iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 143 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:31

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:43:
@JoepW ga ik vanavond ff doen. Loon + vakantiegeld is binnen :D

Meteen vakantiegeld al weer op want auto moest gister voor APK :'(
Bijzonder tarief van de APK of extreem laag vakantiegeld ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De APK was gratis i.c.m. een onderhoudsbeurt. Alleen er was nog e.e.a. nodig om 'm goedgekeurd te krijgen :P Laten we het daar op houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Daarom heb ik geen auto ! ik vertrouw die garages nooit! maargoed dat is mijn probleem :)

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 19:19
NickThissen schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Dit is een GTE die samen met de Ferrari en Ford GTE gaat rijden. Maar inderdaad past dat niet in IMSA, lijkt me dat er een GT3 uit gaat dan?
Inderdaad: http://members.iracing.co...ist/3605952.page#11059860

Daarnaast ga ik er van uit dat de GTE Porsche ook naast de bestaande GTE's in de Le Mans Series gaat rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:25

Niellie41

[object Object]

De Porsche 911 RSR wordt sowieso aan NES5 toegevoegd! ;)
https://neo-endurance.com/porsche-911-rsr-joins-neo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
Vandaag een MSI GTX 1080 GAMING X8 besteld, ben erg benieuwd naar Iracing met alle settings op max op mijn triple monitor setup (en t.z.t. misschien een VR bril). Hopelijk geen issues met DP-HDMI adapter kabels etc. (heb er 3 bij besteld voor mijn max 75hz monitoren).

[ Voor 24% gewijzigd door flopdoc op 25-05-2018 14:49 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:38:
Vandaag een MSI GTX 1080 GAMING X8 besteld, ben erg benieuwd naar Iracing met alle settings op max op mijn triple monitor setup (en t.z.t. misschien een VR bril). Hopelijk geen issues met DP-HDMI adapter kabels etc. (heb er 3 bij besteld voor mijn max 75hz monitoren).
Alle settings op max zou mij verbazen. Tenzij je met 60-90 fps genoegen neemt of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:54:
[...]

Alle settings op max zou mij verbazen. Tenzij je met 60-90 fps genoegen neemt of minder.
Ik heb nu fps max op 84 staan, als ie dat continu (met nu een aantal settings vrij laag) haalt dan zie geen haperingen in het beeld, behalve in de zijmonitoren - daar zitten niet zozeer haperingen alswel dat het beeld wat verspringt- ik kan t niet beter uitleggen.

[ Voor 4% gewijzigd door flopdoc op 25-05-2018 22:39 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:38:
[...]

Ik heb nu fps max op 84 staan, als ie dat continu (met nu een aantal settings vrij laag) haalt dan zie geen haperingen in het beeld, behalve in de zijmonitoren - daar zitten niet zozeer haperingen alswel dat het beeld wat verspringt- ik kan t niet beter uitleggen.
Dat verspringen is waarschijnlijk tearing.
Ik heb geen max fps ingesteld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Vorige weekend meegedaan aan de Lopik 500 tijdens de Foute Cross. 400 rondes rijden op een baan van een kilometer lang met 150 auto's tegelijk! Er zijn 2 heats van 150 auto's en de beste 75 van elke heat mogen dan nog de finale rijden voor de laatste 100 ronden.

Ik had nog altijd mijn oude rally auto staan waarvan de kooi nog prima was, maar waar wel een flinke deuk in zat. Het was nog even hard werken om de auto op het nippertje klaar te hebben voor de race. Wat meer voorbereiding had wel gemogen want we hebben vrij veel in de pits gestaan. We hebben wel steeds weer alles kunnen repareren, maar voor de andere deelnemers tikken de rondjes gewoon door. Uiteindelijk hebben wij 117 rondes afgelegd van de 400, maar wel weer veel geleerd.

Samen met mijn neef gereden, we hadden allebei eigenlijk nog geen echte autocross ervaring, dus dan maar gelijk een endurance race pakken met 150 andere gekken op de baan :P

Foto van het start veld:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/32845215_1831980370174765_2206778016573423616_o.jpg?_nc_cat=0&oh=ecf9616ea670ed649b6e9ae5a7cab26c&oe=5B81A2AC

Kleine compilatie video gemaakt van onze race (rollende start):

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:23:
[...]

Dat verspringen is waarschijnlijk tearing.
Ik heb geen max fps ingesteld.
Hmm.. wat ik zie is bv dat een boom aan de zijkant zich met stapjes verplaatst, en dan met paralactische verschuiving: de objecten in de verte verplaatsen zich vloeiender, alsof bij 1/84 sec de verplaatsing vlakbij mijn gezichtspunt zo groot is dat er geen tussenstapjes geproduceerd worden. Het is geen tearing waarbij beeldhelften ten opzichte van elkaar verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Hmm.. wat ik zie is bv dat een boom aan de zijkant zich met stapjes verplaatst, en dan met paralactische verschuiving: de objecten in de verte verplaatsen zich vloeiender, alsof bij 1/84 sec de verplaatsing vlakbij mijn gezichtspunt zo groot is dat er geen tussenstapjes geproduceerd worden. Het is geen tearing waarbij beeldhelften ten opzichte van elkaar verschuiven.
Dat schokkerige beetje lome opbouw van de schermen had ik met 3 schermen (60 hz) met mijn oude PC met een 970. Zelf met 120 FPS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zo dadelijk om 12 uur maar eens de Coca Cola 600 rijden met dit hete weer. 400 rondjes op Charlotte, haha dat wordt zweten.

Alweer even geleden dat ik zo'n lange race gedaan heb, en hoopte eigenlijk op een leuke fixed setup. Helaas is hij vrij onderstuurd, maar lol zullen we evengoed wel hebben :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:53:
[...]
Dat schokkerige beetje lome opbouw van de schermen had ik met 3 schermen (60 hz) met mijn oude PC met een 970. Zelf met 120 FPS.
Hm, misschien nog maar eens naar 144 hz schermen kijken. Bv de Acer KG271Abmidpx: 27 inch, 1920x1080, 144 hz. (vakantiegeld...)

EDIT: ik heb verdere vragen maar in het race rig topic gesteld.

[ Voor 18% gewijzigd door flopdoc op 26-05-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond om ca. 22:15 start de race op Suzuka. Er rijden een aantal GoT'rs mee.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/HeusinkveldMX5WT.png
Broadcast met commentaar

Broadcast vanuit mijn cockpit (Op 17:40 een giga save van mij)

Update: Gezien de lage opkomst en om solidair met max te zijn zet ik geen Q.

Update 2: Van 18 naar plek 12 gereden... Erg leuke (GoT) race gehad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 27-05-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 23:00

Arfman

Drome!

Dat was een leuke race. Hele tijd met Joep, Robert en Bjorn gevochten. Helaas in de laatste ronde rond gegaan bij het aanremmen van Degner 2 bij een poging om Bjorn achter me te houden met steeds warmer wordende voorbanden. Zo'n beetje laatste geworden maar wel goed vermaakt en daar gaat het om.

Oh ja, nepleren seat in de rig, bijna 30 graden en dan racen = warm :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Skippycup.png
Vanavond de laatste race van de Skippycup (dubbele punten!): https://www.got-racing.eu...oad-atlanta-full-course-2

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/poster-1.png
Er zijn nog wat plekken vrij voor de meeting. Grijp je kans als communitylid om mensen te leren kennen!
Schrijf je hier in

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_GRC_poster_v2.png

Ik ben van plan vandaag de inschrijving te openen voor onze finale. Ik verwacht (en hoop :*) ) dat het 'storm' loopt, dus wees er snel bij!
Ik zal een mail uitdoen aan alle communityleden en League members zodra de inschrijving open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Registratie van de finale is geopend: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3606298.page

[ Voor 91% gewijzigd door JoepW op 28-05-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah, jammer dat het 's middags is. Dat gaat niet lukken hier thuis, zeker niet omdat 9 juni al de kart BBQ is. Wel een leuk idee, dat gaat gegarandeerd lol opleveren :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:34:
Ah, jammer dat het 's middags is. Dat gaat niet lukken hier thuis, zeker niet omdat 9 juni al de kart BBQ is. Wel een leuk idee, dat gaat gegarandeerd lol opleveren :)
We hebben bewust voor de middag gekozen ivm de F1 's avonds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:41

derx666

mecker ende blaet

En de livestream gaat zo weer online:

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:41

derx666

mecker ende blaet

lekker druk weer..... :(

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osmia
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 17:17
Hallo Allemaal Tim Hendrixen hier!

Bedankt allen voor de leuke race! Helaas kan ik niet met de 2e race meedoen :(

EDIT Oh en sorry voor het blinken... Blijkbaar zat de ethernet kabel niet goed in mn laptop dus reed ik op WIFI 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Osmia op 28-05-2018 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:42:
[...]

We hebben bewust voor de middag gekozen ivm de F1 's avonds ;)
Slim :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom @Osmia !
Je was lekker snel...

2 leuke races gehad met een veel te klein startveld.
4de overal geworden in het tournooi. Gefeliciteerd met de overal win Bjorn!

Hier de complete uitslag: https://www.got-racing.eu/?page_id=4104

Nu maar eens verzinnen wat we maandag as. gaan madnessen en wat we gaan doen on S3... GTE’s .... FR 2.0... of elke week wat anders.
Voorlopig vind ik het leuk om met 1 auto te rijden, maar de opkomst is de laatste tijd echt beneden peil :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Thx Joep, jammer van Marco z'n foutje, anders ging ik het wellicht net niet gehaald hebben. Heb het vooral gehad van geen enkele wedstrijd strafpunten te rijden, al was mijn laatste qualy tijd wel redelijk snel.

Een heel leuk seizoen met tof close racing, jammer dat de opkomst soms wat laag was, de skip is echt een leuke wagen.

Was nog een close finish met Jan Hein de laatste heat :P
https://imgur.com/0DNIkZD

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@allen! Vergeet je niet in te schrijven voor de fun finale met de GRC auto’s op road!
KLIK voor de juiste post alhier!

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 29-05-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-10 10:01
hmmm. vorige week de ferrari 488 GT3 gekocht om volgend seizoen in de imsa mee te gaan rijden.

lees ik zondag dat deze auto er volgend seizoen niet meer in zit.
dus heb een support ticket aangemaakt met de vraag voor een refund.
zodat ik een andere auto kan kopen.

maar nog geen reactie op gehad.
iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:31:
hmmm. vorige week de ferrari 488 GT3 gekocht om volgend seizoen in de imsa mee te gaan rijden.

lees ik zondag dat deze auto er volgend seizoen niet meer in zit.
dus heb een support ticket aangemaakt met de vraag voor een refund.
zodat ik een andere auto kan kopen.

maar nog geen reactie op gehad.
iemand daar ervaring mee?
Als 100% bezitter heb ik daar geen ervaring mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
JoepW schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Als 100% bezitter heb ik daar geen ervaring mee ;)
ha ha, ja dat word me voor nu een beetje te duur :P
en zou het toch wel een beetje zonde vinden van mijn geld heb die auto daarvoor gekocht en zou hem niet meer kunnen gebruiken.
zit ik dan met een auto die niet gebruikt kan worden.
hoop dat ze coulant gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:35:
[...]

ha ha, ja dat word me voor nu een beetje te duur :P
en zou het toch wel een beetje zonde vinden van mijn geld heb die auto daarvoor gekocht en zou hem niet meer kunnen gebruiken.
zit ik dan met een auto die niet gebruikt kan worden.
hoop dat ze coulant gaan zijn.
Als ze zien dat je ;m heel recent hebt gekocht en nog niet veel mee hebt gereden / met doel voor volgend seizoen dan zou het misschien mogelijk zijn. Ze zijn meestal niet echt makkelijk in dit soort zaken. Misschien 14 dgn herroepingsrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
JoepW schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Als ze zien dat je ;m heel recent hebt gekocht en nog niet veel mee hebt gereden / met doel voor volgend seizoen dan zou het misschien mogelijk zijn. Ze zijn meestal niet echt makkelijk in dit soort zaken. Misschien 14 dgn herroepingsrecht?
ja officieel zouden ze zich daar ook aan moeten houden.
maar ja ga ze er maar eens aan houden.
heeft ook heel lang geduurd voordat steam zich er aan ging houden.
maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wilde gisteravond op Imola GT3 met de McLaren en BMW een race doen maar kwam niet verder dan de Macca want die race werd vergalt bij ingaan van de pit en daarna chagrijnig. Met 1 vlak voor mij waarvoor ik hard moest remmen bij ingaan werd ik gelanceerd door 1 die vlak achter mij zat. Op de streep zat hij nog boven de 100, dus dat was sowieso niet goed gegaan. En uiteraard had ik het gedaan omdat ik te langzaam reed. Tuurlijk.
Hoewel stom kan zoiets gebeuren maar ga niet meteen met je vingertje wijzen zonder na te gaan wat jouw rol in deze situatie was. Vooral als jij zelf rustig door kunt rijden en ik forse schade heb. Iets wat ook al zo bijzonder is.

Terwijl ik bezig was met een clip te maken voor een protest kwam er een bericht dat hij bij nader inzien fout zat.
Maar geaccepteerd, bovendien maakt zo'n protest toch niet zoveel kans. Was niet opzettelijk en zal wel worden afgedaan als race incident.

Maar gebeurt wel erg vaak dit soort onzin. Vorige week op Monza LMP1 na de start bij/in bocht 1, de Variante, samen met 2 anderen er af geketst alsof het een sjoelbak is. Bocht 1 jongens, kom op..!! Nota bene door zo'n Franse streamer LMPGTEndurance.

@sk1nny666 Imo is die Ferrari nooit weggegooid geld mocht je besluiten om 't te houden voor als je GT3 gaat doen, komt overal goed mee en is op Le Mans zelfs dominant. Je zou de Mercedes kunnen overwegen. Rijdt wellicht nog iets fijner, is neutraal en komt ook overal goed mee. Wordt niet voor niets door de meesten gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
mowa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:34:

@sk1nny666 Imo is die Ferrari nooit weggegooid geld mocht je besluiten om 't te houden voor als je GT3 gaat doen, komt overal goed mee en is op Le Mans zelfs dominant. Je zou de Mercedes kunnen overwegen. Rijdt wellicht nog iets fijner, is neutraal en komt ook overal goed mee. Wordt niet voor niets door de meesten gereden.
ja zat zelf ook aan de merc te denken.
en zou het zonde vinden als ik het geld niet terug krijg.
want anders moet ik nu 2 auto's kopen, terwijl ik dat geld van die 2e auto ook nog een extra track zou kunnen kopen. zodat ik meer weken mee kan rijden.

en hoop volgend seizoen ook eens bij jullie aan te kunnen sluiten op de maandag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
sk1nny666 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:47:
[...]

ja officieel zouden ze zich daar ook aan moeten houden.
maar ja ga ze er maar eens aan houden.
heeft ook heel lang geduurd voordat steam zich er aan ging houden.
maar we zullen het zien.
Ik heb ooit eens, heel stom, de verkeerde auto gekocht, ik haalde de namen door elkaar, heb er 1 of 2 testsessies meegereden. Ze namen mij de auto af en ik kreeg er wat credits voor terug zodat ik met wat korting de juiste auto kon kopen, maar ik moest nog steeds bijbetalen voor de juiste auto. In plaats van dat ze 'm dan gewoon 1 op 1 omruilen.

Niet bepaald klantvriendelijk.
We typically do not offer refunds or exchanges on cars or tracks purchased but as a one time courtesy, we have deactivated your access to the Chevrolet Monte Carlo SS and manually added 11.82 iRacing credits to your account that you can now use toward future purchases of cars, tracks, subscription renewals and hosted sessions. You should now see the additional credits added in your My Account Home page in the Credits section.
Dat gezegd hebbende, ik heb sindsdien de NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala in mijn lijstje staan, maar heb er nog geen enkele wedstrijd mee gereden. Misschien ga ik me daar volgend seizoen eens op concentreren.

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 29-05-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
FastFred schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Ik heb ooit eens, heel stom, de verkeerde auto gekocht, ik haalde de namen door elkaar, heb er 1 of 2 testsessies meegereden. Ze namen mij de auto af en ik kreeg er wat credits voor terug zodat ik met wat korting de juiste auto kon kopen, maar ik moest nog steeds bijbetalen voor de juiste auto. In plaats van dat ze 'm dan gewoon 1 op 1 omruilen.

Niet bepaald klantvriendelijk.

[...]
vraag me dan toch af of ze hiermee niet gewoon fout zitten, en dat ze het eigenlijk wel zouden moeten.
maar je wie gaat het gevecht aan? iemand met een diploma rechten in the house die er werk van wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Volgens mij moeten ze in dit geval, bij internet aankopen, gewoon voldoen aan Europese wetgeving, en dat houd in dat ze binnen 8 dagen kosteloos het product terug moeten nemen en volledig geld terug moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
FastFred schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:06:
Volgens mij moeten ze in dit geval, bij internet aankopen, gewoon voldoen aan Europese wetgeving, en dat houd in dat ze binnen 8 dagen kosteloos het product terug moeten nemen en volledig geld terug moeten geven.
ja dat lijkt mij ook. maar dat doen ze dus niet. en wat doe je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-10 20:15
mowa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:34:
Wilde gisteravond op Imola GT3 met de McLaren en BMW een race doen maar kwam niet verder dan de Macca want die race werd vergalt bij ingaan van de pit en daarna chagrijnig. Met 1 vlak voor mij waarvoor ik hard moest remmen bij ingaan werd ik gelanceerd door 1 die vlak achter mij zat. Op de streep zat hij nog boven de 100, dus dat was sowieso niet goed gegaan. En uiteraard had ik het gedaan omdat ik te langzaam reed. Tuurlijk.
Hoewel stom kan zoiets gebeuren maar ga niet meteen met je vingertje wijzen zonder na te gaan wat jouw rol in deze situatie was. Vooral als jij zelf rustig door kunt rijden en ik forse schade heb. Iets wat ook al zo bijzonder is.

Terwijl ik bezig was met een clip te maken voor een protest kwam er een bericht dat hij bij nader inzien fout zat.
Maar geaccepteerd, bovendien maakt zo'n protest toch niet zoveel kans. Was niet opzettelijk en zal wel worden afgedaan als race incident.

Maar gebeurt wel erg vaak dit soort onzin. Vorige week op Monza LMP1 na de start bij/in bocht 1, de Variante, samen met 2 anderen er af geketst alsof het een sjoelbak is. Bocht 1 jongens, kom op..!! Nota bene door zo'n Franse streamer LMPGTEndurance.

Reed jij in die gele McLaren? Volgens mij kwam je daarna vlak achter me uit de pits. Had al vanaf R1 schade. En zonder veel practise was m'n snelheid al niet veel.

Had wel even jouw replay terug gekeken. Wat een zotte actie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
sk1nny666 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:56:
[...]

ja dat lijkt mij ook. maar dat doen ze dus niet. en wat doe je er aan.
https://support.iracing.c...-tracks-i-have-purchased-

Je hebt helaas geen poot om op te staan denk ik.

Tenzij je gewoon netjes een vriendelijke mail stuurt met uitleg, dan heb je best wel kans dat ze je wat credits teruggeven.

Verder doet de Ferrari nog in 3-4 andere series mee dus het is niet alsof je iets gekocht hebt wat nu nutteloos is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
NickThissen schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:02:
[...]

https://support.iracing.c...-tracks-i-have-purchased-

Je hebt helaas geen poot om op te staan denk ik.

Tenzij je gewoon netjes een vriendelijke mail stuurt met uitleg, dan heb je best wel kans dat ze je wat credits teruggeven.

Verder doet de Ferrari nog in 3-4 andere series mee dus het is niet alsof je iets gekocht hebt wat nu nutteloos is.
ja dat is allemaal leuk, maar iracing staat niet boven de wet en die zegt toch echt wat anders.
maar dat is een discussie die al heel vaak gevoerd is over steam ect.

en ik heb ook netjes de vraag gestuurd in een support ticket.
maar zou het wel heel erg vervelend vinden als ze dat niet zouden doen.
want hoe moet ik vooraf weten dat een auto die nu in een serie mee doet volgend seizoen er niet meer in zou zitten. en meer als wat test sessies heb ik er niet mee gereden. anders zou ik het wel echt een dikke domper vinden van iracing. en ga ik wel wat harder nadenken of ik meer geld uit ga geven bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Digitale content dat als download en niet via fysieke dragers wordt aangeboden is een van de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Of iRacing ook aan alle randvoorwaarden daarvoor voldoet is nog een punt.

Dat Steam coulanter omgaat (max 2 uur speelduur) is hun keuze en businessmodel, maar wordt in principe niet afgedwongen door de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

FastFred schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:06:
Geheel off topic en buiten het feit dat voor digitale producten andere regels zijn, maar in hoeverre geld de EU wetgeving bij een transactie die eigenlijk in Amerika plaats vind?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
Phydomir schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:21:
[...]

Geheel off topic en buiten het feit dat voor digitale producten andere regels zijn, maar in hoeverre geld de EU wetgeving bij een transactie die eigenlijk in Amerika plaats vind?
ga ik er gelijk even op door.
ik betaal gewoon btw over mijn bestselling. en volgens mij is de gewoon de Nederlandse btw.
en volgens mij maakt het niet uit waar ze zitten, ze bieden de dienst aan in nederland/europa.
en moeten ze zich daarom ook aan de hier geldende regels houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:56:
[...]

ga ik er gelijk even op door.
ik betaal gewoon btw over mijn bestselling. en volgens mij is de gewoon de Nederlandse btw.
en volgens mij maakt het niet uit waar ze zitten, ze bieden de dienst aan in nederland/europa.
en moeten ze zich daarom ook aan de hier geldende regels houden.
we gaan het hier niet oplossen en zeker niet zonder precies alle voorwaarden van iRacing te kennen.
BTW staat btw geheel los van consumentenrecht, dat is belastingrecht. En je rekent af in dollars op een US site en betaalt aan een US bedrijf.

En in de EU regels ten aanzien van retourrecht zijn specifieke uitzonderingsmogelijkheden geformuleerd ten aanzien van de aankoop van gebruiksrechten en software.

Kortom het is zeker niet vanzelfsprekend dat de (overigens wel zeer consumentgerichte) EU regels gelden voor de ‘gebruiksrechten‘ (je koopt nl geen product) die je koopt bij iRacing.

Dus nette mail sturen en hopen op coulance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
Hi Nick,

We typically do not offer refunds or exchanges on cars or tracks purchased but as a one time courtesy, we have deactivated your access to the Ferrari 488 GT3 and manually added 11.95 iRacing credits to your account that you can now use toward future purchases of cars, tracks, subscription renewals and hosted sessions. You should now see the additional credits added in your My Account Home page in the Credits section.
You can find more details in our FAQ: http://faq.iracing.com/article.php?id=15
Please let us know if we can be of any further assistance.

Sincerely,
iRacing
het standaard berichtje volgens mij.
maar heb nu de merc er voor gekocht.
dus gaan we daar maar mee oefenen.
nog even in afwachting dat de temperatuur wat daalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:58
Netjes van iRacing toch? Voor die 10+ euro had ik zelf die Ferrari er bij gehouden, want lekker :)

Vond de races van afgelopen maandag en het hele skippie seizoen ondanks de lage opkomst echt super leuk! Ik had op het vorige seizoen in de Porsche na nooit eerder meegereden in een league en vind het over het algemeen veel closer en toch veel meer ontspannen rijden dan publieke races (zeker met het geouwehoer in de got-teamspeak :). Aanrader dus voor mensen die hier meelezen en twijfelen of ze komend seizoen gaan meerijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Jan Hein schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:34:
Netjes van iRacing toch? Voor die 10+ euro had ik zelf die Ferrari er bij gehouden, want lekker :)

Vond de races van afgelopen maandag en het hele skippie seizoen ondanks de lage opkomst echt super leuk! Ik had op het vorige seizoen in de Porsche na nooit eerder meegereden in een league en vind het over het algemeen veel closer en toch veel meer ontspannen rijden dan publieke races (zeker met het geouwehoer in de got-teamspeak :). Aanrader dus voor mensen die hier meelezen en twijfelen of ze komend seizoen gaan meerijden!
ik ben zeker van plan om mee te gaan rijden.
hoop alleen wel op een auto die voor een noob een beetje te besturen is :+
en ik verwacht niet dat ik alle banen zal hebben/kopen.
maar heb er wel zin in om eens met een vaste groep te gaan rijden.
oftewel ik probeer ook zoveel mogelijk van de partij te zijn als back marker. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Ik hoop deze week op Brands Hatch nog ff mijn C-licentie te halen, zit nu op 3.83 :)

Voor volgend seizoen wil ik nog zoveel, ik wil eigenlijk eens een seizoen iRacing National Series proberen, dat betekent weer een zut banen aanschaffen, de juiste auto heb ik al.

Maar als ik mijn Road C binnen heb, wil ik eigenlijk ook eens proeven aan de Porsche Cup, aangezien ik de 991 GT3 nog heb van vorig seizoen.

En als er op GoT wat meer basic content of de wat meer voorkomende banen gereden worden, wil ik daar ook meerijden. Laat ik heel eerlijk wezen, ik heb dit hele seizoen alleen maar in de Skip gereden, terwijl jullie ook Skip reden, maar er overlapten maar 2 banen. En ik kon het me niet veroorloven om ook die banen te gaan aanschaffen. Ik zeg niet dat jullie je aan mij moeten aanpassen, absoluut niet, maar met jullie bungel ik een beetje achteraan het veld en ben ik onwijs aan het trappen om niet op een ronde gezet te worden. En als ik dan eens niet helemaal achteraan rij dan geven de mensen achtermij er ineens de brui aan en rij ik alsnog achteraan. Door dat iRacing mij indeelt in races met mensen van gelijk niveau, is het voor mij veel leuker rijden. Dan is de keus makkelijk gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 30-05-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:57
FastFred schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:55:
Ik hoop deze week op Brands Hatch nog ff mijn C-licentie te halen, zit nu op 3.83 :)

Voor volgend seizoen wil ik nog zoveel, ik wil eigenlijk eens een seizoen iRacing National Series proberen, dat betekent weer een zut banen aanschaffen, de juiste auto heb ik al.

Maar als ik mijn Road C binnen heb, wil ik eigenlijk ook eens proeven aan de Porsche Cup, aangezien ik de 991 GT3 nog heb van vorig seizoen.

En als er op GoT wat meer basic content of de wat meer voorkomende banen gereden worden, wil ik daar ook meerijden. Laat ik heel eerlijk wezen, ik heb dit hele seizoen alleen maar in de Skip gereden, terwijl jullie ook Skip reden, maar er overlapten maar 2 banen. En ik kon het me niet veroorloven om ook die banen te gaan aanschaffen. Ik zeg niet dat jullie je aan mij moeten aanpassen, absoluut niet, maar met jullie bungel ik een beetje achteraan het veld en ben ik onwijs aan het trappen om niet op een ronde gezet te worden. En als ik dan eens niet helemaal achteraan rij dan geven de mensen achtermij er ineens de brui aan en rij ik alsnog achteraan. Door dat iRacing mij indeelt in races met mensen van gelijk niveau, is het voor mij veel leuker rijden. Dan is de keus makkelijk gemaakt.
En daarom juist denk ik dat het moeilijk is om een populaire league te maken met iRacing in tegen stelling tot andere games. Het online gebeuren is al zeer goed geregeld door hun waardoor er minder noodzaak is om mee te doen aan een league.

Om close/hard en fair te kunnen racen in andere games is een league gewoon noodzakelijk.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:55:
[...]
En daarom juist denk ik dat het moeilijk is om een populaire league te maken met iRacing in tegen stelling tot andere games. Het online gebeuren is al zeer goed geregeld door hun waardoor er minder noodzaak is om mee te doen aan een league.

Om close/hard en fair te kunnen racen in andere games is een league gewoon noodzakelijk.
Helemaal mee eens, maar om een auto echt te doorgronden en om de racebeleving wat minder solo te maken is en blijft GoT actief met een leuk maandag programma.
We zijn bewust naar 1 auto geswitcht om toegankelijker te zijn. Het kan goed zijn dat we dat komend seizoen weer doen en dan ook de officiële serie volgen qua banen.
Ik zelf vind het close race met de Skip (en ook de MX-5) echt super leuk en toegankelijk.
Maar een wat moeilijkere auto op de maandag is ook wel wat om een beetje meer uitdaging te creëren.
Dus een overweging is ook de FR of de GTE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sillyjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 15:35
Hi iedereen,

Lees al een tijdje mee op dit topic, maar sins een maandje is mijn zelfbouw rig af en ben ik begonnen oefenen en racen.
Dit is meteen mijn eerste echte stap met sim racen. Al lang geen race games meer gedaan, maar lang geleden begonnen met games als Pole Position en de Grand Prix series.

Hopelijk kan ik na wat oefenen ook mee doen in de skip cup, vind dit een leuke auto om mee te rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sillyjan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:24:
Hi iedereen,

Lees al een tijdje mee op dit topic, maar sins een maandje is mijn zelfbouw rig af en ben ik begonnen oefenen en racen.
Dit is meteen mijn eerste echte stap met sim racen. Al lang geen race games meer gedaan, maar lang geleden begonnen met games als Pole Position en de Grand Prix series.

Hopelijk kan ik na wat oefenen ook mee doen in de skip cup, vind dit een leuke auto om mee te rijden.
Welkom!
We weten nog niet zeker of we weer met de Skip op maandag gaan rijden. Of bedoel je de officiële serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sillyjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 15:35
JoepW schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:32:
[...]

Welkom!
We weten nog niet zeker of we weer met de Skip op maandag gaan rijden. Of bedoel je de officiële serie?
Ik wil ook de officiële serie gaan rijden. En de maandag league, als dit met een andere auto is dan is dat zo. Het gaat natuurlijk om de fun.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MartijnV03 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:58:
[...]

Reed jij in die gele McLaren? Volgens mij kwam je daarna vlak achter me uit de pits. Had al vanaf R1 schade. En zonder veel practise was m'n snelheid al niet veel.

Had wel even jouw replay terug gekeken. Wat een zotte actie.
Ja dat was ik idd, zat daar lekker gesandwicht. Repairs zouden een aantal minuten in beslag nemen. Heb ik niet gedaan. Gewoon enigzins uitgereden.
Heb wel goed geoefend maar had de Q al ernstig verprutst en dan kom je achteraan gewoon vast te zitten.

Nu weer wat tot bedaren gekomen heeft degene die zich in mijn Macca boorde de boel onderschat en geen overzicht gehouden. Is mij eerlijk gezegd ook wel eens gebeurd in een GT3 race op Road America, waar je ook zo hard de pit in kan rijden.
Wel jammer dat hij in zijn Twitch stream ernstig op mij af zat te geven, zonder een moment naar de situatie of zichzelf te kijken voor zijn publiek. Kennelijk hebben Nederlanders in het gedaan. Zou alsnog kunnen protesteren vanwege discriminatie :+

Deze week ga ik me concentreren op IMSA met de Ford GTE op Montreal en wellicht LMP1 op de Glen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/poster-1.png

Kart Meeting Nieuws!

Dit jaar hebben we iRacing bereid gevonden om bescheiden prijzen voor de winnaars van beide heats ter beschikking te stellen. En bescheiden omdat het tenslotte om het spel moet gaan en niet de knikkers.

Helaas zijn de mannen van Heusinkveld verhinderd om mee te doen. Ook een aantal genodigden van Tweakers (Femme, Wout en Guido) zijn door werk en privé verplichtingen verhinderd. Volgende keer past het hopelijk wel in de agenda's. ;)

Wel zal Jeroen Elzer (Redactie stagiair tweakers) meedoen met het karten en ook foto's maken. Hopelijk krijgen we daardoor wat extra exposure op de site ;)

Er zijn nog een paar plekjes vrij: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Super tof, nu al kudo's voor het organiseren Joep!

Ik heb mijn collega gevraagd om mee te gaan, maar die moet die middag zelf al een wedstrijd karten. Die had ons allemaal op een ronde gezet denk ik :P

[ Voor 60% gewijzigd door FastFred op 31-05-2018 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaaf hoor Joep! Top dat je er altijd zoveel tijd en moeite insteekt, en al die rare gasten op je erf wilt hebben ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:00:
....en al die rare gasten op je erf wilt hebben ook nog :+
Dat is idd de downside :X _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Gaat die 12 uur Skip race op Watkins Glen nog door zaterdag? Ik kan daar niets over vinden vreemd genoeg. Niet met de zoekfunctie hier maar ook niet op het iRacing forum. Ik zal wel verkeerd zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:41:
Gaat die 12 uur Skip race op Watkins Glen nog door zaterdag? Ik kan daar niets over vinden vreemd genoeg. Niet met de zoekfunctie hier maar ook niet op het iRacing forum. Ik zal wel verkeerd zoeken.
Ach altijd even op onze site kijken ;)
https://www.got-racing.eu...en-skip-philippe-leybaert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Yes, maar ik kon dat topic op het iR forum niet meer terug vinden. Er was op de 2e pagina twijfel of ie door zou gaan of niet.

Heb 'm inmiddels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:02:
Yes, maar ik kon dat topic op het iR forum niet meer terug vinden. Er was op de 2e pagina twijfel of ie door zou gaan of niet.

Heb 'm inmiddels gevonden.
Op onze site staat dus ook de link naar het forum topic bij iRacing, hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Of je zet gewoon even de link van het iRacing forum zelf er neer 8)7

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3592401.page

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
idd bas, maar de boodschap is zoals altijd dat de TS en onze site alle info bevat O-)

Ik wordt zoals je misschien wel wilt begrijpen af en toe enigszins gefrustreerd van het feit dat ik zo goed als alles in de TS zet en als het erg dynamisch is (zoals leuke events) op de site en dan nog hier de vragen krijg die allemaal al te vinden zijn.... (FastFred: dit is niet persoonlijk bedoeld ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 31-05-2018 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:50:
[...]
idd bas, maar de boodschap is zoals altijd dat de TS en onze site alle info bevat O-)

Ik wordt zoals je misschien wel wilt begrijpen af en toe enigszins gefrustreerd van het feit dat ik zo goed als alles in de TS zet en als het erg dynamisch is (zoals leuke events) op de site en dan nog hier de vragen krijg die allemaal al te vinden zijn.... (FastFred: dit is niet persoonlijk bedoeld ;) )
Probeer het je niet aan te trekken Joep.

offtopic:
Ik heb ooit de grootste LAN van de Benelux helpen organiseren (Drome, 2141 man in het Expo Center). Ik ging over de competities, waaronder CounterStrike. Vrijdag begon de LAN en woensdag voorafgaand was er een grote Steam update die je moest doen, anders kon je niet tegen anderen spelen die wel geüpdatet hadden. Bericht op de site gezet, mensen persoonlijk gemailed via ons reserveringssysteem, bericht op alle grote NL LAN fora destijds, "update je Steam anders kom je voor niks want er is geen internet op de locatie" (saillant detail: het is nu een datacenter geworden, internet zat :+).

Gevolg: zeker 500 man hadden het bericht "niet gezien", "nooit ontvangen" en het was "belachelijk" dat we dit niet hadden voorkomen en hen "beter" hadden geïnformeerd. Grote rel ter plekke, toch nog een internetverbinding kunnen regelen via de provider aan de overkant van de straat, iedereen kunnen voorzien van de gewenste update na een nacht doorhalen en toen kregen we nog klachten dat de competitie te laat van start ging 8)7 ;w |:( }:|

tl;dr: mensen lezen niet, uitzonderingen daargelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:31:
[...]

offtopic:
Ik heb ooit de grootste LAN van de Benelux helpen organiseren (Drome, 2141 man in het Expo Center). Ik ging over de competities, waaronder CounterStrike. Vrijdag begon de LAN en woensdag voorafgaand was er een grote Steam update die je moest doen, anders kon je niet tegen anderen spelen die wel geüpdatet hadden. Bericht op de site gezet, mensen persoonlijk gemailed via ons reserveringssysteem, bericht op alle grote NL LAN fora destijds, "update je Steam anders kom je voor niks want er is geen internet op de locatie" (saillant detail: het is nu een datacenter geworden, internet zat :+).

Gevolg: zeker 500 man hadden het bericht "niet gezien", "nooit ontvangen" en het was "belachelijk" dat we dit niet hadden voorkomen en hen "beter" hadden geïnformeerd. Grote rel ter plekke, toch nog een internetverbinding kunnen regelen via de provider aan de overkant van de straat, iedereen kunnen voorzien van de gewenste update na een nacht doorhalen en toen kregen we nog klachten dat de competitie te laat van start ging 8)7 ;w |:( }:|

offtopic:
Verder off topic.
De eerste lanparty die ‘deed’ was bij mij thuis met 8 man en coax. En red alert ;) Anno: 1996 :)
Daarna Clanbase Heaven en Limbolan...
Ow ja zo zag de lan meeting in Amersfoort eruit. Dit was de voorloper van Clanbase Heaven ;)
2de lan party in Amersfoort

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 01-06-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Arfman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:31:
[...]

offtopic:

Ik kan de paniek nog wel herinneren op Drome toen CS was geupdate door Steam. Toen kreeg CS dagelijks wel een update :D

Mensen moeten gewoon hun mail lezen, simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:39:
[...]

offtopic:
Verder off topic.
De eerste lanparty die ‘deed’ was bij mij thuis met 8 man en coax. En red alert ;) Anno: 1996 :)
Ow ja zo zag de lan meeting in Amersfoort eruit. Dit was de voorloper van Clanbase Heaven ;)
[afbeelding]
offtopic:
Haha gaaf, ik ben rond dezelfde tijd begonnen. Ook nog naar Clanbase Heaven geweest, misschien was jij daar toen ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_GRC_poster_v2.png

Ik mis nogal wat community leden bij de rijders in GoT Rally Cross.
We hebben bewust voor gangbare circuits gekozen, de Beetle is sowieso gratis en het is FUN!
Dus schrijf je in: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3606298.page

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 01-06-2018 17:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Subaru WRX!
Wellicht leuk om hem aan de seizoensfinale toe te voegen?

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 01-06-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:25:
De Subaru WRX!
Wellicht leuk om hem aan de seizoensfinale toe te voegen?

[video]
Dat was al het plan. Stond ook al in de tekst. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Paar interessante dingen die je uit de video kan halen:
- Red Bull branding is weg (Red Bull GRC is in het echt ook failliet*).
- De auto laat bandensporen achter. Volgens mij hadden we dit nog niet.

* fabrikanten zijn overgestapt naar American Rally Cross, die wel nog deze auto's gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:06:
Paar interessante dingen die je uit de video kan halen:
- Red Bull branding is weg (Red Bull GRC is in het echt ook failliet*).
- De auto laat bandensporen achter. Volgens mij hadden we dit nog niet.

* fabrikanten zijn overgestapt naar American Rally Cross, die wel nog deze auto's gebruikt.
En gloeiende remlampen op 0:25 :*)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bandensporen en gloeiende remmen is toch niks nieuws?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Remsporen zijn er al maar echte bandensporen in het zand (die er 3d uitzien zoals in filmpje) niet toch? En remlampen zijn tot nu toe altijd gewoon een rode texture zonder echte lichtbron voor zover ik weet.. vandaar dat ze op veel auto's zo moeilijk te zien zijn. Dit ziet er toch echt anders uit. Kan natuurlijk ook een video effect zijn maar waarom zouden ze dat doen :/

Edit
Ik bedoel dus dat het licht van de lampen buiten het 3d model uit vloeit (bloom)

Tijdens die drift op 0:37 zie je ook dat het rechtervoorwiel eerst in de lucht zit (geen bandenspoor) en daarna neerkomt en een 3d bandenspoor achter laat. Dat hebben we nu volgens mij nog niet.

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 02-06-2018 11:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/2TJ2WJ.png

Om 14:05 start de race en de finish is om 02:05 vannacht. GoT Racing is vertegenwoordigd door @DirkT, @derx666, @NickThissen en @JoepW op stand-by.

Racespot en wijzelf broadcasten de race.

Alle gedetailleerde info en ook de link naar de diverse broadcasts is te vinden op onze site hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:18:
[...]

En gloeiende remlampen op 0:25 :*)
Dat is inderdaad heel fijn. Hopelijk hebben ze dit toegepast op andere auto's.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 02-06-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olie temp wordt iets om te managen tijdens de 12h met de Skip.
1 team heeft zijn motor al opgeblazen.
Update: Extra pit voor repairs. Een achterblijver remt op de racelijn terwijl wij er vlak achter zitten. Boem front vleugel weg. :(

[ Voor 39% gewijzigd door JoepW op 02-06-2018 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:47

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hopelijk geen verdere schade dan. Succes jongens!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Op de Racespot stream hebben ze het over banden wisselen? Dacht dat dat juist niet de bedoeling was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Mag gewoon hoor, het was meer de vraag, is het nodig?

Er zijn teams die lang door blijven rijden op 1 set, maar wij wisselen ze toch ook maar af en toe wel gewoon :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De laatste 6 uur van de race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
5e jongens, gaat lekker!

Zijn er teams die nog geen banden gewisseld hebben? Dacht dat het hele idee was achter dit event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:22:
5e jongens, gaat lekker!

Zijn er teams die nog geen banden gewisseld hebben? Dacht dat het hele idee was achter dit event?
5de plek: Komt doordat we andere timing met pit stops hebben door het gevalletje remmen op de racelijn. We hebben een keer vroeg moeten pitten.
Banden: Het motto was "hoe lang houden de banden het uit". Nou bij ons begint het glijden na 3 uur. Dus we wisselen elke 2 uur banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Ah, duidelijk. Op hoeveel procent zitten de banden als ze gewisseld worden? Cq bij hoeveel procent beginnen ze te glijden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ik weet het niet precies, maar tussen de 85 en 90% binnenzijde voorbanden. Achterbanden zijn iets beter, maar hij gaat glijden over 4 wielen.
Rondetijden vallen nog wel mee, maar de risico's worden groter op ongelukken.
En bij volle tankbeurt zijn de banden 'gratis' qua tijd.

En vergeet niet dat de temp ook meteen terug gaat bij bandenwissel. Dus het is niet alleen het % dat telt. ;)

Update: We liggen 5de met no 6 op 4,5 sec. achter ons. Die gaat ons inhalen...
Maar wij hebben een afwijkende pit-strat door het vroege ongeluk.
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken tov onze concurrentie.

Laatste 15 minuten. Op plek 6 met p7 op 2.26 sec achter ons. Wordt close....

Laatste 2 rondes in met P7 op .22 sec achter ons....

7de geworden. Prima resultaat!

[ Voor 80% gewijzigd door JoepW op 03-06-2018 02:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Mooie prestatie d:)b

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Morgenavond een 100% BASIC CONTENT...

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Monday-MADness_static.png

Seizoen 2 - 2018

GoT | Monday Madness 18S2-H104-06-18
Car(s)Track(s)
Indycar Dallara circa 2011
Indycar Dallara circa 2011
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Summit Point Raceway - Summit Point Raceway
Summit Point Raceway - Summit Point Raceway
Day or NightDay
Pit stalls39 / 58
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:05 (35 min.)
Qualification20:05 - 20:10 (5 min.) (Lone: 1 Laps)
Race20:10 - 20:25 (15 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Morning
GoT | Monday Madness 18S2-H204-06-18
Car(s)Track(s)
Ford Falcon FG01 V8 - CA 2012
Ford Falcon FG01 V8 - CA 2012
Fuel100 % (+/- 75 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Lime Rock Park - Chicane
Lime Rock Park - Chicane
Day or NightDay
Pit stalls44 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:30 - 21:00 (30 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:00 - 21:15 (15 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
Afternoon
GoT | Monday Madness 18S2-H304-06-18
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Lanier National Speedway
Lanier National Speedway
Day or NightDay
Pit stalls45
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up21:20 - 21:35 (15 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:35 - 21:55 (20 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
Late Afternoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
Goed heren, het is even geleden maar de rust (nou ja, rust is relatief) wedergekeerd hier thuis met de kleine die nu al 8 maanden is en netjes 's nachts doorslaapt. Dat geeft mij ruimte om weer een abbootje te nemen op iRacing. Ik heb weer zin om met jullie wat te klooien en de rode lantaarn te zijn op maandagavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
klinkt goed voor morgen.
ga proberen er bij te zijn :)

even snel wat test rondjes gereden.
maar de v8 voelt echt als een cruiseschip op een kartbaan. benieuwd of daar nog wat aan te doen is met setup.
en de laatste oval moeten jullie mij ook nog maar wat pointers geven :)

[ Voor 66% gewijzigd door sk1nny666 op 03-06-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeWeetwel75
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-09-2022
JoepW schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:07:
Morgenavond een 100% BASIC CONTENT...
Ford Falcon is geen basic content volgens mij, althans ik heb 'm niet

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
@JeWeetwel75 ik heb 'm wel, is base content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeWeetwel75
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-09-2022
@FastFred: inderdaad, overheen gekeken. Hij staat in het lijstje niet alfabetisch bij de F van Ford, maar bij de V van V8 :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Dat probleem had ik ook al met de indiecar. Want je hebt een delara jada jada en een indiecar delara ofzo. Niet en generieke naamgeving ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

sk1nny666 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:51:
Dat probleem had ik ook al met de indiecar. Want je hebt een delara jada jada en een indiecar delara ofzo. Niet en generieke naamgeving ;)
"INDIECAR:? is dat een auto uit Indonesië ? :P

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 10:03
JoepW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:39:
[...]

offtopic:
Verder off topic.
[afbeelding]
Lol? Dan moet je Danny en Robert (Calimero en Cow? :x) ook kennen? :) Zij zijn ooit overgestapt naar Gamedrome en daar heb ik veel meegeholpen. Gamedrome heaven wel meegemaakt (Drome lan (ook die op ameland overigens)) ook.. Net als regroup.. ouwe tijden.. mooi man

Anyway, mooi resultaat Marco, Dirk en Nick (en Joep :P). Na mijn eerste quali lap had ik door dat ik er lekker in zat, helemaal als je weet dat de rondes erna eigenlijk altijd sneller zijn. In de race had ik wat meer moeite om die pace door te zetten, maar dat mocht de pret dus niet drukken :) Mooiste aan zo'n event is gewoon het hele team gevoel wat er bij komt kijken, je doet het samen..

[ Voor 21% gewijzigd door Scr33x0r op 03-06-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
knightvision schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:56:
[...]

"INDIECAR:? is dat een auto uit Indonesië ? :P
sorry nog niet helemaal wakker, en dan moet ik niet op me telefoon dingen lopen te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:06:
[...]

Lol? Dan moet je Danny en Robert (Calimero en Cow? :x) ook kennen? :) .....
Natuurlijk ken ik die. Zaterdag kan ik je wel wat foto's laten zien van de A'foort lan waar een hoop bekenden op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha Cali ken ik ook, heeft geholpen met Drome ook nog. Sjoerd (Intruder) is dan vast ook een bekende :)

Pagina: 1 ... 143 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies