iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 139 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:03
JoepW schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:56:
@iXiro

"Audio
- Fixed an issue that could cause the last played scrape sound to repeat over and over every few seconds."

daar had jij dus last van laatst.
Had ik gisteren ook idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Scr33x0r schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:01:
[...]

Had ik gisteren ook idd..
Ik had al zoiets van mijn onboard geluidskaart is verneu.., maar bij sommige races als ik mee aan het kijken was leek het wel of er iemand continu met een grote hamer op een stuk plaatstaal aan het slaan was.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
PatrickPost1972 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:15:
[...]

Ik had al zoiets van mijn onboard geluidskaart is verneu.., maar bij sommige races als ik mee aan het kijken was leek het wel of er iemand continu met een grote hamer op een stuk plaatstaal aan het slaan was.
Precies hetzelfde hier.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:42
Had ik gisteren ook aan de lopende band inderdaad. Mooi dat dat opgelost is, was mega irritant.

Ben nu aan het oefenen op COTA, maar dat is nog een lastige baan om goed te krijgen. Onze eigen Jan Hein Lever ging het een stuk beter af in ieder geval, zo snel kom ik er nog niet rond.

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 03-04-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:39

Niellie41

[object Object]

Zo te lezen is er een BoP change voor de GT3 auto's.
Good Day Drivers & Teams!

Effective Immediately, the following BoP weight adjustments have been put into place for the following cars:
Audi: +30 kg
Mercedes: +5 kg

This is an automatic adjustment that will happen anytime you join any session related to the VRS Sprint or VRS Endurance Series. (Practice, Qualifying, Race)

If you test the car in "offline" mode, you will have to manually set this weight adjustment in the garage.
bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3600983.page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57

Phydomir

Dennis

Volgens mij voor het eerst dat ze zonder patch de BoP aanpassen puur met gewichten, en dan ook nog alleen voor de GT3 serie. IMSA wordt hierdoor niet beïnvloed.

Misschien een eerste stap naar een BoP die per week wordt aangepast om het zo eerlijk mogelijk te houden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Phydomir schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:31:
Volgens mij voor het eerst dat ze zonder patch de BoP aanpassen puur met gewichten, en dan ook nog alleen voor de GT3 serie. IMSA wordt hierdoor niet beïnvloed.

Misschien een eerste stap naar een BoP die per week wordt aangepast om het zo eerlijk mogelijk te houden.
Ja op zich leuk, behalve dat je vooraf eigenlijk wilt weten voordat je auto kiest wat de BoP kg's zijn per circuit.. Iedereen die dus audi heeft gekozen is nu eigenlijk fucked. Dacht je een voordeel te hebben, ondanks dat ie minder lekker rijdt bijv en dies nu weg. Het is wel eerlijker, maar communiceer dit dan voor het seizoen dat je het zo aanpakt. In die zin is het een beetje competitievervalsing.. maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Scr33x0r schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:03:
[...]

Ja op zich leuk, behalve dat je vooraf eigenlijk wilt weten voordat je auto kiest wat de BoP kg's zijn per circuit.. Iedereen die dus audi heeft gekozen is nu eigenlijk fucked. Dacht je een voordeel te hebben, ondanks dat ie minder lekker rijdt bijv en dies nu weg. Het is wel eerlijker, maar communiceer dit dan voor het seizoen dat je het zo aanpakt. In die zin is het een beetje competitievervalsing.. maar goed..
Het hele idee is dan toch dat het niet uitmaakt omdat alle autos het hele seizoen aan elkaar gewaagd zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Het echte probleem is natuurlijk dat je elke week een andere auto kan kiezen. Je zou eigenlijk het hele seizoen in 1 auto moeten rijden. Dan zul je zien dat een auto die goed is op top op Monza zal winnen maar een auto met minder vermogen maar goede wegligging wint dan bv op Barber (ik noem maar wat). Dan is het net zoals in het echt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
+ zoals scr33x0r zegt rondtijd zegt niets over racen

iedereen weet dat de merc gewoon erg stabiel is tov audi en mclaren als je de rondetijden gelijk trekt gaat echt niemand met deze auto's rijden omdat idd je elke week kan kiezen.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nahjah, voor BES/BSS kan je natuurlijk gewoon elke keer andere auto racen, doe je BGT of VRS whatever hoe het nu heet, dat is wel even een ander verhaal, daar commiteerde je je aan een auto aan het begin, naar lang BoP testen voelt het oneerlijk als zoiets midden in het seizoen wordt aangepast. (Zelfde voor de BGT Q, ik helemaal happy in de ferrari, kon mee met de top, vervolgens merc, en ik rij geen deuk in een pakkie boter meer)

En idd, racen is iets anders dan snelle ronde tijden.. McLaren vaak genoeg pole zien rijden, om vervolgens na 3 ronden hem in de muur te zetten en uiteindelijk wint een Z4 of Merc.. tja.. Wij hebben BGTQ gewoon merc gekozen omdat die allround het meest stabiel was, als je een stint niet uit kan rijden in een mclaren of ferrari omdat je hem in een muur zet, dan denk je wel 3 keer na voordat je begint met pushen..

[ Voor 32% gewijzigd door Scr33x0r op 04-04-2018 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Hmm, was die Audi dan zoveel sneller dan? Ik heb 'm aangeschaft, maar ben stug in de 488 GT3 aan het blijven rijden. Er reden opvallend veel Ferrari GT3s gisteren op Brands Hatch in de GT3 klasse.
quote: Marcos Furriel
In my world of make believe, the ideal would be ...

+15kg Audi
+5kg BMW
+0kg Mercedes
-10kg Mclaren
-687kg, + 227HP Ferrari

:mrgreen:
Overigens, 35 auto's op Brands Hatch is wel erg veul. Ik dacht uit voorzorg maar achteraan starten, maar met mij dachten dat nog ongeveer 7 anderen; waardoor ik alsnog middenin het pack startte. Na 2 ronden een spin voor m'n neus die de baan weer opdraait, ik rem nets iets te hard en moet uitwijken waarna iemand achter mij erop knalt. Ik stuiterde iets van 6x over de kop (heel apart gevoel in VR!), maar desondanks maar zo'n 13 minuten repair time (inclusief optional).
Na repairs bleef stuur wel zo'n 20 graden uit het lood. Gelukkig de goede kant op voor Brands met al die rechtsafbochten...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:56:
@iXiro

"Audio
- Fixed an issue that could cause the last played scrape sound to repeat over and over every few seconds."

daar had jij dus last van laatst.
Aangezien ik hetzelfde geluid gister IRL ook had dacht ik nog dat ze die MX5 eigenlijk wel heel goed gesimuleerd hadden... maargoed, bug gefxit :)
Nu hopen dat er IRL geen 'bugfix' nodig is :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-10 20:15
Laatste weken had mijn SR een aardige deuk opgelopen. Was gezakt tot B2.06.

Gisteren er maar voor gaan zitten. Eerst met de Lotus 79, vorige week toch maar eens gekocht. De video's van Matt Malone hebben me overgehaald. De meeste races gaan niet officieel, maar gisteren met z'n zessen van start. Bij de start de #1 ingehaald. Hij bleef tot de helft van de wedstrijd op een sec. Daarna spinde hij en kon ik de wedstrijd rustig uitrijden. Normaal zou ik dit saai vinden, maar met deze wagen is het nooit saai. Beste was nog 0 Inc.

Daarna nog nordschleife met de Caddi, helaas 5 Inc gehaald. Maar toch weer wat SR erbij.

Maar de laatste tijd bevalt me het rijden in dit soort wagens toch meer dan bijvoorbeeld GT3. Rij nu voornamelijk Cadillac, Lotus79 en de aston DB9.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:20
Sorry om hier even zomaar weer in te vallen na jaren stilte. Ben hier vroeger wel es vaker komen meekijken.
Heb in het verleden een aantal jaar Iracing gespeeld maar heb nu een aantal jaar geen membership meer.
Eergisteren kreeg ik dus van iracing een mail met onderstaande :
We are writing to inform you of the outcome of the protest filed against you.

After reviewing all of the available information we do find the accusations of intentional contact are accurate. We respectfully ask going forward that you do not intentionally wreck another driver while on the service, under any circumstance. Our goal is to simply try and avoid this situation in the future. Your understanding in this matter is greatly appreciated.

We truly appreciate you as member and we understand sim racing can be both difficult and emotional. However, keep in mind that repeated racing incidents and or unsporting behavior can lead to a loss in account privileges or temporary account suspension.

For future reference, the protest has been assigned the following identification numbers:

Ticket Number: 39095
Session: 22725010
Sporting Code Section: 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking

We apologize for the formality of this notice, but experience has shown an orderly process like this is the best way to resolve the issues that occasionally arise in the heat of competition.

On behalf of iRacing, best of luck in your future races!
Dit is wel echt raar. Heb dus maar direct proberen in te loggen en heb mijn paswoord veranderd. Ik zie ook nog altijd dat ik geen actief abonnement, dus er is dus niet op mijn kosten een abonnement verlenging geweest of zo. Heb ook niks op mijn VISA uittreksels gezien of zo. Dus an sich ben ik dus wel redelijk gerustgesteld.

Maar wel raar is dat iracing niet eens eerst controleert of die persoon waar ze een klacht tegen filen geen actief member is. Ik ben echt al meer dan 2 jaar niet maar actief geweest...En hoe kan ik actief geweest zijn in een race ?

Ik heb geprobeerd om te reply-en op bovenstaande mail om dit eens te onderzoeken, maar ik vrees dat ik daar geen antwoord op ga krijgen.

Met dat ticket nummer kan ik dus ook geen verdere info opvragen.
Kan een van jullie mijn profiel eens opzoeken en zien of jullie daar iets raars bij zien ?
Mijn billing history kan ik wel zien, en de laatste entry dateerde van
2016-11-14.

[ Voor 0% gewijzigd door Jimster21 op 06-04-2018 10:14 . Reden: typo's ]

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Jimster21 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:12:
Sorry om hier even zomaar weer in te vallen na jaren stilte. Ben hier vroeger wel es vaker komen meekijken.
Heb in het verleden een aantal jaar Iracing gespeeld maar heb nu een aantal jaar geen membership meer.
Eergisteren kreeg ik dus van iracing een mail met onderstaande :

[...]

Dit is wel echt raar. Heb dus maar direct proberen in te loggen en heb mijn paswoord veranderd. Ik zie ook nog altijd dat ik geen actief abonnement, dus er is dus niet op mijn kosten een abonnement verlenging geweest of zo. Heb ook niks op mijn VISA uittreksels gezien of zo. Dus an sich ben ik dus wel redelijk gerustgesteld.

Maar wel raar is dat iracing niet eens eerst controleert of die persoon waar ze een klacht tegen filen geen actief member is. Ik ben echt al meer dan 2 jaar niet maar actief geweest...En hoe kan ik actief geweest zijn in een race ?

Ik heb geprobeerd om te reply-en op bovenstaande mail om dit eens te onderzoeken, maar ik vrees dat ik daar geen antwoord op ga krijgen.

Met dat ticket nummer kan ik dus ook geen verdere info opvragen.
Kan een van jullie mijn profiel eens opzoeken en zien of jullie daar iets raars bij zien ?
Mijn billing history kan ik wel zien, en de laatste entry dateerde van
2016-11-14.
Je laatste officiële race is van november 2015 en ik zie ook geen oefensessies of zo die je gedaan hebt sindsdien.

Wel raar, want in het protestformulier van de sessie kan je alleen maar selecteren uit de namen die in die sessie zaten. Ik zou dus toch maar een mail sturen naar support om dit aan te kaarten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
Bedankt voor de info !
Ik heb even een support ticket gelogged. Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn...
Hoop dat het gewoon een bug is in hun protest formulier dan...Wat dan wel weer minder goed nieuws is voor de actieve members. Ik dacht dat je nooit kon weten wat het resultaat was van een ticket. Voor hetzelfde geld worden dus de verkeerde mensen aangepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jimster21 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:33:
Bedankt voor de info !
Ik heb even een support ticket gelogged. Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn...
Hoop dat het gewoon een bug is in hun protest formulier dan...Wat dan wel weer minder goed nieuws is voor de actieve members. Ik dacht dat je nooit kon weten wat het resultaat was van een ticket. Voor hetzelfde geld worden dus de verkeerde mensen aangepakt..
ik weet van een van de staf leden dat ze veranderingen in hun mail systeem hebben doorgevoerd met wat problemen.
Ik kreeg bv geen notificaties meer van dm’s op het forum.
Misschien een glitch daardoor of gewoon een typo van iemand (Nim).

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Las ook dat er weer een bug was waarbij je soms ineens ingelogd bent in iemand anders z'n account, misschien heeft het daarmee te maken? Ik zou toch zeker even een mailtje terugsturen of naar support sturen en zeker vermelden dat je geen actief account hebt en het dus ook niet iemand anders geweest kan zijn op jouw account.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:55:
Las ook dat er weer een bug was waarbij je soms ineens ingelogd bent in iemand anders z'n account, misschien heeft het daarmee te maken? Ik zou toch zeker even een mailtje terugsturen of naar support sturen en zeker vermelden dat je geen actief account hebt en het dus ook niet iemand anders geweest kan zijn op jouw account.
Dit, al is het alleen maar om in de toekomst, als je je account weer wilt gebruiken, geen problemen of een "vieze" historie te hebben.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Eindelijk concrete plannen mbt Silverstone. De repave van Michigan komt er ook aan.
We just updated Pocono. We are working on Michigan now. We are heading to England late this Spring to get updated data on Silverstone so we can start that this year as well. I have no idea about timing. It is a balance as we still work on new tracks which people want as well, we know some tracks are quite old like Silverstone (and many others) and want to get to them over time. We also have a great new road track coming. more dirt tracks in the works, etc.
http://members.iracing.co.../50/3600988.page#11000833

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 06-04-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 20:24

derx666

mecker ende blaet

Ik ben er maandag avond niet ivm een training. Zit tot Woensdag in een hotel in Loosdrecht, en uit ervaring van vorig jaar is het internet daar dusdanig bagger dat ik nog niet eens need for speed online zou spelen daar :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
derx666 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:45:
Ik ben er maandag avond niet ivm een training. Zit tot Woensdag in een hotel in Loosdrecht, en uit ervaring van vorig jaar is het internet daar dusdanig bagger dat ik nog niet eens need for speed online zou spelen daar :)
*O* ;)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

lol

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij niet mee maar stream wel een deel van de race.
YouTube: GoT iRacing - Joep Willemsen - YouTube Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik denk dat er iets fout is gelopen Joep met je stream :'(

Jammer dat ik weer een tik heb gekregen en van de laatste plaats heb moeten terug komen, al bij al nog een leuke race gehad, toch een uitdagende track...

[ Voor 18% gewijzigd door diknmuis op 07-04-2018 22:26 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
diknmuis schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:24:
[...]

Ik denk dat er iets fout is gelopen Joep met je stream :'(

Jammer dat ik weer een tik heb gekregen en van de laatste plaats heb moeten terug komen, al bij al nog een leuke race gehad, toch een uitdagende track...
Nee hij doet het nu weer. Ik had hem nog niet publiek gemaakt na de broadcast:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Moet zeggen dat ik het mega naar mijn zin heb in de official Skip series. COTA deze week was een lastige baan, immens brede baan, lastig rempunten en instuurpunten bepalen etc. Desondanks vandaag 2 goede races gereden waarvan ik de laatste race 2e gestart en geëindigd ben, met als gevolg dat ik nu 3e sta in Division 6 met 1 punt verschil op de nummer 2 in het kampioenschap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Het enige wat goed was vanavond van mij was m'n pitstop 8) Ik hoop dat ik niemand teveel gehinderd heb met m'n drift toestanden voor en door de corkscrew in L3, dat ging maar net goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Jammer dat er zo weinig mensen waren, populaire auto en dan nog de track dat morgen officieel gaat :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AI......
Tony heeft iemand ge-quote en in vet antwoorden in de quote gegeven over AI.....
quote: Tony Gardner
Hello everyone,
Now we know that AI is coming to iRacing at some stage...can iRacing Staff give some more information about how it is going to work?. Just a few Questions below

1/ How is it going to be Implemented?...Do we sign in as usual and go to another part of the Website to access the AI component?

Yes you would just sign up/join as usual. AI will be on the Beta UI. You will see a section that right now says "Race Against AI", just like you see for Official Races, Hosted, Time Attack etc. Click on Race Agaisnt AI . Then you will click on button Create a Race/Season. Click That. You will then be the admin to select your options, settings and various choices. Then hit the Big Race button like you always do. Simple as that. I wish it was simple as that to develop. :)

2/ Can iRacers use their existing purchased content with AI or do iRacers have to repurchase the content they want to use with AI?

Yes you can use your existing content. There is no extra charge for AI. Just added value as part of your membership.

3/ What Car Series and Tracks will be available with AI?...All eventually or just a selected amount.

All eventually I hope, it certainly is looking that way. Certainly, some special case bugs to work on, however. Right now for example the AI does not like going over jumps with the GRC cars but we do have all the cars "working" now in various states. I was just watching 40 completely different cars go around Bristol at once. It was pretty funny seeing F1 car out there flying around legends car, dirt cars and things like that. You won't be able to do that however but you will be able have multi-class AI like IMSA for example.

4/ Will the AI component be updated / improved as per the existing iRacing procedures ie' Updates Required'

Yes, will update the same way and same time as everything else.

5/ Will AI be used to fill up a Grid in Human races?

[b]No. If a strong demand we could consider doing for hosted/private only someday but that will not be in the initial release. [

6/ Can the AI component of iRacing be played 'OFF LINE' without having to sign in or be connected to the internet?

No. Think of it like testing currently. That is essentially off-line but you still need the Internet and to login for various reasons. We do have a commercial version of iRacing we call the Trade Show Version which has a different Interface and works completely without the Internet, we would have AI available for that as well. That is purchased as a commercial license.

7/ How is the OVAL racing going to work?...Full flag, pit stops etc much like the other Nascar games.

Yes there will be pit stops, cautions, flags, etc. all that fun stuff.

These are just a few Questions and I am sure many more can be added.

I am personally excited about the inclusion of AI into iRacing and will purchase missing content to make good use of the AI component when it gets here....exciting times ahead.
Bron: http://members.iracing.co...ist/3601440.page#11004806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Ik heb laatst in de Le mans series een race gehad met maar 2 incs. Helaas wel weer even een mess-up met pitstop. Banden wissel bij de 2e pitstop terwijl je nog maar 2 rondes hoeft is een beetje zonde van de tijd.

Maar m'nsafety rating is nu A4.xx en mn irating is 23xx.. En toch voel ik me nog steeds een erg onervaren rijder. Gaat dat gevoel ooit weg? :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
Jimster21 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:33:
Bedankt voor de info !
Even kort een update, is waarschijnlijk voor jullie ook interessant :
Hi Jimmy,

Thank you for your email. The protester did send the wrong name with his protest. We do apologize for the inconvenience. Nobody has been racing on your account.

Sincerely,
iRacing
Blijkbaar is het dan toch mogelijk een protest in te dienen met een verkeerde naam. Veel informatie geven ze wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:59:
Jammer dat er zo weinig mensen waren, populaire auto en dan nog de track dat morgen officieel gaat :N
Ja de opkomst viel vies tegen. :'(
Maar ondanks dat weer een hele vermakelijke race gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:53:
[...]

Ik vind het de leukste auto om close mee te racen, enkel jammer dat een klein tikje soms zwaar afgestraft wordt :)

[ Voor 11% gewijzigd door A1AD op 10-04-2018 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:53:
[...]

Als ik maandag om 16:00 uur vrij ben en thuis kom niet meer op de bank gaan liggen en om 23:00 uur wakker worden :o :o :o :o :o :o
Volgende week ben ik er weer bij, en voor de zekerheid een wekker instellen :+ :+ :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Hopelijk ben ik er volgende week ook weer bij :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afgelopen week helaas slechts 1 LMP1 race op Le Mans kunnen doen. Wat zou het toch fantastisch zijn om tijd te hebben want de races deze week duurden anderhalf, je kunt na afloop gelijk aanschuiven aan de volgende race.

Gelijk in L1 bij de Arnage bocht raakte ik in de verdrukking waarbij schade aan de voorkant ontstond waardoor ik uiteindelijk zo'n 2 seconden per ronde moest toegeven aan de top rijders. Echter bleek achteraf dat zij tijdens de tweede pit banden wisselden. Ik deed dat niet maar was weer zo dom om op de 1 of andere manier het knopje voor de pit speed limiter te missen zodat ik weer extra seconden aan de broek kreeg.
Uiteindelijk werd ik 3e met 9 seconden achter p1 en 2. Ja ik had dit kunnen winnen. |:(

Edit:
Heb de JRT dashboard overlay in Windowed borderless mode gebruikt. Dat is voor althans LMP1 een zinvolle toevoeging; kunnen zien wat de hybride status is en (automatische) fuel calculator.
Overtollige info heb ik er uit gefilterd, met alle info aan is het in mijn beleving net kerstboomverlichting.

[ Voor 17% gewijzigd door mowa op 10-04-2018 15:04 . Reden: Toevoegen extra tekst. ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Is er een maximale replayduur in iracing?

Ik had een race van 90 min gereden, maar de eerste 8 rondes van de replay zijn missing.

Edit: hmm. Ik moet enable spooling aanzetten

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 10-04-2018 17:43 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

We are planning some forum downtime this morning to test out new infrastructure for the forums. This is not a change in forum software (yet) but it is a step in the process.

We are targeting 10:30am EST, an hour after the time this post is made. Downtime is expected to last about 20 minutes.

PS. For your amusement, I got a 502 error when I posted this initially, so if this ends up being a double post, it is only fitting.
Het iRacing forum zal vandaag rond 16:30 onze tijd even er uit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:39:
[...]
Het iRacing forum zal vandaag rond 16:30 onze tijd even er uit liggen.
I pinged Nick Thissen with what changed on our side.
http://members.iracing.co...ist/3601770.page#11008270

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Vanavond een best lekkere race gereden in de Skip, de vorige 2 races waren wat chaotisch met veel incjes etc. Nu gereden met het doel zo min mogelijk incjes te verzamelen. Van p12 heel rustig aan naar p8 gereden met 4 incjes. Rondetijden op Laguna Seca zijn ook een stuk vooruit gegaan ten opzichte van maandag, ik kan nu in de race 1:36'ers rijden als ik in de zone zit :P

En na die laatste race vanavond sta ik ook weer 3e in division 6 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Fijn dat ze mij ook even in de loop houden :') Ik wist van niks... Hoop dat ik het snel kan fixen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

LMP1 bevalt mij steeds beter. Net de Top Split gewonnen en niet eens omdat ik geluk had maar ik was gewoon echt het snelst :D

Ik moet wel leren beter te kwalificeren vanaf P6 gestart, maar gelukkig kan je aardig makkelijk inhalen als je de boost goed timed.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
VRS: grappig, als ik zo mijn manier van rijden (Skippy) analyseer blijk ik in bochten waar ik de meeste tijd verlies steeds deels nog gas te geven in plaats van helemaal te liften. Ondanks het feit dat ik vrij bewust probeer dat te minderen. Dan lift ik te weinig, houd teveel snelheid, moet ik meer of langer remmen, waardoor de bocht moeilijker gaat en ik neig tot meer sturen- met slecht resultaat.

[ Voor 24% gewijzigd door flopdoc op 13-04-2018 13:44 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Vraagje, ik ga er even vanuit dat je in een division geplaatst wordt aan de hand van vorige prestaties of iets dergelijks, ik zit met de Skip nu in division 6.

iRacing plaatst mij echter nooit in races met veel division 6 rijders, eerder division 3/4/5. Betekent dat dat ik een volgend seizoen een division hoger geplaatst wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 13-04-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:09:
Vraagje, ik ga er even vanuit dat je in een division geplaatst wordt aan de hand van vorige prestaties of iets dergelijks, ik zit met de Skip nu in division 6.

iRacing plaatst mij echter nooit in races met veel division 6 rijders, eerder division 3/4/5. Betekent dat dat ik een volgend seizoen een division hoger geplaatst wordt?
Divisie indeling vind plaats op basis van jouw iRating aan het begin van het seizoen / het moment dat je de eerste keer meedoet in een serie in een seizoen.

En als je steeds hogere divisie rijders treft in races komt dat doordat er niet genoeg rijders waren op dat moment om meerdere splits te maken met gelijkwaardige iRatings.
OPMERKING: En splits gaan op iRating en NIET op divisie! Dus als iemand zijn iRating verprutst kan ie in een hogere divisie zitten dan je op basis van zijn iRating verwacht.... en andersom.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 13-04-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:01
ik ben sins vorige week begonnen met iracing.
her en der wat wat geraced met Asseto corsa en F12017, alleen Single player.
mezelf niet goed genoeg vinden voor online.

kwam een aanbieding tegen voor iracing en met de MX5 begonnen.
en er nu al een aantal online races op zitten.
vind het voor nu erg prettig om gewoon 1 auto te hebben en 1 track.
ik merk echt dat ik elke race weer wat over de auto leer en de track.

ik ben nu druk bezig om mijn SR naar 3 te krijgen.
maar heb nog geen idee wat ik dan wil gaan racen, wat slim is.
ik wil best wat kopen maar ben bang om achteraf iets te kopen wat toch niks is.
hebben jullie tips welke official serie ik straks naar moet kijken?

en ik merk ook dat ik op de site geregeld de weg kwijt ben en veel dingen niet kan vinden of mij onduidelijk zijn. zoals leugues is dat iets waar ik naar kan kijken of is dat echt iets voor als je wat verder op weg bent?

en zoals de races die jullie elke week rijden is dat ook geschikt voor een echte rookie?

ben van plan er fanatiek mee door te gaan en daadwerkelijk een idee te krijgen dat ik weet wat ik aan het doen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Welkom, er is heel veel info terug te vinden in Joep z'n OP iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4

Het iracing forum en de site zijn inderdaad soms niet echt overzichtelijk maar dat wend wel. Wat je na de mazda rookie wilt racen hangt vooral af van persoonlijk voorkeur. De skip barber series zijn heel populair en tevens een heel goede leerschool. Ikzelf heb dan de ruf cup gereden, minder populair maar misschien interessant als je bvb. GT3 wilt gaan doen. Die serie heeft tevens een fixed setup. Toch zou ik de skip aanraden.

Als je lid wordt van de GoT iracing community (https://www.got-racing.eu/) kun je als rookie deelnemen aan de wekelijkse races, anders heb je een C license en ir van 1700 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
ja ik zat ook al naar de skip te kijken. volgens mij hoef je daarvoor ook alleen maar de auto te kopen.
alle banen die je daar rijd zitten er standaard al bij (tenminste als ik de site snap.)

alleen je hebt geen fixed setup. is dat als rookie een beetje te doen?
zijn de defaults wel goed genoeg om een beetje mee te komen?
want wat ik nu vooral merk is dat ik veel races rij en daar veel van leer.
ik heb geen zin om uren practice te doen voordat ik een beetje leuk mee kan doen.

ik zal me op de site registreren, en misschien kom ik binnenkort wel eens mee rijden.

maar ik zal geregeld hier langs komen met vragen denk ik.

staan jullie er ook voor open dat ik een replay post zodat jullie mij misschien tips kunnen geven?
of hoort dat hier niet helemaal thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
De baan van vorige week tem vannacht was een gratis baan, de rest van het seizoen zijn het echter betalende tracks. De skip heeft minder setup mogelijkheden dan bvb een gt3 wagen, dus komt het vooral neer op stuurmanskunst. en... iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4

Je kan trouwens races live mee volgen (als je de content hebt) of tijdens een practice sessie met iemand meekijken of zelfs een race mee rijden als ghost. Kan je heel veel van opsteken om rempunten, rijlijnen, etc te zoeken; en verder .... heel veel km's maken :9

Vragen staat vrij, er zal altijd wel iemand proberen te helpen...

[ Voor 5% gewijzigd door diknmuis op 16-04-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Skippycup.png

Vanavond zijn er dubbele punten te verdienen op Road America met de skip!

GoT | Monday Skippycup 18S2-W616-04-18
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel60 % (+/- 11,8 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Road America - Full Course (Heat 1)
Road America - Full Course
Time of DayLate Afternoon
Pit stalls60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:45 - 21:55 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderTop 10 Inverted (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik kom wel ff pesten vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
diknmuis schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:48:
De baan van vorige week tem vannacht was een gratis baan, de rest van het seizoen zijn het echter betalende tracks. De skip heeft minder setup mogelijkheden dan bvb een gt3 wagen, dus komt het vooral neer op stuurmanskunst. en... iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4

Je kan trouwens races live mee volgen (als je de content hebt) of tijdens een practice sessie met iemand meekijken of zelfs een race mee rijden als ghost. Kan je heel veel van opsteken om rempunten, rijlijnen, etc te zoeken; en verder .... heel veel km's maken :9

Vragen staat vrij, er zal altijd wel iemand proberen te helpen...
ga wel even kijken denk ik, elke week 15 euro neerleggen is ook weer wat veel (tuurlijk dat is in het begin vooral) anders weekje skip en dan weer een weekje terug de MX5 in om een beetje de kosten te drukken.
vermaak me prima in de MX5 moet ik zeggen.

races live mee kijken moet ik ook eens naar kijken hoe ik dat precies moet doen.
dat is wel interessant om de baan te leren kennen, en kijken waar ik het laat liggen.

kan je ook een snellere ghost ergens vandaan halen om die in te laden in practice?
om jezelf daar mee te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
sk1nny666 schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:35:
[...]

ga wel even kijken denk ik, elke week 15 euro neerleggen is ook weer wat veel (tuurlijk dat is in het begin vooral) anders weekje skip en dan weer een weekje terug de MX5 in om een beetje de kosten te drukken.
vermaak me prima in de MX5 moet ik zeggen.

races live mee kijken moet ik ook eens naar kijken hoe ik dat precies moet doen.
dat is wel interessant om de baan te leren kennen, en kijken waar ik het laat liggen.

kan je ook een snellere ghost ergens vandaan halen om die in te laden in practice?
om jezelf daar mee te vergelijken?
VRS is een (deels) betaalde dienst, ik doe daar bijv. elke week een lap voor in de Skip. Maar je kan daar voor elke serie laps vinden, maar ook setups etc.

iSpeed is een tool om data te vergelijken en ook op de iracing forums kan je veel info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond ben ik weer te volgen via ons GoT Racing YT kanaal.

Ik zal de broadcast nu pas starten als ik op het grid sta. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Helaas mag ik komende avond/nacht weer werken.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Livestream:

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
woohoo,
net mijn eerste MX5 race gewonnen en als beloning de D license.
zo is het zeker leuk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diknmuis
Man dat was kicken, close racing op z'n best. De laatste ronde van de 2de race nog even de bocht na het kink recht stuk 3 wijd induiken ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
sk1nny666 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:35:
woohoo,
net mijn eerste MX5 race gewonnen en als beloning de D license.
zo is het zeker leuk ;)
Fijn he ;) Gefeliciteerd! Ik ben vorig jaar begonnen met iRacing en ben dit seizoen onderweg naar een C license.

Ik denk niet dat ik deze week ga kunnen racen, daar gaat m'n 5e plek in de Skip Barber series. Waarom? Gister de firmware van m'n stuur willen updaten, en dat ging mis. Wordt nu niet meer herkend :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De standen zijn bijgewerkt van de GMS: https://www.got-racing.eu/?page_id=4104
Wat een fun gisteren. Wel jammer dat ik me verremde in de laatste heat en Jan-Hein rond tikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond de laatste IMSA race op Nurb combined gedaan in de Ford GTE. Daarvoor de Q gedaan om niet in het gedrang te komen met Q3. Aanvankelijk moest ik 2 plekken inleveren (lees; liet ik ze gaan) want al meteen in het begin begonnen ze vrij agressief te vechten. Nog in dezelfde ronde reed ik ze voorbij terwijl ze in de vangrail geparkeerd stonden, dus P3 was weer de mijne. Tot in de laatste ronde vrij eenzaam gereden terwijl ik jacht maakte op P2 en m'n achterstand tot 2 seconden weten te verkleinen.
Maar in plaats van rustig uitrijden, want P3 is een mooie podiumplek, overmoedig de Schwalbenschwanz "aangevallen" (misschien 2 km voor de finisch) zodat ik alle grip verloor in die banked bocht en in de vangrail vloog. Daar zat ik vast, kon niet meer voor- of achteruit. Kreeg een race stopped melding kreeg en toen maar ge-quit.
Een podium plek op zo'n manier weggeven is Max-achtig dom. |:( |:(
Vanmorgen ff de resultaten bekeken en zag dat ik er NB nog +46 IR en +.04 SR aan heb overgehouden. 8)7

Deze week week lijkt er zowaar wat tijd te zijn, hoop Nordschleife in de Skippy en GT3 op Monza te kunnen doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik vond er geen klap aan... ez win enzo..

----

Grapje.. was echt awesome, lange tijd geleden dat ik zo'n fun had tijdens het racen.. draft maakt een hoop goed in dit soort gevallen.. Het is ergens frustrerend dat je ondanks je wat sneller bent je niet weg kan rijden, maar dat is in dit soort gevallen gewoon leuk. Anders is het time trial laps.. Echt een paar billenknijp momentjes maar wel mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
mowa schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:55:

Deze week week lijkt er zowaar wat tijd te zijn, hoop Nordschleife in de Skippy en GT3 op Monza te kunnen doen.
Shit, dat is waar ook. Deze week Nordschleife in de Skip, nog meer reden om mijn stuur aan de praat te krijgen. Zal wel een mooie bende worden, de key to success op dit circuitl lijkt me om gewoon rustig aan te doen en achter iedereen aan te hobbelen, tot iedereen in de vangrail hangt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Oh dan moet ik deze week maar een paar keer in de skip racen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:14:
...... Echt een paar billenknijp momentjes maar wel mooi :)
Hier een billenknijp momentje toen ik een Maxje deed:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing is vanmiddag down voor een patch. Hier zijn de release notes:
This release focuses on fixing issues with our 2018 Season 2 deployment.

CHANGE LOG:

Race Sessions

- Fixed a bug where joining an event during a session transition could get you stuck waiting to join the session indefinitely.
- - A bug has been reported, where you get the [Wait] button after connecting to a session, when you really should be able to drive. This seems to occur if you join the event just as it is transitioning from one session to another (P to Q, Q to R, etc). What we believe is happening is that the car-setup that the Sim "proposes" to the server as being your team's setup gets rejected by the server, because the server identifies that the message containing the setup was composed in the "prior" session to what the server is running. But there's nothing in the Sim that will identify that this has happened, and so it never re-proposes the setup again to the server. We've updated the Sim to recognize this situation, and it will re-tech the setup and re-propose it to the server as being the team's car setup.

Race Control

- Fixed an issue where a pacer could lag almost a whole lap back on race starts, so that they are between the leader and the Start/Finish line when the green comes out, and gain a free lap on the field.

Dynamic Track

- Loose dirt on the track surface will no longer contribute to calculating the surface angle of the track.

Direct Drive

- Several cars have been updated to use direct drive, just like they would in the real world. This means they do not have any gears other than 1st gear.
- - These cars no longer have a clutch pedal, or a Neutral gear.
- - In real life, these cars have to get push-started or towed to get going, but in the Sim we let the anti-stall clutch aid act like a centrifugal clutch to let you get your car rolling yourself. Also, not having a Reverse gear could get problematic if you end up nose-first into a wall, so we also allow you to still use Reverse in these situations. However, you can only select Reverse if you are stopped with brakes applied, and likewise you can only get back out of Reverse if you are stopped with brakes applied.
- - The cars that now have direct drive gearboxes are:
- - - Dirt Sprint Car - 305
- - - Dirt Sprint Car - 360
- - - Dirt Sprint Car - 410
- - - Dirt Sprint Car Non-Winged - 360
- - - Dirt Sprint Car Non-Winged - 410
- - - Dirt Midget
- - - Sprint Car

- For Direct Drive cars, throttle input is now ignored during held-stationary periods (Start Grid, Pitting) in addition to the other usually ignored controls, so drivers can not accidentally drive forward.

Hybrid Power Units

- Updated the Auto Deployment algorithm.

- An offset has been added for manual deployment that allows the player to eliminate any skew in deployment / battery state-of-charge that results from errors in the initial refline calcs. This is included as a Garage parameter on all three hybrid cars.

Handbrake

- Fixed an interface issue where the handbrake input value was being displayed on vehicles without a handbrake.

Audio

- We have temporarily disabled scrape sounds while we investigate why they are triggering for the wrong car(s).

Dallara IR18

- The collision durability of the rear wing has been strengthened to reduce damage.

- Increased airflow with 70% and 77% radiator blocking.

- Fixed a text issue with the front wicker label for road and short oval tracks.

Dirt Late Model

- (ALL) - Fixed an alignment issue between the rear axle and the rear tires on opponent cars.

Ford Mustang FR500S

- Fixed an issue with the rear torsion bar.

Indycar Dallara circa 2011

- Fixed an issue where the driver's feet could stick out through the hood of the vehicle.

McLaren MP4-30

- Fixed an issue with the dynamic brake bias where the system under-corrected for MGU-K regeneration torque when calculating rear brake pressures.

Porsche 919 Hybrid

- The increment for calculation of in-car manual trims has been increased so the trims cover a wider range of hybrid deployment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
nog wat beeldmateriaal van gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Heat 2 zag er zeker leuk uit !

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op onze site staan in een post de broadcasts van Marco en mij geindexeerd per heat: https://www.got-racing.eu/?p=4188

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:17
Leuke filmpjes! :) Was echt weer vet lachen gisteren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
Het was echt weer goed. Ik vond het een moeilijke track maar wel weer zalig kunnen close racen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Kort gezegd: dat was awesome...
Ik kan me eigenlijk geen race herinneren waarin ik zo lekker geraced heb. Was blij dat Arjan in de 2e race de boel ff ophield zodat ik terug kon komen tot in de kopgroep. Daarna nog lekker gevochten tot aan de streep. Beetje te veel incjes gepakt in de achtervolging, mja... shit happens...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ja waren inderdaad 2 hele leuke races. Ook nog maar even een video gemaakt van de 2e race gezien vanuit mijn auto:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de video’s van Bjorn en Bas ook op de site gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
klopt het dat als ik een serie wil rijden ik alle auto's aan moet schaffen?
niet alleen de auto die ik wil rijden?

als ik dus in de Industriefahrten Fun - 2018 Season 2 zou willen rijden moet ik de baan kopen en niet 1 maar alle 6 de auto's?

daar door word het wel een stuk minder interesant voor dit soort series als beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nee, alleen de auto waarin je rijdt moet je aangeschaft hebben. De rest moet je wel gedownload hebben, maar hoef je niet te kopen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
kijk dat scheelt al een hele hoop.
alleen klopt het dat er niet echt een manier is om auto's te testen voordat je ze koopt?
of kan je wel test sessies rijden met de auto's?

sorry voor de simpele vragen, maar ik zit nu op het werk en kan het niet even uit testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@sk1nny666 Ieder seizoen heeft 12 weken, de week daarna wordt 'week 13' genoemd. Die week 13 wordt voornamelijk gebruikt voor het beta testen van nieuwe functionaliteit en gaf je in ieder geval de vorige keer de mogelijkheid om andere auto's uit te proberen. Ik weet alleen niet of dat iedere keer is, in vergelijk met sommigen hier ben ik ook nog een beetje nat achter de oren in iRacing :)

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 18-04-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
oke duidelijk, dus in een seizoen is het niet mogelijk om niet gekochte auto's te testen.
maar mogelijk als het seizoen is afgelopen is er een tussen week waar het wel mogelijk is.

er zijn wel veel eigenaardigheden aan Iracing :P
wel jammer trouwens dat je niet de auto's eerst even kan proef rijden. (buiten de week 13 dan)

is dan wel een beetje een gok welke gt3 auto jou het beste zou liggen. als je die serie zou willen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
sk1nny666 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:50:
oke duidelijk, dus in een seizoen is het niet mogelijk om niet gekochte auto's te testen.
maar mogelijk als het seizoen is afgelopen is er een tussen week waar het wel mogelijk is.

er zijn wel veel eigenaardigheden aan Iracing :P
wel jammer trouwens dat je niet de auto's eerst even kan proef rijden. (buiten de week 13 dan)

is dan wel een beetje een gok welke gt3 auto jou het beste zou liggen. als je die serie zou willen rijden.
Tijdens week 13 kun je ook geen wagens testen. Je kunt enkel met iets proefrijden als iracing offline is via http://testdrive.iracing.com/app. Je moet dan ook die content die je wilt testen gedownload hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

sk1nny666 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:50:
Beetje een gok ja. Maar mocht je daar zelf voor willen gaan dan is de Mercedes wel de veiligste keuze. Behoorlijk neutrale auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Phydomir schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:07:
[...]

Beetje een gok ja. Maar mocht je daar zelf voor willen gaan dan is de Mercedes wel de veiligste keuze. Behoorlijk neutrale auto.
ja ik pak dit even als voorbeeld, geen idee of ik dat zou willen rijden.
maar mijzelf kennende zou het erg aan mij gaan knagen van zou auto die en die niet beter bij mijn rij stijl passen.

misschien wil ik wel geen neutrale auto maar juist 1 die erg agressief is.
ik heb werkelijk geen idee trouwens hoor, ik heb me nog nooit met setups bezig gehouden.
en ben ook nog steeds zeer veel aan het leren over overstuur, onderstuur enzo en hoe ik daar mee om moet gaan.

ben bang dat het voor mij dan zou inhouden dat ik toch meerdere auto's zal kopen omdat ik toch wil weten welke beter zou zijn voor mij.

@diknmuis kan je dat systeem niet omzeilen door zelf je internet offline te halen en zo offline te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
sk1nny666 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:17:
[...]

@diknmuis kan je dat systeem niet omzeilen door zelf je internet offline te halen en zo offline te gaan?
euhm nee, gisteren bvb was iracing een tijdje offline om updates uitvoeren, server onderhoud etc
dan komt er tijdelijk een testversie online
rond/tijdens week 13 gebeuren meestal de grotere updates en ligt de boel iets langer plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
diknmuis schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:34:
[...]

euhm nee, gisteren bvb was iracing een tijdje offline om updates uitvoeren, server onderhoud etc
dan komt er tijdelijk een testversie online
rond/tijdens week 13 gebeuren meestal de grotere updates en ligt de boel iets langer plat
kijk helder, eigenlijk komt er dan een nieuwe versie van iracing online.
een die wel verbinding heeft met iracing (dus niet echt offline)
er zijn alleen geen race servers beschikbaar zeg maar.

ga vanavond eerst maar weer wat racen in de MX5.
en dan misschien volgende week met de skip beginnen.

voel me niet echt geroepen om de skip te leren op de green hell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Nordschleife met de Skip is leuk :)

In de laatste ronde kwam ik Döttinger Höhe op rijden met de nummer 5 en 6 vlak voor me. De nummer 5 had mij een ronde eerder behoorlijk lomp ingehaald en wilde hem terugpakken. Hij reed uiterst rechts, ik reed uiterst links achter de nummer 6. Ik ga door de draft de nummer 6 voorbij en ga vlak voor hem rijden waardoor hij mij weer kon inhalen. Zo gingen we samen de nummer 5 voorbij. Aan het eind probeerde hij me nog voorbij te komen maar met 4 bochten te gaan en weinig inhaal mogelijkheid daar finisde ik 6e :)

Uiteindelijk van p14 naar p6 gereden met 6incjes :)

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 19-04-2018 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
FastFred schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:13:
Nordschleife met de Skip is leuk :)
Net voor het eerst sinds hele lange tijd weer een race gereden.

Clou met de Nordschleife is dat je rustig moet blijven. Ben derde geworden zonder iemand aan te vallen, en heb me rustig in laten halen door iedereen die aandrong. Voor me is een man of 5 weggevallen puur door rij-fouten en aanrijdingen.

Tweede lukte net niet omdat ik door een foutje net buiten de draft van nummer 2 het rechte stuk op kwam.

Is een tikkeltje saai, maar elke agressiviteit wordt op dit circuit gegarandeerd afgestraft.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Damn, in de 2e race 6e gestart, in de eerste ronde op p4 uitgekomen. P3 spint dus leg ik 3e, na een kort gevecht met p2 zit ik 2 seconden achter de nummer 1. Vervolgens spin ik weer eens uit het niets bij Pflanzgarten. Dat gebeurt me daar geregeld. Je kunt daar makkelijk volgas in de 5e versnelling de bocht door, ik stuur helemaal niet scherp in ofzo, ik pak een mooie vloeiende snelle lijn maar zo uit het niets was ik 'm kwijt en ging ik de vangrail in.

Na een tow als 8e de baan weer op in de laatste ronde, toch nog 5e geworden.

Inderdaad, rustig blijven is de clou, zeker als alles nog dicht op elkaar zit moet je zeker de 1e ronde vooral geen risico's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
FastFred schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:10:
Inderdaad, rustig blijven is de clou, zeker als alles nog dicht op elkaar zit moet je zeker de 1e ronde vooral geen risico's nemen.
Zoals op elke baan dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@A1AD maar nog een beetje extra op de Nordschleife, ik ben geen enkel moment echt aan het pushen, gewoon zorgen dat ik in de draft blijf hangen en rustig m'n moment afwachten of duimen dat de auto's voor je er allemaal afschuiven.

Waar wordt de grid eigenlijk op gebaseerd? Het viel me op, ook wel logisch, dat er op de Nordschleife geen kwalificatie plaats vind (als je een beetje doortrapt is je outlap al meer dan 8 minuten).

[ Voor 30% gewijzigd door FastFred op 20-04-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

FastFred schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:53:
@A1AD
Waar wordt de grid eigenlijk op gebaseerd? Het viel me op, ook wel logisch, dat er op de Nordschleife geen kwalificatie plaats vind (als je een beetje doortrapt is je outlap al meer dan 8 minuten).
Er zijn aparte kwalificatie sessies elk uur een half uur voor de race. Als je eenmaal een kwalificatie tijd hebt staan wordt dat voor elke race gebruikt.

Natuurlijk was iRacing weer zo slim om te vergeten dat op default weer te zetten, dan gaat iemand ze daar op wijzen en de volgende dag staat het wel goed. Maar iedereen met snel weer heeft nu een veel te snelle kwalificatie tijd staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Linc schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:45:
[...]

Er zijn aparte kwalificatie sessies elk uur een half uur voor de race. Als je eenmaal een kwalificatie tijd hebt staan wordt dat voor elke race gebruikt.

Natuurlijk was iRacing weer zo slim om te vergeten dat op default weer te zetten, dan gaat iemand ze daar op wijzen en de volgende dag staat het wel goed. Maar iedereen met snel weer heeft nu een veel te snelle kwalificatie tijd staan...
Ah joh.. 1 x draften en je bent er voorbij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre Wolf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-10 10:03
Stilletjes volg ik dit topic al een tijdje...

Onlangs heb ik mijn iRacing abonnement opnieuw geactiveerd met een jaar. Ongeveer een jaar of anderhalf niet geraced (geboorte dochter, etc).

Heb veel SRF gereden en probeer nu wat oval races te rijden. Echter lijkt het me leuk om mee te doen met de Skip Barber league hier. Zelf heb ik de Skip Barber niet en dus ook geen ervaring met deze auto.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Spectre Wolf schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:54:
Stilletjes volg ik dit topic al een tijdje...

Onlangs heb ik mijn iRacing abonnement opnieuw geactiveerd met een jaar. Ongeveer een jaar of anderhalf niet geraced (geboorte dochter, etc).

Heb veel SRF gereden en probeer nu wat oval races te rijden. Echter lijkt het me leuk om mee te doen met de Skip Barber league hier. Zelf heb ik de Skip Barber niet en dus ook geen ervaring met deze auto.
Gewoon kopen en meedoen. Ontzettend leuke auto om close mee te racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre Wolf
Vond de SRF al fijn om close mee te racen, dus ben benieuwd. Zal vanvond eens kijken wat ik moet aanschaffen (auto + tracks) om de rest van het seizoen mee te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Spectre Wolf schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:32:
Vond de SRF al fijn om close mee te racen, dus ben benieuwd. Zal vanvond eens kijken wat ik moet aanschaffen (auto + tracks) om de rest van het seizoen mee te doen.
De SRF is een beetje ‘raar’ geworden. Breekt erg snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre Wolf
Heb mij aangemeld voor de league via iRacing.

Moet nog 4 banen en de Skip zelf kopen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
Spectre Wolf schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 19:16:
Heb mij aangemeld voor de league via iRacing.

Moet nog 4 banen en de Skip zelf kopen.
De skip is ook heel leuk om officiële races mee te doen. d:)b

Pagina: 1 ... 139 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies