Ik heb net gesproken met een medewerker van de Logitech klantenservice (020 200 8433). Na 40 minuten wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Mocht je willen bellen, wees dus bereid om lang te moeten wachten!
Meneer zei dat alle orders van de toetsenborden
DEFINITIEF geannuleerd worden. Hij heeft deze informatie gekregen, maar de reden was hem niet duidelijk.
Ik heb met PayPal betaald en ik heb dan ook gevraagd hoe het zit met terugbetalen. Hij zei dat het geld binnen 10 dagen teruggestort wordt. Uiteraard kan het sneller plaatsvinden, maar dus maximaal 10 dagen.
Later vandaag wordt er nog een mail verstuurd waarin wordt uitgelegd WAAROM deze orders geannuleerd worden.
Hij heeft een zaak/notitie aangemaakt omtrent mijn bestelling, maar hij zei al dat het eigenlijk geen zin had om er één te openen, aangezien het dus definitief is.
Ik gaf aan dat ik hem toch open wou houden i.v.m. het terugstorten van het geld, mocht ik daar nog vragen over hebben.
Helaas mensen! De mensen die hem toch ontvangen hebben, hebben dus geluk gehad.
Overigens was het een super vriendelijke en kalme meneer. Hij vertelde dat hij al een storm aan mensen heeft gehad met dezelfde vraag. Pluim voor die man!
[
Voor 8% gewijzigd door
Lennart H. op 04-12-2015 13:51
]