iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 108 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat was fun :D :+

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
Wat. Een. Hok.

Heeft iemand bijgehouden hoe vaak dat vanavond gezegd is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 13:16
haha niet bijgehouden maar ik het is wel een beetje opgenomen door mijn streams gisteren :P

[YouTube: https://youtu.be/zKl90Epnd6Q]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=trKn3oYqcvs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Hahaha, dat was wel leuk Gerard. Laatste 5 ronden kon ik het stuur nauwelijks meer omgedraaid krijgen. Mijn arm bleef trillen.

Ow,...wat een hok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@flexity Ik moet mijn voorkeur startnummer toch maar eens wijzigen, nummer 13 was misschien niet de beste keus @2:21 in het 2e filmpje

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 27-06-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flexity schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:22:
haha niet bijgehouden maar ik het is wel een beetje opgenomen door mijn streams gisteren :P

[video]

[video]
Toch even een kritische noot.
We hebben Teamspeak en voelen ons allemaal vrij om te zeggen wat we willen met het groepje waar we mee rijden.
Ik vind het geen fijn idee dat teamspeak ook gebroadcast wordt en we hebben hier ook de stilzwijgende afspraak om teamspeak niet te broadcasten.
Wil jij zien dat je jouw settings veranderd en teamspeak niet meer broadcasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
Wil jij zien dat je jouw settings veranderd en teamspeak niet meer broadcasten?
En dat schijnt mogelijk te zijn met http://www.vb-audio.com/Voicemeeter/banana.htm. Ben er nog niet achter hoe dat precies werkt, binnenkort maar eens tijd insteken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
ZFLaSH schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:19:
Hahaha, dat was wel leuk Gerard. Laatste 5 ronden kon ik het stuur nauwelijks meer omgedraaid krijgen. Mijn arm bleef trillen.

Ow,...wat een hok :)
Haha, heb wel genoten van de race ! was leuk en heb wel gelachen.
FastFred schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:23:
@flexity Ik moet mijn voorkeur startnummer toch maar eens wijzigen, nummer 13 was misschien niet de beste keus @2:21
Haha je reed keurig toch 8)
JoepW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
[...]

Toch even een kritische noot.
We hebben Teamspeak en voelen ons allemaal vrij om te zeggen wat we willen met het groepje waar we mee rijden.
Ik vind het geen fijn idee dat teamspeak ook gebroadcast wordt en we hebben hier ook de stilzwijgende afspraak om teamspeak niet te broadcasten.
Wil jij zien dat je jouw settings verannderd en teamspeak niet meer broadcasten?
Ik begrijp het en zal de video morgen verwijderen, dit is even puur om mijn ervaring met jullie te delen hoe mijn race was. Dus morgen is de video verwijderd tenzij jullie dit eerder willen :) Excuus heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Keurig in het gras ja, ik zei het toch vlak voor de start, hou maar afstand, ik glij er zo toch wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:49

Phydomir

Dennis

flexity schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
Ik begrijp het en zal de video morgen verwijderen, dit is even puur om mijn ervaring met jullie te delen hoe mijn race was. Dus morgen is de video verwijderd tenzij jullie dit eerder willen :) Excuus heren.
Je kan hem ook op private zetten. Dan kunnen alleen mensen met de link naar de video hem vinden. Als je hem alleen hier post dan is er niet heel veel aan de hand.

Races gingen bij mij nog vrij goed. Had de snelheid niet maar heb hem wel op de baan gehouden. En weer 3 bonus puntjes erbij ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
Phydomir schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Je kan hem ook op private zetten. Dan kunnen alleen mensen met de link naar de video hem vinden. Als je hem alleen hier post dan is er niet heel veel aan de hand.
Heb hem op private gezet, maar kunnen jullie de video nog zien dan ?
FastFred schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:14:
[...]

Keurig in het gras ja, ik zei het toch vlak voor de start, hou maar afstand, ik glij er zo toch wel af :P
Op gras kun je ook rijden haha, ouwe grasmaaijer van me :p

[ Voor 29% gewijzigd door flexity op 27-06-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

flexity schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Heb hem op private gezet, maar kunnen jullie de video nog zien dan ?
Sorry, bedoelde unlisted. Dan kunnen wij hem hier wel zien maar kan je hem niet op YT zelf zien.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
flexity schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:38:
Op gras kun je ook rijden haha, ouwe grasmaaijer van me :p
Ik werk niet bij de plantsoendienst hoor, als je dat bedoelt :+ Weet niet wie dat wel was, ik kan tijdens het rijden niet op m'n 2e scherm op Teamspeak kijken wie er op dat moment praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
FastFred schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:43:
[...]

Ik werk niet bij de plantsoendienst hoor, als je dat bedoelt :+ Weet niet wie dat wel was, ik kan tijdens het rijden niet op m'n 2e scherm op Teamspeak kijken wie er op dat moment praat.
hahaha je was gister een aardige grasmaaier maar ik zelf ook moet ik zeggen. En op teamspeak kijken op lime rock park met deze stuiterbalwagentjes? Dat gaat mij ook niet lukken dus je bent niet de enige :P
Phydomir schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Sorry, bedoelde unlisted. Dan kunnen wij hem hier wel zien maar kan je hem niet op YT zelf zien.
En nu ?

[ Voor 18% gewijzigd door flexity op 27-06-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Unlisted is wel ok voor nu inderdaad maar voor het vervolg toch graag even uitzoeken hoe je TS eruit filtert ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
NickThissen schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:01:
Unlisted is wel ok voor nu inderdaad maar voor het vervolg toch graag even uitzoeken hoe je TS eruit filtert ;)
Volgende keer wanneer ik mee doe en ik wil streamen dan mute ik teamspeak gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flexity schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Volgende keer wanneer ik mee doe en ik wil streamen dan mute ik teamspeak gewoon.
Of Teamspeak via een aparte kanaal laten lopen... ik heb een apart usb kanaal op mijn headset tbv teamspeak, spotter en iRacing chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
JoepW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Of Teamspeak via een aparte kanaal laten lopen... ik heb een apart usb kanaal op mijn headset tbv teamspeak, spotter en iRacing chat.
Dat is wel een goed idee inderdaad, hoop dat ik jullie dan nog wel hoor via me headset en niet via me speakers ofzo. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kijk anders ff bij 'mijn rig'. Daar staat een headset die dat kan.
Ee zijn goedkopere oplossingen, btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
JoepW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:55:
Kijk anders ff bij 'mijn rig'. Daar staat een headset die dat kan.
Ee zijn goedkopere oplossingen, btw ;)
Nou heb net een headset gekocht, Siberia 650 V2 van 150 +- euro en dat vindt ik wel ff genoeg voor een beetje geluid haha. Maar toch bedankt voor de tip en zal eens kijken wat ik er aan kan doen.

Anderzijds stream ik gewoon niet wanneer ik met GoT mee rijdt. Het is niet zo dat ik het nodig heb :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ja was leuk racen gisteren in de SRF. Eerste race was even spannend in het begin, daarna samen met Nick proberen weg te blijven bij Marco, maar die kon tegen het einde van de race toch weer aansluiten.

Tweede race 2 domme fouten gemaakt in het begin van de race, hierdoor veel tijd verloren. Daarna nog goed mijn best gedaan om weer naar voren te komen en uiteindelijk nog binnen 4 seconde van de kopgroep kunnen eindigen.

Video van de eerste race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
Ziet er gaaf uit met VR, kan er alleen niet zelf mee rijden want wordt er kotsmisselijk van haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@Linc 8)7

Dat filmpje ga ik eens aandachtig bestuderen als ik thuis ben. Jij kunt in de laatste bocht al schakelen naar de 5e versnelling. Dat lukt mij aan het einde van het rechte stuk soms net :P

Ik was echt aan een stuk door aan het vechten met die kar gisteren :F

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 27-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FastFred schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:04:

Dat filmpje ga ik eens aandachtig bestuderen als ik thuis ben. Jij kunt in de laatste bocht al schakelen naar de 5e versnelling. Dat lukt mij aan het einde van het rechte stuk soms net :P
Dat kan jij ook. Je moet vrij vroeg schakelen in deze auto de motor optimaal te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:20

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Jesus Niel. Ik kan ook nooit eens met een primeurtje komen he ;)

Maar goed. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daarom heb ik de titel 'GoT iRacing razende reporter' ook aan mijzelf gegeven! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Phydomir schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:07:
[...]

Dat kan jij ook. Je moet vrij vroeg schakelen in deze auto de motor optimaal te benutten.
Ik schakel iedere keer bij 6500 :P Als ik dat had geweten. Ga vanavond nog wel weer wat rondjes rijden, eens zien of ik harder kan. Ik kwam nu geloof ik niet verder dan een 59.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
Dat ziet er echt heel erg goed uit, hoop achterstallig werk wat we allang hadden moeten hebben (cached results...), maar toch fijn dat het nu komt.

Snap alleen niet wat we nou volgende week krijgen, want het gaat blijkbaar paralel. Dus we houden de huidige website, en krijgen daarnaast een preview-website voor wie dat wil? Of is dit de nieuwe UI in-sim als je dat wil? Of beide?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zal wel een instelling zijn die je kan activeren. Net zoals ze DX11 in eerste instantie optioneel lieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Die nieuwe UI is volgens mij alleen in-sim en kan iedereen de "oude" site ernaast blijven gebruiken. Tenminste, dat haal ik er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik denk niet in-sim, er staat aan het einde van de video "new web interface"

[ Voor 34% gewijzigd door roelg90 op 27-06-2017 16:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
De UI is wel "in-sim", al vind ik "in-sim" een stomme benaming. Het is gewoon een "iRacing desktop applicatie" die je net als elk ander spel start. Maar vanuit die UI kun je dus een sessie starten zonder dat er weer een nieuwe applicatie bovenop komt. De UI werkt ook in VR trouwens dus je hoeft je headset nou helemaal niet meer af te doen ;)

Voor zover ik weet werkt nog lang niet alles in de nieuwe UI en blijft de website dus gewoon voornamelijk voor resultaten etc.

Volgens mij (puur speculatie) is de UI wel opgebouwd met html/css/javascript en zou het dus in principe ook in een browser moeten kunnen draaien. Ik gok dat dit later ook de website gaat worden?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is een preview/beta van de nieuwe UI. Geen idee of alles al beschikbaar is in de nieuwe UI, maar beiden blijven voor nu actief. Je kan dus iRacing opstarten via de oude vertrouwde website of via de nieuwe UI.

Daarnaast krijgen we ook de nieuwe Time Attack mode.

edit: reactie van Tony G
On the new UI you will be able to Time Attack, Test, Join Official Races, Create Hosted Sessions, Join Hosted Sessions and Time Trial. So if you join a particular race from the old system or from the new UI, you will end up in the same race. There is only one sim but essentially two ways to get into races for the time being.

On the new App/UI you will not yet have some of the website league functionality, ghosting/spectating, Data/Stats except Time Attack, Store/Kart.

[ Voor 49% gewijzigd door Niellie41 op 27-06-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 20:15
Likely Today or Tomorrow.
Volgens Tony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom noemen ze het "Scorpio" plannen ze een move naar XBOX ofzo ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
enchion schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:37:
Waarom noemen ze het "Scorpio" plannen ze een move naar XBOX ofzo ?
Scorpio is de nieuwe catchy name voor beta's? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

FastFred schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:04:
@Linc 8)7

Ik was echt aan een stuk door aan het vechten met die kar gisteren :F
Je moet heel vroeg schakelen bij deze auto al bij 5800 toeren. Ik schakel ook expres in de bocht omdat je dan toch al van je gas af moeten om een beetje extra stuur te krijgen en dan kan je daarna de rest van het rechte stuk gewoon plank gas houden. Dat deed ik bij turn 3 ook, daar schakel ik eigenlijk net te vroeg, maar komt gewoon beter uit.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:26:
[...]

Je moet heel vroeg schakelen bij deze auto al bij 5800 toeren. Ik schakel ook expres in de bocht omdat je dan toch al van je gas af moeten om een beetje extra stuur te krijgen en dan kan je daarna de rest van het rechte stuk gewoon plank gas houden. Dat deed ik bij turn 3 ook, daar schakel ik eigenlijk net te vroeg, maar komt gewoon beter uit.
ik heb dat ook een aantal gezegd op teamspeak en 5800 is ook door anderen geroepen op teamspeak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hmm, niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:18
19:51 Philip Island gekocht
21:45 race winner *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pMNBO9D.png
Gelijk die vieze smaak van LRP weg!

Wat een leuke baan. Thanks voor de youtube filmpjes @Scr33x0r _/-\o_
1:46.033 Q
1:45.855 R

Kan alleen maar bergaf gaan de rest van de week dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Alexji schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:12:
19:51 Philip Island gekocht
21:45 race winner *O*

[afbeelding]
Gelijk die vieze smaak van LRP weg!

Wat een leuke baan. Thanks voor de youtube filmpjes @Scr33x0r _/-\o_
1:46.033 Q
1:45.855 R

Kan alleen maar bergaf gaan de rest van de week dus :P
Ik zag het op de stream van Kinduci, hij kwam als eerste over de streep maar ging naderhand door het gras scheuren en ging op een gegeven moment tegen de rijrichting in wat acuut resulteert in een DQ. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
mowa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Ik zag het op de stream van Kinduci, hij kwam als eerste over de streep maar ging naderhand door het gras scheuren en ging op een gegeven moment tegen de rijrichting in wat acuut resulteert in een DQ. :+
Stil nou! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Doet niets af van jouw prestatie was een erg mooie race.

Mijn 1e imsa race gisteravond kreeg ik ook zo'n domme DQ. Werd na 10min in de laatste bocht op een rare manier t-boned. Kon gelijk de pit inrijden maar reed iets te ver, reed 2 wagenlengtes achteruit toen ik me besefte beter een ronde met schade te kunnen rijden of een tow. Te laat dus.. keiharde oliedomme DQ.

In m'n 2e race Q halverwege het veld. Ontspannen kunnen rijden tot in ronde 35 0x toen er een van de vele achterblijvers me in de busstop van achteren aanreed, iets schade, snelheid stuk minder maar kon doorrijden. Lag toen 4e. Moest pitten om te tanken maar 15sec straf voor te snel rijden. Daarna te vroeg de pit-begrenzer uitgezet en nogmaals 15 sec. Eindigde zodoende 13e. Hoezo dom.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
mowa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:26:
Doet niets af van jouw prestatie was een erg mooie race.

Mijn 1e imsa race gisteravond kreeg ik ook zo'n domme DQ. Werd na 10min in de laatste bocht op een rare manier t-boned. Kon gelijk de pit inrijden maar reed iets te ver, reed 2 wagenlengtes achteruit toen ik me besefte beter een ronde met schade te kunnen rijden of een tow. Te laat dus.. keiharde oliedomme DQ.

In m'n 2e race Q halverwege het veld. Ontspannen kunnen rijden tot in ronde 35 0x toen er een van de vele achterblijvers me in de busstop van achteren aanreed, iets schade, snelheid stuk minder maar kon doorrijden. Lag toen 4e. Moest pitten om te tanken maar 15sec straf voor te snel rijden. Daarna te vroeg de pit-begrenzer uitgezet en nogmaals 15 sec. Eindigde zodoende 13e. Hoezo dom.
Ik kan daar zelf ook wel over mee praten. Bij mij geef ik dan ook echt wel mijn focus de schuld zeg maar.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Heeft iemand een vervanger voor ispeed die ik op mijn pc kan draaien? Was heel handig voor fuel calculation.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joel Real Timing is populair.

Maar waarom zoek je een vervanger als je het zo handig vond? iSpeed werkt toch nog steeds prima?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Time Attack is al beschikbaar via de members website. Daar is er een kopje 'Time Attack' toegevoegd.
Today we are making available Time Attack and a preview of our new user interface (UI). With the new user interface you will be able to

- view scheduled seasons and sessions
- join/withdraw from both official and non-official sessions
- create and join hosted sessions
- launch test sessions
- update and purchase content (via redirect to existing membersite)
- view and join time attack competitions
- view time attack standings
- time trials
- VR

At this time, you cannot use the preview of the new UI to

- use web team or league functionality (However you could join a league race directly from hosted)
- access the forums
- paint items
- view results or other statistics
- manage your account/profile/friends
- file protests
- manage replays
- spectate or ghost (outside of TA)
- drive like an alien (unless you are one)

For the most seamless operation, we suggest that you enable "remember me" when signing in. When exiting the new UI, if you elect to quit, you will not be prompted when you next use the sim. If you sign-out, you will be prompted for credentials. To better secure your account, you need to sign-out when exiting the sim if others have access to your computer.

There is a "feedback" option on the menu bar of the new sim. Please use this to report bugs and to provide suggestions and feedback. Note that you need to contact support using normal methods for help with any issues. **You will not get a response to anything submitted via the feedback link**, but it will be read. Please consult known issues before doing so at http://www.iracing.com/known-issues-with-the-new-ui/

Please bear in mind that this is a preview. We are aware that there are some bugs, and some performance issues. We haven't yet implemented full redundancy or complete monitoring. We cannot yet automatically scale all services. If things aren't working well for you, we are likely addressing the issue. Give us a bit of time and try again. If the problem remains, please let us know. We intend to collect data that will help us better the offering. Because it is a preview, we may opt to take it offline at any point in time.

Any sessions you join or competitions you participate in are the same as available on the membersite. In other words, there is still only one sim but now two places to get into the sim.(old website and the new UI). While the user interface is in preview, the sessions count. If you register on the membersite, you can withdraw using the new UI, and vice versa. If you have issues with the new UI, you should be able to use the membersite as you would normally. Launching Time Attack sessions will be available only via the new UI.

To launch into Time Attack and the associated UI Preview, you can either launch from the membersite menu under "Time Attack", or you need to double click the executable iRacingSim64DX11.exe that is found in the folder of your iRacing installation. In a future update to the service, we'll give you the option to create a link to the executable on your desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Net even uitgeprobeerd met een Time Attack. Je kan nu seamless van UI naar de sessie binnen VR, dat is wel erg gaaf!

Ben benieuwd naar de rest. Ziet er wel strak uit allemaal, maar dat maakt mij eigenlijk niet uit zo lang ze de onderliggende systemen maar wat robuuster hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
NickThissen schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:29:
Joel Real Timing is populair.

Maar waarom zoek je een vervanger als je het zo handig vond? iSpeed werkt toch nog steeds prima?
@NickThissen kreeg ineens de melding dat ik een activatiecode nodig heb. Krijg hem niet meer aan de gang zonder dat ik moet betalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is het niet gewoon de melding dat hij out of date is? Dan moet je gewoon even de nieuwste versie installeren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
NickThissen schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:35:
Is het niet gewoon de melding dat hij out of date is? Dan moet je gewoon even de nieuwste versie installeren.
Geloof dat ik dat gedaan had maar kreeg toen weer die melding

Ik ga het nog eens proberen.

Thnx

[ Voor 6% gewijzigd door hurp01 op 28-06-2017 19:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gewoon voor betalen... de maker verdient het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 22:34
TA valt toch een beetje tegen.

- Er is geen ranglijst in F2 - standings; je hebt dus geen idee waar je staat tegenover andere mensen, behalve tegen de ingeladen ghost. Dus dan moet je gaan alt-tabben om te zien hoeveel posities je geklommen bent.
- En als je sneller dan die ghost bent, dan wordt niet de positie boven je ingeladen dus, dan moet je handmatig de sessie verlaten om een nieuwe (snellere) ghostlap te selecteren.

Wel een gemiste kans om dat weg te laten (al kan het natuurlijk nog komen). Ook dat je je eigen auto ziet rijden, zou mooi zijn als je iig de iRacing skin ziet van degene waartegen je rijdt. Misschien dat het met TradingPaints kan als zij die functionaliteit inbouwen?

edit: sterker nog, volgens mij werkt de ghost van iemand anders bij mij helemaal niet :')

[ Voor 6% gewijzigd door bluuuurgh op 28-06-2017 20:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn simracing ook weer nieuw leven in geblazen.

Ik heb voor een maand abbonoment op iracing genomen.

En ik heb nu de nieuwe Logitech G29 gekocht.

Ik heb de force feedback op 100 procent
De centreerveer heb ik op 100 procent
En 900 graden rotatie

En de Logitech profiler ziet er nu heel anders er uit heel modern.

Zijn dit de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:17:
Ik heb mijn simracing ook weer nieuw leven in geblazen.

Ik heb voor een maand abbonoment op iracing genomen.

En ik heb nu de nieuwe Logitech G29 gekocht.

Ik heb de force feedback op 100 procent
De centreerveer heb ik op 100 procent
En 900 graden rotatie

En de Logitech profiler ziet er nu heel anders er uit heel modern.

Zijn dit de juiste instellingen?
Misschien helpt dit je verder.
http://faq.iracing.com/article.php?id=79

en hier misschien.
http://www.edracing.com/edr/Logitech_G29.php

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickPost1972 op 28-06-2017 20:27 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de oude profiler nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

[b]bluuuurgh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:07:[/
Wel een gemiste kans om dat weg te laten (al kan het natuurlijk nog komen). Ook dat je je eigen auto ziet rijden, zou mooi zijn als je iig de iRacing skin ziet van degene waartegen je rijdt. Misschien dat het met TradingPaints kan als zij die functionaliteit inbouwen?

edit: sterker nog, volgens mij werkt de ghost van iemand anders bij mij helemaal niet :')
Geen idee, maar ik heb net een ronde van iemand anders geselecteerd en ik zie ook daadwerkelijk de ghost van iemand anders. Ik had iig net een blauwe auto voor me, terwijl ik een wit met oranje auto heb.

Als je geen ghost ziet, even CTRL + C duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Gisteravond was weer deprimerend in de 2e split van de Porsche iracing Cup.
de Race is op Watkins Glen Boot na bocht 1 zie ik 2 mensen richting de vangrail gaan, ik laat al wat gas los om te kijken waar dat heen gaat als ze de vangrail raken.
en Ja hoor ze komen weer direct stuiterend terug de baan op, ik rem iets en wordt van achteren aangereden.

Mijn auto krom en hij alleen een beschadigde motorkap.
uiteindelijk op P19 de finish gehaald maar er zat meer in.

dus zojuist met vol goede moed ingeschreven voor de Porsche race.
Helaas niet bij Dennis en Wim in de 1e split maar in de 2e split.

Q ging beter dan verwacht en met een 1:51:327 op een 3e plek
de pole was een 1:51:082

Start ging goed tot bij de chicane toen zat ik 2-wijd (ik aan de binnenzijde) sturen allebei in en helaas stuurt degene tegen mij aan.
gelukkig geen schade en ik kan verder.

val hierdoor wel 2 seconden achter de nummer 2.
eenzame race tot de ene laatste ronde, de nummer 2 maakt een rem fout bij de chicane en pak zo een 2e plek.

Dat maakt de avond van gisteren weer goed :)

hier de result page http://members.iracing.co...id=20007823&custid=153028

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bluuuurgh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:07:
TA valt toch een beetje tegen.

- Er is geen ranglijst in F2 - standings; je hebt dus geen idee waar je staat tegenover andere mensen, behalve tegen de ingeladen ghost. Dus dan moet je gaan alt-tabben om te zien hoeveel posities je geklommen bent.
- En als je sneller dan die ghost bent, dan wordt niet de positie boven je ingeladen dus, dan moet je handmatig de sessie verlaten om een nieuwe (snellere) ghostlap te selecteren.

Misschien handiger om dit hier te posten dan hebben ze er misschien nog wat aan ;)
http://members.iracing.com/jforum/forums/show/14911.page

Het is een preview versie dus nog lang niet klaar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
Niellie41 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:36:
[...]

Geen idee, maar ik heb net een ronde van iemand anders geselecteerd en ik zie ook daadwerkelijk de ghost van iemand anders. Ik had iig net een blauwe auto voor me, terwijl ik een wit met oranje auto heb.

Als je geen ghost ziet, even CTRL + C duwen.
CTRL + C werkt niet. Ik kan alleen met tab mijn eigen auto zien. En ik zie in de additional info dat iemand anders z'n lap geladen is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

bluuuurgh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:49:
[...]

CTRL + C werkt niet. Ik kan alleen met tab mijn eigen auto zien. En ik zie in de additional info dat iemand anders z'n lap geladen is.
Check even de delta, dan staat er waarschijnlijk vergelijking met jou ronde. Even door de delta heen bladeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal de boel ook eens aanzwengelen... ff proberen. Ben zo ff op TeamSpeak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
Niellie41 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:51:
[...]

Check even de delta, dan staat er waarschijnlijk vergelijking met jou ronde. Even door de delta heen bladeren. :)
Na een reboot werkt het. Of ik keek er gewoon overheen :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow nee he... de interface tbv hosten is nog erger geworden dan ie al was.
Nog meer sliders... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke analyse van verschillen in rondetijden door de Simpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Die had ik gisteren inderdaad gezien. Misschien dat iemand ook zoiets heeft voor de Porsche op WG? Ik worstel daar enorm met de auto en kom niet onder de 1.53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ZFLaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 06:54:
Die had ik gisteren inderdaad gezien. Misschien dat iemand ook zoiets heeft voor de Porsche op WG? Ik worstel daar enorm met de auto en kom niet onder de 1.53.
Als je een replay hebt van van je ronde in default weer (met tijd settings van deze week) dan kan ik een rondje van mij er wel naast leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Phydomir schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:49:
[...]

Als je een replay hebt van van je ronde in default weer (met tijd settings van deze week) dan kan ik een rondje van mij er wel naast leggen.
Zal ik vanavond eens doen. Ik ben echt niet goed in de Porsche en kan die auto maar niet onder controle krijgen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 05:58:
Leuke analyse van verschillen in rondetijden door de Simpit.
[video]
Spot on filmpje. Shaun weet nu waar hij de tijd verliest, kan zichzelf verbeteren. Ben benieuwd of het hem lukt zichzelf iets te verbeteren met de opgedane kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Als ik time attack (voor de eerste keer) wil starten vanuit de site krijg ik gewoon een wit scherm? Heb ik iets gemist?
Update nvidia drivers en probleem opgelost |:(

[ Voor 29% gewijzigd door A1AD op 29-06-2017 11:49 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
nickkoole schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:37:
de Race is op Watkins Glen Boot na bocht 1 zie ik 2 mensen richting de vangrail gaan, ik laat al wat gas los om te kijken waar dat heen gaat als ze de vangrail raken.
en Ja hoor ze komen weer direct stuiterend terug de baan op, ik rem iets en wordt van achteren aangereden.

Start ging goed tot bij de chicane toen zat ik 2-wijd (ik aan de binnenzijde) sturen allebei in en helaas stuurt degene tegen mij aan.
gelukkig geen schade en ik kan verder.

val hierdoor wel 2 seconden achter de nummer 2.
eenzame race tot de ene laatste ronde, de nummer 2 maakt een rem fout bij de chicane en pak zo een 2e plek.

Dat maakt de avond van gisteren weer goed :)

hier de result page http://members.iracing.co...id=20007823&custid=153028
Ik ook gisteravond .. niet normaal hoe gasten rijden op die track. ze zijn sneller in de kwalificatie dan mij maar in de race zijn het echt botsauto's.. ik had dit niet verwacht. |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nickkoole schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:37:

lol split 1 was voor mij ook ni tof werk me 2 plaatse op na een slechte Q en wordt dan door een frusti italiaan T1 vol vanachter aangereden (gelukkig is porsche een duits merk en kan zonder damage doorrijden 8)7 ) toch nog van p19 naar p13 gereden

wel leuk resultaat van Ief en Dennis

beste wat je kan doen in Iracing is je Ir rating compleet loslaten !!!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
dabelg schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:57:
[...]
Dat is voor jou makkelijker zeggen natuurlijk met 5k+ :P

Ik weet wel dat ik echt een enorm verschil merkte in de kwaliteit van rijders (skippy dan) zodra ik eindelijk boven de 2k kwam en wat vaker in de top splits mocht mee doen.

In de lagere splits zitten mensen die vaak wat trager zijn, hier is natuurlijk helemaal niks mee. Maar de mensen die wél wat snelheid hebben maar 60% van hun races crashen zitten daar ook, en die zijn juist zo gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
Kunnen jullie mij wat uitleggen over hoge en lage split? Heeft dat met niveau te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik zal eerlijk bekennen dat ik echt al dik 1,5 maand geen race meer gereden heb in iRacing, Mede doordat ik mezelf niet snel genoeg vind op een bep. track en wel competitief wil zijn, maar ook vanwege de crashes, damage en tikjes die ik zo links en rechts krijg. Ik heb dus eigenlijk alleen maar trainingssessie gedaan de laatste tijd.

Nu ben ik niet heel snel, maar wel heel erg consistent en zeker qua incidents en toch is het de laatste 2 races het plezier bij mij behoorlijk verziekt. De enige races die ik nog rij, zijn degene bij GoT en dat vind ik een enorme verademing! Als ik met jullie wedstrijdjes rij voelt dat echt aan als plezier hebben met racen. Gek genoeg maak ik wel wat wedstrijden mee in RF2 / AC - SRS en dat gaat me op een of andere manier veel beter af dan in iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
ZFLaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:04:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik echt al dik 1,5 maand geen race meer gereden heb in iRacing, mede doordat ik mezelf niet snel genoeg vind op een bep. track en wel competitief wil zijn, maar ook vanwege de crashes, damage en tikjes die ik zo links en rechts krijg. Ik heb dus eigenlijk alleen maar trainingssessie gedaan de laatste tijd.

Nu ben ik niet heel snel, maar wel heel erg consistent en zeker qua incidents en toch is het de laatste 2 races het plezier bij mij behoorlijk verziekt. De enige races die ik nog rij, zijn degene bij GoT en dat vind ik een enorme verademing! Als ik met jullie wedstrijdjes rij voelt dat echt aan als plezier hebben met racen. Gek genoeg maak ik wel wat wedstrijden mee in RF2 / AC - SRS en dat gaat me op een of andere manier veel beter af dan in iRacing.
Zag net dat 12 maanden Iracing 27,99 is bij Steam dus ik kwam weer in de verleiding, maar na jouw verhaal ben ik weer genezen. Vind zelf het idee van Iracing fantastisch, maar ik had er helemaal geen plezier meer in. Dat hele puntensysteem werkte verschrikkelijk op mijn zenuwen :o

Zeker als je zelf voorzichtig bent, maar 2 wielen er af al - punten zijn en ook als iemand jou aantikt. Blijf wel lekker in AC en andere sims rondscheuren voorlopig. Nu zou ik alleen maar rijden om dat er een paar honderd euro aan content op mijn account staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Beakzz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Zag net dat 12 maanden Iracing 27,99 is bij Steam dus ik kwam weer in de verleiding, maar na jouw verhaal ben ik weer genezen. Vind zelf het idee van Iracing fantastisch, maar ik had er helemaal geen plezier meer in. Dat hele puntensysteem werkte verschrikkelijk op mijn zenuwen :o

Zeker als je zelf voorzichtig bent, maar 2 wielen er af al - punten zijn en ook als iemand jou aantikt. Blijf wel lekker in AC en andere sims rondscheuren voorlopig. Nu zou ik alleen maar rijden om dat er een paar honderd euro aan content op mijn account staat 8)7
OK, dat was niet mijn bedoeling eerlijk gezegd. Ik probeer met de trainingssessie mijzelf gewoon te verbeteren en ook binnen zo'n drukke sessie incidenten te vermijden. Dat doe ik dan liever daar, dan meteen in een race. Helemaal mijn keuze. iRacing blijft met een zeer technische Sim en daar heb je gewoon kwaliteiten voor nodig. Voor mij is het maandagje met GoT het alleen al waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

flexity schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:59:
Kunnen jullie mij wat uitleggen over hoge en lage split? Heeft dat met niveau te maken?
Ik denk dat deze video wel wat meer uitlegt.

Edit, om wat verder op Dabelg's comment in te gaan: hier ben ik het totaal mee eens. SR en iRating moet je een beetje los laten. SR is alleen in het begin nodig als je in series wilt rijden waar je een A of B licentie voor nodig hebt. Als je geen interesse in F1 hebt, heb je niet eens een A licentie nodig.

Wat veel mensen in het begin doen, is per race naar de iRating kijken. Dat moet je totaal niet doen! De iRating laat pas over langere periode zien waar je staat. Gewoon in de bovenste helft eindigen en over het algemeen stijg je dan iets. De 3000 iRating op oval heb ik niet gehaald omdat ik zo snel bent, maar omdat ik vaker races uit rijd en dan haal je vanzelf al een prima resultaat.

[ Voor 54% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
dabelg schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:57:
[...]

lol split 1 was voor mij ook ni tof werk me 2 plaatse op na een slechte Q en wordt dan door een frusti italiaan T1 vol vanachter aangereden (gelukkig is porsche een duits merk en kan zonder damage doorrijden 8)7 ) toch nog van p19 naar p13 gereden

wel leuk resultaat van Ief en Dennis

Beter meegereden om kwart voor 10 Wim. Slechte qualy maar toch nog van P15 naar P5 gereden :D

Ik kijk ook nimmer naar mijn iRating. VRS setup downloaden en gaan. Hoe minder tijd ik erin steek, hoe minder verwachtingen en hoe meer plezier :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Scifo83 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:11:
[...]

Beter meegereden om kwart voor 10 Wim. Slechte qualy maar toch nog van P15 naar P5 gereden :D

[video]

Ik kijk ook nimmer naar mijn iRating. VRS setup downloaden en gaan. Hoe minder tijd ik erin steek, hoe minder verwachtingen en hoe meer plezier :p
Nice @Scifo83

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
P11 Was ik! Eindelijk weer begonnen met racen na een jaar Sabbatical (en daarvoor alleen een paar jaar de neo races en wat MX5 Worldcup). Een maandje geleden 2 MX-5 races gereden waarna ik erachter kwam dat de Heusinkvelds toch echt onder een andere hoek moesten staan vanwege onwijze pijn in mijn enkel. Mailtje naar Heusinkveld gestuurd en gratis de brackets onder een hoek opgestuurd gekregen, dat is pas service!

weekje bezig geweest met alles juist krijgen zodat alles perfect voelde, en gisteravond mijn eerste officiele race weer gereden. Porsches zijn ongelovelijk close, dus was wel redelijk spannend, maar heb mijn mannetje weten te staan, volgens mij duurde het wel even totdat je er voorbij kwam Ief! Moet nog een beetje wennen aan het remmen met de porsche (vooral het doseren, trailbreaken gaat prima), maar hij past wel goed bij mijn rijstijl.

ik zie alleen dat bij jouw de ledjes op het dashboard alleen maar Rood branden, ik geloof dat deze zijn voor het blokkeren van de wielen? Is er ergens een overzicht van waar de ledjes voor staan? Op iRacing forum zelf vorige week al lopen zoeken, maar kon niks vinden.

Uiteindelijk P11 geworden in de topsplit van 21:45, eigenlijk best wel tevreden over na zo een lange pauze! Nu weer een beetje ervaring opdoen en wat oude snelheid terugwinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:18
De leds staan voor welke band blokkeert. Linksboven is linksvoor enzo.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Beakzz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:12:

Zag net dat 12 maanden Iracing 27,99 is bij Steam dus ik kwam weer in de verleiding
Is wel alleen voor nieuwe leden zo te zien. Als ik het aan mij winkelwagen toe voeg dan zegt hij dat ik het spel al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Phydomir schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Is wel alleen voor nieuwe leden zo te zien. Als ik het aan mij winkelwagen toe voeg dan zegt hij dat ik het spel al heb.
Dat is jammer :o

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik ben er anders wel blij om, ik heb deze week voor het eerst in 3(?) jaar weer eens moeten verlengen. Ik was al blij met de aanbieding met 25% korting. Dit was een aanbieding geweest waar je maar iets van 25% had hoeven te betalen. Dat was dan toch best zuur geweest :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
Michaelg schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:37:
De leds staan voor welke band blokkeert. Linksboven is linksvoor enzo.
Dat had ik al door, maar wat is dan het verschil tussen geel en rood? Geel helemaal blokkeren en rood op het randje?

[ Voor 8% gewijzigd door OneSixthRoy op 29-06-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Hmm ik zal zo eens kijken maar volgens mij hebben ze bij mij geen verschillende kleurtjes.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net weer eens een officiële race gereden. Ik dacht, stap maar eens in de MX5 om het gevoel weer te terug te krijgen en om aan de HE pedalen te wennen.

Ik kwam in de top split terecht en de top 2 waren véél te snel. P3 was wel het maximaal haalbare voor die race. Leuk gevecht gehad en het voelt goed om weer achter het stuur te zitten!
http://members.iracing.co...nid=20017627&custid=64876

Ik ziet net dat het mijn eerste officiële (single driver) road race van het jaar is!

Edit:
Update over de nieuwe UI
Thank you all who have tried the new UI and provided feedback both in the forums and via the new feedback submission mechanism. This latter way is the best if you want to make sure that it is seen by the devs working on the new UI.

Since we released the preview, we already made some updates to address issues. We're also working on things that you've identified, and we hope to have those out to you soon.

Working on:
- Issues related to registration, joining and withdrawing from sessions
- Test Drive "test" button will accurately reflect content update status
- Scrollbar issue when turning on static background
- Flash of white light for VR users
- Adding filters for Time Trial, Practice, Race
- Data filtering speed improvements
- Joining Hosted Sessions from the list view
- Saving page configuration
- VR calibration inside browser
- mismatched helmet designs
- remembers what license you have set as active

In next sim update:
- Browser mode default window size and position
- Added frame rate cap when in browser
- Enable shortcut so you can easily launch into the sim
- Added error dialog if executable is launched multiple times
- Added option for full screen browser in auto config

Please continue to submit feedback, especially for items that are important to you.

Edit 2: Nog een race gedaan. Deze keer 6e geworden en dat was ook wel het maximale.
http://members.iracing.co...nid=20018063&custid=64876

Ik keek eens bij mijn awards en zag dat ik net deze heb gewonnen:

Afbeeldingslocatie: https://d3bxz2vegbjddt.cloudfront.net/members/member_images/award_templates/awardicons/consistent-road-2_64x64.jpg
Complete 5 consecutive official road races with no loss of iRating. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award. This award may not be earned while participating in a team event.

[ Voor 78% gewijzigd door Niellie41 op 30-06-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
In het weekend voor het eerst iracing proberen. De vive en t300 Alcantara komen vandaag binnen. Eerst veel trainen en mss nog een andere game erbij (denk zelf aan dirt 4) niet perse voor het sim gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Retonator schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:12:
In het weekend voor het eerst iracing proberen. De vive en t300 Alcantara komen vandaag binnen. Eerst veel trainen en mss nog een andere game erbij (denk zelf aan dirt 4) niet perse voor het sim gevoel.
Hou mij op de hoogte hoe de Vive bevalt.. Ik heb er ook enorm interesse in namelijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
Scifo83 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:11:
[...]

[video]

jouw exit in de laatste bocht is vele malen beter dan de auto's die voor je reden, klasse.

En wat betreft de vliegende auto.. wtf :P :D wie weet strijden we nog samen in de porsche cup tegen elkaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
Net 2e geworden met de Skip op Philip Island na Q #1.

Blijf het lastig vinden wanneer mensen al vanaf de derde lap graag 3 wide door bocht 1 willen. Je kan vaak zo makkelijk een gat slaan als kopgroep maar op deze manier niet natuurlijk.

Was wel intensief en leuk uiteindelijk dus prima vermaakt.

Die Arjan de Vreede mag wel op gaan letten, ik kom er aan! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michaelg
Gister avond dan eindelijk mijn eerste goede resultaat met de porsche 911. Derde geworden na een erg intensieve race. Laatste 4 rondjes merkte ik stiekem wel dat ik "nerveus" aan het worden was. Teveel naar de black box kijken enzo. Moet echt nog leren om dan wat relaxter te worden Ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Alexji schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:16:
Net 2e geworden met de Skip op Philip Island na Q #1.
Dit keer heb ik het niet gezien :+

Was daar zelf net in een zeeeer intense race. Met track temp van 38°C en njente grip maar garantie voor spektakel. Niemand in de Q onder de 36 en alle 20 binnen een seconde met ik op plek 7 maar helaas kreeg ik vlak na de start bij het uitkomen van T2 een tikje van achteren zodat m'n neus de verkeerde kant op stond en ik weer van achteren aan moest sluiten. Ik denk een gevalletje netcode, kan niemand wat aan doen. Moeilijk om weer terug te komen maar uiteindelijk 13e geworden. Soms zit er niet meer in maar funfactor 10.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
RifatSahin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:16:
[...]

Hou mij op de hoogte hoe de Vive bevalt.. Ik heb er ook enorm interesse in namelijk :))
Ik rij nu al enige tijd met de Vive en kan niet meer zonder. De beleving is fantastisch! Nadeeltje is wel, dat je met 30 graden je uit de pan zweet met dat ding op je hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net mijn eerste NiS race gereden sinds een heel lange tijd. Dit weekend rijden we weer op Daytona, dus het is altijd zaak om slim te rijden.

In een notendop: startte van P6, ontweek (echt net) twee grote wrecks voor me*, eerste pit stop totaal verkloot, uit eindelijk gefinished op P4.

* bij een nog een ghost contact gehad. :Y)

Helaas werkt de outside line helemaal niet meer omdat je elkaar niet meer naar voren kan duwen. Het kan wel, maar niet lang genoeg om echt effectief te zijn. Misschien is het bij de open serie wat beter.

Het is altijd even wennen om zo dicht op elkaar te rijden, maar wel weer leuk.
http://members.iracing.co...nid=20033708&custid=64876

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NkiD1cA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Niellie41 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:43:
Net mijn eerste NiS race gereden sinds een heel lange tijd. Dit weekend rijden we weer op Daytona, dus het is altijd zaak om slim te rijden.

In een notendop: startte van P6, ontweek (echt net) twee grote wrecks voor me*, eerste pit stop totaal verkloot, uit eindelijk gefinished op P4.

* bij een nog een ghost contact gehad. :Y)

Helaas werkt de outside line helemaal niet meer omdat je elkaar niet meer naar voren kan duwen. Het kan wel, maar niet lang genoeg om echt effectief te zijn. Misschien is het bij de open serie wat beter.

Het is altijd even wennen om zo dicht op elkaar te rijden, maar wel weer leuk.
http://members.iracing.co...nid=20033708&custid=64876

[afbeelding]
tof ! ik wil wellicht de race om 18:00 pakken....dat zal mijn 1ste worden in die classe.
Moet je 1x pitstoppen? ik wil FIXED rijden.....als je moet tanken hoeveel kilos?

My Hardrocking iRacing Profile

Pagina: 1 ... 108 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies