.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nouja, gezien het grote aantal deelnemers is de kans dat je wint ook weer niet heel erg hoog hèCreepy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
[...]
1 van de nadelen van crew zijn: niet mee mogen doen met dit soort acties...
10 prijzen, 5.189 deelnemers (waarvan ik niet kan zien hoeveel 'nee' stemmers) is nog geen verkeerde kans. in ieder geval beter dan bij de postcode loterij.TheNephilim schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:35:
[...]
Nouja, gezien het grote aantal deelnemers is de kans dat je wint ook weer niet heel erg hoog hè
http://www.postcodeloterij.nl/Prijzen/Winkans.htm"De kans op een prijs in de PostcodeKanjer van december 2014 (met een totale KanjerPrijzenpot van 49,7 miljoen euro), de bekendste en grootste prijs van de Nationale Postcode Loterij, was 1 op 1.929."
[ Voor 4% gewijzigd door markvt op 18-12-2015 10:40 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Creepy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
[...]
Hmmm, eerder stond er het aantal stemmers onder inderdaad. Ik dat dat nu niet meer, jij wel? Anyway, dat is dan nog 1 op 5000, want één prijs per dag.markvt schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:40:
[...]
10 prijzen, 5.189 deelnemers (waarvan ik niet kan zien hoeveel 'nee' stemmers) is nog geen verkeerde kans.
Bij mijn actie waren het 10 prijzen met 5189 deelnemers. Dan kom je op 1 op de 519.TheNephilim schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:45:
[...]
Hmmm, eerder stond er het aantal stemmers onder inderdaad. Ik dat dat nu niet meer, jij wel? Anyway, dat is dan nog 1 op 5000, want één prijs per dag.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Nou ik zal wel iets gemist hebben ofzomarkvt schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:48:
[...]
Bij mijn actie waren het 10 prijzen met 5189 deelnemers. Dan kom je op 1 op de 519.

---
Anyway, bijna weekend!

Dat dacht ik ook met de tweakers sinterklaas actie, maar heb toch een TPLINK P5 gewonnen =DTheNephilim schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:35:
[...]
Nouja, gezien het grote aantal deelnemers is de kans dat je wint ook weer niet heel erg hoog hè
1 van de voordelen: t.net kerstpakketgadget \o/Creepy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Aan wie jaloers zou zijn: geen nood, ik werk geregeld altijd tijdens mijn vakanties (néén hoor, niet de volledige vakantie... zooooooo idioot ben ik nu ook weer niet

uhm... als je werkt krijg je wel betaald toch... of zit je te werken tijdens je vakantie uren? in dat laatste geval: ben jeedeboeck schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:02:
/me edeboeck out for the holidays... work, see you next year!![]()
Aan wie jaloers zou zijn: geen nood, ik werk geregeld altijd tijdens mijn vakanties (néén hoor, niet de volledige vakantie... zooooooo idioot ben ik nu ook weer niet)... dus van dat voornemen hierboven zal niet veel in huis komen
![]()
![]()

Haha, in dat geval: benLaurens-R schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:12:
[...]uhm... als je werkt krijg je wel betaald toch... of zit je te werken tijdens je vakantie uren? in dat laatste geval: benofzo?

Verklaring: ik geef les, dus we hebben echt wel veel vakantiedagen... anderzijds: toen ik nog in de privé zat, was vakantie over het algemeen écht vakantie... hier heb ik op 13 jaar nog geen enkele vakantie *niet* gewerkt.
Voor alle duidelijkheid: je hoort mij daar niet over klagen... alleen neem ik mij telkens weer voor om eens "echt" vakantie te nemen (en dus geen klop te doen

Mijn vriendin werkt in het (hoger)onderwijs. Het is daar gewoon noodzakelijk om in vakanties te werken. Naast de 45 urige werkweek....Laurens-R schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:12:
[...]
uhm... als je werkt krijg je wel betaald toch... of zit je te werken tijdens je vakantie uren? in dat laatste geval: ben jeofzo?
Ah ok... Ieder z'n ding in dat gevaledeboeck schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:18:
[...]
Haha, in dat geval: ben
Verklaring: ik geef les, dus we hebben echt wel veel vakantiedagen... anderzijds: toen ik nog in de privé zat, was vakantie over het algemeen écht vakantie... hier heb ik op 13 jaar nog geen enkele vakantie *niet* gewerkt.
Voor alle duidelijkheid: je hoort mij daar niet over klagen... alleen neem ik mij telkens weer voor om eens "echt" vakantie te nemen (en dus geen klop te doen), maar dat komt er nooit van
![]()
Misschien kan je proberen normaal veel overuren te draaien (al dan niet onbetaald)... dan ben je echt wel toe aan vakantie. Doe ik ook altijd; al dan niet onbedoeld

Euhm, ik werk nu al ongeveer 50 uur per week... dat lijkt mij al "normaal veel overuren", niet?Laurens-R schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:25:
[...]
Ah ok... Ieder z'n ding in dat geval
Misschien kan je proberen normaal veel overuren te draaien (al dan niet onbetaald)... dan ben je echt wel toe aan vakantie. Doe ik ook altijd; al dan niet onbedoeldwerkt wel in ieder geval: ik heb nooit de behoefte om te werken in m'n vakantie
ok, heb vroeger enkele jaren aan een stuk weken van 70-100u gedraaid, maar daar wil ik liever écht niet meer naartoe
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Als het nu stopt, dan zou dat weleens een medetweaker kunnen zijnFiresphere schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:48:
Ik heb geen idee wie, maar er zit hier iemand te whatsappen, maar met het geluid op vol aan. Flikker eens een eind op man, zet je geluid uit op kantoor.
* edeboeck neemt een biertje watertje en kijkt naar het gevecht dat ontstaat

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
We are shaping the future
.oisyn schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:49:
[...]
1 van de voordelen: t.net kerstpakketgadget \o/

Hopen dat die vandaag binnenkomt..........
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
https://fgheysels.github.io/
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Kan ik in alle rust doorwerkenVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:07:
Alsof niet de halve maatschappij een weekje of wat op zijn kont ligt...
hier niet hoor, ik zei 3 site launches en 2 vergadering staan voor komende week. En dat is nog maar tot woensdag.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:07:
Driving a cadillac in a fool's parade.
Lijkt me inderdaad niet heel bijzonder.kwaakvaak_v2 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:11:
tja.. ik verwacht niet dat het veel anders is dan bij een andere dev-club.
Helaas zit mijn baas dus aan de verkeerde kant van de maatschappijVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:07:
Maar goed, het is dan wel weer over interessante onderwerpen
Was de coffee corner alweer kwijt uit mijn active topics...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Dubbel profijt dus.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

* RayNbow leest email.
...van alleen een toetsenbordcover.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Issue-shooter zelf schrijven heb ik geen zin in. Bah, haat aan dit soort gedonder.
Heb van 1 uur tot uurtje of 7 geslapen, en ik zou nu zo weer kunnen slapen.
Haat aan ziek zijn!
betterskipRyur schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:57:
Pff.. vandaag ziek naar huis gegaan (op de dag van de kerstborrel).
Heb van 1 uur tot uurtje of 7 geslapen, en ik zou nu zo weer kunnen slapen.
Haat aan ziek zijn!
Enkel nog de cron instellen om te vernieuwen, en dan heb ik vanaf nu gemakkelijk gratis certificaten
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dat niet getest. Heb gewoon de manuele generatie gedaan (nu ja, commandline, zonder verder nodige interactie), en gewoon in nginx de paden van de certificaten aangepast naar de locatie waar ze opgeslagen worden... Nu gewoon elke maand een cron draaien die nieuwe maakt & nginx reload.F.West98 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 02:03:
Ik wacht eigenlijk nog op betere integratie/compatibiliteit met IIS. Dat schijnt nog heel erg buggy te zijn.
Kan je niet iets gelijkaardigs doen met IIS? Dus de certs aanmaken in de standaarddir, IIS aanpassen zodat ze naar die certs wijzen en dan IIS herladen?
* azerty zet koffie, chocomelk & ontbijtkoeken klaar voor de gegadigden
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
IntelliJ crasht. Fijn, kan ik weer van begin af aan al m'n projecten initialiseren en alle zooi als plugins etc. installeren

[ Voor 91% gewijzigd door Firesphere op 19-12-2015 11:36 ]

En nu kan ik geen interpreters of compilers meer instellen. Laat staan een debugger. Dafuq?
Reboot joh, reboot to the rescue.Firesphere schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:54:
ARGH
En nu kan ik geen interpreters of compilers meer instellen. Laat staan een debugger. Dafuq?
Nope, helaas, het is de indexer die niet goed met grote projecten om kan gaan en ondertussen al bijna een uur bezig is

Het weekend kon niet beter beginnen

Nog steeds niets terug gehoord

We are shaping the future
Verwijderd
Controleer voor de zekerheid maar even of je niet toevallig verzekerd bent voor nevenschade.HMS schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:02:
Fuck, werd gisteren wakker en kwam tot de conclusie dat er een stop uitgeknald was 's nachts. Blijkt nu dat de koelkast/diepvries is overleden (ik vermoed kortsluiting in de motor, alle lampjes en dingen doen het nog wel) en hoogstwaarschijnlijk 1 van mijn beeldschermen heeft meegenomen.
Hoe oud was de koelkast?
Veel eten ook bedorven?HMS schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:02:
Fuck, werd gisteren wakker en kwam tot de conclusie dat er een stop uitgeknald was 's nachts. Blijkt nu dat de koelkast/diepvries is overleden (ik vermoed kortsluiting in de motor, alle lampjes en dingen doen het nog wel) en hoogstwaarschijnlijk 1 van mijn beeldschermen heeft meegenomen.
Nothing to see here!
Koelkast was nog geen jaar oud, gebeld met de winkel en er was vandaag ook al een monteur langs geweest die een diagnose heeft gedaan. Het lijkt erop dat de aansturing van de compressor het niet doet, dus de elektronica moet vervangen worden. Beetje jammer, maar wel mooi dat dezelfde dag nog iemand langs komt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:44:
[...]
Controleer voor de zekerheid maar even of je niet toevallig verzekerd bent voor nevenschade.
Hoe oud was de koelkast?
Nevenschade, tja de monitor was ook alweer 7 jaar oud (mijn trusty Dell WFP2408) dus om dat bij de verzekering te claimen is beetje zinloos. Ik zat stiekem toch al aan vervanging te denken, meer pixels (4K) en groter (27+ inch), dus dat moet dan maar even in de versnelling
Nee, gelukkig had ik nog een tafelkoelkast staan waar het meeste eten in kan. Diepvries maar naar mijn ouders gebracht waar het ligt tot de boel weer werkt. Alleen wel lastig om morgen genoeg bier koud te krijgen voor een feestje
[ Voor 12% gewijzigd door HMS op 19-12-2015 22:37 ]
Dat was precies mijn plan inderdaad. Alleen nog even morgen wat ijs regelenFiresphere schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:39:
Grote bak met water, zoveel mogelijk ijsklontjes er bij gooien, zout er overheen, en je bier is met een klein half uurtje ijskoud
De meeste supermarkten hebben (ja echt) ijsklontjes te koop.HMS schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:40:
[...]
Dat was precies mijn plan inderdaad. Alleen nog even morgen wat ijs regelen.
En anders, loop de supermarkt binnen en vraag om een vuilniszak vol met afval-ijs uit de vriezers. Dat moet ook wel lukken.
Andere optie is snackbar of viszaak, daar hebben ze ook vaak bakken met ijsbrokken staan om het eten in de vitrine koud te houden. Voor een paar euro heb je een vuilniszak vol met ijs.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Youtube versie, zonder dat Sanoma gezeik. En met embedding
Meh, CEO van CloudFlare vindt mijn idee niet goed
42 fouten in het groot dictee. Ik ben Douglas Adams.
[ Voor 26% gewijzigd door Firesphere op 20-12-2015 01:03 ]
21Firesphere schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:53:
42 fouten in het groot dictee. Ik ben Douglas Adams.
* azerty zet koffie, thee & chocolademelk klaar voor de gegadigden
Ik heb brownies gemaakt!azerty schreef op zondag 20 december 2015 @ 08:08:
Goedemorgen iedereen!
* azerty zet koffie, thee & chocolademelk klaar voor de gegadigden
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Krijg ik eentje?ElkeBxl schreef op zondag 20 december 2015 @ 08:55:
[...]
Ik heb brownies gemaakt!Omnomnomnomnom....

Aan mijn antwoord wordt 3x gerefereerd met "Like Firesphere says, here's a working example". En mijn reactie is -2. * Firesphere mist de logica even
Nu nog maar -1Firesphere schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:30:
Ik geef ook eens een antwoord op StackOverflow hoor
Aan mijn antwoord wordt 3x gerefereerd met "Like Firesphere says, here's a working example". En mijn reactie is -2. * Firesphere mist de logica even
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ach, op zich hecht ik geen waarde aan die scores, maar je ziet het overal zo veel gebeuren, dat er gewoon mensen op alles reageren met -1.
Ook op Reddit heb ik zo'n stalker die al mijn posts een -1 geeft, ongeacht wat er staat.

Nee hoorFiresphere schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:02:
Zijn jullie nu allemaal mijn posts op SO aan het opzoeken en +1 geven?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik hecht ook weinig waarde op SO aan scores maar ik vind het altijd wel leuk als ik na 6 maanden nog een +1 krijg, wat meestal in houd dat ik iemand na een lange tijd ook geholpen heb met het antwoordFiresphere schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:56:
[...]
Ach, op zich hecht ik geen waarde aan die scores, maar je ziet het overal zo veel gebeuren, dat er gewoon mensen op alles reageren met -1.
Ook op Reddit heb ik zo'n stalker die al mijn posts een -1 geeft, ongeacht wat er staat.
Nothing to see here!
Er worden allicht meer mensen geholpen, maar de meeste laten geen +1 achter. Op zich fijn dat de community van SO open is (itt het oude ExpertsExchange waar ze probeerden een account door je strot te drukken), maar er zijn helaas veel mensen die niets terug geven aan de community. Of de community enkel als vraagbaak gebruiken en na het ontvangen van een antwoord weer vertrekken...Rutix schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:39:
[...]
Ik hecht ook weinig waarde op SO aan scores maar ik vind het altijd wel leuk als ik na 6 maanden nog een +1 krijg, wat meestal in houd dat ik iemand na een lange tijd ook geholpen heb met het antwoord
Zelf ben ik altijd ingelogd op SO en als ik geholpen ben met een antwoord strooi ik wat +1tjes rond. Zowel de vraagsteller (als de vraag goed is opgezet) als de correcte antwoorden kunnen een +1 krijgen
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Al is dat wss van voor jouw tijd...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Gewoon een paar vragen reviewen dan krijg je wel genoeg scoreF.West98 schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:09:
Ik kan geen +1'tjes strooien omdat ik nog te weinig score heb
Nothing to see here!
* azerty zet koffie klaar voor de vroege vogels
Goeiemorgenazerty schreef op maandag 21 december 2015 @ 04:59:
Goedemorgen!
* azerty zet koffie klaar voor de vroege vogels
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik heb er nog liggen... Come and get it
Let maar op, straks kom ik morgenavond nog langs
Nothing to see here!
I'm not scaredazerty schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:17:
[...]
Let maar op, straks kom ik morgenavond nog langs
Ja inderdaad, het was veel makkelijker om mij tussen het verkeer te wringen met de fietsRutix schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:42:
Goedemorgen! Zo wat lekker rustig op de weg :+! Veel mensen hebben al vakantie en dat merk je
Waarom?
Wie weetElkeBxl schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:03:
[...]
Waarom?Van plan om eens naar Brussel af te zakken?

Kan ik tenminste fatsoenlijk zitten
Ik heb altijd een vaste zitplaats.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Het is vrij gebruikelijk op stack overflow (SO) dat wanneer je een antwoord post dat niet 1:1 kan worden geïmplementeerd, je zo'n beetje met een -3 score wordt weggestemd. Daarom blijft SO ook zo groot: de meeste mensen leren er helemaal niks van, ze knippen & plakken gewoon en zijn blij dat het min of meer het gewenste resultaat geeft.Firesphere schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:30:
Ik geef ook eens een antwoord op StackOverflow hoor

En volgend jaar ben ik weer actief hier... ik heb het de afgelopen maanden super druk gehad met veel leuke uitdagingen dus vandaar
Met de terugkerende onderwerpen hier heb je niks gemist. Volgende punt op de agenda:Douweegbertje schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:44:
Mensen, alvast fijne dagen gewenst!
[afbeelding]
En volgend jaar ben ik weer actief hier... ik heb het de afgelopen maanden super druk gehad met veel leuke uitdagingen dus vandaar![]()
PHP is kut
Ik gebruik altijd een kut boortje in mijn PHP code, scheelt een hoop gekut met de hand.GeertJam schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:57:
[...]
Met de terugkerende onderwerpen hier heb je niks gemist. Volgende punt op de agenda:
PHP is kut

Hier is het ook heel kalm. Meeste collegae zitten ook al in vakantiestemming.Ealanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:27:
Lekker rustig hier vandaag. Maar dat kut boortje lijkt nog behoorlijk handmatig...
Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook half in zit. Zondag op weg naar Hamburg voor een paar dagen en daar dus wat voor aan het voor bereiden. Terwijl ik nog wat test werk doe en wacht op een emailMercatres schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:34:
[...]
Hier is het ook heel kalm. Meeste collegae zitten ook al in vakantiestemming.
Zelfde hier. Ik had het wel rustiger verwacht maar nu is het wat té rustig... Het begint verdacht te worden...Mercatres schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:34:
[...]
Hier is het ook heel kalm. Meeste collegae zitten ook al in vakantiestemming.
Tjah, ik mijn deel van de ICT sector is het einde van het jaar eigenlijk altijd druk. Komende jaarovergangen binnen de klantengroep, nieuwe standaarden en regelgeving om te implementeren e.d.Ealanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:39:
[...]
Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook half in zit. Zondag op weg naar Hamburg voor een paar dagen en daar dus wat voor aan het voor bereiden. Terwijl ik nog wat test werk doe en wacht op een email
Het meeste (zwaarste) werk is al achter de rug, maar vakantie komt ergens na de 1e helft van januari wel weer.
Ik ben nog half ziekEalanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:27:
Lekker rustig hier vandaag. Maar dat kut boortje lijkt nog behoorlijk handmatig...
Dit weekend weinig meegekregen, bijna continu geslapen.
Morgen denk ik maar weer proberen om nog even te werken (en mijn kerstpakket op te halen, zouden wij vrijdag krijgen, maar toen was ik al ziek naar huis gegaan).
Morgen & woensdag nog werken en dan pas weer 4 januari!
[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 21-12-2015 13:49 ]
Read the code, write the code, be the code!
Iedereen wil zeker voor het eind van het jaar nog een nieuwe website online?Firesphere schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:23:
Het is hier juist verschrikkelijk irritant druk en chaotisch en herrie.
Ealanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:30:
[...]
Iedereen wil zeker voor het eind van het jaar nog een nieuwe website online?
hier wel... net site nummer 3 klaar gezet.. Gelukkig morgen maar eentjeEalanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:30:
[...]
Iedereen wil zeker voor het eind van het jaar nog een nieuwe website online?
Congress? (Niet dat er veel andere dingen te doen zijn dan in Hamburg, maar goedEalanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:39:
[...]
Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook half in zit. Zondag op weg naar Hamburg voor een paar dagen en daar dus wat voor aan het voor bereiden. Terwijl ik nog wat test werk doe en wacht op een email
[ Voor 10% gewijzigd door Mercatres op 21-12-2015 16:03 ]
Dat klopt. Word voor mij de eerste keer CCC. Ga jij ook?Mercatres schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:03:
[...]
Congress? (Niet dat er veel andere dingen te doen zijn dan in Hamburg, maar goed)
Nee, ik wil wel graag eens gaan. Enkele van m'n vrienden zijn er al een paar keer geweest en vertellen dan allerlei coole verhalen of hacking en bier.Ealanrian schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:04:
[...]
Dat klopt. Word voor mij de eerste keer CCC. Ga jij ook?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic