ik heb in mijn bestelling voor de harmony touch 1 geannuleerd staan met een ander bestelnummer die op wacht op betaling staat. Ik had die wacht op betaling via customercare laten verwijderen maar deze staat er dus nog
. Heb maar een reply gestuurd waarom ze de verkeerde geannuleerd hebben en neem maandag wel contact met customercare op. Denk dat men bij Logitech de draad zelf ook een beetje kwijt is.
logitech heeft geen gelijkwaardig toetsenbord - de g510s is de enige met zoveel g-toetsen en een lcd schermpjesirbarley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:59:
waarom is zo moeilijk voor ze om een gelijkwaardig toetsenbord aan te bieden?
*knip* offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 20:52 ]
Tot op heden geen geld terug gezien en ook geen mails.
Dit heb ik teruggekregen op een mail met een vraag wanneer ze zouden gaan leveren:
Mijn excuses voor het misverstand. Ik had u verteld dat het er volgens de order naar uit ziet dat deze spoedig zal worden geleverd. Zojuist heb ik de order nogmaals bekeken en er is niets aan veranderd. Het toetsenbord is blijkbaar nog niet onderweg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er sinds afgelopen vrijdag enorm veel orders zijn geplaatst en met name voor dit specifieke product. Om deze reden wil ik u verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij zullen ons best doen om het product zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik hoop dat dit niet lang meer zal duren. Nogmaals mijn excuses voor de situatie.
Dit heb ik teruggekregen op een mail met een vraag wanneer ze zouden gaan leveren:
Mijn excuses voor het misverstand. Ik had u verteld dat het er volgens de order naar uit ziet dat deze spoedig zal worden geleverd. Zojuist heb ik de order nogmaals bekeken en er is niets aan veranderd. Het toetsenbord is blijkbaar nog niet onderweg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er sinds afgelopen vrijdag enorm veel orders zijn geplaatst en met name voor dit specifieke product. Om deze reden wil ik u verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij zullen ons best doen om het product zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik hoop dat dit niet lang meer zal duren. Nogmaals mijn excuses voor de situatie.
HANDTEKENING!!!
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.yur400 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:03:
Ik hoop dat niemand gaat winkelen bij de mensen die misbruik gemaakt hebben van de actie en gelijk meerdere stuks besteld hebben om ze via Marktplaats door te verkopen.
Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.
Ik heb geen kortingscode gehad. Vreemd dat sommige hem wel krijgen maar andere niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 04-12-2015 20:32 ]
Komt binnen in je spam map.Zenix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:32:
Ik heb geen kortingscode gehad. Vreemd dat sommige hem wel krijgen maar andere niet.
Ik heb de order voor mijn 30-euro toetsenbord zelf maar geannuleerd. Een Nederlandse toetsenbordindeling is totaal niet handig in Nederland. We gebruiken hier US Internationaal. Geen indeling waar alle speciale tekens op een andere plek staan.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik laat het wel schieten verder. Zag nog wel een leuk toetsenbordje, maar daar staat geen buy/cart knopje bij
Dit is ook nog een goeie! Bedankt.itsme9x schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:55:
Voor de mensen die nu geen toetsenbord hebben en er hard een nodig hebben:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Corsair Vengeance K70 MX Mechanisch Gaming Toetsenbord met brown toetsen
€99.95
in PW € 148,- pricewatch: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)
Verschillende Tweakers hebben de afgelopen dagen de G510s gewoon geleverd gekregen.AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.
Zolang niemand een order nummer heeft en een juist verzendbewijs heeft, heeft niemand in mijn ogen iets geleverd gekregen.
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.
U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen:
Iemand mag de code van mij wel gebruiken
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ter informatie, dit topic gaat binnenkort dicht en een afhandelingstopic zal worden geopend in het Shopping Forum. Daar zal wel een wat hogere verwachting zijn qua niveau van de bijdragen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In een poging om toch nog iets van compensatie te krijgen heb ik het volgende gedaan:
De afgeprijsde G105 besteld, ticket geopend om te sturen dat ik het oneens was met de annulering en alsnog de G510s wil ontvangen. Daarnaast ook gezegd dat de kortingscode niet werkte voor de G105 en ik dus of de G510s wil ontvangen, of de compensatie van de G510s toegepast wil zien op de G105.
Hopelijk gebeurt hier wat mee.
De afgeprijsde G105 besteld, ticket geopend om te sturen dat ik het oneens was met de annulering en alsnog de G510s wil ontvangen. Daarnaast ook gezegd dat de kortingscode niet werkte voor de G105 en ik dus of de G510s wil ontvangen, of de compensatie van de G510s toegepast wil zien op de G105.
Hopelijk gebeurt hier wat mee.
True, maar sommige artikelen zijn nog steeds goedkoper zelfs vergeleken met andere retailers (bv de mx master)Sdu7cb schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:17:
[...]
Je begrijpt wel dat de 30% korting niet geldig is op actieprijzen en de normale prijzen 1:1 de adviesprijzen zijn? Die 30% is hoever de markt meestal van de adviesprijs af zit. Met andere woorden: als je iedereen die coupon code geeft zal Logitech behoorlijk blij met je zijn. Ze verdienen dan immers een stuk meer aan je dan wanneer je het bij een willekeurige winkel / online shop koopt: de marges van de winkel / online shop en de distributeur vallen weg...
Dit is toch al een afhandelingstopic? De aanbieding was bij aanvang allang voorbij.gambieter schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:09:
[mbr]Ter informatie, dit topic gaat binnenkort dicht en een afhandelingstopic zal worden geopend in het Shopping Forum. Daar zal wel een wat hogere verwachting zijn qua niveau van de bijdragen.[/]
Probleem hier was veel te veel ik ook reacties en dubbel posten door niet teruglezen. Kan in z'n geheel wel naar SF.
Precies dit dus.AApostolovski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:29:
[...]
Het plaatsen van een advertentie is geen garantie dat ze iets ontvangen hebben. Hoogstwaarschijnlijk zijn het verkopers die hopen dat hun keyboard alsnog geleverd word en daarna deze direct door kunnen verkopen.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.
Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.
gebruikt bedankt!iSpaceman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:55:
Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hier stond er een:rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]
Precies dit dus.
Tijdens mijn contact met logitech klantenservice (2x gebeld) heb ik aangegeven dat er al diverse mensen producten hebben ontvangen. De medewerker vroeg mij om een ordernummer van diegene toe te sturen, zodat e.e.a. alsnog afgehandeld kon worden of een andere compensatie in plaats van de standaard 30 procent.
Echter niemand die direct reageert met een ontvangen tobo of ab, dus ga ervanuit dat dit slechts "verhalen" zijn.
GerbrandR in "Black Friday / Cyber Monday 2015"
Dit is het enige wat ik kon vinden.rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:17:
[...]
Precies dit dus.
Staan overigens geen ordernummers bij, maar wellicht dat deze mede-tweakers ze op verzoek nog door willen geven.
http://gathering.tweakers...message/45382611#45382611
http://gathering.tweakers...message/45382883#45382883
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Die had geen Dutch - qwerty layout.jip_86 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:39:
[...]
Hier stond er een:
GerbrandR in "Black Friday / Cyber Monday 2015"
Zie rechtboven op de doos.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layoutKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:46:
[...]
Die had geen Dutch - qwerty layout.
Zie rechtboven op de doos.
Zal mij een worst wezen verder. Gaat er om dat die hem die dagen besteld heeft
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 04-12-2015 23:05 ]
Ik hoop dat je gelijk hebt.hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:52:
[...]
zo ver ik zie is dat de dutch layout zo als logitech hem heeft. mijn g15 is ook dutch layout en die heeft ook een kleine shift aan de linker kant met de \ er naast veder is het gewoon de normale layout
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....
Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.
(mocht dat nog zin hebben....)
Anoniem: 612425
Voor zover ik weet zijn winkels bij verkeerde prijsingen binnen het redelijke verplicht tot verkoop. Maar aangezien het hier om een zeer onredelijk laag bedrag gaat denk ik dat ze sterk staan in hun recht op annulering van de verkoop. Dat ze dan een mail sturen met 'Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek' gaat dan natuurlijk weer nergens over. Mijn order status was ook meteen veranderd in 'geannuleerd' maar dat komt omdat ik met iDeal heb betaald. En ik denk dat de mensen die met paypal hebben betaald de status nog op 'in behandeling' hebben staan omdat die betaling gewoon een paar dagen duurt.
Je kunt hoogstens wat herrie gaan schoppen doordat ze zeggen dat JIJ hebt geannuleerd, wat natuurlijk een grove leugen is.
Je kunt hoogstens wat herrie gaan schoppen doordat ze zeggen dat JIJ hebt geannuleerd, wat natuurlijk een grove leugen is.
Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:08:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Op de doos in de afbeelding staat "US English keyboard", maar ik weet niet of op de doos van de Dutch - QWERTY ook echt Dutch - QWERTY staat.....
Als het wel om hetzelfde toetsenbord gaat, zou dat betekenen dat er mogelijk i.i.g. drie uitleveringen hebben plaatsgevonden.
Als de ordernummers dan doorgegeven worden, kan rkvvkevin ze als bewijs aanleveren aan Logitech.
(mocht dat nog zin hebben....)
Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.
Anoniem: 197141
Met iDeal betaald, 1 bestelling geleverd, toetsenbord staat nog in behandeling.Anoniem: 612425 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Mijn order status was ook meteen veranderd in 'geannuleerd' maar dat komt omdat ik met iDeal heb betaald. En ik denk dat de mensen die met paypal hebben betaald de status nog op 'in behandeling' hebben staan omdat die betaling gewoon een paar dagen duurt.
Geen mail ontvangen tot nu.
Afwachten lijkt me, wordt maandag wel vervolgd denk ik dit verhaal.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst.rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:59:
[...]
Heb 1 ordernummer mogen ontvangen van een medetweaker. Wanneer er nog meer mensen zijn die hun gegevens willen delen via een PM, Graag!
Zal morgen nog eens contact opnemen om te vragen waarom ze wel hebben geleverd aan een gedeelte en vervolgens hebben besloten om niet meer aan de rest te leveren.
Mocht het zijn dat dit in jouw geval een uitkomst biedt, dan kan dat ook ( eventueel) weer als referentie gebruikt worden voor anderen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.