Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 08:09
Hier ook zowel G510s als de Harmony Touch "op mijn verzoek" geannuleerd!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 19:29

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Mijn order was ook volgens hun door mijzelf geannuleerd, nu probeer ik in te loggen om te checken hoe het zit, bleek dat de account gewoon niet meer bestaat en kan ik dus niet meer inloggen! Hebt overigens wel de X100 speaker binnen gekregen maar ik wil weten hoe ik mijn geld terug krijgt van de toetsenboarden. Weet iemand misschien hoe je in contact kan komen met hun?

Radical Birds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Mag ik jullie wijzen op het volgende artikel:

https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs

M.a.w. het was Black Friday, dus het was niet vreemd dat de prijs EXTRA laag was. Derhalve zijn ze dus verplicht om uit te leveren. Foutje of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18
DFKT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:23:
Hier ook zowel G510s als de Harmony Touch "op mijn verzoek" geannuleerd!
Tsja wellicht werkt dat mail systeem sneller dan wanneer ze het op de vorige/oude manier doen.

Maar deze gehele pagina staat vol met exact dezelfde berichten, mag ik weten wat daar het nut van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Haha, hier ook. De X100 lijkt € 12,00 te blijven kosten als ik bij de bestelgeschiedenis kijk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 08:39

Therapy777

Metal!

Ik kreeg vandaag deze mail:

Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.

Nou sorry mensen, ik heb de order niet geannuleerd. Ik ga bellen en ze regelen maar dat ik de toetsenborden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kayce schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:25:
Mag ik jullie wijzen op het volgende artikel:

M.a.w. het was Black Friday, dus het was niet vreemd dat de prijs EXTRA laag was. Derhalve zijn ze dus verplicht om uit te leveren. Foutje of niet.
eerste alinea uit jou artikel:
Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?

Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.

Dusja, ze zijn helemaal niks verplicht, hun geven duidelijk aan ( net al 1000 andere tweakers met hun copy/paste mail ) dat er een fout gemaakt is.
Duidelijk geven ook alle tweakers aan dat het bedrag ontiegelijk laag was, zo laag dat je jezelf ook vragen kunt stellen of het wel klopt.
Zoals sommige tweakers: gewoon massaal inkopen en verkopen, denk je nou echt tot dat de bedoeling is? Nee dit is overduidelijk een type foutgeweest van Logitech, daarmee hebben ze 2 mogelijkheden: geld terug storten of leveren, indien hun ervoor kiezen om het geld terug te storten hebben ze groot gelijk.

Jammer voor de tweakers die dachten hier ''misbruik'' van te kunnen maken door meerdere toetsenborden te bestellen, maar goed om vervolgens boos te worden is begrijpelijk natuurlijk want je dacht even goedkoper in te slaan dan de mediamarkt kan, maar helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 04-12-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
JeroenC schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:25:
[...]

Tsja wellicht werkt dat mail systeem sneller dan wanneer ze het op de vorige/oude manier doen.

Maar deze gehele pagina staat vol met exact dezelfde berichten, mag ik weten wat daar het nut van is?
Mag ik weten wat het nut van jouw reactie is? Dit topic dient toch ten behoeve van het melden van de gang van zaken omtrent deze specifieke bestellingen?

Wacht, ik zal mijn reactie nog even aanvullen:
Ik heb de support afdeling gemaild, in tegenstelling tot het bellen wat veel mensen doen. Ben benieuwd wat voor reactie daar op gaat volgen. De bedragen zijn in ieder geval nog niet terug geboekt op mijn Paypal account.

[ Voor 22% gewijzigd door DFKT op 04-12-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:30
Hier ook een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling (Harmony Touch) geannuleerd is op mijn verzoek. Zelf dat verzoek natuurlijk niet gedaan. Vanmiddag maar eens een belletje aan wijden. Overigens andere 'sorry maar prijsfout' mail niet gehad. Ze kunnen de rotzooi vast niet overzien bij Logitech HQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Op de factuur staat €25,95 maar heb €30,05 betaald voor de verzendkosten. Ik kan er vanuit gaan dat ik de verzendkosten ook 'gewoon' terug krijg?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
JeroenC schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:27:
[...]

eerste alinea uit jou artikel:
Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?

Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.

Dusja, ze zijn helemaal niks verplicht, hun geven duidelijk aan ( net al 1000 andere tweakers met hun copy/paste mail ) dat er een fout gemaakt is.
Duidelijk geven ook alle tweakers aan dat het bedrag ontiegelijk laag was, zo laag dat je jezelf ook vragen kunt stellen of het wel klopt.
Je leest niet goed: Ja, de prijs was erg laag, maar in dit geval was dat legitiem vanwege Black Friday.
Bovendien gaat het hier om oudere modellen, dus het was niet onrealistisch om te denken dat het klopte.

Waar jij op doelt zijn bijv. producten die zonder sale bijv. ineens 0,10 eurocent kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
DFKT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:27:
[...]

Mag ik weten wat het nut van jouw reactie is? Dit topic dient toch ten behoeve van het melden van de gang van zaken omtrent deze specifieke bestellingen?

Wacht, ik zal mijn reactie nog even aanvullen:
Ik heb de support afdeling gemaild, in tegenstelling tot het bellen wat veel mensen doen. Ben benieuwd wat voor reactie daar op gaat volgen. De bedragen zijn in ieder geval nog niet terug geboekt op mijn Paypal account.
Mag ik weten wat het voor nut heeft als 10000 tweakers dadelijk precies hetzelfde bericht posten met de melding dat de bestelling geannuleerd is? Zo vind je totaal niks zinnigs meer in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 08:35
Hier is de mail van de door mij geannuleerde bestelling van de touch ontvangen. Betaling is nog niet teruggestort bij Paypal.

Geen mail rondom toetsenbord ontvangen NOG :-) (gaat vast wel komen denk ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:31:
Hier is de mail van de door mij geannuleerde bestelling van de touch ontvangen. Betaling is nog niet teruggestort bij Paypal.

Geen mail rondom toetsenbord ontvangen NOG :-) (gaat vast wel komen denk ik zo)
Check ook je spam, daar kreeg ik de mail in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Overigens werkt de kortingscode van 30% ook (nog) niet!

Valt me zwaar tegen van Logitech dit. Zo'n groot bedrijf en dan zo onsecuur met klanten om gaan. Oké, profiteren van een prijsfout door klanten is ook niet bepaald koosjer, maar als ze nu gewoon zouden leveren hadden ze er een heleboel vaste klanten bij in plaats van teleurgestelde klanten.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kayce schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:30:
[...]

Je leest niet goed: Ja, de prijs was erg laag, maar in dit geval was dat legitiem vanwege Black Friday.
Bovendien gaat het hier om oudere modellen, dus het was niet onrealistisch om te denken dat het klopte.

Waar jij op doelt zijn bijv. producten die zonder sale bijv. ineens 0,10 eurocent kosten.
Waar ik ook op doel zijn mogelijk prijzen van producten die per ongeluk omgewisseld zijn. Stel het gaat om 2 euro korting op een product van 20 euro dan zou het raar zijn als ze het terug trekken inderdaad, en dat kan je niet als een ''foutje'' zien.

Dit duidelijk wel, maar goed wie weet draait Logitech alles terug en laten ze alsnog tweakers een logitech winkel beginnen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
Slechdt schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:31:
[...]

Check ook je spam, daar kreeg ik de mail in.
Yep, daar stond de eerste melding ook,
Nu geen verdere mail in spam dus mijn update van net klopt tot op heden inclusief spam folder check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:58
Besteld op 30-11, Betaald via Paypal, maar nog geen mail gezien.
Order staat dus ook nog als "in behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
JeroenC schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:30:
[...]

Mag ik weten wat het voor nut heeft als 10000 tweakers dadelijk precies hetzelfde bericht posten met de melding dat de bestelling geannuleerd is? Zo vind je totaal niks zinnigs meer in die topic.
Om te beginnen gaat dit topic puur en alleen over die prijsfout. En verder is het zo dat als niemand mag melden hoe het hem vergaat in de communicatie met Logitech, er dus ook niets bekend wordt.

Aangezien ik wel snap dat mijn berichtje wel heel summier is, heb ik er dus nog wat informatie aan toe gevoegd, zoals je kon zien :)

Maak jezelf anders nuttig, en ga de verschillende uitkomsten verzamelen in de start topic of zo. In plaats van alleen maar kritiek hebben op de mensen die vinden dat Logitech zich er hier wel heel makkelijk van af probeert te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:41
Als het oudere producten zijn zou het niet zo kunnen zijn dat ze gewoon op zijn? Overigens als die bestelnummer elkaar opvolgen dan is er gruwelijk veel besteld, mijn nummer begint met 137. Of ja begon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kayce schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:30:
[...]

Nog een toevoeging uit dat zelfde artikel:
Tip

Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

Dus ik zou zeggen: vraag het ze of het klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Mijn bestelnummer was 136864631**. Die eerste drie getallen lijken me niet eens optellend. Eerder de eerste 4 of 5 haha.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:30
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:31:
Overigens werkt de kortingscode van 30% ook (nog) niet!

Valt me zwaar tegen van Logitech dit. Zo'n groot bedrijf en dan zo onsecuur met klanten om gaan. Oké, profiteren van een prijsfout door klanten is ook niet bepaald koosjer, maar als ze nu gewoon zouden leveren hadden ze er een heleboel vaste klanten bij in plaats van teleurgestelde klanten.
meh

Ik heb een logitech muis. En een geannuleerde logitech tobo. Ben ik een vaste klant? Nee. De muis werd aanbevolen op t.net. Zou ik een vaste klant worden als tobo geleverd wordt? Nee, puur gekocht omdat het goedkoop is.

Het is heel simpel: De prijs veranderde pas in de winkelmand. Ze kunnen dus gewoon zeggen dat een fout was, en dat is heel begrijpelijk. ja het was black friday, maar nogmaals, de prijs veranderde pas in de winkelmand.

Als we hem krijgen is het mooi, anders jammer. niet meer niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 15:18
Dagion schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:33:
Als het oudere producten zijn zou het niet zo kunnen zijn dat ze gewoon op zijn? Overigens als die bestelnummer elkaar opvolgen dan is er gruwelijk veel besteld, mijn nummer begint met 137. Of ja begon ;)
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dan zouden er 40.000.000 bestellingen geplaatst zijn tussen die van jou en die van mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Svp geen statusupdates, niet telkens de mail quoten en zorg dat je het topic leest voor je gaat klagen. Rants worden gewoon verwijderd zonder waarschuwing.

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 12:36 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 15:22
JeroenC schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:34:
[...]

Nog een toevoeging uit dat zelfde artikel:
Tip

Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

Dus ik zou zeggen: vraag het ze of het klopt ;)
Dat hebben veel mensen dus telefonisch bevestigd gekregen door de servicedesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Alhoewel ik geen jurist ben mag ik mij er wel op beroepen dat ik verstand heb van contractenrecht

En alle hoop dat je hier op welke manier dan ook recht zou kunnen hebben op uitlevering kan ik op voorhand voor iedereen, HELAAS, naar het rijk de fabelen verwijzen,.

De geaccepteerde leveringsvoorwaarden bevat een artikel 2.4 die het voor Logitech, juridisch, heel eenvoudig maakt om dit inderdaad zo te doen.
En het feit dat er mogelijk wel al een aantal uitgeleverd zijn verandert niets aan de strekking van dit artikel 2.4.

Ik adviseer je dus om je energie te sparen en beter te kijken of je met de op deze manier verkregen 30 % iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
SAWYER schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:34:
[...]

meh

Ik heb een logitech muis. En een geannuleerde logitech tobo. Ben ik een vaste klant? Nee. De muis werd aanbevolen op t.net. Zou ik een vaste klant worden als tobo geleverd wordt? Nee, puur gekocht omdat het goedkoop is.

Het is heel simpel: De prijs veranderde pas in de winkelmand. Ze kunnen dus gewoon zeggen dat een fout was, en dat is heel begrijpelijk. ja het was black friday, maar nogmaals, de prijs veranderde pas in de winkelmand.

Als we hem krijgen is het mooi, anders jammer. niet meer niet minder.
En hoe jij het verteld en ziet, zo werkt deze planeet. Uiteraard kan het balen zijn indien je dacht dat het klopte, maar geen reden om logitech van alles kwalijk te nemen, ook hun kunnen een fout maken. Zolang ze netjes het geld terugboeken en het niet verduisteren is er niks aan de hand. Buiten het feit dat het natuurlijk begrijpelijk balen is indien je dacht even een logitech winkel te kunnen starten met deze lage inkoop prijzen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:49
Hmmm.. Kan op 1 of andere manier niet meer inloggen bij logitech.. Invalid mail adres

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb inderdaad ook de mail gekregen net, echter heb ik deze week al vaker contact gehad met Logitech en heb ik zwart op wit dat ik uitgeleverd ga krijgen, en dat het een juiste aanbieding betrof. (Harmony Touch)

Zometeen nog maar even mailen of bellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat me nog het meest stoort is de complete chaos.

Eerst die 'prijsfouten' meerdere dagen laten werken op de site. En nu de annuleringsmails met oa duidelijke leugens dat je eerst niet betaald zou hebben en nu zelf geannuleerd zou hebben.

Lever of lever niet, maar wees op z'n minst duidelijk en trek één lijn zonder bewust foute informatie te verstrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:01
Mijn order is ook "door mij" geannuleerd helaas. Nog geen geld terug, ach gewoon afwachten, geduld is een schone zaak. :)

Buitengewoon asociale figuren die meerdere toetsenborden hebben besteld, hoop dat die mensen trots op zichzelf zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 18:45
@killerbee1958
2.4
Voorafgaand aan onze aanvaarding kan een automatische ontvangstbevestigings-e-mail over uw bestelling worden gegenereerd. Een dergelijke bevestiging houdt echter nog geen aanvaarding van uw bestelling in.

2.5
Onze aanvaarding wordt pas van kracht en de overeenkomst komt pas tot stand op het moment dat (1) het aanbod uitdrukkelijk door ons wordt aanvaard en wij uw bestelling verzenden c.q. aanvangen met het verlenen van de Diensten en (2) wij uw creditcardbetaling of andere betaling hebben ontvangen ("Aanvaarding").

Dat is dus bij mij het geval, geen reservering van het bedrag maar gewoon afgeboekt. Dan is het aanbod aanvaard.

[ Voor 19% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 12:43 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdu7cb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 16:45

Sdu7cb

2Lame2Shoot

killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:37:
Alhoewel ik geen jurist ben mag ik mij er wel op beroepen dat ik verstand heb van contractenrecht

En alle hoop dat je hier op welke manier dan ook recht zou kunnen hebben op uitlevering kan ik op voorhand voor iedereen, HELAAS, naar het rijk de fabelen verwijzen,.

De geaccepteerde leveringsvoorwaarden bevat een artikel 2.4 die het voor Logitech, juridisch, heel eenvoudig maakt om dit inderdaad zo te doen.
En het feit dat er mogelijk wel al een aantal uitgeleverd zijn verandert niets aan de strekking van dit artikel 2.4.

Ik adviseer je dus om je energie te sparen en beter te kijken of je met de op deze manier verkregen 30 % iets kan doen.
Vergeet niet dat Logitech / Digital River naast wat de eigen voorwaarden hier ook over aangeven, zij zich sowieso moeten conformeren aan de landelijke danwel Europese regelgeving. Gezien soortgelijke zaken uit het verleden en het gegeven dat een nieuw toetsenbord voor minder dan 7 euro nieuw te koop is mag de verwachting tav levering worden uitgesproken. Daarnaast hebben er al wel leveringen voor de getoonde prijzen plaatsvonden. Dit geeft genoeg aanleiding om aan te nemen dat het niet de prijs is die de annuleringen heeft veroorzaakt.

Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:40:
Wat me nog het meest stoort is de complete chaos.

Eerst die 'prijsfouten' meerdere dagen laten werken op de site. En nu de annuleringsmails met oa duidelijke leugens dat je eerst niet betaald zou hebben en nu zelf geannuleerd zou hebben.

Lever of lever niet, maar wees op z'n minst duidelijk en trek één lijn zonder bewust foute informatie te verstrekken.
Ik denk dat je hier een verkeerde aanname doet. Ik denk helemaal niet dat dit bewust is.
De linkerhand weet gewoon bij zo een groot bedrijf niet wat de rechterhand doet.
Is niet goed maar zien we toch allemaal wel vaker bij grote bedrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zoals ik net al zei, ik had gisteren gemaild wanneer ik mijn Harmony Touch kan verwachten, omdat deze weer op voorraad was in de webshop en mijn status maar niet veranderde. Dit is het antwoord wat ik terug kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0hxpt2d.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

625164

Ik val een beetje over dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/234pmb8.png

ICM.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ec1SDrH.png

Dat is toch gewoon een bevestiging dat de verkoop rond is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
625164 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:44:
Ik val een beetje over dit:

[afbeelding]

ICM.

[afbeelding]

Dat is toch gewoon een bevestiging dat de verkoop rond is?
Geldt dan denk ik alleen voor Creditcards ofzo?

Ik heb met iDeal betaald en is natuurlijk ook meteen afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:43:
Zoals ik net al zei, ik had gisteren gemaild wanneer ik mijn Harmony Touch kan verwachten, omdat deze weer op voorraad was in de webshop en mijn status maar niet veranderde. Dit is het antwoord wat ik terug kreeg.

[afbeelding]
heeft iemand zoiets voor het toetsenbord gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit was het enige wat ik kreeg in mijn email:

Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Ik heb geen toestemming gegeven of verdere communicatie ontvangen...

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Waar maakt iedereen zich druk om? Wacht gewoon even af, waarschijnlijk is het nu enorm druk bij Logitech. Mochten ze leveren leuk en anders pech.

Als iedereen nu gewoon even geduld heeft een dag of zeven, dan kan Logitech i.i.g. even orde op zaken stellen (Nee, ik werk niet bij Logitech en heb geen aandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Juridische exercities zijn allemaal leuk en aardig, maar niemand gaat hier een zaak van maken.

Het enige dat nog resteert is een belletje aan Logitech en hopen op wat "coulance" (misschien niet het juiste woord, maar het dekt de lading redelijk).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Check trouwens de spam map in je mailbox. Ik heb 2 emails gekregen, waarvan er één in mn spam map zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 18:45
@Centurion
Dat dacht Dell ook. Alleen het woord rechtsbijstandverzekering en verwijzen naar wat artikelen in eigen algemene voorwaarden deed hun de XPS 17 met 2x 500GB SSD wel leveren voor een spotprijs.

[ Voor 3% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 12:48 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Jumpman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:45:
. Mochten ze leveren leuk en anders pech.
Wat nou "pech"?!

Het was een valide aanbieding, dus gewoon leveren die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Alleen had ik dan mijn hele order geannuleerd gezien, nu heb ik toch die stomme speakers.. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Rylo op 04-12-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Van: <donotreply@buylogitech.com>

Topic: Logitech EU - Mededeling: Bestelling geannuleerd (bestelnummer13688355XXX)

vorige annulerings mail was van digitalriver..

status ebstelling:

Besteldatum: 27/11/15
Status van bestelling: Bestelling geannuleerd

:(((((((((((

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:55
pino85 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:45:
Dit was het enige wat ik kreeg in mijn email:

Ik heb geen toestemming gegeven of verdere communicatie ontvangen...
het zou toch niet eerlijk zijn als de éne wel zijn bestelling krijgt en de ander niet?
ik kan er wel mee leven als iedereen zijn bestelling geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/234pmb8.png

Bovenstaande geldt alleen voor creditcardbetalingen. iDeal en Paypal kunnen alleen direct afgeschreven worden en zullen dus door Logitech teruggeboekt moeten worden.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
"Beste meneer/mevrouw,

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek."

ik heb helemaal nix geannuleerd :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 00:33
Hmm, zojuist gebeld. en 20 min in de wacht gehangen.

Heb de mail gehad van annulering. En dat ik zelf geannuleerd heb zonder kortingscode.
Op de logitech site staat ook geannuleerd. En de klantenservice heeft gezegd dat ze niks meer gaan uitleveren. De mensen die nu een toetsenbord ontvangen hebben. Hebben heel veel geluk volgens de logitech meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

625164

funk-e schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[afbeelding]

Bovenstaande geldt alleen voor creditcardbetalingen. iDeal en Paypal kunnen alleen direct afgeschreven worden en zullen dus door Logitech teruggeboekt moeten worden.
Dat staat niet in die email. Tevens stelt Logitech dat ik tot annulering heb verzocht. Ik heb daarom ook Logitech vriendelijk doch dringend verzocht of te bewijzen dat ik hierom heb verzocht, dan wel niet, de annulering ongedaan te maken en de bestelling uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hier ook geannuleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
funk-e schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[afbeelding]

Volgens mij heb ik al eerder iets besteld waarbij mijn paypal pas op de dag van levering belast werd. Kan me alleen niet meer herinneren hoe of wat. Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:11
Dit is werk voor mijn rechtsbijstandsverzekering zo te lezen.

Heb ze nu aan de telefoon en ga opheldering vragen over de hele gang van zaken. BlackFriday-aanbiedingen een weekend aanbieden, vervolgens een week laten wachten. Gisteren in een telefoongesprek bevestigd dat er alsnog geleverd gaat worden en een dag later geannuleerd....Andere mensen zijn wel gelukkig gemaakt daarnaast.

Juridisch lijkt dit niet te kloppen zeg ik als leek ;)

[ Voor 6% gewijzigd door objectief2 op 04-12-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Zowel het toetsenbord als de harmony besteld. Toetsenbord is eergisteren geleverd, voor de harmony kreeg ik vanmorgen een mail dat die "op mijn verzoek" geannuleerd werd. Vreemd, want ik weet van niets. Ik wacht nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basher90
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-02 11:50
Enig idee welk nummer ik moet bellen om de klantenservice aan de lijn te krijgen, ik word niet wijs van de logitech site? Bvd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 03:33
Voor support bel 020-200 84 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:11
basher90 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:58:
Enig idee welk nummer ik moet bellen om de klantenservice aan de lijn te krijgen, ik word niet wijs van de logitech site? Bvd.
020-200 8433, vierdubbel haha. Nou ja, het nummer is in ieder geval bekend;)

[ Voor 11% gewijzigd door objectief2 op 04-12-2015 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 21:49
020 - 200 84 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
basher90 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:58:
0031202008433, waarschuwing ik sta al 25 min in de wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Logitech staat volledig in zijn recht om deze orders te annuleren.

Ja, het is een zootje
Ja, tweakers krijgen mailtjes met daarin het bericht dat de order op hun verzoek is geannuleerd

Maar dat veranderd nergens iets aan. Steek er maar niet teveel moeite in zou ik zeggen.

En zoek even hier op tweakers naar alle eerdere prijsfouten en kijk hoe vaak zoiets daadwerkelijk uitgeleverd wordt (spoiler: praktisch nooit)

...less is more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Zojuist, na lang wachten, iemand aan de lijn gekregen bij Logitech (België aan het accent te horen).
80% van hun calls gaat over deze zaken; wachtrijen van ongeveer 15 tot 20 minuten zijn het gevolg.

Men gaf aan dat er vanmiddag communicatie uit zal gaan omtrent deze bestellingen.
Men moest wachten op de salesafdeling hiervoor.

Er zouden twee zaken spelen:
1- Systeemfout waarbij orders geannuleerd zijn maar waarbij nog wel een duplicaatorder bestond in de systemen van Logitech.
2- Systeemfout waarbij orders geannuleerd zijn en waarbij geen duplicaatorder bestaat.

Ik behoor helaas tot de laatste categorie.

Medewerker heeft voor mijn beide orders een case aangemaakt.
Mail zou verstuurd worden zodra men intern besloten heeft wat men gaat doen met deze bestellingen.

Kortom: het kan nog alle kanten op gaan.
Onderstaande bericht komt niet overeen met wat men mij vertelde, maar is wel in lijn met alle andere berichtgeving: tegenstrijdig en niet uniform.
harmz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:51:
Hmm, zojuist gebeld. en 20 min in de wacht gehangen.

Heb de mail gehad van annulering. En dat ik zelf geannuleerd heb zonder kortingscode.
Op de logitech site staat ook geannuleerd. En de klantenservice heeft gezegd dat ze niks meer gaan uitleveren. De mensen die nu een toetsenbord ontvangen hebben. Hebben heel veel geluk volgens de logitech meneer.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hier 30/11 de G510s besteld en status is nog "Bestelling in behandeling". Geen mail gehad verder (ook niet in spam). Ben benieuwd. Mocht het niet lukken dan is dat ook best. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 17:09
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:42:
Dat is dus bij mij het geval, geen reservering van het bedrag maar gewoon afgeboekt. Dan is het aanbod aanvaard.
Je moet artikel 2.5 iets beter lezen :p Volgens 2.5 is het aanvaard wanneer
1. het aanbod uitdrukkelijk door ons wordt aanvaard en wij uw bestelling verzenden, en
2. wij uw creditcardbetaling of andere betaling hebben ontvangen

Ik heb wel mijn bedenkingen bij hun interpretatie van de aanvaarding van een bestelling.
Normaliter werkt het zo dat iemand een aanbod doet en de ander kan dat aanvaarden of niet.
Intuitief lijkt het mij dat de webshop zelf producten/diensten aanbiedt en de consument de aanvaarding doet zodra ze een bestelling plaatsen. Maar ik ben niet genoeg juridisch onderlegd om hierover te oordelen :p

[ Voor 4% gewijzigd door job_h op 04-12-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:36
Sowieso gaat de wet altijd boven de voorwaarden. En er zijn genoeg gevallen waarin er voorwaarden worden opgenomen die helemaal niet mogen volgens de wet...

Verder ken ik maar 1 "prijsfout" waarbij wel geleverd is na lang trekken (router via Otto). Ik ga wel even bellen want de manier waarop is niet echt netjes. Stuur dan eerst een mail en breng je helpdesk op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
job_h schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:04:
[...]

Je moet artikel 2.5 iets beter lezen :p Dit puntje bestaat eigenlijk uit twee punten:
1. het aanbod uitdrukkelijk door ons wordt aanvaard en wij uw bestelling verzenden
2. wij uw creditcardbetaling of andere betaling hebben ontvangen

Ik heb wel mijn bedenkingen bij hun interpretatie van de aanvaarding van een bestelling.
Normaliter werkt het zo dat iemand een aanbod doet en de ander kan dat aanvaarden.
Intuitief lijkt het mij dat de webshop zelf producten/diensten aanbiedt en de consument de aanvaarding doet zodra ze een bestelling plaatsen. Maar ik ben niet genoeg juridisch onderlegd om hierover te oordelen :p
Zij kunnen het ook zo presenteren dat hun site slechts een uitnodiging is tot een aanbod van de consument. Binnen bijvoorbeeld de vastgoedmarkt werkt het vaak zo. Een advertentie met een vraagprijs voor een huis is juridisch geen aanbod, maar een uitnodiging tot het doen van een aanbod.

Ik ben wel juridisch opgeleid :P.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Waah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:06:
Sowieso gaat de wet altijd boven de voorwaarden. En er zijn genoeg gevallen waarin er voorwaarden worden opgenomen die helemaal niet mogen volgens de wet...

Verder ken ik maar 1 "prijsfout" waarbij wel geleverd is na lang trekken (router via Otto). Ik ga wel even bellen want de manier waarop is niet echt netjes. Stuur dan eerst een mail en breng je helpdesk op de hoogte.
Artikel 6:236 BW geeft een zogenaamde zwarte lijst wat betreft algemene voorwaarden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 10:02
Een uur geleden zei een medewerker van Logitech nog tegen mij dat er gewoon geleverd ging worden en dat dit gewoon de echte prijs betreft en ik me geen zorgen hoefde te maken?
De reden was dat ze een hele grote achterstand hadden, dat snap ik maar waarom alles nu weer geannuleerd wordt is voor mij ook een raadsel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Centurion schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:07:
[...]

Zij kunnen het ook zo presenteren dat hun site slechts een uitnodiging is tot een aanbod van de consument. Binnen bijvoorbeeld de vastgoedmarkt werkt het vaak zo. Een advertentie met een vraagprijs voor een huis is juridisch geen aanbod, maar een uitnodiging tot het doen van een aanbod.

Maar degene die hier iets koopt is toch consument, de ander aanbieder?

Of wat is het idee? Wat bieden wij Logitech aan? Geld? "Hier heb je geld, kijk maar of je levert of niet" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssassinSteef
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-08-2024
Ik krijg nu de melding als ik bel: tijdelijk niet mogelijk :O Ligt nu de hele helpdesk eruit? Trouwens via PayPal betaald, en heb geld ook niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basher90
Het zou erg stijlloos zijn van logitech om zich uit een "blackfriday" deal te wurmen als ik dat zo mag interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online

Een Dell XPS 17 3D met twee keer een 512GB SSD (in 2011) voor € 920,00 bij Dell zelf ook;
Een HP van € 500,00 voor € 250,00 bij Bol.com ook;
Een ASUS N551 bij BCC van € 1150,00 voor € 450,00 bij BCC ook;
etc.

Vaak gewoon uit coulance echt geleverd, dat siert de verkoper wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-01 18:00
AssassinSteef schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:09:
Ik krijg nu de melding als ik bel: tijdelijk niet mogelijk :O Ligt nu de hele helpdesk eruit? Trouwens via PayPal betaald, en heb geld ook niet ontvangen.
Gek, ik sta nog steeds in de wacht. Nu al 25 minuten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
basher90 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:10:
Het zou erg stijlloos zijn van logitech om zich uit een "blackfriday" deal te wurmen als ik dat zo mag interpreteren.
Vooral omdat ze de aanbieding dagenlang hebben laten staan, en een deel van de orders wel geleverd hebben. Als ze het nu snel gefixed zouden hebben, en consequent zouden zijn zou ik er minder moeite mee hebben.

Maar het blijft even afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Hier is ie ook geannuleerd en die status konden ze niet veranderen. Laatste keer dat ik ook een Logitech product koop, wat een rommelige backoffice zeg.

"Wij hadden ook niet verwacht dat de belangstelling zo groot zou zijn en voorraadproblemen zouden krijgen en weten niet wanneer we weer wat binnenkrijgen".......en dat is een reden voor annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Het is gewoon een hopeloze zaak. Logitech gaat nu echt niet meer de geannuleerde bestellingen alsnog (deels) toekennen, want dan slaan ze helemaal een figuur.

Stiekem toch veel mensen besteld. Denk dat er in dit forum al wel 50 man zitten 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Iemand een email van de logitech support? Geen zin om te registreren en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:11:
[...]

Vooral omdat ze de aanbieding dagenlang hebben laten staan, en een deel van de orders wel geleverd hebben. Als ze het nu snel gefixed zouden hebben, en consequent zouden zijn zou ik er minder moeite mee hebben.

Maar het blijft even afwachten. :)
En bovendien verschillende tweakers telefonisch en via email hebben laten weten dat het een juiste aanbieding was. (Ik heb het namelijk per email en telefonisch gecheckt, mij is beide keren verteld dat het een juiste aanbieding betrof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
De ontvangen emailberichten van logitech heb ik in de TS verwerkt.

Ik ben voornemens om nog even contact op te nemen met Logitech, maar wacht nog even tot het wat rustiger is op de support afdeling.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 17:09
Centurion schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:07:
[...]

Kijk, handige info. Ik heb nog wel twee vraagjes hierover.

1. Ik kan als consument geen ander aanbod doen dan de prijs die ze zelf hanteren, dat lijkt het me lastig om uit te leggen als een uitnodiging tot een aanbod van de consument?
2. Mag Logitech dan nog wel een orderbevestiging versturen als ze het op deze manier interpreteren? Dat lijkt te impliceren dat de consument een bestelling gedaan heeft ipv een aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 00:33
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:59:
Zojuist, na lang wachten, iemand aan de lijn gekregen bij Logitech (België aan het accent te horen).
80% van hun calls gaat over deze zaken; wachtrijen van ongeveer 15 tot 20 minuten zijn het gevolg.

Men gaf aan dat er vanmiddag communicatie uit zal gaan omtrent deze bestellingen.
Men moest wachten op de salesafdeling hiervoor.

Er zouden twee zaken spelen:
1- Systeemfout waarbij orders geannuleerd zijn maar waarbij nog wel een duplicaatorder bestond in de systemen van Logitech.
2- Systeemfout waarbij orders geannuleerd zijn en waarbij geen duplicaatorder bestaat.

Ik behoor helaas tot de laatste categorie.

Medewerker heeft voor mijn beide orders een case aangemaakt.
Mail zou verstuurd worden zodra men intern besloten heeft wat men gaat doen met deze bestellingen.

Kortom: het kan nog alle kanten op gaan.
Onderstaande bericht komt niet overeen met wat men mij vertelde, maar is wel in lijn met alle andere berichtgeving: tegenstrijdig en niet uniform.

[...]
Hier het bewijs dat ze alles gaan annuleren.
https://www.dropbox.com/s...vd7zj/Annulering.wma?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:13:
[...]

En bovendien verschillende tweakers telefonisch en via email hebben laten weten dat het een juiste aanbieding was. (Ik heb het namelijk per email en telefonisch gecheckt, mij is beide keren verteld dat het een juiste aanbieding betrof)
Inderdaad dat werd mij ook verteld, raar dat ze nu ineens terugkrabbelen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Zo te horen gaat de juridische afdeling zich er nu over buigen wat hun beste tactiek is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:39
Heb ze nu aan de telefoon en je krijgt later deze dag nog een mail met uitleg en een stappenplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Krilo_89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:17:
Heb ze nu aan de telefoon en je krijgt later deze dag nog een mail met uitleg en een stappenplan.
stappenplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
voor het in ontvangst nemen van je toetsenbord natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:37:

Dan kan Logitech dergelijke voorwaarden hebben, wil niet zeggen dat het dan ook rechtsgeldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basher90
Ik weet dat er veel mensen ook meerdere toetsenborden besteld hebben, maar zou het dan niet logisch zijn ieder die besteld heeft één toetsenbord minimaal te leveren waarbij dus de mensen die voor privé gebruik zouden willen het daadwerkelijk hebben, en "resellers" er aardig goed naast grijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Klinkt alsof Logitech een bedrijf is waar de communicatie tussen verschillende afdelingen totaal niet werkt. Waarom duurt het een week voordat ze gaan overleggen wat ze gaan doen? Waarom gaan ze eerst een deel van de orders leveren en vervolgens de rest annuleren terwijl het product op voorraad is? Ik heb Logitech redelijk hoog zitten qua kwaliteit van hun producten, maar hun webwinkel lijkt totaal niet te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Ja, je moet waarschijnlijk wat doen om ervoor te zorgen dat je order weer geactiveerd wordt of dat je je geld moet terug vragen. Dat zijn 2 opties die ik zelf verzin, want de persoon aan de telefoon weet zelf niet wat er in de mail gaat staan.
Werd trouwens heel netjes geholpen voor iemand die de hele dag al platgebeld wordt met dezelfde problemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

Azerty heeel wat jaren terug met een msi moederbord,scheelde ook rond de 100 euro maar werd wel voor de overeengekomen prijs op de website geleverd.

Ben wel benieuwd wat hier nu gaat gebeuren,sowieso is het slechte PR zeker als je niet communiceert en mails rond doet dat de klant toestemming gaf tot annulering terwijl dat niet zo is.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Krilo_89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:19:
[...]

Ja, je moet waarschijnlijk wat doen om ervoor te zorgen dat je order weer geactiveerd wordt of dat je je geld moet terug vragen. Dat zijn 2 opties die ik zelf verzin, want de persoon aan de telefoon weet zelf niet wat er in de mail gaat staan.
Werd trouwens heel netjes geholpen voor iemand die de hele dag al platgebeld wordt met dezelfde problemen :p
Dat is toch belachelijk? Dus wij moeten er zelf achteraan gaan om er voor te zorgen dat er geleverd wordt of dat we ons geld terug krijgen? En anders zijn we ons geld kwijt?

Nog even en we moeten onze toetsenborden zelf ophalen bij de Logitech fabriek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:09
625164 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:51:
[...]

Dat staat niet in die email. Tevens stelt Logitech dat ik tot annulering heb verzocht. Ik heb daarom ook Logitech vriendelijk doch dringend verzocht of te bewijzen dat ik hierom heb verzocht, dan wel niet, de annulering ongedaan te maken en de bestelling uit te leveren.
Jawel hoor staat er gewoon bij in de email (weliswaar komt die pas NA de bestelling waar ik het dan weer niet gezien heb)
Wanneer wordt mijn creditcard belast?
Als u een fysiek product bestelt, brengen wij uw product(en) pas in rekening bij verzending. Dit geldt ook voor nabestellingen en gereserveerde producten. Als uw artikelen afzonderlijk worden verzonden, wordt elk artikel u steeds pas bij verzending in rekening gebracht. PayPal-bestellingen worden in rekening gebracht op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K2jnR7GdHMdubymNIUx5K087/full.jpg

Ik heb via de mail verzocht waarom het geannuleerd is en wacht gewoon af wat daarop het antwoord is.
Netjes is het niet, maar aangezien iedereen het zelf al een prijsFOUT noemt weet je zelf ook wel beter.
Leveren ze het wel uit netjes. Leveren ze niet uit jammer dan.

Iedereen wil alles zo snel mogelijk inclusief de bestelbevestiging. Maar als er ergens een fout gemaakt wordt moet dat altijd maar in het voordeel van de consument beslecht worden al dan niet via dreigementen met wetten.
Een beetje begrip opbrengen voor de situatie is ook mogelijk. Alsof niemand hier ooit een (kostbare) fout maakt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 12:27

Mooiste voorbeeld vind ik altijd nog de hema taarten. Gaat wel over ander bedrag, maar toch :)

http://www.nu.nl/internet...zaakt-stormloop-site.html
De HEMA geeft alle mensen die een aantal gratis bosvruchten-clafoutistaarten hebben besteld één gratis taart. Het gaat om vele duizenden personen.
Er staan in artikel wel meer voorbeelden van goederen die niet geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Moeten ze me maar niet aan de telefoon zeggen dat ik mijn product alsnog krijg en dat ze vervolgens annuleren terwijl ik dat zelf helemaal niet gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:19:
Ik heb Logitech redelijk hoog zitten qua kwaliteit van hun producten, maar hun webwinkel lijkt totaal niet te functioneren.
Dat heb ik hetzelfde. Alle sites lopen totaal niet in elkaar over. Zeer brakke gebruikersaccounts en mijn wachtwoord wordt gewoon plaintext over de mail gestuurd :o.

Heb direct mijn wachtwoord veranderd naar PoepPoep ofzo en dat adviseer ik de rest ook om te doen. Qua beveiliging vertrouw ik het niet echt.
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:21:
[...]
Dat is toch belachelijk? Dus wij moeten er zelf achteraan gaan om er voor te zorgen dat er geleverd wordt of dat we ons geld terug krijgen? En anders zijn we ons geld kwijt?

Nog even en we moeten onze toetsenborden zelf ophalen bij de Logitech fabriek.
Je weet nog niet wat de stappen zijn en ikzelf geef 2 verzonnen suggesties. Dus wacht het maar even af ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Krilo_89 op 04-12-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basher90
Blackfriday deals zijn altijd stormloop, dan kan je een max op het aantal orders zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basher90
Krilo_89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:22:
[...]

Dat heb ik hetzelfde. Alle sites lopen totaal niet in elkaar over. Zeer brakke gebruikersaccounts en mijn wachtwoord wordt gewoon plaintext over de mail gestuurd :o.

Heb direct mijn wachtwoord veranderd naar PoepPoep ofzo en dat adviseer ik de rest ook om te doen. Qua beveiliging vertrouw ik het niet echt.
Ook gezien, erg vreemde beveiliging. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Even buiten de discussie of ze wel of niet leveren...

Zelf zou ik het een super-oplossing vinden als ze inderdaad alles annuleren, en dan 1 keyboard per adres (of IP of whatever) gaan leveren. Al is het maar om de resellers tegen te gaan.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.