Ook grappig, heb deze week 2 races op Spa gereden met de Skip. Er is maar net genoeg tijd voor de kwalificatie. Je hebt 8 minuten de tijd om een tijd neer te zetten, in je outlap moet je al flink trappen om genoeg tijd te hebben voor 2 snelle rondjes blijkbaar. Ik kom met een snelle quali momenteel aan een hoge 2:48. Ik heb tot nu toe maar 1 rondje kunnen rijden in de quali. Beide keren een goeie ronde gereden maar telkens met een 1x, en daarna geen tijd mee voor een 2e poging. Dus beide keren als laatste (18e) gestart.
Dinsdagavond dus 18e gestart, en door pech van anderen maar vooral door veel slipstreamen gewoon sneller dan de rest 4e geëindigd.
iRacing denkt dan meteen dat je Lewis Hamilton bent ofzo want gisteravond wederom een ruk quali en weer 18e gestart maar nu dus in een hogere split dus niet verder gekomen dan 13e... Terwijl de enige reden dat ik dinsdagavond zo snel was was omdat ik veel heb kunnen slipstreamen en gewoon mazzel had.
Wel een top gevecht gehad overigens met de zoveelste Jose, Jesus, Carlos, Hernandez en noem het maar op. Nummers 12, 13, 14 en 15 binnen 3 tienden van mekaar gefinished
[
Voor 8% gewijzigd door
FastFred op 03-05-2018 15:51
]