Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Beste tweakers,

Naar aanleiding van de kwestie omtrent de levering/annulering van orders betreffende de Logitech Harmony Touch en de Logitech G510s heb ik dit topic aangemaakt.

Voor meer informatie: Black Friday / Cyber Monday 2015

Wat mij betreft kan het e.e.a. hier verder besproken worden.

Update 13:09

Momenteel heeft Logitech een tweetal emailberichten verstuurd naar de meeste tweakers.
Geachte Dennis ,

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# 136938XXXXX).

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen: XXXXXX .

Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.

Hoogachtend,
Logitech Customer Care
Beste meneer/mevrouw,

Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.

Annulering van bestelling (overzicht)
Bestelnr: 136938XXXXX
Besteldatum: 28/11/15

Productnaam Besteld aantal Geannuleerde aantal Bedrag
G510s Gaming Keyboard - Dutch (Qwerty) 1 1 EUR 25,65

Bewaar deze e-mail als een bewijs van de annulering van uw bestelling.

We breiden onze selectie doorlopend uit om u beter van dienst te kunnen zijn. Breng ons dus regelmatig een bezoek voor nieuwe artikelen en de laatste aanbiedingen.

Hoogachtend,
Logitech
Zodra er meer concreets bekend is vanuit Logitech, dan zal ik dit toevoegen.

[ Voor 77% gewijzigd door dennisk. op 04-12-2015 13:31 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 13:09
BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:31:
Zojuist gebeld,

Om onbekende rede is de order geannuleerd. Ze gaan het nu intern onderzoeken om in dit geval mij de Harmony toch voor deze prijs te leveren. Alleen ze kunnen hier geen indicatie van geven wanneer ik hier bericht van krijg. Ze hebben in ieder geval een case van aangemaakt..

Het moment van bellen was ik de eerste die dit heeft gemeld.

Over het toetsenbord kunnen ze niks van zeggen. Nog dat deze wordt geleverd of geannuleerd.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:40
Toetsenbord en harmony touch besteld.

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de Harmony Touch Remote en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

en:

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ben wel benieuwd, zijn er mensen die de harmony touch al inmiddels hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Geachte ,

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# 1362).

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:

Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.

Hoogachtend,
Logitech Customer Care
e

Vanochtend in de spamfolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:32

KennyPlox

feest vierende banaan

Ik heb hem ook besteld om vrijdag 27 november 2015 21:51:47. Ook een mail gekregen met de kortingscode. Ik zal vandaag ook eens bellen met de klantenservice want in het andere topic krijgen mensen het toetsenbord blijkbaar wel als ze even bellen.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:00:
nummer: 020 - 200 84 33

Net gebeld en hun bevestigen dat ik het toetsenbord gewoon krijg, alleen dat door de drukte het wat langer kan duren. Ik zou dit via de mail toegestuurd krijgen.

Ik neem aan als ik dat heb ontvangen, dat Logitech er niet meer zo makkelijk onderuit kan komen?

EDIT:

De wachttijd valt best wel mee, binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn.

EDITEDIT:

Zojuist de volgende mail gekregen van de klantenservice:

Beste XXXXXXXXX,

Dank u voor uw contact met Logitech.

Helaas is de afhandeling van uw bestelling vertraagd vanwege een toename in bestellingen voor dit product. De verzending zal plaatsvinden zodra dit mogelijk is.
Tot nog toe wordt er niet eenduidig de situatie omgegaan. ( Zo lijkt het.)

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 21:53

CyberDonky

DealBytes

Het was misschien te mooi om waard te zijn, maar ik vind het wel fijn dat ze een 30% kortingscode geven. Nu zijn er dus berichten naar buiten te komen van enkele Tweakers dat ze hem alsnog krijgen? Hoe hebben jullie dit gedaan tijdens het telefoongesprek met de klantenservice? Welke argumenten hebben jullie gegeven om ze alsnog over de drempel te krijgen om de producten te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:08:
Geachte ,

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# 1362).

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:

Hoogachtend,
Logitech Customer Care
e

Vanochtend in de spamfolder.
Ik zou je coupon code weghalen ... ik weet niet of het op naam is toegekend.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-05 22:39
CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:09:
Het was misschien te mooi om waard te zijn, maar ik vind het wel fijn dat ze een 30% kortingscode geven. Nu zijn er dus berichten naar buiten te komen van enkele Tweakers dat ze hem alsnog krijgen? Hoe hebben jullie dit gedaan tijdens het telefoongesprek met de klantenservice? Welke argumenten hebben jullie gegeven om ze alsnog over de drempel te krijgen om de producten te leveren?
Helemaal niets.

De vrouw wie ik sprak vertelde gelijk dat het toetsenbord veel besteld was en dat er daardoor wat was misgegaan en dat het zo snel mogelijk geleverd zou worden. De indicatie van de levertijd die zij mij gaf was ongeveer 1 week.

Ik heb toen gevraagd of dit bevestigd kon worden via een e-mail welke zij direct na het telefoon gesprek heeft gestuurd. Zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Badtothebone schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:09:
[...]

Ik zou je coupon code weghalen ... ik weet niet of het op naam is toegekend.
Welke code? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

De code wat in mijn clipboard staat ;-)

On topic: Bij mij staat op mijn CC nog een bedrag van 30,01 gereseveerd voor Digital River.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:07

Red Boll

Kick Ass!

Gaat het wel om een prijsfout? Het gaat niet om een komma die verkeerd heeft gestaan of een verkeerde handmatige invoer.

Blijkbaar was er storing die alleen impact gehad lijkt te hebben op 2 artikelen voor zover we weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:09
Ik kreeg deze uitleg (over annulering van 1 van mijn Harmony Touch orders, de anderen hadden helemaal geen annulering gehad):

Door een systeemfout was deze order in 2 seconden tijd 2x geplaatst. De annulering slaat op de 2e order, die dus foutief extra in het systeem stond. Daar was dus ook geen betaling voor gedaan. Hij heeft mijn 4 ordernummers doorgekeken (3x 1 Harmony Touch en 1x 2 G510s) en gaf aan dat ik ze wss volgende week mag verwachten (maar door de grote backlog bij de sales afdeling kan het langer duren)

Hij gaat me nu ook een bericht sturen van rectificatie van de vorige email en de uitleg dat ik hem toch ga krijgen, ennn bij deze:
Geachte heer The_Zohan.

Hartelijk dank voor uw contact.
Ik heb met u aan de telefoon gesproken en de bestelnummers voor u nagekeken aangaande de Harmony touch's en de gaming Keyboard.
Bij 1 bestelling van de H.Touch, werd er door het systeem de bestelling 2x geplaatst.
U heeft op 02/12/2015 een mail ontvangen waarin 1 van deze 2 bestellingen geannuleerd werd.
Terug kijkend in het systeem zie ik inderdaad dat er in totaal 3x een Harmony Touch werd besteld.
Deze 3 Harmony Touch remotes zullen, het zij met vertraging wegens drukte, spoedig bij u afgeleverd worden.
Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
*Medewerker*
Logitech Europe S.A.
Customer Care - Europa, Midden Oosten en Afrika
Tel NL: 0800 0226903
Tel BE: 0800 80310

[ Voor 39% gewijzigd door The_Zohan op 04-12-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Red Boll schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:17:
Gaat het wel om een prijsfout? Het gaat niet om een komma die verkeerd heeft gestaan of een verkeerde handmatige invoer.

Blijkbaar was er storing die alleen impact gehad lijkt te hebben op 2 artikelen voor zover we weten.
Dat is een goede vraag inderdaad. Maar logitech kwalificeert het als een prijsfout, zoals in de email staat omschreven.

Voor het topic geeft dit in een oogopslag de situatie weer ;)

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 18:09
Op paypal is ook nog niks teruggestort.
Het toetsenbord is nog steeds afgeprijsd naar 89,95 maar de 30% coupon werkt daar niet op.

Wel op maximaal 1 ander product wat niet afgeprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 20:05
Ik heb ook de mail ontvangen dat de bestelling van de G510S geannuleerd word.
Uit de eerdere Order confirmation: "Uw bestelling wordt pas in rekening gebracht wanneer wij deze verzenden."

Nu zie ik dat zowel bij PayPal als mijn bank deze bedragen al afgeschreven zijn.

Voor de juridische experts: Heeft logitech zichzelf hierdoor verplicht tot levering?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Laatst online: 01-06 18:09
Not_Disclosed schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:21:
Ik heb ook de mail ontvangen dat de bestelling van de G510S geannuleerd word.
Uit de Order confirmation: "Uw bestelling wordt pas in rekening gebracht wanneer wij deze verzenden."

Nu zie ik dat zowel bij PayPal als mijn bank deze bedragen al afgeschreven zijn.

Voor de juridische experts: Heeft logitech zichzelf hierdoor verplicht tot levering?
Volgens mij alleen de verplichting indien ze niet leveren het bedrag terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
Er is nog niets verzonden vermoed ik. Dus had er ook geen geld afgeboekt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
g510s besteld om 00:00
bedrag is al af van mn paypal en bank

mail ontvangen dat het is geannuleerd, maar op statussite staat het nog het het volgende:

Besteldatum: 27/11/15
Status van bestelling: Bestelling in behandeling

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Even een vraagje voor de mensen die de annulering mail hebben ontvangen.
Wat is de status van jullie bestelling op de Logitech site zelf?
Staat daar ook geannuleerd?
Komt het nummer van de geannuleerde order overeen met jullie eigen order?

Ik was net iets te laat met typen, zie post hierboven voor de antwoorden.

[ Voor 16% gewijzigd door dustyrick op 04-12-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
  • Laatst online: 01-06 19:24
Heb net naar de logitech support gebeld, voor de harmony touch. Het schijnt dat de orders dubbel zijn gemaakt. Waarvan ze het 2e order hebben geannuleerd en daarvan krijgt dus iedereen een annuleringsmail.
Echter zei hij dat je orginele order wel gewoon wordt geleverd, kan alleen wel even duren omdat deze niet op voorraad zijn door de enorme vraag die zij hebben onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

dennisk. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:18:
[...]
Voor het topic geeft dit in een oogopslag de situatie weer ;)
Men zou het ook als een erkenning kunnen zien dat het om een prijsfout gaat.
Volgens Logitech was er sprake van technisch probleem. Maakt dit de zaak niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sjotty schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:24:
Heb net naar de logitech support gebeld, voor de harmony touch. Het schijnt dat de orders dubbel zijn gemaakt. Waarvan ze het 2e order hebben geannuleerd en daarvan krijgt dus iedereen een annuleringsmail.
Echter zei hij dat je orginele order wel gewoon wordt geleverd, kan alleen wel even duren omdat deze niet op voorraad zijn door de enorme vraag die zij hebben onderschat.
Complete chaos, eerst al die annuleringen omdat er zogenaamd niet betaald zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
dit verhaal wordt vager en vager.

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
BikerOfAmsterda schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:26:
[...]

dit verhaal wordt vager en vager.
Door een systeemfout was de order in 2 seconden tijd 2x geplaatst. De annulering slaat op de 2e order, die dus foutief extra in het systeem stond. Daar was dus ook geen betaling voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 21:33
Mijn bestellingen (G510s en Harmony Touch) staan op de website van Logitech nog steeds in behandeling.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:24:
De geannuleerde order komt overeen met de bestelling. Maar op de logitech site zelf staat 'bestelling in behandeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-01 18:00
Hetzelfde geldt hopelijk voor de toetsenborden. Hier had ik dezelfde mail in mijn ongewenst folder... ;(

"Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 08:35
Nummer van geannuleerde order komt inderdaad overeen.
Status van bestelling is wel nog in behandeling op site logitech
Paypal heeft bedrag al afgeschreven en ik heb nog geen terugstorting ontvangen

In mijn geval alleen annuelering van de harmony touch tot op heden.
Nog geen annueleringsmail op toetsenbord ontvangen.
Toestenbord staat ook nog op in behandeling op website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ik was net iets te laat met typen, zie post hierboven voor de antwoorden.
Bij mij is het bestelnummer gelijk en de status van de bestelling is: Bestelling geannuleerd.
Het geld is afgeschreven, volgens mij heb ik met iDeal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Het is raar dat Logitech verteld dat het om een foutieve dubbele order gaat, maar er maar 1 order nummer is aangemaakt?

Wanneer er een dubbele order wordt aangemaakt, zouden er toch ook 2 orders nummer moeten zijn en mag het order nummer van de annuleringsmail toch niet overeen komen met het ordernummer van de 'echte' order welk ook betaald is? Of snap ik het nut van een ordernummer niet helemaal?

Ik heb zelf ook betaald met Ideal, maar nog steeds niet die annulerings mail ontvangen en via de klantenservice bevestigd gekregen dat het toetsenbord gewoon geleverd gaat worden.

[ Voor 18% gewijzigd door dustyrick op 04-12-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
dat was dus de systeemfout. Er werd 2x een order aangemaakt met hetzelfde ordernummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-06 15:48
Grappig dit: gisteren gebeld met de klantenservice naar aanleiding van reserveringen die van de creditcard zijn gehaald. Er werd me verzekerd dat alles goed in het systeem stond en dat er alsnog zou worden afgeschreven na verzending.

Nu zijn er 2 mogelijkheden: of ze hebben zich bedacht...of er zijn inderdaad dubbbele orders aangemaakt voor de boekhouding en hier is iets verkeerd gegaan;)

Ik ben blij dat ik gisteren heb gebeld en het in een incidentnummer heb staan dat uitlevering zeker was. Aan de bestellingen is niets veranderd: in behandeling

[ Voor 5% gewijzigd door objectief2 op 04-12-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

The_Zohan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:30:
dat was dus de systeemfout. Er werd 2x een order aangemaakt met hetzelfde ordernummer
Dit was de fout volgens Logitech: "Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Hmm

En dan krijg je dus een order cancelled mail met kortingscode vanwege ongemak maar je krijgt toch geleverd?
Raar hoor.
Let op dat bij Red Boll de status nu is geannuleerd in het logictech systeem

Ik ben het wel eens met de constatering dat het een beetje chaos lijkt daar bij Logitech/Digital River

Heb nu echt even geen enkel idee meer waar dit op uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Red Boll schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:33:
[...]

Dit was de fout volgens Logitech: "Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was."
ja dat is wat in de email staat. De klantenservice zegt wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
Hmmm, X100 ontvangen, vanmorgen e-mail ontvangen en op de website staat mijn bestelling nog goed. Ik ga er van uit dat alles goed komt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 15:28
Wat ik me nu ook afvraag: hebben de mensen die wel iets hebben gekregen, van UPS ook een e-mail gehad met track and trace? Dit staat namelijk wel in de bevestiging van de order.
U ontvangt ook een tweede e-mail met uw volgnummer (wij houden u graag op de hoogte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 00:09
Ook hier de mail met geannuleerd toetsenbord ....
30% korting heb ik weinig aan, zou anders nooit bij logiteck kopen, het is puur de mooie black friday korting die mij over de streep trok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
sarlo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:39:
Wat ik me nu ook afvraag: hebben de mensen die wel iets hebben gekregen, van UPS ook een e-mail gehad met track and trace? Dit staat namelijk wel in de bevestiging van de order.

[...]
Ja, bij de X100 kreeg ik gewoon een e-mail van UPS met de Track & Trace code. Deze code staat ook op de Logitech website bij mijn bestelling. Dat hebben ze dus goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:36
Joost1991 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:26:
Mijn bestellingen (G510s en Harmony Touch) staan op de website van Logitech nog steeds in behandeling.
Ik heb alleen G510s besteld, maar bij mij ook nog steeds in behandeling. Betaald via paypal.

Een bekende heeft de G510s ook besteld en heeft hem al geleverd gekregen. Kennelijk zijn ze al op flinke schaal uitgeleverd, want martkplaats staat vol met g510s voor rond de 60/70euro

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=g510s&postcode=

Sommige reacties op marktplaats zijn tenenkrommend:
Nieuwe toetsenborden heb er 5 liggen. Mvg, coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
In mijn annulerings mail staat toch echt het ordernummer van mijn "echte" order en niet van een 2e order die zijn hebben aangemaakt...

Ik denk dat "we" gewoon moeten accepteren dat het een prijsfout is geweest die te mooi was om waar te zijn en lekker afwachten tot het bedrag terug gestort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 16:26
Net contact gehad met de klantenservice.
Er word mij verteld dat alles gewoon wordt uitgeleverd. de e-mails die wij nu ontvangen zijn geautomatiseerde mails omdat ze de orders niet snel genoeg kunnen verwerken. Daarom werken de kortingscodes in de mail (bij mij in ieder geval) ook nog niet.
Volgens de beste man die ik aan de lijn had, is alles ook nog direct leverbaar maar krijgen ze alles niet snel genoeg verwerkt.

Kortom: ik wacht rustig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:40:
[...]

Ik heb alleen G510s besteld, maar bij mij ook nog steeds in behandeling. Betaald via paypal.

Een bekende heeft de G510s ook besteld en heeft hem al geleverd gekregen. Kennelijk zijn ze al op flinke schaal uitgeleverd, want martkplaats staat vol met g510s voor rond de 60/70euro

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=g510s&postcode=

Sommige reacties op marktplaats zijn tenenkrommend:

[...]
Als ze orders van 5 stuks al leveren, heb ik hoop dat onze orders ook wel geleverd worden :) Snap dan alleen niet waar die mail voor nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
Ik denk dat de order 2x is aangemaakt in de backend, omdat ze de voorraad status hebben aangepast in de front end om de order stroom tegen te houden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
iig heeftie geen zwakke l*lsmoes met 'wegens omstandigheden overbodig geworden' oid, hij koopt en verhandeld ze gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54
mkroes schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:43:
Net contact gehad met de klantenservice.
Er word mij verteld dat alles gewoon wordt uitgeleverd. de e-mails die wij nu ontvangen zijn geautomatiseerde mails omdat ze de orders niet snel genoeg kunnen verwerken. Daarom werken de kortingscodes in de mail (bij mij in ieder geval) ook nog niet.
Volgens de beste man die ik aan de lijn had, is alles ook nog direct leverbaar maar krijgen ze alles niet snel genoeg verwerkt.

Kortom: ik wacht rustig af..
De kortingscodes doen het niet op aanbiedingen. Als ik de kortingscode gebruik bij iets wat niet in de aanbieding is, dan doet ie het ook gewoon.

Staat ook in de mail (onderaan):
Aanbod kan niet gebruikt worden in combinatie met andere acties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dustyrick
Zou wel lekker zijn als die kortingscodes alsnog gaan werken en iedereen zijn tobo krijgt..

Het 2e hands aanbod van de G510S is inderdaad schrikbarend en asociaal. Moeten mensen nou gelijk met zo'n aanbieding dubbel profiteren? Doordat van die dwazen gelijk 5 of meer toetsenborden bestellen, zitten er een hoop mensen met het gezeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik heb zelf 3 losse bestellingen:

Bestellling #1 zou geannuleerd zijn na 3 dagen omdat de betaling niet ontvangen zou zijn. (vrijdag rond 21:00 gekocht)

Hierna gebeld met de klantenservice(waarschuwing, stond 25 min. in de wacht) waarna ze erachteraan zouden gaan(niks meer van gehoord).

Bestelling #2 staat op dit moment nog in behandeling (zaterdag rond 12:00 gekocht).

Bestelling #3 zou nu geannuleerd zijn(prijsfout mailtje). (zaterdag rond 13:00 gekocht).

Afsluitend:
30% kortingscodes sturen ze ongeveer elke 2 maanden rond, niks bijzonders.
Als deze codes werken in combinatie met de codes die ze elke paar maanden rond sturen(30%+30%) zou het dus nog interessant kunnen zijn, ik ga er echter vanuit dat dit niet het geval is.

EDIT: zie net onderaan dat het inet gebruikt kan worden i.c.m. andere acties: maakt deze codes nagenoeg nutteloos.

Ps. Hoe lang staan jullie nu in de wacht? Leuk en aardig deze bevestigingen maar ik bel toch echt liever zelf om het ook voor mijn orders zwart op wit te kunnen krijgen (via e-mail) en me zo later niet gena*** te voelen omdat ik er niet verder achteraan ben gegaan. ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Brodo op 04-12-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05 02:50
Je hoeft niet meer te bellen. Het was een foutje van hun. Alles word gewoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:46:
Zou wel lekker zijn als die kortingscodes alsnog gaan werken en iedereen zijn tobo krijgt..

Het 2e hands aanbod van de G510S is inderdaad schrikbarend en asociaal. Moeten mensen nou gelijk met zo'n aanbieding dubbel profiteren? Doordat van die dwazen gelijk 5 of meer toetsenborden bestellen, zitten er een hoop mensen met het gezeur..
Er zijn verschillen de mensen die gewoon in de advertentie erbij hebben staan dat ze er zes hebben liggen.

Haha, ieder zijn ding. Maar dit soort aantallen gaat wel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
jayesh schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:47:
Je hoeft niet meer te bellen. Het was een foutje van hun. Alles word gewoon geleverd.
Ik denk dat een hoop mensen, waaronder ik ook, juist bellen, om die bevestiging via de mail te krijgen en zo wat achter de hand te hebben wanneer Logitech er straks toch onderuit probeert te komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
jayesh schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:47:
Helaas een andere telefonische ervaring.
Kom ook net van de lijn. Kreeg daar een medewerker aan de lijn die aangaf dat er veel telefoontjes binnenkomen en dat zij ook niet precies wisten wat er aan de hand was. Hij kon me niet vertellen wat de exacte status nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:35
Zou ook wel gek zijn, aangezien verschillende mensen hem wel hebben ontvangen, en andere niet omdat het ineens een prijsfout zou zijn. ik wacht het wel af. nog geen bericht gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dus kortom van wat ik heb begrepen:
  • De 2e dubbele order wat een fout is van Logitech, is geannuleerd en iedereen heeft daardoor een geautomatiseerde annuleringsmail met een 30% kortingscode gekregen.
  • Je correcte order, gaat gewoon dus uitgeleverd worden?
  • Het uitleveren kan iets langer duren omdat er veel bestellingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
iPodKiller schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:51:
Dus kortom van wat ik heb begrepen:
  • De 2e dubbele order wat een fout is van Logitech, is geannuleerd en iedereen heeft daardoor een geautomatiseerde annuleringsmail met een 30% kortingscode gekregen.
  • Je correcte order, gaat gewoon dus uitgeleverd worden?
  • Het uitleveren kan iets langer duren omdat er veel bestellingen zijn?
Dat is iig wat ik van de klantenservice medewerker heb begrepen
Kom maar op met die Harmony's! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Is ondertussen al de derde annuleringsmail die ik over dat toetsebord zie. Tweemaal niet betaald, wel dus paypall, en nu deze.

Ze mogen snel duidelijker gaan communiceren anders annuleer ik zelf ook nog wel omdat ik er klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The_Zohan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:53:
[...]

Dat is iig wat ik van de klantenservice medewerker heb begrepen
Kom maar op met die Harmony's! :P
Klinkt overtuigend, verwarrend is het wel. Maar dat is ook de risico wat iedereen heeft genomen, toch netjes dat ze gewoon uitleveren dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

Wat ik heb begrepen van die meneer aan de telefoon is dat:
- Orders worden gewoon geleverd.
- Als je de status van je bestelling opvraagt en er staat "In Behandeling", dan is het nog in proces om geleverd te worden.
- Levertermijn is onbekend, want erg veel bestellingen.
- Op de dag van verzenden krijg je een mail.

Niks gehoord over dubbele orders trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
iPodKiller schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:55:
[...]

Klinkt overtuigend, verwarrend is het wel. Maar dat is ook de risico wat iedereen heeft genomen, toch netjes dat ze gewoon uitleveren dan!
Netjes is het zeker, want ze zullen er niets aan verdienen, eerder verliezen, maar als je als bedrijf eenmaal gaat leveren, vind ik dat je ook alles moet leveren en niet sommige klanten opeens hun order cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Het zou nu het beste zijn om niet meer te bellen, maar breng dat besef maar eens bij iedereen. Dadelijk wordt alles wat nog open staat alsnog geannuleerd. De klantenservice weet vaak in zulke gevallen ook niet veel meer dan wat in de bestelstatus staat.

Pas wanneer daar geannuleerd is zou ik er een telefoontje aan wagen. Voor de rest: rustig afwachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
objectief2 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:59:
. Voor de rest: rustig afwachten:)
Inderdaad hele goede tip. Maar ik denk niet dat veel mensen daar naar luisteren. :(

Ik wacht het ook gewoon wel rustig af.
Heb beide niet voor de verkoop besteld maar voor eigen gebruik en ga blij worden van levering.
Maar zo niet dan stort mijn wereld in ieder geval niet in en is Logitech ook plotseling niet een onbetrouwbaar bedrijf geworden.

PS; Laats was er zoiets dergelijks met een K400 toetenbord en toen hebben ze ook, met enige vertraging, keurig geleverd.
Nu zijn resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst maar wat mij betreft heeft Logitech voorlopig even het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 06:41

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb een mail ontvangen en ik vind de 30% korting op de volgende bestelling wel erg schappelijk hoor.
Het was een gok, maar het is niet gelukt om hem zo goedkoop te kunnen krijgen.

Prima afhandeling vanuit Logitech

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 21:39
Ik heb net ook Logitech gebeld. Bij mij stond namelijk als status 'bestelling geannuleerd'. Bij navraag blijkt deze door het systeem automatisch geannuleerd te zijn. En heb nu een casenummer gekregen.
Dat over die dubbele orders kreeg ik ook te horen, maar dat is alleen het geval als bij jouw bestelstatus nog steeds 'bestelling in behandeling' staat. Als er als status 'bestelling geannuleerd' staat dan zou ik even naar Logitech bellen. Dus even inloggen en je bestelstatus even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:36
IM4N schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:12:
Dat over die dubbele orders kreeg ik ook te horen, maar dat is alleen het geval als bij jouw bestelstatus nog steeds 'bestelling in behandeling' staat.
Dit snap ik niet helemaal. Wat bedoel je hiermee? Mijn bestelling staat nog op "Bestelling in behandeling". Keb geen mail of iets dergelijks gehad over een dubbele orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 21:39
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:19:
[...]

Dit snap ik niet helemaal. Wat bedoel je hiermee? Mijn bestelling staat nog op "Bestelling in behandeling". Keb geen mail of iets dergelijks gehad over een dubbele orders.
Dat klopt ook je krijgt geen mail daarover. Dat krijg je te horen als je belt naar de klantenservice. Lees dit topic maar even terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 22:48
Ik heb ook zojuist contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat de bestelling (zoals bij anderen) gewoon nog op 'in behandeling' staat. Echter is mij ook nog gevraagd om een kopie van de ontvangen mail door te sturen als reactie op een mail die ik binnen twee uur zou ontvangen, zodat deze naar haar teamleider doorgestuurd kan worden en ze kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

625164

Ik heb zeer zeker 1x besteld en het is betaald, maar ook een annulering.

Edit: In de Digital River pagina staat nog "In behandeling".

[ Voor 5% gewijzigd door 625164 op 04-12-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
625164 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:25:
[...]

Ik heb zeer zeker 1x besteld en het is betaald, maar ook een annulering.

Edit: In de Digital River pagina staat nog "In behandeling".
Ik heb ook 1 keer besteld en betaald, maar door een fout in hun systeem is dat dus fout gegaan en dus ipv 1 order zijn er 2 automatisch aangemaakt.

Mijn order op de site staat trouwens op op Geannuleerd, toch kon de support mij garanderen dat deze gewoon uit werd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 16-04 11:56
Net gebeld, en blijkt dat veel mensen automatisch een mail hebben gekregen, en ik vroeg of die van mij nog in behandeling was en blijkt dat het wel zo is.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 16:10
Ik ben erg benieuwd.

Vooral de harmony touch zou ik toch graag wel willen ontvangen, de harmony 650 die ik nu heb begint wat te haperen.

Twee mails ontvangen over annulering, maar orders staan beide nog op Bestelling in behandeling op de logitech site.

[ Voor 29% gewijzigd door Centurion op 04-12-2015 11:38 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Sjotty schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:36:
[...]Mijn order op de site staat trouwens op op Geannuleerd, toch kon de support mij garanderen dat deze gewoon uit werd geleverd.
Lekker duidelijk allemaal...

... heb je wel de kortingscode gekregen? Straks zit ik met 2 toetsenborden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
Red Boll schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:40:
[...]

Lekker duidelijk allemaal...

... heb je wel de kortingscode gekregen? Straks zit ik met 2 toetsenborden...
Ik heb inderdaad een kortingscode gekregen voor de annulering van de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Ik heb twee orders (1 voor 510s, 1 voor Harmony Touch) welke beide op "in behandeling"staan.

De order voor de Harmony Touch kan ik openen en raadplegen.
Als ik hetzelfde doe voor de order van de 510s, krijg ik:

Serverfout

Fout:

We kunnen de geselecteerde actie momenteel niet uitvoeren. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak. We zijn hiervan op de hoogte gesteld en zijn bezig dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Klik op Vorige in uw browser en probeer deze actie later opnieuw uit te voeren of kies een andere actie.

Foutnummer: SYS_000001

Hebben meer mensen hier last van?

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:42:
Ik heb twee orders (1 voor 510s, 1 voor Harmony Touch) welke beide op "in behandeling"staan.

Serverfout

Fout:

We kunnen de geselecteerde actie momenteel niet uitvoeren. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak. We zijn hiervan op de hoogte gesteld en zijn bezig dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Klik op Vorige in uw browser en probeer deze actie later opnieuw uit te voeren of kies een andere actie.

Ook gehad, even later was het weer in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:42:

Serverfout

Fout:

Site even opnieuw laden. Was daarna bij mij voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 10:53
Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Ook zo'n rare mail, op mijn verzoek :?

2 bestellingen zijn geannuleerd en 1 staat nog op behandeling. Inmiddels wel de x100 speaker gekregen voor €12.

[ Voor 20% gewijzigd door WhySoSerious? op 04-12-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

NmidnetS schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:43:
[...]

Ook gehad, even later was het weer in orde
Ok, dank voor je reactie.
Ik wacht het wel even af.
Refreshen (wat hieronder hierboven door dustyrick geadviseerd wordt) werkt overigens niet.
Krijg deze melding sinds gistermiddag.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:36
Krijg zojuist dit mailtje:

"Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek."

Beetje vreemd. Ik heb zelf geen verzoek gedaan tot annuleren. 8)7

Als ik nu inlog op de bestelpagina om m'n status te checken staat er ook geannuleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door SquareOne op 04-12-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05 14:11
Hier idem dito. Wat een bende daar zeg, ook dat er vanaf 3 verschillende domeinen mails binnen komen .. vaag dit. Ik volg het topic in ieder geval wel en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
Net twee e-mails ontvangen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:50:
[...]

Ok, dank voor je reactie.
Ik wacht het wel even af.
Refreshen (wat hieronder hierboven door dustyrick geadviseerd wordt) werkt overigens niet.
Krijg deze melding sinds gistermiddag.
Ik moest echt de link opnieuw openen. Refreshen werkte bij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Update:

Zoals telefonisch besproken, hebben wij de desbetreffende afdeling gecontacteerde in verband met de status van uw bestellingen. De volgende bestellingen staan in ons systeem actief en bij elke bestelling is de betaling in goede orde ontvangen:

136XXXXXX
136XXXXXX
136XXXXXX

Helaas hebben wij geen informatie betreffende de annulering waarover u een e-mail heeft mogen ontvangen. Zodra er meer bekend is, wordt er gecontact met u opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:00
NmidnetS schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:04:
Net twee e-mails ontvangen:

Deze heb ik ook gehad voor de harmony, mr voor de toetsenbord nog niet. Wel de technische fout mail voor beiden. Ik wacht t rustig af en lees hier wel mee. Ze zullen t vast wel leveren denk ik, afgaande op de andere toetsenbord paar maanden of weken geleden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 16:10
En ook uit het niets een mail over annulering op mijn verzoek voor beide orders.

[ Voor 3% gewijzigd door Centurion op 04-12-2015 12:11 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 19:35
Net ook gebeld met de klantenservice.

De order stond nog gewoon als in behandeling op de site, maar de beste man durfde niet te zeggen of deze nog geleverd gaat worden of dat deze nog geannuleerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 18:36
zojuist ook een mail ontvangen dat mijn toetsenbord is geannuleerd. ook op de website heeft hij nu de status Status van bestelling: Bestelling geannuleerd

heb ze vanmorgen een mail gestuurd maar hier krijg je antwoord op binnen 2 dagen dus dat zal nog wel eve duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 21:33
Bij mij is de Harmony ook geannuleerd na de tweede e-mail van Logitech. Nu ook in mijn bestelgeschiedenis staat de order op 'Bestelling geannuleerd'.

Edit: Toetsenbord nu ook geannuleerd

[ Voor 11% gewijzigd door Joost1991 op 04-12-2015 12:13 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 21:53

CyberDonky

DealBytes

Beste meneer/mevrouw [weggesjeest]

Hier helaas ook gecanceled.... beetje jammer dit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 18:36
CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:14:
[...]

als ze echt niet gaan leveren zal mij dat toch wel tegen vallen van logitech eerst wel bestellingen uitleveren zelf mensen die 6 toetsenborden bestelen (en nu weer door verkopen op marktplaats) en nu de rest annuleren. als ze nu zouden zeggen we leveren maximaal nog 1 uit per adres zou ikwel in kunnen komen. ik heb er ook maar 1 besteld voor eigen gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:32

KennyPlox

feest vierende banaan

CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:14:
[...]

Hier ook geannuleerd... Straks maar even bellen, wordt beetje onduidelijk dit

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Omg: nu is de bestelstatus ook veranderd van in behandeling naar geannuleerd. Kortom: nu gaan we wel bellen;)

Ik zag het overigens eergisteren al aankomen toen de betalingen van de creditcard werden teruggeboekt. Alleen de speakertjes zijn afgerekend a €12 per stuk. De rest is nu geannuleerd.

[ Voor 68% gewijzigd door objectief2 op 04-12-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:26

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ondanks de belofte vanochtend aan de telefoon dat er geleverd zou gaan worden nu ook de geannuleerd e-mail ontvangen. Mocht dit echt zo zijn dan laat ik het er niet bij zitten...

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Huh? Nu weer mail dat ik zelf geannuleerd zou hebben en daarover op de hoogte gehouden wordt.

Echt complete chaos daar. Het zal allemaal wel, ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
De speaker is geleverd en nogmaals een mail dat de toetsenborden geannuleerd zijn ./weird. Ik lees het hier wel, geen tijd/zin om een uur in de wacht te staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
Still got no mail :X _/-\o_

Zal wel een kwestie van tijd zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door dustyrick op 04-12-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:34

Zenix

BOE!

"Beste meneer/mevrouw zenix,

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek"

Heb zelf niks geannuleerd en geen kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik meld me ook maar even,

Bestelnr: 1368701****
Besteldatum: 29/11/15

Ook annulering ontvangen, ben benieuwd hoe iedereen er hier mee omgaat. Leek me toch duidelijk een Blackfriday aanbieding. Zowel de X100 als een losse draadloze muis gewoon ontvangen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
Hier hetzelfde over mijn bestelling van het toetsenbord:
"Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek."

Balen dit. Op de website staat nu ook 'bestelling geannuleerd'.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.