Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 22:59
Huawei heeft zijn nieuwe vlaggenschip officieel gepresenteerd. De Huawei Mate 8 wordt aangedreven door de nieuwe Kirin 950-chip en draait standaard op Android 6.0 met Huawei’s EMUI 4.0-skin.

Dit moet je weten over de Huawei Mate 8

De Huawei Mate 8 komt begin volgend jaar in China uit en zal later een wereldwijde release krijgen. De Mate 8 is voorzien van een 6 inch-scherm met dunne bezels en een full-hd-resolutie, een metalen behuizing en Huawei’s eigen Kirin 950-chip met een octacore-processor (4 x 2,3GHz, 4 x 1,8GHz). Er is ook een coprocessor aan boord die de sensoren van het toestel aanstuurt.

huawei mate 8 release

Verder is de Huawei Mate 8 voorzien van een vingerafdrukscanner, een 16 megapixel-camera aan de achterkant en een 8 megapixel-frontcamera en 3GB RAM/32GB opslag of 4GB RAM/64GB opslag. De accu heeft een capaciteit van 4000 mAh en moet – in combinatie met het full-hd-scherm – zorgen voor een lange standbytijd.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nlandroidp-poxes.savviihq.com/wp-content/uploads/2015/11/huawei-mate-8-882x571.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nlandroidp-poxes.savviihq.com/wp-content/uploads/2015/11/huawei-mate-8-release.jpg

Als gezegd draait de Huawei Mate 8 op Android 6.0 (Marshmallow) met de nieuwe EMUI 4.0-schil. EMUI is een vrij zware Android-schil die voornamelijk visuele veranderingen doorvoert. Zo is het snelle instellingen-paneel volledig aangepast en ogen icoontjes wat ronder en kleurrijker dan normaal. Er is geen app-drawer aanwezig, maar applicaties worden allemaal op het homescherm geplaatst. Ben je niet zo’n fan van Huawei’s EMUI, dan kun je natuurlijk een andere launcher downloaden in Google Play.

Huawei Mate 8 release en prijs

De Huawei Mate 8 release vindt naar verwachting in het voorjaar van 2016 plaats. Het toestel zal een adviesprijs van rond de 580 euro krijgen voor het 64GB-model. De 32GB-versie wordt met zo’n 490 euro waarschijnlijk goedkoper. Er komt ook een duurdere versie uit met 128GB opslag.

Model Huawei Mate 8
Time To Market 2015
OS EMUI 4.0 (Compatible with Android 6.0)
CPU Octa Core Kirin 950 ( 4*Cortex A72 2.3GHz + 4*Cortex A53 1.8GHz + micro core I5 )
GPU Mali T880
SIM Card Dual Card Dual Standby ( two Nano-SIM slot)
Weight 185g ( including battery )
Dimensions 157.1mm×80.6mm×7.9mm
Li-Polymer 4000 mAh Battery ( built- in )

Memory Capacity RAM 3GB ( 4GB optional )
ROM 32GB ( 64GB 128GB optional )
Max. Support TF card up to 128GB
About Storage The actual available storage is not equal to the written number,the reason we can explain is that the software configuration of your phone will occupy part of storage.The final available storage you can check the Antutu scores screenshots.We can not accept the dispute over RAM/ROM difference.

Connectivity Cellular and wireless Supports 4G(LTE) 3G(WCDMA) and 2G(GSM) networks
2G SIM 1 : 2G (GSM)/ 2G (CDMA1X ), SIM 2 : 2G (GSM) / 2G ( CDMA1X )
3G SIM 1 : 3G (TD-SCDMA )/ 3G (WCDMA )/ 3G (CDMA2000)SIM 2 : 3G (CDMA2000)
4G 4G (TD-LTE )/ 4G(TD-LTE/FDD-LTE)/ 4G(TDD-LTE/FDD-LTE)
Frequency FDD-LTE:Band1/2/3/4/5/6/7/8/12/17/18/19/20/26 ; TDD-LTE:Band38/39/40/41 (100M) ;UMTS(WCDMA)/HSPA+/DC-HSDPA:850/900/AWS/1900/2100(Band5/8/4/2/1/6/19) ;TD-SCDMA: Band34/39 ; CDMA2000/1X:BC0( 800MHz ) ; GSM/EDGE: SIM 1 :850/900/1800/1900MHz ; SIM 2 :850/900/1800/1900MHz.
Data TDD-LTE/FDD-LTE/TD-SCDMA/WCDMA/HSPA+/DC-HSDPA/CDMA2000/CDMA1X/EDGE/GPRS;FDD-LTE:Cat4/Cat6;TDD-LTE:Cat4/Cat6
Bluetooth Yes,4.1
WLAN Yes, 802.11ac/b/g/n, 2.4GHz/5GHZ
GPS Yes
OTG Yes

Screen Display 6 inch
Type IPS
Resolution FHD 1920 x 1080 pixels
Multitouch Yes,
Pixel Density 368 ppi
Color 16.77M

Camera Front camera 8.0MP f/2.4
Back camera 16.0MP f/2.0
Video 1080P
Sensor CMOS
Auto Focus Support,back camera
Touch Focus Yes

Multimedia Audio format AAC, AMR,OGG, APE,MKA,FLAC,MIDI,M4A
Video format 3GP, MP4, AVI,MOV,MKV,FLV,MPEG
Picture format JPEG,GIF, BMP, PNG

Sensors Fingerprint ID Yes
NFC Yes
G-sensor Yes
Hall sensor Yes
Gyroscope Yes
Light sensor Yes
Electronic compass Yes
Proximity sensor Yes

Package Contents 1x Huawei Mate 8 cell phone
1x Charger
1 x Data Cable

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aloysxda
Aangezien de verwachtingen hoog zijn van dit nieuwe high end toestel, heb ik een nieuw topic aangemaakt, zodat we van elkaar kunnen leren. Als ik onvolledigheden heb staan, of iemand aanvullingen heeft, graag melden.

Rond 16-12-15 verwacht ik mijn besteld toestel binnen waarvan de verkoper een foto heeft gestuurd van de partij die hij binnen heeft gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://kfdown.a.aliimg.com/kf/HTB1fDLaKVXXXXahaXXXq6xXFXXXm.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Aloysxda op 13-12-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie topicstart. Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben een grote Apple fan en ben voor mijn telefoon overgestapt naar Android, want te weinig value for money bij iPhones. Heb nu een mate 7 en die bevalt perfect. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen met de mate 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Waar kun je dit toestel al kopen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
wilke77 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:37:
Waar kun je dit toestel al kopen dan?
Op meerdere websites wordt de mate 8 al aangeboden. Alleen de champagne gold is op dit moment leverbaar. De mocca gold zou vanaf 20 december leverbaar zijn.

Kijk hier maar eens: http://www.honormi.com/

en hier: http://www.aliexpress.com...&SearchText=huawei+mate+8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Hij komt toch ook naar nederland? En hij heeft ddr4 geheugen heb ik ergens gelezen. Stond niet in de specs maar die daar over twijfelt weet het nu iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
deze topic staat volgens mijn niet goed. hij moet volgens mij nog naar mobile gezet worden. ik zie hem daar iniedergeval niet tussenstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
androidfreaker schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:05:
deze topic staat volgens mijn niet goed. hij moet volgens mij nog naar mobile gezet worden. ik zie hem daar iniedergeval niet tussenstaan
Bedankt voor je tip.
Deze topic heb ik aangemaakt in mobiel en daar staat deze ook tussen. Alleen zie ik bij andere topics van een bepaald toestel, dat het type tussen deze haakjes staat: [ ]
Ik weet niet waarom men deze gebruikt. Ook de naam van het topic wil me niet lukken om aan te passen.
Zou je me even aan willen geven hoe ik dit kan aanpassen ?

[ Voor 29% gewijzigd door Aloysxda op 15-12-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Aloysxda schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:23:
[...]

Bedankt voor je tip.
Deze topic heb ik aangemaakt in mobiel en daar staat deze ook tussen. Alleen zie ik bij andere topics van een bepaald toestel, dat het type tussen deze haakjes staat: [ ]
Ik weet niet waarom men deze gebruikt. Ook de naam van het topic wil me niet lukken om aan te passen.
Zou je me even aan willen geven hoe ik dit kan aanpassen ?
Kan je ook niet, maar ik wel, dus heb het even gefixed voor je.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
maar overigens wel een mooie telefoon. ik wacht wel wanneer die in Nederland uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Nu is het compleet. Bedankt voor het aanpassen I3art.
Hier een link naar unboxen van de Mate 8: YouTube: Huawei Mate 8 Unboxing Review By Honormi Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Luitjes, vandaag is de champagne Mate 8 bij me bezorgd. Wat een fantastisch apparaat. Alles is wel even zoeken, aangezien dit mijn eerste huawei is en de marschmallow android hier op staat.
Later meer.

• wilke77
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Laatst online: 11-09 12:53
ik ben nu ook wel benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aloysxda
Een dikke week heb ik de tijd gehad om alles te ontdekken van de Mate 8. Werkelijk een geweldige snelle update van mijn note 3, met erg lange batterij duur.
Alles werkt heel soepel, hoewel de uitgebreidere instellingsmogelijkheden van Marschmallow wel even wat zoeken is.
De camera is zo snel, dat de foto al gemaakt is voordat je het soms in de gaten hebt. Onlangs liet ik een collega een filmpje zien. Hij dacht dat ik deze had gemaakt met de mate op een statief. Steady shot werkt dus ook perfect tijdens filmen.
Aangezien dit een chinese uitvoering is, staan er een paar apps op, die alleen in het chinees zijn. Oa een om in china gebruik te kunnen maken van het chinese wifi netwerk, en er staat een tweede playstore op in het chinees.
Ondanks dit, had ik het apparaat aangeschaft. Het scherm is bij maximale lichtsterkte veel helderder, dan welk toestel ik ooit bekeken heb. Hoe de zichtbaarheid is bij zon,heb ik met dit NL weer nog niet kunnen testen.

Vergeleken met de note, is het alluminium wat gladder, en moet het toestel goed vastgepakt worden. De note heeft een soort antislip laag.
qua uiterlijk is de Mate 8 veel strakker.
De vingerprint sensor werkt perfect. Bij het oppakken van het toestel met de vinger op de sensor, is die binnen 1 sec. wakker. Ook sommige beveiligde apps kunnen hiermee opgestart worden, ipv de code elke keer in te voeren.

Uit de luidsprekers komt een veel voller geluid met veel meer volume dan ander toestellen. Ook niet onbelangrijk is de ontvangst. Wifi, telefoon, blue tooth en gps werken perfect. Op plekken waar ik met de note geen ontvangst had, heeft de mate gewoon bereik.
Het is niet de bedoeling om hier de note af te kraken, dit is ook een top apparaat, maar de bovenstaande ervaringen vallen gewoon op na een tijdje gebruik.
Het toestel gebruik ik vooral zakelijk voor heel veel doeleinden, en moet gewoon werken. Voor mij een echte phablet. De tablet gebruik ik niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Aloysxda schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:50:
Een dikke week heb ik de tijd gehad om alles te ontdekken van de Mate 8. Werkelijk een geweldige snelle update van mijn note 3, met erg lange batterij duur.
Alles werkt heel soepel, hoewel de uitgebreidere instellingsmogelijkheden van Marschmallow wel even wat zoeken is.
De camera is zo snel, dat de foto al gemaakt is voordat je het soms in de gaten hebt. Onlangs liet ik een collega een filmpje zien. Hij dacht dat ik deze had gemaakt met de mate op een statief. Steady shot werkt dus ook perfect tijdens filmen.
Aangezien dit een chinese uitvoering is, staan er een paar apps op, die alleen in het chinees zijn. Oa een om in china gebruik te kunnen maken van het chinese wifi netwerk, en er staat een tweede playstore op in het chinees.
Ondanks dit, had ik het apparaat aangeschaft. Het scherm is bij maximale lichtsterkte veel helderder, dan welk toestel ik ooit bekeken heb. Hoe de zichtbaarheid is bij zon,heb ik met dit NL weer nog niet kunnen testen.

Vergeleken met de note, is het alluminium wat gladder, en moet het toestel goed vastgepakt worden. De note heeft een soort antislip laag.
qua uiterlijk is de Mate 8 veel strakker.
De vingerprint sensor werkt perfect. Bij het oppakken van het toestel met de vinger op de sensor, is die binnen 1 sec. wakker. Ook sommige beveiligde apps kunnen hiermee opgestart worden, ipv de code elke keer in te voeren.

Uit de luidsprekers komt een veel voller geluid met veel meer volume dan ander toestellen. Ook niet onbelangrijk is de ontvangst. Wifi, telefoon, blue tooth en gps werken perfect. Op plekken waar ik met de note geen ontvangst had, heeft de mate gewoon bereik.
Het is niet de bedoeling om hier de note af te kraken, dit is ook een top apparaat, maar de bovenstaande ervaringen vallen gewoon op na een tijdje gebruik.
Het toestel gebruik ik vooral zakelijk voor heel veel doeleinden, en moet gewoon werken. Voor mij een echte phablet. De tablet gebruik ik niet meer. ;)
Dat zijn goede berichten.
Hoeveel screen ontime haal je tot de batterij op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Screen on time ? Dit heb ik nog niet kunnen vinden op marschmallow.
Gisterenochtend heb ik de mate van de lader gehaald. Nu, om 23.00 uur dus na twee dagen, heb ik nog 24 % en geeft die aan dat ik nog voor 10.5 uur stroom over heb.
Veel gebruikt met gps, wifi en 4G aan, foto's gemaakt, geappt gesurft, apps geinstalleerd en gedeinstalleerd.
Die 24 % die ik nu nog over heb, had ik vanochtend niet verwacht, toen ik met 72% startte.
Echt, een gaaf en supersnel maatje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
Zijn mooie berichten Heet de mate 8 ook haperingen tijden een grafische veel eisende taak zoals games gta etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:10
Goed om te zien dat de nieuwe Mate het batterijprobleem van de Mate S weer rechtgetrokken lijkt te hebben. Als de 8 iets eerder in Nederland verkrijgbaar was geweest was het een goede opvolger geweest voor mijn (eerste) Mate. Het enige dat mij bij de eerste Mate tegenviel was het gebrek aan updates, ben benieuwd hoe dat bij de 8 zal zijn, mijn Mate was voor de rest echt een top toestel. (Dat is een leugen besef ik me, de GPS was echt ruk, maar verder top dus :+ ).

[ Voor 16% gewijzigd door Bazziek op 28-12-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Aloysxda schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:05:
Screen on time ? Dit heb ik nog niet kunnen vinden op marschmallow.
Gisterenochtend heb ik de mate van de lader gehaald. Nu, om 23.00 uur dus na twee dagen, heb ik nog 24 % en geeft die aan dat ik nog voor 10.5 uur stroom over heb.
Veel gebruikt met gps, wifi en 4G aan, foto's gemaakt, geappt gesurft, apps geinstalleerd en gedeinstalleerd.
Die 24 % die ik nu nog over heb, had ik vanochtend niet verwacht, toen ik met 72% startte.
Echt, een gaaf en supersnel maatje......
Volgens mij staat het bij alle toestellen op de zelfde plaats. Instellingen-batterij-batterijgebruik-weergave of scherm opkrikken. Dan staat het bij tijd actief. Op mijn LG G2 staat er 5h 27m 55s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, deze heb ik besteld.

http://www.valuebasket.nl...nproduct/view/22117-AA-GD

Deze link toont er meer, ook op voorraad.
http://www.valuebasket.nl...ch_by_ss?q=Huawei+mate+8+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:20
Hoe bevalt de grootte (breedte) van de telefoon? Ik zit zelf erg te twijfelen omdat ik vermoed dat ik deze telefoon te groot ga vinden.
Ik heb nu zelf de Nexus 5 en dat bevalt me erg goed en wil eigenlijk niet groter, alleen ben opzoek naar een high end dual simcard telefoon en vind de OnePlus X niet echt een upgrade vanaf de Nexus 5, vandaar dat ik uitkom op deze telefoon.
Of zijn er nog andere high end dual simcards telefoon zoals deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Qua grootte is het voor een ander moeilijk te bepalen, wat jij grooooot vindt. Gezien het formaat van deze mate 8 met dit 6 inch scherm, is dit de kleinste verkrijgbaar op dit moment. Dual sim in een high end zal verder moeilijk worden. Houdt er wel even rekening mee dat als je in de mate 8 een 2e sim gebruikt, deze in het slot komt waar je ook het extern SD kaartje in zou doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-05 22:12

NvB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 19:17

teuni

shit happends.... every day.

Pfff... ik vind de prijs erg hoog!! Ik zat te twijfelen tussen deze en de 6p, maar als de prijs zo hoog ligt van de mate 8 dan ga ik wel voor de 6p.

Had echt gehoopt op een lagere prijs.

ach ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
teuni schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:33:
Pfff... ik vind de prijs erg hoog!! Ik zat te twijfelen tussen deze en de 6p, maar als de prijs zo hoog ligt van de mate 8 dan ga ik wel voor de 6p.

Had echt gehoopt op een lagere prijs.
Je hebt gelijk. Die prijs is veel te hoog en je hebt dan nog maar een 32 gb model. Je zou even verder kunnen kijken of even te wachten, bij andere aanbieders betaal je dit geld nog niet eens voor de 64 gb uitvoering.
Hou wel even in je achterhoofd, dat dit toestel echt zijn geld waard is.
Neem alleen al de ontvangst. Op plekken waar ik al 10 jaar kom, had ik met geen enkel toestel verbinding met gsm en internet. Met deze Mate 8 gewoon overal ontvangst. Anderen verbazen zich hier over.
Tevens het scherm, snelheid, vingerafdruk sensor en Accu.............Perfect ! ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvB

NvB

Ik vind de prijs ergens nog wel meevallen als je kijkt naar andere nieuwe phones en de functies die je bij deze Mate 8 krijgt. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld de S6 Edge+ die is ook niet goedkoop en ook alweer even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 16:52
Hello!

Ik wil deze telefoon halen via mijn werk. Goed om de positieve reacties te lezen want op bepaalde review sites ga je twijfelen. Dat gezeur over de resolutie....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvB

NvB

Resolutie vind ik totaal geen probleem het komt de toch al goede accuduur ten goede. De nadelen die je vaker hoort zoals de user interface van Huawei kan ik totaal tegenspreken, want het is super fijn. Geen dubbele menu structuur, maar gewoon de koppelingen indelen in een mapje en je bent klaar en hebt alles bij elkaar. Daarnaast zijn er zoveel instellingen die je de smartphone geheel eigen maakt.

Deze Mate 8 is eigenlijk alles wat je je kunt wensen in een smartphone. Als ik dan 1 nadeel kan noemen is het dat de bruine kleur niet leverbaar is in de 32GB uitvoering, maar ja daar valt nog mee te leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En vanaf gisteren te bestellen bij belsimpel via een abbonement.

https://www.belsimpel.nl/...ei-mate-8-grey/abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook losse toestellen hoor.
En nu ook bij meerdere zaken. Ze gaan zo hard dat ze vaak uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
In hoeverre is dit een betrouwbare shop?
Aantrekkelijke prijs natuurlijk maar geen ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvB

NvB

Ik heb hem nu sinds zondag in gebruik en wat een verademing! Zo instante reacties en snel in gebruik. Zijn er hier nog meer Tweakers die de Mate 8 inmiddels in gebruik hebben of twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni

teuni

Ik twijfel nog, al vind ik de prijs nu wel erg aantrekkelijk vergelijken met 2 weken geleden. Ik twijfel tussen de mate 8 en de nexus 6p. De nexus ligt nu nog een beetje boven mijn budget, dus de kans is groot dat ik voor de mate ga. Welke telefoon had jij hiervoor NvB?

ach ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exi22
NvB schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:35:
Ik heb hem nu sinds zondag in gebruik en wat een verademing! Zo instante reacties en snel in gebruik. Zijn er hier nog meer Tweakers die de Mate 8 inmiddels in gebruik hebben of twijfelen?
Ik heb hem net binnen! ik vind alleen de tril functie super zacht... ervaren jullie dit ook? Ik ga dit nooit voelen in mijn broekzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
Lees mijn berichten maar eens even terug. Ondertussen al bijna 2 maand in gebruik. Direct na voorraad in china daar gekocht. Wat een perfect toestel, heerlijk !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvB

NvB

Ik heb hiervoor de Xperia Z2 en P8 gehad. Ik zou als ik jou was ook voor de Mate 8 gaan. De Mate 8 accuduur alleen al is extreem goed.

Trilfunctie gebruik ik eigenlijk nooit dus daar kan ik je geen oordeel over geven helaas.

Verwijderd

exi22 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:56:
[...]

In hoeverre is dit een betrouwbare shop?
Aantrekkelijke prijs natuurlijk maar geen ervaringen mee.
Ik heb hem ieder geval in goede orde ontvangen. Maar pas na bijna 3 weken.
Je krijgt wel de Chinese uitvoering. Maar ik ben er heel erg tevreden mee. Ik heb hem speciaal daar besteld omdat ik de goudkleurige 64 gigabyte uitvoering wilde. Die kom ik hier in Nederland nog steeds niet tegen.
Ondanks dat ze op de site beweren dat je met PayPal kan betalen kreeg ik deze keuze niet.

Hou er wel rekening mee dat je handmatig de Play Store moet installeren en eventueel een APK om je Google contacten te synchroniseren.
Ook heb ik een andere dialer app geïnstalleerd zodat ik niet de Chinese hoeft te gebruiken.
Er zit wel standaard een Call recorder op.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2016 00:19 ]

• NvB

NvB

In Duitsland kun je er geloof ik al wel aankomen via Geizhals even zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NvB schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 07:41:
In Duitsland kun je er geloof ik al wel aankomen via Geizhals even zoeken.
Ik heb inderdaad even gezocht en deze lijken ook verscheept te worden uit China.
Ook mogelijk via amazon.de.
Het blijkt om het zelfde type te gaan als die ik heb nl de Huawei mate 8 NTX-AL10 64GB
De Europese versie is nl de AL29 of AL09.
En 2 to 3 weken verzendingstijd.
M.a.w. ze zijn volledig vergelijkbaar met valuebasket.nl maar dat is tenminste nog min of meer een Nederlandse website.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2016 14:24 . Reden: Aangevuld ]

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:07
Is de Grey enkel in 32GB te krijgen? Ik zocht eigenlijk naar een 64GB model. Geheugenkaart is geen optie omdat ik de dualsim wil gebruiken.

Verwijderd

TravockMD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:52:
Is de Grey enkel in 32GB te krijgen? Ik zocht eigenlijk naar een 64GB model. Geheugenkaart is geen optie omdat ik de dualsim wil gebruiken.
In ieder geval heb ik het 64 gigabyte en 128 gigabyte model hier in Nederland nog niet kunnen vinden.
Vandaar dat ik nog steeds hartstikke blij ben dat ik mijn 64 gigabyte model bij valuebasket.nl vandaan heb. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2016 23:33 . Reden: Wat aangevuld ]

Verwijderd

Aloysxda schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:33:
Lees mijn berichten maar eens even terug. Ondertussen al bijna 2 maand in gebruik. Direct na voorraad in china daar gekocht. Wat een perfect toestel, heerlijk !!!!!
Dat kan ik volledig beamen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Nog 2 weekjes wachten en dan gaat mijn nexus 6 vervangen worden door een Mate 8.
heb ook al eens een mate 6 gehad en vond het eigenlijke wel een prettig toestel.
Heb de nexus 6 met stock android altijd een beetje saaiig gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de camera gesteld? Iemand die misschien een foto kan uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Ik hou dit toestel al een poosje in de gaten. Alleen wat mij nog tegen houd is dat Huawei niet snel update uitbrengt voor hun toestellen. Kunnen jullie mij vertellen of daar verandering in is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:59:
Hoe is het met de camera gesteld? Iemand die misschien een foto kan uploaden?
Persoonlijk ben ik heel erg tevreden met de camera. Deze is heel goed. Foto's uploaden heb ik nog nooit gedaan dus helaas... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:
Ik hou dit toestel al een poosje in de gaten. Alleen wat mij nog tegen houd is dat Huawei niet snel update uitbrengt voor hun toestellen. Kunnen jullie mij vertellen of daar verandering in is gekomen?
Ik denk dat ze hun leven hebben gebeterd want de patches voor januari en februari waren heel snel geïnstalleerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het een beest van een telefoon vinden. Momenteel ben ik heel erg met de instellingen bezig en een paar maal herstarten. Ik heb 20% stroomverbruik en 2 uur en 17 minuten on screen Time.
Dat het een chinese uitvoering is heb ik eigenlijk geen last meer van. Ik heb heel veel Chinese meuk uitgeschakeld en wat ik verder niet nodig heb maar niet uit kon schakelen gebruik ik gewoon niet.
Ik gebruik gewoon de Play Store en mijn Google contacten (worden keurig gesynchroniseerd) en een alternatieve dialer uit de playstore.
In één woord een geweldig apparaat. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni

teuni

Ik heb de telefoon sinds zaterdag in gebruik, maar ik vind juist de camera het enige minpunt tot nu toe. De foto's komen erg soft over, teveel ruisonderdrukking denk ik. Verder vind ik het scherm echt super, niet dat de kleuren natuurgetrouw overkomen, maar dat vind ik niet belangrijk bij een telefoon. Foto's komen echt tot leven.

Over de accu kan ik ook heel kort zijn, TOP!! 5 uur sot is geen probleem. Zondag avond opgeladen tot 100%, rond 21:00 van de lader gehaald en nu nog 30% over. Vanalles mee gedaan, bellen, facebook, youtube, horizon tv (voetbal inside gekeken) enz enz. Echt een verademing tov de nexus 5.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik er nog maar eens naar kijken op wat voor instellingen hij staat, ik ben er juist erg over te spreken. Scherpe foto's, veel instellingen cq mogelijkheden.
Zijn er anderen met ook slechte ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 15:22
Hallo, is deze gsm ook bruikbaar in belgie als deze bestelt is via
http://www.valuebasket.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daddy0365 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:38:
Hallo, is deze gsm ook bruikbaar in belgie als deze bestelt is via
http://www.valuebasket.nl.
Daar heb ik hem ook vandaan en dan is hij in Nederland volledig bruikbaar. Volgens mij is hij dan ook geschikt voor België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni

teuni

Ik heb verschillende instellingen geprobeerd, automatisch, hdr en manueel. Misschien verwacht ik er gewoon teveel van, dat kan natuurlijk ook. Ik wil ook niet zeggen dat het heel slecht is, maar heb beter gezien. Ik zal aankomende dagen nog eens proberen bij veel zonlicht.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teuni schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:46:
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd, automatisch, hdr en manueel. Misschien verwacht ik er gewoon teveel van, dat kan natuurlijk ook. Ik wil ook niet zeggen dat het heel slecht is, maar heb beter gezien. Ik zal aankomende dagen nog eens proberen bij veel zonlicht.
Hiervoor had ik de lg g4 en daar doet hij volgens mij niet voor onder. De video camera is ook hartstikke goed. Op xda-developers zeggen sommigen ook dat de camera wat minder is. Maar dat is niet mijn ervaring. Misschien heb ik wel een betere.... 😊 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Is de Huawei mate 8 snel op te laden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 20:30
Ben benieuwd net de Mate 8 besteld, ik merkte dat ik steeds meer op m`n telefoon doe en mijn tablet steeds meer laat liggen.
Nu leek me dit de perfecte oplossing een grotere telefoon dan de samsung s6 welke ik eerst had.
De accu werkt dan natuurlijk ook mee :). Geen qhd doet mij niet ze veel maar de sneleheid sprak mij zeker aan.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de opties die je in de fingerprint hebt zitten (browsen met de fingerprint reader??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:25:
Is de Huawei mate 8 snel op te laden? :)
Yep. Bij mij was een snellader bijgeleverd.
Bij meting met de app Ampére blijkt dat hij laad met 2800mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:26:
Ben benieuwd net de Mate 8 besteld, ik merkte dat ik steeds meer op m`n telefoon doe en mijn tablet steeds meer laat liggen. Etc etc
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de opties die je in de fingerprint hebt zitten (browsen met de fingerprint reader??)
Browsen met de fingerprint reader ben ik ook wel nieuwsgierig naar.... 😊 . Misschien omdat ik Chrome gebruik?
Sinds ik de mate 8 heb gebruik ik mijn tablet ook niet zo vaak meer.

• Monkeyk2010
Vandaag mijn mate 8 binnen en bevalt goed.
Ik zou ik willen weten of er een health is welke de stappen bij houdt? Op internet zag ik dat die er op zou staan maar zie hem niet staan.

Iemand enig idee?

• Aloysxda
Monkeyk2010 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:28:
Vandaag mijn mate 8 binnen en bevalt goed.
Ik zou ik willen weten of er een health is welke de stappen bij houdt? Op internet zag ik dat die er op zou staan maar zie hem niet staan.

Iemand enig idee?
Goede keus om voor de mate 8 te gaan. Heerlijke tabletphone.
Kijk hier maar eens even:

http://phandroid.com/2016/02/02/huawei-mate-8-tips-tricks/

Pull down on home screen to search for anything

Er staat geen health app om de mate 8. Is er in de playstore niets te vinden ?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Google Fit misschien?

• Monkeyk2010
Zie het al net een update b152 en nu heb ik de app gezondheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:36:
Zie het al net een update b152 en nu heb ik de app gezondheid!
welke mate heb je? de AL10 of AL29 of AL09?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
L29 en na de update nu dus met de gezondheid app top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyk2010 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:02:
L29 en na de update nu dus met de gezondheid app top!
tnx
Dat is dus de Europese uitvoering.
Daarom heb ik het dus niet. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het scherm t.o.v. van de P8? Dat scherm vind ik namelijk geweldig maar twijfel of de resolutie op 6 inch wat minder fijn uitpakt..

Is het scherm overigens verder hetzelfde als dat van de P8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Ik kom zelf van de samsung s6 welke een zeer hoge ppi heeft en erg scherp scherm (amoled).
Toch ben ik uiterst tevreden met het scherm het is een van de beste IPS neo schermen die ik ken.
Overigens vindt ik het echt een top telefoon en het voelt als een upgrade over de samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Monkeyk2010 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:46:
Ik kom zelf van de samsung s6 welke een zeer hoge ppi heeft en erg scherp scherm (amoled).
Toch ben ik uiterst tevreden met het scherm het is een van de beste IPS neo schermen die ik ken.
Overigens vindt ik het echt een top telefoon en het voelt als een upgrade over de samsung!
Deze ervaring kan ik zéker bevestigen. Er is al veel geschreven over het scherm van de mate 8, maar voor degene die het zelf niet gezien hebben is het moeilijk om te oordelen.
Over de standaard prestaties wordt overal vanalles geschreven. Qua ontvangst hoor je niet. De ontvangst van de Mate 8 is verbazingwekkend. Op plekken waar niemand ontvangst heeft met mobiel signaal of internet, kan ik met de mate overal bellen of internetten. Op plekken in gebouwen met oa ijzeren spanten,kreeg ik met de Note 3 geen signaal. Die mate is altijd geconnect. Heel blij mee. :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Hallo,
weet iemand hoe het staat met de garantie bij http://www.valuebasket.nl.
Stel je hebt problemen, word de gsm dan ook opgehaald, zoals je die koopt in de winkel.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daddy0365 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 20:53:
Hallo,
weet iemand hoe het staat met de garantie bij http://www.valuebasket.nl.
Stel je hebt problemen, word de gsm dan ook opgehaald, zoals je die koopt in de winkel.

mvg
Dat vraag ik me dus ook af.
Ik heb wel mijn VIP kaart kunnen registreren dus ik hoop dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Hallo,
is er nog een verschil tussen de 3gb 32gb en de 4gb 64 gb.
Of is dit alles.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
daddy0365 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:50:
Hallo,
is er nog een verschil tussen de 3gb 32gb en de 4gb 64 gb.
Of is dit alles.

mvg
Wat kwam je tegen op www.huawei.com of via Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Hallo,
hoe kan ik zien welk model nr de mate 8 heeft op de site van http://www.valuebasket.nl.
Heeft deze de NTX-AL29 of 09 dat kan ik niet zien.

alvast bedankt voor de reactie.
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daddy0365 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:43:
Hallo,
hoe kan ik zien welk model nr de mate 8 heeft op de site van http://www.valuebasket.nl.
Heeft deze de NTX-AL29 of 09 dat kan ik niet zien.

alvast bedankt voor de reactie.
mvg
Voorzover ik weet hebben ze daar alleen de NXT-AL10.
Ze worden verstuurd vanuit China.
Het duurde bij mij 18 dagen voor ik hem thuis had.
Besteld op 15 januari en thuis op 2 februari.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 21:36 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Ok bedankt voor je reactie ikdeaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Ik zit toch nog te twijfelen. Ik wacht toch nog de review van Lg G5 af. Als dat toestel ook een goede batterij heeft dan word de keuze wel moeilijk. Ik heb 2x even een Samsung gehad. De S6 edge had ik steeds niet goed wifi verbinding mee. Ik heb het toestel weeer ingeruild. En de eerste werd erg traag op de duur. Daar heeft LG geen last van. Nu vind ik de keuze echt moeilijk. Ik wil een groot scherm. 5.1 vind ik te klein. Liefst een 820 processor, ze zeggen dat de kirin 950 minder snel is. En ik wil dat het toestel snel de batterij oplaad. En ik wil de dag doorkomen zonder de batterij op te moeten laden.
Wie kan mij over de streep helpen?

O ja, de G4 als je die niet gebruikt dan verlies je weinig stroom. In een nacht 2% is normaal. Bij Samsung is dat zo 10%. Verliest Huawei veel stroom als je het toestel niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni

teuni

Ik zou alleen de g4 nemen als je de camera belangrijk vindt. Mijn vrouw heeft de g4, is een mooie (plastic) telefoon. Ze haalt de dag meestal net, dus iedere nacht aan de lader. Dat is met de mate 8 niet nodig. Die haalt met gemak 2 dagen met een sot van 5 a 6 uur. Ik vind het scherm van de mate 8 ook mooier, ook is hij sneller.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvB

NvB

Het opladen gaat in een super snelle tijd +- 1,5 uur denk ik. De Mate 8 gaat daarna weer superlang mee ondanks het vele gebruik tot 2-3 dagen. Met de snelheid zit het wel goed, ik zou altijd voor de Mate 8 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Weet iemand als men 2 simkaarten gebruikt dat die dan beide werken op 4g of verschilt dit .

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
daddy0365 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:51:
Weet iemand als men 2 simkaarten gebruikt dat die dan beide werken op 4g of verschilt dit .

mvg
Twee simkaarten werken wel samen (dus tegelijk) echter een maakt gebruikt van oa 4g, de andere kan alleen gebruikt worden voor bellen (dus geen data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
Bedankt Monkey2010 ,
spijtig dan moet ik uitzien naar een ander toestel.
iemand een voorstel.enkel dual sim toch moeten beide sim's afzonderlijk kunnen werken op internet.

mvg

[ Voor 31% gewijzigd door daddy0365 op 24-02-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
teuni schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:54:
Ik zou alleen de g4 nemen als je de camera belangrijk vindt. Mijn vrouw heeft de g4, is een mooie (plastic) telefoon. Ze haalt de dag meestal net, dus iedere nacht aan de lader. Dat is met de mate 8 niet nodig. Die haalt met gemak 2 dagen met een sot van 5 a 6 uur. Ik vind het scherm van de mate 8 ook mooier, ook is hij sneller.
De G4 heb ik gehad, fijn toestel en ook snel. Alleen was de batterij zo op. Bijna nooit haalde ik de dag. Alleen zat er een probleem in en kreeg ik het geld terug of een nieuw toestel. Maar omdat er bijna nieuwe toestellen uitkwamen, heb ik gekozen voor geld terug en gebruik ik nu mijn LG G2 weer. Ik wacht nog even de review van de edge 7 af en maak dan de keuze. Batterij vind ik heel belangrijk :) en snelheid

• wilke77
Nog een vraagje, kun je de voorafingestelde apps ook verwijderen of uitzetten?

Verwijderd

wilke77 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:15:

O ja, de G4 als je die niet gebruikt dan verlies je weinig stroom. In een nacht 2% is normaal. Bij Samsung is dat zo 10%. Verliest Huawei veel stroom als je het toestel niet gebruikt?
Lekker belangrijk.
Het duurt heel lang voordat LG G4 begint af te tellen.
De Mate 8 heeft een verschrikkelijk lange standby tijd maar houd volgens mij de batterij teller eerlijker bij.
De Mate 8 heeft sowieso de langste batterijduur sinds heel lang. Ik haal met gemak 10h screen on time.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 11:27 . Reden: Aanvulling ]

• wilke77
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:22:
[...]

Lekker belangrijk.
Het duurt heel lang voordat LG G4 begint af te tellen.
De Mate 8 heeft een verschrikkelijk lange standby tijd maar houd volgens mij de batterij teller eerlijker bij.
De Mate 8 heeft sowieso de langste batterijduur sinds heel lang. Ik haal met gemak 10h screen on time.
Dat is wel een hele goede screen ontime. Ik kan haast niet wachten om dit toestel in handen te krijgen :P

• wilke77
Toch vind ik het nog best wel eng om een Huawei te kopen. Als je LG en Samsung gewend bent. Loopt de Huawei soepeler dan een Samsung toestel?

• Aloysxda
wilke77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:05:
Toch vind ik het nog best wel eng om een Huawei te kopen. Als je LG en Samsung gewend bent. Loopt de Huawei soepeler dan een Samsung toestel?
Ja !!!!!!!!!!
Daarbij, nog nooit een vastlopen gehad met de Mate 8. Hoe dit bij Samsung is, kun je zelf wel invullen......

• wilke77
Ik heb de stap gezet.
Ik heb een mate 8 bij coolblue besteld. :)
Ben echt benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Laat ons maar eens weten wat je ervaringen zijn.
Welke versie heb je aangeschaft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ook ik overweeg nu een Mate 8 :9~ .

Via Coolblue kun je alleen de 3GB/32GB versie krijgen volgens mij.
Voor mij is dat voldoende. Ik twijfel nog wel tussen de zilveren of de grijze (heb het toestel nog niet in het echt gezien)

Weet iemand of Mediamarkt deze ook in de winkels heeft liggen (ze hebben ze niet online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:16:
Nog een vraagje, kun je de voorafingestelde apps ook verwijderen of uitzetten?
Deels.
Zoals altijd eigenlijk.
En wat niet uit te schakelen is, gebruik je gewoon niet.
Zelf gebruik ik een alternatieve dialer en sms app.
Maar ja, ik heb dan ook een chinese versie. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Op de foto's lijkt de zilveren erg wit aan de voorkant. Kan iemand bevestigen dat deze ook aan de voorkant echt zilverkleurig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand alsjeblieft willen proberen of "salvidas alarm-groene knop" op de hier in Nederland verkrijgbare Mate 8 gewoon werkt.
Test sms versturen is niet nodig, alleen even kijken of het alarm afgaat.
In dat geval kan ik een Europese Rom te flashen.
Nu flash ik nog niet om eventueel gezeur over de garantie te vermijden. Als het werkt is het het waard om het te doen.
P. S.
Het programma is gratis.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 14:51 . Reden: Aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
De grijze is het geworden.
Net in gebruik genomen, erg blij mee

Klopt het dat er een bumper werd meegeleverd en dat er al een screenprotector op het scherm zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:33:
Zou iemand alsjeblieft willen proberen of "salvidas alarm-groene knop" op de hier in Nederland verkrijgbare Mate 8 gewoon werkt.
Test sms versturen is niet nodig, alleen even kijken of het alarm afgaat.
In dat geval kan ik een Europese Rom te flashen.
Nu flash ik nog niet om eventueel gezeur over de garantie te vermijden. Als het werkt is het het waard om het te doen.
P. S.
Het programma is gratis.
Ja dat kan.
Hier kun je alles vinden wat je zoekt: http://forum.xda-developers.com/mate-8/general

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had Ik mijn vraag al achtergelaten en ben ik niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
De OP kan volgens mij wel een opfrisbeurt gebruiken?

Het toestel is inmiddels te koop, ook in Nederland.
Ook bevat de doos meer dan "phone, charger & datacable"
Ook zijn er inmiddels best veel (p)reviews te vinden die wellicht gelinkt kunnen worden? Zoals: deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Ik vind dit een mooie telefoon, mag volgende maand een nieuwe uitkiezen en dacht aan deze.
Is hij ook in het brons/bruin verkrijgbaar in Nederland?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Accessoires moeten besproken worden in: [Huawei Mate 8] Accessoires.