Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:16
Krilo_89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:22:
[...]

[...]

Je weet nog niet wat de stappen zijn en ikzelf geef 2 verzonnen suggesties. Dus wacht het maar even af ;).
Dat is wel waar, maar waarom heb ik een stappenplan nodig? Ik wil gewoon m'n toetsenbord. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:40
Ik kreeg dus dit

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# :) ).

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de Harmony Touch Remote en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

U kunt de volgende coupon code gebruiken bij het afrekenen: 696969 .

Mocht u vragen hebben over het recht om uw order te annuleren, klikt u dan hier.

Hoogachtend,
Logitech Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
job_h schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:13:
[...]

Kijk, handige info. Ik heb nog wel twee vraagjes hierover.

1. Ik kan als consument geen ander aanbod doen dan de prijs die ze zelf hanteren, dat lijkt het me lastig om uit te leggen als een uitnodiging tot een aanbod van de consument?
2. Mag Logitech dan nog wel een orderbevestiging versturen als ze het op deze manier interpreteren? Dat lijkt te impliceren dat de consument een bestelling gedaan heeft ipv een aanbod.
1. Het staat je vrij om een ander bod te doen op een product van Logitech, maar hier gaan zij natuurlijk niet op in.
2. De orderbevestiging zou omschreven kunnen worden als ontvangst van het aanbod. Pas na levering geeft Logitech dan blijk dat ze akkoord zijn gegaan.

Maar nogmaals, dit is echt juridisch geneuzel. Praktisch gezien kan je de site van Logitech ook als juridisch aanbod omschrijven, en kunnen zij zich beroepen op hun algemene voorwaarden om dit soort fouten op te vangen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Waah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:24:
Even buiten de discussie of ze wel of niet leveren...

Zelf zou ik het een super-oplossing vinden als ze inderdaad alles annuleren, en dan 1 keyboard per adres (of IP of whatever) gaan leveren. Al is het maar om de resellers tegen te gaan.
Top idee, dat stelletje helers kan stikken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Graag wil ik ook nog even ingaan op de mensen die meerdere producten in 1 bestelllingen hebben gedaan, waaronder ikzelf.

Aangezien het over drie weken Kerst is leek ik alvast klaar met cadeaus voor mijn broers en neven. Hoe onredelijk dat ook lijkt, maar ik bestel tegenwoordig wel vaker wat voor broers, zwagers en overige familie in 1 bestelling. Aantallen van 5 of meer zijn geen uitzondering. Niet alles wordt overigens altijd behouden, maar dat stuur ik dan terug of ik verkoop het door voor een schappelijke prijs.

In dit geval (BlackFriday) leek het bovendien totaal niet onredelijk. Maar als ze met een oplossing komen van 1 stuks per bestelling dan lijkt me dat redelijk voor privegebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:21:
[...]

Dat is toch belachelijk? Dus wij moeten er zelf achteraan gaan om er voor te zorgen dat er geleverd wordt of dat we ons geld terug krijgen? En anders zijn we ons geld kwijt?

Nog even en we moeten onze toetsenborden zelf ophalen bij de Logitech fabriek.
Je wil niet weten hoeveel pogingen Dell heeft gedaan om eronder uit te komen. Voet bij stuk houden, het is niet een toetsenbord wat voor een paar euro te koop stond. 30 euro voor een toetsenbord is zeer aannemelijk, net als een laptop van 900 euro.

Logitech kan beter gewoon een bericht plaatsen, foutje gemaakt. Toetsenborden worden wel geleverd voor de prijs zoals afgesproken, neem het "verlies" en je hebt een stuk minder negatieve reclame.

[ Voor 13% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 13:28 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Ik heb zelf ook het tobo besteld, en heb inderdaad ook de annuleringsmelding gekregen, met een kortingscode die niet werkt. Ik kan aan de reacties hier zien dat er hard aan gewerkt wordt. Een systeemfout kan altijd gebeuren en komt vaak niet alleen, het is dan vaak lastig om je data te corrigeren. Het heeft dan geen zin als iedereen boos gaat bellen :-)

Het komt vast wel goed, was overduidelijk een prijsfout tijdens de bestelling, en als die coupon niet gaat werken zal ik ze erop aanspreken. Don't worry, be happy!

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Ze zeggen "op uw verzoek geannuleerd". Dafuq?

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Wtf? Krijg net een mail dat mijn bestelling op mijn verzoek geannuleerd is?? Nog meer mensen die dit hebben? Kan ook nergens een telefoonnummer vinden :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 08:25
JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:27:
Wtf? Krijg net een mail dat mijn bestelling op mijn verzoek geannuleerd is?? Nog meer mensen die dit hebben? Kan ook nergens een telefoonnummer vinden :/
Lees dit topic even voor je vraagt ;)
Nummer is al 5x genoemd, en de mail is ook al 6x gedeeld :+

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 04-12-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:27:
Lees even het topic door, het gaat nog maar 9 pagina's hierover 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
azteke schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:27:
Ik heb zelf ook het tobo besteld, en heb inderdaad ook de annuleringsmelding gekregen, met een kortingscode die niet werkt. Ik kan aan de reacties hier zien dat er hard aan gewerkt wordt. Een systeemfout kan altijd gebeuren en komt vaak niet alleen, het is dan vaak lastig om je data te corrigeren. Het heeft dan geen zin als iedereen boos gaat bellen :-)

Het komt vast wel goed, was overduidelijk een prijsfout tijdens de bestelling, en als die coupon niet gaat werken zal ik ze erop aanspreken. Don't worry, be happy!
Is ook weer zo. Geeft aan hoe goed we het in Nederland hebben als we tijd hebben om ons druk te maken om een toetsenbord dat we met veel korting besteld hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
Ja, het is weer opvallend hoeveel mensen op hun achterste poten staan als er iets te halen valt. Als het een prijsfout is, jammer. Ben eerlijk 9 van de 10 mensen hier gingen er al vanuit dat het een prijsfout zou zijn bij bestellen. Moet je niet gek opkijken als het dan ook geannuleerd wordt. Ik ging daar wel vanuit, maar door vroeg bestellen is de mijne, gelukkig al geleverd eergister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Waah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:28:
[...]

Lees dit topic even voor je vraagt ;)
Nummer is al 5x genoemd, en de mail is ook al 6x gedeeld :+
Excuus :X Al gevonden.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:11:
[...]

Vooral omdat ze de aanbieding dagenlang hebben laten staan, en een deel van de orders wel geleverd hebben. Als ze het nu snel gefixed zouden hebben, en consequent zouden zijn zou ik er minder moeite mee hebben.

Maar het blijft even afwachten. :)
Dit is het grootste issue inderdaad. Ze zijn meermaals gewezen door verschillende mensen dat de prijs "erg laag" was en hebben keer op keer bevestigd dat het juist was. Dat in combinatie met een prijs van 30 euro in plaats van +/- 80 op de pricewatch is voor de originele fabrikant op BlackFriday voglens mij niet zo spannend, het lijkt mij als "domme" consument namelijk niet heel onrealistisch dat het een lokkertje is en dat de kostprijs van een toetsenbord voor Logitech zelf heel goed lager kan zijn dan 30 euro. Als je dat dan vervolgens ook nog een heel weekend zo laat staan om vervolgens na 1 week te zeggen dat het toch niet juist was dan leef je volgens mij nog niet echt in 2015...

Zelf ook een annulering gehad. Een foutje moet kunnen maar dan moeten ze het niet eerst uitleveren aan een aantal mensen en vervolgens een week later zeggen dat het toch eigenlijk niet juist is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Als mensen het topic niet eens lezen en hier gelijk gaan roepen, dan gaat het snel dicht. Een beetje geduld zou ook helpen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Zingo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:30:
Ja, het is weer opvallend hoeveel mensen op hun achterste poten staan als er iets te halen valt. Als het een prijsfout is, jammer. Ben eerlijk 9 van de 10 mensen hier gingen er al vanuit dat het een prijsfout zou zijn bij bestellen. Moet je niet gek opkijken als het dan ook geannuleerd wordt. Ik ging daar wel vanuit, maar door vroeg bestellen is de mijne, gelukkig al geleverd eergister :)
Medewerker van Logitech vertelde mij anderhalf uur geleden dat het geen prijsfout betreft en er dus ook geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Een eventuele fout is niet raar. Black Friday of niet van 139 euro naar 25 euro is wel ontzettend veel korting als je het mij vraagt. 82% korting op een vrij populaire toetsenbord vind ik verdacht veel ;) Maar goed ben wel benieuwd naar de afhandeling hiervan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
Ik snap je redenatie en ben blij voor je dat je reeds je toetsenbord hebt ontvangen, maar ik denk dat het veel mensen niet perse om het toetsenbord gaat, maar op de manier waarop.

1) We zijn 1 week verder, met tegenstrijdige berichten en slechte besluitvorming)
2) Een mail waarin staat dat je zelf de bestelling hebt geannuleerd
3) Sommigen krijgen hem wel en sommigen niet ( heeft natuurlijk te maken emt dat er een week tussen zit), maar dat geeft mensen wel het gevoel oneerlijk behandeld te zijn, vooral ten opzichte van die leuke marktplaats mensen.

4) al onze info komt voornamelijk van het pro-actief bellen en op dit ofrum zitten. Een pers bericht kun je ook wel verzinnen in een week tijd.

Als dit veel eerder bekend was gemaakt, op een normale manier. was het voor velen geen probleem geweest.

Maar misschien dat ik ook wel gewoon een zeurpiet ben hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door ckoopmanschap op 04-12-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
Volgens mij snap jij black friday niet helemaal. Buiten dat kan een groot bedrijf zoals logitech wel een paar keyboards leveren als het hun fout is?. Je gaat me ook niet zeggen dat hij zo duur is om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Mrjraider schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:34:
Een eventuele fout is niet raar. Black Friday of niet van 139 euro naar 25 euro is wel ontzettend veel korting als je het mij vraagt. 82% korting op een vrij populaire toetsenbord vind ik verdacht veel ;) Maar goed ben wel benieuwd naar de afhandeling hiervan.
Hij is overal voor 90 euro te krijgen hoor.

Daarbij heb ik andere aanbiedingen van dit toetsenbord laten schieten op black friday/cyber monday.

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik denk dat het gewoon verstandig is (zoals gambieter terecht aanstipt) om even geduldig te wachten op de mail van Logitech. Ik zie weinig van toegevoegde waarde langskomen :P dus misschien zodra iemand DIE mail binnen heeft (met stappenplan) dat iemand die hier kan plaatsen.

We kunnen wel moord en brand schreeuwen, maar er is nog geen lijk of vuur gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In vergelijking met de Pricewatch is het minder, die was toen ongeveer €85, dan is het 70% korting. Met Black Friday is dat nog niet eens zo bizar (Amazon.fr had een xbox one pakket met games met 60% korting (meer dan €300 korting)

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 04-12-2015 13:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
139 is advies prijs

volgens mij was hij vrijdag bij meerdere webwinkels rond de 80 euro te bestellen nu is hij in eens rond de 100 euro bij webshops maar kijk maar eens naar het prijs verloop pricewatch: Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY

dus dat logitech met een actie dar onder gaat is niet raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:36:
[...]

Hij is overal voor 90 euro te krijgen hoor.
In onderstaande quote is een screentje met die van 139 euro ;) maar goed ik bemoei me met een discussie waar ik geen deel in heb omdat ik het toetsenbord niet besteld heb maar goed :p
harley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:21:
[...]

Jawel hoor staat er gewoon bij in de email (weliswaar komt die pas NA de bestelling waar ik het dan weer niet gezien heb)

[...]

[afbeelding]

Ik heb via de mail verzocht waarom het geannuleerd is en wacht gewoon af wat daarop het antwoord is.
Netjes is het niet, maar aangezien iedereen het zelf al een prijsFOUT noemt weet je zelf ook wel beter.
Leveren ze het wel uit netjes. Leveren ze niet uit jammer dan.

Iedereen wil alles zo snel mogelijk inclusief de bestelbevestiging. Maar als er ergens een fout gemaakt wordt moet dat altijd maar in het voordeel van de consument beslecht worden al dan niet via dreigementen met wetten.
Een beetje begrip opbrengen voor de situatie is ook mogelijk. Alsof niemand hier ooit een (kostbare) fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Zondag maar eens bellen. Zit nu gebrekkig mobiel dus slechte timing dit te ontvangen...

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
@Mrjraider
http://gaming.logitech.co...g510s-lcd-gaming-keyboard
Logitech maar roepen dat het toetsenbord niet leverbaar is.... :O
Notabene voor 90 euro, dan is de prijs van black friday een 66% korting

[ Voor 3% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Waah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:24:
Even buiten de discussie of ze wel of niet leveren...

Zelf zou ik het een super-oplossing vinden als ze inderdaad alles annuleren, en dan 1 keyboard per adres (of IP of whatever) gaan leveren. Al is het maar om de resellers tegen te gaan.
Beetje onzinnig - maakt toch niet uit hoeveel mensen er bestellen.
Als ik er 2 bestel, 1 voor mezelf en 1 voor mijn pa voor kerst, die hier al lang naar op zoek was maar het te duur vond, dan is het ook een super-oplossing? yeah right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.

Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.

Annulering van bestelling (overzicht)"

Is het bericht dat ik net in mijn mailbox krijg. Woah freddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 13:44
Ik heb net gesproken met een medewerker van de Logitech klantenservice (020 200 8433). Na 40 minuten wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Mocht je willen bellen, wees dus bereid om lang te moeten wachten!

Meneer zei dat alle orders van de toetsenborden DEFINITIEF geannuleerd worden. Hij heeft deze informatie gekregen, maar de reden was hem niet duidelijk.
Ik heb met PayPal betaald en ik heb dan ook gevraagd hoe het zit met terugbetalen. Hij zei dat het geld binnen 10 dagen teruggestort wordt. Uiteraard kan het sneller plaatsvinden, maar dus maximaal 10 dagen.
Later vandaag wordt er nog een mail verstuurd waarin wordt uitgelegd WAAROM deze orders geannuleerd worden.

Hij heeft een zaak/notitie aangemaakt omtrent mijn bestelling, maar hij zei al dat het eigenlijk geen zin had om er één te openen, aangezien het dus definitief is.
Ik gaf aan dat ik hem toch open wou houden i.v.m. het terugstorten van het geld, mocht ik daar nog vragen over hebben.

Helaas mensen! De mensen die hem toch ontvangen hebben, hebben dus geluk gehad.

Overigens was het een super vriendelijke en kalme meneer. Hij vertelde dat hij al een storm aan mensen heeft gehad met dezelfde vraag. Pluim voor die man!

[ Voor 8% gewijzigd door Lennart H. op 04-12-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, 8)7 het is geen prijsfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Fusionmania schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:43:
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, 8)7 het is geen prijsfout
want ?
Zelfs in de winkelwagen was de prijsFOUT al zichtbaar want hij ging zonder reden naar een lagere prijs geen korting of vermelding van actie.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
paulus_01 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:42:
[...]

Beetje onzinnig - maakt toch niet uit hoeveel mensen er bestellen.
Als ik er 2 bestel, 1 voor mezelf en 1 voor mijn pa voor kerst, die hier al lang naar op zoek was maar het te duur vond, dan is het ook een super-oplossing? yeah right
2 is wat anders als 6(!). dat is gewoon misbruiken van de situatie van de prijsfout (ja prijsFOUT... duidelijk dat dit een foutje was voor iedereen.... wettelijk kan het anders liggen natuurlijk maar iedereen hier wist dat dit niet zo bedoeld was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
harley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:44:
[...]

want ?
Zelfs in de winkelwagen was de prijsFOUT al zichtbaar want hij ging zonder reden naar een lagere prijs geen korting of vermelding van actie.
Omdat de medewerker dat mij zelf vertelde dat dit gewoon een aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-08 12:37
Hmmm.... een hoop verwarrende informatie. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
De bestelling was voor mijn kinderen... dus ik ben toch wel een tikkie pissed off nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
Het is toch geen enkele discussie waard of je het nou wel of niet netjes vindt of je er 1, 2 of 6 besteld hebt. Feitelijke gaat het er om was het een prijsfout(juridisch gezien) zoniet hoe gaat Logitech dit oplossen?
  1. Zoals hierboven al staat aangegeven is meerdere keren bevestigt dat het NIET om een prijsfout ging, dit is door medewerkers bevestigt(zelfs per mail).
  2. 30 euro voor een toetsenbord niet extreem weinig(5 euro wel bvb) van 90-->30 scheelt 66%. Dit is zeer aannemelijk op black friday / cyber monday
  3. Het duurt een week om te annuleren vanaf Logitech haar kant. In deze week heb je geen andere aanbieding van dit toetsenbord kunnen accepteren (met name op black friday / cyber monday) omdat je verwacht dat Logitech haar bestelling op korte termijn uitlevert. Feitelijk gezien ben je door het traag handelen van Logitech benadeeld in je aankoopmogelijkheden(mbt prijs), wanneer de order binnen 24h was geannuleerd dan had ik persoonlijk minder moeite met het optreden van Logitech gehad.

[ Voor 75% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:47:
Het is toch geen enkele discussie waard of je het nou wel of niet netjes vindt of je er 1, 2 of 6 besteld hebt. Feitelijke gaat het er om was het een prijsfout(juridisch gezien) zoniet hoe gaat Logitech dit oplossen?
Mee eens :) is meer iets voor een eigen topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 08:22
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:47:
Ik hoop beter en sneller dan wat ze nu allemaal aan het doen zijn daar. |:(
Misschien toch iets teveel mensen al op kerstvakantie gestuurd... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
bij status staat nu geannuleerd. terwijl ze vanochtend wel vertelden dat het geleverd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
Oh ja, dat extra speakertje voor 12 euro is wel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
@DuxXx
Was dit dezelfde order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazienza
Vraag me dus af: Als je nu hetzelfde toetsenbord bestelt in hun winkel, wordt het dan wel geleverd? Zo ja, dan is dat redelijk debiel, maar goed.

Logitech daalt hier wel enorm in aanzien bij mij. Die 30% korting mogen ze ook lekker houden, ik ga dit gedrag niet belonen door alsnog een bestelling te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Misschien iets om met de 30% kortingscode de G933 te kopen, duurder als nieuw ongeopend te verkopen, en dan alsnog het toetsenbord kopen met de 'winst' die je maakt op de headset?

Er zijn genoeg wegen om ze alsnog om de tuin te leiden :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:59:
Misschien iets om met de 30% kortingscode de G933 te kopen, duurder als nieuw ongeopend te verkopen, en dan alsnog het toetsenbord kopen met de 'winst' die je maakt op de headset?

Er zijn genoeg wegen om ze alsnog om de tuin te leiden :P
Moet er ook maar net iemand dat ding van je willen kopen, zul je zien dat ik hier dalijk zit met een headset van meer dan 200 euro die ik niet wil. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Ze weten wel wat ze weer weggeven he, zelfs die kortingscode doet het niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter771
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-01 15:43
Ik heb niet eens een mail met een kortingscode gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Fusionmania schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:02:
Bij meerdere producten niet nee. Er staat in de mail onder de kortingscode dan ook dat deze alleen toepasbaar is bij het bestellen van één product ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
pieter771 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:03:
Check je spam box, daar zat die bij mij ook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zat bij de meesten in de spamfolder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:51
Kijk eens in je spambox.

Edit: Rylo & Pazienza waren mij net voor. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fuwor op 04-12-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Mijn kortings code doet het hier wel

Was: EUR 229,00
Nu: EUR 160,30

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinChan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:50
Is bij mij geannuleerd maar ik heb geen mail gekregen over de 30% korting rotzooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirbarley
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:58:
Vraag me dus af: Als je nu hetzelfde toetsenbord bestelt in hun winkel, wordt het dan wel geleverd? Zo ja, dan is dat redelijk debiel, maar goed.

Logitech daalt hier wel enorm in aanzien bij mij. Die 30% korting mogen ze ook lekker houden, ik ga dit gedrag niet belonen door alsnog een bestelling te doen.
Inderdaad, ik koop al jaren lang logitech. Hoe zij hier meer omgaan is heel erg slecht en had ik ook niet verwacht van ze. Nooit meer logitech voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:03:
[...]

Bij meerdere producten niet nee. Er staat in de mail onder de kortingscode dan ook dat deze alleen toepasbaar is bij het bestellen van één product ;)
Ja ik probeerde het bij die headset, maar tevergeefs ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssassinSteef
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-07 17:42
Ik heb zojuist gebeld naar Logitech. De man was aardig en rustig maar als je dit forum doorleest weet je meer dan wanneer je ze opbelt. De man zei dat alle orders geannuleerd zijn en dat je geld teruggestort wordt. Over een zeker oplossing of compensatie zal nog een E-mail over gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wat ik jammer vind is dat ze een gedeelte wel uitgeleverd hebben, bijv de x100 speakers en bij sommige andere producten die ze erbij hadden besteld om tot 3 producten te komen. Ik had dan liever gehad dat ze de hele order geannuleerd hadden. Meer alles of niets. Zonder PayPal worden je retourkosten namelijk ook niet vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:03:
[...]

lijkt er op dat ze het toetsenbord de g510s voor 89 euro dus al als actie zien daardoor werkt de kortingskode niet. maar waarom dan een kortingskode geven die niet werkt bij het product wat je wilt hebben snap ik dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Fusionmania schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:04:
[...]

Ja ik probeerde het bij die headset, maar tevergeefs ;(
Wanneer je enkel die headset in je winkelmand het liggen, en dan 1x, dan zal de totaalprijs uitkomen op zo'n 160. Er staat dan niet 'kortingscode korting: (...)' maar bovenin met rode letters "Een actie blabla niet voor iedereen blabla betaal snel blabla ga naar kassa".

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
killerblazes schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:03:
Is bij mij geannuleerd maar ik heb geen mail gekregen over de 30% korting rotzooi
Gmail? Dan zit die waarschijnlijk in je spambox, bij mij tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:05:
[...]

Wanneer je enkel die headset in je winkelmand het liggen, en dan 1x, dan zal de totaalprijs uitkomen op zo'n 160. Er staat dan niet 'kortingscode korting: (...)' maar bovenin met rode letters "Een actie blabla niet voor iedereen blabla betaal snel blabla ga naar kassa".
Nope doet het niet bij mij, ik krijg de volgende melding ''Ongeldige promotiecode'' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinChan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:50
NotSoSteady schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:07:
[...]

Gmail? Dan zit die waarschijnlijk in je spambox, bij mij tenminste wel.
Natuurlijk in de spammail 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Even voor de duidelijkheid, de meeste mensen die gelijk besteld hadden, hebben wel degelijk hun toetsenbord mogen ontvangen. Uiteraard hoor je die niet in dit topic. Ik hoor daar zelf ook bij. Omdat mensen blijkbaar veel te veel tijd hebben, vallen ze Logitech massaal lastig en hebben geen geduld om een dag te wachten. Ik ben bang dat het massale geklaag alleen maar everechts lijkt te werken. Geef Logitech in ieder geval een dag de tijd om te kunnen reageren, maar alles moet NU helaas. Mijn tip: wacht rustig af, ga genieten van je vrije dag, ga werken of ga studeren :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pieter771
Nostordici schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:09:
Even voor de duidelijkheid, de meeste mensen die gelijk besteld hadden, hebben wel degelijk hun toetsenbord mogen ontvangen. Uiteraard hoor je die niet in dit topic. Ik hoor daar zelf ook bij. Omdat mensen blijkbaar veel te veel tijd hebben, vallen ze Logitech massaal lastig en hebben geen geduld om een dag te wachten. Ik ben bang dat het massale geklaag alleen maar everechts lijkt te werken. Geef Logitech in ieder geval een dag de tijd om te kunnen reageren, maar alles moet NU helaas. Mijn tip: wacht rustig af, ga genieten van je vrije dag, ga werken of ga studeren :p
Ja jij kan dit makkelijk zeggen omdat je het ontvangen hebt. De rest heeft ook betaald net als jouw en die hebben niks ontvangen, dus beetje oneerlijk toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Oké, bedankt voor de tip. Fijn voor jou dat je hem wel hebt, maar ik zit ondertussen al een dikke week met een vercracked toetsenbord omdat ik dus nodig op zoek was naar een nieuwe en deze deal dus precies op tijd kwam. Ik wil dus z.s.m. een nieuwe, en aangezien ik tijd heb wil ik Logitech dus flink aan de tand voelen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sirbarley
Leuk dat dit soort berichten altijd komen van mensen die hun bestelling all ontvangen hebben. Ik heb hem gewoon de 27ste besteld en betaald. Ik ben als behoorlijk geduldig. Buiten dat heb ik andere deals voor een nieuwe keyboard laten varen.

[ Voor 3% gewijzigd door sirbarley op 04-12-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
pieter771 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:10:
[...]

Ja jij kan dit makkelijk zeggen omdat je het ontvangen hebt. De rest heeft ook betaald net als jouw en die hebben niks ontvangen, dus beetje oneerlijk toch?
Ik ben geen bezit haha ;) Tja op volgorde leveren is redelijk billijk.
Ja, maar waarom kun je geen dag geduld opbrengen? Volgens mij wordt dit topic meer als klachtencentrum gebruikt, er zijn mensen die nuttige posts hebben toegevoegd in dit topic, maar daar wordt overheen gelezen. Misschien die posts bundelen als eindpost en dan dit topic sluiten tot er meer informatie is.

Verder wacht ik ook nog op mijn Harmony afstandsbediening, maar denk je dat ik mijn hele dag ga verzieken door daar achteraan te gaan? ;) Gewoon afwachten, het komt vanzelf wel goed. Het gaat hier niet om honderden of duizenden euro's, dus het valt wel mee.
sirbarley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:12:
[...]

Leuk dat dit soort berichten altijd komen van mensen die hun bestelling all ontvangen hebben. Ik heb hem gewoon de 27ste besteld en betaald. Ik ben als behoorlijk geduldig. Buiten dat heb ik andere deals voor een nieuwe keyboard laten varen.
Leuk dat je altijd klagers hoort in dit soort topics en nooit iets positiefs, sorry hoor...

Nogmaals iemand had hier al aangegeven dat Logitech gaat leveren en dat ze later op de dag met een mededeling komen over hoe dit verder gaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Nostordici op 04-12-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Klinkt goed op de Logitech X100. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechTweaker
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06 21:18
Zoals zo veel mensen al hebben gezegd: wacht lekker af. Logitech staat bij mij al jaren bekend met een uitstekende service.
In het verleden de logitech cordless desktop s510 set aangeschaft. Echter was er een toets niet goed (overgevoelig). Na 1 mailtje kosteloos de opvolgende set s520 toegestuurd gekregen en mocht de andere set ook houden.

Al met al is logitech een goed bedrijf kwa service, de aanbieding van de 510s (bedenkelijk goedkoop) was voor vele mensen een reden om deze te kopen. Mocht hij wel geleverd worden is dat een mooie meevaller zo niet is het gewoon jammer.
Ga a.u.b. niet lopen zeuren dat je een toetsenbord t.w.v. €140,- niet krijgt voor €30,- (incl. verzending)

Mensen geniet van je dag en wacht het lekker af, duidelijkheid komt er vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
Ja, dezelfde order.

Op de bon stond dat de keyboards nog geleverd moesten worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pieter771
Nostordici schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:18:
[...]

Ik ben geen bezit haha ;) Tja op volgorde leveren is redelijk billijk.
Ja, maar waarom kun je geen dag geduld opbrengen? Volgens mij wordt dit topic meer als klachtencentrum gebruikt, er zijn mensen die nuttige posts hebben toegevoegd in dit topic, maar daar wordt overheen gelezen. Misschien die posts bundelen als eindpost en dan dit topic sluiten tot er meer informatie is.

Verder wacht ik ook nog op mijn Harmony afstandsbediening, maar denk je dat ik mijn hele dag ga verzieken door daar achteraan te gaan? ;) Gewoon afwachten, het komt vanzelf wel goed. Het gaat hier niet om honderden of duizenden euro's, dus het valt wel mee.
Ik ben ook niet zo'n type die de hele dag om zo'n geval als dit blijft zeuren blij Logitech, maar ik vond jouw post een beetje irrelevant aangezien jij zo makkelijk praat omdat je het wel binnen gekregen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
TechTweaker schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:21:
Zoals zo veel mensen al hebben gezegd: wacht lekker af. Logitech staat bij mij al jaren bekend met een uitstekende service.
In het verleden de logitech cordless desktop s510 set aangeschaft. Echter was er een toets niet goed (overgevoelig). Na 1 mailtje kosteloos de opvolgende set s520 toegestuurd gekregen en mocht de andere set ook houden.

Al met al is logitech een goed bedrijf kwa service, de aanbieding van de 510s (bedenkelijk goedkoop) was voor vele mensen een reden om deze te kopen. Mocht hij wel geleverd worden is dat een mooie meevaller zo niet is het gewoon jammer.
Ga a.u.b. niet lopen zeuren dat je een toetsenbord t.w.v. €140,- niet krijgt voor €30,- (incl. verzending)

Mensen geniet van je dag en wacht het lekker af, duidelijkheid komt er vast wel.
€139 was de adviesprijs die is eigenlijk meestal te hoog is.
Toetsenbord was zo goed als overal te krijgen voor €80-90. Dan is een korting van 66% op Blackfriday/Cybermonday niet onrealistisch.

Maarja ik wacht wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Er hebben heel veel mensen grijze haren gekregen van de stress, toevallig is de haarkleuring in de aanbieding :) Jammer, it's all part of the game. Ook bij mij gecancelled en wees blij dat je gezond bent.

Bob Ross quote: Maybe in our world there lives a happy little tree over there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechTweaker
Razzah schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:24:
[...]

Toetsenbord was zo goed als overal te krijgen voor €80-90. Dan is een korting van 66% op Blackfriday/Cybermonday niet onrealistisch.

Ja heb je misschien een punt, maar de prijs van €80-90 zijn dan al incl. Blackfriday/Cybermonday-korting lijkt me. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
toch raar dat ze vanochtend wel gingen uitleveren.

misschien teveel mensen die gingen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wasabi! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:27:
Er hebben heel veel mensen grijze haren gekregen van de stress, toevallig is de haarkleuring in de aanbieding :) Jammer, it's all part of the game. Ook bij mij gecancelled en wees blij dat je gezond bent.

Bob Ross quote: Maybe in our world there lives a happy little tree over there.
Op zich heb je helemaal gelijk, het is alleen spijtig dat sommige mensen het blijkbaar wel hebben ontvangen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Nee hoor. Bekijk dat mooi grafiekje op de pricewatch maar eens. Nu nog steeds voor 90 euro op dezelfde website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Wasabi! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:27:
Er hebben heel veel mensen grijze haren gekregen van de stress, toevallig is de haarkleuring in de aanbieding :)
Waardeloze tip zonder een linkje ouwe! :(

Slechte Wifi bij het UWV btw: Ik zit hier al een paar uur mensen te vertellen dat dat ze niet zo moeten zeuren dat ze hun uitkering een paar dagen later gaan krijgen en er over komen klagen bij het UWV. Ze moeten blij zijn dat ze gezond zijn! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:43

Ezo

DEFI tech enjoyer

[...]

Vergeet niet dat Logitech de producent is, en niet zomaar met haar grootste klanten (webwinkels) kan gaan concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechTweaker
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:30:
Nee hoor. Bekijk dat mooi grafiekje op de pricewatch maar eens. Nu nog steeds voor 90 euro op dezelfde website.
Je hebt gelijk :) ,toch raar dat iedereen hem dan koop op de site van Logitech zelf voor "dezelfde prijs".

[ Voor 15% gewijzigd door TechTweaker op 04-12-2015 14:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
[...]

Met die 30% code is alles zo'n beetje net zo duur als de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Is nu in de aanbieding voor 90 euro, daar gaat je 30% korting overheen. Dus dat is niet helemaal waar op het moment van schrijven.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:35:
Is nu in de aanbieding voor 90 euro, daar gaat je 30% korting overheen. Dus dat is niet helemaal waar op het moment van schrijven.
Je kunt de coupon niet combineren met acties.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dat is dan wel slecht...ter compensatie bieden we je korting aan maar niet op producten die een prijs hebben op hetzelfde niveau als andere gebruikers, maw je bent nooit goedkoper uit.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:36:
[...]

Je kunt de coupon niet combineren met acties.
Wellicht even op marktplaats kijken, staan nog een paar "nieuwe" toetsenborden op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat kost zo'n crappy afstandsbediening om te maken? 10 euro? Wat een slechte beurt maakt Logitech zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ckoopmanschap
NotSoSteady schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:39:
Wat kost zo'n crappy afstandsbediening om te maken? 10 euro? Wat een slechte beurt maakt Logitech zeg.
Is dit misschien iets voor de keuringsdienst van waarde? hoe duur zou het toetsenbord zijn? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
:7 Ik ga me er niet druk over maken. Ik heb telefonisch en via e-mail te horen gekregen dat mijn order correct was en deze door drukte later werd verwerkt.

Dit hebben ze letterlijk gezegd in de email:
Het is inderdaad zo dat de Harmony Touch op dit moment weer op vooraad is.
Het is echter ook zo dat de Harmony Touch vorige week vrijdag in de aanbieding was. (Black Friday)
We hebben nu een zo hoog volume aan orders binnen gekregen dat we deze niet in de tijdsperiode die men mag verwachten verwerkt kunnen krijgen.
We zijn op dit moment met man en macht aan het werk zijn om de achterstand in te lopen.
Ik wil u daarom vragen om nog een paar dagen geduld op te brengen.
Zodra de status van uw order veranderd ontvangt u daar een bericht over.

Mijn welgemeende excuses voor enig ongemak.
Dus ik heb al terug gemaild dat ze het maar uitzoeken en ik niet akkoord ben met de annulering omdat het me al tweemaal is toegezegd. Nu niet teveel speculeren maar gewoon afwachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Gratis tip: http://www.leerwiki.nl/Ti...gaan_met_teleurstellingen

Ja, soms kan je niet alles krijgen wat je wil, het leven is hard. Ik heb ook naast de pot gepiest met deze actie, maar er zijn ergere dingen. Kaartjes van Adele die voor 1500 euro worden doorverkocht.

Bel anders Stichting Korrelatie voor een luisterend oor http://www.korrelatie.nl/

SARCASM

Hierbij mijn 30% code: r93xubhyh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:08
FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:41:
:7 Ik ga me er niet druk over maken. Ik heb telefonisch en via e-mail te horen gekregen dat mijn order correct was en deze door drukte later werd verwerkt.

[...]

Dus ik heb al terug gemaild dat ze het maar uitzoeken en ik niet akkoord ben met de annulering omdat het me al tweemaal is toegezegd. Nu niet teveel speculeren maar gewoon afwachten.
Ik zie geen toezegging in deze mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
TommyB schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:43:
[...]

Ik zie geen toezegging in deze mail?
Dat is niet de hele mail, ik had dinsdag ook al even gebeld of mijn order goed is doorgekomen. Hij heeft toen de order bekeken en gezegd dat ze verwachten gisteren alles uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Welk nummer bellen jullie eigenlijk? Want de site opent bij mij niet.

Krijg namelijk nu ook een annuleringsmail. Online staat ook maar één bestelling en deze is ook geannuleerd.

reden:
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek.
Geen kortingscode.. niks.

[ Voor 24% gewijzigd door grote_oever op 04-12-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:46:

Krijg namelijk nu ook een annuleringsmail. Online staat ook maar één bestelling en deze is ook geannulleerd.
denk niet dat je veel zin hebt om te bellen met een wachtij van +20-30 min, maar hetn ummer is gewoon hier vermeld. pagina 4 ongeveer.

het is het algemene logitech telefoon nummer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
Wat ik me trouwens afvraag, als mensen echt denken dat dit een bewuste black friday actie was, waarom zou Logitech dan dat niet groots aankondigen? Het idee achter black friday is als bedrijf om zoveel mogelijk buzz te genereren, want goede reclame. Als je dan toevallig een model toetsenbord voor 30 verkoopt, wat je nota bene pas ziet nadat je hem eigenlijk in je karretje gooit (ik meende dat je bij het in je karretje doen de soort moest selecteren en dan pas zag dat hij zo verdacht goedkoop was) dan had er toch ergens groot op de site gestaan dat het korting was op alle modellen?

Sorry, ik vind het oprecht rot voor de mensen die deze actie graag gebruikte, maar na al die 'prijsfouten' van afgelopen jaren moet je onderhand toch weten hoe het gaat met dit soort dingen. Soms heb je geluk, soms pis je erlangs.

En als je met een callcenter belt en dan alles wat die jongen zeggen voor waar aanneemt raad ik je aan je te verdiepen hoe het gemiddelde callcenter werkt. Die gastjes bedoelen het allemaal super goed en willen echt 100% eerlijk tegen je zijn, maar een callceter is gewoon niet ingericht om complexere vragen te beantwoorden als iets nog niet 100% door het bedrijf uitgedacht is.

Ik hoop echter dat logitech, al dan niet gedwongen, alsnog leveren moet, want bedrijven moeten maar eens netjes leren communiceren en leren van hun prijsfouten, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat het echt niet de bedoeling was dat toetsenbord voor zo weinig te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58
grote_oever schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:46:

Krijg namelijk nu ook een annuleringsmail. Online staat ook maar één bestelling en deze is ook geannuleerd.

reden:

[...]

Geen kortingscode.. niks.
0202008433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 18:49
Twitter support kan ook weinig doen:

https://twitter.com/LogitechNL/with_replies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:41:

[...]

Idem, duidelijk per mail aangeven dat je niet akkoord gaat met de annulering. Zal net zo gaan als bij Dell verwacht ik. Na wat heen en weer gemail wordt je nog 1-2x gebeld. Uiteindelijk werd ik gebeld door een goedlachse Dell medewerker dat ze de laptop zoals besteld gingen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Zingo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:47:

Sorry, ik vind het oprecht rot voor de mensen die deze actie graag gebruikte, maar na al die 'prijsfouten' van afgelopen jaren moet je onderhand toch weten hoe het gaat met dit soort dingen. Soms heb je geluk, soms pis je erlangs.

Ik hoop echter dat logitech, al dan niet gedwongen, alsnog leveren moet, want bedrijven moeten maar eens netjes leren communiceren en leren van hun prijsfouten, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat het echt niet de bedoeling was dat toetsenbord voor zo weinig te verkopen.
opzich heb je gelijk ik heb hem ook besteld met het idee we zien wel. maar wat mij nu eigenlijk echt tegenstaat is dat hij dus willekeurig wel aan mensen is uit geleverd en er zelf mensen met 6 toetsenborden zijn of misschien nog wel meer.

als het een prijs fout is ok maar lever dan niemand uit of lever iedereen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechTweaker
Zingo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:47:
Wat ik me trouwens afvraag, als mensen echt denken dat dit een bewuste black friday actie was, waarom zou Logitech dan dat niet groots aankondigen? Het idee achter black friday is als bedrijf om zoveel mogelijk buzz te genereren, want goede reclame. Als je dan toevallig een model toetsenbord voor 30 verkoopt, wat je nota bene pas ziet nadat je hem eigenlijk in je karretje gooit (ik meende dat je bij het in je karretje doen de soort moest selecteren en dan pas zag dat hij zo verdacht goedkoop was) dan had er toch ergens groot op de site gestaan dat het korting was op alle modellen?

En als je met een callcenter belt en dan alles wat die jongen zeggen voor waar aanneemt raad ik je aan je te verdiepen hoe het gemiddelde callcenter werkt. Die gastjes bedoelen het allemaal super goed en willen echt 100% eerlijk tegen je zijn, maar een callceter is gewoon niet ingericht om complexere vragen te beantwoorden als iets nog niet 100% door het bedrijf uitgedacht is.

100% eens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:51:
[...]

Idem, duidelijk per mail aangeven dat je niet akkoord gaat met de annulering. Zal net zo gaan als bij Dell verwacht ik. Na wat heen en weer gemail wordt je nog 1-2x gebeld. Uiteindelijk werd ik gebeld door een goedlachse Dell medewerker dat ze de laptop zoals besteld gingen uitleveren.
Welk emailadres heeft u gebruikt?
De support pagina is offline,
en mailen naar donotreply@buylogitech.com lijkt mij niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:53:
[...]

Welk emailadres heeft u gebruikt?
De support pagina is offline,
en mailen naar donotreply@buylogitech.com lijkt mij niet handig.
Wel slim van ze, dat je moeite moet doen om ze een e-mail te kunnen sturen. ;w
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.