Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:55:
Na 5 dagen en een SoT van 2.5 uur was het eindelijk tijd om op te laden. Vind dat een zeer acceptabel resultaat :)
Gebruik jij ook nog een tablet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:55:
Na 5 dagen en een SoT van 2.5 uur was het eindelijk tijd om op te laden. Vind dat een zeer acceptabel resultaat :)
Vijf dagen is geweldig maar 2,5 uur SoT is toch weinig lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
D-e-n schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:38:
Vijf dagen is geweldig maar 2,5 uur SoT is toch weinig lijkt me?
Graag een linkje van een telefoon met bijv. 8 uur SoT in 5 dagen. Ruil ik de Mate 8 meteen in.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/batt01s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/batt03s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/batt04s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/batt05s.png

[ Voor 53% gewijzigd door Brad Pitt op 16-05-2016 19:46 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:44:
[...]

Graag een linkje van een telefoon met bijv. 8 uur SoT in 5 dagen. Ruil ik de Mate 8 meteen in.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
SoT an sich zegt dus kennelijk niet zo veel. Want met mijn gebruik (veel browsen in de trein) verwacht ik veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-e-n schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:49:
SoT an sich zegt dus kennelijk niet zo veel. Want met mijn gebruik (veel browsen in de trein) verwacht ik veel meer
Dan snap je niet helemaal hoe het werkt denk ik, of niet wat de strekking van de post was :P

Jij kan bijv. acht uur gamen. Jij kan dan dus ook acht uur gamen uitgespreid over 5 dagen? If so: screenie.

Er zijn vreselijk weinig telefoons waar je 2.5 uur SoT kan hebben, verdeeld over 5 dagen.
Daar gaat het hier nu om. Tien uur SoT is ook geen enkel probleem, in één dag.

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 16-05-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nee, dat snap ik hoor. Maar ik ga ook nooit vijf dagen halen met een batterijlading en dat verwacht ik ook niet.

Kennelijk gebruik jij hem voor taken waar je het scherm niet bij nodig hebt. Vanuit mijn gebruik klinkt 2,5 echter laag. Het was vooral een uiting van verbazing :)

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 16-05-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door D-e-n op 16-05-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-e-n schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:07:
Kennelijk gebruik jij hem voor taken waar je het scherm niet bij nodig hebt.
Gebruik hem normaal nooit op deze manier hoor! :)
Vanuit mijn gebruik klinkt 2,5 echter laag.
Normaal is 'ie ook hier gewoon elke dag, of hooguit de dag erna, helemaal leeg, met 6-9 uur SoT :P

Was gewoon een test. Zonder Whatsapp was het nog veel langer geweest, die zorgt echt voor dé drain.

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 16-05-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 08:50
Brad Pitt schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:44:
[...]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet wat je wilt denk ik maar omdat je het toch vroeg: Linkje Veel plezier met je nieuwe toestel dan maar vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik krijg een parsing error bij het installeren van Whatsapp op de 6110 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:15:
[...]

Huawei heeft het inderdaad nog steeds niet voor mekaar met zijn software dat alle instellingen daadwerkelijk behouden blijven. Ook sommige programma's die op de achtergrond moeten blijven draaien worden toch nog afgesloten. Ook al staan de instellingen wel goed. Er was ook een notificatie probleem maar met de laatste Firmware is dat grotendeels opgelost ( bij mij ieder geval wel. Ik heb nu C00B321).
De hardware van de Mate 8 vind ik wel superieur. Nu de software nog dan zijn ze helemaal onverslaanbaar.
Ik word er nu aardig gek van. Ik heb een simpele widget van dashclock geïnstalleerd om zowel een klok, het weer als mijn volgende alarm op mijn homescreen weer te geven. Hier zit verder geen extra app achter (wat ik fijn vind) maar ik kan de app wel uitsluiten van afsluiten. Dat werkt voor de klok prima, maar het weer geeft af en toe gewoon géén waarde / type weer aan en ook het weergeven van mijn volgende alarm verloopt met de nodige vertraging. Soms moet ik de dashclock app met instellingen even openen om weer een sync voor elkaar te krijgen, echt onnodig frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Joster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:06:
[...]

Ik word er nu aardig gek van. Ik heb een simpele widget van dashclock geïnstalleerd om zowel een klok, het weer als mijn volgende alarm op mijn homescreen weer te geven. Hier zit verder geen extra app achter (wat ik fijn vind) maar ik kan de app wel uitsluiten van afsluiten. Dat werkt voor de klok prima, maar het weer geeft af en toe gewoon géén waarde / type weer aan en ook het weergeven van mijn volgende alarm verloopt met de nodige vertraging. Soms moet ik de dashclock app met instellingen even openen om weer een sync voor elkaar te krijgen, echt onnodig frustrerend dit.
Wellicht dat het weer niet lekker loopt door de gebruikte weer provider, dat is lastig uit te sluiten als je niet weet welke dat is (waarschijnlijk Yahoo)

De Agenda, mail en alarm dingetjes in die app gebruiken uiteraard onderliggende apps.
Mailnotificaties: GMail app
Alarm: Klok (standaard app)
Agenda: geen idee, ik vermoed de standaard calender in Android

Zoalng een van die apps niet kan doorlopen, kan jouw Dasclock daar dus ook geen gegevens uithalen denk ik?

[ Voor 42% gewijzigd door Gadgeteer op 18-05-2016 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gadgeteer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:01:
[...]

Wellicht dat het weer niet lekker loopt door de gebruikte weer provider, dat is lastig uit te sluiten als je niet weet welke dat is (waarschijnlijk Yahoo)

De Agenda, mail en alarm dingetjes in die app gebruiken uiteraard onderliggende apps.
Mailnotificaties: GMail app
Alarm: Klok (standaard app)
Agenda: geen idee, ik vermoed de standaard calender in Android

Zoalng een van die apps niet kan doorlopen, kan jouw Dasclock daar dus ook geen gegevens uithalen denk ik?
Ik heb dit geprobeerd met verschillende weer providers. Het gebeurt sowieso met Yahoo weer en OpenWeatherMap. Volgens mij was er ook nog een derde die ik geprobeerd heb maar de naam daarvan is me ontschoten. Klok en standaard weer zijn niet uit / aan te zetten in de batterijmanager, dus die hebben daar verder geen invloed op. Mail en agenda gebruik ik niet. Ik verwacht dus dat het puur komt door Dashclock en de weer provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Joster schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit geprobeerd met verschillende weer providers. Het gebeurt sowieso met Yahoo weer en OpenWeatherMap. Volgens mij was er ook nog een derde die ik geprobeerd heb maar de naam daarvan is me ontschoten. Klok en standaard weer zijn niet uit / aan te zetten in de batterijmanager, dus die hebben daar verder geen invloed op. Mail en agenda gebruik ik niet. Ik verwacht dus dat het puur komt door Dashclock en de weer provider..
Deze beide Weatherproviders (Yahoo / Openweather) gebruik ik ook (momenteel Yahoo) i.c.m. Watchmaker voor mijn Huawei Watch. Ik ondervind geen problemen met het weer.. Wellicht toch iets niet lekker in die widget dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Notificaties op B321 lopen voorlopig prima, zonder aparte kunstgrepen uit te voeren (apps alleen in de Protected list gezet en that's it). Accuduur lijkt ook okay, 2% verloren vannacht. Camera app stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:08:
Notificaties op B321 lopen voorlopig prima, zonder aparte kunstgrepen uit te voeren (apps alleen in de Protected list gezet en that's it). Accuduur lijkt ook okay, 2% verloren vannacht. Camera app stuk mooier :)
Mee eens.
Ik heb nu de B323 draaien en het zou zomaar kunnen dat de programma's waarvan het de bedoeling is dat ze op de achtergrond blijven draaien dat ook doen. Voorlopig lijkt het zo maar het is nog kort dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:37:
[...]
Mee eens.
Ik heb nu de B323 draaien en het zou zomaar kunnen dat de programma's waarvan het de bedoeling is dat ze op de achtergrond blijven draaien dat ook doen. Voorlopig lijkt het zo maar het is nog kort dag.
Brad Pitt schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:08:
Jullie hebben een Chinese variant van de telefoon?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:50:
[...]

[...]

Jullie hebben een Chinese variant van de telefoon?
Yep. Ik heb de NTX-AL10 64GB.
Via XDA-Developers de laatste nieuwe Stock ROM build C00B323.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Alles draait prima, maar dat deed het op B180 hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ik heb de NXT-L29C
Op dit moment is de softwareversie NXT-L29C432B170
Een nieuwe ROM is altijd welkom, natuurlijk ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 04:02:
Ik heb de NXT-L29C
Inderdaad, hier precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de Mate 8 in bezit en het is echt een top toestel! Batterij is uitstekend, scherm is mooi en hij is heerlijk snel.

Ik heb alleen 1 probleem; die verschrikkelijke standaard Android emoticons.. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het liefst zonder rooten, maar indien dat niet mogelijk is wil ik graag weten of het verstandig is om te rooten, speciaal hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 04:02:
Ik heb de NXT-L29C
Met de NXT-AL10 heb ik het geluk dat er medegebruikers op xda-developers zijn die via chinese kanalen de officiële update vrij snel te pakken weten te krijgen. De update die ik nu heb, de C00B323 heeft zelfs de beveiligingspatch van 1 mei. 😊. Ik gebruik inmiddels weer een stock rom maar Custom Roms zijn er ook.
Het ziet er trouwens naar uit dat het laatste probleem dat ik ondervond nu ook opgelost is.
Ik gebruik een app met bijbehorende service en die lijkt nu (eindelijk) te blijven werken.
Fingers crossed 😊
Update: Na herstarten was de service instelling niet onthouden en moest ik hem weer aanzetten. 😈

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:17:
Het liefst zonder rooten, maar indien dat niet mogelijk is wil ik graag weten of het verstandig is om te rooten, speciaal hiervoor?
Rooten is sowieso een "must". Al is het maar om de dramatische ads in apps/sites niet meer te hoeven zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Rooten is sowieso een "must". Al is het maar om de dramatische ads in apps/sites niet meer te hoeven zien :)
Oke top, dat ga ik dan binnenkort doen.

Nu zag ik hier: http://emui.huawei.com/en/plugin.php?id=hwdownload een ''unlock bootloader" linkje staan. Dus dit binnenkort maar even uitvoeren lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 07:23
[...]

Of je zet een adblocker direct op je router, dan heeft er iedereen in huis gelijk profijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Tot een paar dagen terug was ik ook geroot. Nu niet meer en ik heb er absoluut geen behoefte meer aan ook.
Mijn bootloader is zelfs weer normaal zodat ik ook weer normaal garantie kan claimen indien nodig.
Ik weet dat in Europa je garantie niet mag vervallen door je bootloader te unlocken maar zie je recht maar eens te krijgen indien het wordt geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Tot een paar dagen terug was ik ook geroot. Nu niet meer en ik heb er absoluut geen behoefte meer aan ook.
Mijn bootloader is zelfs weer normaal zodat ik ook weer normaal garantie kan claimen indien nodig.
Ik weet dat in Europa je garantie niet mag vervallen door je bootloader te unlocken maar zie je recht maar eens te krijgen indien het wordt geweigerd.
Volledig mee eens.
Rooten is niet perse een must, het is een mogelijkheid voor liefhebbers van custom roms. Meer zoiets als "niet omdat het moet maar omdat..."

Het tegengaan van ads.. als dat je main reason is om te rooten... :X 8)7

Ik root eigenlijk nooit een toestel. Geen idee welk voordeel het me zou moeten bieden. Alle apps die ik wil gebruiken werken gewoon zonder root. Ik mis niets in de standaard EMUI, een root geeft geen extra features vziw en heb eerlijk gezegd ook geen zin om iedere keer zoveel moeite te doen voor een update enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een belangrijke reden om te rooten is dat je programma's kan backuppen met inbegrip van instellingen en/of scores ed.
Daar heb ik inmiddels ook een programma voor gevonden zonder de noodzaak om te rooten. Ik kan de backups van een telefoon zelfs overnemen op een andere.
En als de advertenties in een programma je storen, ach meestal kost het niet zoveel om dan het programma te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:20:
En als de advertenties in een programma je storen, ach meestal kost het niet zoveel om dan het programma te kopen.
Kan niet altijd.

Unrooted telefoon zou ik nog niet een minuut willen gebruiken. Maar ieder zijn ding, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:34:
[...]

Kan niet altijd.

Unrooted telefoon zou ik nog niet een minuut willen gebruiken. Maar ieder zijn ding, gelukkig :)
Dat het niet altijd kan klopt en dat is best vervelend.
Maar zo vaak komt dat gelukkig niet voor. ( niet bij mij ieder geval).
Bij mij is het maar één programmaatje en daar heb ik een wat oudere versie van geïnstalleerd zonder reclame.
Maar gelukkig kunnen we zelf kiezen om wel of niet te rooten. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:37:
[...]

Mee eens.
Helaas worden nog steeds niet alle instellingen correct onthouden in de laaste Firmware (C00B323).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:20:
Helaas worden nog steeds niet alle instellingen correct onthouden in de laaste Firmware (C00B323).
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het programmaatje 'app volume control pro' deze installeert een extra service onder 'toegankelijkheid'.
Deze service wordt niet onthouden, ik moet hem regelmatig weer aanzetten.

Tot nu toe blijven alle andere instellingen wel behouden. Dit was met vorige Firmware versies wel anders.

Wel moet ik opmerken dat na de update naar deze Firmware 'batterij optimalisaties negeren' voor het bijbehorende programmaatje was uitgeschakeld. Nou dat ik dat weer aangezet hebt blijft de bijbehorende service ook nog steeds draaien. (24 uur nu)
misschien is alles toch wel opgelost nu. Zou erg fijn zijn. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:04:
[...]

Ik gebruik het programmaatje 'app volume control pro' deze installeert een extra service onder 'toegankelijkheid'.
Deze service wordt niet onthouden, ik moet hem regelmatig weer aanzetten.

Tot nu toe blijven alle andere instellingen wel behouden. Dit was met vorige Firmware versies wel anders.

Wel moet ik opmerken dat na de update naar deze Firmware 'batterij optimalisaties negeren' voor het bijbehorende programmaatje was uitgeschakeld. Nou dat ik dat weer aangezet hebt blijft de bijbehorende service ook nog steeds draaien. (24 uur nu)
misschien is alles toch wel opgelost nu. Zou erg fijn zijn. 😊
Helaas, na 2 dagen probleemloos te hebben gewerkt was de service weer uitgeschakeld.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Helaas, na 2 dagen probleemloos te hebben gewerkt was de service weer uitgeschakeld.
Jammer.
Eigenlijk is het gewoon schandalig dat zo'n duur vlaggenschip wordt uitgeleverd met zulke buggy software. Zelfs na 5 maanden hebben ze het nog niet volledig op kunnen lossen.
Jammer dat er eigenlijk geen alternatieven zijn met een vergelijkbaar schermformaat. De hardware opzich vind ik uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Jammer.
En dat is met de officiële laatste ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:35:
[...]

En dat is met de officiële laatste ROM?
Ja, helaas wel. C00B323.
Nog niet OTA beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En ik blijf dus nog steeds twijfelen tussen deze Mate 8 en de LG V10 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:22:
En ik blijf dus nog steeds twijfelen tussen deze Mate 8 en de LG V10 8)7
Ik begrijp je bedenkingen maar ik kan je vertellen dat ik nog steeds blij ben met dit toestel. Het is en blijft een beest van een telefoon.
Ook al hebben ze er min of meer 5 maanden over gedaan om de meeste problemen op te lossen.
Dat ene probleem wat ik nu nog heb zullen weinigen ook last van hebben en zal ook best spoedig opgelost worden.
Zolang het niet is opgelost neem ik het voor lief. Het was eerst nog minder met slecht doorkomende notificaties e.d. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was gewoon een bewuste keuze.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
...

[ Voor 100% gewijzigd door Brad Pitt op 24-05-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nou, ik heb er gisteren eentje besteld. Ik ben benieuwd!

Het accessoires topic loopt nog niet zo zag ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Mate 8 nu een tweetal maanden, zeer tevreden over.
Wil je extra garantie en Vip service, kan je hier registreren:
https://huawei.drmobile.nl/hua_nl

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Dit was gewoon een bewuste keuze.
Niet meer doen dan, want het is niet nodig en ook niet toegestaan. Zoals al is gemeld, gebruik de "wijzig" knop als je als laatste hebt gepost.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties op moderaties horen niet thuis in een toestel topic. Mijn reactie stond hier al, janvanduschoten in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile". Hier verder weer on-topic.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik ontving hem dus maandagmorgen maar volgens mij heb ik dus echt een "maandagmorgen" exemplaar. De rotatie van het scherm werkt namelijk niet, niet op het homescreen en niet in de browser of bijvoorbeeld op Youtube. Factory reset heeft niet geholpen dus deze zal terug moeten. Damn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
D-e-n schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:36:
Ik ontving hem dus maandagmorgen maar volgens mij heb ik dus echt een "maandagmorgen" exemplaar. De rotatie van het scherm werkt namelijk niet, niet op het homescreen en niet in de browser of bijvoorbeeld op Youtube. Factory reset heeft niet geholpen dus deze zal terug moeten. Damn... :(
Wellicht lijkt dit een domme vraag maar ik stel hem toch even

Staat "scherm automatisch draaien" wel aan?
Instellingen > weergave.

Wel balen dat je je ervaring met het toestel slecht begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gadgeteer schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:07:
[...]
Staat "scherm automatisch draaien" wel aan?
Instellingen > weergave.
Ja. Die staat standaard aan na een reset. Ik heb ook het home screen nog op automatisch draaien gezet om te kijken of dat nog wat deed maar dat deed ook niets.
Wel balen dat je je ervaring met het toestel slecht begint.
Ik ga maar even van zo'n exemplaar dat je altijd kunt hebben. Ik heb er niet veel mee kunnen spelen maar de vingerafdruk-scanner werkt in elk geval geweldig. Nooit meer dat patroon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:09
HELLLLP.

Ik heb twee dagen geleden de nieuwe firmware geïnstalleerd (l29c432b320).
Alles werkt prima echter heeft deze de bootloader gelocked (deze was unlocked) op zich geen probleem dacht ik want ik kan via ADB eenvoudig mijn booloader unlocken. nu het probleem, het unlocken gaat niet meer. Krijg meteen de melding "failed: command not allowed" .... heb alles geprobeerd (nogmaals schone install via dload, andere pc) echter krijg ik mijn bootloader niet unlocked.
Ik heb als test geprobeerd de L29c432b170 te installeren echter geeft ie hier ook een failed omdat deze niet voor mijn device zou zijn (heb een C432 model).

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen, ik kan eigenlijk niet zonder Root (adblocker, root permissies voor file explorers).

Update: gevonden blijkt de OEM lock te zijn FRP, deze uitgeschakeld in developer options en kan hem weer unlocken.

[ Voor 7% gewijzigd door Monkeyk2010 op 02-06-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:11:
HELLLLP.

Ik heb twee dagen geleden de nieuwe firmware geïnstalleerd (l29c432b320).
Alles werkt prima echter heeft deze de bootloader gelocked (deze was unlocked) op zich geen probleem dacht ik want ik kan via ADB eenvoudig mijn booloader unlocken. nu het probleem, het unlocken gaat niet meer. Krijg meteen de melding "failed: command not allowed" .... heb alles geprobeerd (nogmaals schone install via dload, andere pc) echter krijg ik mijn bootloader niet unlocked.
Ik heb als test geprobeerd de L29c432b170 te installeren echter geeft ie hier ook een failed omdat deze niet voor mijn device zou zijn (heb een C432 model).

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen, ik kan eigenlijk niet zonder Root (adblocker, root permissies voor file explorers).

Update: gevonden blijkt de OEM lock te zijn FRP, deze uitgeschakeld in developer options en kan hem weer unlocken.
Deze instelling kan ik op mijn AL10 niet vinden.
Kan je mij vertellen waar ik deze precies kan vinden?
Zit deze instelling misschien niet op de (Chinese uitvoering) AL10?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 12:19 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
je moet eerst de developer opties beschikbaar maken door 10x op buildnummer te drukken (instellingen >> over deze telefoon >> build nummer)
Dan naar instellingen >> opties voor ontwikkelaars >> oem ontgrendeling uitschakelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Monkeyk2010 op 02-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:47:
je moet eerst de developer opties beschikbaar maken door 10x op buildnummer te drukken (instellingen >> over deze telefoon >> build nummer)
Dan naar instellingen >> opties voor ontwikkelaars >> oem ontgrendeling uitschakelen.
De ontwikkelaarsopties was al ingeschakeld.
Deze instelling zit er dus gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:06:
[...]

De ontwikkelaarsopties was al ingeschakeld.
Deze instelling zit er dus gewoon niet in.
Heeft met de laatste security patches te maken, heeft niis met huawei te maken maar met google. zij hebben dit afgedwongen in de nieuwste releases (tenminste zeker in de europeese releases gezien ik dit erin heb.)
Als je googled naar frp android dan vindt je er genoeg info over.

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeyk2010 op 02-06-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Heeft met de laatste security patches te maken, heeft niis met huawei te maken maar met google. zij hebben dit afgedwongen in de nieuwste releases (tenminste zeker in de europeese releases gezien ik dit erin heb.)
Als je googled naar frp android dan vindt je er genoeg info over.
Aha, vandaar dat het in de AL10 niet zit. Die is eigenlijk alleen voor de Aziatische (Chinese) markt. Er zat oorspronkelijk ook geen Play Store op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik heb mijn Mate 8 nu een aantal dagen en ben 'm nog aan het verkennen. Van de een beetje "verguisde" skin heb ik vooralsnog niet zoveel last. Maar er is één ding dat me zwaar irriteert: klopt het dat je de timer alleen op hele minuten kunt instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zat countdown / timer apps in de Play Store :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:20:
Zat countdown / timer apps in de Play Store :)
Dat snap ik. Maar ik vond het toch een merkwaardig iets. Bij het patat bakken kan die halve minuut net het verschil maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
D-e-n schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:24:
Dat snap ik. Maar ik vond het toch een merkwaardig iets. Bij het patat bakken kan die halve minuut net het verschil maken :)
Is zo, maar je kan gewoon drukken op de timer hè... 8)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/DFG_2016-06-06-08-27-38s.png

Vind persoonlijk de calculator app de meest brakke. Dat ding kan gewoon werkelijk helemaal niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:31:
[...]

[afbeelding]
Dat lukt hier dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Misschien in een volgende firmware versie wel dan. Gelukkig is Huawei daar nogal actief in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:59:
[...]

Dat lukt hier dus niet.
Alleen even kort aanraken. Dan werkt het waarschijnlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:31:
[...]

[afbeelding]

Vind persoonlijk de calculator app de meest brakke. Dat ding kan gewoon werkelijk helemaal niets :P
probeer de calculator eens in landscape. 😊
Dan kan die ineens veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Huawei telefoons is cell broadcast standaard geïnstalleerd en ingesteld zodat je bv nl-alerts kan ontvangen.
Dat blijkt op het NXT AL10 model helaas niet zo te zijn.
Ik kan dus blijkbaar geen NL Alerts ontvangen.

Wil je in het vervolg de 'edit' knop gebruiken bij het plaatsen van een reactie? Crossposten wordt niet gewaardeerd op tweakers

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 06-06-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:29:
Op Huawei telefoons is cell broadcast standaard geïnstalleerd en ingesteld zodat je bv nl-alerts kan ontvangen.
Gewoon opletten.. kruipt iedereen om je heen onder de tafel, dan weet je dar er iets staat te gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:33:
[...]

Alleen even kort aanraken. Dan werkt het waarschijnlijk wel.
Nee. Kennelijk bij de Chinese roms al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 16:03
Hoe is het momenteel gesteld met het ontvangen van notificaties, zoals Whatsapp? Komen deze met de huidige software goed door of moet je hier instellingen voor aanpassen zodat het goed werkt? Of zijn hier ondanks juiste instellingen nog steeds problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:29:

[mbr] Wil je in het vervolg de 'edit' knop gebruiken bij het plaatsen van een reactie? Crossposten wordt niet gewaardeerd op tweakers[/]
Stom van me. Het zal niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
Luitjes, over ontvangen van berichten ed, geen problemen op mijn mate 8. Gebruik hem al vanaf eind 2015 maar blijft een top apparaat. Alleen 1 ding krijg ik niet voor elkaar.
Ik heb een zakelijk kpn abonnement. Mijn mail gaat via provider online, waarbij ik een pop email gebruik op de standaar mail app. Ontvangen gaat probleemloos, alleen het verzenden van mails krijg ik niet werkend.
Smtp.kpnmail.nl en een heleboel andere suggesties die ik via helpdesks heb gevonden heb ik getest, maar het lukt helaas niet. Zou iemand me aan kunnen geven welke instellingen ik moet invoeren op de uitgaande mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens via Google mail.
Bij mij werken diverse mailadressen vlekkeloos, zowel google, pop en imap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:36:
Probeer eens via Google mail.
Bij mij werken diverse mailadressen vlekkeloos, zowel google, pop en imap.
Ergens heb ik gelezen dat kpn blokkeert om via een andere mail provider de mail te versturen vanaf de mobiel. Daarna heb ik de volgende instellingen geprobeert:
smtp.gmail.com
Poort 465
beveiligingstype ssl/tls
aanmelden vereist: niet aangevinkt.
Helaas werken deze instellingen ook niet. Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:16:
[...]

Ergens heb ik gelezen dat kpn blokkeert om via een andere mail provider de mail te versturen vanaf de mobiel. Daarna heb ik de volgende instellingen geprobeert:
smtp.gmail.com
Poort 465
beveiligingstype ssl/tls
aanmelden vereist: niet aangevinkt.
Helaas werken deze instellingen ook niet. Wat doe ik fout ?
je gebruikt alleen maar een ander e-mail programma, geen andere provider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Pfff, het is eindelijk gelukt. Smtp van online gebruikt. Vroeger werkte dit niet. Maar goed, gelukkig werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Sinds een maand ben ik ook in het bezit van een M8 en ook zeer gelukkig mee. Helaas gleed het toestel alleen van het weekend uit mijn hand en is uiteraard het scherm gebarsten. Heeft iemand ervaring met een reparatie dienst die dit weer kan repareren, als ik ga zoeken kom ik namelijk alleen maar reparaties tegen voor de M7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik zit er sterk over te denken om de Mate 8 te nemen als vervanger van mijn Galaxy Note 3. Is dit nog steeds een aanrader? Met name het grotere scherm en de grote accu spreken mij aan. Prestaties zijn iets minder van belang. Ik zit ook nog aan de Galaxy A9 te denken al vind ik het nogal een probleem dat dat toestel geen notification ledje heeft. Iets waar ik toch wel aan hecht.

[ Voor 51% gewijzigd door Sylmaron op 10-06-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sylmaron schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:26:
Prestaties zijn iets minder van belang.
De prestaties zijn ook über hoor. De Kirin throttled bijna niet en de multitasking is ook erg okay.
al vind ik het nogal een probleem dat dat toestel geen notification ledje heeft. Iets waar ik toch wel aan hecht.
De notificatie LED van de Mate 8 is geen succes, vind ik. Echt duidelijk is deze, door de implementatie, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:04:
[...]

De prestaties zijn ook über hoor. De Kirin throttled bijna niet en de multitasking is ook erg okay.

[...]

De notificatie LED van de Mate 8 is geen succes, vind ik. Echt duidelijk is deze, door de implementatie, niet.
Ik las inderdaad dat de prestaties erg goed zijn, dat is naast de grote accu en grote scherm toch wel erg fijn in het gebruik lijkt me. Jammer dan de led dan weer wat minder is, ben in ieder geval wel blij dat het er in ieder geval nog op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik moest er even aan wennen, maar inmiddels kan ik goed met de notificatie LED overweg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind hem niet echt fel. Je kunt wel de kleur veranderen maar dan nog zou het overdag wel wat feller kunnen. Het was geen dealbreaker verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
Ik ben na 2 maanden gebruik van de Mate 8 nog steeds tevreden over het toestel. Echter heb ik de laatste tijd wel enorm veel problemen met bluetooth apparaten. Voornamelijk in de auto.

Omdat de ingebouwde radio in mijn auto alleen maar bluetooth telefoon gesprekken aan kan heb ik een extra bluetooth dongle die aangesloten zit op de AUX-IN van de radio. Dit werkt op zichzelf goed.

Dit betekent dat ik in de auto zowel bluetooth verbinding met de autoradio als met deze dongle heb. Het gebeurt nu regelmatig dat ik met 1 van beide apparaten niet kan verbinden. Daarnaast is het al enorm vaak gebeurt dat hij halverwege de rit verbinding verliest met de bluetooth dongle en dat ik na handmatig koppelen wel weer verbinding heb (voor een tijdje). Naast deze 2 connecties heb ik ook nog standaard verbinding met mijn Pebble Time. Dit was iets dat op mijn vorige telefoon (ZTE Nubia z9 mini) prima werkte.

Vorige week is mijn telefoon spontaan herstart waarna ik zelfs alle bluetooth koppelingen kwijt was. Ook werkt de functie dat flitsmeister automatisch start bij het starten van een bluetooth verbinding niet bij mij.

Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ervaringen hebben met hun Bluetooth devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Weet er hier iemand of het mogelijk is om op het lockscreen notificaties (van bijv. Whatsapp) uit te kunnen klappen? Als ik nu meerdere berichten krijg van dezelfde persoon bijvoorbeeld, kan ik alleen het laatste bericht gedeeltelijk zien en de andere berichten niet eens meer. Ik zie dan bijvoorbeeld dat ik 3 berichten heb, waarvan ik dan de meest recente gedeeltelijk kan zien. Maar ik kan niet naar beneden vegen om het bericht open te klappen. Ook is de notificatie best wel donker weergegeven.
Hij is overigens middels vingerafdruk (en dus ook PIN) vergrendeld en dat wil ik graag zo houden.

[ Voor 6% gewijzigd door cordonbleu op 15-06-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je zou Nils kunnen proberen.

Geen idee hoe werkt met pin en/of vinger echter :)

[ Voor 49% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Maar met de standaard Huawei skin/launcher is het dus niet mogelijk?
Hoewel de vingerafdrukscanner echter ook zo erg snel is, dat ik nu gewoon maar unlock en dan het notificatiescherm naar beneden haal ipv op het lockscreen naar berichten te kijken.

[ Voor 57% gewijzigd door cordonbleu op 20-06-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Het blijft gewoon een belachelijke omissie, imho.

Is pure basis functionaliteit. Maar ja, Huawei :)

[ Voor 88% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wanneer je je lockscreen hebt beveiligd met de vingerafdruk dan kun je sowieso geen notificaties open vegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zonder ook niet dus dat zal wel kloppen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Sylmaron schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Ik las inderdaad dat de prestaties erg goed zijn, dat is naast de grote accu en grote scherm toch wel erg fijn in het gebruik lijkt me. Jammer dan de led dan weer wat minder is, ben in ieder geval wel blij dat het er in ieder geval nog op zit.
Ik heb totaal geen moeite met de felheid van mijn notificatie led. Hij is niet overdreven fel maar ik zie hem altijd goed genoeg.
Mrloki schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:34:
Ik ben na 2 maanden gebruik van de Mate 8 nog steeds tevreden over het toestel. Echter heb ik de laatste tijd wel enorm veel problemen met bluetooth apparaten. Voornamelijk in de auto.

Omdat de ingebouwde radio in mijn auto alleen maar bluetooth telefoon gesprekken aan kan heb ik een extra bluetooth dongle die aangesloten zit op de AUX-IN van de radio. Dit werkt op zichzelf goed.

Dit betekent dat ik in de auto zowel bluetooth verbinding met de autoradio als met deze dongle heb. Het gebeurt nu regelmatig dat ik met 1 van beide apparaten niet kan verbinden. Daarnaast is het al enorm vaak gebeurt dat hij halverwege de rit verbinding verliest met de bluetooth dongle en dat ik na handmatig koppelen wel weer verbinding heb (voor een tijdje). Naast deze 2 connecties heb ik ook nog standaard verbinding met mijn Pebble Time. Dit was iets dat op mijn vorige telefoon (ZTE Nubia z9 mini) prima werkte.

Vorige week is mijn telefoon spontaan herstart waarna ik zelfs alle bluetooth koppelingen kwijt was. Ook werkt de functie dat flitsmeister automatisch start bij het starten van een bluetooth verbinding niet bij mij.

Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ervaringen hebben met hun Bluetooth devices?
Ik ben constant connected met mijn Huawei Watch en zodra ik de auto instap na een aantal seconden ook probleemloos verbonden met de auto (Citroën DS3 met standaard Citroën radio) Ik verlies eigenlijk nooit de verbinding.

[ Voor 0% gewijzigd door Gadgeteer op 22-06-2016 08:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ik heb zojuist NXT-L29C432B180 binnengekregen, is nu aan het installeren.
De changelog is nogal, ehm, summier. Niks meer dan "verbeterede stabiliteit en performance", nou dat gaan we zien dan :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42
Valt het meer op dat het screenprotector die er al op zat snel ''bekrast'' ?
Heb al een paar grote krassen erop, en dat met hoesje, zal niet weten hoe of wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Het is een normale plastic protector, dus ja die krassen snel. Als je er last van heb zou ik hem vervangen voor een glazen protector of gewoon zonder, aangezien het Gorilla glass 4 in principe alleen krast door materialen zoals zand en harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
Gadgeteer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:10:
[...]
Ik ben constant connected met mijn Huawei Watch en zodra ik de auto instap na een aantal seconden ook probleemloos verbonden met de auto (Citroën DS3 met standaard Citroën radio) Ik verlies eigenlijk nooit de verbinding.
Hmm dan zal ik toch even verder moeten zoeken. Ik heb nu ook dat als ik gebeld wordt terwijl ik met bluetooth verbonden ben in de auto en ik wil opnemen via mijn stuur bediening dat het ongeveer 10 seconden duurt voordat hij daadwerkelijk opneemt. Mijn telefoon reageert dan vervolgens ook nergens meer op.

Dit gebeurt niet als ik niet via de carkit verbonden ben. Misschien toch maar een keer het toestel een volledige reset geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:45
Sinds kort eigenaar van de Mate 8 (overgestapt van de iPhone 6). Ik ben een iPhone gebruiker sinds de 3G versie dus Android is even wennen. Hoewel ik er wel bekend mee ben met de Galaxy S3. Ik was een beetje huiverig voor de kwaliteit van de camera omdat dit in veel reviews als minpunt werd omschreven. Vergeleken met de iPhone 6 vind ik het verschil niet heel groot.

Zijn er hier gebruikers die gewoon bij de EMUI launcher blijven? Ik heb even Nova Launcher Prima gebruikt om de stock android feeling te hebben. Maar als je van de iPhone afkomt is EMUI op zich ook wel mee te werken.

Ik ben nog even aan het testen met de batterijduur. Met CB152 / CB170 en Nova Launcher en nog aantal apps had ik niet geweldige SOT, rond 4-5 uur. Hoewel dit de eerste lading betreft + ik was nog de telefoon aan het opzetten. Ik zit nu op CB180 alles is gereset en terug op gewoon EMUI launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:39:
Ik heb zojuist NXT-L29C432B180 binnengekregen, is nu aan het installeren.
De changelog is nogal, ehm, summier. Niks meer dan "verbeterede stabiliteit en performance", nou dat gaan we zien dan :)
Heb je nog veranderingen gemerkt tegenover de vorige versies (152/170) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
cordonbleu schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:46:
[...]
Heb je nog veranderingen gemerkt tegenover de vorige versies (152/170) ?
Niks noemenswaardigs... Alles werkt nog... :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ook geen verschil in accuduur? Ik lees op xda namelijk wel dat de accuduur op B320 minder is dan op B180. De B320 update zorgt ook voor een upgrade naar EMUI 4.1. Hierna kan je niet meer terug naar 4.0. Deze update heb ik overigens nog niet ontvangen. Ik zit nu ook op B180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
cordonbleu schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:30:
Ook geen verschil in accuduur? Ik lees op xda namelijk wel dat de accuduur op B320 minder is dan op B180. De B320 update zorgt ook voor een upgrade naar EMUI 4.1. Hierna kan je niet meer terug naar 4.0. Deze update heb ik overigens nog niet ontvangen. Ik zit nu ook op B180.
Accuduur kan ik niks zinnigs over zeggen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik op dit moment in de VS zit, waardoor ik bijv geen data verbruik, wat een zeer positief beeld schetst van mijn batterij-gebruik.
Over twee weken ben ik weer terug in NL, dan weet ik meer ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42
Weet iemand waar ik een goede screenprotector kan aanschaffen voor de Mate 8? Had al 1 besteld maar dat is chinese troep waar al krassen op zaten op het touchscreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Kost wat, maar met een Nillkin 9H+ zit je meestal goed.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Accessoires moeten besproken worden in: [Huawei Mate 8] Accessoires.