iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 140 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Leuke race gisteren in de Audi R18 op Interlagos. Na een slechte kwalificatie en gelijk 2 plekken te verliezen op de start kon ik me weer langzaam terug naar voren werken.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Linc schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:11:
Leuke race gisteren in de Audi R18 op Interlagos. Na een slechte kwalificatie en gelijk 2 plekken te verliezen op de start kon ik me weer langzaam terug naar voren werken.

[video]
Nice! race je altijd met die battery settings ? is dat the gold spot ?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

knightvision schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:46:
[...]

Nice! race je altijd met die battery settings ? is dat the gold spot ?
Tot nu toe elke race zo gedaan ja, per track kijk ik dan waar ik het best zelf extra kan bij boosten. Ik weet niet of dit de gold spot is, maar voor mij werkt het aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
JoepW schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:49:
[...]

De SRF is een beetje ‘raar’ geworden. Breekt erg snel uit.
Aha, ik dacht dat het aan mijzelf lag.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 20:24

derx666

mecker ende blaet

Ik gooi zo de stream van de Heusinkveld MX-5 World Tour online:

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Nou, dat was weer een weggegooide avond.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:46:
Nou, dat was weer een weggegooide avond.
Jammer!
Ik heb een leuke race gehad met 2 echte narrow escapes en een blunder in moss corner van mezelf.
Toch nog redelijk geeindigd.
Mijn stream was een zooitje omdat ik per ongeluk enkel mijn linker scherm heb uitgezonden.
Mijn 2 close encounters.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 23-04-2018 09:18 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre Wolf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-10 10:03
Voor de Skip Barber race van vanavond. Maken jullie gebruik van Discord, Teamspeak of gewoon de ingame voice chat?

Heb zaterdagavond een paar rondjes kunnen rijden dus zal niet echt competitief zijn vanavond. Probeer vanavond zoveel mogelijk rondjes te maken tijdens de practice sessie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Spectre Wolf schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:40:
Voor de Skip Barber race van vanavond. Maken jullie gebruik van Discord, Teamspeak of gewoon de ingame voice chat?

Heb zaterdagavond een paar rondjes kunnen rijden dus zal niet echt competitief zijn vanavond. Probeer vanavond zoveel mogelijk rondjes te maken tijdens de practice sessie.
Zoals ik heel vaak hier post staat echt alle info in de Topic Start en op onze Website ;)
Teamspeak it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre Wolf
Je hebt gelijk, mijn excuses ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Linc schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:11:

[video]
Late reactie... Dat was een rampzalige race voor mij in de GTE's. Ik werd rondgetikt in L1T1 en in plaats van dan even in te houden, ramde hij gewoon verder door op mijn linker achterwiel. Tow, 20 minuten required repairs en het dus maar gelaten voor wat het is.

Iedereen klaagt in die serie over het interclass gebeuren terwijl in net vind dat het intraclass racen ontzettend erg is. Iedereen beschouwt het blijkbaar als een sprint van 2 rondjes. Voorlopig kon ik daar wat uit blijven, maar als iemand zijn rempunt mist met 50m in T1, kan je er weinig aan doen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mijn MX5 World Tour van zaterdag. Eerste crash had ik achteraf eerder kunnen remmen maar hindsight is 20/20 enzo. Tweede gedeelte is Teddy Clark die gewoon doet alsof ik niet besta en die met die tik meer schade berokkende dan de hele voorafgaande crash (ik voelde meteen een flinke tik in het stuur en stond meteen scheef). :N

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:56:
Mijn MX5 World Tour van zaterdag. Eerste crash had ik achteraf eerder kunnen remmen maar hindsight is 20/20 enzo. Tweede gedeelte is Teddy Clark die gewoon doet alsof ik niet besta en die met die tik meer schade berokkende dan de hele voorafgaande crash (ik voelde meteen een flinke tik in het stuur en stond meteen scheef). :N

[video]
Dat was wel een lompe bedoening zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja ik denk dat ik in de gaten ga houden of die gast een penalty krijgt. Hoe werkt dat eigenlijk met deze league? Moet ik zelf dit incident aangeven ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:26:
Ja ik denk dat ik in de gaten ga houden of die gast een penalty krijgt. Hoe werkt dat eigenlijk met deze league? Moet ik zelf dit incident aangeven ergens?
Als het goed is bekijkt het team alle incidents en delen hun waarnemingen en besluiten op het QRS forum: http://qrscentral.com/for...8aab301a8a5de3eefb285592f
Ze lopen alleen wat achter volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Skippycup.png
Vanavond gaan we naar Barber Motorsport Park.

Alle details van de race en de broadcast van mij via ons GoT YT kanaal zijn op de site in de agenda te vinden.

KLIKKERDEKLIK

Vanaf volgende week plaats ik enkel nog de link naar de agenda hier als reminder.. Dat is minder werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:03
Ik hoop dat het vanavond net zo leuk wordt als vorige week :)

Overigens opteer ik voor 4 dropweeks :P

[ Voor 26% gewijzigd door Scr33x0r op 23-04-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:32:
Ik hoop dat het vanavond net zo leuk wordt als vorige week :)

Overigens opteer ik voor 4 dropweeks :P
Volgend seizoen heroverwegen we de regels (en auto's en circuits en de rest).
Er zal zeker minder gedraft kunnen worden.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:39:
[...]

Volgend seizoen heroverwegen we de regels (en auto's en circuits en de rest).
Er zal zeker minder gedraft kunnen worden.... :'(
Misschien dat ik voor de fun dan wel achteraan start.. geen zin om weer te hotlappen ala oran park ;) of je mag me een strafgewicht geven ofzo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:49:
je mag me een strafgewicht geven ofzo ;p
Kan helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:56:

[video]
Ik denk dat je bij het 1e incident weinig fout doet. Ik zie helaas geen pedal input, maar aan het motor geluid te horen had je daar niet heel veel eerder kunnen reageren. Het gebeurt in een 4e versnelling bocht met 130-140kmh. 3 auto's voor je spint er iemand wat jij niet of nauwelijks kunt zien, aangezien je vooral diegene vlak voor je in de gaten moet houden. Op het moment dat ineens alles mis gaat ben je eigenlijk altijd te laat waar je niks aan kunt doen. Misschien had je een seconde eerder kunnen remmen, maar dat had geen verschil gemaakt. Gewoon domme pech.

Wat die #10 daarna doet is gewoon achterlijk. Hij ziet je stilstaan, en beukt er gewoon vol gas in. En blijft daarna ook gewoon vol gas geven totdat hij je aan de kant geduwd heeft. Gaat helemaal nergens over.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Ik kom alvast mee oefenen. Misschien moet ik wel vroeger stoppen vandaag..

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Livestream:

Blijft nog even draaien voor race op de nurburgring.

[ Voor 33% gewijzigd door derx666 op 23-04-2018 22:12 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:51:
[...]

Ik denk dat je bij het 1e incident weinig fout doet. Ik zie helaas geen pedal input, maar aan het motor geluid te horen had je daar niet heel veel eerder kunnen reageren. Het gebeurt in een 4e versnelling bocht met 130-140kmh. 3 auto's voor je spint er iemand wat jij niet of nauwelijks kunt zien, aangezien je vooral diegene vlak voor je in de gaten moet houden. Op het moment dat ineens alles mis gaat ben je eigenlijk altijd te laat waar je niks aan kunt doen. Misschien had je een seconde eerder kunnen remmen, maar dat had geen verschil gemaakt. Gewoon domme pech.

Wat die #10 daarna doet is gewoon achterlijk. Hij ziet je stilstaan, en beukt er gewoon vol gas in. En blijft daarna ook gewoon vol gas geven totdat hij je aan de kant geduwd heeft. Gaat helemaal nergens over.
Ik denk dat je bij beide gelijk hebt. Zodra ik de rook zag bij incident 1 ging ik van mijn gas, bot op de rem heeft geen zin want dan verlies je controle onmiddellijk. Volgens mij echt een gevalletje pech.

De 2e actie ben ik inderdaad nog steeds boos over, hoe meer ik er over denk. Die gast heeft echt een probleem met mij als hij hiervoor geen straf krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre Wolf
Wat had ik er gisteravond een moeite mee op Barber....

Veel fouten gemaakt maar gelukkig geen aanrijdingen veroorzaakt. Had nog een leuk gevecht op het eind met Casper.

Desondank vermaakt!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nurburgring.. wat een pannenkoeken daar zeg.. maar deze week wat irating terug verdienen op montreal.. hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja ik had ook nog een race gedaan met de Skip op de Norschleife. Helaas ging het in lap 2 onweren hier (flink ook) en bij een flinke donderslag schrok ik zo (ik race in VR) dat ik hem zo de vangrail in tets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Pannenkoeken hebben mij op Nordschleife/Skippy de overwinning bezorgd. :P
Ik had kennelijk als enige een Q gedaan en startte dus vooraan. De hele snelle jongens veroorzaakten binnen de kortste keren een schroothoop. Die ben je dan voorgoed kwijt want een tow vanaf sector 1 duurt al gauw 3 en een halve week. Daar achter wat minder snelle rijders zodat ik het rijk geheel voor mezelf had en rustig m'n rondjes kon rijden.

3 andere races daar waren minder succesvol maar niet minder leuk en 1 race helaas tijdens een gevecht de vangrail in. Dat was een net-code kwestie, kan niemand wat aan doen.

Een beetje redelijke verstandhouding gekregen met de Macca op Monza. Maar helaas m'n Q ernstig verprutst zodat ik halverwege het veld startte en in Ronde 3 een dikke punt kreeg met totale schade als gevolg en race over. De dader vond het kennelijk te veel moeite om sorry te zeggen en eindigde nog 9e ook. :(
2e race met de Merc gedaan omdat ik daar zin in had maar bleek een domme fout. Had er niet mee geoefend en kon met geen mogelijkheid consistente rondjes rijden en op het laatst niet eens meer onder de 1:51 bij 42C track temp.

Nog niet eerder zoveel tijd gehad om te racen als afgelopen week. Heerlijk was dat.

Deze week Nordschleife/FR 2.0 is wel erg verleidelijk. Ga zeker GT3 Le Mans doen met Macca of Fezza en wil graag Monza/LMP1 doen maar deze week is er beslist minder tijd en volgende week mogelijk helemaal niet.
Over 2 weken staan GT3 Nordschleife combined en LMP1/Spa sowieso in de agenda.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

mowa schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:32:
.. en wil graag Monza/LMP1 doen ...
Is deze week Imola met de LMP1 niet Monza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik had geen q tijd.. bas en norbert vooraan.. marco en ik konden geen kant op met die gasten die hem voor mij in de vangrail zetten en hem er vervolgens uit laten stuiteren.. uiteindelijk een 8.02 zonder draft gereden.. had nog wel wat sneller gekund, maar wilde niet een vangrail opzoeken.. beetje jammer dat je met schade dan toch de pits in moet enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Gisteren een rampzalige race op de Nordschleife, waarna een voor mijn doen goeie race, gewonnen in 8m15 (geen draft). Das niet snel maar ik ben er al blij mee. Nu kwam ik zojuist achter de RingLaps app van Nick- blijken er mensen 7m34 te rijden in de Skip?? Goeiedag zeg!

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:42
Ik ben nog niet onder de 8 minuten gekomen, volgens mij was mijn snelste tijd 8:10.76 op de Nordschleife met de Skip. Ik gebruik een 18S2 setup van Setupsync. Uitrijden is vaak toch beter dan hard jagen.

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 24-04-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

flopdoc schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:13:
Gisteren een rampzalige race op de Nordschleife, waarna een voor mijn doen goeie race, gewonnen in 8m15 (geen draft). Das niet snel maar ik ben er al blij mee. Nu kwam ik zojuist achter de RingLaps app van Nick- blijken er mensen 7m34 te rijden in de Skip?? Goeiedag zeg!
Die 7:34 tijd is vast niet gereden met default weer :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
flopdoc schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:13:
Dat is wel de Touristenfahrten layout dan he, die is een stukje korter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@NickThissen afstand is toch hetzelfde? Alleen start punt is ergens anders? Of telt die de tijd van bridge tot gantry (respectievelijk het begin en eind van het lange rechte stuk) ?

[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 24-04-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Finish lijn is veel eerder, je mist zowat het hele rechte stuk. Volgens mij 1.7 km korter.
BTG inderdaad volgens mij.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 24-04-2018 12:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
@NickThissen Wellicht een domme vraag maar waarom kan ringlaps niet gebruikt worden voor eender welke track?

Lijkt mij leuk

[ Voor 7% gewijzigd door A1AD op 24-04-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Omdat ik dat nooit gebouwd heb en er inmiddels Time Attack bestaat wat hetzelfde doet, dus ik ga daar ook zeker geen moeite meer in steken nu :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:47:
Omdat ik dat nooit gebouwd heb en er inmiddels Time Attack bestaat wat hetzelfde doet, dus ik ga daar ook zeker geen moeite meer in steken nu :)
Ik vind het wel een mooi stukje software _/-\o_ , time attack is toch een globaal event geregeld door iRacing zelf? Met "ringlaps" kan je privé events organiseren.

Het lijkt me top om de week voor het GoT toernooi zo een event starten met de baan van maandag bijvoorbeeld

[ Voor 14% gewijzigd door A1AD op 24-04-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Linc schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:21:
[...]

Is deze week Imola met de LMP1 niet Monza.
Ow ja, Imola idd, foutje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:43:
[...]

Dat is wel de Touristenfahrten layout dan he, die is een stukje korter.
Oh, aha, ik wist niet hoe die layout werkte, apart met zo verplicht stuk langzaam. Ik kwam nu tot 7.46.5 dat is toch wel iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Niellie41

[object Object]

Belle Isle officieel aangekondigd!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3603028.page

Dit is een baan waar IMSA en Indycar rijden. Geen idee mbt tot de Pirelli World Challenge.

Edit:
Om je een idee te geven van de baan:

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:33:
[...]
De 2e actie ben ik inderdaad nog steeds boos over, hoe meer ik er over denk. Die gast heeft echt een probleem met mij als hij hiervoor geen straf krijgt.
Dat sloeg nergens op inderdaad, replay terugkijkend lijkt het haast alsof hij dacht dat jij de aanstichter was van zijn spin. Soort van wraak beuk ofzo. (maakt het nog erger)

Straf zit daar zeker wel in, ligt in de discussie voor een 2 of 3-punter.

.....
Barber gisteren was wel weer bijzonder, stapte in de wagen en kwam erachter dat ik de track wel ooit gekocht had, maar volgens mij nog nooit op gereden. Vast een keer toegevoegd voor meer korting op gewenste content :P

Race ging eerste helft redelijk, 2e helft dramatisch. Maar nieuwe stuur werkte goed, hield het goed uit en reed veel beter dan mijn voorgaande. Nu op naar volgende week, Watkins een stuk bekender terrein, eens kijken of ik daar een foutloze race kan neerzetten met een redelijke pace. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:19:
Belle Isle officieel aangekondigd!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3603028.page

Dit is een baan waar IMSA en Indycar rijden. Geen idee mbt tot de Pirelli World Challenge.

Edit:
Om je een idee te geven van de baan:
[video]
Ik hou me hart vast met hun graphic engine, Deze baan zal echt een FPS killer worden. Veel track objects, bomen, grote tribunes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

knightvision schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:33:
[...]

Ik hou me hart vast met hun graphic engine, Deze baan zal echt een FPS killer worden. Veel track objects, bomen, grote tribunes etc.
Ik denk dat het best mee valt, om eerlijk te zijn. Ik zie niet veel meer track side object dan bijv. Interlagos (midden in de stad), Imola of Montreal. Zeker Montreal vind ik vergelijkbaar met Belle Isle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie ook niet in waarom het zo erg zou zijn. Het is niet midden in de stad zoals long beach ofzo (en ook daar is graphics nooit het probleem geweest).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

knightvision schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:33:
[...]

Valt wel mee. Zowel rFactor 2 als Assetto Corsa kunnen wat performance betreft (nog) niet tippen aan iRacing hoor :) rF2 begint er te komen maar iRacing blijft toch nog de meest soepele ervaring bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Assetto kan er niet aan tippen? Bij mij is het juist andersom.....Die loopt als een tierelier bij mij met alles max. Maargoed ik hoop dat het geen FPS killer gaat worden. Echter merk ik zelf nog teveel verschil in fps in iracing. Suzuka, imola b.v

De track lijkt me erg lachen met de formula renaults !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb zelf een 6600K op 4.4GHz, GTX1070 en 16GB RAM. Ik kan iRacing in VR draaien met onderstaande opties met 90FPS, overal en altijd, zelfs met volle velden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ElMamGE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik kan momenteel niks, m'n race pc is stuk :'(

De race pc had een Asrock H81 moederbord met nul overclock mogelijkheid, en een i5 4670k. Mijn dagelijkse pc heeft een Z87-G45 Gaming bord en een reguliere i5 4670 met waterkoeling. Dus die wilde ik ruilen.

De 4670k draait nu probleemloos in mijn dagelijkse pc, maar bij het schoonmaken van het Asrock moederbordje (zat onder de koelpasta vlekken) bleef het papieren doekje hangen achter de pinnetjes van het socket, met als gevolg dat er 8 pinnetjes krom/afgebroken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:08:
Ik kan momenteel niks, m'n race pc is stuk :'(

De race pc had een Asrock H81 moederbord met nul overclock mogelijkheid, en een i5 4670k. Mijn dagelijkse pc heeft een Z87-G45 Gaming bord en een reguliere i5 4670 met waterkoeling. Dus die wilde ik ruilen.

De 4670k draait nu probleemloos in mijn dagelijkse pc, maar bij het schoonmaken van het Asrock moederbordje (zat onder de koelpasta vlekken) bleef het papieren doekje hangen achter de pinnetjes van het socket, met als gevolg dat er 8 pinnetjes krom/afgebroken zijn.
Ik zou hier eens naar kijken dan: pricewatch: MSI Z87-G45 Gaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
@JoepW thx voor het meedenken, maar de kast is uATX en ik heb geen zin om Windows weer opnieuw te installeren. Het moederbord is nog nieuw te verkrijgen voor 45 euro. Dus die is al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50

Phydomir

Dennis

Als je denkt dat alles wel zo'n beetje hebt gezien in iRacing:

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Phydomir schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:29:
Als je denkt dat alles wel zo'n beetje hebt gezien in iRacing:
Serieus wat een ei... daar gaat toch je bloed van koken.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

PatrickPost1972 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:40:
[...]

Serieus wat een ei... daar gaat toch je bloed van koken.
Dat deed het ook. Als ik fair wordt verslagen dan vind ik het prima maar dit soort acties :r

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Protesten die hap, dit slaat echt nergens op.

EDIT: He he, eindelijk weer eens een goeie race kunnen rijden. Vorige 2 races eindigden in tranen, nu met de Skip op Montreal op P4 gekwalificeerd (SOF 2500, ik ben 1800 :o) en op P5 geeindigd na een slechte start waarbij ik in de eerste ronde 3 plekken verloor. Me dus terug kunnen vechten naar P4, 0 incs en dus wat SR en iR erbij (zit nu op 1900).

[ Voor 79% gewijzigd door Arfman op 26-04-2018 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 16:24
Me ingeschreven bij de GoT racers! Eindelijk na lange periode terug iRacing opgepakt door de aankoop van een Oculus. Heb een playseat maar geen dedicated rig en vond het zo'n werk om steeds seat te zetten en dan men PC niet normaal te kunnen gebruiken, dat probleem is alvast opgelost.

Dirt oval en road is geprobeerd, best wel leuk. Vooral de rallycross is intens.
Dan ook maar is men eerste GT3 race ooit gereden omdat ik het me niet kon laten en zonder enige oefening, buiten 3 kleine offtracks toch erin geslaagd om met de R8 van 30ste naar 18de plek me op te kunnen rijden.

Ga wel stevig moeten oefenen om vooraan in het veld mee te kunnen. Snelste waren 8 seconden sneller gemiddeld dan mij per ronde 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door JacobsT op 26-04-2018 15:57 ]

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JacobsT schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:55:
Me ingeschreven bij de GoT racers! Eindelijk na lange periode terug iRacing opgepakt door de aankoop van een Oculus. Heb een playseat maar geen dedicated rig en vond het zo'n werk om steeds seat te zetten en dan men PC niet normaal te kunnen gebruiken, dat probleem is alvast opgelost.

Dirt oval en road is geprobeerd, best wel leuk. Vooral de rallycross is intens.
Dan ook maar is men eerste GT3 race ooit gereden omdat ik het me niet kon laten en zonder enige oefening, buiten 3 kleine offtracks toch erin geslaagd om met de R8 van 30ste naar 18de plek me op te kunnen rijden.

Ga wel stevig moeten oefenen om vooraan in het veld mee te kunnen. Snelste waren 8 seconden sneller gemiddeld dan mij per ronde 8)7
Welkom Tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:01
vandaag 5 skip barber races gedaan.
maar Circuit Gilles Villeneuve is geen leuke baan als je nog ergens onderin rijd.

van de 5 races 4 keer voluit gepunt in de hairpin.
en de 5e race op een ander punt op de baan.

hopen dat spa volgende week beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:24:
vandaag 5 skip barber races gedaan.
maar Circuit Gilles Villeneuve is geen leuke baan als je nog ergens onderin rijd.

van de 5 races 4 keer voluit gepunt in de hairpin.
en de 5e race op een ander punt op de baan.

hopen dat spa volgende week beter gaat.
Toch een kanttekening, naast het feit dat het niet leuk is om mee te maken...
Vaak kan je dergelijke acties aan zien komen. Veel oefenen en bij het aanremmen ook goed op je spiegel(s) letten en eventueel ontwijken.
En de eerst volgende keer dat we weer een GoT close racing school organiseren... meedoen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
JoepW schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:18:
[...]
Toch een kanttekening, naast het feit dat het niet leuk is om mee te maken...
Vaak kan je dergelijke acties aan zien komen. Veel oefenen en bij het aanremmen ook goed op je spiegel(s) letten en eventueel ontwijken.
En de eerst volgende keer dat we weer een GoT close racing school organiseren... meedoen d:)b
ja ik weet het, net 2 races gedaan waar het wel goed ging en alles heb kunnen ontwijken.
1e race 2e geworden :) maar vooral bij die hairpin vind ik het heel lastig inschatten.
en heb ook niet echt het idee dat ik daar ergens heen kan. andere bochten lukt dat vaak een stuk beter.

maar zoon close racing school klinkt goed :)

2e race
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=22993827&custid=320785
toch niet verkeerd tussen al die hogere licence mensen.

[ Voor 18% gewijzigd door sk1nny666 op 28-04-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
License zegt niet zo veel...
iRating zegt iets meer.
Maar zet de link naar je profiel ff in je signature en een link naar de uitslagen werkt btw net zo fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
JoepW schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:31:
License zegt niet zo veel...
iRating zegt iets meer.
Maar zet de link naar je profiel ff in je signature en een link naar de uitslagen werkt btw net zo fijn..
naja het zegt iets over hoelang iemand het al speelt.
iemand met een A license speelt het niet net een maand.

maar iRating zegt meer inderdaad meer, maar dan is het een stuk minder imposant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sk1nny666 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:54:
[...]

naja het zegt iets over hoelang iemand het al speelt.
iemand met een A license speelt het niet net een maand.

maar iRating zegt meer inderdaad meer, maar dan is het een stuk minder imposant. :+
Onwetend als ik was toen ik net begon met iRacing had ik binnen een maand mij A-license.
Totale onzin achteraf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaat lekker met Greger en Mack....., not ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Race pc dut 't weer met een nieuw moederbord. 2 races gereden in de Skip vanavond, beide races waren in de 1e ronde al over voor mij ondanks een prima kwalificatie....

2e race: http://members.iracing.co...id=22997609&custid=274442

Tactiek voor zometeen: ik ga er vanuit dat de eerste ronde weer een puinhoop wordt dus ik ga niet kwalificeren en lekker achteraan starten en als iedereen in de vangrail hangt rij ik ze voorbij.

EDIT: als allerlaatste gestart, in de eerste ronde van 18 naar 13 gereden en daarna blijven steken omdat er constant mensen mij inhaalden puur door te slipstreamen om in de bochten vervolgens fouten te maken waardoor ik weer achter ze vast zat... Uiteindelijk 9e over de finish gekomen zonder incs

[ Voor 71% gewijzigd door FastFred op 28-04-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Fuck... helemaal vergeten dat ere vanavond alweer een MX5WT race was :(

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Nu word ik niet eens van de baan geragd maar had ik blijkbaar te weinig getankt, mijn tweede pit bezoekje tank hij niet en krijg ik speeding aan mn broek gesmeerd. Dan maar nog eens gepit, zodoende ken ik de pit entry van Mid-Ohio nu redelijk goed... |:( :F

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Blij dat ik glij was het voor mij. :(
Maar goed die hebben maar weer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Beste race in de Skip tot nu toe. Van begin tot eind close racen in de top 4 :D

http://members.iracing.co...id=23008631&custid=274442

En nu ook weer terug 4e in division 6 :)

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 29-04-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond rijden we op The Glen (boot) met de Skip.
Hier de link naar de agenda: https://www.got-racing.eu...glen-international-boot-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Hmm, zal ik die kopen? Lijkt me een erg leuke baan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Heb vandaag mn license renewed na een tijdje op Automoblista overgestapt te zijn. Moet zeggen dat het gedrag van de auto's in Automobilista echt heel goed (en lastig) is, maar de online-engine is niet op het niveau van iRacing. Ben erbij vanavond :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:32:
Zeker een aanrader. Lekker draften ol de backstraight en de meeste bochten liggen ‘on camber’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre Wolf
FastFred schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:32:
Eens met Joep, zeer leuke baan. Ook met de verschillende configuraties.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja, leek mij dus ook. Misschien ben ik er vanavond bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Bas zal wel weer winnen... Overigens vind ik dit een van de mindere banen.. Weinig technisch.. de boot sector is wel grappig.. :P

[ Voor 66% gewijzigd door Scr33x0r op 30-04-2018 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zal wel weer keten worden. 3 wide richting de chicane :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
derx666 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:36:
Zal wel weer keten worden. 3 wide richting de chicane :)
We hebben vorig jaar eens de korte versie gereden met de skip, 3 wide door de chicane lukte toe niet.
Vind het ook een zeer leuke baan.

btw Joep had het al eens aangehaald http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3592401.page
Iemand zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Lijkt me gaaf, maar ik heb dat weekend waarschijnlijk al wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Livestream gaat zo weer online:

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rommelig begin, veel inhalen wat eigenlijk niet handig is. Rare lijn busstop in bij de 2e ronde en over het gras eruit... slowdown van 5 seconde.. Eerstvolgende bocht ga ik weer te wijd en stuk...

Daarna de tow genomen en eigenlijk super gereden, ben benieuwd wat erin had gezeten zonder geklooi van eigen kant in de eerste 2 rondes.

én niet als laatste gefinisht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Een super qualy gereden, (door mn nieuwe Nesquick skin :?) maar dat resulteert bij mij meestal in een slechte race. Na 3 man voor te laten en constant van het gas te moeten dan ook maar beginnen vechten. Tweemaal iets te enthousiast in de busstop en tweemaal slowdown, de eerste keer was mn vleugel ook om zeep, toch nog P7 en tevreden over mn tijden. Door mijn geklungel wel 6 inc, de eerste maal in dit seizoen.

Moest er nog iemand zin hebben in de 12h Watkins Glen, ik ben er zeer zeker voor te vinden. Heb wel geen ervaring met endu-races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@diknmuis hier ook geen ervaring met endurance. Heb net ff gechecked maar ik heb dat weekend niks gepland staan.

Lijkt me tof! ik ben alleen niet zo snel, maar als je 12 uur op 1 set banden moet doen is dat juist wel goed

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 01-05-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaan er nog mensen naar Spa komende zaterdag?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

foi, dat wist ik niet eens. Ik woon sinds kort in Limburg, op een dik uur van Spa.
Ik ga zeker even kijken of ik m'n zoon ook zover krijg :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:09:
Yes. Ik ben er met Wil (Vincent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, oh nee :+
Ik kijk even wat het weer doet maar tot nu toe lijkt het goed dus ik denk dat ik ook wel kom. Zou eventueel nog iemand kunnen meenemen vanuit Eindhoven maar wellicht dat er nog wat mensen meewillen en m'n auto vol is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Aparte race gisteren. Jammer dat het veld zo snel uit elkaar viel door alle inhaal schermutselingen in de 1e en 2e ronde. Hierdoor konden Nick, Arjan en ik vrij gemakkelijk wegrijden van de rest. Ik bleef een beetje op P3 hangen om wat fuel te saven om er met de pitstop voordeel van te hebben, maar wederom lukte dat niet echt. Ik blijf problemen hebben bij het stoppen van het tanken. Binnenkort maar eens een keertje kijken hoe dat beter kan.
Arjan dook vrij vroeg de pits in om te proberen zo een undercut te forceren. Nick en ik bleven samenwerken om te proberen om hem voor te blijven. Toen Nick uiteindelijk de pits in dook had ik nog brandstof voor een paar rondes. Nog even buiten gebleven om te kijken of ik een gat kon trekken, maar helaas lukte dat niet. Mijn rondes waren niet slecht, maar Nick z'n pitstop was wat vlotter omdat ik weer moeite had het tanken te stoppen. Ik kwam net voor hem de pits uit, en we zaten een 2-3 seconden voor Arjan. Hij had wat last van verkeer gehad, en daardoor niet de tijden kunnen rijden wat hij in free air had kunnen rijden. Nick haalde me meteen op de straight in, maar had een klein moment de chicane in, en ging wijd. Liet mij voorbij, maar pakte hierdoor een slowdown die hij maar moeilijk kwijtraakte.
Ik ging vlak daarna de mist in in de hairpin onderin de boot. Geen idee wat er gebeurde, maar hij brak ineens uit als een malle, en ik kon hem maar net houden. Helaas wel meteen alle voorsprong tot Arjan kwijt, en zo samen richting de finish gereden. Arjan had zitten rekenen, en zo kwam ik als 1e over de streep met het ingaan van de laatste ronde. Niet goed, want je bent een sitting duck op de straight richting de chicane. Ik was echter niet van plan om me zonder slag of stoot in te laten halen :)
In de bochten voor de straight ging ik al iets langzamer, zodat hij er wat dichter op kwam dan hij gehoopt/gepland had. Ik kneep hem zo ver mogelijk af naar de linkerkant, maar hij kwam er nogsteeds voorbij. Bij het aanremmen van de chicane zat ik er met nog net een fractie van mijn neus naast. Ik remde later, en ging vol over de curbs. Arjan had die niet verwacht, en corrigeerde een beetje waardoor ik ineens alle ruimte had om terug naar links te snijden. Vanaf dat moment was het rustig naar de finish rijden, en weer eens een win pakken :)

Laatste ronde vanuit mijn zicht:

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Jup, ga samen met Marcel Bosman, Michael Storm en Roy Diederen. Het weer ziet er vooralsnog prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
derx666 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:52:

In de bochten voor de straight ging ik al iets langzamer, zodat hij er wat dichter op kwam dan hij gehoopt/gepland had. Ik kneep hem zo ver mogelijk af naar de linkerkant, maar hij kwam er nogsteeds voorbij. Bij het aanremmen van de chicane zat ik er met nog net een fractie van mijn neus naast. Ik remde later, en ging vol over de curbs. Arjan had die niet verwacht, en corrigeerde een beetje waardoor ik ineens alle ruimte had om terug naar links te snijden. Vanaf dat moment was het rustig naar de finish rijden, en weer eens een win pakken :)
Vies mannetje ben je ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

NickThissen schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:45:
Haha, oh nee :+
Ik kijk even wat het weer doet maar tot nu toe lijkt het goed dus ik denk dat ik ook wel kom. Zou eventueel nog iemand kunnen meenemen vanuit Eindhoven maar wellicht dat er nog wat mensen meewillen en m'n auto vol is.
Ik ben dan wellicht geinteresseerd! Mijn zoon loopt niet zo warm. Ik woon in Nederweert.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik sla over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 16:24
Gisteren weer IMSA op Watkins. Geswitcht naar de Ford GTE omdat deze veruit beste cornerning speed heeft en minst tricky uit de hoek komt. 6de kwali en 5de finish. In de laatste 12 min vd race gat naar 4de kunnen dichtrijden maar met 2,4 seconden achter hem maar kunnen finishen.

Begin me beter te voelen in de grote GT’s, reed gemiddeld 1.47, nog verre van top maar is nog maar men 3de GT race ooit en pas sinds een weekje terug de iRacing draad opgepikt. (Zag net dat ik al van in 2009 op iRacing actief was, welliswaar altijd korte periodes)

Achteraf echt superblij met het resultaat. Ga wel nog 2-tal seconden per ronde eraf moeten krijgen en heb momenteel geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen haha

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JacobsT schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:04:
Gisteren weer IMSA op Watkins.......
Misschien leuk om in je Signature hier een link naar jouw iRacing profiel te plaatsen (staat in de TS uitgelegd hoe). Dan kunnen 'we' als mede-got-iracers je ook in iRacing opzoeken.
Ik kon het niet laten om 2 korte stukjes uit de race van gisteren te pakken om een beetje te illustreren hoe Dirk en Bas (op de kopgroep)..... en later ik (van Bas en Drik) de draft verloren door vroegtijdige inhaal en verdedigingsacties.
Uiteindelijk heb ik me er doorheen geperst, maar toen was het al te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als je de draft met de groep voor je kwijt bent kun je het wel schudden inderdaad.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Helaas maar 1 race op Le Mans GT3 kunnen doen. Q met veel slordigheden en fouten maar plek 11 vond ik niet eens zo slecht met een erg sterk veld met 3+k om me heen. Kon in 2 ronden opstomen naar plek 6 maar kreeg in ronde 3 een slow down. In totaal had ik 4 slow downs op 4 verschillende plekken wat op zich knap is. Echter had ik na de race 0 incs terwijl ik dacht dat je met een slow down de grenzen van de track overschrijdt en dus een x. Blijkbaar is dit niet zo.
2 slow downs wist ik te maskeren en met o.a. een goede pit stop 8e geworden. Was 1 van die heerlijke races met mooie gevechten en uiteindelijk toch weinig uitvallers.

Deze week erg weinig tijd maar LMP1 Spa laat ik niet door m'n neus boren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Le Mans is wat dat betreft een beetje anders dan de rest van de banen. Vele slowdowns maar geen off-tracks, mogen ze eigenlijk wel bij meer banen doen. Spa is er zo een, gewoon slow downs op de exit van Stavelot en Blanchimont ipv 1x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-10 20:15
Gisteren m'n A licentie gehaald tijdens GT3 op LeMans. In de 2de split, als 13de gestart en daarna gestaag omhoog gewerkt. Voor de pitstops 5de en na de pitstop 4de. Laatste paar rondjes gat gedicht naar de nr 3. Uiteindelijk gefinisht op plek 4 op iets meer dan een sec. op de nummer 3. Een slow-down gehad maar 0 inc's.

Nu maar eens werken aan m'n irating.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Wou nu snel even inloggen in iRacing, laatste race dateert van eind december (...), is het offline :(

(Je kent het wel, samenwonen, huis kopen, snel volwassen moeten worden enzo!) :O
Pagina: 1 ... 140 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies