Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Vraag me af hoe jullie aan de telefoonnummers van
Logitech komen: op de site vind ik ze in ieder geval niet :?

Heb ook maar een klacht ingediend, en ook via Twitter laten weten dat dit topic loopt op Tweakers.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 13:10
Hier ook een die geen Logitech toetsenbord krijg... Via Paypal betaalt (35,01 met verzenden) en er staat dat ik 24,94 terug krijg :/

Krijg ik mijn volledige bedrag terug of kan ik die 9 euro gedag zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:22
Knamix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:37:
Hier ook een die geen Logitech toetsenbord krijg... Via Paypal betaalt (35,01 met verzenden) en er staat dat ik 24,94 terug krijg :/

Krijg ik mijn volledige bedrag terug of kan ik die 9 euro gedag zeggen
Je hebt bij annulering toch echt recht op volledige teruggave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 18:36
Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:36:

Heb ook maar een klacht ingediend, en ook via Twitter laten weten dat dit topic loopt op Tweakers.
http://support.logitech.com/nl_nl/contact en dan rechtsonder aan Andere ondersteuningskanalen daar staat telefoon nummer

edit rechts onderaan

[ Voor 3% gewijzigd door hjvg op 04-12-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Werd eerder in dit topic gegeven: 020 200 8433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:42
ook een eerste terugbetaling gekregen via paypal.. wel correcte bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Net ook gebeld. Dit verhaal maakt het helemaal mooi. Afgelopen woensdag heb ik gebeld en de mevrouw zei dat alles geleverd gaat worden en dat het een blackfriday actie betrof en GEEN prijsfout. Alles zou in de loop van de week verstuurd worden omdat alles uitverkocht was maar er zou een nieuwe batch komen

Net even gebeld zegt de meneer dat door een technische fout alle orders die op blackfriday gedaan zijn geannuleerd zijn dus niet perse omdat het een prijsfout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-01 18:00

Hij staat ook op hun Twitter: https://twitter.com/logitechnl

[ Voor 10% gewijzigd door Lennart H. op 04-12-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 699684

Dit soort grote bedrijven zijn gevoelig voor negatieve publiciteit.
Wanneer de klachten aanhouden en op verschillende fora terecht komen als bij de gamers fora, dan zullen zij zich wel weer bedenken. Ze zijn als de dood voor negatieve publiciteit.
Zulke bedrijven vermijden negatieve publiciteit ten koste van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
interessant artikel. Niet 100% op ons van toepassing maar.

https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/

Ik wilde qoutes uit het artikel erin gooien maar dan kopieer ik 80% ervan.
Komt er op neer dat alleen bij evident verkeerde prijzen ze dat kunnen aanvoeren en dat als het artikel niet meer te leveren is je kan wachten. Mocht het artikel nooit meer via deze winkel te koop zijn dan kan je het ergens anders kopen en dienen zij het verschil te vergoeden (al zal dat niet zonder slag of stoot gaan)

edit: dit laatste is alleen als je het toetsenbord "echt" nodig hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door gj797 op 04-12-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 13:44
Beste jip_86

Digital River Ireland, Ltd. heeft u een volledige terugbetaling gedaan van €30,01 EUR voor uw aankoop.

Het kan tot6-10werkdagen duren voordat u de terugbetaling op uw PayPal-rekening ziet.

Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Digital River Ireland, Ltd..

De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.

Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.

Informatie webwinkel
Digital River Ireland, Ltd.
Dag toetsenbordje ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-05 14:08
Heb het geld terug, koop nooit meer wat bij zo'n nuts bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
zou de mail die jip heeft geplaats (heb ik ook net gehad) de mail met meer uitleg van logitech die ze in de loop van de dag zouden sturen zijn?

zo ja dan worden we niks wijzer zo nee dan zie ik hem vandaag eigenlijk niet meer komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Net ontvangen:

Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.

Houd er rekening mee dat de verzend- en verwerkingskosten niet gerestitueerd kunnen worden en dat alle kredieten verwerkt worden volgens de oorspronkelijke betalingsmethode die u voor uw bestelling hebt gebruikt.

Hoe zo retour gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteac
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 03:21
Wou net dezelfde mail posten. Zooite ongeregeld daar, hoezo retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
jobr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:06:
Net ontvangen:

Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.

Houd er rekening mee dat de verzend- en verwerkingskosten niet gerestitueerd kunnen worden en dat alle kredieten verwerkt worden volgens de oorspronkelijke betalingsmethode die u voor uw bestelling hebt gebruikt.

Hoe zo retour gestuurd?
ze gaan gewoon door met hun goede (lees slechte) manier van communiceren. eigenlijk vandaag nog geen mail gehad die duidelijkheid gaf waarom of wat precies het probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 21:09
Hier ook. Annuleren is nog tot daar aan toe, maar niet eens netjes het hele bedrag terug geven (slechts 27,11 euro) zorgt er wel voor dat Logitech echt geen goede beurt bij me heeft gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Z-Dragon op 04-12-2015 18:09 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:36

Zenix

BOE!

Z-Dragon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:08:
Hier ook. Annuleren is nog tot daar aan toe, maar niet eens netjes het hele bedrag terug geven (slechts 27,11 euro) zorgt er wel voor dat Logitech echt geen goede beurt bij me heeft gemaakt.
Als je bij PayPal zit kan je een claim starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Z-Dragon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:08:
komt omdat er gebruikssporen op je terug gestuurde toetsenbord zitten :p

bij mij vermelden ze wel het goede bedrag dat terug gestort gaat worden 30,01 had betaald met ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 22:30
Ik mis eigenlijk dit "nieuwsitem" op tweakers.net / nu.nl of anderen.
Misschien als de media er wat aandacht aangeeft dat ze anders gaan handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
Heb net ook het geld terug gekregen op mijn paypal. Echt schandalig hoe ze dit gedaan hebben, en ze meten met 2 maten. Ik had hem tevens de 27ste gekocht en betaald, nooit meer logitech voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ze hebben nu ook een mail gestuurd over het geld terugstorten, heb ideal dus zal wel eventjes duren voordat het erop staat. Toch wil ik mijn Harmony Touch zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:04
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Kunnen jullie svp de topicwaarschuwing lezen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:05:
zou de mail die jip heeft geplaats (heb ik ook net gehad) de mail met meer uitleg van logitech die ze in de loop van de dag zouden sturen zijn?

zo ja dan worden we niks wijzer zo nee dan zie ik hem vandaag eigenlijk niet meer komen
Dat denk ik niet, want was afkomstig van service@paypal.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:17
Ik lees dat de afhandeling nogal gek is gegaan, en verschillend bij een hoop mensen.
Alleen lees ik niet direct het mailtje terug dat ik heb gehad.

Het mailtje welke ik vannochtend binnen heb gekregen:
Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.
De bestelling is op mijn verzoek geannuleerd? Geen idee hoe ze daar bij komen.
Ik maak me niet z'n zorgen aangezien het meer om de leuke prijs ging. Maar het is een beetje gek hoe iedereen zo enorm verschillende reacties krijgt van Logitech.

Geen tijd gehad om te bellen, maar zoals ik lees is dat ook een hit or miss en zijn ze er bij Logitech ook niet uit wat er nu aan de hand is of hoe ze het oplossen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumpie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 06:46
Geld terugontvangen van de 2 keyboards (waar ik de bluetooth speaker wel ontvangen heb dus -12 order van ttoale bedrag) en dan geld ontvangen van 1 van de 2 harmony die ik besteld heb.
Ben benieuwd of de andere 2 harmonys dan wel aankomen :s waarschijnlijk niet maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseRT
  • Laatst online: 31-05 01:27
http://prntscr.com/9abepa

Bij mij wordt alles gerefund wat ik ook betaald heb, toch jammer dat ik hem niet binnen heb gekregen though, had hem als kerstcadeau gekocht voor een vriend van me :|

Staat verder ook nog wat info in over de refund zelf, bijvoorbeeld dat het er over 6-10 dagen pas op mijn rekening staat

[ Voor 24% gewijzigd door JesseRT op 04-12-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Net me geld terug gekregen klopt ook geen zak van. 1 ofzo euro te veel🙄 Het is niet helemaal op orde daar bij logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

jobr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:06:
Net ontvangen:

Hoe zo retour gestuurd?
Precies: gewoon een standaard mail de deur uit, potentiele klanten kunnen de boom in.

Ik heb de mail met dezelfde verbazing en irritatie als jij gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zijn er ook nog tweakers die net als ik nog helemaal niets gehoord hebben van Logitech? Ik heb geen mails en mijn status staat nog steeds "in behandeling".

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 04-12-2015 18:54 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeronimoGrey
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 20:30
paypal dispute ingediend, dikke vette mail naar logitech gestuurd. Heb mijn bestelling deels ontvangen. Overeenkomst wat niet nageleefd wordt lijkt mij dat niet met algemene voorwaarden afgewimpeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 03:33
Jer0en-045 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:55:
paypal dispute ingediend, dikke vette mail naar logitech gestuurd. Heb mijn bestelling deels ontvangen. Overeenkomst wat niet nageleefd wordt lijkt mij dat niet met algemene voorwaarden afgewimpeld kan worden.
Waar dienst de paypal dispute eigenlijk voor? Ik heb ook een deels geleverde bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
Ondertussen is bij mij het geld via PayPal terugbetaald... Helaas! Einde verhaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-03 10:07
Ook mijn geld terug gekregen van paypal.
Beetje jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50
Voor als nog alleen de harmoney die niet meer geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purky
danysuri schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:12:
Voor als nog alleen de harmoney die niet meer geleverd gaat worden.
G510s ook niet meer :(
geld is al terug gestort enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdu7cb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 16:45

Sdu7cb

2Lame2Shoot

sumpie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:01:
Volgens mij is trouwens die couponcode van 30% niet custom.
Ik weet niet wat die van julie is maar bij mijn 2 mailtjes binnengekomen (1 voor toetsenbord 1 voor harmony) met een code die eindigt op: dr3j8

Dus als je zo boos bent op Logitech zou ik anders zeggen deel die code onder iedereen die je kent die op zoek is naar logitech product.
Je begrijpt wel dat de 30% korting niet geldig is op actieprijzen en de normale prijzen 1:1 de adviesprijzen zijn? Die 30% is hoever de markt meestal van de adviesprijs af zit. Met andere woorden: als je iedereen die coupon code geeft zal Logitech behoorlijk blij met je zijn. Ze verdienen dan immers een stuk meer aan je dan wanneer je het bij een willekeurige winkel / online shop koopt: de marges van de winkel / online shop en de distributeur vallen weg...

Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Laatst online: 23-05 22:39
Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:53:
Zijn er ook nog tweakers die net als ik nog helemaal niets gehoord hebben van Logitech? Ik heb geen mails en mijn status staat nog steeds "in behandeling".
Jup, tot op heden heb ik nog geen annuleringsmail ontvangen en staat mijn bestelling ook nog gewoon op dezelfde status als een aantal dagen geleden.

Voor de mensen die niet het hele topic hebben gelezen, ja ik heb in mijn spambox gekeken en daar zit hij niet in nee..

Moeten we niet gewoon als 'tweakers.net' stappen ondernemen? Het kan toch niet zo zijn dat Logitech hiermee zo makkelijk weg kan komen?

Ik heb van verkoop en lever regeltjes weinig verstand, maar dit lijkt mij niet helemaal correct wat Logitech hier probeert ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 09:53
Zojuist ook het hele bedrag teruggekregen op paypal van de Harmony.
Ondanks dat Logitech op zijn zachts gezegd wel heel slecht bezig is met de communicatie over deze bestellingen moet ik toch wel lachen van mensen die hier net doen alsof ze echt dachten dat dit geen prijsfout was. Iedereen wist het. Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via Tweakers ging of via Pepper en daar ook bij stond van Prijsfout?
Dus jammer maar helaas en op naar de volgende prijsfout die hopelijk wel uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ergens de neiging om daar even een flinke rant achter te laten, maar ik heb het idee dat zij niks kunnen doen aan het gepruts van het hoofdkantoor... Twijfel dus een beetje of ik een review in zal vullen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
luckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:22:
Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via
vanmiddag gebeurde op de logitech website het zelfde met een ander toetsenbord (niet bij iedereen) enige verschil met vorige week nu stond er een rode tekst boven dat het een speciale aanbieding was en maar voor een beperkt aantal mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:25:
[...]

vanmiddag gebeurde op de logitech website het zelfde met een ander toetsenbord (niet bij iedereen) enige verschil met vorige week nu stond er een rode tekst boven dat het een speciale aanbieding was en maar voor een beperkt aantal mensen
Dat "enige" verschil is nogal een groot verschil haha 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

luckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:22:
Zojuist ook het hele bedrag teruggekregen op paypal van de Harmony.
Ondanks dat Logitech op zijn zachts gezegd wel heel slecht bezig is met de communicatie over deze bestellingen moet ik toch wel lachen van mensen die hier net doen alsof ze echt dachten dat dit geen prijsfout was. Iedereen wist het. Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via Tweakers ging of via Pepper en daar ook bij stond van Prijsfout?
Dus jammer maar helaas en op naar de volgende prijsfout die hopelijk wel uitgeleverd wordt.
Ho, dat is wel heel kort door de bocht. Deze producten (de Touch en de G510S) werden aangeboden tijdens een Black Friday sale. Dus ja, mensen konden kortingen verwachten.
Het feit dat een aantal producten ook daadwerkelijk tegen de lagere prijzen uitgeleverd zijn, toont ook aan dat Logitech wel degelijk hun spullen voor een dergelijke lage prijs WILDE verkopen.
Misschien niet zo veel als ze nu aan bestellingen kregen, maar dat kunnen wij als klanten niet weten: dan had Logitech een "Op=Op" banner moeten plaatsen en de verkoop moeten staken.

Kortom: wijzen naar die "domme klantjes die even een korting dachten te scoren" is te simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdu7cb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 16:45

Sdu7cb

2Lame2Shoot

Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:23:
[...]

Ergens de neiging om daar even een flinke rant achter te laten, maar ik heb het idee dat zij niks kunnen doen aan het gepruts van het hoofdkantoor... Twijfel dus een beetje of ik een review in zal vullen. :|
Zie de rating die ze al hadden, geloof niet dat het nog veel uitmaakt...

Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Mijn boze mail naar Logitech :

Bij dezen maak ik bezwaar tegen het niet leveren van de bestelling.

Hieronder vertel ik waarom:

1. U geeft aan dat het bedrag pas bij verzending zou worden afgeschreven. Terwijl dit al meteen is gebeurt. Daarmee geeft u juridisch gezien aan dat de overeenkomst geldig is.
2. U heeft verschillende zelfde soort bestellingen, met dezelfde prijs, wel uitgeleverd. Ook hiermee geeft u aan dat de prijs weldegelijk correct was. Ik verwijs u oa naar de fora van Tweakers.net. Daar zijn meerdere mensen die getuigen dat er weldegelijk is uitgeleverd.
3. U kunt zich niet beroepen op een prijsfout. Het betrof een Black Friday deal. De prijs was derhalve niet zo laag dat ik kon vermoeden dat het om een foute prijs ging. Ik verwijs u graag daar naar de website van consuwijzer.nl

Ik ga er vanuit dat u mijn rechtsgeldige bestelling alsnog zult uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:28:
[...]

Ho, dat is wel heel kort door de bocht. Deze producten (de Touch en de G510S) werden aangeboden tijdens een Black Friday sale. Dus ja, mensen konden kortingen verwachten.
Het feit dat een aantal producten ook daadwerkelijk tegen de lagere prijzen uitgeleverd zijn, toont ook aan dat Logitech wel degelijk hun spullen voor een dergelijke lage prijs WILDE verkopen.
Misschien niet zo veel als ze nu aan bestellingen kregen, maar dat kunnen wij als klanten niet weten: dan had Logitech een "Op=Op" banner moeten plaatsen en de verkoop moeten staken.

Kortom: wijzen naar die "domme klantjes die even een korting dachten te scoren" is te simpel...
Dan moet je dat zeggen en niet dat ik het zelf geannuleerd heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-11-2024
Dat ze deze pas annuleren na een week kan er bij mij helemaal niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Zouden ze ervoor gekozen hebben om dit een dag voor het weekend te doen in de hoop dat de woede over het weekend langzaam afneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:28:
[...]

Nee hoor. Ik was ook een van die "domme klantjes" onder het mom van je weet maar nooit en niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

jip_86 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:29:
[...]

Dan moet je dat zeggen en niet dat ik het zelf geannuleerd heb 8)7
Helemaal met je eens! Dat irriteert misschien nog wel het meest: de manier waarop legitieme bestellingen gewoon aan de kant gegooid worden alsof wij (de klanten) een fout hebben gemaakt... :(
Ik kreeg dezelfde mail, overigens ZONDER kortingsbon :?

Maar dat geeft juridisch weer een hoop gezeur, want dan kan Logitech verplicht worden om alsnog te leveren...

[ Voor 17% gewijzigd door Pietervs op 04-12-2015 19:39 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 13:17
luckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:32:
[...]

Nee hoor. Ik was ook een van die "domme klantjes" onder het mom van je weet maar nooit en niet geschoten is altijd mis.
Het is gebruikelijk dat een korting pas verekend wordt als je het product in je winkelmandje plaatst. Bovendien is via e-mail en telefoon door medewerkers van logitech bevestigd dat dit ging om een bewuste Black Friday actie.

En Razor heeft ook een aantal maanden geleden +50% korting gegeven op verschillende producten, waaronder toetsenborden. dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zat me al af te vragen waar ik dat Digital River Ireland wat het voor Logitech afhandelt van kende. De WD 50plus beurs actie! Ze doen ook oa Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:36
Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:33:
[...]

Helemaal met je eens!
Ik kreeg dezelfde mail, overigens ZONDER kortingsbon :?

Maar dat geeft juridisch weer een hoop gezeur, want dan kan Logitech verplicht worden om alsnog te leveren...
Je hebt als goed is een andere mail gekregen met daarin de kortingscode. Bij gmail komt deze in de spam-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
[...]

Je hebt als goed is een andere mail gekregen met daarin de kortingscode. Bij gmail komt deze in de spam-map.
Bij Outlook ook.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Bij Hotmail ook, zie ik nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
[...]

Haha, heb ik die dus wel gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-06 12:34
sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Ik zat me al af te vragen waar ik dat Digital River Ireland wat het voor Logitech afhandelt van kende. De WD 50plus beurs actie! Ze doen ook oa Lenovo.
Ook de gratis PlayBooks e.d. van BlackBerry trouwens. Ik kan niet zeggen dat ik erg positief over Digital River denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 00:09
Zojuist ook geld via paypal terug ontvangen. Meteen maar een geschil geopend omdat deze vorm van koopontbinding niet geldig is.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Laatst online: 06-07-2023
2 bestellingen gedaan. Wetende dat het een prijsfout was
2x afstandbediening :66,98
2x toetsenbord : 50,44
Nu geld terug gekregen via paypal voor de bestelling van de 2 afstandsbediening 78,98€ ipv. 66,98€ met alleen de bestelnummer van de afstandsbedieningen.
Of ik heb nu 13€ te veel ontvangen en de toetsenborden gaan nog komen? Of ik heb 50,44 te weinig en ik moet nu paypal gaan inschakelen voor de resterende geld. Zijn er meer mensen die meer bestellingen hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Die kortingscode die ik gekregen heb zou goed zijn voor 30% maar als ik die code invul gaat er 3% vanaf 8)7

Ik ga me er niet druk over maken :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Niet online
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:41:
Zojuist ook geld via paypal terug ontvangen. Meteen maar een geschil geopend omdat deze vorm van koopontbinding niet geldig is.
Waarom is deze manier niet geldig? Misschien dat ik t zelf ook probeer op deze manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-11-2024
elmalonl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:43:
2 bestellingen gedaan. Wetende dat het een prijsfout was
2x afstandbediening :66,98
2x toetsenbord : 50,44
Nu geld terug gekregen via paypal voor de bestelling van de 2 afstandsbediening 78,98€ ipv. 66,98€ met alleen de bestelnummer van de afstandsbedieningen.
Of ik heb nu 13€ te veel ontvangen en de toetsenborden gaan nog komen? Of ik heb 50,44 te weinig en ik moet nu paypal gaan inschakelen voor de resterende geld. Zijn er meer mensen die meer bestellingen hebben gedaan?
Toevallig de speaker erbijgedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:29
Ook hier de hele mailwisseling van logitech mogen ontvangen, had het toetsenbord op vrijdag besteld.
Het was het proberen waard, helaas. Blijf het wel vreemd vinden dat sommige orders wel uitgeleverd zijn, zijn dit allemaal mensen die op vrijdag hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
ScrooLoose schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:43:
Die kortingscode die ik gekregen heb zou goed zijn voor 30% maar als ik die code invul gaat er 3% vanaf 8)7

Ik ga me er niet druk over maken :)
Even getest hier op de harmony elite, maar er gaat bij mij wel 30 procent af. Van 350 euro naar 244 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:42
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:48:
[...]

Even getest hier op de harmony elite, maar er gaat bij mij wel 30 procent af. Van 350 euro naar 244 euro.
vreemd, mijn code blijkt helemaal niet te werken.

Ik wacht het allemaal wel even af na het weekend, neem aan dat ze wel met een oplossing gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 00:09
deathmonkey schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:45:
[...]

Waarom is deze manier niet geldig? Misschien dat ik t zelf ook probeer op deze manier ;)
1. Conform hun eigen algemene voorwaarden.(artikel 2.5)
2. Ik heb niet geannuleerd, dat heeft Logitech zelf gedaan zonder geldige reden
3. Kijkende naar recente "zaken" in het verleden is het zeer onwaarschijnlijk dat Logitech kan zeggen dat het een prijsfout/systeemfout betreft.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 09:16

mutsje

Certified Prutser

ik heb in mijn bestelling voor de harmony touch 1 geannuleerd staan met een ander bestelnummer die op wacht op betaling staat. Ik had die wacht op betaling via customercare laten verwijderen maar deze staat er dus nog :S. Heb maar een reply gestuurd waarom ze de verkeerde geannuleerd hebben en neem maandag wel contact met customercare op. Denk dat men bij Logitech de draad zelf ook een beetje kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07
sirbarley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:59:
waarom is zo moeilijk voor ze om een gelijkwaardig toetsenbord aan te bieden?
logitech heeft geen gelijkwaardig toetsenbord - de g510s is de enige met zoveel g-toetsen en een lcd schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
*knip* offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:59

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Tot op heden geen geld terug gezien en ook geen mails.

Dit heb ik teruggekregen op een mail met een vraag wanneer ze zouden gaan leveren:

Mijn excuses voor het misverstand. Ik had u verteld dat het er volgens de order naar uit ziet dat deze spoedig zal worden geleverd. Zojuist heb ik de order nogmaals bekeken en er is niets aan veranderd. Het toetsenbord is blijkbaar nog niet onderweg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er sinds afgelopen vrijdag enorm veel orders zijn geplaatst en met name voor dit specifieke product. Om deze reden wil ik u verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij zullen ons best doen om het product zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik hoop dat dit niet lang meer zal duren. Nogmaals mijn excuses voor de situatie.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AApostolovski
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-05 17:33
yur400 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:03:
Ik hoop dat niemand gaat winkelen bij de mensen die misbruik gemaakt hebben van de actie en gelijk meerdere stuks besteld hebben om ze via Marktplaats door te verkopen. :r
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.

Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:36

Zenix

BOE!

Ik heb geen kortingscode gehad. Vreemd dat sommige hem wel krijgen maar andere niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 04-12-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Zenix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:32:
Ik heb geen kortingscode gehad. Vreemd dat sommige hem wel krijgen maar andere niet.
Komt binnen in je spam map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb de order voor mijn 30-euro toetsenbord zelf maar geannuleerd. Een Nederlandse toetsenbordindeling is totaal niet handig in Nederland. We gebruiken hier US Internationaal. Geen indeling waar alle speciale tekens op een andere plek staan.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik laat het wel schieten verder. Zag nog wel een leuk toetsenbordje, maar daar staat geen buy/cart knopje bij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
itsme9x schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:55:
Voor de mensen die nu geen toetsenbord hebben en er hard een nodig hebben:

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Corsair Vengeance K70 MX Mechanisch Gaming Toetsenbord met brown toetsen

€99.95

in PW € 148,- pricewatch: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)
Dit is ook nog een goeie! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]

Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.

Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.
Verschillende Tweakers hebben de afgelopen dagen de G510s gewoon geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-03 17:21
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Iemand mag de code van mij wel gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ter informatie, dit topic gaat binnenkort dicht en een afhandelingstopic zal worden geopend in het Shopping Forum. Daar zal wel een wat hogere verwachting zijn qua niveau van de bijdragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Zojuist een emailbericht ontvangen van PayPal met de mededeling dat het geld van de betaling is teruggestort.

De mogelijkheid om alsnog een toetsenbord geleverd te krijgen, schat ik nihil :p.

[ Voor 28% gewijzigd door dennisk. op 04-12-2015 21:23 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeell
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04-2023
In een poging om toch nog iets van compensatie te krijgen heb ik het volgende gedaan:

De afgeprijsde G105 besteld, ticket geopend om te sturen dat ik het oneens was met de annulering en alsnog de G510s wil ontvangen. Daarnaast ook gezegd dat de kortingscode niet werkte voor de G105 en ik dus of de G510s wil ontvangen, of de compensatie van de G510s toegepast wil zien op de G105.

Hopelijk gebeurt hier wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumpie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 06:46
Sdu7cb schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:17:
[...]

Je begrijpt wel dat de 30% korting niet geldig is op actieprijzen en de normale prijzen 1:1 de adviesprijzen zijn? Die 30% is hoever de markt meestal van de adviesprijs af zit. Met andere woorden: als je iedereen die coupon code geeft zal Logitech behoorlijk blij met je zijn. Ze verdienen dan immers een stuk meer aan je dan wanneer je het bij een willekeurige winkel / online shop koopt: de marges van de winkel / online shop en de distributeur vallen weg...
True, maar sommige artikelen zijn nog steeds goedkoper zelfs vergeleken met andere retailers (bv de mx master)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:09:
[mbr]Ter informatie, dit topic gaat binnenkort dicht en een afhandelingstopic zal worden geopend in het Shopping Forum. Daar zal wel een wat hogere verwachting zijn qua niveau van de bijdragen.[/]
Dit is toch al een afhandelingstopic? De aanbieding was bij aanvang allang voorbij.

Probleem hier was veel te veel ik ook reacties en dubbel posten door niet teruglezen. Kan in z'n geheel wel naar SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]

Precies dit dus.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.

Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
iSpaceman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:55:
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Iemand mag de code van mij wel gebruiken ;)
gebruikt bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]

Precies dit dus.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.

Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.
Hier stond er een:
GerbrandR in "Black Friday / Cyber Monday 2015"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]

Precies dit dus.

Dit is het enige wat ik kon vinden.
Staan overigens geen ordernummers bij, maar wellicht dat deze mede-tweakers ze op verzoek nog door willen geven.

http://gathering.tweakers...message/45382611#45382611
http://gathering.tweakers...message/45382883#45382883

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Die had geen Dutch - qwerty layout.
Zie rechtboven op de doos.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:46:
[...]

Die had geen Dutch - qwerty layout.
Zie rechtboven op de doos.
zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zal mij een worst wezen verder. Gaat er om dat die hem die dagen besteld heeft :+

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 04-12-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:52:
[...]

zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layout
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....

Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.

(mocht dat nog zin hebben....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612425

Voor zover ik weet zijn winkels bij verkeerde prijsingen binnen het redelijke verplicht tot verkoop. Maar aangezien het hier om een zeer onredelijk laag bedrag gaat denk ik dat ze sterk staan in hun recht op annulering van de verkoop. Dat ze dan een mail sturen met 'Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek' gaat dan natuurlijk weer nergens over. Mijn order status was ook meteen veranderd in 'geannuleerd' maar dat komt omdat ik met iDeal heb betaald. En ik denk dat de mensen die met paypal hebben betaald de status nog op 'in behandeling' hebben staan omdat die betaling gewoon een paar dagen duurt.
Je kunt hoogstens wat herrie gaan schoppen doordat ze zeggen dat JIJ hebt geannuleerd, wat natuurlijk een grove leugen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:08:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....

Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.

(mocht dat nog zin hebben....)
Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!

Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
Ik heb zojuist naar 2 man mijn ordernummer doorgezonden, hopelijk kunnen jullie er iets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197141

Anoniem: 612425 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Mijn order status was ook meteen veranderd in 'geannuleerd' maar dat komt omdat ik met iDeal heb betaald. En ik denk dat de mensen die met paypal hebben betaald de status nog op 'in behandeling' hebben staan omdat die betaling gewoon een paar dagen duurt.
Met iDeal betaald, 1 bestelling geleverd, toetsenbord staat nog in behandeling.
Geen mail ontvangen tot nu.
Afwachten lijkt me, wordt maandag wel vervolgd denk ik dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:59:
[...]

Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!

Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst.

Mocht het zijn dat dit in jouw geval een uitkomst biedt, dan kan dat ook ( eventueel) weer als referentie gebruikt worden voor anderen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Goed, verder in het Shopping Forum: [Afhandeling] Logitech Harmony & Logitech G510 Black Friday

LET OP: daar wordt meer verwacht van de bijdragen dan hier gepost werd. Lees de startpost en topicwaarschuwing.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.