Je somt het correct op. Laat ik het even in een tijdlijn plaatsen.
Vrijdagmiddag heb ik voor 40 euro een Logitech Harmony Touch gekocht. De goedkoopste in de pricewatch is 93 euro. Dus dat is ongeveer 57% korting, geen hele gekke kortingen op black-friday. Logitech adverteerde met grote
Cyber-Weekend Promotion Banners op hun website en de aanbieding heeft meerdere dagen online gestaan gezien de orders van andere tweakers.
Op maandag 30 november heb ik persoonlijk gebeld met de servicedesk, en vroeg of mijn order klopte. De medewerker heeft toen mijn order nagezocht en
geverifieerd dat de order klopte en door drukte wat later wordt uitgeleverd. Hij zei ook dat er al een belastingdocument (accijns) was toegevoegd door een andere medewerker die de order al had bekeken en ik gisteren of vandaag de order thuis zou hebben.
Dinsdag heb ik aan de hand van deze service-call terug gemaild naar
*knip*omdat ik zag dat de Harmony Touch weer op voorraad was maar waarom mijn order nog niet was veranderd. Hij e-mail mij vervolgens een dag later dit:
3 december
Beste Mark,
Mijn naam is *knip*.
Hartelijk dank voor uw update in deze zaak.
Het is inderdaad zo dat de Harmony Touch op dit moment weer op vooraad is.
Het is echter ook zo dat de Harmony Touch vorige week vrijdag in de aanbieding was. (Black Friday)
We hebben nu een zo hoog volume aan orders binnen gekregen dat we deze niet in de tijdsperiode die men mag verwachten verwerkt kunnen krijgen.
We zijn op dit moment met man en macht aan het werk zijn om de achterstand in te lopen.
Ik wil u daarom vragen om nog een paar dagen geduld op te brengen.
Zodra de status van uw order veranderd ontvangt u daar een bericht over.
Mijn welgemeende excuses voor enig ongemak.
Het referentienummer van uw probleem is ***. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.
Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).
Met vriendelijke groet,
*knip*
Logitech-klantenservice
Ik heb toen netjes afgewacht totdat ik plotseling ook een mailtje kreeg dat
ik de order zou hebben geannuleerd. Deze mail heb ik doorgestuurd naar
*knip*van Logitech en gezegd dat ik daar niet mee akkoord ben.
Hier werd vervolgens op de volgende manier op (totaal niet inhoudelijk op) gereageerd:
4 december
Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Er is inderdaad een vervelende situatie ontstaan.
De orders die op 'black geplaatst werden, zijn voor iedereen geannuleerd.
Als het goed is heeft u hierover 2 mails ontvangen.
1 mail met daarin aangegeven dat de order geannuleerd werd.
En een 2e mail met daarin enkele stappen om u te compenseren in deze situatie.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb mijn mail herhaald en de bijlage toegevoegd waarin ze bevestigen dat het een aanbieding was uit mail #1 en nogmaals gezegd dat ik niet akkoord ben en uit ga van een uitlevering van de order.
Vervolgens kreeg ik deze e-mail die werkelijk waar te schandalig voor woorden is:
4 december
Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie in deze zaak .
Ik heb in de case notitie gemaakt van het feit dat u niet accoord bent.
Dit zal echter geen invloed hebben op het verdere proces.
De order blijft gecanceld en uw zult evengoed uw geld terug krijgen.
Mijn welgemeende excuses voor deze enorme blunder.
Er is echter niets wat ik kan doen om deze situatie terug te draaien.
Ik heb hierop gereageerd dat hij deze zaak moet escaleren naar zijn manager en ik nog steeds niet akkoord ga met de gang van zaken.
Doordat mij per telefoon en via e-mail is verteld dat dit een normale aanbieding is, en er meer dan 1 werknemer naar heeft gekeken en bevestigd dat er met man en macht aan wordt gewerkt schaar ik dit echt niet onder een "per-ongelukke" prijsfout.
Vandaar dat ik ook het van harte aanmoedig dat we Logitech hier gewoon op gaan attenderen, want dit is gewoon een bedrijfsrisico voor hun en wij, als consumenten hebben onze plicht gedaan door na te gaan of deze aanbieding klopt.
Ik ben al jaren tevreden klant van Logitech, en de service is altijd perfect. Maar als op deze manier je zo wordt afgewimpeld is voor mij de maat vol. Zeker omdat ik hier al genoeg moeite en belminuten (20% van mijn belbundel van 100 min) in heb gestoken om te controleren of het klopt.
[
Voor 0% gewijzigd door
Perkouw op 05-12-2015 14:22
. Reden: Namen weg gehaald van medewerkers ]