Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deeeemy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:38:
[...]

Ik heb precies dezelfde twijfels :P
Als ik jullie was zou ik toch even wachten tenzij je heel erg om die 25 euro gelegen zit, kan enkel positief uitpakken voor jullie. Aangezien die 30% bon in je spam box maar van zeer beperkte houdbaarheid is, en universeel was. Ze moeten dan dus iets anders voor jullie verzinnen. En anders kun je altijd nog aangifte van diefstal gaan doen bij de politie, daar reageren ze vast wel op :9
Zag trouwens dat mijn iDeal betaling ook is terug geboekt en zal dus ff de spreadsheet aanpassen!

edit: maar dat kan dus blijkbaar niet :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Na 4!!! mailtjes over dat ik het waardeloos vind hoe ze contact onderhouden met mij, heb ik onderstaande mail gekregen. Ik heb ze gister verteld dat ik ze mijn email adres mogen verwijderen geen mails meer hoeven te sturen. Ik vraag in elke mail om uitleg omdat er op internet ongeveer 5 verhalen rondzwerven en ik alleen maar mailtjes krijg met helaas dat u uw product annuleert, we hebben geld terug gestort, we hebben uw geannuleerde product in ontvangst genomen (wtf?, hoe kan dit?). Ze sturen niets en nu ineens krijg ik onderstaande mail weer, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik geen mailtjes meer hoefde, want ze geven toch nergens antwoord op. Maar goed, ik heb er alsnog niets aan, want ze bepalen daar hun eigen regels.
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Logitech, wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw Harmony Touch. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 129 Euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. De voorwaarden voor deze kortingscode worden hieronder vermeld.

*Limiet van 1 artikel. Aanbieding geldig wanneer er tussen 02/12/2015 en 31/12/2015 een aankoop wordt gedaan. De korting kan worden gebruikt door middel van het gebruik van de unieke kortingscode in deze e-mail. De korting zal worden toegepast wanneer u de code invoert tijdens het winkelwagenproces. De kortingscode kan maar eenmaal worden gebruikt. Verzending en belastingheffingen zijn hierbij niet inbegrepen. Dealers, distributeurs en andere resellers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Additionele voorwaarden, producten en prijzen kunnen zonder notificatie worden gewijzigd. Gebruik in combinatie met andere aanbiedingen is niet mogelijk.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case 01383100. Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.
Ik snap het niet dat zo'n bedrijf met zoiets weg kan komen. Alles valt en staat met regeltjes, maar hoe kan je nou 10 verschillende verhalen in stand houden.
Het meeste stomme van dit verhaal is dat ik een hekel gekregen heb aan Logitech, maar alsnog een afstandsbediening wil :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Krilo_89 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:28:

Het meeste stomme van dit verhaal is dat ik een hekel gekregen heb aan Logitech, maar alsnog een afstandsbediening wil :(.
Ik begrijp je gevoel, ik heb altijd alle randapparatuur van Logitech gehad en ik ben inmiddels ruim in de 30 maar ik heb hiervan een dusdanig nare bijsmaak van gekregen dat ik eigenlijk liever niets meer van Logitech wil kopen omdat ik het ze gewoon niet meer gun. En toch zijn het goede producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
ik heb ze de afgelopen 2 weken 2 keer gemailed, nooit een reply gekregen. Ik hoef ook gelukkig nooit meer iets van logitech te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn Customer Care ticket,
Order nog altijd in behandeling.
Bedrag via Ideal afgeschreven en Bluetooth speaker snel geleverd.
Daarna was het stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Altijdgriep schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:57:
[...]

Ik begrijp je gevoel, ik heb altijd alle randapparatuur van Logitech gehad en ik ben inmiddels ruim in de 30 maar ik heb hiervan een dusdanig nare bijsmaak van gekregen dat ik eigenlijk liever niets meer van Logitech wil kopen omdat ik het ze gewoon niet meer gun. En toch zijn het goede producten.
Och dit is ook wel een beetje overdreven.

Ze maken super muizen, toetsenborden en afstandsbedieningen maar ze moeten gewoon geen webshop runnen want daar hebben ze overduidelijk geen kaas van gegeten. Om dan gelijk te zeggen 'nooit meer Logitech' gaat mij te ver.

Ze hebben namelijk wel een zeer coulante technische service als er een keer iets mankeert aan je product. Maar dat product moet je gewoon ergens anders kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
MeltedForest schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:39:
[...]

Och dit is ook wel een beetje overdreven.

Ze maken super muizen, toetsenborden en afstandsbedieningen maar ze moeten gewoon geen webshop runnen want daar hebben ze overduidelijk geen kaas van gegeten. Om dan gelijk te zeggen 'nooit meer Logitech' gaat mij te ver.

Ze hebben namelijk wel een zeer coulante technische service als er een keer iets mankeert aan je product. Maar dat product moet je gewoon ergens anders kopen ;)
Ik heb niets verkeerd over hun producten geschreven toch?

Het is de arrogante houding van Logitech waar ik moeite mee heb, de gun factor is weg en als iedereen dit wangedrag zo maar accepteert dan blijven dit soort bedrijven zo.

En dan noem jij mij overdreven omdat ik wel stem met mijn portemonnee? Dat gaat mij wat ver.

Ook de verkoop is gewoon een onderdeel van een bedrijf en dan ook nog eens een die in direct contact met de klant staat dus die zou perfect moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
*knip* daar hebben we een feedbacktopic voor, en dan moet je wel met wat constructievers komen dan dit.

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 12-12-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:57:
[...]

Als ik jullie was zou ik toch even wachten tenzij je heel erg om die 25 euro gelegen zit, kan enkel positief uitpakken voor jullie. Aangezien die 30% bon in je spam box maar van zeer beperkte houdbaarheid is, en universeel was. Ze moeten dan dus iets anders voor jullie verzinnen. En anders kun je altijd nog aangifte van diefstal gaan doen bij de politie, daar reageren ze vast wel op :9
Zag trouwens dat mijn iDeal betaling ook is terug geboekt en zal dus ff de spreadsheet aanpassen!

edit: maar dat kan dus blijkbaar niet :?
Die 25 euro kan ik wel missen, als ik deze maar wel terug krijg als het toch blijkt dat ik dat toetsenbord niet meer krijg :)
Ik heb overigens nog helemaal geen mailtje gehad met een kortingscode, ook niet in mijn spam box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Altijdgriep schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:32:
[...]

Ik heb niets verkeerd over hun producten geschreven toch?

Het is de arrogante houding van Logitech waar ik moeite mee heb, de gun factor is weg en als iedereen dit wangedrag zo maar accepteert dan blijven dit soort bedrijven zo.

En dan noem jij mij overdreven omdat ik wel stem met mijn portemonnee? Dat gaat mij wat ver.

Ook de verkoop is gewoon een onderdeel van een bedrijf en dan ook nog eens een die in direct contact met de klant staat dus die zou perfect moeten zijn.
Volledig overdreven hoe je reageert, je weet drommels goed dat die prijs niet klopte. Maar je vond het een mooie prijs dus je nam de gok. Dat hij dan achteraf niet geleverd word, is gewoon pech. Voor hetzelfde geld was je wel bij de gelukkigen en had je hem geleverd gezien. Dat er verschillende verhalen in de wereld zijn is niet heel gek als het bedrijf het intern niet goed gecommuniceerd (Geen idee of dit gebeurt maar lijkt me wel).

Enorm jammer, maar het gaat mij niet om het bedrijf maar om de producten. Prima producten, nooit geen gezeik. Als dat er wel is, krijg je snel antwoord + oplossingen. Dat er nu 1000 man mailen over hetzelfde fenomeen, heb je niet direct tijd om alles te beantwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-08 12:37
Voor wat het waard is heb ik er nu maar een Paypal claim van gemaakt.
Ik moest uiteindelijk aan m'n kind uitleggen waarom er geen keyboard voor de Sint kwam.

Wat ik Logitech het meest kwalijk neem is dat er nog steeds geen excuus in mijn mail box ligt (Nee, ook niet bij de spam), maar wel een nieuwe fantasiemail wat er met mijn order is gebeurd. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Altijdgriep
rolandos582 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:02:
[...]

Volledig overdreven hoe je reageert, je weet drommels goed dat die prijs niet klopte. Maar je vond het een mooie prijs dus je nam de gok. Dat hij dan achteraf niet geleverd word, is gewoon pech. Voor hetzelfde geld was je wel bij de gelukkigen en had je hem geleverd gezien. Dat er verschillende verhalen in de wereld zijn is niet heel gek als het bedrijf het intern niet goed gecommuniceerd (Geen idee of dit gebeurt maar lijkt me wel).

Enorm jammer, maar het gaat mij niet om het bedrijf maar om de producten. Prima producten, nooit geen gezeik. Als dat er wel is, krijg je snel antwoord + oplossingen. Dat er nu 1000 man mailen over hetzelfde fenomeen, heb je niet direct tijd om alles te beantwoorden.
Ik vind dat je voor jezelf mag praten of dat overdreven is, ik weet ook niet waar jij gelezen hebt waar ik zeg of de prijs wel of niet goed is, ik heb het alleen over de afhandeling gehad en die is ronduit schandalig.

Toevallig zit ik in dit topic en weet ik dat er meer aan de hand is maar van Logitech heb ik nog niets gehoord en mijn geld is tot op heden nog steeds weg. Als het mijn bedrijf was die zo'n grote blunder begaan had liet ik mijn personeel tot laat iedereen excuses aanbieden en dan was het voor mij ook wel goed geweest. Maar dat is niet gebeurd, je hoort gewoon helemaal niets en mails worden niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Modbreak:Lees svp de topicwaarschuwing: geen moralisme. Ook het ranten op Logitech is niet de bedoeling. Of je boos, verdrietig, teleurgesteld of ongeinteresseerd bent is ook niet relevant.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 11:01
Net contact opgenomen met de logitech klantenservice gezien mijn bestelling nog in behandeling staat, hun reactie was dat er niet mis was met de bestelling en dat deze alleen vertraging opgelopen heeft.

Zodra de spullen op voorraad zijn zouden deze opgestuurd moeten worden, en zou ik daar een email van moeten ontvangen.

Het lijkt er dus op dat de klantenservice het incident weer compleet vergeten is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
Cobaltjeh schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:39:
Net contact opgenomen met de logitech klantenservice gezien mijn bestelling nog in behandeling staat, hun reactie was dat er niet mis was met de bestelling en dat deze alleen vertraging opgelopen heeft.

Zodra de spullen op voorraad zijn zouden deze opgestuurd moeten worden, en zou ik daar een email van moeten ontvangen.

Het lijkt er dus op dat de klantenservice het incident weer compleet vergeten is....
Dat wil ik zien gebeuren, dat hij word uitgeleverd O.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11
De afdeling "hoe handel ik de "prijsfout" zo ongelukkig mogelijk af" is het nog niet vergeten.

Dank u voor uw e-mail. Onze excuses voor de vertraagde producten. (dus het item is vertraagd en niet geannuleerd?)

Helaas werkt de kortingscode niet voor bepaalde producten (die bijvoorbeeld al afgeprijsd zijn). Wij adviseren u de voorwaarden van de kortingscode te controleren (die stonden er niet bij, alleen dat je hem kon gebruiken voor 30% korting op uw favoriete Logitech product), zodat u een beter overzicht heeft van de producten waarmee de kortingscode wel kan worden gebruikt.( ;( )

Wat betreft uw bestelling, helaas is deze definitief geannuleerd. Het door u bestelde product kan dan ook niet meer worden verzonden.(en toch nog steeds te bestellen 8)7 ))

Pff hier slaan ze toch echt wel een flater... Ik heb de Dell XPS 17 met 2x SSD prijsfout meegemaakt, daar zat binnen een aantal werkdagen een erg professioneel team bovenop. Het kwam op mij over dat ze een hele procedure moesten aflopen:
1. bel klant er is een fout gemaakt, biedt compensatie aan
2. biedt klant laptop aan met 2x 500gb(niet SSD)
3. vertel klant niet te gaan leveren ivm algemene voorwaarden x y z

klant gaat niet akkoord en doet verzoek aan Dell te leveren refererend naar wetsartikel x y z met verzoek koopovereenkomst na te komen. Prijs was aannemelijk, (1000 euro voor een laptop kun je niet afdoen als prijsfout)

4. bel klant om excuses te maken, vertel dat Dell gaat leveren, en vraag een beetje begrip te hebben voor de vertraagde levering.

5. klant blij :) Dell laat een positieve indruk achter, hoop ophef maar goed opgelost = "gratis" reclame.

De laptop heb ik destijds zelf gehouden 1x 256 ssd en 1x 1tb erin gezet. Nu wil ik gewoon het toetsenbord geleverd krijgen, ik heb er geen 5-6 of meer besteld. Mijn CMstorm loopt simpelweg op zn laatste knopjes :9

[ Voor 44% gewijzigd door Appie Heijn op 14-12-2015 10:34 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ze nemen wel flink de tijd met dat terugbetalen, in ieder geval via Paypal. Dat is ondertussen 10 dagen geleden en staat nog steeds op 'In behandeling'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

sambalbaj schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:34:
Ze nemen wel flink de tijd met dat terugbetalen, in ieder geval via Paypal. Dat is ondertussen 10 dagen geleden en staat nog steeds op 'In behandeling'.
Waarschijnlijk omdat je via de bank hebt betaald, PayPal rekent bij mij geregeld 10 dagen om het geld van de rekening af te schrijven en te bevestigen, terwijl het geld al lang is afgeschreven uiteraard. Hierna duurt het meestal nog een paar dagen voor de terugbetaling wordt bevestigd, uiteindelijk komt het wel goed :P

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 08:22
Ah Logitech gaat steeds lager.

Ze hebben nu gewoon mijn gehele Logitech account en order verwijderd van de site?
Dit zijn in mijn ogen echt te bizarre acties..

Nog steeds is mijn order niet geannuleerd en heb ik mijn geld niet terug. Ook heb je erg veel aan de kortingscode ( NOT) , want toen ik die eindelijk had was het toetsenbord niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van Kassa, of zij dit gaan oppakken? Ik heb namelijk het idee dat het van kwaad tot erger gaat, en ook steeds meer op een zaak begint te lijken waar zij iets mee kunnen.

Ik weet even niet meer wie daar contact mee had opgenomen, maar ik vond dat best een goed idee.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 17:21

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Ik heb eindelijk het geld op mijn paypal rekening terug gekregen, zat 10 dagen tussen het zeggen dat ik het terug kreeg en de daadwerkelijke storting. Wellicht is dit aan PayPal te verwijten. Alleen kan ik geen dispute aanvragen via PayPal omdat de transactie nog niet is voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik word er ook langzaam aan simpel van.
Had 3 orders in totaal.
De twee extra order enkel om de x100 speaker voor 12 euro mee te kunnen bestellen, leuk om cadeau te doen en om zelf te gebruiken.

Alles geannuleerd behalve de twee x100 speakers. Waren met 2 verschillende accounts besteld, 2 verschillende orders.
Logitech heeft dit samengevoegd en ik heb 1 track en trace code gekregen voor beide speakers. Uiteraard staat op het bestelformulier beiden op verzonden.
De speakers zijn afgeleverd bij de buren - echter, slechts 1 en niet beiden.

Ik denk een pikfout in het magazijn, maar probeer dat maar eens bij Logitech duidelijk te maken.
Er is een ticket aangemaakt, anderhalve week geleden. Nul communicatie ontvangen op dat ticket. Op twitter alleen maar standaard replies die iedereen krijgt en als ik ze bel en 20 minuten in de wacht heb gestaan, kan ik alles weer helemaal opnieuw uitleggen en wordt er weer een ticket aangemaakt - vervolgens krijg ik een mail met hetzelfde ticketnr waar ik al eerder helemaal niks meer op heb gehoord.
Enorm vermoeiend dit.

Ik ga maar een dispuut aanmaken, jammer, want ik wilde die speaker gewoon hebben als kerstcadeau, maar die gaat echt niet meer komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
[b]paulus_01 schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:32:
[b]Op twitter alleen maar standaard replies die iedereen krijgt en als ik ze bel en 20 minuten in de wacht heb gestaan, kan ik alles weer helemaal opnieuw uitleggen en wordt er weer een ticket aangemaakt - vervolgens krijg ik een mail met hetzelfde ticketnr waar ik al eerder helemaal niks meer op heb gehoord.
Enorm vermoeiend dit.
Precies dit, je kan gewoon niet tot een echte oplossingen komen met die gasten, want ze schuiven alles af naar andere mensen en beloven je dat ze contact met je opnemen, wat ze uiteraard niet doen achteraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
paulus_01 schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:32:
Er is een ticket aangemaakt, anderhalve week geleden. Nul communicatie ontvangen op dat ticket. Op twitter alleen maar standaard replies die iedereen krijgt en als ik ze bel en 20 minuten in de wacht heb gestaan, kan ik alles weer helemaal opnieuw uitleggen en wordt er weer een ticket aangemaakt - vervolgens krijg ik een mail met hetzelfde ticketnr waar ik al eerder helemaal niks meer op heb gehoord.
Enorm vermoeiend dit.
Stuur een privé bericht met je klacht en contact gegevens en dan bellen ze je terug. ;)
https://www.facebook.com/LogitechG.BeNeLux/?fref=ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Fusionmania schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:55:
[...]

Stuur een privé bericht met je klacht en contact gegevens en dan bellen ze je terug. ;)
https://www.facebook.com/LogitechG.BeNeLux/?fref=ts
Lossen ze dan iets op?
Wil hier geen facebook account voor aanmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvschie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-08 14:34
- De prijs op de site was 90 euro, de prijs in m'n mandje 30, dat is minder dan 60% korting op de geadverteerde prijs. Ik heb wel meer gekocht met 60% korting die dag.
- Dat die 90 euro ook een kortingsprijs was doet niets af aan hoe het geadverteerd stond.
- 30 euro voor een degelijk toetsenbord is geen rare prijs, zeker niet eentje die al een tijd op de markt is, en zeker niet tijdens Cyber Monday.

Ik heb nog niets gehoord, ik zie wel of ze leveren. Digital River is niet de meest georganiseerde toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
fvschie schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:28:
- De prijs op de site was 90 euro, de prijs in m'n mandje 30, dat is minder dan 60% korting op de geadverteerde prijs. Ik heb wel meer gekocht met 60% korting die dag.
- Dat die 90 euro ook een kortingsprijs was doet niets af aan hoe het geadverteerd stond.
- 30 euro voor een degelijk toetsenbord is geen rare prijs, zeker niet eentje die al een tijd op de markt is, en zeker niet tijdens Cyber Monday.

Ik heb nog niets gehoord, ik zie wel of ze leveren. Digital River is niet de meest georganiseerde toko.
Heb digital river vorige week gebeld (wegen ander probleem omtrent betaling) en zodra ze de naam logitech zagen, werd ik vriendelijk verzocht logitech te contacteren, aangezien hun niets meer mochten doen of iets in die trend. Dus weet niet precies wat het probleem was, maar met logitech gerelateerde vragen moet je niet naar digital river bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

DikkeBMW schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:57:
Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van Kassa, of zij dit gaan oppakken? Ik heb namelijk het idee dat het van kwaad tot erger gaat, en ook steeds meer op een zaak begint te lijken waar zij iets mee kunnen.

Ik weet even niet meer wie daar contact mee had opgenomen, maar ik vond dat best een goed idee.
kassa.vara.nl/pagina/contactt

www.radartv.nl/paginas/contact/

Beetje pro-actief he, en niet afwachten tot andere het voor jou regelen..
Hoe meer aanvragen er bij Kassa/Radar komen hoe groter de kans dat dit daadwerkelijk wordt opgepakt..

En het bericht waar jij denk ik op doelt:
Kayce schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:35:
Radar heeft al interesse getoond... En Logitech wil ook in contact komen. Ben benieuwd!

[ Voor 36% gewijzigd door freestyler2 op 14-12-2015 15:46 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
freestyler2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:43:
[...]

Hoe meer aanvragen er bij Kassa/Radar komen hoe groter de kans dat dit daadwerkelijk wordt opgepakt..

[...]
Inderdaad, iedereen moet actie ondernemen, ik heb vorige week ook al een uitgebreide e-mail naar Radar gestuurd. (Nog geen reactie overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
FiXeR.nl schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:55:
[...]

Inderdaad, iedereen moet actie ondernemen, ik heb vorige week ook al een uitgebreide e-mail naar Radar gestuurd. (Nog geen reactie overigens)
Nou ik MOET helemaal niets hoor.
Iedereen zijn eigen keus laten svp. Mijn keuze om het als mazzel te accepteren als het lukt betekent ook dat ik in ieder geval radar/kassa of dergelijk NIET in ga proberen te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
killerbee1958 schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:05:
[...]

Iedereen zijn eigen keus laten svp. Mijn keuze om het als mazzel te accepteren als het lukt betekent ook dat ik in ieder geval radar/kassa of dergelijk NIET in ga proberen te schakelen.
Verwacht jij je G510S opeens op je deurmat dan? Wanneer er niets gedaan wordt, zal Logitech echt niet eens 270 bestellingen gaan uitleveren.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
killerbee1958 schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:05:
[...]

:') Kerel, rustig.

Ik heb het over die mensen die hier elke keer vragen of andere al iets hebben geregeld, maar zich daarvoor niet collectief willen inspannen. 'Wel de lusten maar niet de lasten'-types dus. Als jij gegokt hebt en het daarbij wil laten is dat helemaal prima wat mij betreft. :)

Ik heb zelf een e-mail gestuurd naar Kassa en een geautomatiseerde e-mail gemaakt die elke dag automatisch een reply naar mijn logitech-ticket stuurt dat ik al sinds 3 december wacht op een reactie. Puur en alleen om het feit dat mijn per telefoon en per e-mail is toegezegd dat mijn order klopte en uitgeleverd zou worden. Anders had ik het hier net als jij lang niet zoveel effort in hebben gestoken, want wie z'n billen brand moet op de blaren zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
dustyrick schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:07:
[...]

Verwacht jij je G510S opeens op je deurmat dan? Wanneer er niets gedaan wordt, zal Logitech echt niet eens 270 bestellingen gaan uitleveren.. 8)7
Nope dat zal waarschijnlijk inderdaad niet gebeuren. En er zijn dan nog genoeg mensen die dit als een uitkomst van hun gok zullen accepteren.
Ik probeer hiermee alleen maar even aan te geven dat dit ook een te accepteren houding is.

Ik heb gegokt. En als het niet komt dan heb ik gewoon pech, Misschien moeilijk voor sommigen die er anders inzitten om dit te begrijpen maar dat kan dus ook een houding zijn he.

Maar nu stop ik daarover, anders moet de moderator weer aan het werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

freestyler2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:43:
[...]

[...]
Rustig aan joh. Ik doelde inderdaad op onderstaande quote ja. Het was geen "regel eens ..." post. Het was puur een vraag of er toevallig al antwoord gekomen was.

Opzich wel een idee ook even een mailtje te sturen. Enige dat ik me dan afvraag is hoe het rechtstechnisch zit; valt dit onder Logitech NL of toch onder internationale (Zwitsers recht dus).

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Ik heb mij er al bij neergelegd dat het toetsenbord voor deze prijs niet komt. Dus ik dacht ik ga die coupon verzilveren op... jawel een 510s gaming toetsenbord. Echter is ie verdwenen uit de NL site maar op de duitse site staat ie nog wel.
Maar helaas voor mij, de coupon lijkt dus niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb zojuist een case aangemaakt via paypal. Dit omdat ik een terugbetaling heb ontvangen die minder was dan het bedrag wat ik betaald had voor het toetsenbord.

Ik heb logitech al gemaild maar hiervan krijg ik helaas geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Ik heb zojuist voor de 5e keer een mail gehad van de customercare, of ze me goed geholpen hebben.
Ik heb een aantal keren daarvoor gevraagd of ze gewoon duidelijke willen communiceren. Na 4 keer hebben ze me een mail gestuurd met uitleg, welke totaal niet overeenkomt met de andere verhalen hier op het forum, maar goed. Dit mailtje hadden ze direct moeten versturen, niet nadat ik er 4 keer om vraag. Vervolgens antwoord je dat je geen mailtjes meer wilt ontvangen, omdat de "hulp" van de customercare toch waardeloos is. Logitec doet wat ze zelf wil en dat moet ik accepteren, dus tot zover is dat mijn "hulp"..
Krijg ik vandaag weer een mailtje of ik goed geholpen ben. Man man man, customercare is niet iets wat een computer moet afhandelen, maar een persoon. Ik durf te wedden dat ik volgende week weer een mail krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Krilo_89 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:30:
Ik heb zojuist voor de 5e keer een mail gehad van de customercare, of ze me goed geholpen hebben.
Ik heb een aantal keren daarvoor gevraagd of ze gewoon duidelijke willen communiceren. Na 4 keer hebben ze me een mail gestuurd met uitleg, welke totaal niet overeenkomt met de andere verhalen hier op het forum, maar goed. Dit mailtje hadden ze direct moeten versturen, niet nadat ik er 4 keer om vraag. Vervolgens antwoord je dat je geen mailtjes meer wilt ontvangen, omdat de "hulp" van de customercare toch waardeloos is. Logitec doet wat ze zelf wil en dat moet ik accepteren, dus tot zover is dat mijn "hulp"..
Krijg ik vandaag weer een mailtje of ik goed geholpen ben. Man man man, customercare is niet iets wat een computer moet afhandelen, maar een persoon. Ik durf te wedden dat ik volgende week weer een mail krijg.
Het zou dan wel zo handig zijn dat je verteld wat er in dat speciale mailtje met de uitleg staat..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeronimoGrey
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55
Beste mensen,

Dit is misschien wel een nuttige toevoeging tot dit topic, ik had al eerder vermeld dat ik een Paypal claim ingediend heb vanwege het feit dat ik de X100 wel geleverd heb gekregen en de 2x G510S niet.

4-12-2015 heb ik een support ticket ingediend waar ik tot op heden nog geen reactie heb gekregen.

Nu antwoord Digital River Ireland, Ltd. blijkbaar ook niet richting Paypal, met als resultaat:

"Beste <KNIP>,

Na een zorgvuldige beoordeling is deze claim in uw voordeel beslist en is
11,17 EUR op uw rekening bijgeschreven. "

De 2x G510S €55,81 had ik al terug een paar dagen na het "mailtje in de spambox".

Dit houdt in dat ik al mijn geld terug heb gekregen middels Paypal, met een geleverde X100. Waarschijnlijk kan ik nu wel zeker weten fluiten naar mijn keyboards, maar Logitech kan nu fluiten naar mijn geld.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen lieve mede-tweakertjes!

[ Voor 5% gewijzigd door JeronimoGrey op 15-12-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Jer0en-045 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:49:
Beste mensen,

Dit is misschien wel een nuttige toevoeging tot dit topic, ik had al eerder vermeld dat ik een Paypal claim ingediend heb vanwege het feit dat ik de X100 wel geleverd heb gekregen en de 2x G510S niet.

4-12-2015 heb ik een support ticket ingediend waar ik tot op heden nog geen reactie heb gekregen.

Nu antwoord Digital River Ireland, Ltd. blijkbaar ook niet richting Paypal, met als resultaat:

"Beste <KNIP>,

De 2x G510S €55,81 had ik al terug een paar dagen na het "mailtje in de spambox".

Dit houdt in dat ik al mijn geld terug heb gekregen middels Paypal, met een geleverde X100. Waarschijnlijk kan ik nu wel zeker weten fluiten naar mijn keyboards, maar Logitech kan nu fluiten naar mijn geld.

Ik heb via Ideal betaald, alleen 'vergeet' Logitech even om mijn geld terug te storten. Beetje jammer dat ik hiervoor moet blijven bellen en mailen.

Niet dat ik nou niet zonder die €30 kan, maar straks wordt dit ook opeens uit het systeem verwijderd net als mijn logitech webshop account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeronimoGrey
Blijkbaar zijn in andere landen ook deze fratsen uitgehaald

BRON:
https://www.trustpilot.com/review/www.logitech.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Jer0en-045 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:49:
Beste mensen,

"Beste <KNIP>,

In feite heb jij nu iets besteld en ontvangen, zonder er voor te betalen (=diefstal). Of je het geld nu terug vordert of niet, je bent ermee akkoord gegaan om iets te krijgen, en ervoor te betalen. Dat zou mooi zijn als iedereen met een automatische incasso zijn geld terugvordert onder het mom van ja het product is geleverd en nu pak ik mijn geld terug en het bedrijf waar de producten besteld zijn opeens met een probleem zit.

Als Logitech echt kwaad wil, wat ik niet verwacht gezien het lage bedrag, sta jij totaal niet in je recht in deze zaak. Of het nu moreel netjes is wat Logitech doet in deze case doet even niet terzake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeronimoGrey
freestyler2 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:42:
[...]

In feite heb jij nu iets besteld en ontvangen, zonder er voor te betalen (=diefstal). Of je het geld nu terug vordert of niet, je bent ermee akkoord gegaan om iets te krijgen, en ervoor te betalen. Dat zou mooi zijn als iedereen met een automatische incasso zijn geld terugvordert onder het mom van ja het product is geleverd en nu pak ik mijn geld terug en het bedrijf waar de producten besteld zijn opeens met een probleem zit.

Als Logitech echt kwaad wil, wat ik niet verwacht gezien het lage bedrag, sta jij totaal niet in je recht in deze zaak. Of het nu moreel netjes is wat Logitech doet in deze case doet even niet terzake.
Wat je vergeet is dat de transactie per Paypal heeft plaatsgevonden. Hier hebben zowel koper als verkoper zich aan voorwaarden te houden. Logitech heeft na 2 weken nog niet op mijn support ticket gereageerd. Digital River Ireland, Ltd de partij waar je zaken mee doet heeft ook verzuimd om binnen 10 dagen te reageren op Paypal. Hierdoor heeft Paypal alles teruggevorderd, dit staat in Voorwaarden van Paypal waar ze niet onderuit kunnen als verkoper. Het staat ze vrij om contact met me op te nemen, ik kan alleen niet garanderen dat ik snel reageer op mails of dat ik ieder telefoongesprek hetzelfde antwoord zal geven.

Als ze hadden gereageerd was er helemaal niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Jer0en-045 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:44:
[...]
Het staat ze vrij om contact met me op te nemen, ik kan alleen niet garanderen dat ik [snel] reageer op mails of dat ik ieder telefoongesprek hetzelfde antwoord zal geven.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
*O* *O* *O*

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Nou, een prachtige mail gekregen, alleen een uitleg ho maar:

Maar wat kan ik nu het beste terug sturen hierop?

Geachte Jeroen,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Logitech, wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw bestelling. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als EUR 139,00 maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. De voorwaarden voor deze kortingscode worden hieronder vermeld.

*Limiet van 1 artikel. Aanbieding geldig wanneer er tussen 02/12/2015 en 31/12/2015 een aankoop wordt gedaan. De korting kan worden gebruikt door middel van het gebruik van de unieke kortingscode in deze e-mail. De korting zal worden toegepast wanneer u de code invoert tijdens het winkelwagenproces. De kortingscode kan maar eenmaal worden gebruikt. Verzending en belastingheffingen zijn hierbij niet inbegrepen. Dealers, distributeurs en andere resellers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Additionele voorwaarden, producten en prijzen kunnen zonder notificatie worden gewijzigd. Gebruik in combinatie met andere aanbiedingen is niet mogelijk.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case xxxxxx. Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Om ons telefonisch te contacteren of om additionele informatie (FAQ, Forums, Handleidingen, etc.) te verkrijgen, verzoeken wij u vriendelijk om support.logitech.com te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-01-2019
Ik heb exact deze mail gekregen, alleen andere naam natuurlijk. Ze willen er gewoon niet aan om iedereen van passend antwoord te voorzien en doen maar weer lekker wat automatisch. Ik heb dus idd met een boze mail terug gereageerd. Zal nog wel een week of 4 duren voordat die beantwoord wordt.
Ook mooi hoe ze zeggen 139 8)7 , terwijl ik de G510s toch in eerste instantie voor 89,99 had zien staan. Ze weten het daar gewoon echt niet meer.
Leeghoofd21 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:10:

Geachte Jeroen,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Logitech, wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw bestelling. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als EUR 139,00 maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case xxxxxx. Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Om ons telefonisch te contacteren of om additionele informatie (FAQ, Forums, Handleidingen, etc.) te verkrijgen, verzoeken wij u vriendelijk om support.logitech.com te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Het antwoord wat ik via Facebook heb verkregen. Wie het complete bericht wilt lezen, hier is de link.

Dag Ricardo,

Ten eerste willen we je verzekeren van het feit dat we wel degelijk alle feedback lezen en registreren. Onze supportafdeling ervaart op dit moment een dusdanig grote drukte dat het langer duurt voordat je van ons hoort dan je gewend bent.

Er is op http://logt.ly/6188BpntE een technische fout opgetreden. Deze fout betrof drie van onze producten. Ze werden aangeboden op de website voor een prijs, maar bij het afrekenen van deze producten is daardoor een incorrecte prijs verwerkt. Deze aankopen zijn daarom geannuleerd. In deze mail staat dat de bestelling op het verzoek van de klant is geannuleerd, dit is niet het geval. Dit was een automatisch gegenereerde e-mail met een foutieve tekst, onze excuses voor de verwarring.

Het heeft een paar dagen geduurd voordat de fout bij Logitech opgemerkt werd. Hierdoor hebben sommige mensen hun bestelling wel gekregen. Zodra de fout opgemerkt werd zijn de bestellingen geannuleerd. Zoals gezegd ontvang je hiervan spoedig een bevestiging, en uiteraard wordt je geld teruggestort. Onze supportafdeling was niet tijdig geïnformeerd over deze kwestie waardoor ze ten onrechte hebben toegezegd dat de producten alsnog geleverd zouden worden. Onze excuses hiervoor. We hebben geenszins opzettelijk klantenaccounts verwijderd, wellicht is hier iets misgegaan in het proces.

Mocht je hierover specifieke vragen hebben, dan adviseren we contact op te nemen met onze supportafdeling. Dit kan via het contactformulier op http://logt.ly/6181BpntH, zoals je al gedaan hebt. Onze supportafdeling doet zijn best zo snel mogelijk bij je terug te komen.

We betreuren het dat dit jou is overkomen en doen ons best alle vragen op te lossen.

_______________________________________________-

Erg leuk zo bericht, maar een oplossingen staat er (weer) niet in, net als alle telefoontje naar de klantenservice. Die 30% code is ook echt heel tof, maar vervolgens halen ze snel het toetsenbord offline en als hij er soms weer opstaat is hij weer van €89,99 naar €139...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Leeghoofd21 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:10:

Geachte Jeroen,

Bladiebla

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice
Dit is mijn reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail bericht zoals hieronder bijgesloten.

Helaas is de informatie die u schetst onjuist of tenmiste onvolledig.
Ten eerste was de G510S op het moment van koop afgesprijsd van € 139 naar € 89,99.

Ten tweede heb ik de vermelde kortingscode van 30% tot op heden niet ontvangen.

Ten derde werd er in mijn winkelmand het bedrag eerst als € 89,99 vermeld , waarna er een rode tekst was waarbij stond dat er een speciale aanbieding was.

Omdat het Black Friday/Cyber Monday was dit zeer aannemelijk omdat andere partijen waaronder Amazon het toetsenbord verkochten voor een prijs van rond € 55,- op dat moment.

Hier heb ik opgeklikt en kwam het toetsenbord uit op € 25,65. Hierop heb ik een extra kortingscode toegepast van € 5,-.

Daarna kwam er nog verzending bij van € 4,15.

Dit maakt een totaal van € 30,01 voor het toetsenbord , deze prijs heb ik telefonisch geverifeerd bij jullie klantenservice en zij zeiden dat deze prijs inderdaad correct was en ik het toetsenbord snel geleverd zou krijgen.

Tevens staat in jullie orderbevestiging:

Uw bestelling wordt pas in rekening gebracht wanneer wij deze verzenden. U ontvangt ook een tweede e-mail met uw volgnummer (wij houden u graag op de hoogte). Als u tijdens het afrekenen geen account heeft aangemaakt, vindt u hieronder een uniek wachtwoord waarmee u uw bestelling later op kunt zoeken.

Enkele uren nadat ik besteld heb is het geld inderdaad van mijn PayPal afgeschreven en is er dus een intentie geweest om te leveren volgens uw algemene voorwaarden en op basis van juridische gronden.

Derhalve verzoek ik u dan ook om het toetsenbord zo snel mogelijk te leveren.

Hoogachtend,

Jeroen

[ Voor 0% gewijzigd door Leeghoofd21 op 16-12-2015 15:21 . Reden: te veel spaties ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dustyrick schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:01:
Onze supportafdeling was niet tijdig geïnformeerd over deze kwestie waardoor ze ten onrechte hebben toegezegd dat de producten alsnog geleverd zouden worden. Onze excuses hiervoor.
En hiermee heb je bewijs van hun kant dat er door medewerkers bevestiging is gegeven; en daarmee hebben ze definitief hun graf gegraven ten aanzien van het standpunt dat ze mochten annuleren. Dat ze medewerkers niet geïnformeerd hebben, of er bij navraag door de klant geen proces is dat ze het checken, is jammer, maar er is door mensen van Logitech een uiting geweest dat deze prijs correct was. Op die uiting mochten kopers vertrouwen als wilsuiting, waarmee de overeenkomst tot stand kwam.

Logitech heeft geen recht éénzijdig een overeenkomst te ontbinden. Alle andere argumenten zijn niet zo zinvol meer. Er ligt een sluitende zaak, de vraag is alleen of mensen hun recht willen gaan halen. Mijn advies is in ieder geval voor dit moment ze schriftelijk in gebreke te stellen en nakoming te vorderen op basis van het hiervoor uitgelegde met de mededeling dat bij uitblijven daarvan verdere stappen zullen worden ondernomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 08:36
Ik heb ze na de eerste annulering geantwoord dat ik de eenzijdige annulering onwettig acht en aanvecht. Ik heb ze aangegeven dat ze wettelijk gezien 30 dagen de tijd hebben om de order uit te leveren, waarna ik zal overgaan tot ingebrekestelling en vervolgens verdere juridische mogelijkheden zal benutten. Aangezien ik een goede rechtsbijstandverzekering heb, Logitech me irriteert en ik nu een hoop tijd heb, zal ik het in dit geval ook een vervolg geven. N.a.v. mijn eerste bericht hebben ze nog tot 27 december om tot uitlevering over te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog even van belang is, is met wie er nu gecommuniceerd wordt. Als ik op de site iets wil bestellen kom ik bij Digital River uit - dat is ook de partij waar je je toe moet richten.
Of de *uitspraak* is gedaan door Digital River of door Logitech is dan weer niet zo relevant. In beide gevallen mocht er een gerechtvaardigd vertrouwen zijn in de verstrekte informatie.

Als ik zo door het bestelproces ga, vraag ik me ook ten zeerste af of hier wel aan wetgeving wordt voldaan ten aanzien van duidelijkheid entiteit en met wie de overeenkomst gesloten wordt. Logitech blijft overal in beeld, en zaken als AV en dergelijke zijn slechts op de enkele pagina's als je werkelijk gaat bestellen beschikbaar (Van DigitalRiver).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik heb ook maar eens een klacht ingediend bij de ACM. Niet dat ik heel veel van dat clubje verwacht, maar wie weet verrassen ze nog :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou vandaag dan eindelijk alles definitief terug via PayPal.
Kan hier ook weer een streep onder.

Verwijderd

Pietervs schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:12:
Ik heb ook maar eens een klacht ingediend bij de ACM. Niet dat ik heel veel van dat clubje verwacht, maar wie weet verrassen ze nog :)
Same here. IK heb het wel eerder eens ook gedaan. ACM deed geen drol. Echter melden aan de verkoper dat ik een klacht had ingediend bij de ACM zorgde voor een oplossing binnen een UUR nadat ik mailde, inclusief een aardige "Mea Culpa" van het baasje klantenservice. Blijkbaar hadden die lui een filtertje op de mail voor dit soort dingen.

Helaas heeft Logitech/Digital River hier waarschijnlijk lak aan.

• Dennischo
  • Niet online
Ik was redelijk pissig geworden na 3x dezelfde copy/paste mail te ontvangen. Redelijk boos mailtje terug gestuurd dat ik een eigen geschreven mail terug verwacht. Krijg ik nu een kortingscode... Zucht.

• dustyrick
Ook ik heb besloten om een tip te melden bij het ACM.
Wanneer Logitech mij niet terug mailt morgen zoals afgesproken, zal ik hun weer een mail gaan sturen over het feit dat ik het ACM gemaild heb. Dit heeft in het verleden ook wel eens geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Krijg net een mail van logitech.

"Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling."

Zo uit niks.. Ik heb niks aangevraagd, geen kortingscoupon. Helemaal niks ik heb al een mail naar Radar gestuurd verder weet ik nu niet zo goed wat ik moet doen volgens mij hoef ik logitech niet te bellen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Hier ook na ruim 2 weken een mail tot annulering, pas nadat ik zelf contact opnam!

Teruggestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga, desnoods schakel ik mijn rechtsbijstand in.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Zojuist ook de annulereing binnengekregen.
Reactie hierop is natuurlijk logisch:

Geachte heer/mevrouw,

Ik krijg zojuist onderstaande mail vanuit uw systeem.

Echter zoals eerder aangegeven in ticket xxxxx ga ik hier niet mee akkoord om de redenen welke genoemd worden in die ticket.

Hierbij stel ik u dan ook in gebreke en verwacht mijn product voor 24-12-2015 geleverd te krijgen.

Mocht dit niet gebeuren dan zal ik gerechtelijke stappen ondernemen jegens u in samenwerking met gebruikers van Tweakers.net

Tevens heb ik een klacht ingediend bij de Consumentenbond, het ACM en het televisieprogramma Radar wegens uw werkwijze richting de consument.

Ik vertouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie uw persoonlijke reactie graag tegemoet.

Hoogachtend,

Jeroen

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Leeghoofd21 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:00:
.
Reactie hierop is natuurlijk logisch:

Jeroen
Dat is slechts een mening.

En gelukkig mogen we van mening verschillen in dit land maar ik vind de reactie helemaal niet logisch.

Annuleringsmail eindelijk ook ontvangen en ik zie nu alleen nog graag mijn geld terug en dan heb ik gegokt en dit keer niet gewonnen.
Bij veel andere gokspelletjes ben je je inleg normaal kwijt bij verlies. Hier krijg je in ieder geval je geld terug. 8)

Het is maar hoe druk je je wil maken en waar je je energie in wilt steken.

Veel succes met jouw strijd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

killerbee1958 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:18:
[...]

Dat is slechts een mening.

En gelukkig mogen we van mening verschillen in dit land maar ik vind de reactie helemaal niet logisch.

Annuleringsmail eindelijk ook ontvangen en ik zie nu alleen nog graag mijn geld terug en dan heb ik gegokt en dit keer niet gewonnen.
Bij veel andere gokspelletjes ben je je inleg normaal kwijt bij verlies. Hier krijg je in ieder geval je geld terug. 8)

Veel succes met jouw strijd,
Topic waarschuwing niet gelezen?

Dit topic is niet bedoeld........ . Geen moralisme

[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 18-12-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
freestyler2 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:21:
[...]

Topic waarschuwing niet gelezen?

Dit topic is niet bedoeld........ . Geen moralisme
Vreemde reactie. Ik geef juist de ruimte om iedereen zijn ding te laten doen en vel geen oordeel.
Topic start geeft aan dat discussie juist wel mag.
Ik mag dus wel mi aangeven dat ik er anders inzit.

Ben jij op deze manier ook zo open minded?

Ik ga denk ik maar afhaken, Dit verwordt tot een draadje waarin vooral mensen die een bepaalde mening hebben bevestiging willen zien van hun denkwijze.

Nogmaals succes aan iedereen die er zo inzit.
Ik ga mijn terugbetaling gebruiken voor aanschaf van andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:10
killerbee1958 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:31:
[...]
Voor bier! *O*

[ Voor 9% gewijzigd door joepiesaus op 18-12-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Ook een goed idee (alhoewel? Ben meer wijn drinker :+ )

Zal echter wel budget voor de steam winter sale worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

killerbee1958 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:31:
[...]

Vreemde reactie. Ik geef juist de ruimte om iedereen zijn ding te laten doen en vel geen oordeel.
Topic start geeft aan dat discussie juist wel mag.
Ik mag dus wel mi aangeven dat ik er anders inzit.

Ben jij op deze manier ook zo open minded?

Ik ga denk ik maar afhaken, Dit verwordt tot een draadje waarin vooral mensen die een bepaalde mening hebben bevestiging willen zien van hun denkwijze.

Nogmaals succes aan iedereen die er zo inzit.
Inderdaad, discussie is prima en of ik nu voor of tegen de beslissing ben van logitech doet er even niet toe.

Ik doelde bij jou meer op deze zin:
killerbee1958 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:18:
[...]

Knip..

Knip..
We zijn hier voor elkaar als Tweakers zijnde, we steunen elkaar door dik en dun of het nu goed of fout. We vallen niemand aan omdat hij of zij een bepaalde keuze wil maken, hooguit kun je hierin advies geven waarom iets slecht of juist goed is.

Maargoed ik wil ook geen moraalridder uithangen en laten we inderdaad stoppen met deze nutteloze discussie, even goede vrienden want ik deel jou mening eerlijk gezegd ook maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Na bijna 3 weken hier ook een mail gekregen dat de bestelling geannuleerd is.
Wel opmerkelijk dat hier in de mail het standaard bericht zit met nogmaals foutieve prijsvermelding :+ (of de juiste prijs het is maar een kwestie van perspectief ;) )

Geachte Shroudster

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Logitech, wij willen u graag inzicht geven in de reden voor de annulering van uw G510s Gaming Keyboard. Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als 29,99 euro, maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case xxxxxxxx. Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Met vriendelijke groet,

Logitech-klantenservice

Meteen een telefoontje naar de klantenservice gepleegd.
Ik krijg sowieso nog een mail met een kortingscode en de ticket maar geëscaleerd naar leidinggevende.
Ben toch wel een benieuwd wat er van gaat komen want een kortingscode als compensatie die nog geen 2 weken geldig is stelt natuurlijk helemaal niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ook ik heb vandaag eindelijk mijn mail gehad:
Geachte Vincent ,

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# 1x73xxx90662).

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen: xxxxx.

Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.

Hoogachtend,
Logitech Customer Care
Iets later ook een annulering van mijn order, maar daar staat niet het juiste bedrag in (enkel de kosten van het toetsenbord, niet verzending). Mag hopen dat ze wel het juiste bedrag gaan terugstorten.

Opvallend genoeg is de G510s ook niet meer op de website te vinden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Ik heb in de klacht die ik bij ACM ingediend heb, ook de link naar dit topic vermeld. Er is onderhand zoveel gebeurd/verteld/geschreven/gecommuniceerd, dat het mijns insziens niet handig is dit allemaal in een verhaal te schrijven. Heb het uiteraard uitgelegd, maar ik hoop dat ze er iets mee doen.

Achja, we wachten af.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 18:15

Zorro

Z

Ook een geirriteerde mail naar Logitech gezonden.
Nog niet bij ACM gemeld maar wel gezegd dit te doen als ze niet binnen een week het genoemde keyboard leveren. En indien niet leverbaar een minimaal gelijkwaardige vervanger.

Ook heb ik ze gewezen op hun eiegen voorwaarden waar naar mijn idee de overeenkomst bevestigd wordt:
2.5Onze aanvaarding wordt pas van kracht en de overeenkomst komt pas tot stand op het moment dat (1) het aanbod uitdrukkelijk door ons wordt aanvaard en wij uw bestelling verzenden c.q. aanvangen met het verlenen van de Diensten en (2) wij uw creditcardbetaling of andere betaling hebben ontvangen ("Aanvaarding").

Het aanbod is zoals in (1) beschreven geldig omdat het uitdrukkelijk aanvaard is door medewerkers van uw klantenservice. Ook aan punt (2) wordt voldaan daar mijn creditcard belast is.

Daarnaast wijs ik u op punt 4.6:
4.6 Wij laten creditcardbetalingen afschrijven op het moment van de verzending van het Product of de aanvang van de Dienst. Wij behouden ons het recht voor om betalingen per creditcard vóór het moment van de Aanvaarding te verifiëren. De betaalmiddelen die wij accepteren, staan vermeld op de Site.

Mijn creditcard is zoals gemeld belast, dus ik verwacht hier eigenlijk al geruime tijd een product daar u meldt deze afschrijving te doen op het moment van verzending.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 08:51
Ook hier de mail ontvangen van annulering door logitech. Ben erg benieuwd of er mensen zijn die een serieuze reactie/oplossing gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 11:01
Hier ook nu de bestelling geannuleerd nadat ze maandag nog toegezegd hebben dat er niets mis was met de bestelling en dat deze gewoon uitgeleverd zou worden.

Ohja en een kortingscode niet natuurlijk niet werkt.

Wat maken ze er daar een zooitje van, werkelijk ongekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Aha, Logitech gooit er weer een nieuwe in. Nu zijn de G510S opeens niet meer leverbaar en worden ze dit ook niet. Ik krijg het idee dat dit pure opzet was (de korting), maar dat ze de stortvloed aan bestellingen niet hadden verwacht.

Hier hun reactie:

Dag Ricardo, de G510s staat niet meer op de website omdat deze niet meer leverbaar is. Dit product is al geruime tijd EOL (end of life), oftewel deze wordt niet meer geproduceerd. Vanwege de vele bestellingen van de afgelopen periode is dit product echt helemaal op. U kunt de 30% korting toepassen op ieder ander product uit onze webshop. De code is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 18:15

Zorro

Z

dustyrick schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:10:
Aha, Logitech gooit er weer een nieuwe in. Nu zijn de G510S opeens niet meer leverbaar en worden ze dit ook niet. Ik krijg het idee dat dit pure opzet was (de korting), maar dat ze de stortvloed aan bestellingen niet hadden verwacht.

Hier hun reactie:

Dag Ricardo, de G510s staat niet meer op de website omdat deze niet meer leverbaar is. Dit product is al geruime tijd EOL (end of life), oftewel deze wordt niet meer geproduceerd. Vanwege de vele bestellingen van de afgelopen periode is dit product echt helemaal op. U kunt de 30% korting toepassen op ieder ander product uit onze webshop. De code is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
Dat had ik al verwacht. Daarom heb ik ze expliciet verzocht een "minimaal gelijkwaardige vervanger" te leveren als deze niet meer leverbaar is. Of het helpt? Weet ik veel, maar aangezien zij de koop bevestigd hebben in mijn ogen, zijn ze ook verplicht te leveren

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Zojuist eens Logitech gebeld met de vraag waarom mijn toetsenbord geannuleerd is ...
De half slapende support gaf wist de reden niet en ging de order doorzetten naar een andere afdeling.. Nu vroeg ik hoelang het kon gaan duren, 2 werkdagen. Kan ik ze zelf niet telefonisch spreken? Nee dat kan niet...
Vraagt die ook 3x het ordernummer.. (nou 1x is ook genoeg toch) Wat een support sjongejonge..
(nu genoeg gezeur over de support, hier is de ontvangen mail zonder reden dus)
Beste meneer/mevrouw ... ,
Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Annulering van bestelling (overzicht)
Bestelnr: ...
Besteldatum: 30/11/15
Factuuradres:
....
Verzendadres:
...

Productnaam Besteld aantal Geannuleerde aantal Bedrag
G510s Gaming Keyboard - Dutch (Qwerty) 1 1 EUR 25,65

Bewaar deze e-mail als een bewijs van de annulering van uw bestelling.

We breiden onze selectie doorlopend uit om u beter van dienst te kunnen zijn. Breng ons dus regelmatig een bezoek voor nieuwe artikelen en de laatste aanbiedingen.
Hoogachtend,
Logitech

U hebt ons uw e-mailadres verstrekt zodat wij u op de hoogte kunnen houden van status- en verzendingsinformatie aangaande deze bestelling. U kunt ons privacybeleid online nalezen.
Zoals ik al zei geen reden en ook een hele andere mail die ik hier in het topic nog niet was tegengekomen.
Ik hou jullie op de hoogte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

k---evi-n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:11:
Zojuist eens Logitech gebeld met de vraag waarom mijn toetsenbord geannuleerd is ...
De half slapende support gaf wist de reden niet en ging de order doorzetten naar een andere afdeling.. Nu vroeg ik hoelang het kon gaan duren, 2 werkdagen. Kan ik ze zelf niet telefonisch spreken? Nee dat kan niet...
Vraagt die ook 3x het ordernummer.. (nou 1x is ook genoeg toch) Wat een support sjongejonge..
(nu genoeg gezeur over de support, hier is de ontvangen mail zonder reden dus)

[...]

Zoals ik al zei geen reden en ook een hele andere mail die ik hier in het topic nog niet was tegengekomen.
Ik hou jullie op de hoogte 8)7
Ik heb precies dezelde mail vanochtend gekregen. Ik wil niet opgeven maar onderhand ben ik er wel klaar mee. Grote bedrijven komen overal mee weg

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
koelebobes schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:23:
[...]

Ik heb precies dezelde mail vanochtend gekregen. Ik wil niet opgeven maar onderhand ben ik er wel klaar mee. Grote bedrijven komen overal mee weg
Gezien er bijna 300 orders zijn alleen al vanuit Tweakers lijkt me dat dit lastig even weggemoffeld kan worden? Bedrijven maken vaak zat misbruik van hun positie of verdraaide voorwaarden maar vanuit een PR oogpunt lijkt het me allerminst handig om je meteen te aliëneren van een community van een één van de grotere Nederlandse technologie websites? Mijn ervaring tot dusver is dat de producten van Logitech vaak oerdegelijk zijn maar als dit een indicatie is van de service die ze ook verlenen in het geval van garantie dan doet dit mij als consument toch wel meer nadenken of ik toch niet voor een ander merk ga waar dat beter op orde is. Tot nu toe laten de gemengde berichtgeving en het uitblijven van een oplossing/compensatie weinig tot geen vertrouwen over voor een goede afloop voor dit verhaal.
Nu is het misschien wat overdreven voor enkel een toetsenbord of een afstandsbediening maar dit soort praktijken moeten toch niet kunnen ? Of is dit iets wat allang geen realiteit meer is..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik ben zojuist gebeld door de ConsuWijzer, ze waren erg geïnteresseerd in de kwestie. Als er genoeg klachten binnen komen zetten ze dit door naar de waakhond die Logitech er op aan spreekt en wellicht over gaat tot een boete. De mevrouw gaf aan dat er inderdaad sprake is van van een geldige koopovereenkomst en dat Logitech gewoon dit moet uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
FiXeR.nl schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:50:
Ik ben zojuist gebeld door de ConsuWijzer, ze waren erg geïnteresseerd in de kwestie. Als er genoeg klachten binnen komen zetten ze dit door naar de waakhond die Logitech er op aan spreekt en wellicht over gaat tot een boete. De mevrouw gaf aan dat er inderdaad sprake is van van een geldige koopovereenkomst en dat Logitech gewoon dit moet uitleveren.
Had je vermeld dat we een heel mooi Excellijstje hebben? Moeten de mensen die mee willen doen dus naar consuwijzer mailen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
ckoopmanschap schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
[...]

Had je vermeld dat we een heel mooi Excellijstje hebben? Moeten de mensen die mee willen doen dus naar consuwijzer mailen?
Ja, allemaal mailen. Het hoeft echt geen lange mail te zijn, ik had ook maar een regel of 5 gestuurd. Vanochtend gemaild, net telefoon. Daar kan Logitech wat van leren.

Dit had ik gestuurd:
Onderwerp van uw bericht: Logitech levert order niet uit, na bevestiging dat order correct is
Betrokken bedrijf: Logitech

Ik heb op 27 november 2015 een afstandsbediening besteld in de webshop van Logitech. Op maandag 30 november heb ik telefonisch contact gehad met Logitech en zij hebben bevestigd dat de prijs waarvoor ik de bestelling heb geplaatst correct is. Dit is op 1 december nogmaals bevestigd per e-mail. Vervolgens krijg ik op vrijdag 4 december te horen dat mijn bestelling geannuleerd is vanwege een prijsfout. Hier ben ik het niet mee eens, bovendien heb ik als consument de prijs twee maal gecheckt. Ik ben van mening dat Logitech hiermee niet de leveringsverplichting nakomt en onwettelijk handelt door het eenzijdig ontbinden van de koopovereenkomst.
De aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn was het met me eens en gaf aan dat er dus gewoon een geldige koopoverkomst is die nageleefd moet worden.

Hier dus: https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

FiXeR.nl schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:54:
[...]

Ja, allemaal mailen. Het hoeft echt geen lange mail te zijn, ik had ook maar een regel of 5 gestuurd. Vanochtend gemaild, net telefoon. Daar kan Logitech wat van leren.
Done.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Laatst online: 19-06 14:47

Dit had ik gestuurd:

[...]

De aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn was het met me eens en gaf aan dat er dus gewoon een geldige koopoverkomst is die nageleefd moet worden.

Hier dus: https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer
Heb precies hetzelfde gedaan, heb ook een telefoontje gehad was alleen niet in staat om op te nemen maar ik neem aan dat het de consuwijzer was. Ze hebben me wel een mailtje terug gestuurd met stappen die je als consument nog kan doen.

Wat kunt u doen als de verkoper niet voor de aangegeven prijs wil leveren?

Schrijf de verkoper een brief of e-mail met daarin uw klacht. Vermeld hierin het volgende:
dat er in deze situatie geen sprake is van een zogenaamde kennelijke vergissing;
dat u geen enkele reden had om te twijfelen over de prijs;
dat u daarom het product voor de afgesproken prijs wilt hebben. Geef hierbij ook aan wat die prijs was. En stuur ook het bewijs van de aangegeven prijs mee. Bijvoorbeeld de printscreen of de bevestiging van uw bestelling.
Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl;
Komt u er niet uit? En hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Dan kunt u die ook inschakelen.

Komt u er samen niet uit? Dan kunt u deze vervolgstappen nemen:

Leg uw klacht voor aan De Geschillencommissie. Dat kan alleen als de verkoper is aangesloten bij een brancheorganisatie die toegang geeft tot De Geschillencommissie. Of als de verkoper zelf is ingeschreven. Kijk voor meer informatie over De Geschillencommissie op: www.degeschillencommissie.nl;
Kunt of wilt u niet naar De Geschillencommissie? Bekijk dan of het zin heeft om naar de rechter te gaan. Hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Schakel die dan eerst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Een update

Van een leidinggevende precies dezelfde reactie teruggekregen met enkel extra excuses voor het ongemak.
In een reactie heb ik Logitech geattendeerd op de leveringsplicht behorende de koopovereenkomst en dat ik niet akkoord ga met het onrechtmatig eenzijdig ontbinden van desbetreffende overeenkomst. Hierbij toegevoegd dat indien dit exemplaar niet meer leverbaar is ik graag een gelijkwaardig alternatief tegemoet zie komen.
Verder heb ik ook inhoudelijk gereageerd op de minimale compensatie van de kortingscode welke ik nog niet in mijn bezit heb maar welke wel maar geldig is tot 31 december 2015 wat natuurlijk bizar kort bruikbaar is.
Ik ben erg benieuwd of er weer een standaard reactie terug gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-08 17:10
shroudster schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:34:
Een update

Van een leidinggevende precies dezelfde reactie teruggekregen met enkel extra excuses voor het ongemak.
In een reactie heb ik Logitech geattendeerd op de leveringsplicht behorende de koopovereenkomst en dat ik niet akkoord ga met het onrechtmatig eenzijdig ontbinden van desbetreffende overeenkomst. Hierbij toegevoegd dat indien dit exemplaar niet meer leverbaar is ik graag een gelijkwaardig alternatief tegemoet zie komen.
Verder heb ik ook inhoudelijk gereageerd op de minimale compensatie van de kortingscode welke ik nog niet in mijn bezit heb maar welke wel maar geldig is tot 31 december 2015 wat natuurlijk bizar kort bruikbaar is.
Ik ben erg benieuwd of er weer een standaard reactie terug gaat komen.
Gaat gewoon een standaard mailtje terug komen, hier ook al 3x hetzelfde riedeltje en constant m'n mailbox vervuilen met hoe de support was (eh ja, ruk) maar een oplossing ho maar.
Ben er inmiddels ook wel klaar mee met Logitech en hun producten.

Prima als er fouten gemaakt worden maar ze moeten niet aankomen met die bullshit dat mensen het zelf geannuleerd hebben, het geen actie was (wel degelijk bevestigd) en met codes die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Zojuist heb ik op twitter contact gehad met een zeer vriendelijke servicemedewerker. (jaa ze bestaan toch nog daar) 8)7
Deze heeft mij zeer duidelijk de reden vertelt waarom alles geannuleerd is en hij (of zij) zal ook mijn klacht doorgeven over dat de klantenservice mij niet telefonisch kon helpen over deze annulering.
De reden (ofja de bijreden) is dat het toetsenbord EOL (End Of Life) is en dus niet meer besteld en geleverd kan worden. Ook kwam hij (of zij) terug op de prijsfout. Hierop heb ik gewezen dat ze het natuurlijk wel anders op konden lossen maar goed daar kan de medewerker ook niets aan doen ofcourse.
Hij (of zij) gaf ook eerlijk toe dat het een chaos is op de afdeling en dat ze de frustratie kunnen begrijpen (eindelijk iemand die meer zegt dan het standaard antwoord! _/-\o_ )

Ik ben in ieder geval tevreden over hoe ik nu geholpen ben (en dat ook nog via twitter 8)7 ) en voor mij is dit hoofdstuk afgesloten bij Logitech. (ofja ik wil nog de kortingscode krijgen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
Ik heb zo waar in plaats van een standaard mail een 'persoonlijke' mail ontvangen. Sv: Alleen maar excuses en verder zoek je het maar lekker uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
db10715584 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:08:
Ik heb zo waar in plaats van een standaard mail een 'persoonlijke' mail ontvangen. Sv: Alleen maar excuses en verder zoek je het maar lekker uit.
Wat verwacht je dan? Dat jij plotseling opeens wel de oplossing in je schoot geworpen krijgt? Ja sorry hoor, mensen sturen 1000'en emails en verwacht nog steeds een persoonlijke reactie over exact hetzelfde onderwerp. Als ik daar zou werken zou ik ook gewoon copy pasten. Gaat immers toch om exact dezelfde vragen. Snap overigens ook niet waarom alles constant tot Logitech gericht is, het moge duidelijk zijn dat zij er niks aan gaan veranderen.

Als je dus echt jezelf op je recht wil beroepen, zul je dus inderdaad richting Consumentenbond oid moeten gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Dit had ik gestuurd:

<knipje>
deze week een klacht ingediend bij ACM, omdat Consuwijzer onbereikbaar was. Gisteren een email ontvangen van Consuwijzer (huh?), vandaag een mail of ik mee wil doen aan een tevredenheidsenquete "naar aanleiding van het telefonisch contact" (wat er nooit geweest is)...

Ik kreeg het gevoel dat Consuwijzer wat mensen van Logitech ingehuurd heeft... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit topic is niet bedoeld voor afzeiken of zeuren.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 20-12-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
rolandos582 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:20:
[...]

Wat verwacht je dan? Dat jij plotseling opeens wel de oplossing in je schoot geworpen krijgt? Ja sorry hoor, mensen sturen 1000'en emails en verwacht nog steeds een persoonlijke reactie over exact hetzelfde onderwerp. Als ik daar zou werken zou ik ook gewoon copy pasten. Gaat immers toch om exact dezelfde vragen. Snap overigens ook niet waarom alles constant tot Logitech gericht is, het moge duidelijk zijn dat zij er niks aan gaan veranderen.
Ik had een vraag die nog niet beantwoord was door de mails. Maakt mij niet uit of ie persoonlijk is of niet, als het maar de vraag beantwoord. Aangezien ik meerdere keren gebeld heb en gemaild en via Twitter gevraagd, maar nooit een antwoord op die vraag gekregen had ben ik verbaasd dat er nu toch antwoord op gegeven is. Schiet ik of ieder ander iets op met dat antwoord? Nee, want Logitech houdt voet bij stuk, maar ik wilde in ieder geval het antwoord op die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kreeg vanmiddag deze mail met als subject Order geannuleerd [xxxxxxxx] []

Beste jurk738,

U heeft onlangs contact gehad met Logitech. We willen graag weten of al uw vragen zijn beantwoord. Als dat niet het geval is, kunt u deze e-mail beantwoorden of onze online ondersteuningscommunity raadplegen.

Met vriendelijke groet,

Logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Inmiddels is het al enige weken geleden sinds de problematiek met Logitech. Ik heb twee weken geleden een email gestuurd, gevolg door een emailbericht op 11 december. Tot op heden nimmer een reactie ontvangen.. Ik betreur toch deze manier van ( niet) communiceren van Logitech, losstaand van het niet leveren van het toetsenbord.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:44
Ik heb mijn order ook zelf geannuleerd. Ongeacht of wij hier in ons recht staan of niet, Logitech gaat al deze order never nooit uitleveren. Heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice, ieder een ander verhaal, maar allen duidelijk over het feit dat ze niet geleverd gaan worden.

Ik kreeg overigens wel weer een geweldige mail terug na het annuleren.

"Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.

Houd er rekening mee dat de verzend- en verwerkingskosten niet gerestitueerd kunnen worden en dat alle kredieten verwerkt worden volgens de oorspronkelijke betalingsmethode die u voor uw bestelling hebt gebruikt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
*knip* en zo kan ie wel weer.

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 20-12-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

De site van Consuwijzer lag eruit, toen ik er naar op zoek was. Dus een klacht ingediend bij de ACM, waarna ik een reactie kreeg van Consuwijzer... Dus wees niet verbaasd als de ACM niks doet met je klacht. En ook niet als Consuwijzer ook niet verder komt dan wat standaard-platitudes... :+

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 20-12-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Modbreak:Intussen dreigt dit weer een (af)zeiktopic te worden. Posts die niets anders doen dan klagen gaan gewoon verdwijnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste VOORLETTER,

U heeft onlangs contact gehad met Logitech. We willen graag weten of al uw vragen zijn beantwoord. Als dat niet het geval is, kunt u deze e-mail beantwoorden of onze online ondersteuningscommunity raadplegen.

Met vriendelijke groet,

Logitech
support.logitech.com
Waarop ik een reactie heb gestuurd waarin ik vermelde dat ik voor de zoveelste keer niet akkoord ga met de onwettelijke eenzijdige annulering van een rechtsgeldige order en dat ik contact heb opgenomen met de ACM en enkele consumenten organisations.

Als reactie daarop:
Beste ACHTERNAAM,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb uw klacht doorgestuurd en dit word intern onderzocht.

Het referentienummer van uw probleem is 01234567. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice
:+ :+ :+

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 21-12-2015 13:21 . Reden: naam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gebeld door de ConsuWijzer.

Simpel gezegd:
- "Laat Logitech bewijs leveren dat JIJ hebt geannuleerd (wat niet mogelijk is)."
- "Stuur nogmaals een e-mail waar duidelijk in wordt gemaakt dat je het er niet mee eens bent (inclusief een termijn voor reactie), dat er geen twijfel aanwezig was betreft de prijs en voeg de ontvangen order toe (en vermeld dit ook in de e-mail."
- "Logitech kan in dit geval drie dingen doen: niet reageren, het annuleringsbewijs leveren of het product leveren."

Ze adviseerde me, als het nog niet is opgelost over twee weken, om contact op te nemen met de geschillencommissie via "https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/". ConsuWijzer heeft blijkbaar een voorbeeld brief ergens op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:06:
Ben net gebeld door de ConsuWijzer.

Simpel gezegd:
- "Laat Logitech bewijs leveren dat JIJ hebt geannuleerd (wat niet mogelijk is)."
- "Stuur nogmaals een e-mail waar duidelijk in wordt gemaakt dat je het er niet mee eens bent (inclusief een termijn voor reactie), dat er geen twijfel aanwezig was betreft de prijs en voeg de ontvangen order toe (en vermeld dit ook in de e-mail."
- "Logitech kan in dit geval drie dingen doen: niet reageren, het annuleringsbewijs leveren of het product leveren."

Ze adviseerde me, als het nog niet is opgelost over twee weken, om contact op te nemen met de geschillencommissie via "https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/". ConsuWijzer heeft blijkbaar een voorbeeld brief ergens op hun website.
Ik heb maar even met Logitech gebeld, er werd zowaar binnen 2 minuten al opgenomen. De onvriendelijke mevrouw aan de telefoon wou nergens inhoudelijk op reageren en vertelde dat ik maar gerechtelijke stappen moest ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:24:
[...]

Ik heb maar even met Logitech gebeld, er werd zowaar binnen 2 minuten al opgenomen. De onvriendelijke mevrouw aan de telefoon wou nergens inhoudelijk op reageren en vertelde dat ik maar gerechtelijke stappen moest ondernemen.
Apart dat een klantenservice dit advies geeft. Volgens mij zijn ze echt he-le-maal klaar met dit verhaal aan die kant van de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:42:
[...]

Apart dat een klantenservice dit advies geeft. Volgens mij zijn ze echt he-le-maal klaar met dit verhaal aan die kant van de lijn.
Dat lijkt er inderdaad wel op, echter slaat dit bij Logitech een tikkeltje door.. In drie weken tijd heb ik nimmer een reactie mogen ontvangen op mijn berichten. Het doet het imago en professionaliteit van Logitech geen goed door op deze manier de kwestie "af te doen". Ik had liever gezien dat ze zich zouden inzetten om het verhaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen, in plaats van klaagberichten te negeren.

In mijn bericht richt ik mij nadrukkelijk op de vermelding dat ik de order zelf zou hebben geannuleerd. Dat er eenzijdig wordt geannuleerd is natuurlijk mogelijk, gezien de omstandigheden. Het annuleren uit naam van de klant is feitelijk onjuist en dient gecorrigeerd te worden.

Wellicht dat ik ze vandaag maar eens ga bellen met de vraag wanneer ik een reactie kan verwachten. Met dit bericht wil ik Logitech niet als een slecht bedrijf wegzetten, enkel melden dat het mij verbaast dat Logitech in deze situatie niet in staat is om goed te communiceren. In het verleden ben ik altijd erg positief geweest over Logitech en haar service.

Reviews

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De gegevens van uitlevering/bestelling kunnen toegevoegd worden aan de Google Doc spreadsheet, welke dan via deze link te bekijken is. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen ranten, geen "Logitech is een slecht bedrijf", hou het zakelijk. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.
- Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
- Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties, luie vraagjes e.d.