Ik heb mijn appartement ook via een hypotheek van online-service ABN Amro gedaan. Werkte best goed eigenlijk! Ik kreeg een hele aardige adviseur aan mij gekoppeld waar een goede klik mee was/is.Alex) schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:15:
Ik heb mijn appartement vorig jaar gekocht, het afsluiten van de hypotheek heb ik via die hypotheek online-service van ABN Amro gedaan (ik zit toch al bij die bank). Ik vond het vooral heel erg makkelijk. Het is wat uitzoekwerk en vooral heel veel leeswerk, maar ik vond het niet echt moeilijk. Ik kon alles snel aanleveren, de bank verwerkte het snel en het advies wat ik kreeg was echt prima.
Was eerst van plan om naar de lokale vestiging te gaan van ABN maar dit beviel mij zelfs nog beter.
Wat ik vooral prettig vond, als ik een vraag had en ik stuurde dan een mailtje werd ik soms 10 min later door mijn adviseur gebeld! Ondanks hij het toch druk had nam hij altijd goed de tijd!
Ziet er goed uit. Ook een mooie prijs voor een onderstel!kaesve schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:49:
[...]
Ik heb zelf dit zit-sta onderstel gekocht met daar bovenop een bureaublad van de ikea. Zeer tevreden over. Zeker als je veel thuis werkt is het de investering waard. Ik denk dat ik ongeveer 50% dat ik thuis werk sta. Als ik game of iets anders doe, is het lekker om gewoon te kunnen zitten.
Vanavond even rustiger kijken
Ja *airco*
Ik vrees al voor het moment dat ik straks naar huis moet (over een uurtje ongeveer). Het is hier nu gevoelstemperatuur 32 graden. Ik zit in Hengelo Overijssel momenteel.