Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Krijg ik mijn volledige bedrag terug of kan ik die 9 euro gedag zeggen
Je hebt bij annulering toch echt recht op volledige teruggaveKnamix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:37:
Hier ook een die geen Logitech toetsenbord krijg... Via Paypal betaalt (35,01 met verzenden) en er staat dat ik 24,94 terug krijg
Krijg ik mijn volledige bedrag terug of kan ik die 9 euro gedag zeggen
http://support.logitech.com/nl_nl/contact en dan rechtsonder aan Andere ondersteuningskanalen daar staat telefoon nummerPietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:36:
Vraag me af hoe jullie aan de telefoonnummers van
Logitech komen: op de site vind ik ze in ieder geval niet
Heb ook maar een klacht ingediend, en ook via Twitter laten weten dat dit topic loopt op Tweakers.
edit rechts onderaan
[ Voor 3% gewijzigd door hjvg op 04-12-2015 17:40 ]
Werd eerder in dit topic gegeven: 020 200 8433Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:36:
Net even gebeld zegt de meneer dat door een technische fout alle orders die op blackfriday gedaan zijn geannuleerd zijn dus niet perse omdat het een prijsfout is.
Hij staat ook op hun Twitter: https://twitter.com/logitechnlPietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:36:
Heb ook maar een klacht ingediend, en ook via Twitter laten weten dat dit topic loopt op Tweakers.
[ Voor 10% gewijzigd door Lennart H. op 04-12-2015 17:45 ]
Anoniem: 699684
Wanneer de klachten aanhouden en op verschillende fora terecht komen als bij de gamers fora, dan zullen zij zich wel weer bedenken. Ze zijn als de dood voor negatieve publiciteit.
Zulke bedrijven vermijden negatieve publiciteit ten koste van alles.
https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/
Ik wilde qoutes uit het artikel erin gooien maar dan kopieer ik 80% ervan.
Komt er op neer dat alleen bij evident verkeerde prijzen ze dat kunnen aanvoeren en dat als het artikel niet meer te leveren is je kan wachten. Mocht het artikel nooit meer via deze winkel te koop zijn dan kan je het ergens anders kopen en dienen zij het verschil te vergoeden (al zal dat niet zonder slag of stoot gaan)
edit: dit laatste is alleen als je het toetsenbord "echt" nodig hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door gj797 op 04-12-2015 17:55 ]
Dag toetsenbordjeBeste jip_86
Digital River Ireland, Ltd. heeft u een volledige terugbetaling gedaan van €30,01 EUR voor uw aankoop.
Het kan tot6-10werkdagen duren voordat u de terugbetaling op uw PayPal-rekening ziet.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Digital River Ireland, Ltd..
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Digital River Ireland, Ltd.

zo ja dan worden we niks wijzer zo nee dan zie ik hem vandaag eigenlijk niet meer komen
Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.
Houd er rekening mee dat de verzend- en verwerkingskosten niet gerestitueerd kunnen worden en dat alle kredieten verwerkt worden volgens de oorspronkelijke betalingsmethode die u voor uw bestelling hebt gebruikt.
Hoe zo retour gestuurd?
ze gaan gewoon door met hun goede (lees slechte) manier van communiceren. eigenlijk vandaag nog geen mail gehad die duidelijkheid gaf waarom of wat precies het probleem isjobr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:06:
Net ontvangen:
Wij stellen uw klandizie op prijs en houden u graag op de hoogte van de status van uw restitutie. Door middel van deze e-mail bevestigen we dat we de producten hebben ontvangen die u retour gezonden hebt en dat de restitutie is verwerkt.
Houd er rekening mee dat de verzend- en verwerkingskosten niet gerestitueerd kunnen worden en dat alle kredieten verwerkt worden volgens de oorspronkelijke betalingsmethode die u voor uw bestelling hebt gebruikt.
Hoe zo retour gestuurd?
[ Voor 5% gewijzigd door Z-Dragon op 04-12-2015 18:09 ]
^ Wat hij zegt.
Als je bij PayPal zit kan je een claim starten.Z-Dragon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:08:
Hier ook. Annuleren is nog tot daar aan toe, maar niet eens netjes het hele bedrag terug geven (slechts 27,11 euro) zorgt er wel voor dat Logitech echt geen goede beurt bij me heeft gemaakt.
komt omdat er gebruikssporen op je terug gestuurde toetsenbord zittenZ-Dragon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:08:
Hier ook. Annuleren is nog tot daar aan toe, maar niet eens netjes het hele bedrag terug geven (slechts 27,11 euro) zorgt er wel voor dat Logitech echt geen goede beurt bij me heeft gemaakt.
bij mij vermelden ze wel het goede bedrag dat terug gestort gaat worden 30,01 had betaald met ideal
Misschien als de media er wat aandacht aangeeft dat ze anders gaan handelen
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 18:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat denk ik niet, want was afkomstig van service@paypal.nlhjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:05:
zou de mail die jip heeft geplaats (heb ik ook net gehad) de mail met meer uitleg van logitech die ze in de loop van de dag zouden sturen zijn?
zo ja dan worden we niks wijzer zo nee dan zie ik hem vandaag eigenlijk niet meer komen
Alleen lees ik niet direct het mailtje terug dat ik heb gehad.
Het mailtje welke ik vannochtend binnen heb gekregen:
De bestelling is op mijn verzoek geannuleerd? Geen idee hoe ze daar bij komen.Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.
Ik maak me niet z'n zorgen aangezien het meer om de leuke prijs ging. Maar het is een beetje gek hoe iedereen zo enorm verschillende reacties krijgt van Logitech.
Geen tijd gehad om te bellen, maar zoals ik lees is dat ook een hit or miss en zijn ze er bij Logitech ook niet uit wat er nu aan de hand is of hoe ze het oplossen?
Ben benieuwd of de andere 2 harmonys dan wel aankomen
Bij mij wordt alles gerefund wat ik ook betaald heb, toch jammer dat ik hem niet binnen heb gekregen though, had hem als kerstcadeau gekocht voor een vriend van me
Staat verder ook nog wat info in over de refund zelf, bijvoorbeeld dat het er over 6-10 dagen pas op mijn rekening staat
[ Voor 24% gewijzigd door JesseRT op 04-12-2015 18:39 ]
Precies: gewoon een standaard mail de deur uit, potentiele klanten kunnen de boom in.jobr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:06:
Net ontvangen:
Hoe zo retour gestuurd?
Ik heb de mail met dezelfde verbazing en irritatie als jij gelezen...
[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 04-12-2015 18:54 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Waar dienst de paypal dispute eigenlijk voor? Ik heb ook een deels geleverde bestelling.Jer0en-045 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:55:
paypal dispute ingediend, dikke vette mail naar logitech gestuurd. Heb mijn bestelling deels ontvangen. Overeenkomst wat niet nageleefd wordt lijkt mij dat niet met algemene voorwaarden afgewimpeld kan worden.
Beetje jammer dit
G510s ook niet meerdanysuri schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:12:
Voor als nog alleen de harmoney die niet meer geleverd gaat worden.
geld is al terug gestort enzo
Je begrijpt wel dat de 30% korting niet geldig is op actieprijzen en de normale prijzen 1:1 de adviesprijzen zijn? Die 30% is hoever de markt meestal van de adviesprijs af zit. Met andere woorden: als je iedereen die coupon code geeft zal Logitech behoorlijk blij met je zijn. Ze verdienen dan immers een stuk meer aan je dan wanneer je het bij een willekeurige winkel / online shop koopt: de marges van de winkel / online shop en de distributeur vallen weg...sumpie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:01:
Volgens mij is trouwens die couponcode van 30% niet custom.
Ik weet niet wat die van julie is maar bij mijn 2 mailtjes binnengekomen (1 voor toetsenbord 1 voor harmony) met een code die eindigt op: dr3j8
Dus als je zo boos bent op Logitech zou ik anders zeggen deel die code onder iedereen die je kent die op zoek is naar logitech product.
Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX
Jup, tot op heden heb ik nog geen annuleringsmail ontvangen en staat mijn bestelling ook nog gewoon op dezelfde status als een aantal dagen geleden.Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:53:
Zijn er ook nog tweakers die net als ik nog helemaal niets gehoord hebben van Logitech? Ik heb geen mails en mijn status staat nog steeds "in behandeling".
Voor de mensen die niet het hele topic hebben gelezen, ja ik heb in mijn spambox gekeken en daar zit hij niet in nee..
Moeten we niet gewoon als 'tweakers.net' stappen ondernemen? Het kan toch niet zo zijn dat Logitech hiermee zo makkelijk weg kan komen?
Ik heb van verkoop en lever regeltjes weinig verstand, maar dit lijkt mij niet helemaal correct wat Logitech hier probeert ..?
Ondanks dat Logitech op zijn zachts gezegd wel heel slecht bezig is met de communicatie over deze bestellingen moet ik toch wel lachen van mensen die hier net doen alsof ze echt dachten dat dit geen prijsfout was. Iedereen wist het. Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via Tweakers ging of via Pepper en daar ook bij stond van Prijsfout?
Dus jammer maar helaas en op naar de volgende prijsfout die hopelijk wel uitgeleverd wordt.
Ergens de neiging om daar even een flinke rant achter te laten, maar ik heb het idee dat zij niks kunnen doen aan het gepruts van het hoofdkantoor... Twijfel dus een beetje of ik een review in zal vullen.Purky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:20:
http://tweakers.net/shopr...tech-webshop/shopreviews/
Hier ook nog even wat invullen
vanmiddag gebeurde op de logitech website het zelfde met een ander toetsenbord (niet bij iedereen) enige verschil met vorige week nu stond er een rode tekst boven dat het een speciale aanbieding was en maar voor een beperkt aantal mensenluckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:22:
Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via
Dat "enige" verschil is nogal een groot verschil hahahjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:25:
[...]
vanmiddag gebeurde op de logitech website het zelfde met een ander toetsenbord (niet bij iedereen) enige verschil met vorige week nu stond er een rode tekst boven dat het een speciale aanbieding was en maar voor een beperkt aantal mensen
Ho, dat is wel heel kort door de bocht. Deze producten (de Touch en de G510S) werden aangeboden tijdens een Black Friday sale. Dus ja, mensen konden kortingen verwachten.luckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:22:
Zojuist ook het hele bedrag teruggekregen op paypal van de Harmony.
Ondanks dat Logitech op zijn zachts gezegd wel heel slecht bezig is met de communicatie over deze bestellingen moet ik toch wel lachen van mensen die hier net doen alsof ze echt dachten dat dit geen prijsfout was. Iedereen wist het. Vooral omdat het bedrag bij het bestellen ook plotseling omlaag ging en de link naar de aanbieding hier via Tweakers ging of via Pepper en daar ook bij stond van Prijsfout?
Dus jammer maar helaas en op naar de volgende prijsfout die hopelijk wel uitgeleverd wordt.
Het feit dat een aantal producten ook daadwerkelijk tegen de lagere prijzen uitgeleverd zijn, toont ook aan dat Logitech wel degelijk hun spullen voor een dergelijke lage prijs WILDE verkopen.
Misschien niet zo veel als ze nu aan bestellingen kregen, maar dat kunnen wij als klanten niet weten: dan had Logitech een "Op=Op" banner moeten plaatsen en de verkoop moeten staken.
Kortom: wijzen naar die "domme klantjes die even een korting dachten te scoren" is te simpel...
Zie de rating die ze al hadden, geloof niet dat het nog veel uitmaakt...Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:23:
[...]
Ergens de neiging om daar even een flinke rant achter te laten, maar ik heb het idee dat zij niks kunnen doen aan het gepruts van het hoofdkantoor... Twijfel dus een beetje of ik een review in zal vullen.
Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX
Bij dezen maak ik bezwaar tegen het niet leveren van de bestelling.
Hieronder vertel ik waarom:
1. U geeft aan dat het bedrag pas bij verzending zou worden afgeschreven. Terwijl dit al meteen is gebeurt. Daarmee geeft u juridisch gezien aan dat de overeenkomst geldig is.
2. U heeft verschillende zelfde soort bestellingen, met dezelfde prijs, wel uitgeleverd. Ook hiermee geeft u aan dat de prijs weldegelijk correct was. Ik verwijs u oa naar de fora van Tweakers.net. Daar zijn meerdere mensen die getuigen dat er weldegelijk is uitgeleverd.
3. U kunt zich niet beroepen op een prijsfout. Het betrof een Black Friday deal. De prijs was derhalve niet zo laag dat ik kon vermoeden dat het om een foute prijs ging. Ik verwijs u graag daar naar de website van consuwijzer.nl
Ik ga er vanuit dat u mijn rechtsgeldige bestelling alsnog zult uitleveren.
Dan moet je dat zeggen en niet dat ik het zelf geannuleerd hebPietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:28:
[...]
Ho, dat is wel heel kort door de bocht. Deze producten (de Touch en de G510S) werden aangeboden tijdens een Black Friday sale. Dus ja, mensen konden kortingen verwachten.
Het feit dat een aantal producten ook daadwerkelijk tegen de lagere prijzen uitgeleverd zijn, toont ook aan dat Logitech wel degelijk hun spullen voor een dergelijke lage prijs WILDE verkopen.
Misschien niet zo veel als ze nu aan bestellingen kregen, maar dat kunnen wij als klanten niet weten: dan had Logitech een "Op=Op" banner moeten plaatsen en de verkoop moeten staken.
Kortom: wijzen naar die "domme klantjes die even een korting dachten te scoren" is te simpel...

Nee hoor. Ik was ook een van die "domme klantjes" onder het mom van je weet maar nooit en niet geschoten is altijd mis.Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:28:
[...]
Ho, dat is wel heel kort door de bocht. Deze producten (de Touch en de G510S) werden aangeboden tijdens een Black Friday sale. Dus ja, mensen konden kortingen verwachten.
Helemaal met je eens! Dat irriteert misschien nog wel het meest: de manier waarop legitieme bestellingen gewoon aan de kant gegooid worden alsof wij (de klanten) een fout hebben gemaakt...jip_86 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:29:
[...]
Dan moet je dat zeggen en niet dat ik het zelf geannuleerd heb
Ik kreeg dezelfde mail, overigens ZONDER kortingsbon
Maar dat geeft juridisch weer een hoop gezeur, want dan kan Logitech verplicht worden om alsnog te leveren...
[ Voor 17% gewijzigd door Pietervs op 04-12-2015 19:39 . Reden: Aanvulling ]
Het is gebruikelijk dat een korting pas verekend wordt als je het product in je winkelmandje plaatst. Bovendien is via e-mail en telefoon door medewerkers van logitech bevestigd dat dit ging om een bewuste Black Friday actie.luckyjan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:32:
[...]
Nee hoor. Ik was ook een van die "domme klantjes" onder het mom van je weet maar nooit en niet geschoten is altijd mis.
En Razor heeft ook een aantal maanden geleden +50% korting gegeven op verschillende producten, waaronder toetsenborden. dus....
Je hebt als goed is een andere mail gekregen met daarin de kortingscode. Bij gmail komt deze in de spam-map.Pietervs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:33:
[...]
Helemaal met je eens!
Ik kreeg dezelfde mail, overigens ZONDER kortingsbon![]()
Maar dat geeft juridisch weer een hoop gezeur, want dan kan Logitech verplicht worden om alsnog te leveren...
Bij Outlook ook.grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
[...]
Je hebt als goed is een andere mail gekregen met daarin de kortingscode. Bij gmail komt deze in de spam-map.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Bij Hotmail ook, zie ik nugrote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
[...]
Je hebt als goed is een andere mail gekregen met daarin de kortingscode. Bij gmail komt deze in de spam-map.
Haha, heb ik die dus wel gehadgrote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
[...]
Ook de gratis PlayBooks e.d. van BlackBerry trouwens. Ik kan niet zeggen dat ik erg positief over Digital River denk.sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Ik zat me al af te vragen waar ik dat Digital River Ireland wat het voor Logitech afhandelt van kende. De WD 50plus beurs actie! Ze doen ook oa Lenovo.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
2x afstandbediening :66,98
2x toetsenbord : 50,44
Nu geld terug gekregen via paypal voor de bestelling van de 2 afstandsbediening 78,98€ ipv. 66,98€ met alleen de bestelnummer van de afstandsbedieningen.
Of ik heb nu 13€ te veel ontvangen en de toetsenborden gaan nog komen? Of ik heb 50,44 te weinig en ik moet nu paypal gaan inschakelen voor de resterende geld. Zijn er meer mensen die meer bestellingen hebben gedaan?

Ik ga me er niet druk over maken
Smiling as the shit comes down...
Waarom is deze manier niet geldig? Misschien dat ik t zelf ook probeer op deze manierAppie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:41:
Zojuist ook geld via paypal terug ontvangen. Meteen maar een geschil geopend omdat deze vorm van koopontbinding niet geldig is.
Toevallig de speaker erbijgedaan?elmalonl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:43:
2 bestellingen gedaan. Wetende dat het een prijsfout was
2x afstandbediening :66,98
2x toetsenbord : 50,44
Nu geld terug gekregen via paypal voor de bestelling van de 2 afstandsbediening 78,98€ ipv. 66,98€ met alleen de bestelnummer van de afstandsbedieningen.
Of ik heb nu 13€ te veel ontvangen en de toetsenborden gaan nog komen? Of ik heb 50,44 te weinig en ik moet nu paypal gaan inschakelen voor de resterende geld. Zijn er meer mensen die meer bestellingen hebben gedaan?
Het was het proberen waard, helaas. Blijf het wel vreemd vinden dat sommige orders wel uitgeleverd zijn, zijn dit allemaal mensen die op vrijdag hebben besteld?
Even getest hier op de harmony elite, maar er gaat bij mij wel 30 procent af. Van 350 euro naar 244 euro.ScrooLoose schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:43:
Die kortingscode die ik gekregen heb zou goed zijn voor 30% maar als ik die code invul gaat er 3% vanaf![]()
Ik ga me er niet druk over maken
vreemd, mijn code blijkt helemaal niet te werken.grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:48:
[...]
Even getest hier op de harmony elite, maar er gaat bij mij wel 30 procent af. Van 350 euro naar 244 euro.
Ik wacht het allemaal wel even af na het weekend, neem aan dat ze wel met een oplossing gaan komen.
1. Conform hun eigen algemene voorwaarden.(artikel 2.5)deathmonkey schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:45:
[...]
Waarom is deze manier niet geldig? Misschien dat ik t zelf ook probeer op deze manier
2. Ik heb niet geannuleerd, dat heeft Logitech zelf gedaan zonder geldige reden
3. Kijkende naar recente "zaken" in het verleden is het zeer onwaarschijnlijk dat Logitech kan zeggen dat het een prijsfout/systeemfout betreft.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
logitech heeft geen gelijkwaardig toetsenbord - de g510s is de enige met zoveel g-toetsen en een lcd schermpjesirbarley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:59:
waarom is zo moeilijk voor ze om een gelijkwaardig toetsenbord aan te bieden?
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 20:52 ]
Dit heb ik teruggekregen op een mail met een vraag wanneer ze zouden gaan leveren:
Mijn excuses voor het misverstand. Ik had u verteld dat het er volgens de order naar uit ziet dat deze spoedig zal worden geleverd. Zojuist heb ik de order nogmaals bekeken en er is niets aan veranderd. Het toetsenbord is blijkbaar nog niet onderweg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er sinds afgelopen vrijdag enorm veel orders zijn geplaatst en met name voor dit specifieke product. Om deze reden wil ik u verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij zullen ons best doen om het product zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik hoop dat dit niet lang meer zal duren. Nogmaals mijn excuses voor de situatie.
HANDTEKENING!!!
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.yur400 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:03:
Ik hoop dat niemand gaat winkelen bij de mensen die misbruik gemaakt hebben van de actie en gelijk meerdere stuks besteld hebben om ze via Marktplaats door te verkopen.
Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.
[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 04-12-2015 20:32 ]
Komt binnen in je spam map.Zenix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:32:
Ik heb geen kortingscode gehad. Vreemd dat sommige hem wel krijgen maar andere niet.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Dit is ook nog een goeie! Bedankt.itsme9x schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:55:
Voor de mensen die nu geen toetsenbord hebben en er hard een nodig hebben:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Corsair Vengeance K70 MX Mechanisch Gaming Toetsenbord met brown toetsen
€99.95
in PW € 148,- pricewatch: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)
Verschillende Tweakers hebben de afgelopen dagen de G510s gewoon geleverd gekregen.AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.
Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.
U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:
Iemand mag de code van mij wel gebruiken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De afgeprijsde G105 besteld, ticket geopend om te sturen dat ik het oneens was met de annulering en alsnog de G510s wil ontvangen. Daarnaast ook gezegd dat de kortingscode niet werkte voor de G105 en ik dus of de G510s wil ontvangen, of de compensatie van de G510s toegepast wil zien op de G105.
Hopelijk gebeurt hier wat mee.
True, maar sommige artikelen zijn nog steeds goedkoper zelfs vergeleken met andere retailers (bv de mx master)Sdu7cb schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:17:
[...]
Je begrijpt wel dat de 30% korting niet geldig is op actieprijzen en de normale prijzen 1:1 de adviesprijzen zijn? Die 30% is hoever de markt meestal van de adviesprijs af zit. Met andere woorden: als je iedereen die coupon code geeft zal Logitech behoorlijk blij met je zijn. Ze verdienen dan immers een stuk meer aan je dan wanneer je het bij een willekeurige winkel / online shop koopt: de marges van de winkel / online shop en de distributeur vallen weg...
Dit is toch al een afhandelingstopic? De aanbieding was bij aanvang allang voorbij.gambieter schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:09:
[mbr]Ter informatie, dit topic gaat binnenkort dicht en een afhandelingstopic zal worden geopend in het Shopping Forum. Daar zal wel een wat hogere verwachting zijn qua niveau van de bijdragen.[/]
Probleem hier was veel te veel ik ook reacties en dubbel posten door niet teruglezen. Kan in z'n geheel wel naar SF.
Precies dit dus.AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.
Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.
gebruikt bedankt!iSpaceman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:55:
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.
U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Iemand mag de code van mij wel gebruiken
Hier stond er een:rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]
Precies dit dus.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.
Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.
GerbrandR in "Black Friday / Cyber Monday 2015"
Dit is het enige wat ik kon vinden.rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]
Precies dit dus.
Staan overigens geen ordernummers bij, maar wellicht dat deze mede-tweakers ze op verzoek nog door willen geven.
http://gathering.tweakers...message/45382611#45382611
http://gathering.tweakers...message/45382883#45382883
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Die had geen Dutch - qwerty layout.jip_86 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:39:
[...]
Hier stond er een:
GerbrandR in "Black Friday / Cyber Monday 2015"
Zie rechtboven op de doos.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layoutKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:46:
[...]
Die had geen Dutch - qwerty layout.
Zie rechtboven op de doos.
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 04-12-2015 23:05 ]
Ik hoop dat je gelijk hebt.hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:52:
[...]
zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layout
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....
Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.
(mocht dat nog zin hebben....)
Anoniem: 612425
Je kunt hoogstens wat herrie gaan schoppen doordat ze zeggen dat JIJ hebt geannuleerd, wat natuurlijk een grove leugen is.
Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:08:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....
Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.
(mocht dat nog zin hebben....)
Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.
Anoniem: 197141
Met iDeal betaald, 1 bestelling geleverd, toetsenbord staat nog in behandeling.Anoniem: 612425 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Mijn order status was ook meteen veranderd in 'geannuleerd' maar dat komt omdat ik met iDeal heb betaald. En ik denk dat de mensen die met paypal hebben betaald de status nog op 'in behandeling' hebben staan omdat die betaling gewoon een paar dagen duurt.
Geen mail ontvangen tot nu.
Afwachten lijkt me, wordt maandag wel vervolgd denk ik dit verhaal.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst.rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:59:
[...]
Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!
Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.
Mocht het zijn dat dit in jouw geval een uitkomst biedt, dan kan dat ook ( eventueel) weer als referentie gebruikt worden voor anderen.
Dit topic is gesloten.
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.