iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 138 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Waar blokt hij je dan? Volgens mij rijdt hij gewoon zonder boost wat toch wel zeker 1-2s langzamer is dan normaal. Volgens mij boost jij ook niet, deployment was op denk ik? Beter iets bewaren voor de laatste bocht. Als je daar nog boost had was je er al lang voorbij.

Vandaag ook twee races gepakt. Eerste was weer ontzettend drama, weer een andere lmp1 die met mach3 van lijn veranderd en mij eraf beukt, plus nog wat andere ongein en ik zat alweer op 17x.

Dus de race er na ook maar meegepakt. Eindelijk een keer een goeie qualy waardoor ik op P5 startte en niet midden in de rotzooi zat de hele race. Begin ging er iets mis voor me waardoor ik meteen P3 lag, wel een 0x opgelopen vanachter maar geen last van gelukkig. Hele race P2/P3 gelegen in gevecht met een ander, ging allemaal netjes voor de verandering.

Zeer vreemde bug op het eind ineens... Die ander verdwijnt vlak voor m'n neus alsof hij disconnect. Een seconde of 8 later zie ik hem ineens weer verschijnen in F3, maar dan 6 sec achter me?? Blijkbaar bleef z'n spel hangen en na 8 sec kon hij weer doorrijden maar z'n auto bleef gewoon op de plaatst dus hij verloor ineens 8 sec op mij. Echt nog nooit eerder gezien. Nou ja, na de pech die ik gehad heb heb ik er maar gretig gebruik van gemaakt en p2 gepakt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
NickThissen schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:24:
Waar blokt hij je dan? Volgens mij rijdt hij gewoon zonder boost wat toch wel zeker 1-2s langzamer is dan normaal. Volgens mij boost jij ook niet, deployment was op denk ik? Beter iets bewaren voor de laatste bocht. Als je daar nog boost had was je er al lang voorbij.
In de laatste bocht voor pit straight.. Hij is ver off pace, dus ik moet veel meer op de rem dan anders. Op de straight is hij z'n slowdown al weer kwijt, wat ik sowieso erg vroeg vind.

Qua boost heb ik hem op 5. Dat was de standaard bij die setup, dan heb je voor de hele track boost, maar niets extra voor een extra aanzetje. Dat is denk ik optimaal voor laptimes, maar niet als je een keer iemand voorbij wil.

Ik ging hem na pit straight alsnog voorbij, dus echt een punt was het niet. Maar omdat hij zo langzaam door de laatste bocht ging en hem nogal dicht gooide moest ik flink remmen om niet in zijn achterkant te zitten.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:27

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:24:
Zeer vreemde bug op het eind ineens... Die ander verdwijnt vlak voor m'n neus alsof hij disconnect. Een seconde of 8 later zie ik hem ineens weer verschijnen in F3, maar dan 6 sec achter me?? Blijkbaar bleef z'n spel hangen en na 8 sec kon hij weer doorrijden maar z'n auto bleef gewoon op de plaatst dus hij verloor ineens 8 sec op mij. Echt nog nooit eerder gezien.
Dat gebeurde mij ook in de 24u van Daytona. Ik had alleen de pech dat toen mijn spel weer door ging ik haaks rechtsaf de muur in stuurde op de oval :(
aicaramba schreef op maandag 26 maart 2018 @ 07:37:
[...]
Qua boost heb ik hem op 5. Dat was de standaard bij die setup, dan heb je voor de hele track boost, maar niets extra voor een extra aanzetje. Dat is denk ik optimaal voor laptimes, maar niet als je een keer iemand voorbij wil.
Dat is goed in de practice om te kijken wat voor een tijden je kan rijden maar in de race kan je beter op 6 rijden zodat je wat overhoud om makkelijker door het verkeer te komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik was met 5 langzamer in de Audi omdat ik niks overhield voor de exit uit de laatste bocht. Met 6 was dat beter, maar ik rij met 7 zodat ik zelf iets meer kan gebruiken voor inhalen. Als je goed anticipeert kun je veel efficienter boosten. Als er namelijk net een groep auto's voor je zit heeft het totaal geen zin om die straight te boosten want je moet toch wachten, kun je beter je boost bewaren om ze op de exit sneller voorbij te zijn. Met trim op 7 heb je daar een stuk meer keuze in (verschil tussen 6 en 7 is sinds de laatste patch enorm wat volgens mij een bug is?!)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Daar hebben jullie wel gelijk ik.. Volgende race maar iets hogere trim gebruiken en wat meer zelf boosten..

Had deze race niet uitgemaakt, want hoger was ik toch niet gefinished aangezien ik de laatste langzamere rijder 1 ronde voor het einde inhaalde. Maar het kan inhalen wel makkelijker maken.

Was wel een leuke race.. Ik zat al vanaf ronde 3 achter iemand.. Door andere auto's, verkeer en pitstops raakte we af en toe wat uit elkaar.. Laatste 18 min was ik hem aan het najagen. Afstand werd wat kleiner, weer wat groter door verkeer, etc.. Uiteindelijke met 1 ronde te gaan in de chicane ingehaald.. Jammer dat hij 1 bocht later wijd ging en werd gediskwalificeerd vanwege 17x :P

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 26-03-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Skippycup.png

Japan here we come!

GoT | Monday Skippycup 18S2-W326-03-18
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel60 % (+/- 11,8 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Twin Ring Motegi - East
Twin Ring Motegi - East
Time of DayLate Afternoon
Pit stalls31 / 46
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Restricted fuel to force a pitstop.

Alle serie details: https://www.got-racing.eu/?page_id=75
De huidige stand: https://www.got-racing.eu/?page_id=4104

Tot vanavond!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Release Notes:
This release focuses on fixing issues with our 2018 Season 2 deployment.

CHANGE LOG:

Championship Points

- When determining whether championship points are to be awarded in the Qualify, Heat, or Consolation portions of a Heat Racing event, consult whether the Feature race has enough competitors to meet the series' minimum starters requirement for the overall event to be official, and thus eligible for points, instead of whether each of those individual sessions within the event had enough competitors to meet that requirement. This change avoids the odd situation where, for example, in a series with a 6-car minimum, Heat 1 might score championship points because it has 6 competitors, while Heat 2 might fail to score championship points because it has only 5 competitors.

Dynamic Track

- The area of influence for aerodynamics picking up track dust has been widened, but less dust gathered in this way will be returned to the track than previously.

- Updated the method used to calculate the water content below the track surface to better account for the influence of built-up dirt on top of the prepared surface. The result is that water is lost more readily as cars disturb the built-up dirt.

Hybrid Power Units

- Hybrid deployment schemes now updates end-of-straight speeds to reflect how quickly your car is going. In addition, the system is now capable of marking end-of-straights even when the brakes aren't applied, which was an issue for turn 1 at Phillip Island, with the MP4-30 in particular.

Paint Shop

- Leo Bodnar and Simsteering logos have been updated.

Camera

- Fixed an issue where the helmet and visors for the drivers of some vehicles were disappearing at close viewing distances or angles. The vehicles affected include:
- - Chevrolet Monte Carlo SS
- - Ford Mustang FR500S
- - Kia Optima
- - Lotus 79
- - Mazda MX-5 Cup circa 2015
- - Mazda MX-5 Roadster circa 2015
- - Modified - SK
- - NASCAR Nationwide Chevrolet Impala circa 2011
- - NASCAR Sprint Cup Chevrolet Impala COT circa 2013
- - NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013
- - Radical SR8
- - Riley MkXX Daytona Prototype
- - SCCA Spec Racer Ford
- - Silver Crown
- - Sprint Car
- - Super Late Model
- - Williams-Toyota FW31

Video Capture

- The latest version of the D3DGear API has been added. This fixes a conflict with Oculus Rift headsets.

Controls

- A new switch has been added to the "app.ini" file in the [Force Feedback] section:
- - calibUsingRawData=0 1 = Use the older raw parameters to detect input during calibration.
- - - This may help in the rare case that a wheel is installed with a bad driver and the device can not be detected.

Telemetry

- A new switch has been added to the "app.ini" file in the [Misc] section:
- - irsdkAutoLogDisk=0 1 = Force disk-based telemetry logging set to "ON" every time you enter your car. WARNING: Setting this is bound to fill up your hard drive, make sure you have lots of room (Telemetry can eat a few hundred megabyte per hour)!

CARS:

Audi Quattro GTO

- Fixed an issue where this vehicle could appear to float after taking damage.

Dallara IR18

- Oval tire wear rate has been reduced slightly and altered oval tire compound very slightly.

- Fixed an issue with FWEP and FW angles in the garage that impacted the balance/efficiency display. This means you are no longer required to press "Apply" for the correct reading to display.

- Sidepod collision model has been adjusted to more clearly show damage from side impacts.

- A tiny adjustment has been made to the drafting system for this vehicle.

- Additional downforce options have been added for Auto Club Speedway.

- Season setups have been updated.

Dirt Late Model

- (ALL) - Adjusted opponent cars to remove tire sinkage in backpatched replays.

Dirt Midget

-Tire carcass stiffness has been increased slightly.

-Season setups have been updated.

Dirt Sprint Car

- (ALL) - Maximum brake torque has been reduced slightly.

Dirt Sprint Car - Non-Winged

- (ALL) - Maximum brake torque has been reduced slightly.

Dirt U.M.P. Modified

- Season setups have been updated to account for increased tire carcass stiffness.

TRACKS:

Eldora Speedway

- Chain-link fences along the edge of the track should now allow dirt particles to pass through them.

The Dirt Track at Charlotte

- The track has been updated to have more water on the inside line.

Limaland Motorsports Park

- The track has been updated to have more water and prepared dirt on the inside line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
@JoepW ik ga er niet bij zijn vandaag.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-10 14:39

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voor mij is het ook twijfelachtig. Komt nog een vriend langs vanavond. Ik weet niet of die op tijd de deur uit is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:50:
Voor mij is het ook twijfelachtig. Komt nog een vriend langs vanavond. Ik weet niet of die op tijd de deur uit is.
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/lowres.cartoonstock.com/families-overstaying_your_welcome-unwanted_guests-unwanted_visitors-unwelcome_guests-unwelcome_visitors-njun2943_low.jpg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
lol

net ook weer wat geld besteed aan iracing :'(
twin ring motegi nu ook in mn bezit, ken die baan totaal niet, heb ik ooit in een ver verleden eens op gereden in de eerste of tweede gran tourismo denk ik

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
diknmuis schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:16:
lol

net ook weer wat geld besteed aan iracing :'(
twin ring motegi nu ook in mn bezit, ken die baan totaal niet, heb ik ooit in een ver verleden eens op gereden in de eerste of tweede gran tourismo denk ik
Leuke baan met de skip hoor d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24

derx666

mecker ende blaet

Leuke baan period :) Niet alleen met de Skip. Vorig jaar een erg leuke Neo race gehad daar.

Livestream (poging tot):

[ Voor 28% gewijzigd door derx666 op 26-03-2018 19:58 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:41:
Leuke baan period :) Niet alleen met de Skip. Vorig jaar een erg leuke Neo race gehad daar.

Livestream (poging tot):
[video]
Ik ben natuurlijk ook weer te volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

derx666 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:41:

Livestream (poging tot):
[video]
wat gebruik je voor spotter voice/pack..? wel leuk! dat hij zo je ronde tijden zegt en yellow flag etc.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A1AD
Nickrsd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:01:
[...]

wat gebruik je voor spotter voice/pack..? wel leuk! dat hij zo je ronde tijden zegt en yellow flag etc.
Dat is crewchief, maar om het op zijn Joeps te zeggen: staat in de topic post >:)

[ Voor 10% gewijzigd door A1AD op 26-03-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ik gebruik crewchief ook wel eens voor andere sims, 1 groot nadeel vind ik is dat je spotter wat laat aan z'n werk begint, Bij de start en meestal T1 zegt hij nog niks, het moment dat het (voor mij althans) meest nodig is.

Weeral een heel leuke en cleane race. 1 inc doordat ik een kleine tikje kreeg in L1. Niet gedacht dat ik relatief snel ging zijn voor de eerste maal op die baan. Volgende week weer een nieuwe baan hopelijk gaat het weer zo goed.

Trouwens voor de mensen die veel incs hadden vanavond, jullie kunnen nog niet tippen aan die Italiaan die zaterdag won in de mx5 cup, die had er 30 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
diknmuis schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:36:
....Trouwens voor de mensen die veel incs hadden vanavond, jullie kunnen nog niet tippen aan die Italiaan die zaterdag won in de mx5 cup, die had er 30 8)7
Inderdaad totaal onacceptabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gisteren was een mindere race voor mij. Heerlijke baan, maar ik kreeg geen consistent goede lijn door de chicane in het begin, en de bocht daarna (turn 6 rechtsaf onder de brug door) lukte al helemaal niet.
Toch wist ik op de een of andere manier nog P2 te rijden in quali, terwijl de rondes echt niet goed waren.

In de race kon ik Bas vrij snel inhalen, en daarna bleef eigenlijk iedereen achter me aan draften. Turn 6 bleef een issue, en na een ronde of 10 verremde ik me behoorlijk waardoor ik voor mijn grip kwijt was. Maar meteen de pits ingereden om te tanken, en daardoor de banden wat te laten afkoelen. Ik kwam er echter achter dat ik na de quali de tank niet meer had vol gegooid, en dus dik 6 liter moest tanken ipv 3. Aangezien de Skip lekker langzaam tankt verloor ik daar een dikke 5 seconde. Ook de rondes daarna bleef het aanmodderen. Pas zo'n 2 rondes voor het einde kreeg ik turn 6 een beetje door, maar het was allemaal erg rommelig. Door de lange pitstop kwam Nick en Dirk zo'n 6 seconden voor me de pits uit, en moest ik genoegen nemen met P3. Volgende keer beter :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik was redelijk verbaasd over mijn 3de plek op het grid. Blijkbaar had ik toch alles redelijk aan elkaar geplakt.
Slecht 0.206 achter Bas die een top tijd had neergezet.
De start ging goed en echt leuk een tijdje treintje kunnen rijden totdat ik mis-schakelde en van 2-3 en Nick nog net een touche kon voorkomen. Daarna van plek 5 weer teruggekomen op plek 3 door slowdowns van Bas en Nick (die van Nick zal ik niet snel meer vergeten...... :+ :D _/-\o_ ) Toen Bas voordeel kon gaan krijgen van mijn Draft vanaf plek 3 getankt (ik had een goed snelle stop, maar mijn rondjes voor en vlak na de stop waren niet best) en daardoor kwam ik achter Marco op de baan die in de tussentijd nette tijden had neergezet.
Lang in de draft van Marco kunnen blijven en achter hem van plek 8 naar 4 kunnen rijden door de diverse stops van anderen. Helaas door 2x me ver-remmen in T6 (Marco kreeg hem door en ik nam 2x te veel risico :( ) een plek verloren aan Bas en uiteindelijk als 5de over de finish.
Het is en blijft een leuk autootje!

Voor diegene die geen abo hebben op de GoT stream hier mijn race:

De stand van het toernooi is inmiddels bijgewerkt (ik zal die -99 nog ff corrigeren!): https://www.got-racing.eu/?page_id=4104

Volgende week rijden we op Oran Park..... Ik voorspel zware mist, windstil, maar niet heel erg koud! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:14
diknmuis schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:36:
Ik gebruik crewchief ook wel eens voor andere sims, 1 groot nadeel vind ik is dat je spotter wat laat aan z'n werk begint, Bij de start en meestal T1 zegt hij nog niks, het moment dat het (voor mij althans) meest nodig is.
Dit is intentioneel, omdat het bij het wegrijden anders nogal veel berichten worden die hij eruit moet blaffen. Je kunt de start time delay, of hoe het ook het, gewoon instellen net als alle andere functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:33:
Volgende week rijden we op Oran Park.....
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:33:

Volgende week rijden we op Oran Park..... Ik voorspel zware mist, windstil, maar niet heel erg koud! ;)
Is toch ook de favoriete baan van die prutser die ook in de 2k World Cup rijdt, met de naam @Scr33x0r (Arjan de Vreede) :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Rijdt die nog dan :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Voornamelijk TimeTrial :9 :9 :9 :9 :9 :9 !!!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 13:48
Huh skippycup? Ik heb al een tijdje geen iracing meer gedaan eigenlijk.. af en toe, maar heb er weinig zin meer an :-) Ik doe de laps voor VRS nog, maar daarmee houdt het op.. als opwarmertje een TT gedaan, maar ook maar 1 poging. Zit er serieus aan te denken om de boel te verkopen, maar vind het ergens zonde als ik kijk wat ik er voor terug ga krijgen.. Anyway, Skippy liefde is een beetje over, te weinig snelle gasten rijden nog dagelijks, waardoor het racen niet leuk is en alleen in de 2k.. die dus ook maar 1 keer in de 2 weken is.. het begint een beetje als werk te voelen, kortom even pause.. Het feit dat GT3 niet lukte speelt ook mee natuurlijk.. de eerste maanden super veel geoefend, maar ik kon de merc niet naar mijn hand zetten, of mijn hand/voetjes niet aanpassen op de merc.. daarnaast team maten die 2 uur voor een BES race gingen oefenen, terwijl ik er al 20 uur op had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:28:
......het begint een beetje als werk te voelen.....
Tja, dat is wel zonde....... Het is een hobby en als het als werk voelt / verplichtingen enzo dan is dat niet goed.
Een van de redenen dat ik toch (ondanks mijn 'werk' als GoT-coordinator) er plezier in hou is dat ik commercie en andere verplichtingen zo ver mogelijk weg hou en niet te veel rij, waardoor het ook leuk blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Weet wel wat je bedoelt inderdaad. Maar zou het toch wel zonde vinden als je er helemaal mee zou stoppen. Misschien wat endurance world tour events met een aantal mensen van hier doen, en dan proberen te qualificeren voor de volgende NES serie. Baal nog steeds dat het voor dit jaar niet gelukt is.

Ik zou ook graag wat meer GTE willen rijden, maar vind alleen trainen mega boring, en alleen races rijden vind ik ook weer zoiets... Misschien toch maar eens gaan doen, en dan gewoon yolo...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond GT3 race gedaan waar het bij het registreren nogal spookte. Sinds de grote bop rij ik met de Audi maar gisteravond zit ik ineens in de Merc..!!!??? En ik heb daarvoor beslist niet met de Merc gereden of de Merc gekozen tijdens registreren.

Maar goed, het is beslist geen straf om mee te rijden, hooguit wat minder snel op de rechte stukken. De 8 minuten voor de Q gebruikt om wat aan de auto te wennen en na een rondje of wat kon ik lekker opstomen van plek 27/27 naar p8. Die p8 kreeg ik kado want degene voor me moest fuel saven en reed ik net voor de finish voorbij. T/m p7 reden 1:58/59 waar ik in de 2:00 zat bij een track temp van 38C en waren dus sowieso niet bij te houden.

Helaas was dit de enige race van afgelopen week en geen LMP1 kunnen doen, dat doe ik deze week beslist wel en is ook nog eens op Sebring.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
derx666 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:32:
Weet wel wat je bedoelt inderdaad. Maar zou het toch wel zonde vinden als je er helemaal mee zou stoppen. Misschien wat endurance world tour events met een aantal mensen van hier doen, en dan proberen te qualificeren voor de volgende NES serie. Baal nog steeds dat het voor dit jaar niet gelukt is.

Ik zou ook graag wat meer GTE willen rijden, maar vind alleen trainen mega boring, en alleen races rijden vind ik ook weer zoiets... Misschien toch maar eens gaan doen, en dan gewoon yolo...
Ik zou ook wel graag terug liever aan leagues deelnemen. (aangezien ik recent ook door de week in shiften sta) Is GES eigenlijk definitief gedaan? Hoewel NES ziet er ook machtig uit met zo'n groot GTE veld, ook al rij je achteraan. Volgend seizoen nog eens over peinzen om eventueel deel te nemen.

En idd, doorheen het seizoen met je gewoon yolo races rijden. iRating is echt wel het laatste waar ik tegenwoordig nog aan denk.

Als team zijn we ook op leeftijd gekomen naar mijn gevoel. :p Meeste onder ons zijn GT rijders en pikken onze weken er wel uit op tracks die ons liggen. Het vuur brandt nog wel om deftig te willen presteren in Special Events. Ik kijk eigenlijk alweer uit naar 24h van Spa in de zomer :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Blokkeer dit event maar vast in jullie agenda voor big fun!

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_MX5WT_Demolition_Derby_2018.png

Eind juni zal de inschrijving openen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NickThissen
Setup Sync zou weer volledig online moeten zijn nu!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
derx666 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:32:

NES had ik me voor gekwalificeerd, maar vond er gewoon niet zoveel aan ofzo.. Hele tijd het setup werk, is het ook gewoon niet ofzo, het kost zoveel tijd. We hadden het wel redelijk voor elkaar in het begin, feit dat Simone redelijk meekon, maar dan rijdt iemand je even helemaal zoek. In de skip ben je gewend een van de snelste te zijn, en je weet dat het niet aan de setup ligt en puur is op jouw controle over die auto. Bij elke andere auto die ik tot dusver gereden heb, blijf ik twijfelen, zijn het mijn inputs of mijn setup (of een combi). Formule Renault ook, op zich kan ik daar best mee komen, maar de fun is er gewoon vanaf ofzo. Daarnaast is dat elk circuit weer opnieuw. Ik ben gewoon geen engineer en heb eigenlijk ook geen zin/tijd om me erin te verdiepen.

Weet je, als iemand me een bod doet dat ik niet kan weigeren dan kan het spul weg, anders hou ik het gewoon, het is niet dat ik er heel graag vanaf wil, het in de weg staat of whatever. Maar ik raak het gewoon eigenlijk niet meer aan en dat is wel soort van zonde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:57:
[...]

NES had ik me voor gekwalificeerd, maar vond er gewoon niet zoveel aan ofzo.. Hele tijd het setup werk, is het ook gewoon niet ofzo, het kost zoveel tijd. We hadden het wel redelijk voor elkaar in het begin, feit dat Simone redelijk meekon, maar dan rijdt iemand je even helemaal zoek. In de skip ben je gewend een van de snelste te zijn, en je weet dat het niet aan de setup ligt en puur is op jouw controle over die auto. Bij elke andere auto die ik tot dusver gereden heb, blijf ik twijfelen, zijn het mijn inputs of mijn setup (of een combi). Formule Renault ook, op zich kan ik daar best mee komen, maar de fun is er gewoon vanaf ofzo. Daarnaast is dat elk circuit weer opnieuw. Ik ben gewoon geen engineer en heb eigenlijk ook geen zin/tijd om me erin te verdiepen.

Weet je, als iemand me een bod doet dat ik niet kan weigeren dan kan het spul weg, anders hou ik het gewoon, het is niet dat ik er heel graag vanaf wil, het in de weg staat of whatever. Maar ik raak het gewoon eigenlijk niet meer aan en dat is wel soort van zonde.
Als het zo lees dan wordt je beheersd door willen winnen en vooraan meerijden en kan je daardoor niet genieten van goede battles waar dan ook in een startveld.
Ik zelf heb me neergelegd bij semi top / middenveld gevechten en geniet daar volop van. En met mate om afstomping te voorkomen...
Leeftijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Als het zo lees dan wordt je beheersd door willen winnen en vooraan meerijden en kan je daardoor niet genieten van goede battles waar dan ook in een startveld.
Ik zelf heb me neergelegd bij semi top / middenveld gevechten en geniet daar volop van. En met mate om afstomping te voorkomen...
lol bij mij is het vooral dat ik een niveau heb dat ik zelden battles heb

ben te slecht om split 1 top 5 en te goed om split1 "echt" midpack

dus kom je in races met max 2- 3 wagen gevechten wat dan stopt na eerste pitstop door andere fuel usage loool. Waar ik vroeger veel fuel verbruik had, ben ik heel goed hier in geworden win ongeveer 2sec op een pitstop.

Zijn idd dus dikwijls eenzame official races.

NES is not done voor mij steek er teveel tijd in om mee te kunnen dat het leuk is (om daar op p35 rond te rijden steek je er echt teveel tijd in , ben geen supertalent) wel veel hoogte punten gehad P3 COTA is altijd wel toppertje in zo'n league.

snap dus wel waarom mensen stoppen met racen.
ik stop ook dikwijls maar iets trekt me toch steeds naar iracing toe echt raar O-) (blijkbaar soms als enige binnen ons team haha maar dat is ander verhaal ....

[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 28-03-2018 13:26 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Yup. Maar dat is ook voor mij wel weer typisch.. je kent me inmiddels een beetje.. Alleen winnen is goed genoeg en ik moet ook zeggen dat ik daar veel aan vond in de 2k.. maar ook daar, op een gegeven moment ben ik met 2-3 vaste personen in gevecht, en vervolgens is er een gat.. En eigenlijk oefende ik daar ook teveel voor.. nu, zonder oefening haal ik max een p5/p6 en kan ik net aanhaken, je hebt gewoon echt veel track time nodig met die auto om de laatste paar tienden/honderdsten eruit te halen..

Anyway, ik doe gewoon pauze, als ik weer zin heb sluit ik mn pc weer aan mn rig aan en anders zien we het wel. Ergen in augustus verwacht ik vader te worden van de eerste, dus dat zal ook nog wel wat roet in het eten gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als het als werk gaat voelen dan gaat de lol er vaak snel af. Met iRacing gelukkig nog niet gehad maar vroeger wel met andere games, dan ben ik er snel klaar mee.

Heb nu gelukkig de situatie waarin we met een klein team, zonder extreme druk, ons ding kunnen doen. We weten precies wat we aan elkaar hebben en wat we kunnen bereiken. We weten dat we in een NES niet voor de overwinning gaan maar als we dan toch een mooie 7e plaatst in het kampioenschap scoren dan is dat voor ons een hele mooie prestatie.

Zo blijven we elkaar wel uitdagen zonder dat het als werk gaat voelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Scr33x0r schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:39:
[...]
Ergens in augustus verwacht ik vader te worden van de eerste, dus dat zal ook nog wel wat roet in het eten gooien.
Dan bij deze alvast gefeliciteerd aanstaande vader :D :D :D :D :D :D

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-10 14:42

Arfman

Drome!

Ja gefeliciteerd screechie ;) Kan uit ervaring melden dat een kleine de boel nogal in de war schopt :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Arfman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:46:
Ja gefeliciteerd screechie ;) Kan uit ervaring melden dat een kleine de boel nogal in de war schopt :P
Inderdaad, maar nu ook weer niet dramatisch veel. Vanaf het moment dat ze vlot gaan slapen is het hobby tijd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
A1AD schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:31:
[...]

Inderdaad, maar nu ook weer niet dramatisch veel. Vanaf het moment dat ze vlot gaan slapen is het hobby tijd (y)
En anders een klein klapje met de 8)7 8)7 8)7 slapen ze ook goed...

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
PatrickPost1972 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:55:
[...]

En anders een klein klapje met de 8)7 8)7 8)7 slapen ze ook goed...
Xanax mengen in het papje is wat kindvriendelijker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:36

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de patch van vandaag.
This release focuses on fixing issues with our 2018 Season 2 deployment.

CHANGE LOG:

Website

- Fixed the inability to Register for a Hosted Team Session if at least one multi-car class was being used.

- Fixed an issue with Team Registration for Hosted Sessions where occasionally the car selection for another session would be displayed.

- Fixed an issue where some old Hosted Session Results were not being displayed.

iRacing BETA Interface

- Fixed an issue with the Results Page.

Hybrid Power Units

- Fixed a minor issue with the end-of-straight speed live-updater regarding the Start/Finish Line.

Clutch

- The clutch control indicator bar is now split into two, to show how the clutch is being operated by the driver vs the computer aids and assists. This is purely a display change, there is no actual change in how the clutch operates internally.
- - The normal, thicker, dark blue bar exclusively shows the player's clutch control input.
- - Any assisted clutch operations by the various aids such as the anti-stall or automatic shifting now appears as a thinner light blue bar.
- - - This allows the driver to see what their own clutch level is at while the anti-stall aid is fully in effect on a starting grid.

- The new clutch values and the handbrake value have been added to the Replay interface, so you can see these controls being used while watching a replay.

- A clutch heat model has been implemented and enabled only on the McLaren MP4-30.

Audio

- During Replays, looping sounds should now play with the correct volume and start and end at the appropriate time.

Paint Kit

- Two new car sponsors have been added: Racespot and V8SOnline.

- The Trading Paints logo has been updated.

Replay

- Fixed an issue with opponent cars having the wrong ride height and orientation during Replays.
- - This was most noticeable with dirt cars, and they may have appeared to tilt or hop occasionally.

CARS:

Dirt Late Model

- (ALL) – Increased tire carcass stiffness slightly.

- (ALL) – Season setups have been updated.

McLaren MP4-30

- A second clutch control is now available for mapping on the McLaren MP4-30, just like the real car actually had.
- - The Simulation takes the highest clutch value from both controls and uses that to operate the clutch. This is intended for starting. For instance: while idling on the start grid, press your clutch pedal to your desired starting clutch slip position (using the newly updated clutch indicator bars), then press the second clutch all the way in (maybe mapped to a button), then engaged 1st and rev for the start, then release the second clutch and the clutch will drop to your pre-set clutch pedal position allowing you to hopefully make a more controlled launch.

- The McLaren MP4-30 also now has a clutch heat model where overheating the clutch will cause it to lose grip capacity and start slipping until it cools down. For example, you can do two high slip 1st gear launches in a row before heat soaking, or one high slip 2nd gear launch before heat soak, but trying to do a 3rd gear or above high slip launch will not be a happy experience, as the clutch will heat soak mid-launch.

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet SS

NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion

NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry

NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013

Pontiac Solstice

- Fixed an issue where the helmet and visor for drivers of this car were disappearing when viewed from close-up angles.

Pro Mazda

- Fixed an issue where the helmet and visor for drivers of this car were disappearing when viewed from close-up angles.

TRACKS:

Iowa Speedway

- (Rallycross) - Fixed an issue with incorrectly placed pit stalls.

Williams Grove Speedway

- Fixed an issue where vehicles on Pit Road were collidable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:47:
Release notes voor de patch van vandaag.

[...]
Ik dacht dat dit voor komende didag gepland was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

@NickThissen Vraagje, bij je hybrid tool...is in de configuratie file in het mapje een klein regel toe te voegen zodat de tool always on top is? zoja is dit makkelijk voor je om dit door te geven zodat ik dit zelf kan invoegen.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
knightvision schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:05:
@NickThissen Vraagje, bij je hybrid tool...is in de configuratie file in het mapje een klein regel toe te voegen zodat de tool always on top is? zoja is dit makkelijk voor je om dit door te geven zodat ik dit zelf kan invoegen.
Dit kan door "/top" parameter toe te voegen aan de exe path. Even shortcut maken dus en toevoegen en dat zou moeten werken. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:10:
[...]

Dit kan door "/top" parameter toe te voegen aan de exe path. Even shortcut maken dus en toevoegen en dat zou moeten werken. :)
Kijk goud! thanks! Als ik de opacity zou willen verlagen is dat ook eenvoudig te doen ?
Van 100 naar 60 b.v....meer wensen zijn er niet i promise :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Eh, voor mij eenvoudig te doen, voor jou niet helaas. Ik zal kijken of ik morgen een nieuwe versie kan uploaden ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driescuit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 22:36
aicaramba schreef op zondag 25 maart 2018 @ 00:53:
[...]

Wat ik net heb gemerkt als lmp1 rijder is dat de meeste langzamere klasse rijders dus juist wel van de race lijn af gaan. Als iemand dat dan een keer niet doet komt dat onverwachts. Ik weet dat de racelijn behouden de juiste manier is, maar roch wordt je verwachtinf op een gegeven moment wat anders.
Enigzins te begrijpen. Denk ook de eerste 2 seizoenen of toch op z'n minst eerste seizoen niet te veel tijd in te steken.

Wel nog eens 'n rondje Lemans gedaan met volume op frequentie-moordend... is toch sim porn voor mij, die LMP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb eens een nieuwe layout voor mijn broadcasts gemaakt. Inclusief PIP van mijn zijschermen.
Graag commentaar voor eventuele verbeteringen.....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-I43ZxWmc-w]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:06:
Ik heb eens een nieuwe layout voor mijn broadcasts gemaakt. Inclusief PIP van mijn zijschermen.
[video]
Mooi, niks mee toch.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Verbruik is bijna niks, nog bijna 8000 rondjes op 11 liter 8)7 :+
Of lees ik dat verkeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door FransJansen op 30-03-2018 17:59 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FransJansen schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:58:
Verbruik is bijna niks, nog bijna 8000 rondjes op 11 liter 8)7 :+
Of lees ik dat verkeerd?
JRT wist mijn verbruik niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Iemand nog tips? Ik twijfel aan de laatste bocht. Het is een 1m13.6 op 35graden track met optimal van 1m13.4. Ik verlies een tiende in deze lap (tov optimal) net voor de brug.

>Lap skip Oranpark<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:04:
Iemand nog tips? Ik twijfel aan de laatste bocht. Het is een 1m13.6 op 35graden track met optimal van 1m13.4. Ik verlies een tiende in deze lap (tov optimal) net voor de brug.

>Lap skip Oranpark<
Zonder zicht op gas en rempedaal on-screen kan ik geen grote missers vinden.
Overigens is de weersvoorspelling voor maandag as. heel afwijkend! Kijk maar hier.
En die tijd is best goed. Ik heb nog niet onder 1:14.010 gereden. (En ook nog nooit echt geoefend daar...)

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 31-03-2018 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
In time-trial worden door de goden Leybaert en de Vreede in de 1:13.000 gereden, dus je mag best tevreden zijn.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ja ok, had gehoopt met deze omstandigheden tot een 1m13.2 te kunnen geraken. Het voelt mogelijk en 0.4 is best veel.

Volgende sessie eens rijden met die bizarre weersomstandigheden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
Hoi Heren & Dames(?)

Ik wil eerst even "staten" dat ik in vergelijking met wss iedereen hier een absolute noob ben op het gebied van "troubleshooten". Dus dank bij voorbaat alvast.

Nu zit ik met het probleem dat iracing ongeveer 50% van de keren ik alt-tab, crasht sinds de laatste 2 weken. Ik heb eergisteren iracing verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd.

Nu is het probleem nog niet weg en in men logboek krijg ik een videokaart software crash melding.

In detail:
Naam van toepassing met fout: RadeonSettings.exe, versie: 10.1.2.1703, tijdstempel: 0x5ab42cc0
Naam van module met fout: atidxx64.dll, versie: 23.20.15033.5003, tijdstempel: 0x5ab424b8
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x000000000075d5af
Id van proces met fout: 0x2bc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d3c84a5c19028b
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\AMD\CNext\CNext\RadeonSettings.exe
Pad naar module met fout: C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\c0326037.inf_amd64_6cad8aeb5717c52d\B326079\atidxx64.dll
Rapport-id: 9d2b7c33-f32e-49d1-bbbd-43e8ee21049b
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

Ik heb de meest courante driver beschikbaar. Echter heb ik deze driver pas gisteren geïnstalleerd, Had met de vorige driver dus al het probleem.
Heeft er iemand advies hoe ik dit probleem moet benaderen? Of zou iemand de logische volgende stap willen verklappen?

groeten Dries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

driescuit schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:12:
Hoi Heren & Dames(?)

Ik wil eerst even "staten" dat ik in vergelijking met wss iedereen hier een absolute noob ben op het gebied van "troubleshooten". Dus dank bij voorbaat alvast.

Nu zit ik met het probleem dat iracing ongeveer 50% van de keren ik alt-tab, crasht sinds de laatste 2 weken. Ik heb eergisteren iracing verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd.

Nu is het probleem nog niet weg en in men logboek krijg ik een videokaart software crash melding.

In detail:
Naam van toepassing met fout: RadeonSettings.exe, versie: 10.1.2.1703, tijdstempel: 0x5ab42cc0
Naam van module met fout: atidxx64.dll, versie: 23.20.15033.5003, tijdstempel: 0x5ab424b8
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x000000000075d5af
Id van proces met fout: 0x2bc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d3c84a5c19028b
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\AMD\CNext\CNext\RadeonSettings.exe
Pad naar module met fout: C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\c0326037.inf_amd64_6cad8aeb5717c52d\B326079\atidxx64.dll
Rapport-id: 9d2b7c33-f32e-49d1-bbbd-43e8ee21049b
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

Ik heb de meest courante driver beschikbaar. Echter heb ik deze driver pas gisteren geïnstalleerd, Had met de vorige driver dus al het probleem.
Heeft er iemand advies hoe ik dit probleem moet benaderen? Of zou iemand de logische volgende stap willen verklappen?

groeten Dries
Noobs? hier? denk juist het tegenovergestelde ;)

Maargoed, waarom zou je in godsnaam ALT TABBEN ? Als ik tijdens iracing naar een tool wil kijken die ik open heb staan in windows druk ik gewoon de windows toets in van de keyboard en hoppa ik ben in de desktop omgeving. Dit al eens gedaan ?

Voor de rest zou je eens een volledige uninstall van je amd drivers eens kunnen proberen. Doe dit met de utility DDU in safe mode en daarna een clean install. Voor de rest neem ik aan dat je gewoon de Admin bent van de pc ? of heb je meerdere accounts? Wellicht is dit een conflict ook al lijkt me dit niet het probleem.

Mvg,

The Noob. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:06:
[video]
Opnemen van een iRacing replay met drie schermen en een redelijk groot veld werkt ook prima...
[YouTube: https://youtu.be/MCcE6zuXLGc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
Eerst & vooral, bedankt voor de respons
knightvision schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Noobs? hier? denk juist het tegenovergestelde ;)
Om verwarring te voorkomen: IK ben de "noob" hé :-)
[...]

Voor de rest neem ik aan dat je gewoon de Admin bent van de pc ?
Yep, ben admin
[...]
Als ik tijdens iracing naar een tool wil kijken die ik open heb staan in windows druk ik gewoon de windows toets in van de keyboard en hoppa ik ben in de desktop omgeving. Dit al eens gedaan ?
Nope, ga ik nu proberen
[...]
Voor de rest zou je eens een volledige uninstall van je amd drivers eens kunnen proberen. Doe dit met de utility DDU in safe mode en daarna een clean install.
Zag net dat alles na creator update 1703 "IS AT YOUR OWN RISK". 'k zit op 1709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 12:59
JoepW schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:24:
Opnemen van een iRacing replay met drie schermen en een redelijk groot veld werkt ook prima...
Zie ik nu JRT overlays in fullscreen mode (of is het borderless windowed misschien .. hmm)
Hoe doe je dat? Zodra ik een overlay aanzet springt iRacing naar Windowed mode.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
[...]
druk ik gewoon de windows toets
Zelfde:

iRacing.com Simulator: iRacingSIM64DX11.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x00000001409E9764 verwijst naar geheugen
op 0x0000000000000000. Het geheugen kan niet worden
written.

Klik op OK als u het programma wilt Beëindigen.

(ik kan nog geen afbeeldingen uploaden) :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sleepie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Zie ik nu JRT overlays in fullscreen mode (of is het borderless windowed misschien .. hmm)
Hoe doe je dat? Zodra ik een overlay aanzet springt iRacing naar Windowed mode.,
Geen van beide.
Het is JRT als overlay over de OBS broadcast/opname heen. ;)
En voor eigen gebruik heb ik JRT zichtbaar op een tablet naast me.
driescuit schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Zelfde:

written.

Klinkt als geheugenprobleem.... Maar ik ben ook een N00B ;)

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 31-03-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 12:59
JoepW schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:38:
Geen van beide.
Het is JRT als overlay over de OBS broadcast/opname heen. ;)
En voor eigen gebruik heb ik JRT zichtbaar op een tablet naast me.
Dat had ik zelf kunnen bedenken eigenlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
driescuit schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Zelfde:

written.

Deinstalleer je drivers met het programma DDU https://www.guru3d.com/fi...installer-download,1.html
in safe mode, doe daarna een clean install en kijk of het dan nog voorkomt. Is het alleen in Iracing of ook in andere games? Kijk ook in de graphic options van Iracing naar je memory slider van je grafische kaart of deze niet voluit staat geloof dat 3gb meer dan genoeg is.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Een nachtje memtest draaien kan nooit kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Pff. Nu in een le mans race. Voor het eerst met JRT gereden.

Maar in zo’n nachtrace was het al opletten genoeg, dus ik heb niet op het brandstofniveau gelet. Ik verwachtte en 5 lap en 2 lap warning te krijgen. Die kreeg ik niet en kwam ik zonder brandstof te staan. 8)7

Teruggezakt van de 5e naar de 12e plek. Uiteindelijk nog 8e geworden.

Het was een race met veel lage iratings die flink off pace waren. Was goed opletten.

De start ook enorm voorzichtig gedaan en dat was maar goed ook, anders was ik er denk ik uitgecrasht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• driescuit
[b]PatrickPost1972 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:52:
in safe mode, doe daarna een clean install en kijk of het dan nog voorkomt. Is het alleen in Iracing of ook in andere games? Kijk ook in de graphic options van Iracing naar je memory slider van je grafische kaart of deze niet voluit staat geloof dat 3gb meer dan genoeg is.
Thanks Patrick.
en om op de vraag te antwoorden: ik heb iRacing en -indien ik steam zou installeren- ook AC & race room. Vandaag de dag dus enkel iRacing.

Ik heb net (na alles te hebben gegoogled) drivers gewist in safemode met DDU & een clean install gedaan. Nog niet gecrasht (voorlopig)

Dank U

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
driescuit schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Thanks Patrick.
en om op de vraag te antwoorden: ik heb iRacing en -indien ik steam zou installeren- ook AC & race room. Vandaag de dag dus enkel iRacing.

Ik heb net (na alles te hebben gegoogled) drivers gewist in safemode met DDU & een clean install gedaan. Nog niet gecrasht (voorlopig)

Dank U
Het automatisch updaten van drivers geeft toch redelijk veel problemen. Hoop dat je problemen zijn opgelost.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
PatrickPost1972 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:49:
Het automatisch updaten van drivers geeft toch redelijk veel problemen. Hoop dat je problemen zijn opgelost.
Niet meer gecrasht tijdens het rijden. "AMDsettings" appje blijft gewoon crashen. Als ik rechtmuis op het icoontje click, crasht ie.

Moesten ze niet zo belachlijk duur zijn, ik switchtte meteen naar nvidea.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het heeft even geduurd maar eindelijk door de 5K iRating heen gegaan!

*O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Skippycup.png

Vanavond het vermakelijke circuit Oran Park..... Met slecht weer :+

GoT | Monday Skippycup 18S2-W402-04-18
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel60 % (+/- 11,8 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Oran Park Raceway - Grand Prix
Oran Park Raceway - Grand Prix
Time of DayMorning
Pit stalls38 / 57
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
28° C100%25%0 Km/uNOvercast
Restricted fuel to force a pitstop.

Tot vanavond!

Mijn race is hier live te volgen.
[YouTube: https://youtu.be/14xv0L-Ea2Q]

Vanaf vandaag zijn alle geplande evenementen op onze site voorzien van directe links naar eventuele streams van mij en/of broadcasters zoals GSRC, iRacing Live of RaceSport.TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ga hem missen vandaag helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:37:
[afbeelding]
Vanavond het vermakelijke circuit Oran Park..... Met slecht weer :+
Ik heb gereden met normaal weer en het weer voor deze avond met identieke tijden. Voel eigenlijk geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:20:
[...]

Ik heb gereden met normaal weer en het weer voor deze avond met identieke tijden. Voel eigenlijk geen verschil?
Kan.... geen idee wat de tijden moeten zijn.
Maar het ziet er wel sinister uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:37:
[...]

Kan.... geen idee wat de tijden moeten zijn.
Maar het ziet er wel sinister uit :P
Het ziet er inderdaad wel speciaal uit. Ik had het gevoel iets minder grip te hebben, maar echt minimaal. Ik ben benieuwd wat een Marco hier rijdt qua tijden. Paar seizoenen geleden was Arjan hier vlot 1.5 seconden sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

En ook vandaag weer een livestream. Nu (hopelijk) met JRT timing :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:52
JoepW schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:37:
(...)
Mijn race is hier live te volgen.
[video]

Vanaf vandaag zijn alle geplande evenementen op onze site voorzien van directe links naar eventuele streams van mij en/of broadcasters zoals GSRC, iRacing Live of RaceSport.TV.
Hijdoetutniet -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verkeerde key van YT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Wauw ik heb het op verschillende fronten goed verkloot vandaag. Ergste was de speeding in the pit :(

Mijn beste zet was Marco doorlaten in L1T1, dat had toch geen zin ;)

Maaar leuke ervaring (y)

[ Voor 7% gewijzigd door A1AD op 02-04-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vond dat niet erg :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
Nee dat was wel de bedoeling he, ik wou je niet ophouden.
(Ik wist dat ik de sub 1m14 ers voor mij niet kon bijhouden en dat jij dat wel kon, op een track waar je beter kan inhalen had ik het je wel moeilijker gemaakt)

[ Voor 29% gewijzigd door A1AD op 02-04-2018 22:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-10 18:19
Ik heb vandaag een paar prima races gereden op Zolder (het circuit...) met de Skip, ik sta nu 5e in divisie 6 :D De laatste was het leukst, 10e gestart in split 2, 5 plekken opgeschoven in de 1e ronde. Uiteindelijk 4e geëindigd na ontzettend veel leuke gevechten en een inhaalactie van p5 naar p4 bij het uitkomen van de laatste chicane, persoon voor mij wilde iets te graag van p4 naar p3, hij en ik hadden een dragrace tot de finish :D

http://members.iracing.co...id=22723704&custid=274442

Merk wel dat ik op mijn incjes moet letten, iRating blijft stijgen maar ik ben vandaag van D 3.56 gezakt naar D 3.46

Vanaf morgen rijden we COTA en volgende week Laguna Seca, dus volgende week maandag ben ik er ook weer bij :)

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 02-04-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier dan de stream van mijn race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Een mooie zesde plaats maar dat hoofdzakelijk door pech van Joep en Jeroen. Kon niet echt een goeie pace vinden, er was altijd wel een bocht die ik compleet vern##kte. Normaal zijn Jan Hein en ik redelijk aan elkaar gewaagd maar kon hem nu echt niet bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
diknmuis schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:37:
Een mooie zesde plaats maar dat hoofdzakelijk door pech van Joep en Jeroen. Kon niet echt een goeie pace vinden, er was altijd wel een bocht die ik compleet vern##kte. Normaal zijn Jan Hein en ik redelijk aan elkaar gewaagd maar kon hem nu echt niet bij houden.
Dat moest echt geen ronde langer meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
A1AD schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:45:
[...]

Dat moest echt geen ronde langer meer duren :)
Nee, ik zag net voor het ingaan van de voorlaatste ronde dat je dicht kwam. Die ronde was dan ook bar slecht, net voor de FF zat je al in mijn kielzog, het mocht geen ronde meer langer duren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja ik had seen redelijke pace, maar ook weer eens ouderwets last van mijn schouder helaas.
De eerste tig rondjes gingen wel lekker en kon de boel voor me redelijk bijhouden.
Helaas moest ik zo nodig in de laatste bocht de muur raken met als resultaat een scheef stuur wn slecht rijdende auto.
Pitten kon al, dus volgende ronde gedaan.
Geef ik gas bij het uitrijden van de pit met zicht op de pionnen... te vroeg! Black flag.
Dus volgende ronde weer de pit in en terug de baan op op plek 13 of zo...
Uiteindelijk 10de geworden. Als ik zie waar Bas is gefinished had er wel een plek 4 of 5 in gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Blijft leuk skip op oran park :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:19:
Blijft leuk skip op oran park :D
Op nog meer banen (mosport, bathurst, ..), je moet het gewoon niet zo serieus opnemen :), Begin de officiële races van uit de pits en have some fun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:58:
[...]

Op nog meer banen (mosport, bathurst, ..), je moet het gewoon niet zo serieus opnemen :), Begin de officiële races van uit de pits en have some fun?
Uit de pits? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Niet de GOT league races maar de officiële. Hij was toch aan het klagen dat er geen uitdaging meer in zit.
voila > uitdaging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ja gaan we niet doen.. overigens is dat ook niet leuk meer.. :P heb dat met mn 2e account gedaan.. niet kwalificeren achteraan starten enzo.. Heb een paar gehad, ergens achterin starten en dan alsnog winnen met +5 seconden ofzo.. Je hebt gewoon de top, nou die rijdt alleen 2k en sofs, dan heb je subtop, die doen af en toe een raceje, maar als je achteraan start en je moet eerst voorbij wat anderen dan haal je die ook niet meer in, als je 3-4 tienden per ronde sneller bent.. dan ga je 4-5 seconden niet goed maken met verkeer. Time trial ben ik ook wel een beetje klaar mee enzo.. ach.. we gaan wel zien.. PUBG is ook leuk :P

Neh.. vond het oprecht wel weer leuk om proberen het onderste uit de kan te persen qua rondetijden...

[ Voor 50% gewijzigd door Scr33x0r op 03-04-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomschok
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 31-07-2023
Prima baantje dat Oran Park. Vooral met een auto als de Skip een prima combi.

Redelijk saai race. 45 min. alleen gereden. Viel tussen 2 groepjes in. 10 ronden van het eind in de laatste bocht ook de muur geraakt. Scheelde een seconde per rondje met het scheef rijden, gelukkig de positie kunnen behouden.

Volgende week Laguna Seca, met elke klasse een geweldige baan. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tomschok schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:04:
Volgende week Laguna Seca, met elke klasse een geweldige baan. :)
Op die rode apex bulten na dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-10 14:42

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:04:
[...]

Op die rode apex bulten na dan!
AKA Cape Canaveral :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:36

Niellie41

[object Object]

Vanmiddag is iRacing even down voor een hotfix.
This release focuses on fixing issues with our 2018 Season 2 Patch 3 deployment.

CHANGE LOG:

Pit Stop
- Adjusted some timing and animations to fix an issue with adding fuel using the animated pit crew.

Audio
- Fixed an issue that could cause the last played scrape sound to repeat over and over every few seconds.

CARS:

Dirt Late Model
- (ALL) – Increased tire carcass stiffness slightly.
- (ALL) – Season setups updated.

Lotus 49

TRACKS:

Pocono Raceway - 2011
- (South) - Pit Road speed limit has been reduced to 20 MPH.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 03-04-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@iXiro

"Audio
- Fixed an issue that could cause the last played scrape sound to repeat over and over every few seconds."

daar had jij dus last van laatst.

Pagina: 1 ... 138 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies