iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 106 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:52
Van die knoppen snap ik dus geen bal, als je ze met je muis aanwijst komt er niet bij te staan wat de knoppen doen, dus vaak klik ik maar wat. Dingen als play/pauze forward, rewind etc dat ken ik allemaal wel, maar de rest is hopeloos onduidelijk imo.

Beide races waren voornamelijk mensen uit D en C klasse.... Zelf ben ik ook D 2.89, alleen in oval racing ben ik nog rookie.

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 16-06-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

FastFred schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:00:
Van die knoppen snap ik dus geen bal, als je ze met je muis aanwijst komt er niet bij te staan wat de knoppen doen, dus vaak klik ik maar wat. Dingen als play/pauze forward, rewind etc dat ken ik allemaal wel, maar de rest is hopeloos onduidelijk imo.

Beide races waren voornamelijk mensen uit D en C klasse.... Zelf ben ik ook D 2.89, alleen in oval racing ben ik nog rookie.
Nooit een video edit gedaan zeker? nooit een videorecorder gehad ook ? cassette deck dan ?...ok ik geef het op. :) ;)
Het is echt kinderlijk eenvoudig. play, stop rewind doorspoelen, knip edit. done.
Gewoon een replay eens afspelen en op de knop drukken en zie wat het doet.

[ Voor 3% gewijzigd door knightvision op 16-06-2017 13:13 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
knightvision schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:11:
[...]

Nooit een video edit gedaan zeker? nooit een videorecorder gehad ook ? cassette deck dan ?...ok ik geef het op. :) ;)
Ja, ja en ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:52

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:00:

Met het schaartje (als je de balk omhoog geklapt hebt met de 'tool' knop aan de rechterkant) geef je aan dat je vanaf het punt dat je in de replay staat je wilt saven en vervolgens spoel je door naar je gewenste eindpunt en druk je op save. Zo doe je een deel save.
En vergeet niet 'spooling' bij replays aan te zetten zodat je ook lange sessies geheel kan terugspoelen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Denniz0229 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Verder zal je in de rookies nog wel een hoop frustrerende races krijgen hoor. Rij nu zelf in de skip en dat is al iets beter, maar nog genoeg stuntpiloten.
Vandaag ook de Skip gekocht. Nog niet een race gereden.

Daarvoor een aantal races in de Ruf gt3 challenge op laguna seca (soort van circuit rondje om de pisbak en plaatselijke kerktoren).

Probeer je netjes te rijden, laat je de snelle jongens passeren, met wat snelheid verlies. Krijg je te maken met brokkenpiloten die al een paar keer van het asfalt zijn gevlogen en je ten koste van.... in willen halen waar het niet kan. En dat om een plaats tussen de 12 en 15.

Gewoonweg frustrerend en niet op te participeren. Rammen je van achteren, opzij het maakt niet uit. Je zorgvuldig vergaarde puntjes weer foetsie. Wat nou Iracing. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik snap niet waarom mensen zoveel moeite hebben in de Mazda, ik vloog er met 3 races doorheen, en als er een ongeluk gebeurde was het altijd wel een deel mijn fout... gewoon mensen die sneller zijn voor je laten gaan en dan komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:24:
[...]

Ik kan wel meedoen als je wilt :)
Ik ben ook al van dinsdag Suzuka aan het doen met een paar mooie finishes in supee hoge SOF zoals dinsdagavond een keer 6k en een keer 6,5k. Gisterenavond er vol afgeramd dus weer wat kwijt maar inmiddels op 6300 :)
Hoi, je bent nog altijd welkom! We hebben voorlopig 5 rijders, maar je weet nooit of er nog iemand wegvalt. De kwalificaties zouden door het wegvallen van de 6u van Watkins Glen met een week verlengd worden, maar dan met minder frequente sessies.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Race in de Ferrari geprobeerd, ging eigenlijk wel heel lekker! Meer dan P9 zat er echter echt niet in, en dat was al met wat uitvallers voor me. Wel leuke race gehad. Eigenlijk geen enkele DP gezien... zijn maar 5s sneller ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik had een VRS setup voor de audi r8 op le mans.. banden staan op 138kpa rondom..
binnen paar ronden waren mn achterbanden 115C.. hoe kan ik dat tegengaan?? voorbanden waren mooi 90/95C. het leek net ijskarten.. :S vooral als je uit de ford gt2017 komt.. ook daar rijd ik helaas schade mee op suzuka.. lees dat de ford snel aero damage oploopt.. beter even vermijden om met de ford te rijden dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:08:
ik had een VRS setup voor de audi r8 op le mans.. banden staan op 138kpa rondom..
binnen paar ronden waren mn achterbanden 115C.. hoe kan ik dat tegengaan?? voorbanden waren mooi 90/95C. het leek net ijskarten.. :S vooral als je uit de ford gt2017 komt..
Hoe onnatuurlijk het ook klinkt, rustiger aan doen. Ook zou je iets meer onderstuur in de auto kunnen maken zodat er minder load op de achterbanden komt. Kost wat tijd voor een hotlap, maar maakt de wagen constanter voor een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@NickThissen @Linc @PatrickPost1972 @BobvK Doen jullie nog mee met de laatste race van de Heusinkveld MX5 World Tour op de Twin Ring (90 minuten btw)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Had graag mee gedaan maar zit aan de bbq straks dus gaat hem niet worden :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toch nog maar even een oproep...
We hebben nu 19 man voor de bbq en 16 man voor het karten. We hebben zeker nog plek!
Meldt je aan want ik ben nu bezig om de hele bbq etc rond te maken!

5 AUGUSTUS 2017

We gaan karten en BBQ'n in de Achterhoek op 5 augustus 2017. Je moet ingelogd zijn om de rest van het bericht te kunnen lezen!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat het weer een mooi feestje worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

JoepW schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:28:
@NickThissen @Linc @PatrickPost1972 @BobvK Doen jullie nog mee met de laatste race van de Heusinkveld MX5 World Tour op de Twin Ring (90 minuten btw)?
Ja, ik doe mee. Ga ook de Kamel GT race doen die ook door GSRC wordt uitgezonden, die is vlak voor de Heusinkveld race afgelopen dus ik ben pas laat in de server.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Hoe onnatuurlijk het ook klinkt, rustiger aan doen. Ook zou je iets meer onderstuur in de auto kunnen maken zodat er minder load op de achterbanden komt. Kost wat tijd voor een hotlap, maar maakt de wagen constanter voor een race.
Is het niet zo dat ik de druk koet verhogen naar 150 kpa ofzo.. of worden ze dan juist nog warmer op de duur..?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag mijn eerste overwinning in een top split van een NASCAR iRacing Series race *O*

Met nog 42 rondjes te gaan was de herstart. Brandstof zou lastig worden, ik kwam op 3 rondjes te kort. De meeste mensen gingen na 20 rondjes naar binnen voor extra brandstof en nieuwe banden. Ik bleef doorrijden waardoor ik op een gegeven moment aan de leiding kwam. Ik wist dat ik het niet zou gaan halen op brandstof.

Met nog 9 rondjes te gaan spint er eentje vlak voor me langs bij entry van turn 3 waardoor de caution uit kwam tot woede van een hoop mensen. Ik kon rustig nieuwe banden en brandstof halen.

Ik mocht als derde herstarten met nog 5 te gaan. De leider had banden van meer dan 20 rondjes oud, de nummer twee had alleen rechts nieuwe banden. Ik zag het alweer helemaal gebeuren dat er een startcrash zou komen of dat ik klem zou zitten -O-

Wonder boven wonder ging de herstart goed en kon ik mijn weg naar voren vinden. Ik ben nog maar net de auto voor de leiding gepasseerd en de yellow komt weer uit oOo gewonnen dus!

Het is altijd netjes om de vlag op te halen en de auto naar victory lane te brengen:

Zo vaak win ik niet, dit is de 9de uit 183 starts.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

The_FrankO schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:38:
Vandaag mijn eerste overwinning in een top split van een NASCAR iRacing Series race *O*

Met nog 42 rondjes te gaan was de herstart. Brandstof zou lastig worden, ik kwam op 3 rondjes te kort. De meeste mensen gingen na 20 rondjes naar binnen voor extra brandstof en nieuwe banden. Ik bleef doorrijden waardoor ik op een gegeven moment aan de leiding kwam. Ik wist dat ik het niet zou gaan halen op brandstof.

Met nog 9 rondjes te gaan spint er eentje vlak voor me langs bij entry van turn 3 waardoor de caution uit kwam tot woede van een hoop mensen. Ik kon rustig nieuwe banden en brandstof halen.

Ik mocht als derde herstarten met nog 5 te gaan. De leider had banden van meer dan 20 rondjes oud, de nummer twee had alleen rechts nieuwe banden. Ik zag het alweer helemaal gebeuren dat er een startcrash zou komen of dat ik klem zou zitten -O-

Wonder boven wonder ging de herstart goed en kon ik mijn weg naar voren vinden. Ik ben nog maar net de auto voor de leiding gepasseerd en de yellow komt weer uit oOo gewonnen dus!

Het is altijd netjes om de vlag op te halen en de auto naar victory lane te brengen:
[video]
hihihihihi vet! goed gedaan. Ik zit nu net in C class bij OVALS.
Hoe kan het dat die iracing nascar series in C open en fixed niet om de 2 uur zijn?
Wanneer zijn die races uberhaupt? ik zie ze steeds niet op de tijdlijn?
De trucks in C zie je wel om het uur. Ik moet even bekijken welke ik wil gaan doen voor punten en MPRs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
knightvision schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:46:
[...]

hihihihihi vet! goed gedaan. Ik zit nu net in C class bij OVALS.
Hoe kan het dat die iracing nascar series in C open en fixed niet om de 2 uur zijn?
Wanneer zijn die races uberhaupt? ik zie ze steeds niet op de tijdlijn?
De trucks in C zie je wel om het uur. Ik moet even bekijken welke ik wil gaan doen voor punten en MPRs.
NASCAR iRacing Series (NiS) is een speciale serie. De NiS volgt het hele officiele NASCAR seizoen en bestaat daarom ook uit 36 races. De races zijn 50% van de lengte van de echte races met een paar de volledige afstand.

Er zijn in totaal 5 tijdstippen voor de Fixed om te kunnen racen. Het leuke hieraan is dat je vaak met dezelfde mensen in dezelfde split zit waardoor je een soort league gevoel krijgt.

Dit zijn de tijden:
Fixed Series:
• Wednesday 21:00 GMT (Wednesday 5:00pm edt)
• Friday 2:00 GMT (Thursday 10:00pm edt)
• Saturday 10:00 GMT (Saturday 6:00am edt)
• Saturday 17:00 GMT (Saturday 1:00pm edt)
• Monday 2:00 GMT (Sunday 10:00pm edt)

Open Series:
• Thursday 2:00 GMT (Wednesday 10:00pm edt)
• Thursday 19:00 GMT (Thursday 3:00pm edt)
• Saturday 2:00 GMT (Friday 10:00pm edt)
• Sunday 15:00 GMT (Sunday 11:00am edt)

*Your local start time might change depending on daylight savings.

Met een B4.00 mag je al deelnemen aan de NiS.

Volgende week is de race op Sonoma, een road course. Road courses met stockcars is eigenlijk het leukste wat iRacing heeft te bieden, helaas moet ik deze race missen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

The_FrankO schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:59:
[...]

NASCAR iRacing Series (NiS) is een speciale serie. De NiS volgt het hele officiele NASCAR seizoen en bestaat daarom ook uit 36 races. De races zijn 50% van de lengte van de echte races met een paar de volledige afstand.

Er zijn in totaal 5 tijdstippen voor de Fixed om te kunnen racen. Het leuke hieraan is dat je vaak met dezelfde mensen in dezelfde split zit waardoor je een soort league gevoel krijgt.

Dit zijn de tijden:
Fixed Series:
• Wednesday 21:00 GMT (Wednesday 5:00pm edt)
• Friday 2:00 GMT (Thursday 10:00pm edt)
• Saturday 10:00 GMT (Saturday 6:00am edt)
• Saturday 17:00 GMT (Saturday 1:00pm edt)
• Monday 2:00 GMT (Sunday 10:00pm edt)

Open Series:
• Thursday 2:00 GMT (Wednesday 10:00pm edt)
• Thursday 19:00 GMT (Thursday 3:00pm edt)
• Saturday 2:00 GMT (Friday 10:00pm edt)
• Sunday 15:00 GMT (Sunday 11:00am edt)

*Your local start time might change depending on daylight savings.

Met een B4.00 mag je al deelnemen aan de NiS.

Volgende week is de race op Sonoma, een road course. Road courses met stockcars is eigenlijk het leukste wat iRacing heeft te bieden, helaas moet ik deze race missen.
JA sonoma gaaf ! bedankt voor je gegeven info maar gaat dit over de classe in C waar ik het over heb die serie? ivm je het nu hebt over een B4.0 .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
Na wat frustrerende races besloten voorlopig te trainen met de nodige aanpassingen. Anders gezegd ff terug langs af.

-Hulplijn uit
- Met voet remmen waar je ook gas mee geeft. Merkte tijdens autorijden (real life) dat ineens mijn voet waarmee je normaliter de koppeling bediend de neiging had om te gaan remmen. Das nie goed!
- FOV en instellingen per car configureren, zoals beschreven inleiding van dit topic via replay camera etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:38:

[video]
Proficiat Frank! *O*

Wel leuk zo'n fuelsaving race. Ik vond het wel jammer dat die caution uitkwam inderdaad. Lag op dat moment 5de met de nummer 3 en 4 recht voor me en had al genoeg gespaard om de finish te halen.

Gewonnen had ik niet want de eerste van degene die een pitstop hadden gemaakt (Nigel de Jong) lag al 8 seconden achter en won al gauw zo'n 2 seconden per ronde, maar was anders toch zeker wel een top 5 geweest. Uiteindelijk nog wel als 7de weten te finishen.
Denk wel dat ik meedoe. Moet alleen nog wel oefenen. :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Vandaag heb ik mijn Thrustmaster stuurtje binnen. Is iRacing een beetje te doen voor een nieuweling? Of kan ik beter eerst met een ander simulator oefenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
knightvision schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:04:
[...]

JA sonoma gaaf ! bedankt voor je gegeven info maar gaat dit over de classe in C waar ik het over heb die serie? ivm je het nu hebt over een B4.0 .....
Denk dat hij D4.0 bedoelde. De NiS valt onder de C licentie series, netzoals de trucks, maar die hebben ook nog is 'Class C' in de serienaam (beetje verwarrend).

De open trucks serie lijkt tegenwoordig ook de officiele series te volgen, maar dan met paar extra races tussendoor ofzo? Gaat in ieder geval het hele jaar door. De closed trucks doen dat dan weer niet en volgend de iracing seizoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 21:16
RifatSahin schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:11:
Vandaag heb ik mijn Thrustmaster stuurtje binnen. Is iRacing een beetje te doen voor een nieuweling? Of kan ik beter eerst met een ander simulator oefenen??
Zolang je gewoon eerst oefent en niet meteen met een race mee wilt doen prima.
Als je dan een rondje of 15 foutloos kan rijden dan kan je gaan racen.
Join wel een practice sessie met anderen, dan leer je meteen wat voor mensen er om je heen rijden.

Edit: en neem uiteraard de hele TS door, daar staat bijna alles wel in vermeld wat je moet weten.
TecTo schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:04:
- Met voet remmen waar je ook gas mee geeft. Merkte tijdens autorijden (real life) dat ineens mijn voet waarmee je normaliter de koppeling bediend de neiging had om te gaan remmen. Das nie goed!
ik rij altijd formule stijl en nog nooit gehad dat ik met me normale auto ineens met links wou remmen hoor :+

[ Voor 14% gewijzigd door Denniz0229 op 17-06-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Denniz0229 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Zolang je gewoon eerst oefent en niet meteen met een race mee wilt doen prima.
Als je dan een rondje of 15 foutloos kan rijden dan kan je gaan racen.
Join wel een practice sessie met anderen, dan leer je meteen wat voor mensen er om je heen rijden.

Edit: en neem uiteraard de hele TS door, daar staat bijna alles wel in vermeld wat je moet weten.
Oefening baart kunst.. Ik heb wel ervaring met Project Cars op de PS4 met een controller maar dit is andere koek :D

Maar jullie zien me snel op het asfalt ik heb al een account aangemaakt op iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Yep ben erbij.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb niet geoefend voor vanavond.
Ik probeer om ca. 19:15 er te zijn on toch nog wat te oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[...]
ik rij altijd formule stijl en nog nooit gehad dat ik met me normale auto ineens met links wou remmen hoor :+
Is mooi meegenomen dat je er geen last van heb.

Het is de bedoeling dat ik straks de koppeling ga gebruiken bij bepaalde cars. Vind het leuk om een car realistisch te rijden.

Beetje verneukeratief om een drie pedalen, hand pook als een semi automaat te rijden. Volgens mij heeft de Skip barber ook drie pedalen en een pook.

Het is nog niet voorgekomen dat ik met links ging remmen, slechts even de neiging. Iets wat ik beslist wil voorkomen, dat ik ook maar fractie van een sec twijfel.

Weet alleen dat toen ik nog motor reed veel aan denkbeeldig participeren heb gehad. Als je in een fractie van.... moet handelen in een onvoorziene situatie is de kans groot dat je juist reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 07:18
Uch. Toch maar afscheid genomen van de T3PA en zojuist de fanatec csl lc besteld. Merk in de porsche dat ik echt veel moeite heb om constant hetzelfde te remmen. Hoop dat een load cell hier verandering in gaat brengen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:13:
Ik heb niet geoefend voor vanavond.
Ik probeer om ca. 19:15 er te zijn on toch nog wat te oefenen...
En ja hoor....
Onverwachts Bezoek....
Dat wordt geen race vanavond.
Succes heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Michaelg schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:45:
Uch. Toch maar afscheid genomen van de T3PA en zojuist de fanatec csl lc besteld. Merk in de porsche dat ik echt veel moeite heb om constant hetzelfde te remmen. Hoop dat een load cell hier verandering in gaat brengen.
jazeker, goeie keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
JoepW schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:21:
[...]

En ja hoor....
Onverwachts Bezoek....
Dat wordt geen race vanavond.
Succes heren.
Jammer Joep. Stream van de race:

[ Voor 26% gewijzigd door BobvK op 17-06-2017 20:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:06:
[...]

[video]
Tja.... en visite weg zo ongeveer tijdens de Q. Had kunnen joinen, maar dan had ik echt dead last gereden... Echt nul geoefend.... Mooie Q plek voor jou, btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:14
[...]
Ik heb het één keer geprobeerd in mijn eigen auto (bewust) om met links te remmen, ik rem met mijn load cell pedalen ook altijd met links.
Toen zat ik bijna door de voorruit heen :D

Mijn OSW spullen komen maandag binnen dus ik denk dat ik de MX-5 race misschien niet ga halen tenzij ik het binnen een uurtje geinstalleerd en geconfigureerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Alexji schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Ik heb het één keer geprobeerd in mijn eigen auto (bewust) om met links te remmen, ik rem met mijn load cell pedalen ook altijd met links.
Toen zat ik bijna door de voorruit heen :D

Mijn OSW spullen komen maandag binnen dus ik denk dat ik de MX-5 race misschien niet ga halen tenzij ik het binnen een uurtje geinstalleerd en geconfigureerd heb.
Moet je ook niet aan threshold braking doen met je eigen auto hé :+

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:06:
[...]

[video]
Mooie 3de plek Bob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Dank je,

Had het niet verwacht, maar ging wel lekker eigenlijk :)

Gestart als 5de, en won meteen een plekje bij de start. Uiteindelijk was er na de eerste ronde al een klein naar degene achter me, en vanaf dat moment was het zaak om de draft met de mannen voor me zolang mogelijk te behouden, aangezien ik de rondetijden die ik toen reed nog sneller waren dan mijn qualificatietijd :P

Uiteindelijk kwam er na de eerste pitstop een moment dat ik de draft verloor, maar het gat naar achteren was groot genoeg om de race gewoon uit te rijden. Uiteindelijk viel degene voor me uit na een fout, waardoor ik dus als 3de eindigde.

[ Voor 14% gewijzigd door BobvK op 17-06-2017 23:15 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Toch nog een pittig maar zeker uitdagend simulator!! Ik heb alleen een vraagje. De car setups. Doen jullie dat helemaal zelf aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

RifatSahin schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:56:
Toch nog een pittig maar zeker uitdagend simulator!! Ik heb alleen een vraagje. De car setups. Doen jullie dat helemaal zelf aanpassen??
Hey RiffSaTaN! }) Dat is voor ieder zelf....je kan ook setups downloaden van bepaalde websites of forums van iracing.
Wil je zelf aankloten dan kan je b.v dit gebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kDtnprp.jpg

Graag afrekenen bij de balie s.v.p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RifatSahin schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:56:
Veel setups zijn te downloaden vanaf SetupSync (staat een link in de Topic Start).
Wijzigen van setups kan na het verlaten van de Rookie klasse.
En als je wilt dat we je op iRacing kunnen vinden dan verzoek ik je om (zoals in de Topic Start aangegeven) een link naar je iRacing profiel in je handtekening te zetten hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightvision schreef op zondag 18 juni 2017 @ 03:37:
[...]

Hey RiffSaTaN! }) Dat is voor ieder zelf....je kan ook setups downloaden van bepaalde websites of forums van iracing.
Wil je zelf aankloten dan kan je b.v dit gebruiken:

[afbeelding]

Graag afrekenen bij de balie s.v.p
Helaas deels niet accuraat #krijgikmegeldterug

Off top: wat een partij gefaal op LeMans24, die coureurs zitten te veel in de simulator!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
JoepW schreef op zondag 18 juni 2017 @ 06:13:
[...]
Veel setups zijn te downloaden vanaf SetupSync (staat een link in de Topic Start).
Deze link geprobeerd maar krijg Server error in '/' Application

Edit; Setup Sync gedownload plus install en is nu bezig om een database te downloaden op de comp waar iracing op draait.

[ Voor 19% gewijzigd door TecTo op 18-06-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
iemand een idee hoe ik weer full-screen terug krijg nadat ik even alt+tab naar mijn browser o.i.d. ben geweest?
nu springt hij elke keer op window mode en moet hem dan afsluiten om weer full-screen te krijgen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Denniz0229 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:11:
iemand een idee hoe ik weer full-screen terug krijg nadat ik even alt+tab naar mijn browser o.i.d. ben geweest?
nu springt hij elke keer op window mode en moet hem dan afsluiten om weer full-screen te krijgen :/
Ik speel zelf geen iRacing, maar probeer eens alt+enter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Ik speel zelf geen iRacing, maar probeer eens alt+enter
held *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Helaas deels niet accuraat #krijgikmegeldterug

Off top: wat een partij gefaal op LeMans24, die coureurs zitten te veel in de simulator!!
Klantenservice hier: Waar bent u niet tevreden over ? hihihhihi :)
Wat klopt er niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Correct rijden word niet altijd beloond. Op plaats 7 in de laatste ronde. Blauwe vlag en maak wat ruimte en ga iets van het gas. Zitter er drie pal achter en.... 10e. Heb nu zo iets van blauwe vlag als je zo goed ben kan je er ook omheen, zonder dat ik nog van het gas afga. ;w

[ Voor 7% gewijzigd door TecTo op 18-06-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

TecTo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:07:
Correct rijden word niet altijd beloond. Op plaats 7 in de laatste ronde. Blauwe vlag en maak wat ruimte en ga iets van het gas. Zitter er drie pal achter en.... 10e. Heb nu zo iets van blauwe vlag als je zo goed ben kan je er ook omheen, zonder dat ik nog van het gas afga. ;w
Dit is gewoon een stomme fout van u zelf ;)
Maar! Mocht je het nog niet weten met F3 kun je exact zien welke rijders je niet gelapt hebben.
Als je die bekijkt tijdens het rijden dan kun je zien aan de kleuren van de namen wat diegeen is.
Wit=Rijders in een zelfde Lap.
Rood= Rijders die voor je liggen.
Blauw=Rijders die achterlopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
knightvision schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:46:
[...]
Dit is gewoon een stomme fout van u zelf ;)
:Y
Mee eens vandaar dat ik voortaan vol gas ga en op mijn lijn blijf. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

TecTo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Mee eens vandaar dat ik voortaan vol gas ga en op mijn lijn blijf. :Y
Je kan ook aan de kant gaan en je snelheid houden he...;)
Laat die pantoffels van je schroeien :) :) :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
knightvision schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:52:
[...]

Je kan ook aan de kant gaan en je snelheid houden he...;)
Laat die pantoffels van je schroeien :) :) :) :)
De ervaring dat ik het op mijn sloffen kan doen is een ervaring rijker en een illusie armer :) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Wat ik zelf ook wel altijd doe is kijken of die gast zelf ook in gevecht is om positie. Als hij eenzaam rijdt en ik rij in gevecht. Dan moet hij iets meer zijn best gaan doen om er voorbij te komen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

Beste wat je kunt doen bij blauwe vlaggen is gewoon je lijn houden en zeker niet van het gas afgaan. Gewoon duidelijk zijn, als je iemand er toch langs wilt laten, op een recht stuk, van je lijn af en even gas los en dan proberen aan te sluiten weer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
Het is een hele leercurve en elk foutje wordt afgestraft. Dat maakt deze sim wel je van het. Kan je in andere simulators botsen of boemsen, in Iracing is het andere koek en zak je in je ranking.

Spannend, zweten en vooral na een mindere race je weer bij elkaar rapen. Zelden zo'n enerverende beleving op de pc gehad.

Denk er over om mijn pantoffels te vervangen voor een paar echte raceschoenen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik zal vanavond niet van de partij zijn, sorry

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Grand_Tour.png
GoT Grand Tour 17S3-W219-06-17
Car(s)Track(s)
Global Mazda MX-5 Cup
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
New Hampshire Motor Speedway - Road with South Oval (Heat 1)
New Hampshire Motor Speedway - Road with South Oval
Day or NightDay
Pit stalls44 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Afternoon

Vanavond gaan we naar "New Hampshire Motor Speedway - Road with South Oval". Een van de leukste rovals die ik ken. ;)

Tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

OH, dat is die roval.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

+1! :D

Die is inderdaad erg leuk. Ik heb nog nooit met de nieuwe MX5 gereden (:X) maar mijn vaste afspraak vanavond gaat niet door dus als de temperatuur op zolder enigszins acceptabel is ben ik erbij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:00:
[...]

+1! :D

Die is inderdaad erg leuk. Ik heb nog nooit met de nieuwe MX5 gereden (:X) maar mijn vaste afspraak vanavond gaat niet door dus als de temperatuur op zolder enigszins acceptabel is ben ik erbij.
Gezien de temperatuur, tot volgende week :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nah, goede isolatie, ventilator, het moet wel erg uit de hand lopen wil ik er echt niet kunnen zitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yeah, NHMS Roval time. I am there!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
Als ik de koffer op tijd heb uitgepakt en de temperatuur een beetje te doen is ik ook!
Al wil ik eigenlijk ook wel even met de FGT en 488 rijden... :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:11:
Als ik de koffer op tijd heb uitgepakt en de temperatuur een beetje te doen is ik ook!
Al wil ik eigenlijk ook wel even met de FGT en 488 rijden... :X
dat kan ook na de heats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Er zijn hier 2 bruine dozen uit Slovenië aangekomen oOo

Ik ga lekker OSW knutselen vanavond, mocht ik ver genoeg komen dan Mazda ik lekker mee, maar ik vrees dat het allemaal wat langer gaat duren.

Mijn buttonbox + shifters zijn vandaag op het verkeerde adres bezorgd dus ik kan toch alleen NASCAR stijl sturen dan, heb gelukkig een aparte shifter om toch te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wilde graag meedoen vanavond maar helaas echt veel te warm hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Wat een aanstellers allemaal!

Lekker thuis in je t-shirt zonder helm virtueel racen wat maakt die paar graden meer nou uit! Ik ben er gewoon bij, tot zo. 8)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:01

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
Was pas goed en wel om 9 uur thuis, bummer. Net de FGT en 488 gekocht dus daar maar even een rondje mee rijden. Volgende week ben ik er weer bij (hopelijk).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Vandaag met de nieuwe pedalen gereden.

Na wat install perikelen een tijdje testen en daarna een drietal races gereden.

Bijzonder maar mijn ronden tijden gingen er gemiddeld tweeënhalve seconden op vooruit. Met als beloning een C licentie.

Pedalen zo uit de doos en geen aanpassing.
De demper kon ik niet monteren omdat er een onderdeeltje ontbrak. De brake performance kit zit nog in het doosje.

De rem voelt stevig aan en het intrappen vraagt best wel veel druk. Vraag me af hoe het dan is met de Heusinkveld pedalen, die mij werden afgeraden. De eetkamer stoel verschuift als ik te fors rem.
Met de brake performance kit kan er nog een schepje bovenop. Die blijft voorlopig in de verpakking.

Ben tevreden alleen vind ik het plaatje -waar je voeten op rusten- veel te smal voor mijn maat 47. Morgen wat knutselen om dit te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
TecTo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 00:33:
Vandaag met de nieuwe pedalen gereden.

De rem voelt stevig aan en het intrappen vraagt best wel veel druk. Vraag me af hoe het dan is met de Heusinkveld pedalen, die mij werden afgeraden. De eetkamer stoel verschuift als ik te fors rem.
Met de brake performance kit kan er nog een schepje bovenop. Die blijft voorlopig in de verpakking.
Ik ga er vanuit dat je nu dus van potentiometer remmen naar loadcel rempedaal bent gegaan? Vergeet dan niet de force factor op 0 te zetten bij options. Iets wat iedereen vergeet in het begin (en ikzelf ook vergat) ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
BobvK schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 01:04:
[...]
Ik ga er vanuit dat je nu dus van potentiometer remmen naar loadcel rempedaal bent gegaan? Vergeet dan niet de force factor op 0 te zetten bij options. Iets wat iedereen vergeet in het begin (en ikzelf ook vergat) ;)
Bedankt voor de tip. Remt nu helemaal :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat waren 2 intense race gisteren met de MX-5 op New Hampshire Motor Speedway - Road with South Oval.
De eerste race zo ongeveer 20 minuten in een treintje van vier bumper aan bumper gereden en als 4de geëindigd. De 2de race begin intens met wat geduw en getrek. Gestart op de 8ste plek en in ronde 3 op de 2de plek terecht gekomen. Deze afgestaan aan Bas door een domme remfout in T4 en nadat we beiden Patrick hadden ingehaald weer op P2 beland. Nick heeft nog geprobeerd mij in te halen met een langdurige inhaalactie vanaf S/F tot aan T9, waar hij net te laat remde aan de buitenkant en veel tijd verloor buiten de baan. Vervolgens 10 rondjes achter Bas aan gereden. Ik liep een beetje op hem in. De laatste ronde vlak voor T11 (echt de laatste bochtcombi!) was zijn brandstof op en kon ik plek 1 pakken.
Inhalen was moeilijk of eigenlijk onmogelijk, maar toch 2 hele leuke races gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
BobvK schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 01:04:
[...]

Heb net 3 weken nieuwe Heusinkveld pedalen. Force factor helemaal vergeten ook. Ga het vanavond meteen ff doen. Pedalen zijn nu al super. Ben benieuwd wat dat gaat doen met de pedalen. Thnx voor de tip!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuke eerste race gisteravond! Ik was er pas een kwartier voor Q en kwam serieus snelheid te kort, mede omdat ik nog nooit in de nieuwe MX5 had gereden. Toch een acceptabele Q neergezet (als in: snelste persoonlijke ronde tot dan toe in de Q gereden) maar dat het nog veel harder kon bewees ik in lap 2 toen ik in een treintje weer een halve seconde van die tijd afreed. Lekker lopen vechten met Nick K en Dennis, kon ze op pure snelheid niet bijhouden maar door hun gevecht kon ik toch steeds in de buurt blijven. Uiteindelijk als 6e gefinished geloof ik.

Helaas was ik vergeten om de ramen dicht te doen gisteren overdag :/ dus toen ik mijn Rift afzette gutste het zweet van mijn hoofd af, toen maar gestopt om nog enigszins droog in bed te komen :P Had nog willen streamen maar ik moet eerst met Voicemeeter Banana bezig om de Teamspeak chat uit de stream te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Had er wel bij willen zijn, en was bezig met alles aansluiten

Maar ... mijn pa lag dit weekend op de IC in spanje. En gisteren toen ik alles wilde aansluiten belde mijn ma met nieuws. Alles gaat inmiddels wel weer een stuk beter, en hij beseft inmiddels wat er is gebeurd (afgebroken voorvork terwijl je met 40 op de klok aan het fietsen bent). Maar echt een gesprek met hem voeren is wat lastig. Mede ook door alle hechtingen, maar toen ik hem sprak was hij niet helemaal helder had ik het idee.

Vond het telefoon gesprek iets belangrijker dan veel plezier hebben :) Dus tot volgende week maandag :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
-PassY- schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:37:

Maar ... mijn pa lag dit weekend op de IC in spanje. En gisteren toen ik alles wilde aansluiten belde mijn ma met nieuws. Alles gaat inmiddels wel weer een stuk beter, en hij beseft inmiddels wat er is gebeurd (afgebroken voorvork terwijl je met 40 op de klok aan het fietsen bent). Maar echt een gesprek met hem voeren is wat lastig. Mede ook door alle hechtingen, maar toen ik hem sprak was hij niet helemaal helder had ik het idee.

Vond het telefoon gesprek iets belangrijker dan veel plezier hebben :) Dus tot volgende week maandag :D
Oh man dat is zo pijnlijk, heb zoiets ook gehad alleen wel goed terecht gekomen omdat ik geen schoenen aanhad die vastzaten aan mijn pedalen. Maar kon wel in de avond met een pincet het grind uit mijn bovenbeen pielen.

Waarschijnlijk een fiets met carbon onderdelen reed je vader op?

Uiteraard beterschap met je vader.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10

derx666

mecker ende blaet

Beterschap voor je pa Pascal. Dat zijn van die dingen de je liever niet meemaakt, en al helemaal niet in het buitenland.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Oef!
Beterschap voor je Pa en sterkte voor je moeder en jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Mijn internet lag er gisteravond uit en zat bij een collega thuis z'n laptop te fixen :X Alleen vanavond tijd en de rest van de week loop ik de A4D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
FastFred schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:15:
Mijn internet lag er gisteravond uit en zat bij een collega thuis z'n laptop te fixen :X Alleen vanavond tijd en de rest van de week loop ik de A4D :P
Hier ook geen internet gisteravond, heb m'n OSW geinstalleerd op m'n rig, work in progress, vanavond de buttonbox en shifters er op.

Kon dus geen iRacing testen helaas, dus mijn eerste OSW kilometers waren in Assetto Corsa (al is dat vloeken in de kerk hier natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Alexji schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:01:
dus mijn eerste OSW kilometers waren in Assetto Corsa
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/1M9fmo1WAFVK0/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

Races van gisteren waren bij mij niet echt een succes. Soms heb je van die combinaties die je gewoon niet liggen. Denk dat dit er een was. Normaal moet ik toch wel met de voorste mee kunnen maar nu kwam ik niet eens in de buurt.

Race één was wel leuk qua gevecht met Nick en Arjen. Race 2 was na de tik van Robbert (waarbij ik niet echt schade had maar wel heel ongelukkig ene dikke slowdown kreeg) een kwestie van uitrijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexji
Vandaag de eerst meters gemaakt in iRacing met m'n OSW <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1tgOs3w.jpg?1

Moet nog wat afwerken en opruimen her en der :P maar wou eerst even een stukje rijden.
Heerlijk hoor, bizar verschil met m'n T300.

Heb 'm nog niet vol uit geprobeerd, zelfs lager gezet voor de skip :P

Binnenkort eens gaan spelen met irFFB, 360Hz FFB update rate in plaats van de standaard 60Hz van iRacing. Schijnt veel te helpen, ten koste van latency (~25ms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Alexji schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:05:

Binnenkort eens gaan spelen met irFFB, 360Hz FFB update rate in plaats van de standaard 60Hz van iRacing. Schijnt veel te helpen, ten koste van latency (~25ms).
Oh je bevindingen van irFFB hoor ik graag! Ben benieuwd of je het effect goed merkt!

2. Ik zie dat de Heusinkvelds pro goedkoper zijn geworden!
Sim Pedals Pro
€594.22

[ Voor 9% gewijzigd door knightvision op 21-06-2017 01:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10

derx666

mecker ende blaet

Dat is voor 2 pedalen of zonder btw.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Afgelopen paar dagen wat geprobeerd te racen, maar na 4 rondjes liep het langs mij rug omlaag en besloegen de lenzen van de Vive Toch maar eens voor een Airco kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

knightvision schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:06:
[...]
2. Ik zie dat de Heusinkvelds pro goedkoper zijn geworden!
Sim Pedals Pro
€594.22
Ik schrok even, want ik heb vorige week de Pro Pedals gekocht. Volgens mij het een foutje en wordt de BTW niet getoond. Als je ze wilt afrekenen komt er nog BTW bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Alexji schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:05:
Vandaag de eerst meters gemaakt in iRacing met m'n OSW <3

[afbeelding]

Moet nog wat afwerken en opruimen her en der :P maar wou eerst even een stukje rijden.
Heerlijk hoor, bizar verschil met m'n T300.

Heb 'm nog niet vol uit geprobeerd, zelfs lager gezet voor de skip :P

dit is echt wat ik wil :D een vr setup.. :) ik speel zelf met de t300 alcantara, die had jij hiervoor toch,,? zo osw is zeker een wereld van verschil. kwa prijs en ervaring en detail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Nickrsd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:34:
[...]

dit is echt wat ik wil :D een vr setup.. :) ik speel zelf met de t300 alcantara, die had jij hiervoor toch,,? zo osw is zeker een wereld van verschil. kwa prijs en ervaring en detail
Ja, 1,5 jaar geleden hier mee begonnen :)

Het is wel een verademing dat deze servo zich heerlijk stil even calibreert bij het opstarten. Die T300 smijt hem vol van volledig links naar rechts met het nodige kabaal en dat 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
@Alexji, mooie sim! Dat wil ik ook! :Y Veel race plezier ermee.

Echter zolang mijn ronde-tijden nog een te groot verschil laten zien, moet ik eerst leren de ideale lijnen te rijden. :+ Een mooie OSW zal me niet echt sneller maken op dit moment.

Gisteren voor het eerst in de C klasse op Brands Hatch met de Mazda MX en krijg ik gewoon twee laps aan me broek van de winnaar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
TecTo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:02:
Gisteren voor het eerst in de C klasse op Brands Hatch met de Mazda MX en krijg ik gewoon twee laps aan me broek van de winnaar. :?
Je bedoelt dat je 2x gelapped bent door #1? Pijnlijk :(:)

Als je wat tips of opmerkingen wil kan je altijd een replay of video hier achter laten, er zitten hier een hoop snelle mensen (ik niet hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Alexji schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:04:
[...]
Je bedoelt dat je 2x gelapped bent door #1? Pijnlijk :(:)

Als je wat tips of opmerkingen wil kan je altijd een replay of video hier achter laten, er zitten hier een hoop snelle mensen (ik niet hoor :P)
Zoek een beetje een allround setup voor de Mazda. Per circuit is me 'nog' te moeilijk.

Een aantal uit de Iracing Setup Synk geprobeerd maar daar zitten de meest exotische tussen. De verschillen in de set-ups voor BrandHatch zijn per persoon behoorlijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
TecTo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:35:
[...]

Zoek een beetje een allround setup voor de Mazda. Per circuit is me 'nog' te moeilijk.

Een aantal uit de Iracing Setup Synk geprobeerd maar daar zitten de meest exotische tussen. De verschillen in de set-ups voor BrandHatch zijn per persoon behoorlijk groot.
Zover ik weet is de MX-5 baseline een prima setup.

Heb je de Skip Barber al eens uitgeprobeerd? D licentie voor nodig, veel leuker dan de MX-5 ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Alexji schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:41:
[...]
Heb je de Skip Barber al eens uitgeprobeerd? D licentie voor nodig, veel leuker dan de MX-5 ook :D
Heb er een drietal races mee gereden. Inderdaad een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Alexji schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Ja, 1,5 jaar geleden hier mee begonnen :)

Het is wel een verademing dat deze servo zich heerlijk stil even calibreert bij het opstarten. Die T300 smijt hem vol van volledig links naar rechts met het nodige kabaal en dat 2x.
Zo zit er ik nu ook bij, aan m'n bureautje geklemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Nickrsd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:33:
[...]

Zo zit er ik nu ook bij, aan m'n bureautje geklemd
Zo ook begonnen, stuurtje geklemd aan buro en gaan met die banaan. En dan een obutto en tsja uiteindelijk wordt het wel aluminium profielen, Osw, Heusinkveld, 3 schermen. Kijk naar het saldo op bankrekening en denkt het had zo mooi kunnen zijn........ :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geld is pas leuk als je het uitgeeft. Hopelijk binnenkort iets nieuws showen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de patch van vandaag
CHANGE LOG:

Simulation

- We have made an adjustment that has fixed the frequent crashes seen during the 24 Heures du Mans event.

Dirt

- Fixed an issue that was causing excessive tire smoke at dirt tracks.

- Opponent dirt car settings have been reverted back to pre-2017 Season 3 Release values. This should help prevent additional corner entry and exit yaw glitches.

Pace Car

- Fixed an issue where the rear Ford GT logo would disappear from the vehicle when seen from a distance.

Replay

- Playing or rewinding the replay at speeds beyond 1x uses more CPU time to process the data at that faster rate. Particularly on slower computers, this can use enough additional CPU time to cause the Simulation to drop out of realtime. When in a session, the Simulation will fall behind the server, leading to Skew. A mechanism has been added that will automatically reduce the selected Replay FF and REW playback rate if the Simulation's CPU usage gets too high, and the play/rewind rate is beyond 2x. This mechanism is only active while you are in a session, connected to a server (including offline Test sessions).

Telemetry

- Fixed an issue with the output of car setups to telemetry removing numbers from key names.

Dallara DW12

- Season setups have been updated.

Ford GT - 2017

- This update addresses curb strikes with the Ford GT - 2017, which isn't currently able to use curbing as aggressively as the Ferrari 488 GTE without doing floor damage that significantly increases aero drag. The Ford and Ferrari should now be equivalent at curb strikes. Existing setups will need to be updated, as they will fail tech.

- Adjusted the collision mesh for this vehicle to give it slightly more clearance, and better match the model.

- Metric display of torsion bar diameters is now set to tenths of a mm, which is the minimum precision required to distinguish between the available bars in the garage.

- Shift lamp module has been repaired on this vehicle.

- Fixed a z-fighting issue with the mirrors of this vehicle.

NASCAR Camping World Chevrolet Silverado

- Fixed an issue with the pit light.

NASCAR Camping World Toyota Tundra[/b]

NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet SS

NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion

NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry

NASCAR Nationwide Chevrolet Impala circa 2011

NASCAR Sprint Cup Chevrolet Impala COT circa 2013

NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013

NASCAR XFINITY Toyota Camry

NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro

NASCAR XFINITY Ford Mustang

Pro Mazda

- Fixed a texture shader issue with the pit boxes for this vehicle.

Radical SR8

- Fixed an issue with the functionality of the mirrors on this vehicle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Net een race in de skip barber. Heerlijk dat open rijden met dit weer >:)

Twee ronden nog te gaan, rijdend op een 7 plaats uit een veld van zeventien. Knal ik eraf en tegen een stapel autobanden 8)7 Pitstop voor repair :z en tijdens de repair de geblokte vlag.

Gebrek aan concentratie aan het eind. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Skip barber heeft fast repair he... Via F? Kun je dan aanzetten. Krijg je direct een nieuwe auto.

Pagina: 1 ... 106 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies