De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➓ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 99 Laatste
Acties:
  • 393.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Laurens-R schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:06:
[...]

Het zal vast aan mij liggen, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat keybase nou eigenlijk doet. Kan een mede tweakert het in 1 a 2 zinnen uitleggen?
Het doet een paar zaken maar primair is het een soort van adresboek. Stel dat je iemand "kent" via facebook en die persoon heeft iets gedaan voor je waarvoor je hem wilt belonen. Je kunt dan in je lokale adresboek opzoeken wat die persoon zijn bitcoin adres is zonder dat je dit hoeft te vragen of uit te wisselen over een mogelijk onbetrouwbaar medium. Andersom werkt het ook, je kunt altijd bepalen wie de afzender is. Als dit soort technieken (voor e-mail zijn die er al lang b.v.) goed ondersteund worden dan zouden phisingmailtjes al op de mailserver weggegooid kunnen worden.

Opzichzelf is het niet nieuw, het combineerd bestaande technologie in een mooi sausje. En dat laatste maakt het voor mij interessant omdat het potentie heeft om veel gebruikt te gaan worden. Ik vraag ieder jaar aan mijn bank wanneer ze iets dergelijks integreren voor het adresboek wat ik mijn online bankieren omgeving kan gebruiken. Maar tot op heden alleen ontwijkende antwoorden, niet eens een betekenisloos bericht dat er naar gekeken wordt zonder deadline. Denk dat er eerst malware moet zijn wat geen geld direct steelt maar adresboeken wijzigt waarna de klanten zelf het geld overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/5126656624.png

^ Nja, hier word je ook niet heel vrolijk van :/. Het enige alternatief is glasvezel, aangelegd door zo'n stichting, duur en geen fatsoenlijke providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/5126666489.png

Dan valt het hier dus nog wel mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Als jullie nou allemaal een klein beetje hadden opgelet, wisten jullie dat ik van een gigabit sync lijn kom in NL, en dat al jullie speedtests me verder geen ene fuck interesseren.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Sardaukar schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:36:
[...]

Sprekende als iemand die op 29 februari jarig is: dan weet je eens hoe het voor ons voelt >:)
Hey een medeschrikkelaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Firesphere schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:47:
Als jullie nou allemaal een klein beetje hadden opgelet, wisten jullie dat ik van een gigabit sync lijn kom in NL, en dat al jullie speedtests me verder geen ene fuck interesseren.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Firesphere schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:47:
Blijkbaar toch wel, anders zou je de jouwe niet meer dan eenmaal gepost hebben als dit soort dingen voorkwam (zoals wanneer iemand net een upgrade kreeg, en toch even moest pochen met je Gbit ) ;)

Maar boeien, je hoéft niet te reageren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Nee hoor :) Alleen soms een beetje klaar met het gezeik wat er altijd maar bij schijnt te moeten komen, zonder dat het zo bedoeld is.
Merethil schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Blijkbaar toch wel, anders zou je de jouwe niet meer dan eenmaal gepost hebben als dit soort dingen voorkwam (zoals wanneer iemand net een upgrade kreeg, en toch even moest pochen met je Gbit ) ;)

Maar boeien, je hoéft niet te reageren he ;)
Ik postte het, omdat het naar NL standaarden eigenlijk best waardeloos is. Verder geen bijbedoelingen. Ook omdat ik echt niet de enige was met gbit verbinding hier :)

[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 29-02-2016 11:09 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
Bleg, ik moest op mijn Windows-ontwikkelingsomgeving (werk op een Mac, met virtueel Windows) van useraccount switchen.
Zat altijd lokaal te werken, maar nu is mijn Windows-omgeving in het netwerk geplaatst.

Nu druk bezig met alle extensions & tools goed te installeren. O.a. alles bij Visual Studio is kapot gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Nee hoor :) Alleen soms een beetje klaar met het gezeik wat er altijd maar bij schijnt te moeten komen, zonder dat het zo bedoeld is.

[...]

Ik postte het, omdat het naar NL standaarden eigenlijk best waardeloos is. Verder geen bijbedoelingen. Ook omdat ik echt niet de enige was met gbit verbinding hier :)
Ah, met in het vooruitzicht een glasvezellijntje gloort er in ieder geval nog iets positief aan de horizon hè :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:18
Hmm zou de lengte van tenen omgekeerd evenredig zijn met de snelheid der internetverbinding des eigenaars der tenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

gekkie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:28:
Hmm zou de lengte van tenen omgekeerd evenredig zijn met de snelheid der internetverbinding des eigenaars der tenen ?
Ik denk het wel. Hoe hoger de snelheid, hoe langer de tenen, naar het schijnt. Best irritant soms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:37
Meh. Ik ben jaloers op het internet op kantoor. Ik haal thuis nog niet eens 8 MB met mijn 120MB internet.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/5126934803.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:04

Pizzalucht

Snotneus.

Ik ben het eens met Firesphere, ookal zegt ie het nogal bot. Ga eens weg met die speedtests, volgens mij heeft iedereen zijn speedtest al 5 keer gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Mijn e-Penis is de grootste van allemaal! :+

Lekker op de bank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als jullie nu eens even lekker stoppen met SpeedTests posten, als iRicardo eens stopt met quotes verkloten en als ZaZ zijn slurf binnenshuis houdt, dan is het gewoon weer maandag.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Je vraagt nogal wat van me.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan neem je maar een haspeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:50
CodeCaster schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:21:
Als jullie nu eens even lekker stoppen met SpeedTests posten, als iRicardo eens stopt met quotes verkloten en als ZaZ zijn slurf binnenshuis houdt, dan is het gewoon weer maandag.
En dat is al erg genoeg. Telefooncentrale opgezet, sprintplanning en nu een merge-conflict van twee sprints geleden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb thuis juist beter internet dan op kantoor. :P

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:01
Alex) schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:25:
Ik heb thuis betere hardware en betere koffie. Wat doe ik eigenlijk op kantoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Waarschijnlijk centen ophalen en die naar huis brengen zodat je betere koffie en internet kan kopen

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Sardaukar schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:27:
[...]

Ik heb thuis betere hardware en betere koffie. Wat doe ik eigenlijk op kantoor?
Dat heb ik ook, ja.

En vanaf mijn werkplek heb ik een leuker uitzicht dan een witte muur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb iets van 8/1 thuis en dat is eigenlijk altijd wel genoeg, tenzij de verbinding klappert maar goed dan is een 100mbit verbinding net zo goed kut.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:54
Grmblll... Ik wil de waarde van de byte weten, niet dit: state ArrayBuffer { byteLength: 4 }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Run ik unit tests voor een build. Falen opeens tests die hiervoor het prima deden. Ra ra waarom. 7(8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:07
Hydra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:39:
Run ik unit tests voor een build. Falen opeens tests die hiervoor het prima deden. Ra ra waarom. 7(8)7
Het is de 29e? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Wow, dat is best redelijk rap internet. Heb je onbeperkt dataverkeer buiten Nieuw-Zeeland? Heb je geen Tomizone wi-fi in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hydra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:39:
Toevoegen maar! List of 2016 Leap Day Bugs.

Vier jaar geleden ook al soortgelijke shit gehad |:( Ik ben op kantoor inmiddels de datumexpert. Niet omdat ik zo slim ben maar omdat ik twee seconden langer nadenk over aannames als ik met datums en tijd werk. Zo moeilijk is het écht niet :{

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kenneth schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:49:
Vier jaar geleden ook al soortgelijke shit gehad |:( Ik ben op kantoor inmiddels de datumexpert. Niet omdat ik zo slim ben maar omdat ik twee seconden langer nadenk over aannames als ik met datums en tijd werk. Zo moeilijk is het écht niet :{
Afgezien van of het al dan niet moeilijk is, denken dat na 28 Feb altijd 1 Maart komt is gewoon lui. Zo van "niet mijn probleem dat dit eens in de 4 jaar breekt". Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Zo, hèhè. Brave socket. Ipv. emit(buf) maar emit(buf[x]) gedaan... En klaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 20:49
Pizza_Boom schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:55:
Zo, hèhè. Brave socket. Ipv. emit(buf) maar emit(buf[x]) gedaan... En klaar. :+
Ben nu ook met (TCP)Sockets bezig, maar dan in C#.
Wel leuk eens, werk normaal op hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Ryur schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:26:
[...]

Ben nu ook met (TCP)Sockets bezig, maar dan in C#.
Wel leuk eens, werk normaal op hoger niveau.
Ik vind het ook wel geinig. Vooral omdat het allemaal nieuw voor mij is. Ik ben geschoold in werktuigbouwkunde/elektrotechniek en zou dit project wel fixen. Uiteindelijk volledig de TI kant op gegaan... Afijn, ik gebruik de buff om I2C data (hardwarematig gelezen) naar de browser te krijgen...

Uiteindelijk is het verschrikkelijk leerzaam gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
kenneth schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:49:
[...]

Toevoegen maar! List of 2016 Leap Day Bugs.

Vooral die datetimeparser.js is hilarisch. Dan ben je al een datetimeparser, faal je daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Alex) schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:25:
500mbit thuis, nog geen 10e daarvan hier op kantoor :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Gamebuster schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:46:
[...]

500mbit thuis, nog geen 10e daarvan hier op kantoor :P
Op kantoor heb ik op zich een verbinding met een goede bandbreedte (als ik speedtests mag geloven). Helaas zit er één of andere domme proxyserver tussen die ervoor zorgt dat ik de helft van de tijd zit te koekeloeren naar "Waiting for <servername> to respond..." of "Network error, the upstream web server at <adres> could not be reached." :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 18-09 19:18
Hydra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Afgezien van of het al dan niet moeilijk is, denken dat na 28 Feb altijd 1 Maart komt is gewoon lui. Zo van "niet mijn probleem dat dit eens in de 4 jaar breekt". Ugh.
Ik vraag me dan ook af of mensen die dit soort bugs introduceren, wel gebruik maken van de mogelijkheden die de taal biedt. Als je in PHP namelijk gewoon met \DateTime werkt kan ik me zo snel geen dingen voorstellen waarom je een keer in de vier jaar 29 februari zou overslaan.

Andersom kan ik het me wel voorstellen. Het is zo dat als je bij \DateTime::createFromFormat de volgende datum voert: '2017-02-29' je geen exception krijgt, maar een \DateTime object met 1 maart: https://3v4l.org/rS8XD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

dev10 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:58:
[...]

Ik vraag me dan ook af of mensen die dit soort bugs introduceren, wel gebruik maken van de mogelijkheden die de taal biedt. Als je in PHP namelijk gewoon met \DateTime werkt kan ik me zo snel geen dingen voorstellen waarom je een keer in de vier jaar 29 februari zou overslaan.

Andersom kan ik het me wel voorstellen. Het is zo dat als je bij \DateTime::createFromFormat de volgende datum voert: '2017-02-29' je geen exception krijgt, maar een \DateTime object met 1 maart: https://3v4l.org/rS8XD 8)7
Dat is dan wel weer by design. Probeer maar eens 90 februari in te voeren, dat wordt netjes doorgerekend naar 1 mei (in 2017).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
grmbl... Klein bufferarraytje, als ik die een specifieke plaats laat loggen/sturen krijg ik keurig in mijn log een decimale waarde te zien (tussen 0-255). De ontvanger ziet dat ook. Wil ik hem echter bewerken in een variabele aan de zijde van de ontvanger (meetbereik is niet gelijk aan het aantal geboden stappen in de A/DC, dus moet aangepast worden zodat de gebruiker de meetwaarde ziet i.p.v. het met de 8 bit omzetting corresponderende waarde) en die variabele daarna printen, krijg ik een NaN... |:( |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Pizza_Boom op 29-02-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Internet in het hotel is zowaar snel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Echt alles viel uit elkaar vandaag.
Eerst dikke bak file, toen over de gehele dag ongeveer 5 kritieke ()!@*! dingen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Douweegbertje schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:48:
Echt alles viel uit elkaar vandaag.
Eerst dikke bak file, toen over de gehele dag ongeveer 5 kritieke ()!@*! dingen.

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ssl 3 kan ook écht niet meer. Meer dan logische wijziging, maar wel eentje die je alsnog moet communiceren. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Voutloos schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:11:
Ssl 3 kan ook écht niet meer. Meer dan logische wijziging, maar wel eentje die je alsnog moet communiceren. :)
Openssl sowieso niet .. morgen weer een lekje te patchen .. soms vraag je je af of er nog kaas zit .. zo tussen de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ik heb niet eens over specifieke implementaties. Ssl 1 t/m 3 komen serieus uit de vorige eeuw en zijnal jaaaaren broken.

Je zou zelfs bijna zelf proactief als client een api als stom kunnen markeren als je weet dat je er ssl 3 voor nodig hebt. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Voutloos op 29-02-2016 19:48 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Over dingen die zomaar spontaan stuk gaan: mijn internet. We zouden vandaag een sneller pakket krijgen, maar in plaats daarvan is het nu instabiel as f. Hoge pings vaak moeilijk om uberhaupt verbinding op te zetten, de hele shabang. Gebeld, kastje natuurlijk moeten resetten. Toen zou het wel aan de telefoonkabel tussen de aansluiting en het modem liggen... Dus nu maar weer even bellen dat die vervangen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Grmbl mysql/ftp servers offline omdat de switches ermee op hielden :(

[ Voor 3% gewijzigd door Damic op 29-02-2016 20:19 . Reden: ftp ook ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Voutloos schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:46:
Ik heb niet eens over specifieke implementaties. Ssl 1 t/m 3 komen serieus uit de vorige eeuw en zijnal jaaaaren broken.

Je zou zelfs bijna zelf proactief als client een api als stom kunnen markeren als je weet dat je er ssl 3 voor nodig hebt. ;)
Ach ja, daar heb je helemaal gelijk in. Echter als je het zo druk hebt vallen er soms wel dingen weg. Truth be told: ik wist niet eens dat er een stukje stond die ssl 3 forcde :x
Zoiets draait gewoon al jaren, in feite is dat prima. 100 andere dingen die -moeten- gebeuren, tja.. helaas gebeuren er dan dit soort dingen. Ik blame onszelf ook 50% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 23:38

RayNbow

Kirika <3

Ah, geweldig... Eclipse liegt dat het DPI-aware is... schaalt dus voor geen meter.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
RayNbow schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:50:
Ah, geweldig... Eclipse liegt dat het DPI-aware is... schaalt dus voor geen meter.
Windows zelf is amper high-DPI-aware, enorm frustrerend zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Zijn er meer mensen die het raar vinden dat mensen op StackOverflow een noob aanraden om IQueryable te returnen uit zijn repository ipv bv een List "omdat filteren in het geheugen inefficiënt is"? Ik vind IQueryable maar een gevaarlijk ding in de handen van iemand die niet exact weet wat het doet. Net als lazy-loading trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Avalaxy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:03:
Zijn er meer mensen die het raar vinden dat mensen op StackOverflow een noob aanraden om IQueryable te returnen uit zijn repository ipv bv een List "omdat filteren in het geheugen inefficiënt is"? Ik vind IQueryable maar een gevaarlijk ding in de handen van iemand die niet exact weet wat het doet. Net als lazy-loading trouwens.
Het is toch op zich algemeen bekend dat de "correcte antwoorden" de gene zijn die het simpelste door TS te implementeren zijn, en die dan ook snel werken? :)
Fuck escapen, het werkt toch zo al? Dus ja, 9 van de 10x is het goede antwoord de snelste, makkelijkste en niet de juiste en beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Echt sick.. (vind ik dan :+)

[ Voor 10% gewijzigd door Douweegbertje op 01-03-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Goeiemorgen!

* Merethil doet yada yada koffie yada yada biertje

Geen kracht meer voor... Pfffff zwaar weekend én zware week. Fijne combi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
/me Ask! pakt een theetje omdat hij op en op gemotiveerd is om in shape te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Ask! schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:32:
/me Ask! pakt een theetje omdat hij op en op gemotiveerd is om in shape te raken...
Ook sporten? Of alleen minder kcal-inname? Thee is best oké daarvoor kwam ik achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:34:
[...]

Ook sporten? Of alleen minder kcal-inname? Thee is best oké daarvoor kwam ik achter :+
Ben nu 3 maanden vol aan de bak aan het gaan in de sportschool. Like old times!
Calorie inname blijft hetzelfde, gaat vooral om de kleine dingetjes die ik eet/drink. En thee is best oke inderdaad!

/me Ask pakt een tweede kopje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Ask! schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:37:
[...]

Ben nu 3 maanden vol aan de bak aan het gaan in de sportschool. Like old times!
Calorie inname blijft hetzelfde, gaat vooral om de kleine dingetjes die ik eet/drink. En thee is best oke inderdaad!

/me Ask pakt een tweede kopje..
Goed bezig! Ik ben me maar aan het focussen op water uit zo'n fruitfilterfles, heb je iig iets van smaak. Ik ben namelijk niet zo van de thee, meeste vind ik echt niet te zuipen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bah, verkouden. Slechte timing, aangezien ik wettelijk gezien niet ziek _mag_ zijn.

Rare wetten hebben ze hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Firesphere schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:56:
Bah, verkouden. Slechte timing, aangezien ik wettelijk gezien niet ziek _mag_ zijn.

Rare wetten hebben ze hier.
Je mag niet ziek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:39:
[...]

Goed bezig! Ik ben me maar aan het focussen op water uit zo'n fruitfilterfles, heb je iig iets van smaak. Ik ben namelijk niet zo van de thee, meeste vind ik echt niet te zuipen :+
Aah ik denk dat je zo'n fruit infuser bedoelt? Die wou ik eigenlijk ook halen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mercatres schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:56:
[...]

Windows zelf is amper high-DPI-aware, enorm frustrerend zo nu en dan.
Als het amper DPI-aware is, hoe kan het dan alleen zo nu en dan frustrerend zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ask! schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:04:
[...]

Je mag niet ziek zijn?
Nou ja, mag wel, maar dat zijn dan uren van mezelf, niet zoals in Nederland via een verzekering. Na een half jaar krijg ik 5 ziektedagen, die dan optellen etc.

Hele vage regeling, maargoed, ik moet het maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Ask! schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:04:
[...]

Aah ik denk dat je zo'n fruit infuser bedoelt? Die wou ik eigenlijk ook halen haha!
Yup! Hadden er eerst zo eentje:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PJCqJu2kL._SY300_.jpg

Maar na een tijdje begon die te lekken bij de rubberen ring in de dop, dus hadden we een tweede van die variant gehaald en de dop minder meegewassen. Uiteindelijk ging die na drie maanden gebruik alsnog lekken, dus nu een andere variant:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51LQooOyuFL._SY300_.jpg

Deze heeft een drinktuit en makkelijke sluiting, dus ik gok dat 'ie minder zal lekken dan de vorige. Maar goed, we hebben deze net een week dus dat is nog afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Idem in Java. Je mag vinden wat je wil van de Calendar class (bagger interface, vervangen daarom in Java 8) maar dat doet 'ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:34:
[...]

Yup! Hadden er eerst zo eentje:

[afbeelding]

Maar na een tijdje begon die te lekken bij de rubberen ring in de dop, dus hadden we een tweede van die variant gehaald en de dop minder meegewassen. Uiteindelijk ging die na drie maanden gebruik alsnog lekken, dus nu een andere variant:

[afbeelding]

Deze heeft een drinktuit en makkelijke sluiting, dus ik gok dat 'ie minder zal lekken dan de vorige. Maar goed, we hebben deze net een week dus dat is nog afwachten :P
Geen gek idee met wat limoen of iets dergelijks erin :o Ik denk wel dat ik zou moeten wennen aan het relatief 'flauwe' smaakje, maar het is geen gek idee :9.

Ik lees overal inderdaad dat die dingen, van Loooqs ofzo, lekken xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

[...]

Dat heeft geen reet met de schrikkeldag te maken. Indien je bijvoorbeeld 31-04 pakt dan word het ook 01-05. Datetime accepteert -altijd- 12 maanden en altijd 31 dagen, ongeacht of deze er nu wel of niet zijn. Op het moment dat de '31ste' niet bestaat, dan gaat hij verder in de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
TheNephilim schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Geen gek idee met wat limoen of iets dergelijks erin :o Ik denk wel dat ik zou moeten wennen aan het relatief 'flauwe' smaakje, maar het is geen gek idee :9.

Ik lees overal inderdaad dat die dingen, van Loooqs ofzo, lekken xd
Limoen, citroen, sinaasappel, mandarijn, blauwe bessen, grapefruit... Werkt allemaal eigenlijk prima. Vooral met citrusvruchten valt 't flauwe smaakje heel erg mee trouwens, die geven wel een volle dag smaak af :)

Wat ik zelf ook vaak erin heb is een paar plakjes gember, of een paar plakjes komkommer. Als je dat combineert met citroen/limoen dan heb je ook echt heel lekker water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Limoen, citroen, sinaasappel, mandarijn, blauwe bessen, grapefruit... Werkt allemaal eigenlijk prima. Vooral met citrusvruchten valt 't flauwe smaakje heel erg mee trouwens, die geven wel een volle dag smaak af :)

Wat ik zelf ook vaak erin heb is een paar plakjes gember, of een paar plakjes komkommer. Als je dat combineert met citroen/limoen dan heb je ook echt heel lekker water.
Daar heb je toch geen speciale beker voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
wouterwouter2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Daar heb je toch geen speciale beker voor nodig?
Wel als je hem mee wilt nemen naar je werk en niet moeilijk wilt lopen doen met óf niet-recyclebare flesjes waar je 't spul niet uit kan krijgen, of een kan die onhandig in de weg staat ;)

Ik heb gewoon elke dag een fles met vers fruit/groente erin, die ik lekker kan bijvullen en 's avonds in de vaatwasser gooi. Als ik 'm in mijn tas meeneem dan zit hij goed dicht en kan ik onderweg ook nog wat drinken als ik wil. Erg lastig als je dat wilt doen met een kan, en een plastic flesje is gewoon niet lekker schoonhouden, laat staan 't fruit eruit krijgen zodat je het flesje nogmaals kan gebruiken.

Even als een sidenote: M'n vriendin en ik halen deze dingen bij de "So Low"-winkel om de hoek, daar kosten de flessen slechts 8 euro 't stuk. Dat maakt 't een stuk beter dan de prijzen die je op bol.com e.d. ziet voorbij komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Merethil op 01-03-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 18-09 19:18
Douweegbertje schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:55:
[...]

Dat heeft geen reet met de schrikkeldag te maken. Indien je bijvoorbeeld 31-04 pakt dan word het ook 01-05. Datetime accepteert -altijd- 12 maanden en altijd 31 dagen, ongeacht of deze er nu wel of niet zijn. Op het moment dat de '31ste' niet bestaat, dan gaat hij verder in de volgende maand.
Ik begrijp dat het geen zak met de schrikkeldag te maken heeft, maar dit gedrag kan er wel voor zorgen dat je bugs introduceert met een schrikkeldag. Of het logisch is, is een tweede: ik zelf heb er niet zo'n moeite mee omdat ik het weet en er rekening mee houdt. Ik zou liever zien dat er een exception gegooid wordt bij een niet bestaande datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Hoe dan?
A- Als je '2017-02-29' als datum in je code hardcode is dat uiteraard gewoon de bug.
B- En als je hier tegenaan loopt omdat je wel met een valide datum als '2016-02-29' in je database begint en zelf jaartal++ doet is je berekening de bug want daar moet je ook _altijd_ je date lib voor gebruiken. :z

[ Voor 15% gewijzigd door Voutloos op 01-03-2016 10:11 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

dev10 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Ik begrijp dat het geen zak met de schrikkeldag te maken heeft, maar dit gedrag kan er wel voor zorgen dat je bugs introduceert met een schrikkeldag. Of het logisch is, is een tweede: ik zelf heb er niet zo'n moeite mee omdat ik het weet en er rekening mee houdt. Ik zou liever zien dat er een exception gegooid wordt bij een niet bestaande datum.
Je hebt checkdate om een datum te controleren.

De datetime accepteert alle 31 dagen, throwed vervolgens wel een -warning- dat de parsed date invalid is/was, maar omdat het technisch gezien mogelijk is dat er 31 dagen zijn, zet hij hem op de 1ste v.d. volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
RayNbow schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:16:
[...]

Als het amper DPI-aware is, hoe kan het dan alleen zo nu en dan frustrerend zijn? ;)
Omdat m'n twee hoofdschermen gewoon Full-HD schermen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mercatres schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:03:
[...]

Omdat m'n twee hoofdschermen gewoon Full-HD schermen zijn?
Dat zegt niets over de dpi? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
RayNbow schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Dat zegt niets over de dpi? :p
In m'n hoofd wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:37
Zo, doen we even een prijswijzigingen doorvoeren voor al onze klanten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
En nu moeten we allemaal vragen waar je werkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Iemand die vat hoe je hier nou precies buffer tostring moet gebruiken in je code voor 1 enkele locatie in een buffer? Gaat om het stukje onder "Read from buffer". https://docs.nodejitsu.co...uffers/how-to-use-buffers
Ik ben geneigd te zeggen buffer[x].toString('utf-8'); maar mijn gevoel zegt dat dit niet goed is.

[ Voor 19% gewijzigd door Pizza_Boom op 01-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Avalaxy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:03:
Nee, die noob hoort niet op die site, of zou een andere vraag moeten stellen.

Het is in beginsel gewoon fout om een IList uit een repository te returnen, omdat je in 99% van de gevallen lazy evaluation wil en niets wil weten over de implementatie van de repository.

Als zo'n methode return dbContext.DbSet<TEntity>().ToList() doet, word je niet bepaald blij.

In andere woorden: het antwoord "Gebruik IQueryable, want dat is beter voor de performance" is net zo fout als "Gebruik IList, want dat is veiliger". Beide antwoorden missen onderbouwing, caveats en overwegingen wanneer voor de ene, dan wel de andere oplossing te kiezen.

Maar goed, het aantal mensen dat op die site zit omdat ze het leuk vinden om dingen te onderzoeken en uit te leggen is percentueel fors aan het afnemen ten gunste van losers die de titel van de vraag in Google plakken en de eerste hit copy-pasten.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Pizza_Boom schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:15:
Iemand die vat hoe je hier nou precies buffer tostring moet gebruiken in je code voor 1 enkele locatie in een buffer? Gaat om het stukje onder "Read from buffer". https://docs.nodejitsu.co...uffers/how-to-use-buffers
Ik ben geneigd te zeggen buffer[x].toString('utf-8'); maar mijn gevoel zegt dat dit niet goed is.
Ze hebben een stukje met "stringifyen", wat zegt

JavaScript:
1
buffer.toString("utf-8", 0, 12)

Daar kan je vast wel wat prutsen met die 0 en 12 om de juiste locatie te vinden.
Niet echt een vraag voor in de Coffee corner echter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:21:
Ze hebben een stukje met "stringifyen", wat zegt

JavaScript:
1
buffer.toString("utf-8", 0, 12)

Daar kan je vast wel wat prutsen met die 0 en 12 om de juiste locatie te vinden.
Niet echt een vraag voor in de Coffee corner echter :P
Hmm, ze zeggen het op een andere manier. Althans, zo lees ik het tweede stukje, die over de individual octets.

Deze kroeg is 100% informeel? De EL kroeg is bij tijd en wijle ook nog serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
Pizza_Boom schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:23:
[...]
Hmm, ze zeggen het op een andere manier. Althans, zo lees ik het tweede stukje, die over de individual octets.

Deze kroeg is 100% informeel? De EL kroeg is bij tijd en wijle ook nog serieus.
Ik zou zeggen, probeer 't eens ;) maar goed, kijk ook even naar de topicwarning, de coffee corner is een uitlaatklep, niet een vraagbaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Merethil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:25:
Ik zou zeggen, probeer 't eens ;) maar goed, kijk ook even naar de topicwarning, de coffee corner is een uitlaatklep, niet een vraagbaak.
Ik ga er zo ff mee pielen en anders na de pauze ff topicje openen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sardaukar
Leuk artikel in de NRC van vandaag.

http://www.nrc.nl/next/20...n-voetbalsoftware-1593994

Volg deze zaak al een tijdje, Ben benieuwd naar de uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Douweegbertje schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Je hebt checkdate om een datum te controleren.

De datetime accepteert alle 31 dagen, throwed vervolgens wel een -warning- dat de parsed date invalid is/was, maar omdat het technisch gezien mogelijk is dat er 31 dagen zijn, zet hij hem op de 1ste v.d. volgende maand.
Dat is niet het gedrag in de praktijk. In de praktijk mag je er alles in duwen dat niet heel erg hard tegen het format in gaat (meer dan 2 getallen voor dag of maand). Probeer maar eens 2017-20-90 er doorheen te krijgen, dat levert gewoon een geldige datum op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

dcm360 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Dat is niet het gedrag in de praktijk. In de praktijk mag je er alles in duwen dat niet heel erg hard tegen het format in gaat (meer dan 2 getallen voor dag of maand). Probeer maar eens 2017-20-90 er doorheen te krijgen, dat levert gewoon een geldige datum op.
Ja ik snap het wel, maar ja ik snap deels de logica wel al ben ik het er niet mee eens. Het punt wat ik meer bedoel is dat je de functies moet gebruiken zoals ze willen dat je denkt, anders krijg je helemaal vage meuk.
Je kunt gewoon get_last_errors gebruiken om te zien of hij nu valid is of niet, maar hij gaat niet op zijn bek, en geeft je eventueel een betere datum (de dag erna bijvoorbeeld).

Aan de éne kant is dat slim, aan de andere kant moet je je afvragen of een functie uit zichzelf dat soort dingen gaat/moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Die logica valt imo wel in de trivia categorie, tenzij je 1 vd 2 fouten zoals eerder gezegd maakt ( Voutloos in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➓" ) kom je dit echt niet tegen.

Kan je er heel lang over doorgaan, en PHP en wistikhetmaar zuigen vast allemaal, maar uiteindelijk is er geen 'echt' probleem. :z

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Nja, het is de zoveelste functionaliteit die onduidelijk is, en niet volgens de specs verloopt. Er staat expliciet vermeld dat een waarde binnen een range van X & Y moet zitten, maar als je daarbuiten gaat mag het gewoon en wordt de output / data zelfs aangepast.

Eerlijk is eerlijk dat je met goed programmeren hier niet perse tegenaan hoeft te lopen maar het is wel jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Capgemini, net zoiets als Accenture dus. Accenture die niet eens een team als wereldwijd bedrijf kan samenstellen die een Angular project te onderhouden. Te veel juniors daar die niks weten :p Wisten niet eens hoe je Grunt gangs kon krijgen 8)7 |:(

[ Voor 12% gewijzigd door alienfruit op 01-03-2016 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Sardaukar schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:09:
Leuk artikel in de NRC van vandaag.

http://www.nrc.nl/next/20...n-voetbalsoftware-1593994

Volg deze zaak al een tijdje, Ben benieuwd naar de uitspraak.
Capgemini
[...]
gebouwd in Visual Basic, een oudere programmeertaal, maar de club wilde een programma dat draaide in .NET
[...]
in 2005
[...]
meer dan twintig Indiërs die in India het programmeerwerk voor hun rekening zouden nemen
[...]
net afgestudeerde Indiase programmeurs
[...]
daar de Indiërs niet hardop durfden te zeggen dat ze niets van voetbal snapten.
[...]
Capgemini leverde slechts „mensen en kennis” en „bouwde op aanwijzing van Equihold” het pakket. De problemen ontstonden volgens Capgemini „doordat Equihold specificaties te laat goedkeurde, wijzigingen op het laatste moment doorvoerde
_O- _O- _O-

No shit. Je zou zeggen dat ze ervan zouden leren, maar nee, er is in tien jaar tijd he-le-maal niets veranderd... Laat ze maar lekker bloeden, zou ik zeggen op basis van deze informatie.

Als je een uniek concept gaat uitwerken, terwijl de klant nog niet eens weet wat ze nou precies willen hebben, gaat het je niet lukken om kant-en-klare specs naar India te sturen en werkende software terug te krijgen, punt. De feedbackloop moet ontzettend klein zijn. Dat zou zo'n tent je als eerste moeten vertellen.

Ik kan me op basis van dit verhaal en ervaringen uit het verleden dan ook volledig vinden in de claim:
Grote IT-bedrijven zijn primair geïnteresseerd in het schrijven van veel uren en niet in het opleveren van een werkend softwarepakket.

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hmm leidt best af .. zo'n robot demo in de nabijheid .. http://www.techrez.com/wh...eploy-robots-fight-ebola/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
CodeCaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:49:
[...]

[...]

_O- _O- _O-

No shit. Je zou zeggen dat ze ervan zouden leren, maar nee, er is in tien jaar tijd he-le-maal niets veranderd... Laat ze maar lekker bloeden, zou ik zeggen op basis van deze informatie.

Als je een uniek concept gaat uitwerken, terwijl de klant nog niet eens weet wat ze nou precies willen hebben, gaat het je niet lukken om kant-en-klare specs naar India te sturen en werkende software terug te krijgen, punt. De feedbackloop moet ontzettend klein zijn. Dat zou zo'n tent je als eerste moeten vertellen.

Ik kan me op basis van dit verhaal en ervaringen uit het verleden dan ook volledig vinden in de claim:

[...]
Dit vond ik ook wel WTF aan het artikel:
als Capgemini hun pakket in Mumbai zou laten programmeren, zou dat voor gemiddeld 37 euro per uur kunnen, tegen een veelvoud daarvan in Nederland.
37 Euro per uur :? What the fuck. Dan hebben ze echt zó veel teveel betaald, programmeurs in India werken voor 1~5 euro per uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
Avalaxy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:39:
37 Euro per uur :? What the fuck. Dan hebben ze echt zó veel teveel betaald, programmeurs in India werken voor 1~5 euro per uur :P
Je onderschat de overhead van Cap? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Sardaukar schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Je onderschat de overhead van Cap? :)
Uit de gequote zin bleek niet dat dat ook wordt meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
Avalaxy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Uit de gequote zin bleek niet dat dat ook wordt meegeteld.
Het is ook maar een aanname van mijn kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Douweegbertje schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:27:
[...]

Ach ja, daar heb je helemaal gelijk in. Echter als je het zo druk hebt vallen er soms wel dingen weg. Truth be told: ik wist niet eens dat er een stukje stond die ssl 3 forcde :x
Zoiets draait gewoon al jaren, in feite is dat prima. 100 andere dingen die -moeten- gebeuren, tja.. helaas gebeuren er dan dit soort dingen. Ik blame onszelf ook 50% :)
Voordeel van alleen SSL3 .. is is dat het geen SSL2 toestaan is ... scheelt weer met de laatste exploit van vandaag ... met de creatief naam "DROWN" ... waarmee je de "POODLE" dan weer kunt verzuipen omdat je een beetje "FREAK" bent .. omdat je een "LOGJAM" in je grijze cellen had :+

[ Voor 9% gewijzigd door gekkie op 01-03-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Artikeltje over Ars op gelezen, deze won'tfix op Ebay. Hilarisch.

http://arstechnica.com/se...ows-malware-distribution/

[ Voor 18% gewijzigd door mbarie op 01-03-2016 15:09 ]

Storyteller @ soundcloud

Pagina: 1 ... 36 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic ;)