Het is veel belangrijker dat je je leuk kunt opmaken .. en je jezelf een beetje leuk kunt stylen.incaz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:48:
Ik zie het nut wel, vooral voor projectgroepjes, voorbeeldjes die je wilt delen, beginners die willen uitproberen... De vervelende admin komt dan daarna wel.
Het lijkt alleen niet zo heel cpu-vriendelijk te zijn. Mijn laptop heeft het er nog warm van...
Hoor ik daar een Capgemini mevrouw pratengekkie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:23:
[...]
Het is veel belangrijker dat je je leuk kunt opmaken .. en je jezelf een beetje leuk kunt stylen.
Ssssssssst .. anders happen de visjes niet meer

Nu we toch bezig zijn ... wanneer gaat koffieboy azerty eens z'n barista kunsten wat opleuken .. zodat we naast hipster pancakes ook hipster koffie kunnen krijgen: Deconstruced coffee
Zou dit nou ongeveer het punt zijn waarop beschavingen imploderen .. als men echt van gekkeheid niet meer weet wat men moet verzinnen ?
[ Voor 52% gewijzigd door gekkie op 01-06-2016 12:31 ]
Zelfs Donald Duck doet mee:
@DonaldDuckNL
Als je muntjes kunt poetsen, kun je ook geld witwassen! #capgemini
Alleen de meuk dan weer een beetje toonbaar uitgevoerd krijgen ....incaz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:29:
Als je een tampon kan inbrengen, kan je ook data invoeren. (bron)
Achja betaald wel lekker als je heleen van rooyen heet, al dat geneuzel over een glazenplafond.
[ Voor 5% gewijzigd door gekkie op 01-06-2016 12:33 ]
Is een voorbeeld van hoe je het kan gebruiken. Zelf denk ik niet dat ik zo vaak nodig heb.gekkie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:55:
Hmm als het zo iets simpels is dat je het daar op kwijt wil als demo .. in 5 minuten geknutseld .. had je het toch ook nog wel met pen en papier uit kunnen leggen ?
(Ps: Mijn demo's zijn altijd voorbereid. Ben een pro om een reden
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Duidelijk wat gemist. Wat is er met Capgemini?
https://twitter.com/leend...status/737723958083084288alienfruit schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:47:
Duidelijk wat gemist. Wat is er met Capgemini?
En daardoor is #capgemini nu nr. 1 trending top op Twitter in Nederland.
[ Voor 14% gewijzigd door Skyaero op 01-06-2016 13:49 ]
Goede marketing
Mwah, ik vraag het me af hoor. Wat moet CapGemini nou marketen? Maar goed, als het ooit nog eens ter sprake komt heb ik nu in elk geval nog meer materiaal waarom grote IT-bedrijven overbetaalde moreel laakbare partijen zijn
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Inmiddels staan de leukste op een rij: http://www.dutchcowboys.n...op-de-capgemini-uitspraak
eeeh je beledigd nou wel in een klap al die poederdozen die bij Cap werken heh !incaz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:01:
Mwah, ik vraag het me af hoor. Wat moet CapGemini nou marketen? Maar goed, als het ooit nog eens ter sprake komt heb ik nu in elk geval nog meer materiaal waarom grote IT-bedrijven overbetaalde moreel laakbare partijen zijn

Nooit!gekkie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:27:
[...]
Ssssssssst .. anders happen de visjes niet meer![]()
Nu we toch bezig zijn ... wanneer gaat koffieboy azerty eens z'n barista kunsten wat opleuken .. zodat we naast hipster pancakes ook hipster koffie kunnen krijgen: Deconstruced coffee
Onze koffieboy .. ambitieloos en speculoos
Dan moet je wel je copy-paste-goedemorgen-tekst aanpassen anders slurpt hij gewoon een bakkie mee.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Uiteraard niet.
Doe ik wel hoorGer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:33:
[...]
Dan moet je wel je copy-paste-goedemorgen-tekst aanpassen anders slurpt hij gewoon een bakkie mee.
[ Voor 41% gewijzigd door azerty op 01-06-2016 14:34 ]
Misschien moeten we na Tweakers, tweakblogs en tweakimg ook aan tweakbots beginnen.
Mag allemaal weer niet van Tweakers.ard1998 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:33:
Misschien moeten we na Tweakers, tweakblogs en tweakimg ook aan tweakbots beginnen.
Beetje ouderwets mja
Mjah was toch helemaal hip en happening lately (met feestboek en microsoft) .. dat (chat)bots gedoe ?
En vooral Slack niet te vergeten.gekkie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:21:
Mjah was toch helemaal hip en happening lately (met feestboek en microsoft) .. dat (chat)bots gedoe ?
Ik kan bevestigen dat in Antwerpen wonen leuk is!ElkeBxl schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:43:
[...]
Ik vind het wel leuke stad om eens te bezoeken maar of ik er zou kunnen wonen... Ik wil er wel eens meer op bezoek gaan, al heb ik dat plan ook met andere steden. Wat meer de toerist gaan uithangen in eigen land

Oh wacht, jij woont daar iddStyxxy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:15:
[...]
Ik kan bevestigen dat in Antwerpen wonen leuk is!![]()
Ik herinner me alleen nog die gek die daar rondliep achter ons aan
De mooiste CapGemini tweet:
https://mobile.twitter.co...98210?ref_src=twsrc%5EtfwAls je ooit borstvoeding kreeg, kun je ook klanten uitmelken #capgemini
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
True story!Sebazzz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:52:
De mooiste CapGemini tweet:
[...]
https://mobile.twitter.co...98210?ref_src=twsrc%5Etfw
Nothing to see here!
Wat een rust op Tweakers. Zowel hier als op de FP...
BOOM
Zo beter?
Zo beter?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Zeg Firesphere doe eens niet! Gisteravond was het te laat en vanochtend te vroeg
BOOM HEADSHOT origineel: http://purepwnage.wikia.com/wiki/Doug
[ Voor 40% gewijzigd door Vincentio op 02-06-2016 11:31 ]
Bleh magento 2 "ondersteund" ook composer voor installatie en updates. Voor nieuwe versie hoef ik alleen maar een custom veld in composer.json aan te passen, mijn vendor map leeg te gooien en 4 custom commands aan te roepen.
http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza
FTFYmrmartijn schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:19:
Bleh magento 2 "ondersteund" ook composer voor installatie en updates. Voor nieuwe versie hoef ik alleen maar een custom veld in composer.json aan te passen, mijn vendor map leeg te gooien en 4 custom commands aan te roepen..
Tjolk is lekker. overal en altijd.
ARGH, recruiters op linkedin
Ik kreeg net een bericht op linkedin van recruiter #(9000+). Het leek daadwerkelijk een goed gericht bericht te zijn met inhoud, dus ik werd daadwerkelijk positief aangezien het eens niet de veel voorkomende "Even linken" spam leek.
Dan lees je dus eens verder (Als student is het natuurlijk nooit slecht om je te orienteren op de baanmarkt), en dan vraagt de recruiter opeens hoe je huidige baan bij <Vul willekeurig bedrijf in> bevalt. Helaas is dat niet een bedrijf waar ik ooit gewerkt heb, of waar ik uberhaupt ook maar gehoord over heb
Tot zover het gerichte aanbod.
Dan ga je verder kijken naar de vacature welke meegestuurd werd door de recruiter, kom je erachter dat het weer eens een full time baan betreft, terwijl mijn profiel duidelijk aangeeft dat ik nog aan het studeren bent.
Goede poging, maar toch weer net niet. Wanneer zouden die recruiters het toch eens leren
EDIT: Also, mensen die zakelijk direct in eerste contact beginnen met tutoyeren
Ik ben de flauwste niet, maar in een eerste contact spreek je naar mijn mening toch echt iemand met u aan.

Ik kreeg net een bericht op linkedin van recruiter #(9000+). Het leek daadwerkelijk een goed gericht bericht te zijn met inhoud, dus ik werd daadwerkelijk positief aangezien het eens niet de veel voorkomende "Even linken" spam leek.
Dan lees je dus eens verder (Als student is het natuurlijk nooit slecht om je te orienteren op de baanmarkt), en dan vraagt de recruiter opeens hoe je huidige baan bij <Vul willekeurig bedrijf in> bevalt. Helaas is dat niet een bedrijf waar ik ooit gewerkt heb, of waar ik uberhaupt ook maar gehoord over heb

Dan ga je verder kijken naar de vacature welke meegestuurd werd door de recruiter, kom je erachter dat het weer eens een full time baan betreft, terwijl mijn profiel duidelijk aangeeft dat ik nog aan het studeren bent.
Goede poging, maar toch weer net niet. Wanneer zouden die recruiters het toch eens leren
EDIT: Also, mensen die zakelijk direct in eerste contact beginnen met tutoyeren

[ Voor 9% gewijzigd door Robbiedobbie op 02-06-2016 14:39 ]
Fijn .. weer eens dingetjes met de hand verifieren .. na bugmeldingen dat er dingen niet goed berekend zouden worden.
Achja .. toch al een sloom dagje met zo'n typisch belse koffieboy die aan het staken is
Achja .. toch al een sloom dagje met zo'n typisch belse koffieboy die aan het staken is
Zolang er geen lijfstraffen op staan ? .. Niet.Robbiedobbie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:34:
[ Voor 38% gewijzigd door gekkie op 02-06-2016 14:42 ]
Grrr mijn muis gaat ineens niet meer vlekkeloos over tussen parallels en OS X, wat irritant als dingen die gewoon werkten ineens niet meer werken.
iOS developer
Goedemorgen iedereen!
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden (behalve voor gekkie). Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden (behalve voor gekkie). Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
Je bedoelt zijn cronjob die iets post?
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Welke cronjob? Er is een reden dat het onregelmatig is hoorbwerg schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:07:
Je bedoelt zijn cronjob die iets post?
Er staat geen wekker. Ik slaap wanneer ik moe benSkyaero schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:06:
Zet jij je wekker elke dag 5 minuten vroeger of zo?
azerty schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 05:02:
Goedemorgen iedereen!

Je staat er nog voor een tijdje in hoor, wees maar gerustgekkie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:50:
[...]
Daar is tie dan .. een hele dag extra moeten wachten op m'n persoonlijke vermelding
azerty schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:10:
[...]
Je staat er nog voor een tijdje in hoor, wees maar gerust

Dat is thermosspul ...
* gekkie dumpt de bonenmalert op z'n bureau

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Echte mannen drinken geen koffie, die kauwen op bonen?gekkie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:17:
[...]
Dat is thermosspul ...
* gekkie dumpt de bonenmalert op z'n bureau
We are shaping the future
Deconstructed coffee to the maxAlex) schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:23:
[...]
Echte mannen drinken geen koffie, die kauwen op bonen?
Vind die trend wel wat ... visite krijgt alles deconstructed ... zit nu ook te denken aan "deconstructed coding" .. klinkt wel als iets voor een hip and happening startup
[ Voor 30% gewijzigd door gekkie op 03-06-2016 11:48 ]
dan kokend water toevoegen en erachter komen dat je gehemelte en verdwenen is en je niet meer kan proeven.Alex) schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:23:
[...]
Echte mannen drinken geen koffie, die kauwen op bonen?
Is dat niet gewoon Seperation of Concerns?gekkie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:45:
Vind die trend wel wat ... visite krijgt alles deconstructed ... zit nu ook te denken aan "deconstructed coding" .. klinkt wel als iets voor een hip and happening startup.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik snap dat het voor de Webcare van Telfort vrijwel onmogelijk is om eerst in de geschiedenis van elke klant te duiken voordat ze een DM terugsturen, toch is het enorm frustrerend dat ik nu al voor de 3e keer precies het zelfde moet uitleggen en steeds het standaard “Wat vervelend voor je” bericht terug krijg.
[/frustratie-toe-aan-weekend-reactie]
[/frustratie-toe-aan-weekend-reactie]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hmmm ik ben al weer een tijdje helpdeskloos ... toch wel lekker als je die lui gewoon niet nodig hebt.
En dat pseudo ongemeende meevoelende .. en vervolgens geen zak voor je kunnen of willen betekenen doet bij mij ook weinig goeds voor het humeur.
En dat pseudo ongemeende meevoelende .. en vervolgens geen zak voor je kunnen of willen betekenen doet bij mij ook weinig goeds voor het humeur.
[ Voor 41% gewijzigd door gekkie op 03-06-2016 13:10 ]
Of na 3x altijd switchen. Misschien is de nieuwe partij op zelfde manier ruk, maar van je huidige is t een zekerheidje.
{signature}
Sommigen zweren bij bagger .. zolang het maar constant is ... neem de McD.
(en vaak hoop je dat fixen met de helpdesk de kortse route is .. helaas niet altijd .. )
(en vaak hoop je dat fixen met de helpdesk de kortse route is .. helaas niet altijd .. )
[ Voor 37% gewijzigd door gekkie op 03-06-2016 13:45 ]
Het is inderdaad kut dat als je zo'n partij belt en je krijgt een drone aan de lijn dat je al na 10 seconden weet dit wordt niks maar toch het gesprek moet afmaken en dan weer terug moet bellen later.
Degene die mijn probleem oplost is nooit empathisch of gaat nog eens het scriptje "even voor de zekerheid" doorlopen. Nee zo'n gesprek gaat ongeveer zo:
nerd: SERVICEDESK
beller: Goede morgen ik heb een probleem met mijn int....
nerd: WELKE LAMPJES BRANDEN?
beller: groen groen knippert gr.....
nerd: AL GERESET? NEE? WAT IS JE NUMMER?
beller: 012-3456789
*typende geluiden in systeem*
nerd: ik zie het al we moeten even een reset doen op de transfluxgenerator omdat de dubbelgetwiste wattefoks zijn ontbundeld, hij moet het over een uurtje weer doen
beller: dankjew....
*geluid van opgehangen telefoon*
Internet werkt na vijf minuten weer
Degene die mijn probleem oplost is nooit empathisch of gaat nog eens het scriptje "even voor de zekerheid" doorlopen. Nee zo'n gesprek gaat ongeveer zo:
nerd: ik zie het al we moeten even een reset doen op de transfluxgenerator omdat de dubbelgetwiste wattefoks zijn ontbundeld, hij moet het over een uurtje weer doen
iOS developer
Klinkt een beetje als de tegenvariant van de "Bastard Operator From Hell"BikkelZ schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:56:
Het is inderdaad kut dat als je zo'n partij belt en je krijgt een drone aan de lijn dat je al na 10 seconden weet dit wordt niks maar toch het gesprek moet afmaken en dan weer terug moet bellen later.
Schappelijke helpdesks heb je ... ik kom meestal tegen eenBikkelZ schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:56:
"Maar dat kan niet meneer." ..
"Errrr ik heb het hier in m'n handen"
"Ja maar toch kan het niet meneer .. het script zegt dat we alleen type x en y uitleveren"
"Mooi .. maar het apparaat is ook niet van jullie"
"Owhh .. nouja dan is het ook niet gesupport" ..
"errr jullie leveren toch een generieke dienst .. die dienst doet het niet"
"Maar hoe weet u dat dan .. want uw device supporten wij niet .. dus wij bepalen dat u niet kunt bepalen dat de dienst het niet doet" ...
en dat is zo ongeveer het moment dat er iets knapt
Jij belt rechtstreeks naar de derdelijnssupport?BikkelZ schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:56:
Op een gegeven moment kan je jezelf toch gewoon langs de eerste lijnssupport bluffen?
Er was toch een code daarvoor?Ealanrian schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:18:
Op een gegeven moment kan je jezelf toch gewoon langs de eerste lijnssupport bluffen?
Ik denk dat ze de echte bikkels af en toe een keer bijprikken bij eerste lijns om de queue weg te buffelen. Vroeger ook nog support gedaan voor Planet Internet. Ik wist dat ik weg moest toen ik al twee uur eerste lijns gesprekken af aan het handelen was en toch niet door had dat het geen calls waren waar een eerste lijner niet uit kwam en maar zonder vooraankondiging zo direct naar tweede lijn doorgeflikkerd had. Wat een bedroevend niveau tegen het einde. Maar de SLA's werden gehaald en dus de bonussen gecasht.Robicide schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:11:
[...]
Jij belt rechtstreeks naar de derdelijnssupport?
[ Voor 5% gewijzigd door BikkelZ op 03-06-2016 14:27 ]
iOS developer
Dit is juist al de nieuwe partij omdat de vorige niet wilde/kon helpen.Voutloos schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:36:
Of na 3x altijd switchen. Misschien is de nieuwe partij op zelfde manier ruk, maar van je huidige is t een zekerheidje.
Bij mijn vorige provider had ik in het begin een direct nummer van iemand met technische kennis, maar die is toen weggegaan. Helaas.BikkelZ schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:56:
Meest frustrerende vind ik dat ik elke keer weer een ander persoon spreek, die de zelfde vragen stelt, ... wordt blijkbaar niet in hun systeem opgeslagen?! En nu gaf ik dus aan dat de oplossing van de begin deze week niet werkte, worden wéér de zelfde vragen gesteld. Ergens snap ik best dat het soms zo gaat, maar het blijft frustrerend. Vooral omdat je altijd door dit soort hoepels moet springen wanneer je een probleem hebt en je al niet zo blij bent.
Vandaag was het via Twitter, omdat ik op mijn werk zit. Ik had gehoopt dat een “de oplossing werkte niet” voldoende was; aangezien ik dinsdag ook contact hier over heb gehad. Maar niet dus.Ealanrian schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:18:
[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 03-06-2016 14:32 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mjah ik heb meestal al zelf wel een aardig beeld van waar het probleem nog kan zitten.
Maarja .. protocol .. krijg je weer van die dingen als "ohh meneer dan sturen we toch een nieuwe simkaart op"
Ja leuk fijn en aardig .. maar dat gaat mijn probleem niet verhelpen ... "dat weet u niet .. wacht nou maar af .. u krijgt hem binnen een week .. en als het een week daarna het nog niet doet ..."
Dan zit ik onderhand bij een andere provider schat .. come on.
Maarja .. protocol .. krijg je weer van die dingen als "ohh meneer dan sturen we toch een nieuwe simkaart op"
Ja leuk fijn en aardig .. maar dat gaat mijn probleem niet verhelpen ... "dat weet u niet .. wacht nou maar af .. u krijgt hem binnen een week .. en als het een week daarna het nog niet doet ..."
Dan zit ik onderhand bij een andere provider schat .. come on.
Yesh! Ik was wel vergeten dat 't een XKCD-comic was. Maar da's nog beter
Google's Self-Driving Cars Now Know When To Honk.
Heeft de machinelearning nu plaatjes van decolledingesen ontdekt ?
Heeft de machinelearning nu plaatjes van decolledingesen ontdekt ?
Scott Hanselman heeft ook eens een post gewijd aan een codeword voor als je met een helpdesk belt: http://www.hanselman.com/...pportSecretHandshake.aspx . De XKCD kon ik dan weer niet.
FizzBin! Dat was 'm!RobertMe schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:08:
Scott Hanselman heeft ook eens een post gewijd aan een codeword voor als je met een helpdesk belt: http://www.hanselman.com/...pportSecretHandshake.aspx . De XKCD kon ik dan weer niet.
Nee, shibboleet is veel beter.
Wat ook gewoon helpt is om zelf te vragen: "Heb je niet iemand die geen draaiboek volgt?".
Altijd handig als je van een wat groter bedrijf bent
Mja 9 van de 10x vertel ik gewoon al wat ik heb gedaan en dan word ik toch al doorverbonden omdat ze het niet meer snappen. Laten we ook eerlijk zijn, veel mensen die de support bellen die zijn digibeet. Helemaal niet erg als er dan draaiboekjes opgelezen worden.
Wat ook gewoon helpt is om zelf te vragen: "Heb je niet iemand die geen draaiboek volgt?".
Altijd handig als je van een wat groter bedrijf bent
Mja 9 van de 10x vertel ik gewoon al wat ik heb gedaan en dan word ik toch al doorverbonden omdat ze het niet meer snappen. Laten we ook eerlijk zijn, veel mensen die de support bellen die zijn digibeet. Helemaal niet erg als er dan draaiboekjes opgelezen worden.
Goedemorgen iedereen!
Jij bent ook weer vroeg wakker zo te zienazerty schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 05:43:
Goedemorgen iedereen!
Ik ken Antwerpen alleen maar van te gaan shoppen op de Meir en me meestal dat direct beklagen omdat ik weer zo stom was om op een zaterdag te gaan...Styxxy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:15:
[...]
Ik kan bevestigen dat in Antwerpen wonen leuk is!![]()
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Junk Free June, dus in ieder geval voor de maand Juni?ElkeBxl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 05:57:
[...]
Jij bent ook weer vroeg wakker zo te zienHoe lang ga je gekkie zonder koffie zetten?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Heeeeel langElkeBxl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 05:57:
[...]
Jij bent ook weer vroeg wakker zo te zienHoe lang ga je gekkie zonder koffie zetten?
Minimaal.Firesphere schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 06:20:
[...]
Junk Free June, dus in ieder geval voor de maand Juni?
[ Voor 93% gewijzigd door azerty op 04-06-2016 07:08 ]
Blijft handig dat de KLM z'n lot verbonden heeft aan die echte Fransen .. staken met het EK .. voor iets waar de KLMérs al lang mee akkoord zijn om te zorgen dat de tent uberhaupt nog blijft bestaan.
Achja.
Meir en zaterdag = no goElkeBxl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 05:57:
[...]
Ik ken Antwerpen alleen maar van te gaan shoppen op de Meir en me meestal dat direct beklagen omdat ik weer zo stom was om op een zaterdag te gaan...Ooit wel de voetgangerstunnel doorgelopen, grote markt enzo bezocht maar meer dan daguistapje was het niet (en kan je een stad zoals Antwerpen wel op een dagje verkennen?)
Antwerpen kan je oppervlakkig verkennen op een dag, maar dan heb je niet echt iets bezocht. Op 2-3 dagen kan je wel alles doen. Bv Rubenshuis (vlak aan de Meir
Mooie muis! Goeie keus imo, erg fijn in de hand.Mercatres schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:59:
Nieuwe muis: Logitech M500 :3
Goedemorgen iedereen!
Inderdaad, da's nog even wennen. Scrollde net naar beneden (in [i]Borg[/mode] (no resistance)), en probeerde terug naar boven te gaan met m'n Home-button, werkt niet.gekkie schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:13:
En hieper de pieper scroll.
Wel heel fijne muis verder, ligt zeker goed in de hand.
Af en toe wel lekker om er eens een flinke zwieper aan te gevenMercatres schreef op zondag 05 juni 2016 @ 14:31:
[...]
Inderdaad, da's nog even wennen. Scrollde net naar beneden (in [i]Borg[/mode] (no resistance)), en probeerde terug naar boven te gaan met m'n Home-button, werkt niet.
Wel heel fijne muis verder, ligt zeker goed in de hand.
Goedemorgen iedereen!
Goeiemorgen
Ik was nogal vroeg op het werk, dat is niet van mijn gewoonte
Na een weekend met 2 BBQ's, heb ik weinig zin in te werken...
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik heb ook geen zin meer in werken voorlopigElkeBxl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:52:
GoeiemorgenIk was nogal vroeg op het werk, dat is niet van mijn gewoonte
Na een weekend met 2 BBQ's, heb ik weinig zin in te werken...
* azerty heeft heel de nacht de laatste bugs uit zijn thesis software proberen te halen

Dat is niet gelukt?azerty schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:01:
[...]
Ik heb ook geen zin meer in werken voorlopig
* azerty heeft heel de nacht de laatste bugs uit zijn thesis software proberen te halen
Ik denk dat wij het zelfde voelen op dit moment. Het was een mooi maar vermoeiend klimweekend in de Harz, al zouden we eerst in de buurt van Koblenz zitten (daar waar Rock Am Ring was). Vandaag maar eens wat prutsen met SPI communicatie
Horecatoernooi gehad in Zwolle, gewoon amateurtoernooitje weet je wel. Alle kroegjes bijna van Zwolle deden mee.
Speel je ineens tegen Ehizibue van PEC Zwolle, speelde mee met een van de kroegjes uit Zwolle.
Sta je dan met je goede gedrag!

[ Voor 8% gewijzigd door Ask! op 06-06-2016 12:15 ]
Toevallig nog iemand uit Groningen die weet wat voor geknal dat net was?
https://twitter.com/vlbvolkel/status/739747371941285888hellum schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:43:
Toevallig nog iemand uit Groningen die weet wat voor geknal dat net was?
Kortom; een F-16 die door de geluidsbarrière gaat, flinke knal inderdaad
[ Voor 14% gewijzigd door TheNephilim op 06-06-2016 15:48 ]
Wel bijzonder. Schijnt van Hoogezand tot in Friesland gehoord te zijn.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik zit echt in het stadscentrum van Groningen, hele pand trilde
Ja, het is echt ander geluid dan de F-16. Ik hoorde het door de telefoon toen het over Veghel vloog.
Ze zijn hier met het dak bezig, we waren even bang dat er een butaanfles plofte
Blijkt gewoon duetje F16's te zijn.
Read the code, write the code, be the code!
Tester nodigazerty schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:01:
[...]
Ik heb ook geen zin meer in werken voorlopig
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic