Verstand?
Ik zag Vader en Doge voorbij komen. Volgens mij in een karma overzicht of zo?
iOS developer
Vader, Doge & Nyan zijn enkel in handen van Zeef, Xav & InspectorBikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:32:
Ik zag Vader en Doge voorbij komen. Volgens mij in een karma overzicht of zo?
Is hier te zien: http://tweakers.net/gallery/
[ Voor 8% gewijzigd door azerty op 01-04-2016 13:34 ]
Of je moet een goed gesprek met je psych hebben.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
- Troll
- Not sure
- WTF!?
- Please...
- Aliens
- Nyan
- Doge
- Vader
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik had Troll al vanaf het begin. Wellicht dat men me heeft leren kennen over de jaren hier?ElkeBxl schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:37:
[...]Die ontbreek ik nu nog
- Troll
- Not sure
- WTF!?
- Please...
- Aliens
- Nyan
- Doge
- Vader
iOS developer
En nu?ElkeBxl schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:37:
[...]Die ontbreek ik nu nog
- Troll
- Not sure
- WTF!?
- Please...
- Aliens
- Nyan
- Doge
- Vader
Enkel de laatste 3 heeft niemand nog, op een paar devs & zeef na... Voorlopig?
Thank you!azerty schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:40:
[...]
En nu?
Enkel de laatste 3 heeft niemand nog, op een paar devs & zeef na... Voorlopig?
[ Voor 5% gewijzigd door ElkeBxl op 01-04-2016 13:40 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
De zes zwart/wtte werden vanaf het begin al aan abo's gegeven.BikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:39:
[...]
Ik had Troll al vanaf het begin. Wellicht dat men me heeft leren kennen over de jaren hier?
Ik heb nooit een abonnement gehad. Denk dat ik gelijk al tot en met "Not sure..." had.azerty schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:40:
[...]
De zes zwart/wtte werden vanaf het begin al aan abo's gegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door BikkelZ op 01-04-2016 13:42 ]
iOS developer
Ah, page refresh en er wordt ineens een heleboel duideljik over de laatste paar posts ...
Read the code, write the code, be the code!
Nou.....het verwatert een beetje....
iOS developer
BikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:42:
[...]
Ik heb nooit een abonnement gehad. Denk dat ik gelijk al tot en met "Not sure..." had.
Zeef's antwoord op wat de extra icons waren voor abo's... Dus ja, daar ging ik van uit.zeef schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:38:
De 6 zwart witte TweakMoticons.
Ah ik zie dat als ik een beetje hard doorspam dat ik weer nieuwe krijg.
iOS developer
Als je een krijgt die je nog niet hebt, dan kun je hem ook gebruiken...BikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:47:
Ah ik zie dat als ik een beetje hard doorspam dat ik weer nieuwe krijg.
Ik heb er 21/24 op dit moment, enkel vader, nyan & doge ontsnappen me (voorlopig) nog
Edit: wie een lijstje post wordt beloond
Edit: met diegene die je dus nog moet

[ Voor 11% gewijzigd door azerty op 01-04-2016 13:55 ]
In dat geval:
* Success
* Troll
* Henk 'm
* Love
* Indruk
* Brofist
* High five!
* Like
* Trout
* Saai
* F*ck
Nodig: al de rest dus
* Success
* Troll
* Henk 'm
* Love
* Indruk
* Brofist
* High five!
* Like
* Trout
* Saai
* F*ck
[ Voor 10% gewijzigd door zezke op 01-04-2016 13:52 ]
zezke schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:51:
In dat geval:
* Success
* Troll
* Henk 'm
* Love
* Indruk
* Brofist
* High five!
* Like
* Trout
* Saai
* F*ck

Shut up and take my money!Ealanrian schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:54:
Beetje bedelen...
Doordat je me een thumbs-up gaf, stond je avatar tussen al die andere notificaties van de TweakMoticons. Dat was best even schrikken
Jij verveelt je zeker? Beetje mijn posthistorie gaan aflopen om alles een gevoel te geven, ik heb me net door alle notificaties geklikt.
Gelukkig is het een rustige middag, nog een paar uurtjes en dan een week vakantie.
Otherside1982 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:12:
[...]
Jij verveelt je zeker? Beetje mijn posthistorie gaan aflopen om alles een gevoel te geven, ik heb me net door alle notificaties geklikt.
Gelukkig is het een rustige middag, nog een paar uurtjes en dan een week vakantie.
Wees blij dat ik geen pasfoto heb ingesteld als profielfotoBv202 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:11:
[...]
Doordat je me een thumbs-up gaf, stond je avatar tussen al die andere notificaties van de TweakMoticons. Dat was best even schrikken
Lekker op de bank
Kunnen jullie me ook helpen mijn collectie te voltooien?
Zoiets ? ik heb ze ook nog lang niet allemaal hoorBv202 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:17:
[...]
Kunnen jullie me ook helpen mijn collectie te voltooien?
Bedankt, ik zou er een aantal nieuwe moeten hebben nu, maar ze staan nog niet in de lijst_trickster_ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:18:
[...]
Zoiets ? ik heb ze ook nog lang niet allemaal hoor
Leuk man die shit.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Afgezien van Rainbow Dash... what's the point?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
WTF ben jij nog wakker? Maar ik denk niet echt dat er een punt is behalve mensen bans geven voor bedelen...Firesphere schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:58:
Afgezien van Rainbow Dash... what's the point?
Hmmm iedereen helemaal dol gespamd geen nieuwe icons.
Wat De Funk?
Wat De Funk?
iOS developer
TeamCity Nyan ziet er ook goed uit https://twitter.com/teamcity/status/715849027095564288
Damm, een crisis taskforce. Dan ben je eigenlijk al te laat toch?Rutix schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:41:
yay! We zitten al een aantal maanden in een crisis taskforce voor een klantnu draait alles al 2 maanden stabiel! Voelt wel goed als je met zo'n grote groep mensen zit en je hebt echt vordering geboekt.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
je krijgt de icons als je ze zelf gespamd krijgt, niet van jou gespamBikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:02:
Hmmm iedereen helemaal dol gespamd geen nieuwe icons.
Wat De Funk?
Grrr, de recruiters zijn de laatste tijd wel weer erg actief. Af en toe een inmail o.i.d. vind ik niet zo erg. Maar ik ben nu de laatste tijd al weer meerdere malen op mijn werk gebeld, en nu heb ik net een gemist gesprek op mijn mobiel, waar het nummer van een recruitment bureau lijkt te zijn
. Ben wel weer benieuwd waar die dan mijn nummer vandaan hebben.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik herken dit inderdaad. Na een rustige periode heb ik deze week ook al 2 recruiters die je gewoon op het nummer van de zaak bellen...Woy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:08:
Grrr, de recruiters zijn de laatste tijd wel weer erg actief. Af en toe een inmail o.i.d. vind ik niet zo erg. Maar ik ben nu de laatste tijd al weer meerdere malen op mijn werk gebeld, en nu heb ik net een gemist gesprek op mijn mobiel, waar het nummer van een recruitment bureau lijkt te zijn. Ben wel weer benieuwd waar die dan mijn nummer vandaan hebben.
Waar ze het lef vandaan halen...
Die WTF die iemand je gaf heb ik nog niet. Kan iemand mij die cadeau doen?
Welke WTF?Bv202 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:35:
[...]
Die WTF die iemand je gaf heb ik nog niet. Kan iemand mij die cadeau doen?
Mercikes voor de Vader
Nu nog die andere 2
Ik kan ze pas geven als ik ze zelf krijg
De devvers & zeef doen erom, en geven ze echt maar mondjesmaat vrij
Tuurlijk, mooie hype houdenazerty schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:45:
[...]
Ik kan ze pas geven als ik ze zelf krijg
De devvers & zeef doen erom, en geven ze echt maar mondjesmaat vrij
Ik hoop enigszins dat ze er wat achter houden gewoon om te fucken
Je hoort bij de mensen die er niet bij horen en hoor je er dus toch bijHuHu schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:48:
Ik sta op 10/24, hoor ik er nog bij?
HuHu schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:48:

Volgens mij is deze hele actie gewoon een verkapte load test
Ik op 12/24, maar snappen doe ik het nog steeds niet. Hele dag edge cases debuggen, yay.HuHu schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:48:
Je gifje doet lelijk.Mercatres schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:51:
[...]
Ik op 12/24, maar snappen doe ik het nog steeds niet. Hele dag edge cases debuggen, yay.
Als iemand (azerty) je post een ding geeft krijg jij ook toegang om dat ding uit te delen. simpel (20/24)Mercatres schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:51:
[...]
Ik op 12/24, maar snappen doe ik het nog steeds niet. Hele dag edge cases debuggen, yay.
Mercatres schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:51:
[...]

Ik ontken allesHuHu schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:53:
Fuck.
[afbeelding]
Nu moet ik ze één-voor-één wegklikken.
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/ -> markeer alles als gezien
[ Voor 43% gewijzigd door azerty op 01-04-2016 15:55 ]
Shizzle.
Oh, op die fiets.Ealanrian schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:52:
[...]
Als iemand (azerty) je post een ding geeft krijg jij ook toegang om dat ding uit te delen. simpel (20/24)
Ik wist niet dat mijn berichten uit 2015 zo veel emoties bij je opriepen
EN DAT ZEG JE NU PASazerty schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:53:
[...]
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/ -> markeer alles als gezien
[ Voor 35% gewijzigd door HuHu op 01-04-2016 15:56 ]
Is gewoon overzicht van al je posts in dit topic, moet ik niet filterenHuHu schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:56:
[...]
Ik wist niet dat mijn berichten uit 2015 zo veel emoties bij je opriepen.
Als je mijne nou ook eens afvultazerty schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:57:
[...]
Is gewoon overzicht van al je posts in dit topic, moet ik niet filteren
Hoewel ik het een redelijk leuke grap vind, skip ik toch de gehele frontpage maar en overige topics. Het is één grote bende geworden tbh.
Waarom kan je bij sommige posts wel en bij andere niet zo'n ding posten ?
Edit: ow wacht als de posts via dat ajax ding ingeladen wordt dan werkt het niet. Vandaar
Edit: ow wacht als de posts via dat ajax ding ingeladen wordt dan werkt het niet. Vandaar
[ Voor 38% gewijzigd door D-Raven op 01-04-2016 16:03 ]
Waar is de crawler die alle TweakMoticons op iedereen toepast
(moet ze allemaal nog..)
(moet ze allemaal nog..)
Ik kan er maar een paar geven, jij hebt niet genoeg posts in 1 topicytterx schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:08:
Waar is de crawler die alle TweakMoticons op iedereen toepast![]()
(moet ze allemaal nog..)
Tja dat krijg je als je vaak mee leest maar niks post..
Oh, je krijgt ook echt een notificatie per persoon die zijn gevoel over je post uit 
OT: Bijna biertijd
OT: Bijna biertijd

Ah ik zit reeds aan het facepalmbier
Gaarne even emotioneren over dit epistel heren en dames
[ Voor 45% gewijzigd door BikkelZ op 01-04-2016 16:19 ]
iOS developer
Manueel of (deels) geautomatiseerd?BikkelZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:18:
Ah ik zit reeds aan het facepalmbier
Lekker lomp van Ziggo. Mailtjes de deur uit sturen dat iedereen's snelheid is verhoogd van 120 Mbit naar 150 Mbit, maar als je dan de klantenservice belt om te informeren waarom dit in de praktijk nog niet zo blijkt te zijn krijg je een bandje te horen die zegt dat de snelheidsverhoging wegens een storing nog niet is toegepast. Dan stuur je toch ook die mailtjes niet de deur uit lijkt me?
Zijn dat niet gewoon 2 verschillende afdelingen? De ene moest een mailtje sturen, de andere moest de snelheid omhoog schroeven.Avalaxy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:23:
Lekker lomp van Ziggo. Mailtjes de deur uit sturen dat iedereen's snelheid is verhoogd van 120 Mbit naar 150 Mbit, maar als je dan de klantenservice belt om te informeren waarom dit in de praktijk nog niet zo blijkt te zijn krijg je een bandje te horen die zegt dat de snelheidsverhoging wegens een storing nog niet is toegepast. Dan stuur je toch ook die mailtjes niet de deur uit lijkt me?

Wat een emotionele bende hier zeg. Weer 10+ notificatiedingenshit weg moeten klikken. Lijkt wel het fucking viva-forum.
Hoe kan je snel zien welke je nog mist ?
Wat hier staat: http://tweakers.net/gallery/ vergelijken met wat je iemand kan geven.D-Raven schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:34:
Hoe kan je snel zien welke je nog mist ?
Er is niet echt een per user overzicht volgens mij. Dat zou het net even af maken.
Haha, ja dat is dus precies waar ik geen zin in hadytterx schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:40:
[...]
Wat hier staat: http://tweakers.net/gallery/ vergelijken met wat je iemand kan geven.
Er is niet echt een per user overzicht volgens mij. Dat zou het net even af maken.
Een per user overzicht is inderdaad waar ik op hoopte.
Edit: :flip: you to @Console !
[ Voor 4% gewijzigd door D-Raven op 01-04-2016 16:42 ]
Ik kan de volgenden geven,
Henk 'm
Love
Indruk
Brofist
High five!
Like
Trout
Saai
F*ck
Als je wat wilt hebben vraag maar raak.
Henk 'm
Love
Indruk
Brofist
High five!
Like
Trout
Saai
F*ck
Als je wat wilt hebben vraag maar raak.
Ik heb overigens nog nodig:
- Troll
- WTF!?
- Please
- Watch-out
- Raptor
- Doge
- Nyan
[ Voor 9% gewijzigd door ytterx op 01-04-2016 17:10 ]
Same hereytterx schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:44:
Ik heb overigens nog nodig:De laatste 2 zullen wel niet zo snel verspreiden..
- Troll
- WTF!?
- Please
- Watch-out
- Rapture
- Doge
- Nyan
Zeg er is al een ruiltopic!
* F.West98 was al wat aan het prutsen met custom AJAX requests maar dat hebben ze goed afgeschermd volgens mij
* F.West98 was al wat aan het prutsen met custom AJAX requests maar dat hebben ze goed afgeschermd volgens mij
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Waarom heb je custom ajax requests nodig?F.West98 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:45:
Om de Doge te geven aan mensen 
* F.West98 rent

* F.West98 rent
Hoe kan een ajax request custom zijn ?F.West98 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:45:
Geen id��
Lekker op de bank
Beetje zeggen dat er een ruil topic is, waar dan?? (Ja ik ben luiF.West98 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:45:
HK, kun je waarschijnlijk niet inytterx schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:54:
[...]
Beetje zeggen dat er een ruil topic is, waar dan?? (Ja ik ben lui)
Nouja... Beetje in Postman prutsen om hand-crafted emotions te geven ipv de browser dat te laten doen. Oh well.
@azerty: wat doe je met je tijd man?! 67 notificaties...
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal manueel gedaan heb?F.West98 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:57:
[...]
Nouja... Beetje in Postman prutsen om hand-crafted emotions te geven ipv de browser dat te laten doen. Oh well.
@azerty: wat doe je met je tijd man?! 67 notificaties...
Edit:
Wees blij:
Edit edit:
Je kunt eigenlijk ook niet klagen:
[ Voor 17% gewijzigd door azerty op 01-04-2016 17:06 ]
Dat soort dingen vind ik in Fiddler handiger, dan kun je gewoon een request replayen en properties aanpassenF.West98 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:57:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mmm, ik heb nog nooit de luxe gehad om bij een bedrijf te werken dat slim genoeg was om geen deadlines op kwartaal einde te plannen.En dus is er altijd stress in maart, juni, september en december. Maar als je je klanten informeert dat je klaar bent, dan heb je de deadline toch gehaald, toch?Avalaxy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:23:
When life gives you lemons, start a battery factory
Heh, ik opende vanochtend eerst nietsvermoedend een e-mailbericht, zat even te denken wat al die schedels bij berichten waren - aha, 1 april natuurlijk. En natuurlijk is het Henk (ja dat is moeilijk te zien in 2D en als je nog niet goed wakker bent).
Verder post ik nu helemaal niet omdat ik nog met de standaardset zit en ook meer emoticons wil kunnen uitdelen
(wilde ik vanochtend ook al niet doen maar toen was azerty al bezig en die krijgt hier natuurlijk alle aandacht
)
Verder post ik nu helemaal niet omdat ik nog met de standaardset zit en ook meer emoticons wil kunnen uitdelen
Ik zie de notificatie's voorbij komen. Wel grappig om die oude comments terug te lezen
Je was in ieder geval niet de enige, ik dacht eerst ook dat het schedels waren.Chris7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 17:36:
Heh, ik opende vanochtend eerst nietsvermoedend een e-mailbericht, zat even te denken wat al die schedels bij berichten waren - aha, 1 april natuurlijk. En natuurlijk is het Henk (ja dat is moeilijk te zien in 2D en als je nog niet goed wakker bent).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic