iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 16-05-2018 18:25 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
De vorige keer dat iemand zijn partner meenam liep dat slecht af...FastFred schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:24:
Dan neem je het vrouwtje toch mee? Romantische bbq achteraf
Code rood, ambulance: gebroken ruggenwervel. Was wel op een andere kartbaan...
Dus als ik @nickkoole was zou ik dat niet durven
Toch wel.FastFred schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:56:
Toch niet met GoT?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
WelFastFred schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:56:
Toch niet met GoT?
En ook gelukkig weer goed gekomen..
Ik zal mij even voorstellen, ben niet nieuw op het forum, maar wel nieuw in Iracing.
Ik ben Ernst, kom uit Groningen, race nu ongeveer een jaar met F1 2016 en 2017.
Al een tijdje wil ik toch iets serieuzer racen, waardoor Iracing mij erg trekt.
Mijn IRacing naam is: H.J. van der Hoek
Race met een T300RS en Fanatec CSL Elite LC pedalen.
Groet
welkom!Miammi Vrice schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:13:
Hi allen,
Ik zal mij even voorstellen, ben niet nieuw op het forum, maar wel nieuw in Iracing.
Ik ben Ernst, kom uit Groningen, race nu ongeveer een jaar met F1 2016 en 2017.
Al een tijdje wil ik toch iets serieuzer racen, waardoor Iracing mij erg trekt.
Mijn IRacing naam is: H.J. van der Hoek
Race met een T300RS en Fanatec CSL Elite LC pedalen.
Groet
Have fun met de eerste meters met iracing.
En thnx voor de referral bonus!
Zal zo even de TS lezen, was altijd iets op maandag en dinsdag toch? Te lang geleden
Hihi.... Leuk dat je weer langskomtStreskip schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:02:
Gisteren kwam ik @JoepW tegen in een ander topic en dat motiveerde mij om even snel m’n nieuwe gear klaar te zetten. Nu net sinds precies 4 jaar (en 4 dagen) weer een race gedaan met de (voor mij nieuwe) Porsche op Zandvoort. Van uit de pits gestart met een heel groot gat, ben uiteindelijk wel op een ronde gezet maar kon aanhaken bij de nummer 4 en heb zo zelfs nog iemand ingehaaldHad maar 1 incje en was daar nog best blij mee!
Zal zo even de TS lezen, was altijd iets op maandag en dinsdag toch? Te lang geleden
We hebben ook een site met een agenda....
Bij mij zegt ie dat ie unavailable is.Stancke schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:31:
Korte samenvatting van mijn laatste races:
YouTube: YouTube
Cube Nuroad Race (2022)
Ai, niet cool
In other news, check dit

Gisteravond wat oefenrondjes gereden maar was me nog te warm in de kamer om te racen. Vanavond was goed te doen, 4e in de kwali, 3e gefinished in de race. In 1 klap van 8 naar 2
I know, het is nog vroeg in de week dus ik zal deze week wel weer iets terug zakken, en SOF was maar 1416. Maar voelt toch lekker
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 16-05-2018 22:21 ]
Ik had hem in mijn agenda staan. Maareh, ik heb een afspraakje met een meisje en die is verplaatst naar de 9e. Gezien ik keuzes moet maken (en al een tijd vrijgezel ben) sla ik het karten even over. JammerJoepW schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:06:
@NickThissen @Phydomir @DutchDevil79 @DirkT @Scr33x0r @FabiandJ @Jan Hein @SkullboyNL @w4rguy @Arfman @DarkPino @derx666 @PatrickPost1972 @FastFred @McKenzy86 @Christiaan84 @chead @Roderic @Linc @nickkoole
Karten en BQQ is definitief op 9 juni.
Programma publiceer en de inschrijving (en betaling) open ik op korte termijn.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Mij ook eens overkomen ja. Irritant op dat moment maar achteraf niet zo heel onrealistisch aangezien je in het echt gewoon in de gravel had vast gezeten met hetzelfde resultaat.Stancke schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:31:
Korte samenvatting van mijn laatste races:
YouTube: YouTube
Jammer, maar kan gebeueren..... (onvergefelijk!)w4rguy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:56:
[...]
Ik had hem in mijn agenda staan. Maareh, ik heb een afspraakje met een meisje en die is verplaatst naar de 9e. Gezien ik keuzes moet maken (en al een tijd vrijgezel ben) sla ik het karten even over. Jammer
@NickThissen Ik zag dat jij een video van de beta (of alpha) versie van day-night transition hebt laten lekken!!!
Als je vlak na een race gaat kijken kan het zijn dat hij de dropweeks nog niet door heeft berekend waardoor je dan 9 races hebt gedaan die week.FastFred schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:38:
Wtf, kan het zijn dat er een fout gemaakt wordt in de puntentelling? Ik stond gisteren 2e in het kampioenschap met 728 punten, nu sta ik 7e met 602 punten![]()
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Uh, mooie psr livery ;pJoepW schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 06:40:
[...]
Jammer, maar kan gebeueren..... (onvergefelijk!)
@NickThissen Ik zag dat jij een video van de beta (of alpha) versie van day-night transition hebt laten lekken!!!
[video]

9 juni is 100% zeker.
De kartbaan is gereserveerd en de BBQ is ook besteld, helaas deze keer zonder personeel
Wel weer 0 afwas, want dat is inclusief
Drank ga ik nu regelen...
We maximeren het aantal deelnemers op 25. Dan kunnen we het af met 2 groepen karten en meer deelnemers is ook niet fijn bij de bbq.
We verzamelen om ca. 14:30 op de kartbaan in Eefde en gaan aansluitend naar mijn huis.
Het gedetailleerde programma volgt later, inclusief de mogelijkheid om in te schrijven / te betalen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb een f1 aboArfman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:36:
@JoepW , heb jij een F1 abonnement? 20:00 begint namelijk de Q voor de Canadese Grand Prix en ik wil graag live kijken hoe Max z'n eerste pole position scoort (omdat Renault dan een PU upgrade meeneemt)
JoepW schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 06:40:
[video]
Bron: http://members.iracing.co.../50/3605334.page#11052179quote: Tony GardnerWe have been able to move the sun for years but that is not the quality we are looking for and you would not be happy with just that as a customer base. The project is moving right along and it looks great. The track temperature will be changing and impacted by the moving sun, moving clouds and shadows, etc. We do still expect a 2018 release but it will not be in this June build and we never planned on it making this build.
Right now we are working on the moving clouds casting the right shadows, hopefully, that works out well. There are all different types of shadows to give that realistic look. In fact, one of the things we are generally working on also is additional shadows. A big impression spoiler can be shadows, although most people could not tell you why, they would just say something does not look right or fake. All the little details are important and they take time. A lot of work that is also being done now on this particular project is the optimization of the graphics, to make sure no loss in frame rates etc. No sense doing any of it, if the frame rate quality suffers in a meaningful way.
The sunsets and sunrises look spectacular. We were just looking at the sun rising at Belle Ise on a partly cloudy day, it looked really cool with the sun impacted by shadows reflecting off the glass buildings.
.
Als ze nou eens die SMP functie afmaken, als je die nu aanzet gaan er automatisch opties uit. Dat is dus a nogo for me. Maar als de optie aan kan met wel alles aan, moet het denk ik toch beter lopen dan voorheen.
Het kan namelijk niet zo zijn dat iemand die zo min mogelijk effecten heeft beter zicht heeft dan mensen die alles aan hebben staan.
Dit is een aanname en ik hoop dat ie correct is.
Speel dan ook niet in het donker !NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:21:
Ik denk dat iedereen ook op low effects er enigsinds te maken mee gaat krijgen.
Het kan namelijk niet zo zijn dat iemand die zo min mogelijk effecten heeft beter zicht heeft dan mensen die alles aan hebben staan.
Dit is een aanname en ik hoop dat ie correct is.
Wat nou als je de zon in je gezicht krijgt bij opkomst of ondergang... daar kun je wat effectjes aan dedicaten.knightvision schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:05:
[...]
Speel dan ook niet in het donker !Nehh een beetje meer schaduw wissel en bewegende wolken of zonlicht moet niks uitmaken qua view! zonlicht hebben we al......
Ik ben heel benieuwd.. op dit moment vind ik met de rift in het donker rijden helemaal niet zo prettig.

Aan alle op de website geregistreerde rijders wordt momenteel een mail verstuurd met een link naar de inschrijfpagina van de kart-meeting.
Hier de directe link naar deze pagina: https://www.got-racing.eu/?page_id=4214
Schrijf je snel in, aangezien we maximaal ca. 25 plekken beschikbaar hebben.
[ Voor 59% gewijzigd door derx666 op 18-05-2018 17:04 ]
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 18-05-2018 13:37 ]
Nee hoor, helaas moet ik je teleurstellen.FastFred schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:37:
Ik zie ineens dat ik met mijn auto op de website staDat is de start van de 90 minuten racen op Le Mans, ik ben de auto in GOT livery, gedeeltelijk links in beeld
Alles blijft eigendom van IRACING.
en heb daar het volgende onder hangen:
YouTube: DIY SIM RACING DASH DISPLAY
en op een 2e scherm of iPad een dash open staan. voor wat extra info.
wat voor software of dash gebruiken jullie nog?
zelf vind ik Simhub erg handig omdat het zo flexibel is.
je kan er van alles zelf in maken en met arduino kan je ook veel externe schermen of knoppen ect. maken.
ik gebruik Joel Real Timing. (Zie topic startsk1nny666 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:01:
ik gebruik simhub als extra dash bij Iracing.
en heb daar het volgende onder hangen:
YouTube: DIY SIM RACING DASH DISPLAY
en op een 2e scherm of iPad een dash open staan. voor wat extra info.
wat voor software of dash gebruiken jullie nog?
zelf vind ik Simhub erg handig omdat het zo flexibel is.
je kan er van alles zelf in maken en met arduino kan je ook veel externe schermen of knoppen ect. maken.
Ik ben naar de andere kant van het land verhuist, maar woon nog steeds op 160km van Joep af. Ik kijk of ik 't georganiseerd krijg thuis. Is ook alweer te lang geleden dat ik @Arfman gezien heb :-)[b][message=55237815,noline]
Schrijf je snel in, aangezien we maximaal ca. 25 plekken beschikbaar hebben.
moet je simhub eens proberen, is gratis en de vertraging is bij mij tenminste minimaal.FastFred schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:05:
Ik gebruik SimDash op mijn telefoon. Uit de Google Play Store. Er zit wat vertraging in, dus als schakelindicator (daar had ik 'm eigenlijk voor willen gebruiken) is het niet handig. Maar de extra info zoals brandstof in de tank, temperaturen water/olie, current delta, fastest lap, last lap, current lap is wel handig om in 1 oogopslag te hebben. Hoef ik niet telkens door de blackbox te scrollen met de knoppen op m'n stuur.
en je kan alles naar wens aanpassen.
Verwijderd
Heb je met een reden € 10,- te veel betaald?
Ben het racen blijven volgen maar door blessure's maanden niet kunnen racen. Sinds een week of twee voorzichtig begonnen. Beetje oefenen en via watch wat testsessies gereden.NickThissen schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:53:
Leuk dat jullie allemaal meekijken maar beter doe je gewoon mee
Langzaam opbouwen en kijken of de schouder en pols geen problemen geven.
Heb er veel zin en de nieuw gebouwde computer doet zo'n 200 fps.
- Intel core i7 8700K
-Nvidia GTX 1080
-Asrock Z370 Extreme4 moederbord
-Seasonic focus plus 550w
-Samsung Evo 960 250GB ssd
-Seagate HDD 2TB bulk schijf
-Corsair DDR4 Vengeance 2x 8GB
-NZXT Kraken X62 AM
-NZXT S340 Elite ATX Zwart, Window
-Windows 10 home 64

Er zijn nog 10 plekken!
https://www.got-racing.eu/?page_id=4214
VOORAANKONDIGING
We zijn weer een seizoensfinale aan het voorbereiden.
Deze wordt echt fun en zet ‘m dus maar vast in je agenda!
https://www.got-racing.eu/?tribe_events=got-rally-cross-grc
[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 19-05-2018 12:12 ]
Ja, ik kan niet rekenen

Doe maar bij de GoTPoT voor iRacing hosting e.d.
Doe ik.Arfman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:22:
[...]
Ja, ik kan niet rekenen![]()
Doe maar bij de GoTPoT voor iRacing hosting e.d.
Thanks!
Dat snap ik, maar misschien moet ik explicieter zijn: Goh, wat jammer dat je niet naar de BBQ komt.
En dan kies je de ‘foute’
Nee joh, flauw. Jammer.
En niet opgenomenPhydomir schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:43:
Whoohooo. IRacing Indy 500 gewonnen! Had geen Q tijd en zat met startnummer 10 in de eerste volledige non-q split. Hele race vooraan mee gereden. Op het einde nog een caution en met twee te gaan als 3e geherstart en in de laatste ronde de winst weten te pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickPost1972 op 19-05-2018 23:15 ]
Gefeliciteerd!Phydomir schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:43:
Whoohooo. IRacing Indy 500 gewonnen! Had geen Q tijd en zat met startnummer 10 in de eerste volledige non-q split. Hele race vooraan mee gereden. Op het einde nog een caution en met twee te gaan als 3e geherstart en in de laatste ronde de winst weten te pakken.
En dan toch nog ff geen iRacing nieuws..... Maar een mooie prestatie van @thijmennabuurs, gefeliciteerd!

Bron: https://www.facebook.com/FFSC.NL/posts/387396841753097
[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 20-05-2018 15:56 ]
Vanmiddag 2 races gereden op Zandvoort met de skip. Mijn SR en IR ofzo worden vrijwel direct na de race berekend, maar nu bijna een uur na de finish van de laatste race sta ik nog steeds 2e in het kampioenschap met opnieuw 728 punten. Voor de start van de eerste race stond ik 9e.Phydomir schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:48:
[...]
Als je vlak na een race gaat kijken kan het zijn dat hij de dropweeks nog niet door heeft berekend waardoor je dan 9 races hebt gedaan die week.
Hoe lang duurt het voor iRacing die punten gaat berekenen?
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 20-05-2018 18:50 ]
Jammer, alvast gefeliciteerd....AequitasII schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:13:
Helaas is de BBQ op mijn verjaardag en heb ik familie over de vloer. Veel plezier alvast!
Vanavond.... Ja echt op 2de pinksterdag met mooi weer.... gaan we met de Skip naar Canadian Tyre Motorsport Park (MoSport)!
https://www.got-racing.eu...motorsport-park-mosport-2
Tot vanavond!
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Je mag maar 3 rondjes doorrijden als een pit for repairs of een andere bf krijgt.diknmuis schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:50:
Skippy op Zandvoort Club, rij de pits uit voor qualy en blijkbaar stop and go, had waarschijnlijk ergens wat over het lijntje gereden. Kom dus binnen, pits en stop and go gebeuren niet. Als laatste dan maar gestart en lap 1 vier plaatsen kunnen goed maken. Tot er natuurlijk iemand moet divebomben in T1. Redelijk wat schade maar kan nog redelijk door rijden. Er komt op dat ik moet pitten voor repairs wat ik dus niet doen, opeens DQ...
Thx, dat weten we dan ook weer al is dat imo ook maar een dom iets. Enige idee hoe dit werkt tijdens de qualy?JoepW schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:08:
[...]
Je mag maar 3 rondjes doorrijden als een pit for repairs of een andere bf krijgt.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
En hier alvast wat extra info over de finale....

Er zijn btw nog 5 plekken vrij voor de meeting!
Cube Nuroad Race (2022)
Jammer dat ik te veel getankt heb, maar al doende leert men.
Vergeten in te stellen dat ik nieuwe builds pas na x dagen wil ontvangen, weer iets geleerd.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Moest na de kwalificatie beide races laatste starten (crash).
Race 1 van p22 naar p10 algemeen (race na 75% afgevlagt na lange sc en crash)
Race 2 van p22 naar P5 en p3 in mijn klasse na een super inhaal race!
De uitloop ronde was erg indrukwekkend met 100K bezoekers!

Sorry dat het offtopic is haha!
edit: race is hier terug te zien: YouTube: Ford Fiesta Sprint Cup NL - Ronde 1 Zandvoort
helaas zonder commentaar, maar over 2 weken komt het op RTL7
[ Voor 16% gewijzigd door thijmennabuurs op 22-05-2018 15:35 ]
Zo zie je maar waar een beetje simracen, serieus karten aangevuld met talent toe kan leidenthijmennabuurs schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:54:
Moet zeggen dat ik zo'n dag als afgelopen zondag niet vaak meer ga mee maken haha!
Moest na de kwalificatie beide races laatste starten (crash).
Race 1 van p22 naar p10 algemeen (race na 75% afgevlagt na lange sc en crash)
Race 2 van p22 naar P5 en p3 in mijn klasse na een super inhaal race!
De uitloop ronde was erg indrukwekkend met 100K bezoekers!
[afbeelding]
Sorry dat het offtopic is haha!
edit: race is hier terug te zien: YouTube: Ford Fiesta Sprint Cup NL - Ronde 1 Zandvoort
helaas zonder commentaar, maar over 2 weken komt het op RTL7
Kom je ons nog een lesje karten geven op 9 juni?
hahah, helaas kan ik dan niet..JoepW schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:59:
[...]
Zo zie je maar waar een beetje simracen, serieus karten aangevuld met talent toe kan leiden
Kom je ons nog een lesje karten geven op 9 juni?
Bij deze bundel twee touch controllers, dus ook twee sensors. Voorlopig de touch niet exact geconfigureerd met de vrees dat ik straks vrouw lief door de kamer zie huppelen. Een ouwe bok met stuur en race pedalen is genoeg.
De eerste setup vond ik direct de resolutie tegenvallen. Fps constant 89/90.
Wat struinen op youtube deze setup verbetering en pixels staan nu op 150 in de file maar grafisch is het toch inleveren geblazen, fps constant 89/90. Beleving is wel een dikke plus. Wordt wel warm op je knar
Als er forumleden een betere setup of tip hebben hou ik me aanbevolen.
In eerste instantie gingen de testen op Monza in de Ferrari GTE drie a vier seconden minder dan vertrouwde setup op monitor. Na wat struinen in de database van Nick een setup gevonden die constant.1,51 liet zien. Zeker niet snel maar op monitor zit ik gemiddeld 1.52. Niet echt snel want de snelle jongens zitten dik onder de 1.50. Tis toch best wel snel voor een kind van 68 jaar
Als het een blijvertje is sloop ik wel de headset eraf, want er gaat niets boven m'n vertrouwde Sennheiser zero.
ps. als dit teveel off topic is verwijderen of verplaatsen aub.
Cube Nuroad Race (2022)
Bril & heethoofd & gevoelig voor minder ‘scherp’ beeld heeft mij laten afzien van VR na een proefperiode.
[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2018 07:12 ]
Op Monza overdag was het nog te doen en acceptabel maar gisteravond een test op Silverstone bij ochtend gloren was andere koek. Futloos monotoom beeld, gemis aan detail en scherpte.
Na een viertal settings, nieuw driver uiteindelijk de handdoek in de ring.
Plan is om voor drie schermen te gaan maar daar kwam ik niet echt uit bij de leverancier.
Het kamertje waar ik ben weggestopt is slechts 180 cm breed. Een 24" is gemiddeld 50 cm en een 27" is gemiddeld 60 cm breed.
De 24" monitors zou kunnen maar dan vind ik de verhouding niet echt mooi. De hoogte vind ik niet echt in harmonie met de breedte. 27" wordt wat krap.
Eerst maar eens uitzoeken onder welke hoek de monitors t.o.v. elkaar worden geplaatst. Weet niet of dat echt een regel voor is. Wellicht gaat het dan net lukken met 27" ?
Wordt vervolgt.
Dus 24" is goed te doen en het bespaart een hoop duiten. Vond de Monitors van Dell erg aangenaam en hebben ook een hele dunne rand.
kijk ook maar ff in mijn signature naar mijn simrig.TecTo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:55:
@JoepW thx voor de uitnodiging ga even op de site kijken wanneer de meeting is.
Dus 24" is goed te doen en het bespaart een hoop duiten. Vond de Monitors van Dell erg aangenaam en hebben ook een hele dunne rand.
Ik heb g-sync schermen 144hz. Toppie..
pricewatch: Asus ROG Swift PG248Q Zwart
En bezels zie je niet als je aan het racen bent
[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 23-05-2018 14:51 ]
OH ? Vet! Vervangt dit de normale porsche cup....of gaan we deze auto rijden in een nieuwe classe/s?
Deze hoort in IMSA, maar dit is dan de 7e auto en iRacing support max 6 dacht ik. Of er moet meer goed nieuws zijnknightvision schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:18:
[...]
OH ? Vet! Vervangt dit de normale porsche cup....of gaan we deze auto rijden in een nieuwe classe/s?
Zeker top schermen maar zoveel wil ik er niet voor uitgeven. Zoek een alternatief rond de 250 euro. Weet niet of dit haalbaar is voor een bevredigend resultaat. Anders doorsparen.
Wil ook naar direct drive toe en wacht op de fanatec d.d. Moet ook nog een sim frame komen.
Dit is een GTE die samen met de Ferrari en Ford GTE gaat rijden. Maar inderdaad past dat niet in IMSA, lijkt me dat er een GT3 uit gaat dan?knightvision schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:18:
[...]
Joep's rig is (na mijn eigen VR rig) de rig die het dichtst bij echt goede immersie komt. Je zit enorm dicht op de schermen maar dat moet ook. Mocht het hele VR gebeuren ooit ten einde komen dan ga ik het zo inrichten als Joep het heeft. Kan je echt aanraden om zijn rig een keer te proberen (of niet, dan weet je dat het je geld gaat kostenJoepW schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:44:
@TecTo Kom naar de meeting. Dan kan ervaren dat je met 24” dichtbij geplaatst 179 grafden fov kan hebben. Prima immersion en lekker ook autos naast je zien.
Mijn hersenen zijn het gemis van pixels als zo gewoon dat het me niet meer opvalt. De immersie is zoo vet. Het verschil tussen een spelletje te spelen (tripples) of een echte race piloot te zijn effectief daar ter plaatse.
Ja, geef mij ook maar 4 of 8k per oog maar tot dan is de Rift heilig.
Ik ben net 2 Nordschleife aan het oefenen, aanrader in de Rift
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Het zou me niet verbazen als er straks een nieuwe rift wordt gelanceerd met beters specs. Dit gezien de stevige prijsdaling.
Zodra er een flinke stap wordt gemaakt in VR land ben ik van de partij.
@Scr33x0r, @PatrickPost1972, @DutchDevil79, @SkullboyNL, @FastFred
Als je inmiddels betaald hebt, sorry dan voor deze herinnering.
Op de eerste pagina van het inschrijfformulier vind je mijn bankrekeningnummer: https://www.got-racing.eu/?page_id=4214
[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 24-05-2018 14:54 ]
Gaan al wat geruchten en specs de rondte van de gen2 Rift. Uiteraard beter dan wat het nu is maar waar ik persoonlijk echt op zit te wachten is meer FOV. De resolutie hoeft wat mij betreft niet eens omhoog. Wellicht dat ik er na twee jaar volledig aan gewend ben maar ik vind de grafische kwaliteit in de Rift echt meer dan prima.TecTo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:42:
@A1AD mee eens dat de beleving echt super is. De weergave vind ik echter belabberd.
Het zou me niet verbazen als er straks een nieuwe rift wordt gelanceerd met beters specs. Dit gezien de stevige prijsdaling.
Zodra er een flinke stap wordt gemaakt in VR land ben ik van de partij.
zou mooi zijn, met dag/nacht transitie erin.. helemaal klaar met de 24lemans dan!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Geweldig news! Ik had het al gedacht toen ik Kevin Bobbitt op Daytona tegen kwam. Hij zei dat hij een meeting had met een race team. Later zagen we hem met een man van Porsche praten.
Gaaf om te zien dat deze auto ook naar iRacing komt, en dus ook naar NES5.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 24-05-2018 00:11 ]
Meteen vakantiegeld al weer op want auto moest gister voor APK
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen