Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
http://www.dumpert.nl/med...ouw_weet_hoe_het_zit.html
:+

Twitter is op dat punt precies hetzelfde, tenzij Logitech of Kassa het getwitterd heeft ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
niet heel veel extra informatie maar na ruim 2 werkdagen wachten op antwoord op mijn klacht waarin ik het OTTO-akkoord aanstip toch maar even gebeld. Hele nette jonge man aan de lijn gehad die zich wel 10x heeft verontschuldigt voor de werkwijze van logitech. Vooral nadat het naar boven kwam dat mijn case nog op de stapel lag en er nog niets mee was gedaan, Hij heeft de case nu handmatig aan iemand toegewezen en nu word hij echt binnen 2 werkdagen beantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Beste ----,

Onlangs heeft u met ons contact gezocht omtrent uw bestelling van een G510S toetsenbord waarover ik destijds deze zaak voor u heb aangemaakt.

U zult inmiddels een e-mail van ons moeten hebben ontvangen met uitleg over de status van uw bestelling. Het is ook mogelijk dat deze e-mail nog naar u verstuurd gaat worden.

Helaas moet ik u mededelen dat uw bestelling zal worden geannuleerd. Indien uw betaling reeds was uitgevoerd zal deze vanzelfsprekend aan u worden terugbetaald.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

Ik heb meerdere keren contact gehad met Logitech tijdens mijn bestelling waarin mij verzekerd werd dat het toetsenbord verzonden zou worden en dat het probleem lag bij een probleem in het betalingssysteem waardoor de betalingen vertraagd zijn, Ook zou het een legtieme aanbieding zijn en was er een ontzettend grote sale waardoor ze een vertraging hebben opgelost.
Kortom kan iemand me even helpen wat kan ik hier op nou het beste reageren?

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 08-12-2015 20:26 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Na heel wat heen en weer mailen, over het feit dat ik nog geen mail heb gehad met daarin de stappen die ik zou kunnen ondernemen. Dat is mij via de telefoon namelijk beloofd dat ik die einde dag 4 december zou ontvangen. Hebben ze me eindelijk een soort van duidelijk antwoord gegeven:
Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en hierdoor is alles ge-annuleerd helaas. Ik zal doorgeven dat u de 2de email niet heeft mogen ontvangen. Ik zal u op de hoogte houden.

Dit is dus niet duidelijk, want er is door hunzelf aangegeven dat het om een actie ging en geen prijsfout? Maar goed, het geld is terug gestort, ik ga waarschijnlijk toch geen mail krijgen. Net zoals 2 keer eerder, dus dit is hoe een groot bedrijf zich ergens vanaf kan werken?
Als het daadwerkelijk een prijsfout was/is, waarom krijgen sommige mensen dan wel het product? Waarom reageren ze dan zo verschillende op mensen en niet gewoon met 1 statement.

Ik weet niet of mensen hier nog meer gaan mailen/contact opnemen etc., maar dit lijkt me een verloren zaak? Beetje jammer dat ze op zo'n waardeloze manier communiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ckoopmanschap schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:53:
[...]

paar dagen gelden kreeg iedereen 20% korting, dus die 30% stelde toen ook al weinig voor. (op het feit dat de winkel sws al duur is.).

maar als het nu 30% is voor iedereen, dan is het natuurlijk wel een heel kwalijke zaak. (vind ik althans)
Met de eerder ontvangen kortingscode nog eens 30% extra korting! Direct maar weer het toetsenbord besteld in de hoop dat ie nu wel geleverd wordt

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Ik kan mijn coupon code niet verzilveren. leuk... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
freestyler2 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:52:
[...]

Met de eerder ontvangen kortingscode nog eens 30% extra korting! Direct maar weer het toetsenbord besteld in de hoop dat ie nu wel geleverd wordt
je hebt dus de G510S

code: dez7o9fpr (30% korting zie vorige pagina) + je eigen code?

bij mij pakt hij de eerste al niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ckoopmanschap schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:08:
[...]

je hebt dus de G510S

code: dez7o9fpr (30% korting zie vorige pagina) + je eigen code?

bij mij pakt hij de eerste al niet namelijk
dez7o9fpr is een persoonlijke code.
Die dus ergens op een kortingspagina in je email moeten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:10:
[...]

dez7o9fpr is een persoonlijke code.
Die dus ergens op een kortingspagina moet staan.
die code geeft een foutmelding bij mij, en m'n eigen code gebeurt niets na het invoeren: geen foutmelding, geen korting :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
henri86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:12:
[...]

die code geeft een foutmelding bij mij, en m'n eigen code gebeurt niets na het invoeren: geen foutmelding, geen korting :/
omdat hij persoonlijk is ^^.

Heb er net een geprobeerd, (geen foutmelding), maar de prijs blijft doodleuk op 90 euro staan.
Heb ergens in de voorwaarden gelezen, dat het niet op acties geld. Dus weet niet wat Freestyler2 heeft gedaan, maar het was of een ander toetsenbord of ik doe iets heel erg fout.

Hij werkt wel op G910 189 > 132 euro

En het gebruiken van de Logitech "compensatie", kan niet worden gebruikt i.c.m. de 30% actie zoals hierboven vermeld. Althans niet bij de G910, want die blijft 132

[ Voor 15% gewijzigd door ckoopmanschap op 08-12-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik heb net een G710s maar besteld, met twee maal die korting, 73 euro. Toch een stuk meer dan ik eigenlijk wilde uitgeven, maar dan wel een mechanisch toetsenbord. Het is mij dus wel gelukt om de kortingcodes te stacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
de G910 was net in de aanbieding. Ik plaats mijn bestelling, wil betalen via Paypal en POEF "Het spijt ons, maar de aanbieding die eerder op G910 mechanisch gaming-toetsenbord mechanisch gaming-toetsenbord - Dutch (Qwerty) van toepassing was, is nu niet meer beschikbaar. Controleer uw winkelwagen voordat u uw aankoop voltooit."

Gaat wel lekker daar bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Mijn PayPal-refund staat nog steeds in behandeling. Ik heb betaald via mijn bankrekening. Staat toch alweer enkele dagen op die status, heeft iemand het geld al bij zijn PayPal-saldo toegevoegd zien worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

WhySoSerious? schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:46:
Nu krijgt iedereen gewoon een 30% kortingscode |:(

[afbeelding]
Heb je deze in je mail gehad? Die heb ik namelijk niet gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
MeltedForest schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:38:
[...]

Heb je deze in je mail gehad? Die heb ik namelijk niet gekregen 8)7
[Kortingscode] Logitech kortingscodes

Bij deze.

ik ben bezig met de code van thethe2010, dus pak die aub niet :P, ik probeer nog steeds die dubbele korting erin te krijgen, maar lukt me echt niet 8)7

Als iemand het lukt om de G910 op 92 euro te krijgen houd ik mij voor aanbevolen.

[ Voor 30% gewijzigd door ckoopmanschap op 09-12-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eens te kijken of mijn 30% code werkte op de Remote Touch.

€129 > €125,30

Ze nemen dus de code vanaf 179 euro.

Wat een faalhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Kevin1Bravo schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:46:
Mijn PayPal-refund staat nog steeds in behandeling. Ik heb betaald via mijn bankrekening. Staat toch alweer enkele dagen op die status, heeft iemand het geld al bij zijn PayPal-saldo toegevoegd zien worden?
Nee, ook bij mij staat hij al 5 dagen op in behandeling. Zeer slechte zaak van Logitech dit allemaal, zal hier ook nooit meer iets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 08:22
Het gekke vind ik nu weer, dat je nu opeens gewoon bijna 50% korting kan krijgen op het G710 toetsenbord. Kost normaal €149 en kan nu met die code voor €73 besteld worden.

Dit maakt dat zaak om het cancelen van de G510S bestellingen weer vager, want op blackfriday kan dat beetje extra er dan ook wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHB1968
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:15:
Ik dacht eens te kijken of mijn 30% code werkte op de Remote Touch.

€129 > €125,30

Ze nemen dus de code vanaf 179 euro.

Wat een faalhazen.
Adviesprijs is 179. 30% daarvan komt om 125,30.

Wanneer ik beide codes in geeft komt prijs op 87.71

Persoonlijke code van SPAM mail werkt dus wel maar op de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
MHB1968 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:52:
[...]

Adviesprijs is 179. 30% daarvan komt om 125,30.

Wanneer ik beide codes in geeft komt prijs op 87.71

Persoonlijke code van SPAM mail werkt dus wel maar op de adviesprijs.
Welke beide codes kan jij gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHB1968
dustyrick schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:00:
[...]

Welke beide codes kan jij gebruiken?
Sorry voor de off-topic; ik wil dit topic niet vervuilen.

Naast de black friday code in de SPAM mail, kreeg ik gisteren per mail een unieke vouchercode voor 30% korting op de hele winkel gedurende 3 dagen. Dus wanneer je op een of ander manier geregistreerd bent bij Logitech verwacht ik dat je ook deze mail zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Met 30% korting (of 30%+30%) is de K740 ook nog wel voor een interessante prijs te koop. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de kortingscodes te stacken, maar ik heb dan ook alleen de 30% kortingscode n.a.v. het annuleren van de Black Friday aanbieding en haal een tweede uit het kortingscode topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
MeltedForest schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:22:
Met 30% korting (of 30%+30%) is de K740 ook nog wel voor een interessante prijs te koop. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de kortingscodes te stacken, maar ik heb dan ook alleen de 30% kortingscode n.a.v. het annuleren van de Black Friday aanbieding en haal een tweede uit het kortingscode topic.
Ik heb het precies andersom, wilde het G510S toetsenbord dan maar opnieuw bestellen, maar hij pakt bij mij enkel de uniek 30% code die ik gisteren van logitech heb ontvangen geldig voor 3 dagen.

Ik heb echter nog steeds geen annuleringsmail ontvangen over de blackfriday bestelling en heb die code dus ook nog niet. Ik kopieer deze code uit het forum en dit werkt niet. De prijs blijft op €62,99 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHB1968
dustyrick schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:25:
[...]

Ik heb het precies andersom, wilde het G510S toetsenbord dan maar opnieuw bestellen, maar hij pakt bij mij enkel de uniek 30% code die ik gisteren van logitech heb ontvangen geldig voor 3 dagen.

Ik heb echter nog steeds geen annuleringsmail ontvangen over de blackfriday bestelling en heb die code dus ook nog niet. Ik kopieer deze code uit het forum en dit werkt niet. De prijs blijft op €62,99 staan.
Adviesprijs G510S is 139. Nu voor 89,99
30% over 139 is 97.30 en hoger dan de aanbiedingsprijs.
De tweede 30% wordt dus over 89,99 berekend. Meer korting is kennelijk niet haalbaar (m.u.v. link shopkorting.nl 5%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Een bijzondere reactie op het retourneren van mijn wel ontvangen producten wilde ik jullie hier niet onthouden.

Ik heb het verzoek gedaan om deze te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Krijg ik als reactie dat ik ze kan vernietigen, daar een foto van kan maken en deze op kan sturen...Iemand hiermee bekend toevallig? Ik vind het nogal raar om producten op deze manier te retourneren (lees molesteren) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
objectief2 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:00:
Een bijzondere reactie op het retourneren van mijn wel ontvangen producten wilde ik jullie hier niet onthouden.

Ik heb het verzoek gedaan om deze te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Krijg ik als reactie dat ik ze kan vernietigen, daar een foto van kan maken en deze op kan sturen...Iemand hiermee bekend toevallig? Ik vind het nogal raar om producten op deze manier te retourneren (lees molesteren) 8)7
LOL, dit heb ik nog nooit gehoord, als ik jou was zou ik opzoek gaan naar vernietigde Logitech speakers, dan houd je er in ieder geval wat aan over }) Maar je kunt het ook echt doen om je frustratie op uit te oefenen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Ik heb dus niks van coupon gekregen. Ook geen 30% email. Geld is dan wel weer teruggestort.
Alles ook netjes in het bestandje ingevuld.

Ik kan eigenlijk niks van regelmaat zien in wie wat gekregen heeft. Geen regelmaat, of reden dat sommige mensen wel X krijgen en anderen niet.

Ik heb zo'n vermoeden dat ze het daar zelf ook allemaal niet meer weten. Zeker als ik zie dat toch nog redelijk veel mensen gebruik gemaakt hebben van deze actie, zal het daar ook wel lichtelijk chaos zijn.

Zoals eerder ookal gezegd hier, denk ik dat het een verloren zaak is. Uiteraard super hoeveel mensen contact op hebben genomen etc, maar ik betwijfel of ze er iets mee gaan doen, helaas,

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
En wat staat er nu in de topicwaarschuwing?

[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 09-12-2015 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

DikkeBMW schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:40:
Ik heb dus niks van coupon gekregen. Ook geen 30% email. Geld is dan wel weer teruggestort.
Alles ook netjes in het bestandje ingevuld.

Ik kan eigenlijk niks van regelmaat zien in wie wat gekregen heeft. Geen regelmaat, of reden dat sommige mensen wel X krijgen en anderen niet.

Ik heb zo'n vermoeden dat ze het daar zelf ook allemaal niet meer weten. Zeker als ik zie dat toch nog redelijk veel mensen gebruik gemaakt hebben van deze actie, zal het daar ook wel lichtelijk chaos zijn.

Zoals eerder ookal gezegd hier, denk ik dat het een verloren zaak is. Uiteraard super hoeveel mensen contact op hebben genomen etc, maar ik betwijfel of ze er iets mee gaan doen, helaas,
Eigenlijk zou je het hoofdkantoor moeten aanschrijven in de VS en ze netjes uitleggen wat een puinhoop het hier is wat betreft customer care. Daar staat klantenservice erg hoog in het vaandel waar ze hier in Nederland er maar met een petje naar gooien. Ik ben benieuwd hoe zij daar over denken. Maar goed dat gaat wellicht weer een beetje ver.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
rockhopper schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:31:
[...]

Eigenlijk zou je het hoofdkantoor moeten aanschrijven in de VS en ze netjes uitleggen wat een puinhoop het hier is wat betreft customer care. Daar staat klantenservice erg hoog in het vaandel waar ze hier in Nederland er maar met een petje naar gooien. Ik ben benieuwd hoe zij daar over denken. Maar goed dat gaat wellicht weer een beetje ver.
Ik had wat op de facebook pagina gezet van Logitech. Werd binnen 24 uur verwijderd. Heb een nieuw berichtje neergezet dat ik het raar vind dat dit gebeurt maar daar word niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ah ja censuur, wat wel aangeeft dat ze de feedback zich aantrekken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen mail, geen geld terug en doodse stilte vanuit Logitech.
Volgende week zelf maar eens contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Het blijft verdacht stil Kayce, nog iets van de partijen vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
Nee, alleen de vraag of ik mijn gegevens wilde delen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Kayce schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:32:
Nee, alleen de vraag of ik mijn gegevens wilde delen :-)
En dat had Radar ook gedaan? (zag geen tweet als reactie).
Misschien dat ze PM hebben gestuurd o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
Nee daar heb ik niets meer van gehoord. Wel vaag telefoontje uit 020 gehad, maar bij terugbellen geen gehoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Kayce schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:42:
Nee daar heb ik niets meer van gehoord. Wel vaag telefoontje uit 020 gehad, maar bij terugbellen geen gehoor....
Oke, niet heel hoopvol dus. Ga je er nog achter aan of houd je het voor gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensVerlaak
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:29
Ik heb mailtje van paypal gekregen dat bestelling is geanuleerd maar ik heb nog steeds mijn geld zowel niet op paypal of de bank terug.. hoelang duurt dit want ben al een week aan het wachten?

EDIT:

sorry overheen gelezen 6-10 werkdagen

[ Voor 12% gewijzigd door RensVerlaak op 09-12-2015 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
*knip* doe maar niet

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 09-12-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
De X100 wil ik inderdaad retourneren, maar bij de foto van de gesloopte speaker moet een handgeschreven briefje met daarop het referentienummer. Binnenkort maar eens bellen om te vragen of dit altijd zo gaat... 8)7

@mutsje....hoewel off-topic wellicht, toch bedankt!;)

[ Voor 15% gewijzigd door objectief2 op 09-12-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
*knip* offtopic ranten

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 09-12-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

mutsje

Certified Prutser

objectief2 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:55:
De X100 wil ik inderdaad retourneren, maar bij de foto van de gesloopte speaker moet een handgeschreven briefje met daarop het referentienummer. Binnenkort maar eens bellen om te vragen of dit altijd zo gaat... 8)7
Dit is een normale gang van zaken bij Logitech, je krijgt een nieuw product opgestuurd als er vervanging gedaan moet worden en als je je geld terug moet krijgen willen ze ook bewijs dat je het vernietigd hebt. Doe dit echter uitsluitend op verzoek dus niet eerst slopen dan geld terug willen.Dus zorg dat je het zo slaat dat ie het nog doet ;) en maak daar foto's van stuur ze op en je krijgt je geld terug. Is al eerder in andere topics voorbij gekomen en niet echt relevant voor dit topic dat over afhandeling toetsenbord/afstandsbediening gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door mutsje op 09-12-2015 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
En toen stopte men met off-topic discussie, en zeker met het zeuren over de klantenservice.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie opgevallen dat alle Logitech G510s toetsenborden(Dutch Querty) uit de online winkels gehaald zijn? Komt dit omdat alle Tweakers gezamenlijk ten strijde zijn getrokken?
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:59:
Is het jullie opgevallen dat alle Logitech G510s toetsenborden(Dutch Querty) uit de online winkels gehaald zijn? Komt dit omdat alle Tweakers gezamenlijk ten strijde zijn getrokken?
Weet iemand hier meer van?
Gisteren zag ik ze nog. maar ze zijn opeens weg inderdaad. Geen idee waarom.
Heb maar geen hoop denk ik hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Klopt ik zie net dat alles van de site is gehaald wat maar met de G510S te maken heeft. Maar dat veranderd natuurlijk niets aan het verhaal van ons Tweakers. Er stond nergens op=op of iets in die strekking. Dus we moeten maar zien met welk bod Logitech nu zal komen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat onze klachten hebben geholpen en dat ze toch nog gaan uitleveren?
Wat zou anders de reden kunnen zijn dat ze alle Nederlandse toetsenborden hebben weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:25:
Kan het zijn dat onze klachten hebben geholpen en dat ze toch nog gaan uitleveren?
Wat zou anders de reden kunnen zijn dat ze alle Nederlandse toetsenborden hebben weggehaald?
Of ze zijn echt op, zoals de klantenservice heeft vermeld in eerdere statements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

F-secure heeft de logitech 'holiday' site al als schadelijk gemeld:
Schadelijke website geblokkeerd

http://logitech.wayinhub.com/holiday_voting_nl?hidenav=true

Deze website is gerapporteerd als schadelijk.
We raden aan deze website niet te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
*knip* denk je nou echt dat dit een nuttige bijdrage is?

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 10-12-2015 00:32 ]

• ckoopmanschap
houd iedereen er trouwens rekening mee dat de kortingscode (vergoeding) slechts tot eind december geldig is?

Misschien wel handig om te weten voor de niet oplettende lezer. Heb het dus over "de spam code"niet over die uit de nieuwsbrief!

[ Voor 37% gewijzigd door ckoopmanschap op 10-12-2015 00:30 ]

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
ckoopmanschap schreef op donderdag 10 december 2015 @ 00:29:
houd iedereen er trouwens rekening mee dat de kortingscode (vergoeding) slechts tot eind december geldig is?

Misschien wel handig om te weten voor de niet oplettende lezer. Heb het dus over "de spam code"niet over die uit de nieuwsbrief!
Heb daar toch niks aan, aangezien die niet werkt. Logitech vroeg trouwens een paar dagen terug ook om mijn contact gegevens of ze er nog iets mee gedaan hebben weet ik nog niet.

• dustyrick
Net dus maar (weer) gebeld, omdat ik nog steeds geen annuleringsmail heb ontvangen, nog niet mijn geld terug heb en na 3x bellen en daarin beloofde afspraken ook niet zijn nagekomen.

Dit keer werd mijn verteld, dat er inderdaad van alles misgaat op dit moment en dat er nogal een zooitje is rondom deze case.

De reden waarom ik nog niet de kortingscode en de (beloofde) mails heb ontvangen kon deze meneer niet verklaren. Nadat ik vroeg of hij deze nu dan zou kunnen versturen kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was en dat e dus nog steeds een e-mail zou komen met daarin een duidelijke uitleg waarom alle orders met die G510S zijn geannulleerd.

Wel liet deze meneer het woord prijsfout meerdere keren vallen, waarop ik vroeg waarom het een prijsfout zou zijn op blackfriday, als ik het nu ook voor 63 euro kan bestellen? Ook hierop kon de meneer geen antwoord geven en dit werd nog onderzocht.

Als met al dus nog steeds geen duidelijkheid..
Wel ben ik erachter, dat voor snelle en goede service je niet (meer) bij Logitech moet zijn, want op dat puntje zijn ze aardig achteruit gegaan.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Leeghoofd21 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:05:
Klopt ik zie net dat alles van de site is gehaald wat maar met de G510S te maken heeft. Maar dat veranderd natuurlijk niets aan het verhaal van ons Tweakers. Er stond nergens op=op of iets in die strekking. Dus we moeten maar zien met welk bod Logitech nu zal komen.
Gezien de doodse stilte vanuit Logitech vrees ik dat er geen enkel bod meer gaat komen vanuit Logitech: orders en vragen zijn niet meer terug te vinden op support.logitech.nl, het betaalde geld is teruggestort, orders zijn geannuleerd, kortom: voor Logitech is het wel klaar.
Het feit dat er nu een aantal klanten weglopen en bij volgende aankopen wel twee keer nadenken voor ze weer iets van Logitech kopen neemt Logitech maar voor lief...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
dustyrick schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:30:

Dit keer werd mijn verteld, dat er inderdaad van alles misgaat op dit moment en dat er nogal een zooitje is rondom deze case.

Nadat ik vroeg of hij deze nu dan zou kunnen versturen kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was en dat e dus nog steeds een e-mail zou komen met daarin een duidelijke uitleg waarom alle orders met die G510S zijn geannulleerd.
zoals Pietervs ook al zei. denk ik ook dat je die e-mail met meer informatie met het hoe en waarom niet hoeft te verwachten het is bijna een week na dat de meeste order op geannuleerd stonden. vorige week heeft support wel hard geroepen bij de meesten er komt meer info en blijkbaar vandaag ook nog eens tegen jou maar ze moeten toch wel een e-mail kunnen opstellen binnen een week als ze dit willen.

ik ga er zelf dan ook vanuit dat logitech zo iets heeft van bekijk het allemaal maar. van ons ga je niks meer horen en de orders zijn geannuleerd dus niemand gaat ons meer wat maken

• dustyrick
hjvg schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:45:
[...]

zoals Pietervs ook al zei. denk ik ook dat je die e-mail met meer informatie met het hoe en waarom niet hoeft te verwachten het is bijna een week na dat de meeste order op geannuleerd stonden. vorige week heeft support wel hard geroepen bij de meesten er komt meer info en blijkbaar vandaag ook nog eens tegen jou maar ze moeten toch wel een e-mail kunnen opstellen binnen een week als ze dit willen.

ik ga er zelf dan ook vanuit dat logitech zo iets heeft van bekijk het allemaal maar. van ons ga je niks meer horen en de orders zijn geannuleerd dus niemand gaat ons meer wat maken
Zolang mijn bestelling nog staat op: "In behandeling" en ik mijn geld niet terug heb, zal ik elke dag gaan bellen naar Logitech met het vriendelijke verzoek om mijn uitleg hierover te geven en mijn of het toetsenbord of mijn geld terug te geven.. De muis die reeds ontvangen is, mogen ze ook terug in hun *** steken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zat voor de grap eens rond de klikken op de site van Logitech en kwam toch de 510S weer tegen.
Op de Zuid-Afrikaanse,Duitse en Britse site wel te verstaan :)
Dat het voor Logitech voorbij is, is heel leuk voor ze.
Maar een eenzijdige annulering zonder welke info dan ook maar lijkt me niet de bedoeling en daar ga ik ook absoluut niet mee akkoord.

HANDTEKENING!!!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

dustyrick schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:56:
[...]

Zolang mijn bestelling nog staat op: "In behandeling" en ik mijn geld niet terug heb, zal ik elke dag gaan bellen naar Logitech met het vriendelijke verzoek om mijn uitleg hierover te geven en mijn of het toetsenbord of mijn geld terug te geven.. De muis die reeds ontvangen is, mogen ze ook terug in hun *** steken...
Mijn bestelling staat ook in behandeling maar ik had vorige week contact gehad met de klantenservice en gevraagd om een bevestiging dat het product geleverd zou gaan worden. Nou daar kreeg ik dus gisteren een mail van terug dat ik de annuleringsmail tegemoet kan zien en dat het geld terug gestort gaat worden. Ik wil hier niet mee akkoord gaan maar ik weet niet zo goed wat ik nou terug moet sturen.

BTC €94.837,08

• Appie Heijn
  • Laatst online: 23:11
Ik heb zoiets gestuurd:
Ik heb een mail gekregen met een technische fout of iets dergelijks.
28 November heb ik het 2x het G510s toetsenbord besteld. Voor circa 30 euro per stuk.
4 december, dat is 4 werkdagen later heb ik een mailtje ontvangen van logitech dat er een verkeerde prijs bij stond. En er zat een kortingscode bij voor 30% korting OP UW FAVORIETE LOGITECH PRODUCT. Ook die code werkte niet op de G510S.

Ik heb mijn koop uitgesteld omdat Black Friday en Cyber Monday eraan zaten te komen. Vervolgens heb ik gekeken waar het toetsenbord het goedkoopst was, dit was eerst amazon, ik geloof 55 euro. Toen kwam ik erachter dat het toetsenbord voor 30 euro werd aangeboden op de logitech website. Dus bij logitech besteld.

Nu gaat Logitech zich terugtrekken en beroept zich op een prijsfout. Dat gaat er bij mij niet in.
1. Het is was black Friday dus kortingen van 50-60% zijn zeer aannemelijk,
2. vervolgens wordt deze fout pas 4 werkdagen later geconstateerd of in ieder geval gecommuniceerd.
3. daarna wordt een mail verstuurd dat IK(de klant) de koop geannuleerd heb, incorrect!!
4. dit heeft logitech zelf gedaan, tegenstrijdig met haar eigen algemene voorwaarden en Nederlandse wet en regelgeving.
5. de 30% kortingscode welke wordt verstuurd in de excuus mail werkt niet op de G510S, juist het product wat ik wilde kopen.
6. 30% korting krijgt één ieder die zich aangemeld heeft voor de nieuwsbrief van logitech, dit is zeker geen compensatie

Hierbij vraag ik U wederom om de koopovereenkomst na te komen zoals is overeengekomen op 28 december 2015.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• The_Zohan
  • Laatst online: 08:36
Die datum op het einde moet denk ik 28 nov zijn ;)

• Appie Heijn
The_Zohan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:29:
[...]

Die datum op het einde moet denk ik 28 nov zijn ;)
Scherp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-08 12:37
Net weer een mail binnen van Logitech

Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.

Retour gezonden artikelen?! Werkelijk hun fantasie kent GEEN grenzen..

Overigens reageren ze op geen enkele mail bij mij, dus ik blijf mensen maar overal online afraden Logitech te kopen. Actie - Reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het tot nu rustig afgewacht maar begin die radiostilte van Logitech nu wel beetje zat te worden.
Nog geen enkele mail gekregen, orderstatus in behandeling en geen reactie op support ticket tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DuxXx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:19:

Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.

Overigens reageren ze op geen enkele mail bij mij, dus ik blijf mensen maar overal online afraden Logitech te kopen. Actie - Reactie :(
Als dit betekent dat ze nou echt refunden dan snap ik het systeem nog wel. Staat in Paypall nog steeds in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier een retour bevestiging. Echter heb ik mijn geld al wel terug. Op de dag van "mijn eigen annulering" stond dat er al weer op.

Tevens is het radio stilte vanuit logitech op de automatische berichten na. Ik ga maar eens een mailtje tikken naar de ACM.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
DuxXx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:19:

Net zelfde mail gehad... Man man man wat een trieste bende om niet even een ander mailtje te versturen. Ik weet dat het allemaal digitaal gaat, maar kom op... Dit is wel heel slecht. De eerste reden van annuleren is "door de klant" en nu "heb ik iets terug gestuurd". De annulerigsreden "Logitech wil bestelde producten niet uitleveren" staat kennelijk niet in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:10
Zelf heb ik ook geen reactie terug gekregen van Logitech. Volgens mij zijn ze gewoon iedereen aan het negeren. Dus misschien kan dit ook in de spreadsheet?

Ik had ze gestuurd dat ik niks heb geannuleerd en dat ze daarom de annulering moeten annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Heb ik ook gedaan. Nu al weer 4 dagen radio stilte. Ondertussen tweet logitechnl vrolijk door over kerstaanbiedingen e.d. Deze retweet ik dan maar even met een reactie erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Appie Heijn schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:05:
Heb ik ook gedaan. Nu al weer 4 dagen radio stilte. Ondertussen tweet logitechnl vrolijk door over kerstaanbiedingen e.d. Deze retweet ik dan maar even met een reactie erbij :)
Heb ik ook gedaan: @loigtech.nl perfecte kerstkado is fatsoenlijke afhandeling BF-sales in plaats van cancellen orders en negeren van vragen hierover!

Natuurlijk geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeghoofd21 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:06:

Maar een eenzijdige annulering zonder welke info dan ook maar lijkt me niet de bedoeling en daar ga ik ook absoluut niet mee akkoord.
Het is voor mij ook een principe kwestie geworden. De remote boeit me echt helemaal niets. Leuk hebbedingetje en als ik er een nodig had, dan had ik ook wel €99 willen betalen. Echter de manier waarop dit gaat irriteert me mateloos.

1. Bestellen
2. Liegen dat ik wil annuleren
3. Radio stilte en doen alsof hun neus bloed.
4. Email dat ik de spullen heb geretourneerd
5. Radio stilte
6. etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist maar eens geprobeerd te bellen, maar 'helaas' zijn ze gesloten. Ze zijn te bereiken tijdens kantooruren van 9 tot 6 volgens het bandje...

Het was kwart voor 10... :/
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:34:
[...]

Het is voor mij ook een principe kwestie geworden. De remote boeit me echt helemaal niets. Leuk hebbedingetje en als ik er een nodig had, dan had ik ook wel €99 willen betalen. Echter de manier waarop dit gaat irriteert me mateloos.

1. Bestellen
2. Liegen dat ik wil annuleren
3. Radio stilte en doen alsof hun neus bloed.
4. Email dat ik de spullen heb geretourneerd
5. Radio stilte
6. etc etc.
Voor mij ook, daar komt nog bovenop dat ik per telefoon en per mail van logitech te horen heb gekregen dat de order correct is voordat ze met het smoesje prijsfout aan kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-01-2019
Is het niet gewoon zo dat een overeenkomst tot stand komt wanneer het geld van de credit card wordt afgeschreven, want in hun eigen voorwaarden staat dat ze een credit card pas aanspreken op het moment dat ze het product daadwerkelijk verzenden. Als bij velen het geld van de credit card is gehaald, is dat toch gewoon onherroepelijk een overeenkomst tot stand brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
db10715584 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:21:
Is het niet gewoon zo dat een overeenkomst tot stand komt wanneer het geld van de credit card wordt afgeschreven, want in hun eigen voorwaarden staat dat ze een credit card pas aanspreken op het moment dat ze het product daadwerkelijk verzenden. Als bij velen het geld van de credit card is gehaald, is dat toch gewoon onherroepelijk een overeenkomst tot stand brengen?
Het geld van een CC is gereserveerd, niet afgeschreven. Dat is iets anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-01-2019
FiXeR.nl schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:22:
[...]

Het geld van een CC is gereserveerd, niet afgeschreven. Dat is iets anders. ;)
Bij mij was het er écht afgeschreven. Natuurlijk in eerste instantie gereserveerd, maar daarna afgeschreven en van mijn bankrekening gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bij mij is r enkel 11,xx afgeschreven van mijn cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

mutsje

Certified Prutser

Het wordt steeds leuker met de Logitech klantenservice. Lees onderstaande reply....

Beste xxxx,

Bedankt voor uw e-mail. Wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw Harmony Touch. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 33,92 euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. De voorwaarden voor deze kortingscode worden hieronder vermeld.

*Limiet van 1 artikel. Aanbieding geldig wanneer er tussen 02/12/2015 en 31/12/2015 een aankoop wordt gedaan. De korting kan worden gebruikt door middel van het gebruik van de unieke kortingscode in deze e-mail. De korting zal worden toegepast wanneer u de code invoert tijdens het winkelwagenproces. De kortingscode kan maar eenmaal worden gebruikt. Verzending en belastingheffingen zijn hierbij niet inbegrepen. Dealers, distributeurs en andere resellers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Additionele voorwaarden, producten en prijzen kunnen zonder notificatie worden gewijzigd. Gebruik in combinatie met andere aanbiedingen is niet mogelijk.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case KNIP . Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Om ons telefonisch te contacteren of om additionele informatie (FAQ, Forums, Handleidingen, etc.) te verkrijgen, verzoeken wij u vriendelijk om support.logitech.com te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

Vooral het Bold stukje doet mijn nekharen omhoog gaan want als je verzendkosten erbij rekent kom je toch aardig in de buurt van 39,95 dus de correcte prijs of lees ik het mailtje zo verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:46:
Vandaag bedacht ik mij dat ik ook het toetsenbord besteld heb. Ik wist bij bestelling al dat de kans vrij klein was dat deze daadwerkelijk geleverd zou worden. Mijn bestelling staat nog steeds in behandeling en het bedrag is van mijn rekening afgeschreven. Van wat ik begrijp kan ik de order beter annuleren en mijn geld retour vragen? :p
Als je het geld een paar dagen kunt missen, dan kun je altijd hopen haha. Maar ik denk dat hij geannuleerd wordt, zoals hierboven meermaals bevestigd. Maarja je kunt altijd hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:53:
[...]

Ah kijk, ik heb geen haast bij het retour krijgen van mijn aankoopbedrag. Het was leuk om een gokje te wagen maar ik heb geen zin om allerlei gekke capriolen uit te halen om dit product alsnog geleverd te krijgen. Ik wacht wel geduldig af en zie wel wat de uitkomst wordt. :)
Hier zelfde situatie. Touch geannuleerd en geld teruggestort maar geen bericht rondom toetsenbord.
Ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
mutsje schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:32:
Het wordt steeds leuker met de Logitech klantenservice. Lees onderstaande reply....

Beste xxxx,

Bedankt voor uw e-mail. Wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw Harmony Touch. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 33,92 euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. De voorwaarden voor deze kortingscode worden hieronder vermeld.

*Limiet van 1 artikel. Aanbieding geldig wanneer er tussen 02/12/2015 en 31/12/2015 een aankoop wordt gedaan. De korting kan worden gebruikt door middel van het gebruik van de unieke kortingscode in deze e-mail. De korting zal worden toegepast wanneer u de code invoert tijdens het winkelwagenproces. De kortingscode kan maar eenmaal worden gebruikt. Verzending en belastingheffingen zijn hierbij niet inbegrepen. Dealers, distributeurs en andere resellers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Additionele voorwaarden, producten en prijzen kunnen zonder notificatie worden gewijzigd. Gebruik in combinatie met andere aanbiedingen is niet mogelijk.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case KNIP . Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Om ons telefonisch te contacteren of om additionele informatie (FAQ, Forums, Handleidingen, etc.) te verkrijgen, verzoeken wij u vriendelijk om support.logitech.com te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

Vooral het Bold stukje doet mijn nekharen omhoog gaan want als je verzendkosten erbij rekent kom je toch aardig in de buurt van 39,95 dus de correcte prijs of lees ik het mailtje zo verkeerd?
Hierbij de G510S variant:

"Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 25,65 euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd."

klopt dus (alweer) niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
ik kreeg deze email.
Maar ik heb helemaal niks teruggestuurd en het geld heb ik afgelopen week al ontvangen...

Sehr geehrte/r Herr/Frau

Sie sind für uns ein wertvoller Kunde, weshalb wir Sie auf diesem Weg kurz über den Status Ihrer Retoursendung und der Rückvergütung informieren möchten. Mit der vorliegenden E-Mail bestätigen wir den Empfang des Produkts (bzw. der Produkte), die Sie an uns zurückgeschickt haben. Die damit verbundene Rückerstattung wurde bereits autorisiert.

Einzelheiten Ihrer Rückerstattung:
Betrag: EUR 39,61
Bestelldatum: 27/11/15
Bestell-ID:13678946862

Die Rückvergütung wurde bereits autorisiert und bearbeitet, doch bitten wir Sie um etwas Geduld. Normalerweise erfolgt die Gutschrift auf der Kreditkarte oder dem Bankauszug erst beim zweiten Rechnungszyklus.

Mit freundlichen Grüßen
Digital River, ein autorisierter Vertriebspartner von Logitech

Wichtiger Hinweis: Diese E-Mail wurde von einer Adresse gesendet, die nur als Benachrichtigungsadresse dient und keine eingehenden E-Mails empfangen kann. Bitte antworten Sie nicht auf diese Nachricht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

Zorro

Z

ckoopmanschap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:22:
[...]

Hierbij de G510S variant:

"Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 25,65 euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd."

klopt dus (alweer) niks van.
Er wordt inderdaad helemaal niks foutief weergegeven in de winkelwagen, daar stond exact 25,65.
Dat ze wellicht wat anders bedoelen interesseert me niks, dat is wat er staat.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Nu hebben we dus 2 support nummers. Handig -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Ik heb nu in mijn (mail)contact met de klantenservice maar een aantal medewerkers van Logitech in de cc meegenomen. (van Corporate Communications en Product PR Europe)

De klantensservice kan/mag/wil toch niets voor mij (of jullie) betekenen.

Niet dat ik nu de illusie heb dat die anderen ook maar enigszins geneigd zijn om iets te gaan doen, maar: niet geschoten...... etc.

Voor hen die geïnteresseerd zijn:
De contactgegevens zijn te vinden op de site van Logitech:
http://www.logitech.com/en-roeu/press&allcontacts=1
Even zoeken naar de juiste afdeling e/o regio.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Ben dus net gebeld door Logitech en ze zeggen dus dat het een prijsfout betrof en ze vonden het dus ook raar dat de medewerkers ons eerst hadden gezegd dat het geen prijsfout betrof, dat gaan ze dus nog onderzoeken. Ook de annuleringsmail die op je eigen verzoek is verstuurd was een automatische mail die Logitech geannuleerd heeft en daar gaan ze ook nog naar kijken net als dat G510s niet op voorraad is vonden ze ook heel vreemd. Voor de mensen die wel geleverd hebben gekregen hebben ontzettend veel geluk had. Verder laat ik het hier ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
FiXeR.nl schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:43:
[...]

Hoe heb jij hun jou laten bellen?
Had ze een bericht gestuurd op Facebook omdat ik geen reactie kreeg op mijn mail en toen vroegen ze mij om m'n contact gegevens dus zodoende ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Fusionmania op 11-12-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Fusionmania schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:45:
[...]

Had ze een bericht gestuurd op Facebook omdat ik geen reactie kreeg op mijn mail en toen vroegen ze mij om m'n contact gegevens dus zodoende ;)
Dus je goede hoop is toch niet helemaal uitgekomen, zoals op Facebook staat? :p.
Wel fijn dat het je toch nog is gelukt ze aan de telefoon te krijgen.

Kan me er ook niet heel druk om maken, misschien leren ze hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
ckoopmanschap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:17:
[...]

Dus je goede hoop is toch niet helemaal uitgekomen, zoals op Facebook staat? :p.
Wel fijn dat het je toch nog is gelukt ze aan de telefoon te krijgen.

Kan me er ook niet heel druk om maken, misschien leren ze hiervan.
Tja, valt weinig tegenin te brengen, ze snappen zelf natuurlijk ook heel goed dat ze slordig bezig zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het was leuk als het geleverd was geweest, maar ik ben tevreden met de 30% bon die ik uiteindelijk kon gebruiken tijdens de periode dat er ook al 30% op alles stond (stapelen).

Het contact was waar-de-loos. De helpdesk was onvriendelijk en onbehulpzaam voor mij en weigerde mij door te verbinden met een supervisor. Al met al zal ik bij hen niet snel nog iets halen al blijf ik het fijne toetsenborden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Fusionmania schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:45:
[...]

Dat is knap: op Twitter wordt helemaal niet gereageerd door Logitech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn bestelling staat nog steeds als "Bestelling in behandeling" en heb ook geen mail gehad. Maar er is wel betaald.
Ik twijfel nu wat ik moet doen:
- Contact opnemen zodat ze annuleren en ik mijn geld terug krijg.
- Wachten tot over een maand en als er dan nog niets gebeurd is aan de bel trekken in de hoop dat ze "G510s-gate" alweer wat vergeten zijn en alsnog gaan uitleveren :+ of waarschijnlijk alsnog annuleren en wat langer mijn geld kwijt zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 11-12-2015 15:37 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Pietervs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:26:
[...]

Dat is knap: op Twitter wordt helemaal niet gereageerd door Logitech...
Facebook <--------> Twitter.
Zie je het verschil ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
Angeloonie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:30:
Mijn bestelling staat nog steeds als "Bestelling in behandeling" en heb ook geen mail gehad. Maar er is wel betaald.
Ik twijfel nu wat ik moet doen:
- Contact opnemen zodat ze annuleren en ik mijn geld terug krijg.
- Wachten tot over een maand en als er dan nog niets gebeurd is aan de bel trekken in de hoop dat ze "G510s-gate" alweer wat vergeten zijn en alsnog gaan uitleveren :+ of waarschijnlijk alsnog annuleren en wat langer mijn geld kwijt zijn.
Ik heb precies dezelfde twijfels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-08 17:10
rockhopper schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:33:
Het was leuk als het geleverd was geweest, maar ik ben tevreden met de 30% bon die ik uiteindelijk kon gebruiken tijdens de periode dat er ook al 30% op alles stond (stapelen).

Het contact was waar-de-loos. De helpdesk was onvriendelijk en onbehulpzaam voor mij en weigerde mij door te verbinden met een supervisor. Al met al zal ik bij hen niet snel nog iets halen al blijf ik het fijne toetsenborden vinden.
Als die 30% code zou werken wel. Nouja hij werkt wel maar van 129euro op die Harmony Touch maakt hij 125,30 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
S95Sedan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:06:
[...]

Als die 30% code zou werken wel. Nouja hij werkt wel maar van 129euro op die Harmony Touch maakt hij 125,30 :F
Ik weet niet precies hoe het zit, maar de codes werken soms wel samen en soms niet.

Ik heb gisteren de G910 besteld voor 92 euro. (189*,7*,7). Maar dat werkte alleen maar met 1 specifieke code combinatie. (had er een stuk of 7 geprobeerd).

Je krijgt dan geen foutmelding, maar er gaat gewoon niks van de prijs af :/.

Tevens is de korting in principe vanaf de adviesprijs, dus misschien dathet daar iets mee te maken heeft?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

Zorro

Z

Wel typisch dat echt alle in behandeling medlingen van 30 november zijn. Geen idee of dat iets betekent, lijkt me sterk maar viel me wel op.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De gegevens van uitlevering/bestelling kunnen toegevoegd worden aan de Google Doc spreadsheet, welke dan via deze link te bekijken is. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen ranten, geen "Logitech is een slecht bedrijf", hou het zakelijk. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.
- Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
- Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties, luie vraagjes e.d.