De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➓ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 99 Laatste
Acties:
  • 393.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Creepy schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:05:
incaz: Misschien handig om dat even in een los topic neer ze zetten ;) Het zou zonde zijn om dit te verstoppen in de CC.
Voor je het weet ligt het antwoord tussen twee pannenkoeken :9

mmm, nu heb ik trek in pannenkoeken :9~

[ Voor 51% gewijzigd door Skyaero op 10-06-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
CodeCaster schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:10:

[...]

Ik word nu al misselijk van de AJAX-load, waar ook Discourse gebruik van maakt.

Nadat ik een link/topic/... aanklik en die pagina is geladen, wil ik niet nog een seconde tegen een loading-spinner aankijken terwijl de daadwerkelijke content van die pagina geladen wordt. Dat is echt het meest achterlijke gebruik van AJAX dat er mogelijk is.
Twitter deed dat vroeger ook. Zijn ze op terug gekomen. Initial page load performance was veel beter met serverside rendered pagina's. Er was ook een blogpost welke allerlei cijfers publiceerde over hoe crap mobile browser performance is vanwege de remote verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:08
incaz schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:04:
Reddit heeft wel meer dan een paar rotte appels toch?

Ok, code design vraagje, iets dat me al minstens 10 jaar bugt.

Hoe ga je om met statussen en andere referentietabellen?

Een tabel met [id, title, longdescription] is erg handig, maar er zitten ook bepaalde consequenties aan zo'n status, dus if( obj.status == CLOSED ){ // don't display edit fields anymore }
Je gaat daar dus hoe ik het zie onvermijdelijk een mix krijgen van je database-data en je code. Maar hoe doe je dat nou netjes?
(Idem met een landentabel: bij bepaalde landen moet je misschien andere logica uitvoeren omdat de regels anders zijn... toch wil je je landentabel volgens mij heel graag in de db hebben en niet in je code.)
De values van die "states" die je in je DB opslaat zijn wat mij betreft onderdeel van je schema (je zou er ook een enum type voor kunnen gebruiken en daarmee alleen de afgesproken states enforcen.).
Het is geen namelijk "gewone" data in de zin van willekeurige user input.
En daarmee is het dan een afspraak/interface tussen je applicatie en je DB (layout) en dus bij uitstek in beide te gebruiken ?
(dat je daarmee dus dingen aan beide zijden overhoop haalt als je contractbreuk pleegt is een ander probleem .. dat is wat no-sql min of meer oplost .. het schema verhuist naar de applicatie en de db is een bitbouquet ).
CodeCaster schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:10:
Ik word nu al misselijk van de AJAX-load, waar ook Discourse gebruik van maakt.

Nadat ik een link/topic/... aanklik en die pagina is geladen, wil ik niet nog een seconde tegen een loading-spinner aankijken terwijl de daadwerkelijke content van die pagina geladen wordt. Dat is echt het meest achterlijke gebruik van AJAX dat er mogelijk is.
Ahh ben niet de enige die er een hekel aan heeft.
Gaat ook helemaal tegen het principe van m'n vrijloop-hieper-de-pieper-scroll muis in.
Pagina laadt .. ik geef een zwieper ... en stop m'n scrollwieltje als ik voorbij zie vliegen waar ik wil zijn.
Met dat ajax gedoe heb ik het gevoel van de oude scrollmuis weer terug.

[ Voor 21% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Begon er mij ook al aan te ergeren had ik opgemerkt... Al dat fancy laden... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Brrrrr, discourse en ajax... leuk voor sommige dingen, maar het idee van html-pagina's is helemaal zo gek nog niet.
gekkie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:28:
[...]

De values van die "states" die je in je DB opslaat zijn wat mij betreft onderdeel van je schema (je zou er ook een enum type voor kunnen gebruiken en daarmee alleen de afgesproken states enforcen.).
Het is geen namelijk "gewone" data in de zin van willekeurige user input.
Het is beide - het is namelijk prima als er allerlei states bijkomen zonder special cases, daarvan mag de gebruiker er zoveel verzinnen als 'ie wil. Een enum restrict dat weer heel erg onnodig. (Plus dat het nogal ingrijpend schijnt te zijn om enums later uit te breiden, omdat je je hele db moet rebuilden. Bij Mysql tenminste, maar dit is niet belangrijk genoeg om het breekpunt te zijn.)

Uiteindelijk moet ik misschien gewoon accepteren dat het altijd een beetje blijft schuren...

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
incaz schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:11:
Het is beide - het is namelijk prima als er allerlei states bijkomen zonder special cases, daarvan mag de gebruiker er zoveel verzinnen als 'ie wil. Een enum restrict dat weer heel erg onnodig. (Plus dat het nogal ingrijpend schijnt te zijn om enums later uit te breiden, omdat je je hele db moet rebuilden. Bij Mysql tenminste, maar dit is niet belangrijk genoeg om het breekpunt te zijn.)

Uiteindelijk moet ik misschien gewoon accepteren dat het altijd een beetje blijft schuren...
Als je code iets moet doen met die states .. lijkt het mij niet handig dat je user er net zoveel mag verzinnen als ie wil, zonder dat tie ook de gevolgen van die andere state kan implementeren.
Dat je inderdaad niet gauw enums gebruikt omdat het wat inflexibeler is om een nieuwe state toe te voegen dat ben ik met je eens. Maar toch staat dat toevoegen van die state in je DB toch nog altijd in het niet bij het toevoegen van de bij behorende code en het overzien van alle gevolgen.

Kortom ik zie nog steeds niet zo wat je er nou precies "vies" aan vindt dat zowel de code als de DB zaken implementeren op basis van een wederzijdse afspraak.
Misschien omdat het vaak een impliciete afspraak is, juist omdat het geen enum is en hij dus niet in het DB schema is opgenomen ?

Hmm tis druk op de #tuin twitter alhier 8)

[ Voor 5% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Zucht... klant(en) die zeggen dat iets op een bepaalde datum opgeleverd moet zijn en dan niet van te voren even uitzoeken/vragen hoe lang het duurt om het te maken. Tja, de reclamecampagne is al gepland en tv tijd is al gekocht, dus het moet af :X

Op het hoofdkantoor (van die klant) zitten ze dus van alles te plannen, al maanden vooruit. En als het dan zover is bedenken ze zich ineens dat er misschien ook nog wel iets voor de service- en salesdesk gemaakt moet worden. Maar ja, zoveel werk kan dat toch niet zijn. }:|

Grom...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat moet je maken dan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Acid_Burn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:07:
Zucht... klant(en) die zeggen dat iets op een bepaalde datum opgeleverd moet zijn en dan niet van te voren even uitzoeken/vragen hoe lang het duurt om het te maken. Tja, de reclamecampagne is al gepland en tv tijd is al gekocht, dus het moet af :X

Op het hoofdkantoor (van die klant) zitten ze dus van alles te plannen, al maanden vooruit. En als het dan zover is bedenken ze zich ineens dat er misschien ook nog wel iets voor de service- en salesdesk gemaakt moet worden. Maar ja, zoveel werk kan dat toch niet zijn. }:|

Grom...
Haha altijd leuk inderdaad! :p Een tijdje terug hier een soort zelfde situatie; reclame ingekocht voor een specifieke campagne, maar alles moest nog aangepast worden vóór die campagne.

Normaal gesproken ga je eerst iets maken, dan testen en als het goed is vertellen dát je iets gemaakt hebt. Simpel gezegd dan xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Gewoon tarief 50% omhoog gooien. Is immers een spoedklus.
En de klant heeft toch geen onderhandelingspositie meer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Iets waar ik nu niets over kan zeggen :P
Skyaero schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Gewoon tarief 50% omhoog gooien. Is immers een spoedklus.
En de klant heeft toch geen onderhandelingspositie meer. >:)
Dat gaat niet zomaar even. Als deze klant met ons stopt, dan hebben we best wel een probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Altijd toch fijn die bevestiging dat het niet uniek is :p .. net klant gebeld die documentje richting zijn klanten wou sturen over een nog te ontwikkelen API. Waarbij er overal stond dat deze al bestond.
Errrrr ..... 417 Expectation Failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Acid_Burn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:18:
Dat gaat niet zomaar even. Als deze klant met ons stopt, dan hebben we best wel een probleem denk ik.
Als dat het geval is, zou de directie zich af moeten vragen of de huidige situatie wel zo gezond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

De klant kan ook niet zomaar stoppen met ons, dat is wel een voordeel :+ Dan heeft de service een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

TheNephilim schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:10:
Normaal gesproken ga je eerst iets maken, dan testen en als het goed is vertellen dát je iets gemaakt hebt. Simpel gezegd dan xd
Hoewel dit geval gewoon slechte planning is heb ik ook een keer een lang gesprek met een salesmanager gehad die een product verkocht had (als pilot) terwijl er duidelijk was afgesproken dat we dit pas gingen doen zodra we intern een werkende versie hebben. Dit was een harde afspraak voelde me ook een klein beetje belazerd. Echter moest ik uiteindelijk toegeven dat mijn denken te beperkt was.

Zijn uitleg kwam in het kort hier op neer: Te vroeg verkopen zorgt er voor dat je eerder klanten hebt, je eerder inkomsten hebt en je dus eerder verder kan gaan met ontwikkelen. Begin je te laat met verkopen dan krijg je ook veel later inkomsten. Je moet dan de keuze maken of je meer financiële schuld wil of juist je product in de koelkast zet en hoopt dat zonder extra inverstering je het kan blijven verkopen.

Deze uitleg is natuurlijk niet altijd van toepassing, maar door dit te begrijpen begreep ik opeens wel waarom bepaalde "idiote handelingen" gedaan worden bij elk bedrijf. :D

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
DevWouter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Zijn uitleg kwam in het kort hier op neer: Te vroeg verkopen zorgt er voor dat je eerder klanten hebt, je eerder inkomsten hebt en je dus eerder verder kan gaan met ontwikkelen. Begin je te laat met verkopen dan krijg je ook veel later inkomsten. Je moet dan de keuze maken of je meer financiële schuld wil of juist je product in de koelkast zet en hoopt dat zonder extra inverstering je het kan blijven verkopen.
Je loopt daarbij wel het risico dat je niet waar kunt maken wat er is beloofd (leveringstijd of kwaliteit), waardoor je product bij de lancering al een slechte naam heeft.

Aan de andere kant zijn early adopters ook prima proefkonijnen en mond-op-mond reclame is de beste marketing die er bestaat. De aanpak van Eric Ries ("The Lean Startup") vind ik daarin erg sterk, maar het vereist wel een bepaald proces met betrekking tot productontwikkeling.

Sales en Development zijn geen separate eilandjes, maar een gezamenlijk team die zorgt dat de klant tevreden is, terwijl het bedrijf een goede winstmarge maakt. Helaas is eilandvorming een veelvoorkomend iets in bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Daarmee zeg je al genoeg :P

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Acid_Burn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:07:
Zucht... klant(en) die zeggen dat iets op een bepaalde datum opgeleverd moet zijn en dan niet van te voren even uitzoeken/vragen hoe lang het duurt om het te maken. [...]
Herkenbaar.

Wij hebben zoiets ook al een aantal keer meegemaakt. Klant is intern al maanden aan het overleggen en plannen, komen ze een week voor de start van een nieuwe actie nog “even” bij ons langs met een opdracht die minimaal 2 weken duurt...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:38

RayNbow

Kirika <3

Reactie:
hi everyone. This is Steve Carroll, the dev manager for the Visual C++ team.

Tl;dr: thanks folks for the feedback. Our team will be removing this from our static libs in Update 3.

Our intent was benign – our desire was to build a framework that will help investigate performance problems and improve the quality of our optimizer should we get any reports of slowdowns or endemic perf problems in the field.

We apologize for raising the suspicion levels even further by not including the CRT source, this was just an oversight on our part. Despite that, some of you already investigated how this mechanism works in nice detail. As you have already called out, what the code does is trigger an ETW event which, when it’s turned on, will emit timestamps and module loads events. The event data can only be interpreted if a customer gives us symbol information (i.e. PDBs) so this data is only applicable to customers that are actively seeking help from us and are willing to share these PDBs as part of their investigation. We haven’t actually gone through this full exercise with any customers to date though, and we are so far relying on our established approaches to investigate and address potential problems instead.

We plan to remove these events in Update 3. In the meantime, to remove this dependency in Update 2, you should add notelemetry.obj to your linker command line. If you’re generally concerned about phone-home scenarios, more information about how to configuring Windows 10 appropriately to your needs can be found here: https://technet.microsoft...rosoft#bkmk-priv-feedback

Thanks.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Hoewel dit geval gewoon slechte planning is heb ik ook een keer een lang gesprek met een salesmanager gehad die een product verkocht had (als pilot) terwijl er duidelijk was afgesproken dat we dit pas gingen doen zodra we intern een werkende versie hebben. Dit was een harde afspraak voelde me ook een klein beetje belazerd. Echter moest ik uiteindelijk toegeven dat mijn denken te beperkt was.

Deze uitleg is natuurlijk niet altijd van toepassing, maar door dit te begrijpen begreep ik opeens wel waarom bepaalde "idiote handelingen" gedaan worden bij elk bedrijf. :D
Ja dat kan wel en klopt ook gewoon wel.Echter in zijn verhaal is het zo dat ze er domweg niet op tijd aan dachten om een andere partij erbij te betrekken. Dat zijn weer mensen die denken dat ze alles weten, terwijl ze juist veel eerder een 'prof' erbij moeten halen die wel verstand van zaken heeft.

Het beste is om iemand te hebben die gewoon beseft dat hij er geen kloot verstand van heeft, maar wel de juiste personen weet aan te spreken. Uiteraard weet hij van zijn 'eigen ding' genoeg af.

Wij hebben zat klanten die ons van het prille begin erbij betrekken. Dat betekend niet dat we iets direct moeten doen maar we kunnen ze wel advies geven en wij kunnen dan ook even nadenken wat logische stappen zijn. Als je zogenaamd de eer aan je zelf wilt houden om de ego te spelen loop je 9 van de 10x tegen problemen aan. Van die mensen "kijk mij eens goed zijn" zeg maar. Die zijn killing voor je projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
[...]

Hangt er wat bij betreft van af hoe goed je in kunt schatten of je waar kunt maken van wat je beweerd.
Als ik morgen een hello world moet opleveren voor een klant, mag hij best verkondigen dat het er morgen is, terwijl het er nu nog niet staat. Als het een complex iets is waarbij onduidelijke is of en wanneer er iets komt, is het geheel en al voor zijn rekening en ga ik er ook niet harder voor lopen dan afgesproken als de klant z'n klanten gaan klagen waar het blijft.
Mijn schutting is behoorlijk hoog voor dat oppertunistische gedoe, meer verkopen dan je waar kan maken. Leg dan je klanten gewoon uit dat het in ontwikkeling is en neem ze daar in mee zodat het vuurtje warm blijft.

Hmm nog iemand die wil opt-innen opt-outen voor wat microsoft telemetry in z'n eigen applicaties ?
https://yro.slashdot.org/...emetry-code-into-binaries
Die aanhoudende clusterfuck houdt ook niet op .. idee is dat als ze aanhouden we toch wel murw worden en het allemaal maar weer slikken ofzo ?

[ Voor 9% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Voor de shamelist, waarom is dit niet ook via website toegankelijk? http://www.moetiknaardedokter.nl/ (App! Dat is hip! En dat het ook zinnig is voor mensen zonder iphone of android is niet belangrijk, want apps zijn hip!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
incaz schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:09:
Voor de shamelist, waarom is dit niet ook via website toegankelijk? http://www.moetiknaardedokter.nl/ (App! Dat is hip! En dat het ook zinnig is voor mensen zonder iphone of android is niet belangrijk, want apps zijn hip!)
Naja 2 kansen .. of die app is alleen voor hippe mensen .. en dan is het betreffende voorbeeld plaatje ook van eens mens uit een van de 1001 nieuwe hokjes.
Of het is ook voor niet hippe mensen .. en dan zou ik hem toch adviseren om snel naar de dokter te gaan als tie z'n "zaakje" nog kan vinden .. en hopen dat ze het er nog aan kunnen fixen.

Wat leven we toch in een vage cocktail van nietszeggende hipsterheid en groeiende preutsheid.

[ Voor 6% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
gekkie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:20:
[...]

Hmm nog iemand die wil opt-innen opt-outen voor wat microsoft telemetry in z'n eigen applicaties ?
https://yro.slashdot.org/...emetry-code-into-binaries
Die aanhoudende clusterfuck houdt ook niet op .. idee is dat als ze aanhouden we toch wel murw worden en het allemaal maar weer slikken ofzo ?
Kijk even twee posts boven je eigen post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Merethil schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:22:
[...]
Kijk even twee posts boven je eigen post ;)
Kan niet genoeg benadrukt worden !
(oops :+ denk dat m'n piraat triple hips .. z'n uitwerking heeft)

Moeten onderhand wel allemaal probleemloze producten zijn van Microsoft. Die telemetry zit onderhand overal in, met de rechtvaardiging dat ik als gebruiker er heel veel beter van zou worden. Maar mij is dat laatste aspect dan nog weer niet zo opgevallen eigenlijk. Misschien moeten ze het eens andersom doen, dat alle gebruikers telemetry hebben op alle zotte hersenspinsels in Redmond en dat we die met wat goed gestuurde pijnprikkels kunnen corrigeren.

[ Voor 46% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

gekkie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:15:
[...]

en dan is het betreffende voorbeeld plaatje ook van eens mens uit een van de 1001 nieuwe hokjes.
_O-

Ik classificeer "het" als demigender halfboy, maar nu ben ik vast weer mysoginistisch.

Ik heb mijn onbegrip hierover een klein jaar geleden al in de HK geuit, ik snap er gewoon echt niks van. Ik snap wel dat dat plaatje van een geslachtloze man in die app hiermee eigenlijk niets te maken heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 10-06-2016 21:51 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
incaz schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:09:
http://app.moetiknaardedokter.nl/leden/standalone :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
CodeCaster schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:48:
[...]

_O-

Ik classificeer "het" als demigender halfboy, maar nu ben ik vast weer mysoginistisch.

Ik heb mijn onbegrip hierover een klein jaar geleden al in de HK geuit, ik snap er gewoon echt niks van. Ik snap wel dat dat plaatje van een geslachtloze man in die app hiermee eigenlijk niets te maken heeft.
Als ik de app opnieuw bekijk met een Brusselse blik .. kom ik nu vooral op de kwalificatie "pointless".
(maar je beschrijving klinkt voor die euhmmm "vorm" aardig accuraat .. maar pas wel op .. microsofts telemetry heeft uitgewezen dat die "vormen" meer dan gemiddeld klagen over lange tenen. :D )

Maar goed voor een hoop alleen informatieve apps met weinig kleine interactieve elementen in een druk scherm vind ik het niet echt overtuigen tov een (mobiele site).

[ Voor 23% gewijzigd door gekkie op 10-06-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:28

alienfruit

the alien you never expected

Stomme tv zender web-sites. Waarom moet je eerst een reclameboodschap laten zien om vervolgens te vertellen dat ik het wegens geografische restricties het niet kan bekijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden (behalve voor gekkie). Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Nou doe mij maar een goede bak koffie.... Ik mag nog een heel uur werken voor ik mijn bolide richting huis kan rijden. Heb wel een zesvoudige monitor opstelling voor mijn neus. Geen games of iets dergelijks. Alhoewel de hoeveelheid dronken mensen te woord staan wel hilarisch wordt inmiddels...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo, je bent er weer lekker op tijd bij!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Firesphere schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 05:45:
Zo, je bent er weer lekker op tijd bij!
:Y

Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Ah, logisch!

Die plaatjes zijn inderdaad ook belachelijk ja.
(Overigens zou de correcte term voor een man met (vrijwel) geen penis 'DSD' ('differences/disorders of sex development') of interseks zijn. Het heeft immers met ontwikkeling van de geslachtsorganen te maken. Gender gaat over identiteit, da's in deze context (puur fysieke klachten) niet echt aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
alienfruit schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:47:
Stomme tv zender web-sites. Waarom moet je eerst een reclameboodschap laten zien om vervolgens te vertellen dat ik het wegens geografische restricties het niet kan bekijken :/
Dat is de tweede reden waarom ik geen tv kijk (hootuit fragmenten van RTL late night op YouTube) volgens mij doen sommigge andere programma's dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Een app die ook nog eens verkeerd advies geeft. Verbranding groter dan de handpalm -> naar de huisartsenpost. Of je vraagt eerst even welke graad verbranding het is, anders staat straks half Nederland bij de huisartsenpost omdat ze een half uur te lang in de zon hebben gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Skyaero schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Een app die ook nog eens verkeerd advies geeft. Verbranding groter dan de handpalm -> naar de huisartsenpost. Of je vraagt eerst even welke graad verbranding het is, anders staat straks half Nederland bij de huisartsenpost omdat ze een half uur te lang in de zon hebben gelegen.
Ik zie alleen maar de keuze voor brandwonden. Als die inderdaad groter zijn dan een handpalm en zoveel pijn doen dat je kijkt of er mee naar de huisarts moet dan kun je er wel vanuit gaan dat je even daarlangs moet. Niet iedereen weet welke graad verbranding je hebt.....

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden (behalve voor gekkie). Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het is nog een beetje vroeg voor bier.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Firesphere schreef op zondag 12 juni 2016 @ 05:35:
Het is nog een beetje vroeg voor bier.
Zondag om 15u? Nee toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er een beetje aan hoe laat je opgestaan bent. Ik was toen net wakker, bijvoorbeeld, en ondanks dat bier natuurlijk bij uitstek The Breakfast Of Champions is heb ik toch eerst koffie gedaan. Maar nu is het alweer half 6 geweest, dus proost! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:55

Sebazzz

3dp

Wie kan mij helpen? Ik zoek een redelijk bekend blogpost wat gaat over dat je niet moet klagen als een issue in open source niet opgepakt wordt omdat de ontwikkelaars er zelf vaak vrije tijd in steken, etc.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:06
Sebazzz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Wie kan mij helpen? Ik zoek een redelijk bekend blogpost wat gaat over dat je niet moet klagen als een issue in open source niet opgepakt wordt omdat de ontwikkelaars er zelf vaak vrije tijd in steken, etc.
Zou mij niks verbazen als het een van de Scott Hanselman's blogposts is?
Of Jon Skeet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kom maar op met de thumbs up Sebazzz: http://www.michaelbromley...vent-fixed-your-issue-yet 8)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ik ben Sebazzz niet, wat nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

azerty schreef op maandag 13 juni 2016 @ 01:51:
[...]

Ik ben Sebazzz niet, wat nu? :+
Jij, ik, fietsenhok, 4 uur!

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
ZaZ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 01:56:
[...]

Jij, ik, fietsenhok, 4 uur!
Geen probleem. Ik sta er binnen 3u30 sowieso toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

Rhapsody

In Metal We Trust

Slaap jij eigenlijk wel?

(Goedemorgen)

[ Voor 26% gewijzigd door Rhapsody op 13-06-2016 07:43 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Rhapsody schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:43:
Slaap jij eigenlijk wel?

(Goedemorgen)
Soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleep is for the weak. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Over dat telemetry verhaal van Microsoft in binaries.

Het gaat om telemetry als in welke modules worden geladen, niet als in welke user gebruikt deze binary. Tevens is het waardeloos tenzij je de PDB er bij levert. De helft van de reacties (op andere forum, we weten allemaal dat een tweaker altijd gelijk heeft zelfs als er twee tweakers het totaal niet eens zijn met elkaar) lijkt er vanuit te gaan dat het m een facebook achtige tracking cookies gaat.

Zelf valt het me wel heel erg op dat Microsoft wel heel slecht met de verwachting van hun klanten omgaat. Hopelijk wordt dat snel beter.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Zoals wij vaak zeggen: Slapen is voor apen

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
DeluxZ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:38:
[...]
Hmm laat mij dan maar een bonobo zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
[...]

Toch maar mijn avatar veranderen naar een aap. Ik slaap graag!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Dan vraag je je ook af wat voor code er achter de schermen zit

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7CzpkQgZnduJVET5fzHyBxd5/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:29
Skyaero schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:02:

[afbeelding]
en automobilisten die ver onder de maximumsnelheid blijven moeten extra veel betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

[afbeelding]
Dat is toch zo'n foute stelling, tenzij er een directe relatie is tussen nooit te hard rijden en minder ongelukken/schade veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die nooit te hard rijden, maar wel bij het inparkeren tegen een ander aan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Afronden op 5%? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Nope, hij staat nu op 31% vs 69%. Lijkt er eerder op dat er een stem vergeten wordt mee te tellen, namelijk de stem die je zojuist hebt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:27:
[...]
Dat is toch zo'n foute stelling, tenzij er een directe relatie is tussen nooit te hard rijden en minder ongelukken/schade veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die nooit te hard rijden, maar wel bij het inparkeren tegen een ander aan rijden.
De stelling is extra eenvoudig gesteld, de aanleiding was niet alleen snelheid, maar een logger welke meer (maar verre van compleet) metadata logt. Oa ook remgedrag etc.

Zonder complete data (rondom zicht, voorspelbare andere weggebruikers etc etc) mag je je best gaan doen om je ongelijk tov de metadata te gaan bewijzen. En ik ben nogal skeptisch: Het apparaatje zelf zal imo geen (lange termijn!) gedragswijziging verzorgen, dus uiteindelijk is de lagere premie enkel mogelijk omdat er minder uitgekeerd hoeft te worden omdat de logs vooral tegen je gebruikt worden.

Dan zijn er uberhaupt nog de nodige privacyzorgen etc etc.

De diverse sensors inzetten zodat auto's steeds meer autonoom worden voor direct extra veiligheid is de echte toepassing en uitdaging. Ik geloof niet in het delen met verzekeraars en deze partijen daarmee direct ook een soort toezichthouder, agent en rechter maken.

Het is anno nu zeker niet gek dat het idee er is, en in een kort moment lijkt het eerst nog positief ook, maar ik hoop van harte dat uiteindelijk het gros er doorheen prikt.

{signature}

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• incaz
Niet alleen privacyzorgen, maar vooral ondermijning van het principe van verzekeringen. Het hele idee van verzekeren is dat je risico's spreidt - anders is het een spaarpot. En daarvoor hoef je niet zoveel geld aan overhead te betalen.

Dat hangt samen met iets anders - namelijk met het niet willen uitkeren van verzekeraars. Veel ongelukken gebeuren omdat de bestuurder om welke reden dan ook even niet perfect handelde. Ook gij... We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten, maar dat is precies waarom je een verzekering hebt: om te zorgen dat die fouten geen desastreuze consequenties hebben. Maar verzekeraars zoeken steeds meer gronden om niet uit te keren. Dat lijkt redelijk, totdat er een foutje is dat je maakt dat wel ineens grote gevolgen heeft. En dan keren ze niet uit, want eigen schuld, roekeloos dit, risico-voorwaarden-kleine-lettertjes dat...

Je krijgt dus een beetje een lagere premie, maar een VEEL grotere kans dat er niet uitgekeerd wordt. Doe dat nou niet mensen... :N

(Maar ja, met een peiling per keer worden die ideeen er wel ingestampt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmartijn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 13:21
Waarom heeft de PostNL track & trace pagina heel angularjs en een berg scopes nodig om 1 carousel met 1 slide te laten zien?

Afbeeldingslocatie: http://brixitcdn.net/tweakers/postnhel.png

En intussen niet de trackingdata zelf in angular doen zodat je simpel een refresh knopje kan hebben zodat ik snel kan zien als de locale postverprutser weer wat zelf ondertekend heeft.

http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar mensen zijn toch ook apen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
mrmartijn schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:38:
Waarom heeft de PostNL track & trace pagina heel angularjs en een berg scopes nodig om 1 carousel met 1 slide te laten zien?

[afbeelding]

En intussen niet de trackingdata zelf in angular doen zodat je simpel een refresh knopje kan hebben zodat ik snel kan zien als de locale postverprutser weer wat zelf ondertekend heeft.
Schopje naar [alg] Slechtste programmeervoorbeelden deel 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Helaas denken de meeste mensen niet na over de kern waarom verzekeringen bestaan en hoe verzekeringen werken. Maar goed dat geldt wel voor meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

incaz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:09:
Niet alleen privacyzorgen, maar vooral ondermijning van het principe van verzekeringen. Het hele idee van verzekeren is dat je risico's spreidt - anders is het een spaarpot. En daarvoor hoef je niet zoveel geld aan overhead te betalen.

Dat hangt samen met iets anders - namelijk met het niet willen uitkeren van verzekeraars. Veel ongelukken gebeuren omdat de bestuurder om welke reden dan ook even niet perfect handelde. Ook gij... We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten, maar dat is precies waarom je een verzekering hebt: om te zorgen dat die fouten geen desastreuze consequenties hebben. Maar verzekeraars zoeken steeds meer gronden om niet uit te keren. Dat lijkt redelijk, totdat er een foutje is dat je maakt dat wel ineens grote gevolgen heeft. En dan keren ze niet uit, want eigen schuld, roekeloos dit, risico-voorwaarden-kleine-lettertjes dat...

Je krijgt dus een beetje een lagere premie, maar een VEEL grotere kans dat er niet uitgekeerd wordt. Doe dat nou niet mensen... :N

(Maar ja, met een peiling per keer worden die ideeen er wel ingestampt.)
Ik ben het niet helemaal met je eens. Verzekeraars zoeken helemaal geen gronden om niet uit te keren. Niet per definitie. Een verzekering is niets meer dan een wiskundig model voor de verzekeraar. Een nieuw verzekeringsproduct zit meestal rond de -10% verlies en +10% winst na de eerste termijn. Een product loopt goed als je 5% winst maakt. Helemaal top als het 10+% is.

Diverse producten worden aangeboden. Je kan je auto voor 10 euro per maand verzekeren of voor 100 euro per maand. Jij gooit het weer naar de verzekeraar:
maar een VEEL grotere kans dat er niet uitgekeerd wordt
maar de correct zin is: een veel grotere kans dat je schade/incident niet gedekt is.

Iedereen loopt altijd te zeiken over verzekeraars, terwijl hun de gene zijn die zo'n zwak product hebben aangeschaft. Loop gewoon naar een adviseur en laat je goed voorlichten & verzekeren. Anders moet je niet achteraf gaan zeiken als je schrale verzekeringsproduct vrijwel niets dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Douweegbertje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:33:

Ik ben het niet helemaal met je eens. Verzekeraars zoeken helemaal geen gronden om niet uit te keren. Niet per definitie. Een verzekering is niets meer dan een wiskundig model voor de verzekeraar.
Niet per definitie, maar het is goed om te bedenken dat hoe minder aandacht we geven aan de grondslag van verzekeren, hoe meer kansen we bieden aan de zinloze financiele-producten-'industrie'.

In dat wiskundige model is het namelijk heel aantrekkelijk om de kennis-onbalans tussen klant en verkeraar uit te buiten, door je polis zo op te stellen dat je minder levert dan de klant denkt dat 'ie krijgt. Onder andere door dit soort technieken dus: data, veeeeeel data verzamelen.

In dat wiskundige model is het volledig logisch om in te zetten op zoveel mogelijk premies binnen halen en zo weinig mogelijk uitbetalen.
Een nieuw verzekeringsproduct zit meestal rond de -10% verlies en +10% winst na de eerste termijn. Een product loopt goed als je 5% winst maakt. Helemaal top als het 10+% is.
Ja, misschien zit daar al de denkfout, het idee dat dergelijke 'producten' iets toevoegen. En dat het 'top' is als je 10% geld incasseert dat niet terugvloeit naar de mensen die de premie hebben ingelegd.
iedereen loopt altijd te zeiken over verzekeraars, terwijl hun de gene zijn die zo'n zwak product hebben aangeschaft. Loop gewoon naar een adviseur en laat je goed voorlichten & verzekeren. Anders moet je niet achteraf gaan zeiken als je schrale verzekeringsproduct vrijwel niets dekt.
Ah, na een onzinnig product hebben we een nieuwe laag 'nuttige' bezigheden gevonden in het doorprikken van diezelfde onzinnige producten. En allemaal hogeropgeleid consultancy-tarief, toch? En wellicht nog op commissiebasis ook... En al dat geld en gedoe gaat dus allemaal ten koste van de risicospreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Nou hebben specifiek autoverzekeraars dan zover ik weer net afgelopen jaar te horen gekregen van DNB dat ze te weinig premie vragen in vergelijking met de schadelast du moment, om te voorkomen dat er een solvabiliteitsprobleempje zou kunnen komen. Maar goed hetzelfde is ook op te lossen door er voor te zorgen dat je minder hoeft uit te betalen. (al zou het dan ook vast wel helpen als ze al die autobranden eens weten in te dammen .. gaat nogal rap dan met alles steeds total-loss).

[ Voor 16% gewijzigd door gekkie op 13-06-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:20
[...] Wedje leggen? €25 dat ze geen aanpassingen meer maken aan de hardware.
Zwak hoor... Dat had meer kunnen zijn .oisyn. Nu weegt de beloning niet op tegen het risico...

Zijn er nog mensen hier die niet tenenkrommend de reacties lezen op de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Er zit geen link bij je quote, maar als het over tenenkrommende reacties gaat zal het wel het console item zijn. :P
Daar moet je bij wegblijven, tenzij je het op basis van je specialisatie en discussie-stamina wel aan denkt te kunnen. :+

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:17:
[...]

Zwak hoor... Dat had meer kunnen zijn .oisyn. Nu weegt de beloning niet op tegen het risico...
Ik durf ook wel €10k in te zetten, want Sony zit nu simpelweg gewoon vast aan hun eigen specs. Maar die weddenschap gaat natuurlijk niemand met mij aan ;). Liever voor een schappelijk bedrag - als hij er nu nog tegenin gaat móet hij de weddenschap wel accepteren. Ik gok echter dat hij gewoon niet meer reageert :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
azerty schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 05:34:
Goedemorgen iedereen!

Arme gekkie.
Die zou nu wel enorm last hebben van een cafeïne tekort :(

Mogge trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ryur schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:01:
[...]

Arme gekkie.
Die zou nu wel enorm last hebben van een cafeïne tekort :(

Mogge trouwens!
Goedemorgen.

Zijn eigen schuld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
azerty schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:32:
[...]
Goedemorgen.

Zijn eigen schuld :+
Ach een koffieboy met de ambitie van een }) :9
Zit toch in ZZP'ers paradise .. prima koffie (of thee) alhier.

Hmmm wanneer worden hier die smileys emoticons eens 30% groter .. en organiseert tweakers daar
eens een keynote over met bier ?

[ Voor 20% gewijzigd door gekkie op 14-06-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
gekkie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:
[...]

Ach een koffieboy met de ambitie van een }) :9
Zit toch in ZZP'ers paradise .. prima koffie (of thee) alhier.

Hmmm wanneer worden hier die smileys emoticons eens 30% groter .. en organiseert tweakers daar
eens een keynote over met bier ?
Op de dag dat jij minder puntjes gebruikt :+

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
GeertJam schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
[...]
Op de dag dat jij minder puntjes gebruikt :+
OK; goed punt;;;; punt komma's zijn zoveel beter en tenminste wel geaccepteerd; :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
dus

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Lijkt als men een bestaande strip heeft gepakt. Alle tekstboxen wit gemaakt heeft en vervolgens de letterlijke tekst van de guidelines er ingeplakt heeft.

Jammer, dit had zoveel beter gekund. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door Laurens-R op 14-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik heb zin in pancakes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Das ist verboten !;
Heb je zo'n unit wel eens van boven gezien ?;
Juist ;; het is een :X en :X 'en zijn verboten;
;;
Tijd voor het :X liberation front;;met als symbool pancake .. met appel en spek;

[ Voor 15% gewijzigd door gekkie op 14-06-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Laurens-R schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:18:
Members only:
Members only:

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Merethil schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
DevWouter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Merethil schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:46:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
DevWouter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Android development :'(

Ik wil het echt leuk vinden, maar jezus wat een kut systeem is dat Android. Wie de fuck verzint het dat als je de kleur van een default button wil aanpassen, dat je maar je eigen button moet gaan ontwerpen in de vorm van allemaal xml files

[ Voor 44% gewijzigd door Gamebuster op 14-06-2016 14:28 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Robicide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
Members only:
Members only:

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
GeertJam schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:58:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

https://www.justeat.nl wut?!

Iemand zitten devven op de productie-machine :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Matis schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:08:
https://www.justeat.nl wut?!

Iemand zitten devven op de productie-machine :P
Ik zie 'm niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Members only:

{signature}

Pagina: 1 ... 70 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic ;)