Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Mijn grote vriend heeft zich weer gemeld, zie de mail hieronder.
Ik denk dat ik het er maar bij ga laten. De G510S is EOL en de kans dat er uiteindelijk een goede oplossing zal komen is nihil.
Ik ben wel lichtelijk teleurgesteld in Logitech, maar dan vooral de klantenservice van de webshop en niet de producten.

-----------

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor uw geduld.

U heeft inderdaad gelijk dat de geadverteerde prijs van het toetsenbord op dat moment EUR 89,99 was, afgeprijsd van het bedrag van EUR 139,- dat ik u abusievelijk vermeldde. Dit is mijn fout en daarvoor bied ik u mijn excuses aan.

U heeft aangegeven dat u de kortingscode van 30% niet heeft ontvangen. Om deze reden bied ik u bij deze een nieuwe kortingscode aan.

Mooiecodevoor30%korting

Voor het gebruik van deze code gelden de volgende voorwaarden: • De code is geldig tot 31/12/2015.
• De code kan niet worden gebruikt voor producten die al zijn afgeprijsd, voor combinatieaanbiedingen of voor accessoires en onderdelen.
• De code geldt niet voor verzendkosten indien die van toepassing zijn.
• De code kan niet worden vervangen indien de bestelling wordt geannuleerd, niet volledig wordt afgerond of wanneer de code verlopen is.
• De code kan alleen worden gebruikt bij de Logitech.com webshop.

Wat betreft de orderbevestiging kan ik u mededelen dat daar inderdaad in staat dat uw bestelling pas in rekening wordt gebracht op het moment dat wij het product verzenden. In dezelfde orderbevestiging staat echter tevens dat in het geval er met PayPal wordt betaald het bedrag onmiddelijk zal worden ingehouden. Omdat uw bestelling uiteindelijk geannuleerd is heeft u vanzelfsprekend dit bedrag weer terug ontvangen.

Verder wil ik u graag wijzen op de Algemene Voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan op het moment dat u de bestelling plaatste. Daartoe stuur ik u bij deze de volgende link.

https://store.digitalrive...yDRTermsAndConditionsPage

Ik wil hierbij artikel 2 onder uw aandacht brengen en in het bijzonder lid 2.5 waarin wordt vermeld dat een bestelling pas definitief is aanvaard op het moment dat het bestelde product wordt verzonden en de betaling daarvoor is ontvangen.

Ik begrijp dat deze situatie voor u onaangenaam is. Hiervoor kan ik echter niets anders doen dan onze excuses aanbieden voor het door u ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
Medewerker Logitech
Logitech-klantenservice

[ Voor 6% gewijzigd door Leeghoofd21 op 22-12-2015 10:06 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
dennisk. schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:51:
[...]

Wellicht dat ik ze vandaag maar eens ga bellen met de vraag wanneer ik een reactie kan verwachten.
Dit is bijna letterlijk wat ik vroeg gisteren aan de telefoon, dat ik al ruim 2 weken probeer een inhoudelijke reactie te krijgen in plaats van een totaal niet relevant copy-paste mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb meerdere keren in dit topic aangegeven dat deze producten niet voor deze prijs geleverd zouden gaan worden. Zoals ik ook al aangaf waren ze helemaal niet verplicht om ook maar iets te doen.

Echter zou ik dit als Logitech heel anders aangepakt hebben. Het gaat hier namelijk om de eigen webshop van Logitech. Ze hadden dit netjes kunnen oplossen door de producten alsnog voor die prijs uit te leveren. Ik vermoed dat de verantwoordelijke dit dan ook onder de radar wilde houden. Als de producten wel tegen deze lagere prijs geleverd zouden worden zou er een uitleg benodigd zijn namelijk.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
funk-e schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:21:
Ik heb meerdere keren in dit topic aangegeven dat deze producten niet voor deze prijs geleverd zouden gaan worden. Zoals ik ook al aangaf waren ze helemaal niet verplicht om ook maar iets te doen.
Dat zijn ze wel. Ze hebben tenslotte mij, en nog vele andere toegezegd dat de prijs klopte. Ik heb deze case ook met de consumentenbond besproken en die gaven ook aan dat ze een leveringsverplichting hebben omdat het een rechtsgeldige overeenkomst is die niet eenzijdig kan worden ontbonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:33:
[...]

Dat zijn ze wel. Ze hebben tenslotte mij, en nog vele andere toegezegd dat de prijs klopte. Ik heb deze case ook met de consumentenbond besproken en die gaven ook aan dat ze een leveringsverplichting hebben omdat het een rechtsgeldige overeenkomst is die niet eenzijdig kan worden ontbonden. ;)
Mijn order hebben ze alleen geanuleerd ik heb mijn geld nog niet terug en ook geen kortingscode 8)7

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

Zorro

Z

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:01:
Wat betreft de orderbevestiging kan ik u mededelen dat daar inderdaad in staat dat uw bestelling pas in rekening wordt gebracht op het moment dat wij het product verzenden. In dezelfde orderbevestiging staat echter tevens dat in het geval er met PayPal wordt betaald het bedrag onmiddelijk zal worden ingehouden. Omdat uw bestelling uiteindelijk geannuleerd is heeft u vanzelfsprekend dit bedrag weer terug ontvangen.

Verder wil ik u graag wijzen op de Algemene Voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan op het moment dat u de bestelling plaatste. Daartoe stuur ik u bij deze de volgende link.

https://store.digitalrive...yDRTermsAndConditionsPage

Ik wil hierbij artikel 2 onder uw aandacht brengen en in het bijzonder lid 2.5 waarin wordt vermeld dat een bestelling pas definitief is aanvaard op het moment dat het bestelde product wordt verzonden en de betaling daarvoor is ontvangen.
Leuk is dat ze enerzijds wijzen op de melding dat in de orderbevestiging staat dat Paypal direct wordt afgeschreven, maar dat ze ook uitdrukkelijk linken naar de Algemene Voorwaarden, waar dit nergens vermeld wordt. Alleen het feit dat de CC pas belast wordt bij verzending wordt daarin genoemd.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Net een mail gestuurd naar Logitech en ik kreeg dezelfde persoon aan de lijn als 1 december. Hij zei dat zij bij de support ook niet zo goed op de hoogte worden gehouden maar dat hij het gek vind dat ik van alle kanten bevestiging krijg dat het om een vertraging gaat en vervolgens het product geannuleerd word. Ik ga nu ook contact op nemen met Consuwijzer.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Consuwijzer heeft mij net gebeld en ze zijn er heel blij mee ze hebben al een aantal van deze meldingen en geven het door aan de ACM bij genoeg meldingen gaan ze een onderzoek instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Vreemd, toen ik contact opnam met consuwijzer vertelden ze mij dat dit buiten hun werkgebied valt.

"Hartelijk dank voor uw e-mail van 19 december 2015. Uw vraag of klacht valt buiten het werkgebied van ConsuWijzer. Wij kunnen u helaas geen goed advies geven over dit onderwerp."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

Zorro

Z

En ik ben door Consuwijzer gemaild met mijn rechten en tips wat te doen
Schrijf de verkoper een brief of e-mail met daarin uw klacht. Vermeld hierin het volgende:
dat er in deze situatie geen sprake is van een zogenaamde kennelijke vergissing;
dat u geen enkele reden had om te twijfelen over de prijs;
dat u daarom het product voor de afgesproken prijs wilt hebben. Geef hierbij ook aan wat die prijs was. En stuur ook het bewijs van de aangegeven prijs mee. Bijvoorbeeld de printscreen of de bevestiging van uw bestelling.
Per geval een ander antwoord lijkt wel.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Jlvdp schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:10:
Consuwijzer heeft mij net gebeld en ze zijn er heel blij mee ze hebben al een aantal van deze meldingen en geven het door aan de ACM bij genoeg meldingen gaan ze een onderzoek instellen.
Wat zijn "genoeg meldingen"? 10? 100? 1000?
Een niets-zeggend antwoord dus. Vrees dat je dood gemaakt bent met een blije mus. ;)
Want als de ACM er niks mee doet, ga jij er vanuit dat er niet genoeg meldingen waren, terwijl er misschien heel andere redenen zijn waarom de ACM er niks mee doet... Zoals totale desinteresse, volslagen incompetentie of simpelweg te weinig informatie.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Dit is wat ik van ConsuWijzer kreeg via de mail:

Praktisch advies van de overheid over uw rechten als consument

Geachte heer Koffie-Verkeerd,

Hartelijk dank voor uw melding van 18 december 2015. U schrijft dat u twee bestellingen hebt geplaatst bij Logitech. U hebt hier ook al voor betaald. Vervolgens ontving u van het bedrijf een e-mail dat uw bestellingen geannuleerd zouden worden en dat het geld op uw rekening zou worden teruggestort. Dit zou te maken hebben met een technisch probleem, waardoor er een verkeerde prijs op de website stond. Hierna ontving u op 11 december een e-mail dat u uw bestellingen zou hebben geretourneerd en dat ze in goede orde zijn ontvangen. Op 12 december hebt u een e-mail ontvangen dat de bestellingen geannuleerd zijn, omdat het bedrijf geen betaling zou hebben ontvangen. U wilt hiervan melding doen bij ConsuWijzer.

Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen om uw klacht bij ons te melden. Ook vraagt u ons om advies. In deze e-mail vertellen we u wat we met uw klacht doen en wat uw rechten zijn als consument. En we vertellen u wat u kunt doen om uw probleem op te lossen.

Wat gebeurt er met uw melding?
ConsuWijzer registreert uw melding. Daarna komt uw melding terecht bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Wat heeft ACM aan uw melding?
Voor ACM is het belangrijk dat u uw vragen en klachten meldt. De toezichthouder gebruikt uw melding om te zien waar problemen zijn. Met uw melding helpt u ACM ook bepaalde vragen te beantwoorden:
•in welke sectoren zijn de meeste problemen?
•welke bedrijven houden zich niet aan de wet?
•waar moet de toezichthouder iets aan doen?

Wat doet ACM met mijn melding bij ConsuWijzer?
Krijgt ACM één of meer meldingen over een bedrijf? En kan het zijn dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt? Dan kunnen de volgende dingen gebeuren:
•ACM gaat een onderzoek doen;
•ACM kan bij een overtreding een boete geven aan een bedrijf;
•ACM kan een bedrijf dwingen om een oplossing te zoeken voor een bepaald probleem;
•ACM kan via ConsuWijzer extra voorlichting geven over een bepaald onderwerp.

Lossen ConsuWijzer en ACM uw probleem met een bedrijf op?
Nee. ConsuWijzer geeft u advies over uw rechten en hoe u uw recht kunt halen. U kunt dan zelf actie ondernemen om uw probleem op te lossen.

Ons advies

Koopt u een product? Dan geeft de verkoper vaak zelf aan wanneer hij het product gaat leveren. Hieronder leest u welke regels er wanneer gelden.

Vermoedelijke levertijd
Vaak staat er een leverdatum in het contract of op de website. Bijvoorbeeld dat het gekochte meubel na zes weken geleverd wordt. Of dat uw bestelling op internet binnen twee werkdagen wordt bezorgd. Zo’n leverafspraak is vermoedelijk. Dat wil zeggen dat u de koop niet meteen ongedaan kan maken als de verkoper niet levert.

Extra tijd voor de verkoper
Hebt u het product niet binnen de vermoedelijke levertijd gekregen? Dan moet u de verkoper eerst extra tijd geven om het product toch nog te leveren.
Hoe lang die extra tijd is, hangt af van het soort product en van de eerdere levertijd. Bij meubels bijvoorbeeld is vier weken extra tijd best redelijk. Bij een bestelling op internet is een termijn van nog eens twee dagen eerder redelijk.
Het is belangrijk dat u de verkoper laat weten hoeveel tijd u hem geeft om het product nog te leveren. U kunt dit het beste per brief of e-mail doen.
Hebt u het product na de extra tijd die u de verkoper hebt gegeven, nog steeds niet gekregen? Dan mag u de overeenkomst wel ontbinden.

Ontbindt u de overeenkomst? Dan hoeft u het product niet meer af te nemen en de verkoper hoeft het product niet meer te leveren.
Hebt u vooruit betaald? Dan moet de ondernemer u uw geld terug geven.

Wilt u het product toch nog hebben? Dan hoeft u de overeenkomst natuurlijk niet meteen ongedaan te maken. U hebt nog steeds het recht op levering van het product dat u besteld hebt. De verkoper moet de overeenkomst nakomen zoals u hebt afgesproken.

Hebt u helemaal geen leverdatum of levertijd afgesproken?
Dan geldt er een wettelijke levertijd en moet de verkoper binnen dertig dagen leveren. Doet hij dit niet? Dan moet u de verkoper ook extra tijd geven om alsnog het product te leveren. Hebt u de verkoper een redelijke termijn gegeven? En levert hij het product nog steeds niet? Dan hebt u het recht de overeenkomst te ontbinden. De overeenkomst wordt dan ongedaan gemaakt. U hoeft het product niet meer af te nemen en de verkoper hoeft niet meer te leveren. Als u al hebt betaald, hebt u recht op uw geld terug.

Tip!

Hebt u bedenktijd? Omdat u iets via koop op afstand of via verkoop buiten de verkoopruimte gekocht? Dus bijvoorbeeld aan de deur, op straat, tijdens een verkoopdemonstratie, via telefoon, internet of bestelbon? Dan hebt u vaak bedenktijd en kunt u ook voordat er geleverd is al gebruik maken van die bedenktijd. U hoeft dan niet lang te wachten voordat u de overeenkomst ongedaan kan maken.

Wat kunt u doen?
• Bespreek uw klacht eerst met de verkoper. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:
• Schrijf de verkoper een brief met daarin uw klacht. U kunt de brief aangetekend versturen. Dan hebt u een bewijs dat de brief is gestuurd. Zet in deze brief de volgende informatie:
• dat u de verkoper de laatste kans geeft om het product te leveren voor een bepaalde datum. Let op: de tijd die u de verkoper geeft moet redelijk zijn.
• dat u de overeenkomst ontbindt als de verkoper niet levert binnen de door u gestelde termijn en u uw geld terug wilt voor een bepaalde datum.
• dat u de rekening nog niet (helemaal) betaalt totdat de verkoper heeft geleverd. Dit kan natuurlijk alleen als u nog niet het hele bedrag voor het product of dienst betaald hebt.
• hebt u recht om de overeenkomst direct te ontbinden? Bijvoorbeeld omdat de verkoper niet op een specifieke datum heeft geleverd? Of zelf al heeft aangegeven niet te kunnen leveren? Of omdat u gebruik maakt van uw bedenktijd? Zet dan in de brief dat u de overeenkomst om die reden meteen ontbindt. En u uw geld terug wilt voor een bepaalde datum.
• welke vervolgstappen u gaat nemen.
• Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl
• Komt u er niet uit? En hebt u een rechtsbijstandverzekering? Dan kunt u die ook inschakelen.
Komt u er samen niet uit? Dan kunt u deze vervolgstappen nemen:
• Leg uw klacht voor aan De Geschillencommissie. Dat kan alleen als de verkoper is aangesloten bij een brancheorganisatie die toegang geeft tot De Geschillencommissie. Of als de verkoper rechtstreeks is ingeschreven bij De Geschillencommissie. Kijk voor meer informatie over De Geschillencommissie op: www.degeschillencommissie.nl
• Kunt of wilt u niet naar De Geschillencommissie? Bekijk dan of het zin heeft om naar de rechter te gaan. Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Schakel die dan eerst in.

Hebt u bij een webwinkel een product besteld? En heeft de verkoper de bestelling aan u bevestigd? Dan mag u er meestal vanuit gaan dat het product voor de afgesproken prijs geleverd moet worden. Maar er zijn uitzonderingen. Hieronder leest u daar meer over.

Had u kunnen weten dat de prijs niet juist was?
Is de prijs zo extreem laag is dat u reden hebt om te twijfelen of die prijs wel juist is? Dan kan het zijn dat er een (type)fout in de prijs staat. Men noemt dit ook wel een “kennelijke fout” of “kennelijke vergissing”. En als dat zo is dan kunt u de verkoper niet aan die afgesproken prijs houden.

Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
En is er geen sprake van een kennelijke fout? Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt in dat geval een geldige koopovereenkomst met de verkoper gesloten. En daar zit u beiden aan vast.
Het is dan wel handig om bewijs te hebben van de prijs zoals die werd aangegeven op de website. Maak daarom een printscreen van het aanbod op de website. Of een afdruk van de bevestiging van uw bestelling.

Wat kunt u doen als de verkoper niet voor de aangegeven prijs wil leveren?
• Schrijf de verkoper een brief of e-mail met daarin uw klacht. Vermeld hierin het volgende:
o dat er in deze situatie geen sprake is van een zogenaamde kennelijke vergissing;
o dat u geen enkele reden had om te twijfelen over de prijs;
o dat u daarom het product voor de afgesproken prijs wilt hebben. Geef hierbij ook aan wat die prijs was. En stuur ook het bewijs van de aangegeven prijs mee. Bijvoorbeeld de printscreen of de bevestiging van uw bestelling.
• Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl;
• Komt u er niet uit? En hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Dan kunt u die ook inschakelen.
Komt u er samen niet uit? Dan kunt u deze vervolgstappen nemen:
• Leg uw klacht voor aan De Geschillencommissie. Dat kan alleen als de verkoper is aangesloten bij een brancheorganisatie die toegang geeft tot De Geschillencommissie. Of als de verkoper zelf is ingeschreven. Kijk voor meer informatie over De Geschillencommissie op: www.degeschillencommissie.nl;
• Kunt of wilt u niet naar De Geschillencommissie? Bekijk dan of het zin heeft om naar de rechter te gaan. Hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Schakel die dan eerst in.

<knip algemene info over ACM>

Met vriendelijke groet,

ConsuWijzer

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-08 12:37
Ik heb overigens zojuist mail gekregen van Paypal.

"Na een zorgvuldige beoordeling is deze claim in uw voordeel beslist"..

Wat houdt dat in?
Ik heb nu al mijn centjes terug, ook die van de speaker die ze wel geleverd hebben.

Tja... dat krijg je als wederpartij niet reageert op een claim.
Waarschijnlijk was ook dat ze teveel moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
DuxXx schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:39:

Wat houdt dat in?
Ik heb nu al mijn centjes terug, ook die van de speaker die ze wel geleverd hebben.

Feitelijk pleeg je nu fraude, ik zou niemand aanraden dit te doen. Dit kan nare consequenties hebben voor je Paypal-account, mocht je weer eens een dispute in willen dienen. En dat voor een bedrag van 11 euro, dat geld zou echt wel teruggestort worden ;)

Sowieso lijkt het mij dat je nu nergens meer recht op hebt, dus mocht Logitech uiteindelijk toch zwichten voor al die klachten/consumentenorganisaties, dan kan jij nergens aanspraak op maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DuxXx
Nostordici schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:11:
[...]

Feitelijk pleeg je nu fraude, ik zou niemand aanraden dit te doen. Dit kan nare consequenties hebben voor je Paypal-account, mocht je weer eens dispute in willen dienen. En dat voor een bedrag van 11 euro, dat geld zou echt wel teruggestort worden ;)

Sowieso lijkt het mij dat je nu nergens meer recht op hebt, dus mocht Logitech uiteindelijk toch zwichten voor al die klachten/consumentenorganisaties, dan kan jij nergens aanspraak op maken.
Nope... niks fraude.
Ik heb namelijk niet om die 11 euro gevraagd.

Ik heb Paypal gevraagd om druk uit te oefenen op Logitech om de bestelde goederen te leveren.of voor mijn part hun Paypal account op te heffen indien ze het vertikken.

Mijn claim was keyboards leveren... wat Paypal er van maakt moeten hun weten. Ik snap ook wel dat ik geen recht heb op die 11 euro. Het staat Logitech vrij die netjes bij mij terug te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 08:36
De maand levertijd die ik ze had gegeven zijn bijna om. Ik heb de zaak al voorgelegd aan de rechtsbijstand en die hebben de zaak al geaccepteerd. Zogauw die maand om is gaan zij het verder oppakken

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
The_Zohan schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:20:
De maand levertijd die ik ze had gegeven zijn bijna om. Ik heb de zaak al voorgelegd aan de rechtsbijstand en die hebben de zaak al geaccepteerd. Zogauw die maand om is gaan zij het verder oppakken
Mijn rechtsbijstandverzekering DAS doet pas wat wanneer mijn financiële nadeel minstens €240 is???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
DuxXx schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:39:

Wat houdt dat in?

Waarom doen mensen dit? Ja, natuurlijk heeft Logitech niet de gehele bestelling geleverd, maar wees nu wel zo'n vent om de Speaker te retourneren of met Logitech contact te zoeken hoe je deze kosteloos kan terugsturen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
bernie2009 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:45:
[...]

Mijn rechtsbijstandverzekering DAS doet pas wat wanneer mijn financiële nadeel minstens €240 is???
Ik ben verzekerd bij de ABN Amro en die besteden het uit bij ARAG.
Ik heb 3 x 1 Logitech Remote en 1 x 2 toetsenborden, totaalbedrag is dan al snel hoger. Ook hangt het er maar vanaf wat je als schade ziet (welk bedrag is de 'normale' prijs? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Jumpman schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:19:
[...]

Waarom doen mensen dit? Ja, natuurlijk heeft Logitech niet de gehele bestelling geleverd, maar wees nu wel zo'n vent om de Speaker te retourneren of met Logitech contact te zoeken hoe je deze kosteloos kan terugsturen.
Ik weet niet of je het topic een beetje gevolgd hebt maar Logitech is slecht mee te communiceren, het is een beetje alsof B2 van Bassie & Adriaan daar een baan op de afdeling heeft gevonden gezien de antwoorden die je terug krijgt.

Volgens mij is iedereen hier met goede intenties ingestapt maar het geduld raakt op een gegeven moment wel op en ik snap dan ook goed dat mensen het hier mee laten zitten. Persoonlijk vind ik een laffe speaker van €12 geen compensatie voor de ellende die je over jezelf hebt afgeroepen om je geld terug te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Altijdgriep schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:07:
[...]

Ik weet niet of je het topic een beetje gevolgd hebt maar Logitech is slecht mee te communiceren, het is een beetje alsof B2 van Bassie & Adriaan daar een baan op de afdeling heeft gevonden gezien de antwoorden die je terug krijgt.

Volgens mij is iedereen hier met goede intenties ingestapt maar het geduld raakt op een gegeven moment wel op en ik snap dan ook goed dat mensen het hier mee laten zitten. Persoonlijk vind ik een laffe speaker van €12 geen compensatie voor de ellende die je over jezelf hebt afgeroepen om je geld terug te krijgen.
Die speaker heb je toch zelf besteld voor die prijs? Dan stuur je hem terug en vraag je je geld terug.

Natuurlijk snap ik dat het geduld op raakt bij sommige personen, maar dit soort praktijken zijn wel triest. En bij PayPal heb je het overige bedrag overigens al lang terug gehad. De actie is gewoon niet goed te praten, als je de speaker ook in bezit houdt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuxXx
Jumpman schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:19:
[...]

Zoals ik al zei... het staat Logitech vrij om contact op te nemen met mij

- Ik heb niet gevraagd om die 11 euro, maar om levering
- Logitech reageert niet op paypal

Het lijkt me de omgekeerde wereld als ik nu actie zou moeten ondernemen. Zoals gezegd, ze kunnen hun 11 pleuro terugkrijgen als ze er wat voor doen. Net zoals ik al teveel tijd en moeite heb gedaan voor mijn keyboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Nou het ziet er naar uit dat dit gewoon een stille dood is gestorven.
Het geld is al teruggestort en aan de herinnering van de wettelijke overeenkomst heb ik hier ook enkel een feedback mail mogen ontvangen.
Jammer dat het zo gelopen is met Logitech maar in mijn ogen hebben ze zichzelf gewoon in de vingers gesneden door middel van de gang van zaken die zijn uitgevoerd. Ik blijf lekker bij merken/toko's zitten waar de klantenservice wel goed geregeld. Dan is het maar wat duurder scheelt een hoop onnodig gezever.
Mocht iemand Logitech een nieuwe kans geven stuur dan een dm , heb nog wel een 30% code liggen. (als die het tenminste doet :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeronimoGrey
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55
Altijdgriep schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:07:
[...]
Haha held _/-\o_

Even de voorwaarden erbij:
https://www.paypal.com/nl.../ua/useragreement-full#13
"Wanneer PayPal een eindbeslissing neemt in het voordeel van koper of verkoper, dienen beide partijen zich naar deze beslissing te schikken."
Paypal zegt al het geld naar klant want Digital River Ireland Ltd. reageert niet, case gesloten.

Even terug ontopic: Is er al iemand die vervolgstappen heeft ondernomen/gaat nemen? (dagvaarding om levering af te dwingen?) Of rechtsbijstand ingeschakeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Zohan
Jer0en-045 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:01:
[...]

Haha held _/-\o_

Even de voorwaarden erbij:
https://www.paypal.com/nl.../ua/useragreement-full#13
"Wanneer PayPal een eindbeslissing neemt in het voordeel van koper of verkoper, dienen beide partijen zich naar deze beslissing te schikken."
Paypal zegt al het geld naar klant want Digital River Ireland Ltd. reageert niet, case gesloten.

Even terug ontopic: Is er al iemand die vervolgstappen heeft ondernomen/gaat nemen? (dagvaarding om levering af te dwingen?) Of rechtsbijstand ingeschakeld?
The_Zohan schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:20:
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
DuxXx schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:16:
[...]

Zoals ik al zei... het staat Logitech vrij om contact op te nemen met mij

- Ik heb niet gevraagd om die 11 euro, maar om levering
- Logitech reageert niet op paypal

Het lijkt me de omgekeerde wereld als ik nu actie zou moeten ondernemen. Zoals gezegd, ze kunnen hun 11 pleuro terugkrijgen als ze er wat voor doen. Net zoals ik al teveel tijd en moeite heb gedaan voor mijn keyboards.
Het blijft fraude, want het geld van de niet geleverde toetsenborden was al teruggestort door Logitech. Paypal is wat dat betreft niet het geschikte medium om levering te eisen voor een product waarvan je het geld al terug gekregen hebt. De speakers waren namelijk netjes betaald en wel geleverd, dus via je Paypal je gelijk krijgen was sowieso een vreemde actie (zou nooit werken). Maar goed nu is het in je voordeel beslist, mooi meegenomen, maar netjes is het niet. En zoals ik al zei, mocht straks iedereen zijn gelijk halen en recht hebben op een toetsenbord, dan kan jij nergens aanspraak op maken, want de case is bij deze afgehandeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Nostordici schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:40:
[...]

Het blijft fraude, want het geld van de niet geleverde toetsenborden was al teruggestort door Logitech. Paypal is wat dat betreft niet het geschikte medium om levering te eisen voor een product waarvan je het geld al terug gekregen hebt. De speakers waren namelijk netjes betaald en wel geleverd, dus via je Paypal je gelijk krijgen was sowieso een vreemde actie (zou nooit werken). Maar goed nu is het in je voordeel beslist, mooi meegenomen, maar netjes is het niet. En zoals ik al zei, mocht straks iedereen zijn gelijk halen en recht hebben op een toetsenbord, dan kan jij nergens aanspraak op maken, want de case is bij deze afgehandeld ;)
Ik denk dat er hier wat verwarring heerst, niet iedereen heeft zijn geld terug gekregen van de toetsenborden en hebben toen een ticket ingediend bij Paypal. Logitech heeft nergens op gereageerd en dus heeft Paypal het totale bedrag inclusief speaker terug gestort.

Dus dan kunnen mensen wel fraude roepen maar dit komt voort uit de laksheid van Logitech en je kan dan na alles moeilijk de klant kwalijk nemen dat die hier niet meer achter aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Logitech kan toch nog steeds na de refund via PayPal die speaker terugvragen? Snap best dat men het initiatief daarvoor bij Logitech laat na dit gedoe. Komt er niets meer dan kan je uit fatsoen over een half jaar eens een mailtje die kant uit doen of ze m nog terugwillen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik had in een mail aangegeven dat ik geen kortingsbon heb gekregen en dat ik niet akkoord ga met het eenzijdig annuleren. Krijg ik een mail terug die de hele tijd terug refereert naar die kortingsbon.. Kut automatische mail we hadden een koopovereenkomst toch ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Laatst online: 26-02 21:13
Ik heb ze in gebreke gesteld. Dit moest in het engels omdat hun legal department in zwitserland zit en geen nederlands kan. Dus een in gebreke brief in het engels in elkaar geflanst en opgestuurd. Wilden eerst dat ik het aangetekend naar zwitserland stuurde maar vind het een beetje een hopeloze zaak. En gelukkig is per mail tegenwoordig ook rechtsgeldig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Zohan
Waarom moet dat in het Engels? Je kan het als Nederlandse consument kopende bij een Nederlandse webwinkel gewoon in het Nederlands doen, moeten ze het intern maar vertalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
Vind het ook al bijzonder dat als je de leidinggevende wilt spreken, je meteen met iemand van Logitech UK aan de telefoon moet hangen. althans dat is mij vandaag gebeurd. Maar tot op heden is het uitzichtloos.

Had geprobeerd de code in te wisselen (G910 dan maar he :P) samen met een andere code (30% + 30%) dat lukte maar betaling ging verkeerd en opnieuw een betaling verrichten kan blijkbaar niet. 3 weken zitten bellen om te kunnen betalen.

Oplossing ik heb mijn kortingcode van 30% terug, maar voor niet meer dan 3 dagen hoor. (mag dus ff circa 30 euro extra gaan betalen nu, dacht het dus niet)

Dus voor de mensen die nog geen code hebben gekregen, kijk niet verbaast als die maar t/m 31 december geldig is (als je hem nog krijgt, voor die tijd).

Voor de rest zeker niemand die ondertussen ook maar 1 stap verder is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb hetzelfde bericht ontvangen als Spoonlift (met nog de opmerking erbij dat ik niet hoef te reageren op de automatische emails die blijven komen). Het wordt dus 'intern onderzocht'. Ben benieuwd of Logitech dat deze week afrondt en iets laat horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
nieuws: Rechtszaak tegen Dell dreigt om niet leveren goedkope laptop

Precies hetzelfde verhaal

[ Voor 7% gewijzigd door Jlvdp op 28-12-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Na weken wachten heb ik zojuist ook eindelijk een reactie mogen ontvangen 8)7 :
Geachte heer/mevrouw <Pazzie>,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Ten eerste wil ik mijn excuses voor het vertraagde reactie en alle ongemak aanbieden. Wij hadden wel hoge kortingen maar helaas was er een foute op onze website. Een aantal toetsenbord waren besteld en verstuurd voordat wij hebben het fout gezien. Veel mensen hebben ook hun producten via derde partijen gekocht en dus wordt nog geleverd door die partijen.

Ik wil graag bevestigen dat helaas wordt het G510s niet meer geleverd. Het Harmony Touch wordt wel geleverd maar alleen aan bestellingen met het juiste prijs. Ik begrijp dat dit heel irritant is maar wij kunnen helaas niks doen. Het was allemaal door andere afdelingen gedaan en wij proberen onze best voor alle klanten tot een oplossing te komen maar helaas zijn ons handen verbonden in deze geval.

Ik heb wel gevraagd om te zien als wij kunnen iets doen, en het spijt mij heel erg maar wij kunnen niks meer doen. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Het referentienummer van uw probleem is <referentienummer>. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).

Met vriendelijke groet,
<medewerker>
Logitech-klantenservice
Ik ben altijd een fan van Logitech geweest, maar ik vraag me af waar ze nu mee bezig zijn. Ik hoop niet dat ze daar een gewoonte van gaan maken. Logitech producten kocht ik namelijk vooral vanwege de uitstekende service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Beste ---,

Bedankt voor uw reactie. Zoals eerder vermeld was uw order geannuleerd vanwege een technische fout in het systeem.

Logitech heeft toen op basis van artikel 2.5 van de algemene voorwaarden uw bestelling geannuleerd. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om uw bestelling alsnog door te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. Als u deze niet heeft ontvangen dan kunnen wij een nieuwe voor uw aanvragen.

Hieronder vind u een link naar de algemene voorwaarden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

https://buy.logitech.com/...yDRTermsAndConditionsPage

Het referentienummer van uw probleem is ---. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).

Met vriendelijke groet,
*knip* geen namen
Logitech-klantenservice
Ik heb nooit een kortingscode ontvangen en vind dat ze er erg laks mee omgaan.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 29-12-2015 01:16 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Het enige dat voor mij werkt is het niet meer aanschaffen van spullen van Logitech, hetgeen ook is geschied. Mijn verlichte toetsenbord van Sharkoon doet het uitstekend, evenals de Razor muis die ik vorige week ook heb gekocht.

De X100 speakers heb ik terugbetaald gekregen na vernietiging, dus voor mij is het case closed vwb Logitech. Wel respect voor de volhouders hier. Helaas duurt het lang voor recht hebben ook recht krijgen is, maar ik hoop dat de mensen met rechtsbijstand in 2016 alsnog gelijk zullen krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Ik ben benieuwd wat de rechtsbijstand gaat doen. Bij zaken die niet perse een 100% winkans hebben en een beperkt financieel belang hebben ze al vaker gewoon het financiele belang uitgekeerd. Dan zou voor mij financieel de zaak afgerond zijn, maar het zou geen recht doen aan de situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Muahh ik denk niet dat de rechtsbijstand veel gaat uithalen, kost jezelf voor de rest toch niks ivb verzekering. Maar ik denk niet dat hun erg veel verder gaan komen. Die lui bij Logitech dekken zich gewoon helemaal in.

Niet geschoten is altijd mis, maar ik zou er zelf niet teveel moeite me er in steken. Dit is namelijk gewoon verloren tijd, maar doe wat je niet laten kan. :) Ik zie wel wat de uiteindelijke uitkomst is.

Wat ik al helemaal triest vind, de mensen die een toetsenbord/ab bestellen en vervolgens gelijk weer op marktplaats/V&A gooien. Allemaal om een paar tientjes te verdienen. En dan zeuren dat hij niet geleverd word... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
Reactie op mijn in gebreke stelling
[b]Beste KNIP,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik kan uw e-mail helaas niet voor u doorsturen.

Indien u gerechtelijke stappen wilt ondernemen zult u uw advocaat moeten verzoeken om een brief te sturen in het Engels ter attentie van onze juridische afdeling bij ons regionale hoofdkantoor. Bij deze stuur ik u het adres van dit kantoor.

Logitech Europe S.A.
Attn. Legal Department
EPFL - Quartier de l'Innovation
Daniel Borel Innovation Center
CH - 1015 Lausanne

Desgewenst kunt u de brief per fax verzenden naar het nummer +41 (0)21 863 55 12. De brief dient echter wel afkomstig te zijn van uw advocaat.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat wanneer u de brief heeft verstuurd het mij niet meer is geoorloofd om u in deze zaak te woord te staan.

Ik wens u alvast een prettige jaarwisseling.

Het referentienummer van uw probleem is KNIP. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Met vriendelijke groet,
*knip*
Logitech-klantenservice

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 29-12-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gj797 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:33:

[...]
Nogmaals dezelfde mail sturen als antwoord. We hebben bij een NL webshop iets gekocht, die dient het af te handelen. We hebben niets met Zwitserland te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:22
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:34:
[...]

Nogmaals dezelfde mail sturen als antwoord. We hebben bij een NL webshop iets gekocht, die dient het af te handelen. We hebben niets met Zwitserland te maken.
En in de reactie opnemen dat je ze bedankt voor de eerder verzonden ontvangstbevestiging van de ingebrekestelling, en dat je erop vertrouwt dat Logitech de kwestie heroverweegt en daarbij tot een ander standpunt zal komen en dat je daar naar uitziet.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Geachte heer/mevoruw xx,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Ik heb het situatie onderzocht en ik heb uw bestelling gevonden. Uw bestelling was tijdens onze Black Friday Sales geplaatst en tijdens het sale was er een technische fout op ons site, waardoor een aantal producten hadden het foute prijs in het winkelwagen. Een aantal bestelling waren verwerkt voordat wij hebben het fout gezien, maar het rest van de bestelling waren geannuleerd. Helaas was uw bestelling een van de geannuleerde bestellingen.

Wij hebben meerdere e-mails over het situatie gestuurd en wij zijn nog steeds bezig met alle annuleringen. Als u geen informatie over het compensatie heeft ontvangen, ik verzoek u vriendelijk om het bij mij te melden. Excuses voor het ongemak.

Het referentienummer van uw probleem is xxxx. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Met vriendelijke groet,
xx
Logitech-klantenservice
Antwoord naar mij, ik had een mail gestuurd dat ik niet wilde annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

andyy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:18:
[...]

Klopt kreeg ik ook maar kijk maar is in hun algemene voorwaarden ( 2,5 )... Ik heb de hoop opgegeven ik ben ontevreden maar kan er toch niks aan doen .

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

andyy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:18:
[...]

Geloof dat Logitech bezig is met een inhaalslag: ik heb dezelfde mail vandaag ontvangen.

En een uur later nog een mail dat de eerste eigenlijk niet verzonden had mogen worden want het zou om een duplicaat gaan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
gj797 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:33:

"Desgewenst kunt u de brief per fax verzenden naar het nummer +41 (0)21 863 55 12. De brief dient echter wel afkomstig te zijn van uw advocaat."

[...]
Nederlandse webshop, dus Nederlands recht. Bij Nederlands recht zou je bij de kantonrechtbank uitkomen, dus mag ook zonder advocaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
The_Zohan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:09:
[...]

Nederlandse webshop, dus Nederlands recht. Bij Nederlands recht zou je bij de kantonrechtbank uitkomen, dus mag ook zonder advocaat
Logitech.com, oftewel hun globale website. Niks nederlandse shop. Slechts in het nederlands vertaald.
http://www.logitech.com/nl-nl/footer/terms-of-use

Hier staat ook hun hoofdkantoor vermeld, oftewel ze hebben daarin gelijk. Het is ook logisch, want niemand gaat een advocaat inschakelen om vervolgens een zaak aan te spannen tegen een bedrijf in een ander land. Dat is gewoon kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
rolandos582 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:16:
[...]

Logitech.com, oftewel hun globale website. Niks nederlandse shop. Slechts in het nederlands vertaald.
http://www.logitech.com/nl-nl/footer/terms-of-use

Hier staat ook hun hoofdkantoor vermeld, oftewel ze hebben daarin gelijk. Het is ook logisch, want niemand gaat een advocaat inschakelen om vervolgens een zaak aan te spannen tegen een bedrijf in een ander land. Dat is gewoon kansloos.
Ik denk dat je daar geen gelijk mee hebt. In de afhandeling schermen ze met deze voorwaarden: https://buy.logitech.com/...yDRTermsAndConditionsPage
Punt 17 van die voorwaarden laten dit zien:
17. TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE RECHTER
Op deze AV (daaronder begrepen de geldigheid en nakoming ervan) is het Nederlandse recht van toepassing. Behoudens wanneer u consument bent, zullen alle geschillen die voortvloeien uit of samenhangen met deze AV uitsluitend voorgelegd worden aan de bevoegde rechtbank te Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
The_Zohan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:41:
[...]

Ik denk dat je daar geen gelijk mee hebt. In de afhandeling schermen ze met deze voorwaarden: https://buy.logitech.com/...yDRTermsAndConditionsPage
Punt 17 van die voorwaarden laten dit zien:

[...]
Dat is als je hem richt aan Digital River inderdaad, maar dan moet de brief weer naar :
for the attention of: general manager,
Digital River Ireland Ltd.
Unit 153, Shannon Free Zone West
Shannon, Co. Clare, IRELAND
Faxnummer: + 353 61 230 001
E-mailadres: cancellation_eu@digitalriver.com.

Maarja dan nog vraag ik me af, hoever je gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
rolandos582 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:45:
[...]

Dat is als je hem richt aan Digital River inderdaad, maar dan moet de brief weer naar :
for the attention of: general manager,
Digital River Ireland Ltd.
Unit 153, Shannon Free Zone West
Shannon, Co. Clare, IRELAND
Faxnummer: + 353 61 230 001
E-mailadres: cancellation_eu@digitalriver.com.

Maarja dan nog vraag ik me af, hoever je gaat komen :P
Het ging er mij meer om dat je dus geen advocaat hoeft te zijn of hebben om dit juridisch op te gaan pakken :)
Mijn rechtsbijstandsverzekering gaat dit oppakken, ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

The_Zohan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:50:
[...]

Het ging er mij meer om dat je dus geen advocaat hoeft te zijn of hebben om dit juridisch op te gaan pakken :)
Mijn rechtsbijstandsverzekering gaat dit oppakken, ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken
Ik denk dat de eerste alinea van hun brief zal zijn, dat er sprake is van een Nederlandse webshop en dus Nederlands recht van toepassing is...
ALS ze al een brief sturen: zoals iemand al opmerkte hebben rechtsbijstandsverzekeringen nogal eens de neiging om kleine bedragen af te kopen.

• gj797
The_Zohan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:09:
[...]

Ik heb inderdaad terug gestuurd dat ik door de brief te sturen heb voldaan aan mijn plicht en dat of zij het doorsturen of niet niet mij zaak is maar dat de ingebreke stelling van kracht blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook rond begin December een mailtje gestuurd/case geopend op de support pagina. Kreeg vandaag pas een reactie, het is waarschijnlijk al gepost in dit topic. Maar het is toch wel frappant dat er pas vandaag gereageerd wordt. (En dat terwijl de kortingscode op 31 december verlopen is :P )
Beste X,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Logitech en onze excuses voor de vertraging bij onze reactie op uw bericht.

U heeft ons enige tijd geleden gecontacteerd omtrent uw bestelling met nummer X betreffende het G510s toetsenbord. Via deze wijze willen wij u informeren over de reden dat wij deze bestelling hebben geannuleerd.

Op 3 december hebben wij aan alle gedupeerde klanten een verontschuldigende e-mail gestuurd. Deze e-mail verklaarde de reden voor de annulering en wij boden hierin als teken van goede wil een 30% kortingscode aan. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, controleert u dan uw spamfolder.

Wij kunnen bevestigen dat er een probleem is opgetreden met de prijsvermelding op de website. Wij adverteerden de prijs als EUR 89,99 maar wegens een technische fout werd er wanneer het product aan de winkelwagen werd toegevoegd een foutieve prijs weergeven. Aangezien dit een technische fout betrof, werden de bestellingen geannuleerd.

Ter compensatie van het ongemak heeft u van ons een 30% kortingscode ontvangen. U kunt de code in de originele e-mail vinden, die wij u op 3 december 2015 hebben gestuurd. De voorwaarden voor deze kortingscode worden hieronder vermeld.

*Limiet van 1 artikel. Aanbieding geldig wanneer er tussen 02/12/2015 en 31/12/2015 een aankoop wordt gedaan. De korting kan worden gebruikt door middel van het gebruik van de unieke kortingscode in deze e-mail. De korting zal worden toegepast wanneer u de code invoert tijdens het winkelwagenproces. De kortingscode kan maar eenmaal worden gebruikt. Verzending en belastingheffingen zijn hierbij niet inbegrepen. Dealers, distributeurs en andere resellers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Additionele voorwaarden, producten en prijzen kunnen zonder notificatie worden gewijzigd. Gebruik in combinatie met andere aanbiedingen is niet mogelijk.

Voor toekomstige referentie is het referentienummer van uw case X. Dit nummer zal ervoor zorgen dat wij snel de contactgeschiedenis kunnen vinden wanneer u additionele hulp nodig heeft. Indien wij geen antwoord ontvangen, zal uw ondersteuningsverzoek uiteindelijk worden gesloten en op "opgelost" worden gezet. Een enquête zal u worden toegezonden om uw feedback te verzamelen.

Om ons telefonisch te contacteren of om additionele informatie (FAQ, Forums, Handleidingen, etc.) te verkrijgen, verzoeken wij u vriendelijk om support.logitech.com te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Logitech-klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
[b] Beste KNIP

Als Technisch Support Medewerker ben ik niet in de positie om contact op te nemen met de juridische afdeling. Deze afdeling zal uw kwestie alleen in behandeling nemen wanneer uw advocaat direct contact met hen opneemt via een brief of een fax in het Engels. Om deze reden verzoek ik u om alstublieft uw advocaat zelf direct contact op te laten nemen.

Bij deze stuur ik u nogmaals het adres van dit kantoor.

Logitech Europe S.A.
Attn. Legal Department
CH - 1015 Lausanne

Desgewenst kan uw advocaat de brief per fax verzenden naar het nummer +41 (0)21 863 55 12.

Het referentienummer van uw probleem is KNIP. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Met vriendelijke groet,
KNIP
Logitech-klantenservice

[...]
Reactie op mijn onwil om de ingebreke stelling via een advocaat door te zetten naar hun hoofdkantoor. Ik heb weer negatief geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wat een onzin zeg... Alleen een advocaat kan de juridische afdeling een briefje sturen, wat lachwekkend.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:22
gj797 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Reactie op mijn onwil om de ingebreke stelling via een advocaat door te zetten naar hun hoofdkantoor. Ik heb weer negatief geantwoord.
Wat een rare club. Maak het de consument zo lastig mogelijk, en ze haken vanzelf af?

Tsja, als er eerst maar een ingebrekestelling ligt met een deadline waarop je ze sommeert een bepaalde actie uit te voeren, dan ligt daar de bal. Dat ze daar niets mee willen doen is hun keuze, slaan ze een mooi modderfiguur mee als het bij de kantonrechter beland imo.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Net dezelfde standaard mail van Logitech gehad, met verwijzing naar hun kantoor in Zwitserland.
Mijn antwoord hierop:

Geachte heer, mevrouw,

dank voor de bevestiging van de ontvangst van de in gebreke stelling.

Met het regionale kantoor in Zwitserland heb ik niks te maken: ik heb een product gekocht, in Nederland, van een Nederlandse winkel die namens Logitech optreedt. Zodoende is het Nederlandse recht van toepassing.

En volgens het Nederlandse recht is het niet noodzakelijk, om een advocaat in te schakelen, dus op dit moment ga ik dat niet doen. Ik sluit overigens niet uit dat dat in een later stadium alsnog zal gebeuren.

Ik verwacht derhalve, zoals eerder gesteld, alsnog uitlevering van het toetsenbord.

Hoogachtend,

Ik ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren... :)

[ Voor 1% gewijzigd door Pietervs op 05-01-2016 10:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Pietervs schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:56:
Net dezelfde standaard mail van Logitech gehad, met verwijzing naar hun kantoor in Zwitserland.
Mijn antwoord hierop:

Geachte heer, mevrouw,

dank voor de bevestiging van de ontvangst van de in gebreke stelling.

Met het regionale kantoor in Zwitserland heb ik niks te maken: ik heb een product gekocht, in Nederland, van een Nederlandse winkel die namens Logitech optreedt. Zodoende is het Nederlandse recht van toepassing.

En volgens het Nederlandse recht is het niet noodzakelijk, om een advocaat in te schakelen, dus op dit moment ga ik dat niet doen. Ik sluit overigens niet uit dat dat in een later stadium alsnog zal gebeuren.

Ik verwacht derhalve, zoals eerder gesteld, alsnog uitlevering van het toetsenbord.

Hoogachtend,

Ik ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren... :)
Na 1000 mails, gaat die mail van jou opeens de doorslag geven. Helemaal 8)7 Je kunt je tijd hieraan verspillen maar je krijgt toch gewoon weer een copy + paste antwoord terug. Waarom denk je anders dat niemand hier meer reageert/tijd insteekt? Als je desondanks toch nog die 6 tientjes wil. Dan moet je dus een advocaat/rechtsbijstand of wat dan ook insteken. En hopen die wel iets met de zaak wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Krijg net nóg een keer de standaard email die iedereen heeft gekregen die een klacht in heeft gediend, voor de derde keer denk ik. Verder nog een aparte mail met klanttevredenheidsonderzoek :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Voor alle mensen die nooit een kortingscode of iets in die richting ontvangen hebben:

Net na een hoop gezeur van mijn kant weer een belletje gekregen van de customer support teamleiding o.i.d.,
van wat ik begrepen heb hebben ze het er intern over gehad, de directe leidinggevenden van de customer support zelf zouden niet bevoegd zijn om meer te doen dan 30% kortingscodes uit te delen.
^Ik heb kenbaar gemaakt dat ze deze codes elke 2/3 maanden rondsturen dus of iemand hier nou blij van moet worden iets is wat ze zich wellicht af moeten vragen.

Uiteindelijk een aanbod gekregen om alsnog een 30% kortingscode te krijgen die nog een maand te gebruiken is: wat mij betreft steken ze die code ergens waar de zon niet schijnt, koop mijn producten voortaan wel van een andere producent(beetje wrang dat ik net een Z906 setje heb gekocht maar het is niet anders).

Zover ik kan zien zijn er 2 opties voor de mensen die hier niet tevreden mee zijn:

1: advocaat/rechtsbijstand inschakelen(of zelf erachteraan gaan, komt volgens mij bij de kantonrechter uiteindelijk dus zou nog zonder advocaat kunnen).

2: Stuur de CEO een mooie klachtenmail en hoop op iets beters(googlen naar mail adressen zouden mensen zelf moeten kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
Beste KNIP,

Daar u een indicatie heeft afgegeven dat u wellicht voornemend bent om gerechtelijke stappen te ondernemen mag ik u bij deze als Technisch Support Medewerker niet meer te woord staan.

U kunt uw gerechtelijk vertegenwoordiger contact op laten nemen met onze juridische afdeling. Dit kan zowel per post als per fax. Gelieve uw vertegenwoordiger de brief op te laten stellen in het Engels. Bij deze stuur ik u de contactgegevens.

Logitech Europe S.A.
Legal Department
CH - 1015 Lausanne
+41 (0)21 863 55 12 Fax

Bij deze ben ik genoodzaakt om deze zaak af te sluiten.

Het referentienummer van uw probleem is KNIP. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Met vriendelijke groet,
KNIP
Logitech-klantenservice
En dan 5 minuten later een mail binnen krijgen of ik vind dat ik goed geholpen ben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat jullie nog moeite doen :P
Ik had ook de G510s besteld in een "nooit geschoten altijd mis"-moment, maar het is duidelijk dat het enorm veel tijd en moeite gaat kosten om iets gedaan te krijgen.

Mijn tijd is mij meer waard dan blijven mailen, typen etc. richting Logitech en vervolgens misschien een jaar later iets te krijgen :P
Heb mijn betaling inmiddels ook teruggekregen dus ik ben er klaar mee.

Niet goed voor jezelf om aan een dood paard te gaan trekken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je plicht is gedaan. Wachten op levering binnen je gestelde termijn (die waarschijnlijk niet gaat komen) en daarna de vervolgstappen zetten.

Ik snap overigens wel dat een tech support drone hier verder niets aan kan doen en ook wel door zijn leidinggevende de opdracht krijgt tot dit antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

gj797 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:58:
[...]

En dan 5 minuten later een mail binnen krijgen of ik vind dat ik goed geholpen ben :F
Ze leren dus wel bij: in mails aan anderen hadden ze het er over, dat hun advocaat contact op moest nemen. Gerechtelijk vertegenwoordiger kun je ook zelf zijn. :)

Overigens ga ik toch echt een brief aan Logitech Nederland richten: Nederlands recht is gewoon van toepassing. Het geneuzel over Zwitserland is puur een afleidingsmanoeuvre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Ik heb een verzoek gedaan aan Logitech om al mijn gegevens te wissen en daar wordt wonderbaarlijk genoeg gewoon gehoor aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
Altijdgriep schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:59:
Ik heb een verzoek gedaan aan Logitech om al mijn gegevens te wissen en daar wordt wonderbaarlijk genoeg gewoon gehoor aan gegeven.
Ook een wettelijke verplichting. Denk dat ze wat zwaarder in de puree zitten als ze dat niet doen dan het niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zijn er al mensen die al iets hebben gehoord van Logitech na vervolgstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
FiXeR.nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:43:
Zijn er al mensen die al iets hebben gehoord van Logitech na vervolgstappen?
Doesn't look like it. En topic is ook beetje aan het doodbloeden. Bummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gj797 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:24:
[...]

Doesn't look like it. En topic is ook beetje aan het doodbloeden. Bummer.
Het is een gevalletje "aanhouder wint". En Logitech is het spelletje "lalalala I can't hear you" aan het winnen.

Die remote mogen ze houden. Maar ik ben ook volledig klaar met Logitech. IN mijn huis zullen geen nieuwe Logitech producten meer komen. Ongeacht de kwaliteit. Wat ik van deze partij heb gebruik ik tot het stopt met functioneel zijn, en dan is het gewoon klaar.

Er zijn zat alternatieven op de markt. Als Logitech gewoon coulant had gedaan en normaal deze zaak had opgelost was hun winstmarge op het "Spoonlift Huishouden" een stuk winstgevender geworden in de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
Ze hebben wel de shopkorting geaccepteerd heb ik toch nog wat winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Dan heb je mazzel gehad, want de Shopkorting is hier afgekeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Had deze week een aangetekende brief de deur uit willen doen, maar ben het door allerlei drukke dingetjes vergeten... :(
Hoop dat ik er komende week aan toe kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Het is een gevalletje "aanhouder wint". En Logitech is het spelletje "lalalala I can't hear you" aan het winnen.

Die remote mogen ze houden. Maar ik ben ook volledig klaar met Logitech. IN mijn huis zullen geen nieuwe Logitech producten meer komen. Ongeacht de kwaliteit. Wat ik van deze partij heb gebruik ik tot het stopt met functioneel zijn, en dan is het gewoon klaar.

Er zijn zat alternatieven op de markt. Als Logitech gewoon coulant had gedaan en normaal deze zaak had opgelost was hun winstmarge op het "Spoonlift Huishouden" een stuk winstgevender geworden in de komende jaren.
Sorry hoor, maar de kwaliteit van een product staat los van de service die een webwinkel geeft. Natuurlijk moet de service bij een product goed zijn bij problemen. Maar de producten Logitech zijn gewoon goed. Je snapt toch wel dat de webshop een ander bedrijf is dan Logitech? En fouten kunnen gemaakt worden. Dat je door deze situatie opeens geen Logitech producten wilt hebben is je eigen recht, maar nu klink je net z'n klein kindje die het snoepje niet krijgt en de wereld ziet vergaan.

Zelf meerder malen contact opgenomen met Logitech support, maar ze doen totaal niet moeilijk over terugsturen en vergoeden binnen de garantie periode.

Ook snap ik de reviews bij tweakers over de webshop niet helemaal. Wat willen ze er nu mee bereiken? Dat Logitech nu inkomsten mist omdat jij het product niet gekregen hebt? Is deze situatie het nu echt waard om Logitech een 1 ster te geven? Accepteer nu gewoon dat er een fout is gemaakt en dat ze de toetsenborden niet voor die prijs willen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Het is beleid van Logitech om deze webstore te onderhouden en dus onderdeel van Logitech. Om het weg te wuiven als verschillende bedrijven vind ik dus niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Altijdgriep schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:20:
[...]

Het is beleid van Logitech om deze webstore te onderhouden en dus onderdeel van Logitech. Om het weg te wuiven als verschillende bedrijven vind ik dus niet terecht.
Maar ze wuiven het ook niet weg. Iedereen heeft gewoon een mail gekregen en daarnaast nog een kortingscode van 30 procent. Het verschil zit hem in het feit dat we hier niet akkoord mee gaan. Wij willen gewoon alleen de toetsenbord hebben... niks meer, niks minder. We accepteren de fout gewoon niet. Het moet nu toch wel duidelijk zijn dat logitech de toetsenborden niet gaat uitleveren. Deels helemaal terecht, want ik heb mensen gewoon 5 toetsenborden zien bestellen.

Dat dit niet helemaal netjes is geef ik je gelijk in en dit verdient geen schoonheidsprijs, maar kom op.. Ga niet de webshop's met 1 ster beoordelen. Of schreeuwen dat er geen enkele productie van logitech meer in huis komt, terwijl het voor de rest gewoon prima producten zijn. De klant heeft geen nadeel hiervan ondervonden, want we hebben allemaal het geld terug gekregen. En de verklaring die logitech afgeeft klopt gewoon, het was namelijk ook een prijsfout. Het toetsenbord heeft altijd voor 89 euro gestaan op de website. Dat vervolgens het veel goedkoper in de winkelwagen kwam is gewoon een teken dat het niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Altijdgriep
grote_oever schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:16:
[...]

Maar ze wuiven het ook niet weg. Iedereen heeft gewoon een mail gekregen en daarnaast nog een kortingscode van 30 procent. Het verschil zit hem in het feit dat we hier niet akkoord mee gaan. Wij willen gewoon alleen de toetsenbord hebben... niks meer, niks minder. We accepteren de fout gewoon niet. Het moet nu toch wel duidelijk zijn dat logitech de toetsenborden niet gaat uitleveren. Deels helemaal terecht, want ik heb mensen gewoon 5 toetsenborden zien bestellen.

Dat dit niet helemaal netjes is geef ik je gelijk in en dit verdient geen schoonheidsprijs, maar kom op.. Ga niet de webshop's met 1 ster beoordelen. Of schreeuwen dat er geen enkele productie van logitech meer in huis komt, terwijl het voor de rest gewoon prima producten zijn. De klant heeft geen nadeel hiervan ondervonden, want we hebben allemaal het geld terug gekregen. En de verklaring die logitech afgeeft klopt gewoon, het was namelijk ook een prijsfout. Het toetsenbord heeft altijd voor 89 euro gestaan op de website. Dat vervolgens het veel goedkoper in de winkelwagen kwam is gewoon een teken dat het niet klopt.
Ik heb nooit een uitleg gekregen dat het een prijsfout was, mijn order werd simpelweg geannuleerd van "mijn" kant. De kortingsbon heb ik nooit ontvangen, ook niet in mijn spambox. 3 weken heb ik moeten wachten tot ik mijn geld terug had. Op dit punt was ik al klaar met Logitech. Vervolgens verzoek ik Logitech al mijn gegevens te verwijderen en dit maal krijg ik een reactie van Logitech zelf dat dit binnen 10 dagen ook zal gebeuren. Beetje jammer dat je dan na 10 dagen exact dezelfde mail krijgt dat het binnen 10 dagen zal gebeuren.

Het is een complete puinzooi bij de webshop, maar ook bij Logitech zelf. De beoordelingen van 1 ster zijn imho volledig terecht als mensen dit soort ervaringen met Logitech hebben.

Door de lakse houding van de consument blijven dit soort bedrijven overeind. echter doe ik, en ik hoop ook anderen, daar niet meer aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Altijdgriep schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:24:
[...]

Door de lakse houding van de consument blijven dit soort bedrijven overeind. echter doe ik, en ik hoop ook anderen, daar niet meer aan mee.
Prima, het is jou goed recht om niks meer bij logitech webshop te kopen. Logitech producten kun je prima, en soms ook nog, goedkoper kopen op andere webshops/winkels.

Er is wel degelijk een code verstuurd, waarom jij deze niet gekregen hebt weet ik niet.. maar deze mail heb ik gewoon ontvangen:
Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com.

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen: tuvzzje3f .

Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.

Hoogachtend,
Logitech Customer Care
Wat wil je nog meer? En dan bedoel ik meer dan logitech een kwaadwillige naam geven? Ik snap dat het vervelend is als je niks hoort en dat je er niet meer wilt bestellen als je helemaal niet op de hoogte bent gehouden. Maar vraag bij logitech de reden waarom jij de code niet hebt ontvangen ipv waarom de bestelling niet geleverd is.

Ik ga overigens helemaal niet akkoord met de manier van werken, maar ik accepteer wel het feit dat het om een prijsfout ging. Hoogtwaarschijnlijk heb jij op tweakers de aanbieding gelezen. Ikzelf heb hem op pepper.com gelezen en in beide gevallen stond duidelijk aangegeven dat het om een prijsfout ging. Dus ik treur niet om het niet krijgen van een product. Zelf ben ik baas van me eigen knip en zal in de toekomst ook voor de goedkoopste gaan. Ik vind dat sommige mensen hier wel ver gaan om rechtsbijstand in te schakelen of om de webshop een 1 ster te geven. Helemaal je goed recht, maar bedenk dan ook dat sommige mensen lachend de reactie lezen als een advocaat wordt ingeschakeld.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De gegevens van uitlevering/bestelling kunnen toegevoegd worden aan de Google Doc spreadsheet, welke dan via deze link te bekijken is. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen ranten, geen "Logitech is een slecht bedrijf", hou het zakelijk. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.
- Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
- Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties, luie vraagjes e.d.