Op de GOT-racing site staat dat er in 2016 door jullie een GOT Iracing school werd georganiseerd.
Zijn er nog mensen van plan om dit weer te organiseren?

Het programma ziet er goed uit en kan beginnende Iracers (zoals ik :P ) goed op weg / verder helpen.

Gr
Ernst

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Miammi Vrice schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:02:
Op de GOT-racing site staat dat er in 2016 door jullie een GOT Iracing school werd georganiseerd.

Het programma ziet er goed uit en kan beginnende Iracers (zoals ik :P ) goed op weg / verder helpen.

Gr
Ernst
ik zal de boel weer eens aanzwengelen.
Ik kom er op terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sk1nny666
Miammi Vrice schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:02:

Gr
Ernst
* steekt ook zijn hand op.
ik kan wel wat schooling gebruiken 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17

Arfman

Drome!

PatrickPost1972 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:44:
@Arfman Ga je nog een seizoen Radical pakken zie dat de participatie best goed is de afgelopen drie dagen weet niet of dit een voorbode is voor de rest van het seizoen. En het is fixed setup dus geen gekloot met banden pressures en dergelijke.
Zeker @PatrickPost1972 ! Sterker nog, zojuist zijn er 3 splits official gegaan! Ik zat in de 2e split maar hing hem helaas in ronde 11 van 15 in de vangrail (zachtjes, dat wel) met een meatball als gevolg. Auto was nog prima mee te rijden maarja .. dat damage model mag echt wel op de schop imo.

Ik ga zeker zo veel mogelijk races meepakken, ik vind het nog steeds een enorm fijne auto.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Ik hoorde dat er een broadcast race was in de iR Le Mans series, dus dacht leuk ik doe mee in de Porsche GTE. "Helaas" waren er 200 mensen ingeschreven en zat ik in split 3 :+ En zelfs daar kon ik niet meer dan 11e voor elkaar krijgen... Nja, 8e had gekund maar had een spin en een Trading Paints crash waardoor iRacing in windowed mode sprong :/

Wel erg lekkere auto zeg, heb eigenlijk elk moment wel genoten en zelfs in de spin was het gewoon volledig eigen schuld (te vroeg terugschakelen + sturen). Maar eens wat meer oefenen misschien kan ik weer eens wat iRating winnen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
JoepW schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:13:
Hier gaat de discussie verder over het e-sport event: Tweakers Gaming Live
De hardware kun je wellicht via Quido (UGX) regelen.
Hij heeft een hele mooie trailer met complete sim rigs.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die broadcast race :( Ik reed hele race aan de leiding in split 1 LMP1 en dan de laatste lap met een paar corners to go kreeg ik een blue screen :( achja gelukkig kon men teammate hem dan wel nog winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 16:05
Arfman schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Zeker @PatrickPost1972 ! Sterker nog, zojuist zijn er 3 splits official gegaan! Ik zat in de 2e split maar hing hem helaas in ronde 11 van 15 in de vangrail (zachtjes, dat wel) met een meatball als gevolg. Auto was nog prima mee te rijden maarja .. dat damage model mag echt wel op de schop imo.

Ik ga zeker zo veel mogelijk races meepakken, ik vind het nog steeds een enorm fijne auto.
Dat heb ik dus ook al een paar keer gehad, zodra je over een takje rijd is die hele auto krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10 20:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:07:
Ja die broadcast race :( Ik reed hele race aan de leiding in split 1 LMP1 en dan de laatste lap met een paar corners to go kreeg ik een blue screen :( achja gelukkig kon men teammate hem dan wel nog winnen.
Er lijkt ook haast geen competitie (op de top dan) te zitten in de LMP1 of wel? Ik keek de broadcast race mee en alle toppers van iRacing zaten in de GTE's, buiten jij en Patrick geen hoge iRatings in de LMP1's. Trekt toch niet zoveel mensen de LMP1's lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:15
JoepW schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:39:
[...]
ik zal de boel weer eens aanzwengelen.
Ik kom er op terug.
d:)b altijd leuk

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag

Ik ben Yannick Meuleman komende uit Londerzeel.
Ik werk halftijds op de universiteit van Antwerpen en studeer een bachelor in de Bouwkunde.

Zelf speel ik iRacing twee jaar en heb grotendeels van mijn carriere bij AOD gezeten.
Omdat mijn leven een beetje veranderde van een niet zo nachtelijk leven naar een normaler leven kon ik er niet meer bij blijven door het uurverschil. (het zijn veelal Amerikanen.)
Nu tussen AOD en nu heb ik bij een iets serieuzer team gezeten, maar daar is de activiteit buiten de pro Qualifiers redelijk laag. Daardoor ben ik een beetje op zoek naar 'team' dat wat meer leden heeft en wat actiever is.
Ik heb een iRating van om een beide 5000 en zoek gewoon wat meer activiteit om er wat terug plezier in te vinden.

Ik zal op Teamspeak komen wanneer ik kan om te zien hoedat de activiteit hier zit. Als het me bevalt blijf ik misschien wel.

Hopelijk tot op de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:43:
Goedendag

Ik ben Yannick Meuleman komende uit Londerzeel.
Ik werk halftijds op de universiteit van Antwerpen en studeer een bachelor in de Bouwkunde.

Zelf speel ik iRacing twee jaar en heb grotendeels van mijn carriere bij AOD gezeten.
Omdat mijn leven een beetje veranderde van een niet zo nachtelijk leven naar een normaler leven kon ik er niet meer bij blijven door het uurverschil. (het zijn veelal Amerikanen.)
Nu tussen AOD en nu heb ik bij een iets serieuzer team gezeten, maar daar is de activiteit buiten de pro Qualifiers redelijk laag. Daardoor ben ik een beetje op zoek naar 'team' dat wat meer leden heeft en wat actiever is.
Ik heb een iRating van om een beide 5000 en zoek gewoon wat meer activiteit om er wat terug plezier in te vinden.

Ik zal op Teamspeak komen wanneer ik kan om te zien hoedat de activiteit hier zit. Als het me bevalt blijf ik misschien wel.

Hopelijk tot op de TS
Welkom. Ik zou zeggen kom lekker op de maandagen meedoen met het GTE Tournament ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Welkom!

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een membership kado te geven aan iemand? Ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen via Store - Gift Cards maar dat lijkt down (en volgens mij was dat ook alleen voor credits ofzo?). Heb maar een mailtje naar support gestuurd maar die reageren natuurlijk pas ergens in de middag op z'n vroegst, dacht misschien heeft iemand hier ooit een gift card gekregen ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan inderdaad credits aan iemand Kado doen, deze persoon kan er dan alles mee kopen dat op iRacing te koop staat denk ik (de membership included.) Ik denk wel dat de persoon die het krijgt een actieve iracing account moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:33:
Je kan inderdaad credits aan iemand Kado doen, deze persoon kan er dan alles mee kopen dat op iRacing te koop staat denk ik (de membership included.) Ik denk wel dat de persoon die het krijgt een actieve iracing account moet hebben.
Klopt, maar hij heeft nog geen account dus dit werkt niet. Vind het juist leuk om een nieuw membership kado te doen, eventueel met een auto erbij ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt Kado doen, maar deze site gebruik ik wel eens voor vrienden die nieuw willen beginnen aan iracing.
Niet alle codes werken maar er moet maar 1 werkende tussen zitten.
https://www.retailmenot.com/view/iracing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NickThissen schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:28:
Welkom!

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een membership kado te geven aan iemand? Ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen via Store - Gift Cards maar dat lijkt down (en volgens mij was dat ook alleen voor credits ofzo?). Heb maar een mailtje naar support gestuurd maar die reageren natuurlijk pas ergens in de middag op z'n vroegst, dacht misschien heeft iemand hier ooit een gift card gekregen ofzo?
Laat iets weten als je meer nieuws hebt over de gift cards, ik zou er 1tje moeten hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de patch van vandaag
This release focuses on fixing some issues and adding additional polish to the 2018 Season 3 Release.

CHANGE LOG:

Connectivity

- IPv6 network protocol connection fallback to IPv4 now occurs automatically.
- - When connecting the Simulation to an online session, the Simulation has the ability to use either the IPv4 or the IPv6 network protocol (assuming your computer and your network have IPv6 fully enabled). You may enable the Simulation's use of IPv6 on the Members website, in the "Settings" area of the central navigation bar. If you can move the "USE IPv6" Slider to On, and it stays there after refreshing the page, then your computer has IPv6 enabled, and the Simulation will prefer to use IPv6 when connecting to any of our race servers that also support IPv6. With this build, if the connection attempt to a race server failed using IPv6, the Simulation now automatically instead tries to use IPv4 to make the connection.

Race Control

- Race Control will be tolerant of a small mistake if you touch or cross the race track surface while trying to stay down on the apron for pit exits.

Dynamic Track

- The computations for the number of marbles created and picked up during track initialization has been adjusted to be more sensitive to the work being done by the tires.

Visual Effects

- A new jumbotron animation has been added.

- Fixed the appearance of distortion particles with Particle Detail set to Medium.

- Adjusted the grass debris effect.

Audio

- Backfires and gear shifting sounds for stockcars have been improved.

Peripherals

- Fixed a possible crashing issue triggered by the Razer LED backlight when Chroma is not fully installed.

Telemetry

- Colon (:) characters will be automatically removed from user provided Session strings (such as from Team Names) to ensure code functionality.

- A new telemetry Session string entry has been added: "DriverInfo:DriverCarEngCylinderCount:". This will tell you how many cylinders are in the vehicle engine.

Macros

- The "L" and "R" commands have been added to the pit macro help string.
- - Type "#help" in the chat window to see a full list of the pit macros.

CARS:

Dirt Midget

- The left-side arm guard panel has been removed.

Ferrari 488 GTE

- 2018 Season 3 BoP Adjustment: Aero downforce and engine torque have each been reduced slightly.

Modified - SK

- The nerf bars on this vehicle are now a paintable vehicle part.
- - Users will need to update any custom car textures they may have for this change.

NASCAR Camping World Chevrolet Silverado

- Season setups have been updated.

NASCAR Camping World Toyota Tundra

NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala

- Engine sounds have been improved.

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet SS

NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion

NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry

- Fixed an issue with the bloom effect on the digital display.

NASCAR XFINITY Ford Mustang

NASCAR XFINITY Toyota Camry

Porsche 911 RSR

- The dash-mounted slip lamp display has been adjusted to display the information provided by Laurens Vanthoor.
- - The display functions as follows:
- - - The left and right side display above the dash are for the left and right side tires respectively.
- - - The display indicates wheel lock by showing purple lights for the left and right front tires, yellow lights for the left and right rear tires.
- - - When traction control is activated, the lights will turn a solid blue color.

- Baseline setup has been updated.

Subaru WRX STI

- 2018 Season 3 BoP Adjustment: Engine torque reduced slightly. Minor adjustment to vehicle mass and inertia properties.

Super Late Model

- Fixed an issue with the left-front suspension.

TRACKS:

Daytona circa 2007

- The apron material for all configs at this track are now dirt instead of sand.

Daytona International Speedway

- The apron material for all configs at this track are now dirt instead of sand.

ISM Raceway

- Pit road adjustments including:
- - Speed limit box now appears earlier.
- - A merge line has been added.
- - Pace car entry and exit has been adjusted.

Michigan International Speedway - 2014

- Pit merge line has been adjusted away from the racing surface slightly.

- Pace Car entry has been adjusted slightly.

Texas Motor Speedway

- (Texas Motor Speedway - Road Course Long) - Starting grid stall maximum amount has been increased to 60.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/got-racing-school.png

Reserveer alvast in jullie agenda.

Woensdag 27 juni as rond 20:00 uur!

Of het rookie (MX-5) of advanced school (GTE's) wordt zijn we nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Staat genoteerd. Zelfs al heb je de basis al onder de knie, is altijd gezellig en leerzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Argh, 27 juni zit ik op een eiland voor een ander evenement :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexji schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:51:
[...]

Er lijkt ook haast geen competitie (op de top dan) te zitten in de LMP1 of wel? Ik keek de broadcast race mee en alle toppers van iRacing zaten in de GTE's, buiten jij en Patrick geen hoge iRatings in de LMP1's. Trekt toch niet zoveel mensen de LMP1's lijkt het.
Ja competitie valt een beetje tegen, maar wordt gewoon wachten op NEO en SCO. We hebben al een paar races gereden tegen Mivano enzo en Sorg is ook wel snel in die LMP1 maar ik zou toch heel graag die F1 WC jongens erbij hebben want die had ik wel verwacht in LMP1 :( gisteren deed Alex Simpson wel mee maar dat was het ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 10:03
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:24:
[...]

Ja competitie valt een beetje tegen, maar wordt gewoon wachten op NEO en SCO. We hebben al een paar races gereden tegen Mivano enzo en Sorg is ook wel snel in die LMP1 maar ik zou toch heel graag die F1 WC jongens erbij hebben want die had ik wel verwacht in LMP1 :( gisteren deed Alex Simpson wel mee maar dat was het ook..
Ik ben ook wel benieuwd.. Ik denk dat je ze met name in de special events gaat tegenkomen.. Ben ook wel benieuwd wat de FAG2 jongens gaan doen. Hoewel, steeds meer "snellere" gasten gaan naar platformen waar wel geld te verdienen valt.. beetje jammer..

Voor mijzelf geldt dat ik komend seizoen weer skippy ga doen, blijft toch competitief en leuk zonder dat ik 400 uur moet stoppen in setup werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:37:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd.. Ik denk dat je ze met name in de special events gaat tegenkomen.. Ben ook wel benieuwd wat de FAG2 jongens gaan doen. Hoewel, steeds meer "snellere" gasten gaan naar platformen waar wel geld te verdienen valt.. beetje jammer..

Voor mijzelf geldt dat ik komend seizoen weer skippy ga doen, blijft toch competitief en leuk zonder dat ik 400 uur moet stoppen in setup werk.
En op maandagen met de GTE, natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:12:
[afbeelding]

Oh jammer, woensdag is het sportdag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
A1AD schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:24:
[...]

force feedback goed hoog zetten ook goed voor de spiertjes :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
[...]

Joohoo, eSports?!

Wel creatief wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

Prio’s! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ik heb 2 verslavingen en 1 kan ik maar enkel op woensdag en de andere ongeveer elke dag.

Have Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan84
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-10 18:18
[afbeelding]

Staat genoteerd! Kijk er naar uit!
+1 voor GTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2018 Season 3 Patch 1 Hotfix 1 Release tomorrow, June 15th, beginning at 9:00am EST.

This will fix a serious issue with Heat Races.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. The Test Drive iRacing service will be online during this downtime.

iRacing.com Downtime Schedule:

EDT
Fri 2018-06-15 0300 Overlap Sessions Prevented*
Fri 2018-06-15 0900 Race Servers Unavailable

UTC
Fri 2018-06-15 0700 Overlap Sessions Prevented*
Fri 2018-06-15 1300 Race Servers Unavailable

CEST
Fri 2018-06-15 0900 Overlap Sessions Prevented*
Fri 2018-06-15 1500 Race Servers Unavailable

AEST
Fri 2018-06-15 1700 Overlap Sessions Prevented*
Fri 2018-06-15 2300 Race Servers Unavailable

All times are subject to change.

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

*Hosted sessions are allowed to be created and run that do not overlap the "Race Servers Unavailable" time. For example, 6 hours before the maintenance period begins, you can create a hosted session that lasts up to 5 hours, but not one that lasts for 6 or more hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
[afbeelding]

ik kan er denk ik gewoon bij zijn.
en of het nou de mx-5 is of de GTE maakt mij niet zoveel uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Hoi,

Nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Maurice, 38 jaar en woon in Roermond.

Ooit begonnen met Ridge Racer, via Need For Speed, TOCA en DTM Race Driver veel uurtjes online doorgebracht met Forza Motorsport.

Na jaren van afwezigheid ben ik sinds 2 jaar weer redelijk actief met race sims. Ik heb hierdoor ook meteen mijn simrig ge-update, maar heb nog wel wat wensen voor de toekomst 8)7

Ik ben nog zoekende naar de race sim die het beste bij mij past. Na PC2, rFactor2 en AC probeer ik nu toch ook maar eens de duurste variant. Ik rij op dit moment in de Skip Barber Race Series en dat bevalt me erg goed. Naast de goede handling heb ik ook veel plezier aan close racing online.

Ik zie dat jullie reeds gestart zijn met een nieuw GTE Tournament. Graag zou ik wel eens een race willen meedoen om te kijken waar ik sta tussen alle andere "pannenkoeken" ;)
Mijn 911 RSR staat reeds in de garage.

See ya on track !

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Welkom!
NickThissen schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:28:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een membership kado te geven aan iemand?
Update vanuit support: nee dit is helaas niet mogelijk (tenminste op dit moment niet). Wat wel zou kunnen is zelf een nieuw account maken, naam laten veranderen en dan email/password kado doen. Maar dan moet de ontvanger dus zelf daarna zijn email en creditcard veranderen, niet echt handig...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maurice W schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:17:
Hoi,

Nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Maurice, 38 jaar en woon in Roermond.

Ooit begonnen met Ridge Racer, via Need For Speed, TOCA en DTM Race Driver veel uurtjes online doorgebracht met Forza Motorsport.

Na jaren van afwezigheid ben ik sinds 2 jaar weer redelijk actief met race sims. Ik heb hierdoor ook meteen mijn simrig ge-update, maar heb nog wel wat wensen voor de toekomst 8)7

Ik ben nog zoekende naar de race sim die het beste bij mij past. Na PC2, rFactor2 en AC probeer ik nu toch ook maar eens de duurste variant. Ik rij op dit moment in de Skip Barber Race Series en dat bevalt me erg goed. Naast de goede handling heb ik ook veel plezier aan close racing online.

Ik zie dat jullie reeds gestart zijn met een nieuw GTE Tournament. Graag zou ik wel eens een race willen meedoen om te kijken waar ik sta tussen alle andere "pannenkoeken" ;)
Mijn 911 RSR staat reeds in de garage.

See ya on track !
Welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:18

RKD

[afbeelding]

Gaaf Joep! Vorige was erg leerzaam.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
hoelang duurt het meestal voordat je een reactie krijgt vanuit Iracing support?
heb 2 dagen geleden een ticket ingeschoten over dat ik sommige series niet kan joinen.

maar nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
sk1nny666 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:19:
hoelang duurt het meestal voordat je een reactie krijgt vanuit Iracing support?
heb 2 dagen geleden een ticket ingeschoten over dat ik sommige series niet kan joinen.

maar nog geen reactie op gehad.
Met welke series heb je problemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:45:
[...]

Met welke series heb je problemen dan?
ik had problemen met verschillende series, IMSA, advanced mazda, pro mazda en nog wel een paar.
de knoppen waren gewoon grijs. en bv. de skip deed het weer wel.

maar ik heb net heel iracing er af gegooid.
en hij is nu opnieuw aan het downloaden.

maar het knopje is nu niet meer grijs maar rood, (update nodig).
dus mogelijk is het hierdoor al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Nou benieuwd! Misschien dat het een cache dingetje was na je promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Als hij grijs is kan het zijn dat je al in een andere sessie zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10 20:12
sk1nny666 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:48:
[...]

ik had problemen met verschillende series, IMSA, advanced mazda, pro mazda en nog wel een paar.
de knoppen waren gewoon grijs. en bv. de skip deed het weer wel.

maar ik heb net heel iracing er af gegooid.
en hij is nu opnieuw aan het downloaden.

maar het knopje is nu niet meer grijs maar rood, (update nodig).
dus mogelijk is het hierdoor al opgelost.
Als ik het mij goed herinner is er echt helemaal niks aan de hand met je iRacing maar komt dat gewoon omdat sommige races niet elk uur (skip wél!) zijn maar bijvoorbeeld elke 2/3/4 uur (IMSA?). Je ziet dan in die weergave de race wel elk uur staan maar alleen op de uren waarop die echt gereden wordt is ie klikbaar.

Niet een erg duidelijk systeem in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
opnieuw installeren blijkt het niet te hebben opgelost.
en ik zie er wel gewoon mensen op ingeschreven staan dus ze worden wel echt gereden.
iracing grijs2

zoals je ziet zijn er verschillende grijs en anderen wel weer goed.
en dit is nu al de gehele week zo, heb nog geen imsa race kunnen rijden.

en op de support site staat iets over je lokale tijd maar die klopt ook gewoon.

iemand anders misschien nog ideeën? iracing support schiet niet echt op op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Check nu nog eens dan? Je kan maar vanaf x min voor een race je inschrijven, dus wellicht daarom grijs? En nadat hij gestart is kan je ook niet meer inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
sk1nny666 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:09:
en ik zie er wel gewoon mensen op ingeschreven staan dus ze worden wel echt gereden.
[afbeelding]

iemand anders misschien nog ideeën? iracing support schiet niet echt op op deze manier.
En als je via het pull down menu boven en dan sessions kijkt kan je dan ook niks selecteren????

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Scr33x0r schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:18:
Check nu nog eens dan? Je kan maar vanaf x min voor een race je inschrijven, dus wellicht daarom grijs? En nadat hij gestart is kan je ook niet meer inschrijven.
ja weet ik maar dan hoort die een blauw belletje te geven die je bij sommige anderen wel ziet staan.

maar op dit moment lijkt alles in eens weer in orde.
ik ga lekker racen en hoop dat het zo blijft.

blijft vaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
sk1nny666 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:38:
[...]

ja weet ik maar dan hoort die een blauw belletje te geven die je bij sommige anderen wel ziet staan.

maar op dit moment lijkt alles in eens weer in orde.
ik ga lekker racen en hoop dat het zo blijft.

blijft vaag.
Ik heb dit ook al meegemaakt, je bent niet alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

*admin edit* Ik weet niet of je per ongeluk in het verkeerde topic hebt geplaatst of iets te vroeg aan je vrijdagmiddag borrel bent begonnen,... maar ik heb je proza verwijderd.

[ Voor 81% gewijzigd door Ircghost op 16-06-2018 00:15 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
sk1nny666 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:09:
[afbeelding]

Dit is al heel lang zo op deze pagina, om een of andere reden worden races weergegeven op starttijden dat er geen racesessie is. In plaats daarvan wordt de sessie weergegeven die op dat moment al in gang is. De beste tip die ik je hiervoor kan geven is om deze pagina niet te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Dit heb ik ook een paar keer (best vaak eigenlijk) gehad. Een harde refresh helpt soms. Wat ik ook doe is dat ik na het "What's HOT" overzicht ga.
Wellicht kun je een andere browser proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
JazzGreenway schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:00:
[...]

Dit is al heel lang zo op deze pagina, om een of andere reden worden races weergegeven op starttijden dat er geen racesessie is. In plaats daarvan wordt de sessie weergegeven die op dat moment al in gang is. De beste tip die ik je hiervoor kan geven is om deze pagina niet te gebruiken...
maar dan zou er om kwart voor 2 geen imsa, spec racer ford of formula renault zijn?
bij deze 3 series zijn alle knoppen grijs.
en als ik naar de serie zelf ga kan ik me ook niet inschrijven op een race.
kan wel een time trial selecteren.

ik wil gewoon imsa rijden, maar dat word zo helemaal niks.
erg jammer, heb ik zooi gekocht wat ik niet kan gebruiken.
en van iracing support alleen een standaard bericht terug gehad, met dingen die ik al had gedaan, wat ik ook in het ticket had gezet.

hoop echt dat het snel is opgelost want dit doet echt afbreuk aan het race plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, om kwart voor 2 rijden die series niet... De races zijn maar eens in de 2 uur, dus de volgende is weer om kwart voor 3. Volgens mij heb je helemaal geen probleem maar probeer je gewoon races te rijden die niet bestaan :)

Via de Race Now balk bovenin kun je (vind ik dan) veel duidelijker zien wanneer de volgende race is. Die wordt rood zodra je kan inschrijven (ongeveer 20-25 min voor de start tijd die aangegeven is).

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 16-06-2018 13:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
NickThissen schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:45:
Nee, om kwart voor 2 rijden die series niet... De races zijn maar eens in de 2 uur, dus de volgende is weer om kwart voor 3. Volgens mij heb je helemaal geen probleem maar probeer je gewoon races te rijden die niet bestaan :)

Via de Race Now balk bovenin kun je (vind ik dan) veel duidelijker zien wanneer de volgende race is. Die wordt rood zodra je kan inschrijven (ongeveer 20-25 min voor de start tijd die aangegeven is).
lekker duidelijk dan.
mogen ze wel wat aan gaan doen, want als die goed werkt vind ik dat andere overzicht wel prettig.
even kijken welke race je het beste kan gaan rijden.
maar op deze manier heb je er niks aan natuurlijk.

maar dan is dat dus alleen zo met series die elke 2 uur rijden.
en daarom heb ik er bv. met de skip geen last van omdat die elk uur rijden.

ik ga even kijken of dat het is, ik laat het wel even weten.

--edit--
jep de aankomende IMSA race zou ik kunnen joinen.
knullig gebeuren zo. maar ik weet nu tenminste wat er aan de hand is.

[ Voor 6% gewijzigd door sk1nny666 op 16-06-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Een ontzettend saaie race met een veel te klein startveld. Jammer.

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 16-06-2018 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer, had graag meegedaan maar te laat thuis.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Nog even zo door en ik zit weer onder de 3k iRating :) Gaat lekker...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook! Van 3,8 naar 3,1 in enkele weken :p GT3 en GTE werken niet voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17

Arfman

Drome!

Ik ben net 3 x rondgetikt in de Radical, wagen maar aan de kant gezet want kwam 3 seconden per ronde te kort daardoor. Kansloze inhaalacties, 3 wide door de Bus Stop willen, iemand die perse voor T1 (lap 1 uitreraard) me voorbij moest en iemand die me bij het uitkomen van de Bus Stop aantikt. Lekker hoor, kan net zo goed GT3 gaan rijden zo.

EDIT: excuses in PM gekregen net van 1 van de 3 (degene die het meeste schade berokkende), dat dan weer wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 17-06-2018 21:57 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Welke auto is er een beetje pannekoekproof morgenavond? Spa, Glen en CTMP heb ik alle drie, wil het toch eens proberen. Ik ben zelf wel fan van de Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-GTE-Tournament.png
GoT | GTE Tournament 18S3-W218-06-18
Car(s)Track(s)
Ferrari 488 GTE
Ferrari 488 GTE
Fuel50 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Ford GT GTE - 2017
Ford GT GTE - 2017
Fuel50 % (+/- 49 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Porsche 911 RSR
Porsche 911 RSR
Fuel50 % (+/- 53 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Circuit de Spa-Francorchamps - Endurance
Circuit de Spa-Francorchamps - Endurance
Time of DayLate Afternoon
Pit stalls60 / 62
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Same settings as IMSA series

Mijn stream

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ik ga proberen mee te doen, maar het is onze eerste WK match om 17u, geen idee in welke toestand ik mij ga bevinden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

JoepW schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:37:
[video]

Een ontzettend saaie race met een veel te klein startveld. Jammer.
Ik had graag meegedaan, maar was weer druk met de autocross. Deze keer 2 uurs cross van Biddinghuizen gedaan. Ging een stuk beter dan vorige keer. Auto helemaal geen problemen deze keer, alleen paar keer voorscherm moeten uitdeuken door wat tikjes hier en daar.

In het begin kon ik goed meekomen op een droge baan, maar nadat er gesproeid was werd wel duidelijk dat ik de verkeerde banden had :P

hele race is hier te bekijken (Eerst 2 opwarm rondjes, start op 2:38)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Dat stuk modder censureerde je aardig uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik red het vanavond helaas niet :-( Hopelijk weer een mooie opkomst maar dat kan toch bijna niet anders op Spa :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
FastFred schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:53:
Welke auto is er een beetje pannekoekproof morgenavond? Spa, Glen en CTMP heb ik alle drie, wil het toch eens proberen. Ik ben zelf wel fan van de Ferrari.
Alleen nog ff zien wat ik ga kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

FastFred schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:20:
[...]

Alleen nog ff zien wat ik ga kopen :/
Ferrari is een prima keus. Volgens mij ook wel het snelste van het stel.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
488GTE gekocht, en alle banen die ik dit seizoen nog nodig heb maar nog niet had voor de Porsche Cup: Belle Isle, Phillip Island, Barber Motorsport Park en Road America. De komende 5 weken ben ik er dus in ieder geval bij :) Ik had dit seizoen wel Skip Barber kunnen gaan rijden, had ik maar 2 banen hoeven kopen, maar dan kom ik niet vooruit in m'n licentie.

Nu maar eens oefenen :P

[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 18-06-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn race is te zien vanaf 21:15:

En de School volgende week is met de GTE's op Lime Rock Park. Ik ben een programma aan het voorbereiden.
Morgen wil ik de inschrijving openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een uitgebreid antwoord waarom we maar zes verschillende auto's in een sessie kunnen hebben.
Good afternoon fellow iRacers,

This question has been getting asked a lot, so we are going to add it to our FAQs. Many of you are wondering why we limit the number of different car types per session. See below for a thorough explanation!

(Currently we limit to 6 different cars types, not to be confused with cars in a race field, in which we can have race fields of about 60 cars, if not limited by pit stalls).

Historically, when we have increased the number of car types we have run into compatibility issues with customer’s systems. Each additional car type in a session uses about 150MB of video memory, and 275MB of system memory. So six car types easily consumes about 1GB of video memory, and 1.6GB of system memory, that is just for the car types. When you add on all of the car paint jobs for a full session, a large track and all of its objects and textures, graphical frame buffers for the main display, post process effects, anti-aliasing, mirrors, cube maps, etc, it pushes many systems beyond their limits. And on windows, we don’t even have full use of the GPU or system RAM, it is shared across apps and the OS.

Next, there is an issue of stability. The more memory the simulator requires, the more chance there is problems with the GPU device drivers and or operating system that share the available resources. As things approach unknowable limits, the more chance there is of some sort of a memory-related failure, such as failing to resize the screen, or the GPU reporting itself removed to the application. Just using more memory is a risk, as memory is not 100% accurate all of the time, especially when overclocking. Additionally, although a fairly rare issue, whole different stability issue can occur relating to the car physics. With each additional car type, there is more chance of a race session being exposed to an undetected minor physics issue in one of the cars. If any of the car types in the session has a very minor bug, such as a numerical stability issue during collisions, the session is more prone to crashing out.

Finally, but not inconsequential, the car limit helps control load times. Each car type can require more than 10 seconds to load, so 6 car types are already over 1 minute of load time, just for the car types, on a fast system.

Simply put, our experience at this time is that the sessions with the most stability issues and longest load times are large multiclass races, particularly at large tracks, for the reasons above. Although our goal is to have everything possible and every feature possible we need to proceed taking everything into account. Our policy is that stability, speed, etc. and overall experience takes precedence over feature sets like having unlimited types of cars in a session. Our plan is to keep increasing the allowed number of car types as systems improve and as we continue to improve the efficiency of the sim. It was not all that long ago that we only allowed three or four car types and we have kept inching it up. It will not be that long until we increase to seven car types, etc.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3608664.page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Leuke race, leuke auto, mooi vol veld, behalve het geluid van die Ferrari :/ Dan had ik liever de Porsche gehad.

25e gestart, 20e gefinished, maar waarschijnlijk alsnog laatste want 29 incs... :X Maar die interesseren me toch niet op de maandagavond. Wat was eigenlijk het beste in de pitsstop? Ik ben alleen voor brandstof gegaan maar had de laatste paar ronden toch best last van onderstuur.

Oh Huibert, als je iemand voor bij wil laten, ga dan niet op de rem staan bij het uitkomen van de bocht, terwijl ik net het gas in trap. Dat scheelde niet heel erg veel namelijk en dan was onze race voorbij geweest. Tipje voor de volgende keer ;)

[ Voor 47% gewijzigd door FastFred op 18-06-2018 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
@FastFred 4 banden zijn denk ik een kleine 20 tal seconden extra, kun je dus niet goed maken, 2 links of rechts leggen op een GT auto komt ook niet goed denk ik
Gewoon iets kalmer rijden naar het einde toe en evt een seconde laten liggen, mij platte kever was bijna nog platter toen ik naar het einde toe 2 maal verrast was, daardoor nog 2 plaatsen verloren.

Wederom een heel leuke en cleane race met mooie deelnemersveld d:)b

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
gister prima vermaakt.
in het begin nog redelijk kunnen aanhaken en zelfs wat plaatsen kunnen pakken.
maar al snel wat foutjes gemaakt en kwam op de plek waar ik thuis hoor. :+

de auto nog prima rond kunnen sturen en het aantal incidenten redelijk binnen de perken weten te houden.

en in het laatste stuk van de race nog een mooi gevecht gehad met Casper, Jan en William.
een aantal ronden dit 3 tal achter mij kunnen houden maar door door te schieten in bocht 1 alle 3 voorbij moeten laten.

alleen volgens mij zat Casper aan het eind zonder Fuel en had William een foutje gemaakt.
Alleen Jan heb ik niet meer terug gezien.
erg leuk om zo achter in het veld nog zoon gevecht te hebben voor plaats 23.
volgens mij was het ook een mooi clean gevecht.

kortom volgende week ben ik er weer bij met mijn trage Ford, begin een beetje gevoel te krijgen voor die auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
@diknmuis Dat dacht ik al. Had er een beetje op gegokt. Had de brake balance wat naar voor gezet 52.7 ofzo, remde net wat fijner. Toen ik merkte dat de voorbanden dat richting het einde niet meer leuk vonden heb ik 'm terug geschroefd maar toen ik ging ik aan het eind van Kemmelstraight in de rondte :P

En ik ben met teveel brandstof geëindigd want ik had totaal niet nagedacht over hoeveel ik mee moest nemen.

Ik heb de Arjan de Vreede 2 setup gebruikt die hij gedeeld had en heb de eindoverbrenging 1 tandje korter gezet, prima setup :) Ferrari is ook heerlijk voorspelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xentor
  • Laatst online: 09:59
Ben sinds kort ook aan iRacing begonnen en heb me hierbij ook direct maar even ingeschreven bij GOT :).

Gewoon standaard auto's, vorige weeke en race gedaan en hierbij 3e geworden :+. Moet zeggen dat het wel een heel andere vorm van racen is dan ik ben gewend.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Xentor schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:55:
Ben sinds kort ook aan iRacing begonnen en heb me hierbij ook direct maar even ingeschreven bij GOT :).

Gewoon standaard auto's, vorige weeke en race gedaan en hierbij 3e geworden :+. Moet zeggen dat het wel een heel andere vorm van racen is dan ik ben gewend.
Welkom!
Wat bedoel je met ‘Moet zeggen dat het wel een heel andere vorm van racen is dan ik ben gewend.‘?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xentor
  • Laatst online: 09:59
JoepW schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:58:
[...]
Welkom!
Wat bedoel je met ‘Moet zeggen dat het wel een heel andere vorm van racen is dan ik ben gewend.‘?
Andere wat 'eenvoudiger' race games gespeeld zoals F1 2017 en project cars. Dit rijd toch wel een heel stuk anders en wat uitdagender :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Xentor schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:14:
[...]

Andere wat 'eenvoudiger' race games gespeeld zoals F1 2017 en project cars. Dit rijd toch wel een heel stuk anders en wat uitdagender :)
Tja, van game/spel naar sim :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-10 10:27

GK86

Heusinkveld Engineering

Leuke race gereden gister, jammer van mijn spin in de bus-stop na een paar ronden. Het veld zat qua snelheid zo dicht op elkaar dat even naar voren rijden niet lukte.

Voor mijn pitstop gevechten gehad met Martijn en Robbert. Na mijn stop wel een supergaaf gevecht tot het einde gehad met Tom, Joep en diezelfde Robbert. Laatste ronde deur-aan-deur met Tom, erg gaaf!

[ Voor 3% gewijzigd door GK86 op 19-06-2018 12:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 04-10 03:46
Net ook even gereden met de rookie series met de Mazda 5, maar nog geen succes gehad. Moet nog even oefenen. Iracing is qua gevoel zeker wel goed. Je voelt de banden meer grip krijgen en je harder kan pushen, maar een fout in Iracing wordt ook meteen afgestraft, dat is jammer.

Qua realisme en dan heb ik het over het online rijden en qua gevoel van banden heeft Iracing het zeker goed voor elkaar. Jammer dat het grafisch geen hoogstaand niveau is, maar aan de andere kant daar let je niet op omdat je zo geconcentreerd ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Me prima vermaakt. Gelukkig zat er veel publiek op de tribune want anders is het wel erg eenzaam rijden in de achterhoede :)

Iets te snel gereden in de pit en 20 sec penalty. :+

De auto heel kunnen houden maar kom aardig wat snelheid te kort. 220 en een beetje was het zo'n beetje.

Vandaag terug met de Porsche en met veel vliegwerk zowaar een 116.500 als beste lap maar dan komen er tocht wat zweetdruppels op het voorhoofd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TecTo schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:38:
Me prima vermaakt. Gelukkig zat er veel publiek op de tribune want anders is het wel erg eenzaam rijden in de achterhoede :)

Iets te snel gereden in de pit en 20 sec penalty. :+

De auto heel kunnen houden maar kom aardig wat snelheid te kort. 220 en een beetje was het zo'n beetje.

Vandaag terug met de Porsche en met veel vliegwerk zowaar een 116.500 als beste lap maar dan komen er tocht wat zweetdruppels op het voorhoofd 8)
Probeer deze setup maar eens. Ik vond hem lekker rijden, stabiel en genoeg stuur.
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/30748

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 19-06-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
Ik wil weer eens proberen met een GoT School mee te doen, heb net Teamspeak geinstalleerd, en geprobeerd in de Got-racing pagina in te loggen (lukt nog niet, WP database fout? heb op de site contact met beheerder gezocht). Mijn vraag is: is het nou handig om TS via headphone te doen en Iracing geluid via losse speakers, of alle geluid via headset?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://clubofmozambique.com/wp-content/uploads/2016/01/Mhoje_heavyrain_photo_jpg.jpg
quote: Tony Gardner
We were mapping out a plan today in regard to adding the ability to have xyz different tire sets and different compounds in our engineering meeting that we certainly want to do for rain and we know that is also a request generally. To set expectations, although we have started on rain in several areas including surface modeling and graphics, we still have a long way to go, we don't expect it to be a 2018 feature release.
Bron: http://members.iracing.co...ist/3608441.page#11095969
En ff verderop:
quote: Tony Gardner

[...]
Yes that but right now he is working on the "polish effect" for rain, it should change the normal race line, you can go read a book about it. Ha ha The problem with us is we are going to make it as real as we can. I'm not sure how much fun it will be. Get ready for no grip and really slow lap times. At least you won't get wet in an open wheeler and need to change your clothes. Although you could have a friend with a watering can stand over you I guess if you wanted additional realism. :)

[ Voor 33% gewijzigd door JoepW op 19-06-2018 20:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing Senior Software Engineer Richard Jobling provides an in-depth look into the new damage model that is currently under development. Read his blog here: https://www.iracing.com/road-new-damage/
Uitgebreide blogpost over het nieuwe schademodel.

Spoiler alert:
Afbeeldingslocatie: https://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2018/06/detached.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 19-06-2018 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:07

derx666

mecker ende blaet

holy crap....

ff een damage system ontwerpen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Onder de indruk!
En wij zijn ook betrokken als Tweakers!
Wij zijn ook betrokken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
WOENSDAG 27 JUNI 2018

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/got-racing-school.png

We gebruiken de GTE’s en oefenen op Summit Point – Main Circuit – School. We hebben voor Summit Point gekozen omdat alle type bochten erin zitten die we nodig hebben tbv de oefeningen en School omdat er dan meer pionnen staan ter orientatie. We gaan ons met name concentreren op een aantal ‘advanced’ zaken. Het is dan ook aan te raden om stabiel rondje te kunnen rijden voordat je meedoet aan deze school. Het hoeft absoluut geen super snel rondje te zijn maar je moet goed rond kunnen komen zonder ongelukken.........

Lees meer (verplichte kost) en schrijf je hier in.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 20-06-2018 06:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
flopdoc schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:47:
Ik wil weer eens proberen met een GoT School mee te doen, heb net Teamspeak geinstalleerd, en geprobeerd in de Got-racing pagina in te loggen (lukt nog niet, WP database fout? heb op de site contact met beheerder gezocht). Mijn vraag is: is het nou handig om TS via headphone te doen en Iracing geluid via losse speakers, of alle geluid via headset?
het beste is om al het geluid over je headset te doen.
anders heb je kans dat je Iracing geluid ook naar TS gaat.
wel zal je even moeten spelen met je volume want anders hoor je niemand meer op ts zodra de motor aan gaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
flopdoc schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:47:
Dat is niet handig. Je wilt juist horen wat de motor en je banden doen. Gewoon alles over de koptelefoon en even wat met het volume spelen zodat de auto niet overstemd wordt of andersom.

Sterker nog, ik heb afgelopen maandag voor het eerst TS gewoon op mute gezet tijdens kwali en race en dat beviel uitstekend, anders kan ik me niet concentreren. Ik moet alleen nog wel een knopje mappen om TS te muten, nu deed ik alt+tab en was de beeldverhouding in iRacing helemaal stuk toen ik weer terug ging naar iRacing en moest ik halverwege de kwali de sessie herstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 20-06-2018 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10 13:07
Ik doe (of deed) altijd TS op m'n laptop naast m'n simrig. Zo'n oordopje met microfoon van je telefoon in de laptop en onder je koptelefoon in één oor (vrij realistisch als je kijkt hoe coureurs oordopjes dragen onder hun helm). Kan ik gewoon op het laptopscherm zien wie er praat en je kan TS debuggen/instellen zonder iRacing te verlaten. Voor gebruiksgemak had ik een X360 controller in de laptop zitten en op m'n wheelbase liggen met één knop gemapped in TS voor push-to-talk en een andere voor continuous-broadcast.

Zou nog mooier zijn als TS een goede mobile app had, en het allemaal met je telefoon kon.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@gtrNL dat is best een goed idee! Ik heb met de pc links en een ventilator rechts alleen geen plek om een laptop neer te zetten. Ik wil eigenlijk eens een klein schermpje erbij hebben, 13" ofzo die ik op een standaardje kan monteren als extra scherm voor dingen als TS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
tijd om over te stappen naar discord !
heeft wel gewoon een telefoon app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:33:
tijd om over te stappen naar discord !
heeft wel gewoon een telefoon app.
TS heeft ook een telefoon app op IOS & Android!

Ik heb enkele jaren geleden een onwijze inspanning geleverd om de community profi (website, facebook & twitter) neer te zetten en daardoor ook twee gratis TeamSpeak licenties te mogen gebruiken voor de community. Dat gooi ik niet zo maar weg en daarnaast is Teamspeak nu goed ingericht, werkt perfect.
Discord is nog steeds een nieuweling en als daar de commercie toeslaat zou het zo maar opeens betaald moeten worden en dat is nou net waar we het geld niet voor hebben. Als we de licentie / servers een tijd niet zouden gebruiken vervalt ook onze licentie. Dus..... dat gaat dus niet gebeuren. ;)

Gaaf!

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 20-06-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
JoepW schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:51:
[...]

TS heeft ook een telefoon app op IOS & Android!

Ik heb enkele jaren geleden een onwijze inspanning geleverd om de community profi (website, facebook & twitter) neer te zetten en daardoor ook twee gratis TeamSpeak licenties te mogen gebruiken voor de community. Dat gooi ik niet zo maar weg en daarnaast is Teamspeak nu goed ingericht, werkt perfect.
Discord is nog steeds een nieuweling en als daar de commercie toeslaat zou het zo maar opeens betaald moeten worden en dat is nou net waar we het geld niet voor hebben. Als we de licentie / servers een tijd niet zouden gebruiken vervalt ook onze licentie. Dus..... dat gaat dus niet gebeuren. ;)
haha, ik snap het wel.
maar vind zelf discord wat krachtiger dan TS. en wat gebruiksvriendelijker.
en ik denk niet dat discord ooit betaald gaat worden, past niet in hun verdien model.
ze verdienen genoeg op andere punten.

maar als je teamspeak eenmaal hebt ingesteld werkt het wel prima.
maar heb toch steeds het idee dat ik met een programma werk uit het tijdperk dat ICQ groot was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Het geluid klinkt veeel minder brut in iRacing, jammer

Pagina: 1 ... 146 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies