Beste tweakers,
Naar aanleiding van de kwestie omtrent de levering/annulering van orders betreffende de Logitech Harmony Touch en de Logitech G510s heb ik dit topic aangemaakt.
Voor meer informatie: Black Friday / Cyber Monday 2015
Wat mij betreft kan het e.e.a. hier verder besproken worden.
Update 13:09
Momenteel heeft Logitech een tweetal emailberichten verstuurd naar de meeste tweakers.
Naar aanleiding van de kwestie omtrent de levering/annulering van orders betreffende de Logitech Harmony Touch en de Logitech G510s heb ik dit topic aangemaakt.
Voor meer informatie: Black Friday / Cyber Monday 2015
Wat mij betreft kan het e.e.a. hier verder besproken worden.
Update 13:09
Momenteel heeft Logitech een tweetal emailberichten verstuurd naar de meeste tweakers.
Geachte Dennis ,
Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# 136938XXXXX).
Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.
U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen: XXXXXX .
Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.
Hoogachtend,
Logitech Customer Care
Zodra er meer concreets bekend is vanuit Logitech, dan zal ik dit toevoegen.Beste meneer/mevrouw,
Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.
Annulering van bestelling (overzicht)
Bestelnr: 136938XXXXX
Besteldatum: 28/11/15
Productnaam Besteld aantal Geannuleerde aantal Bedrag
G510s Gaming Keyboard - Dutch (Qwerty) 1 1 EUR 25,65
Bewaar deze e-mail als een bewijs van de annulering van uw bestelling.
We breiden onze selectie doorlopend uit om u beter van dienst te kunnen zijn. Breng ons dus regelmatig een bezoek voor nieuwe artikelen en de laatste aanbiedingen.
Hoogachtend,
Logitech
[ Voor 77% gewijzigd door dennisk. op 04-12-2015 13:31 ]