Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:53:
[...]

Welk emailadres heeft u gebruikt?
De support pagina is offline,
en mailen naar donotreply@buylogitech.com lijkt mij niet handig.
Je zou customercare@logitech.com kunnen proberen.
Echter mijn ervaring is dat je niet echt snel een reactie terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:58
Ik kreeg een mail met een casenummer nadat ik gebeld had. Ik belde omdat ik niet geannuleerd had en dit gecorrigeerd wou hebben. Ik heb per mail nogmaals genoemd wat ik telefonisch reeds had doorgegeven. Dit wordt gekoppeld aan je case als de casemelding mail beantwoord

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Nou aan die medewerker heb je ook niks. :')
https://mobile.twitter.co...status/672755885517729792

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Je zal vandaag maar oprecht een issue hebben waarvoor je bij de telefonische support van Logitech verkoopafdeling moet zijn. "Wachttijd 25min, er zijn nog 38 tweakers voor u" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
pposthoorn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:01:
Je zal vandaag maar oprecht een issue hebben waarvoor je bij de telefonische support van Logitech verkoopafdeling moet zijn. "Wachttijd 25min, er zijn nog 38 tweakers voor u" 8)7
gaven ze maar een wachttijd en wachtrij lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Haha dit is de reactie op mijn tweet :9 Die idd nergens over gaat... Maar weer een tweet teruggestuurd, maar ik verwacht er weinig van aangezien ze gewoon een standaard reactie gebruiken voor iedere tweet die ze krijgen

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
ik wacht het wel af.
verwacht eigenlijk binnen 2 weken de toetsenbord en afstandbediening. zoals belooft via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ckoopmanschap schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:41:
[...]

Is dit misschien iets voor de keuringsdienst van waarde? hoe duur zou het toetsenbord zijn? :P
Dat is de Rekenkamer.
Keuringsdienst is meer van hoe het geproduceerd wordt, of dat klopt en een beetje ecologisch verantwoordelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09 09:06
sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:07:
[...]

Dat is de Rekenkamer.
Keuringsdienst is meer van hoe het geproduceerd wordt, of dat klopt en een beetje ecologisch verantwoordelijk is.
inderdaad, dacht dat de keuringsdienst dat ook deed. Kijk het beiden eigenlijk nooit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
http://www.techtastic.nl/...-niet-harmony-touchg510s/
Media aandacht. Altijd goed. Dell haalde destijds ook het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Iedereen die link mooi op twitter en facebook gooien. Tijd om ze een koekje van eigen deeg te geven.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
En laat vooral reacties achter, dat helpt vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het meest vreemde in het verhaal vind ik dat het allemaal enorm lang duurde voordat het ontdekt was. Sommigen hebben 27/11 besteld, maar ik pas 30/11. Dat is best lang voor een prijsfout..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-01-2019
Family Guy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:19:
Iedereen die link mooi op twitter en facebook gooien. Tijd om ze een koekje van eigen deeg te geven.
Inderdaad en nog een mooie # erbij. Iemand een tip? Misschien #beloftemaaktschuld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

????????????

The file you’re looking for has been moved or deleted.
Please see this article for details on why a shared link might stop working.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Hoe graag ik het tobo ook zou willen ontvangen en hoe zeer ik het ermee eens ben dat de gang van zaken raar is (zo laat bericht, rare communicatie en sommige mensen die wel geleverd kregen) vraag ik me af hoe eerlijk het is om een bedrijf dat juist bekend staat om goede service voor een uitglijder als dit gelijk zo hard mogelijk de grond in te boren. Ik hoop dat ik er nog wat uit kan halen maar ik doe niet mee met het zo zwart mogelijk maken van een dergelijk bedrijf. Temeer omdat hier helemaal niet grote belangen van mensen geschaad worden. Het gaat hier niet om een groot financieel verlies (of uberhaupt want je krijgt je geld terug), gezondheidsbelang of wat dan ook. Enige belang dat geschaad is zijn je verwachtingen van een bedrijf in consumentenhardware.

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 04-12-2015 15:32 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:21:
Het meest vreemde in het verhaal vind ik dat het allemaal enorm lang duurde voordat het ontdekt was. Sommigen hebben 27/11 besteld, maar ik pas 30/11. Dat is best lang voor een prijsfout..
Ja precies dit, hoop dat ze gewoon hun excuses aanbieden en gewoon alles uitleveren. Want als je uitlevert, dan ook volledig. Of lever gewoon helemaal niet uit.

En vooral niks beloven, dat maakt je klanten alleen maar nog meer pissed.

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 04-12-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

db10715584 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:24:
[...]

Inderdaad en nog een mooie # erbij. Iemand een tip? Misschien #beloftemaaktschuld ofzo?
#blackfridayaway trolololol

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:26:
Hoe graag ik het tobo ook zou willen ontvangen en hoe zeer ik het ermee eens ben dat de gang van zaken raar is (zo laat bericht, rare communicatie en sommige mensen die wel geleverd kregen) vraag ik me af hoe eerlijk het is om een bedrijf dat juist bekend staat om goede service voor een uitglijder als dit gelijk zo hard mogelijk de grond in te boren.
Wanneer je een bericht verstuurd waarin staat "De order is op UW verzoek geannuleerd" krijg je boze reacties, voornamelijk in een geval waarbij de prijs (on)realitisch laag ligt.

Hieruit kan je opmaken dat Logitech zijn zaakjes niet op orde heeft, en er waarschijnlijk bar weinig over is van hun "goede" service.

[ Voor 9% gewijzigd door Hakulaku op 04-12-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 13:44
Misschien hebben mensen iets aan wat ik eerder al zei:
Lennart H. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:43:
Ik heb net gesproken met een medewerker van de Logitech klantenservice (020 200 8433). Na 40 minuten wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Mocht je willen bellen, wees dus bereid om lang te moeten wachten!

Meneer zei dat alle orders van de toetsenborden DEFINITIEF geannuleerd worden. Hij heeft deze informatie gekregen, maar de reden was hem niet duidelijk.
Ik heb met PayPal betaald en ik heb dan ook gevraagd hoe het zit met terugbetalen. Hij zei dat het geld binnen 10 dagen teruggestort wordt. Uiteraard kan het sneller plaatsvinden, maar dus maximaal 10 dagen.
Later vandaag wordt er nog een mail verstuurd waarin wordt uitgelegd WAAROM deze orders geannuleerd worden.

Hij heeft een zaak/notitie aangemaakt omtrent mijn bestelling, maar hij zei al dat het eigenlijk geen zin had om er één te openen, aangezien het dus definitief is.
Ik gaf aan dat ik hem toch open wou houden i.v.m. het terugstorten van het geld, mocht ik daar nog vragen over hebben.

Helaas mensen! De mensen die hem toch ontvangen hebben, hebben dus geluk gehad.

Overigens was het een super vriendelijke en kalme meneer. Hij vertelde dat hij al een storm aan mensen heeft gehad met dezelfde vraag. Pluim voor die man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Hakulaku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:28:
[...]

Wanneer je een bericht verstuurd waarin staat "De order is op UW verzoek geannuleerd" krijg je boze reacties, voornamelijk in een geval waarbij de prijs (on)realitisch laag ligt.

Hieruit kan je opmaken dat Logitech zijn zaakjes niet op orde heeft, en er waarschijnlijk bar weinig over is van hun "goede" service.
Klopt. Maar wat is er verder geschaad behalve je verwachtingen? Is het allemaal zo erg? Ik vind het in ieder geval geen reden om een bedrijf dat doorgaans goede service verleent nu publiekelijk helemaal de grond in te boren.

Op basis van deze gebeurtenis concluderen dat de service nooit goed was en/of nooit meer goed zal zijn is op z'n minst een zeer voorbarige conclusie.

Zo druk wil ik mezelf er ook niet over maken :) Steek m'n energie liever in positieve dingen.

[ Voor 27% gewijzigd door JT op 04-12-2015 15:31 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, Ik ben zelf student Rechten op de Erasmus.
Logitech kan zich wettelijk niet meer beroepen op een prijsfout.
Vanaf het moment dat de Logitech klantenservice kopers verteld heeft dat zij de bestellingen alsnog geleverd krijgen kan Logitech zich niet meer beroepen op een fout.
In soortgelijke zaken hebben bedrijven de juridische strijd altijd verloren.
Als Logitech niet wil leveren, kunnen de benadeelden geld bij elkaar halen en een advocaat inschakelen.
Nu ik op internet kijk naar alle reacties zou € 0,50 per persoon genoeg zijn om een goede advocaat in te schakelen. Ik sluit ook niet uit dat er een fikse boete voor Logitech aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:30:
Vanaf het moment dat de Logitech klantenservice kopers verteld heeft dat zij de bestellingen alsnog geleverd krijgen kan Logitech zich niet meer beroepen op een fout.
Als Logitech niet wil leveren, kunnen de benadeelden geld bij elkaar halen en een advocaat inschakelen.
Nu ik op internet kijk naar alle reacties zou € 0,50 per persoon genoeg zijn om een goede advocaat in te schakelen. Ik sluit ook niet uit dat er een fikse boete voor Logitech aan zit te komen.
Het is mooi dat mensen meedenken in een oplossing, maar om nu meteen dergelijke zaken in gang te zetten is in mijn ogen vrij voorbarig.

Momenteel is het namelijk niet duidelijk wat nu precies gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:29:
[...]

Klopt. Maar wat is er verder geschaad behalve je verwachtingen? Is het allemaal zo erg?
Mijn verwachting was dat ik hem niet geleverd zou krijgen. Ik loop ook niet te klagen. Ik kan het enkel begrijpen dat wanneer je de e-mail leest (en dit was ook mijn eerste reactie) verbaast bent en je direct de support gaat bellen om deze handeling ongedaan te maken.

Je kan daarom Logitech verwijten dat ze geen goede communicatie leveren. Wanneer ze in het annuleringsbericht (officiele, zonder kortingscode) het probleem hadden vermeld, mensen het eerder geaccepteerd zouden hebben. Logitech heeft zijn eigen probleem vergroot door dit zo raar te verwerken.

Edit: Daarnaast wordt de order ook geannuleerd, zonder enige vermelding van afhandeling van de al reeds betaalde gelden (CC, Paypal, etc.) Ook al is het niet belast, de informatie nogmaals vermelden in zo'n bericht kan een hoop irritatie/gezichtsverlies schelen aangezien je de focus alleen maar legt op het niet op orde hebben van je eigen systemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hakulaku op 04-12-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:30:
Goh, Nederland wordt steeds Amerikaanser, zelfde als met de NS aanklagen. Ik ga ook alles maar aanklagen. De speakers die op de doos staan vermeld ter decoratie bij de monitor zitten niet in de doos, hadden ze het er maar op moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Hakulaku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:32:
[...]

Mijn verwachting was dat ik hem niet geleverd zou krijgen. Ik loop ook niet te klagen. Ik kan het enkel begrijpen dat wanneer je de e-mail leest (en dit was ook mijn eerste reactie) je direct de support gaat bellen om deze handeling ongedaan te maken.

Je kan daarom Logitech verwijten dat ze geen goede communicatie leveren. Wanneer ze in het annuleringsbericht (officiele, zonder kortingscode) het probleem hadden vermeld, mensen het eerder geaccepteerd zouden hebben. Logitech heeft zijn eigen probleem vergroot door dit zo raar te verwerken.
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn. Alleen vraag ik me of dit de reden moet zijn om Logitech zo publiek mogelijk zo hard mogelijk de grond in te boren terwijl ze normaliter goede service leveren.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Mooi, had dit al verwacht. Had 2 van de toetsenborden besteld om de wireless speaker voor 12 euro mee te kunnen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Wasabi! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:32:
[...]

Goh, Nederland wordt steeds Amerikaanser, zelfde als met de NS aanklagen. Ik ga ook alles maar aanklagen. De speakers die op de doos staan vermeld ter decoratie bij de monitor zitten niet in de doos, hadden ze het er maar op moeten zetten.
Anders ga je appels met peren vergelijken. Als je (1) betaald hebt, (2) een orderbvestiging hebt en (3) er niet overduidelijk sprake is van een prijsfout, is er toch sprake van een overeenkomst? Waarbij de specificatie van product en de te betalen prijs duidelijk zijn vermeld in de orderbevestiging.

Overigens was ik niet van plan iemand aan te gaan klagen. Maar ik heb logitech wel gemeld dat ik gewoon bezorging van mijn bestelling verwacht, met bovenstaande als argument.

Het zou me in het geval van jouw voorbeeld trouwens niets verbazen als op de doos in de kleine lettertjes staat dat de speakers niet zijn inbegrepen...

[ Voor 14% gewijzigd door DFKT op 04-12-2015 15:42 . Reden: N.a.v. reactie hieronder op mijn bericht iets scherper gesteld. Strekking blijft dezelfde. ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bij andere prijsfouten is daar toch ook sprake van? Betaald met orderbevestiging? Alleen daar kun je volgens mij juridisch verder niks mee.

Dat het niet netjes is, is een ander verhaal.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Je krijgt dit soort acties als klanten hun leverancier zo slecht reageren terwijl dit niet past bij het beeld wat ze hebben van deze leverancier.
  • Zeer late melding mbt prijsfout
  • Onjuiste mail mbt wijze en reden van annulering
  • Zeer beperkte en niet werkende kortingscode
  • Zeggen dat het toetsenbord niet leverbaar is terwijl het notabene op voorraad en in de aanbieding is op de logitech website.
  • Sommoge klanten wel leveren, sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
DFKT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:38:
[...]

Anders ga je appels met peren vergelijken. Als je betaald hebt en een orderbvestiging hebt, is er toch sprake van een overeenkomst? Waarbij het te ontvangen product en de te betalen prijs duidelijk zijn vermeld in de orderbevestiging.

Het zou me in het geval van jouw voorbeeld trouwens niets verbazen als op de doos in de kleine lettertjes staat dat de speakers niet zijn inbegrepen...
nope. Bij een prijsfout (wat dit niet is in mijn mening) is er geen sprake van een overeenkomst (zelfs al is de hardware al geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:33:
[...]

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn. Alleen vraag ik me of dit de reden moet zijn om Logitech zo publiek mogelijk zo hard mogelijk de grond in te boren terwijl ze normaliter goede service leveren.
Nee, maar als je als bedrijf fout op fout maakt, slechte communicatie binnen eigen organisatie, slechte communicatie naar "gedupeerden", tja dan roep je het een beetje op jezelf af.

Maar normaal gezien is de Logitech support inderdaad verbazingwekend goed. Maarja, dit geeft ze weer voedsel om hun normale dienstverlening te verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nou ja, dat zeker. Mag hopen dat dit intern de nodige tumult oplevert en dat ze er van leren. Een compensatie met iets meer dan 30% korting zou ze sieren aangezien die korting prijzen in hun shop oplevert die je zonder korting bij andere winkels vindt.
Appie Heijn schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:40:
[...]

Je krijgt dit soort acties als klanten hun leverancier zo slecht reageren terwijl dit niet past bij het beeld wat ze hebben van deze leverancier.
  • Zeer late melding mbt prijsfout
  • Onjuiste mail mbt wijze en reden van annulering
  • Zeer beperkte en niet werkende kortingscode
  • Zeggen dat het toetsenbord niet leverbaar is terwijl het notabene op voorraad en in de aanbieding is op de logitech website.
  • Sommoge klanten wel leveren, sommige niet.
Ik bestrijd ook niet dat ze het in dit specifieke geval slecht hebben geregeld. En als jij (en anderen) dat een goede reden vinden om een doorgaans goed service-verlenend bedrijf zover mogelijk de grond in te trappen, allemaal om een paar tientjes handel dan wens ik je veel succes :) Ik besteed m'n tijd aan iets leuks, vergeef het ze en hoop dat de rest van de wereld ook vergevingsgezind kan zijn(behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden, al zal dat in Raqqa alleen niet zo zijn vermoed ik :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door JT op 04-12-2015 15:44 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:20
gj797 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:40:
[...]

nope. Bij een prijsfout (wat dit niet is in mijn mening) is er geen sprake van een overeenkomst (zelfs al is de hardware al geleverd)
Niet rot bedoeld maar als alle andere toetsenborden 80 euro zijn en het nederlandse toetsenbord slechts
Een fractie daarvan,dan mag je toch wel een beetje uitgaan van een prijsfout. Slimme jongen overigens die
deze "fout" heeft gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Bartosy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:43:
[...]

Niet rot bedoeld maar als alle andere toetsenborden 80 euro zijn en het nederlandse toetsenbord slechts
Een fractie daarvan,dan mag je toch wel een beetje uitgaan van een prijsfout. Slimme jongen overigens die
Poolse/Russische/Duitse/Franse versies waren ook allemaal 30 euro(op de NL website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat niet om Logitech de grond in te boren, Maar dit zijn regels waaraan bedrijven zich moeten houden. Regels zijn om de consument te beschermen tegen willekeur van grote bedrijven.
Het verschil met voorgaande prijsfouten is dat de Logitech klantenservice telefonisch nogmaals bevestigd heeft dat mensen het bestelde item zullen ontvangen. Dit is misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

[...]

Het was niet enkel het nederlandse toetsenbord die deze prijs weergaf. Ook de andere opties kwamen voor 29,95 in het winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:27
Iemand die toevallig een ordernummer van een betreffende persoon heeft waarvan het tobo/afstandbediening is geleverd en deze per PM naar mij wil sturen? Heb zojuist namelijk contact gehad met Logitech, waarin mij werd verteld dat alle orders waaraan nog niet is uitgeleverd geannuleerd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:20
Brodo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:44:
[...]

Poolse/Russische/Duitse/Franse versies waren ook allemaal 30 euro(op de NL website).
Oh okay dat wist ik niet ! Dacht dat het slechts om het nl toetsenbord ging. Ik weet zeker dat sommige toetsenborden wel de "normale prijs" hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Laatst online: 26-02 21:13
[...]

1 Het gaat erom of de gemiddelde consument had kunnen weten dat het een prijsfout is.
2 Het was black friday en het is de producent van de toetsenborden/afstandsbedieningen. een korting van 55% kan dan gezien worden als normaal.
3 er is navraag gedaan bij logitech en daar is meerdere keren aangegeven dat het NIET om een prijsfout ging. Als de gemiddelde consument (of zelfs tweaker) hoort van het bedrijf zelf dat de prijs klopt heb je wettelijk geen poot meer om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
JT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:42:
[...]

Ik bestrijd ook niet dat ze het in dit specifieke geval slecht hebben geregeld. En als jij (en anderen) dat een goede reden vinden om een doorgaans goed service-verlenend bedrijf zover mogelijk de grond in te trappen, allemaal om een paar tientjes handel dan wens ik je veel succes :) Ik besteed m'n tijd aan iets leuks, vergeef het zo en hoop dat de rest van de wereld ook vergevingsgezind kan zijn (zal in Raqqa alleen niet zo zijn vermoed ik :+ )
Ik ben niet de auteur van dat artikel :) het gaat mij niet om handel. Ik heb er 1 besteld ter vervanging van mijn haperende coolermaster. Ik bestel iets voor een aannemelijke prijs. Dan verwacht ik dat een bedrijf de gemaakte afspraken nakomt of binnen 24 uur meld dat dit om wat voor reden dan ook niet kan.

Kom niet met een een hoop faal acties zoals nu het geval is.

[ Voor 3% gewijzigd door Appie Heijn op 04-12-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-07 22:33
Hiero ook mailtje gehad dat "mijn bestelling is geannuleerd op mijn verzoek". Zijn er mensen die nog succes gehad hebben met bellen recentelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
buiten dat stond die *aanbieding* er ongeveer 3 dagen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Laatst online: 18:44
Het is zo jammer dat Logitech van die verdomd goede producten maakt, je kan eigenlijk niet om ze heen als je PC peripherals koopt. Anders had ik ze wel geboycot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

Appel.. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:47:
Hiero ook mailtje gehad dat "mijn bestelling is geannuleerd op mijn verzoek". Zijn er mensen die nog succes gehad hebben met bellen recentelijk?
Volgensmij heeft iedereen tot nogtoe een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Of bedoel je iets anders met "succes"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
DFKT schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:38:
[...]

Anders ga je appels met peren vergelijken. Als je (1) betaald hebt, (2) een orderbvestiging hebt en (3) er niet overduidelijk sprake is van een prijsfout, is er toch sprake van een overeenkomst? Waarbij de specificatie van product en de te betalen prijs duidelijk zijn vermeld in de orderbevestiging.

Overigens was ik niet van plan iemand aan te gaan klagen. Maar ik heb logitech wel gemeld dat ik gewoon bezorging van mijn bestelling verwacht, met bovenstaande als argument.

Overal wordt gemeld over een waarschijnlijke prijsfout, zelfs op de Duitse pepper site die het van de Nederlandse heeft overgenomen. Er glippen altijd in het begin orders door, vaker gebeurd bij andere bedrijven. Ze mogen zelfs de koerier op het laatste moment een order stop doorgeven, ook gebeurd. Tevens staat er in de voorwaarden dat er door middel van prijsfouten, systeem fouten, etc. de prijs aangepast mag worden. Ook hier vermeld. OK, qua communicatie verdiend het niet de schoonheidsprijs, maar de gemiddelde koper wilde bewust het risico nemen voor eigen gewin. En nee, de tekst stond ook niet op de doos, had het ook niet verwacht, want in de omschrijving staat het product, anders mogen ze alles opnoemen wat er niet in zit, bijv. het kamerplantje en de knappe mevrouw. Rationeel denken heet zoiets. Ik ga van mijn weekend genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
Hakulaku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:48:
[...]

Volgensmij heeft iedereen tot nogtoe een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Of bedoel je iets anders met "succes"?
Dat de annulering geannuleerd wordt en alsnog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:48:
Het is zo jammer dat Logitech van die verdomd goede producten maakt, je kan eigenlijk niet om ze heen als je PC peripherals koopt. Anders had ik ze wel geboycot.
Kan prima hoor :P
Heb zelf een Corsair toetsenbord een Razer Naga en een Kingston headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Hakulaku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:48:
[...]

Medewerker die ik zojuist heb gesproken vertelde mij dat alle orders geannuleerd zijn en hoogstwaarschijnlijk niet meer geleverd worden.

Op mijn vraag waarom anderen wel geleverd gekregen hebben, was deze een beetje perplex. Vroeg mij gelijk naar het ordernummer van de betreffende persoon, waarna deze een melding in mijn case maakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sumpie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 06:46
Maar eigenlijk is het toch een prijsfout. De prijs die geadverteerd was op de site kwam niet overheen met de prijs die in de winkelwagen weergegeven was.

Ik snap dat mensen boos zijn omdat ze dachten dat ze een leuke prijs hadden voor een goed toetsenbord of remote. Maar mensen moet niet zeiken dat ze boos zijn dat ze niks geleverd krijgen omdat het gewoon duidelijk was dat het een prijsfout betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wasabi! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:49:
[...]

Overal wordt gemeld over een waarschijnlijke prijsfout, zelfs op de Duitse pepper site die het van de Nederlandse heeft overgenomen. Er glippen altijd in het begin orders door, vaker gebeurd bij andere bedrijven. Ze mogen zelfs de koerier op het laatste moment een order stop doorgeven, ook gebeurd. Tevens staat er in de voorwaarden dat er door middel van prijsfouten, systeem fouten, etc. de prijs aangepast mag worden. Ook hier vermeld. OK, qua communicatie verdiend het niet de schoonheidsprijs, maar de gemiddelde koper wilde bewust het risico nemen voor eigen gewin. En nee, de tekst stond ook niet op de doos, had het ook niet verwacht, want in de omschrijving staat het product, anders mogen ze alles opnoemen wat er niet in zit, bijv. het kamerplantje en de knappe mevrouw. Rationeel denken heet zoiets. Ik ga van mijn weekend genieten :)
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die relativeert :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Maar als je een prijsfout op je website hebt staan laat je die toch niet dagenlang er op staan?

En vervolgens ga je toch niet willekeurig bestellingen leveren en annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Ben benieuwd of er daadwerkelijk iemand de bestelling geleverd heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Er zijn mensen die hem al thuis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumpie
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:53:
Maar als je een prijsfout op je website hebt staan laat je die toch niet dagenlang er op staan?

En vervolgens ga je toch niet willekeurig bestellingen leveren en annuleren?
Als je goed keek zag je dat bestellingen niet via Logitech liepen maar door een extern bedrijf. Geen idee waarom die geen actie ondernamen maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Als de medewerker je er alsnog van overtuigd dat het geen prijsfout betrof en dat ze dan de order op mijn verzoek annuleren vind ik nogal kinderachtig, wees sportief Logitech en neem de schade gewoon op je, dit zorgt alleen maar voor slechte PR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kortom:
  • Meerdere dagen online gestaan
  • Black-Friday
  • 55% korting
  • Gedeeltelijk al uitgeleverd
  • Geverifieerd dat de aanbieding correct was per telefoon en e-mail
En nu komt Logitech aan dat we het zelf hebben geannuleerd, en er niet uitgeleverd kan worden want het was een prijsfout?

Ik probeer vaak iets te kopen waarvan de prijs fout is en leg me er altijd snel bij neer, maar nu ik zelf al afgelopen week er meerdere belminuten aan heb gespendeerd om te horen dat het allemaal wel klopte gaat er bij mij een annulering op vrijdagmiddag niet in onder het mom van 'prijsfout'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Pazienza schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:54:
Er zijn mensen die hem al thuis hebben.
Horen zeggen? Of daadwerkelijk gezien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
ben benieuwd als ze vandaag nog wel een e-mail gaan sturen met meer opheldering zoals aan meerdere mensen beloofd is toen ze vanmiddag hebben gebeld waarin een stappenplan zou komen te staan.

volgens de site zijn dit hun openingstijden:
Ondersteuning - Algemeen
+31 (0)20 200 84 33
Maandag - vrijdag: 9:00 - 18:00 (CET)

dus binnen 2 uur zullen we wel meer info moeten hebben vanuit Logitech al vraag ik het mij af als ze dat gaan reden deze week na te zien hoe vandaag is gecommuniceerd.

vanmorgen vanaf 9 tot ongeveer 12 uur werden alle orders nog gewoon uit geleverd (terwijl we een eerste annuleringen mail hadden ontvangen)
na 12 uur werd er in eens niets meer uit geleverd aan niemand (2de annuleringen mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:54
Ik heb een mailtje naar support gestuurd met de vraag mijn annulering ongedaan te maken, ook erbij gezegd dat het geen prijsfout kan zijn aangezien meerdere mensen het toetsenbord geleverd hebben gekregen en de aanbieding er meerdere dagen opstond. Ben benieuwd of het wat op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
sumpie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:55:
[...]

Als je goed keek zag je dat bestellingen niet via Logitech liepen maar door een extern bedrijf. Geen idee waarom die geen actie ondernamen maja
Dat je iets outsourced neemt niet weg dat je er nog steeds verantwoordelijkheid voor draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:55:
[...]

Mensen hebben het gemeld hier op het forum, en kijk even op V&A en marktplaats, staan beide vol met advertenties van charlatans zonder fatsoen die hier een slaatje uit willen slaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
[...]

kijk op marktplaats mensen bieden er 6 aan voor rond de 60 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Zojuist ontvangen:

Beste XXXXXXXX,

Mijn naam is XXXXXXXX., en ik heb begrepen dat u hulp nodig heeft met Harmony Touch.

Ik heb inmiddels vernomen dat u een email zal ontvangen wat betreft uw geannuleerde bestelling waarin u meer informatie zal krijgen over de status van die bestelling en stappen die u kan ondernemen. Ik zal deze zaak daarom ook sluiten want u zal in die email alle nodige informatie krijgen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het referentienummer van uw probleem is xxxxxxxx. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).

Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXX
Logitech-klantenservice

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:55:
Ik heb een mailtje naar support gestuurd met de vraag mijn annulering ongedaan te maken, ook erbij gezegd dat het geen prijsfout kan zijn aangezien meerdere mensen het toetsenbord geleverd hebben gekregen en de aanbieding er meerdere dagen opstond. Ben benieuwd of het wat op gaat leveren.
Perfect! Houd mij en de andere Tweakers op de hoogte. Ik ben benieuwd naar de reactie die Logitech geeft aan jou. Het is zo jammer dat elke medewerker wat anders zegt.... het was te mooi om waard te zijn.

En ik vrees dat het gewoon zo is, dat enkele geluk hebben gehad... en ook met wie je net heb gesproken. Logitech is vrees ik tot niets verplicht. We hebben een jurist nodig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk maar op Marktplaats hoeveel er gisteren al geplaatst zijn, lijkt mij heel toevallig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:59:
[...]

Kijk maar op Marktplaats hoeveel er gisteren al geplaatst zijn, lijkt mij heel toevallig ;)
Juist daarom vraag ik of iemand een geleverd ordernummer heeft. Deze kan in de zaak worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Aspirientjes, ibuprofen, caffeine goedkoop te koop bij de Kruidvat, man man man, iedereen heeft koppijn van de stress...... en het weekend moet nog beginnen. Laat ik het zo zeggen, hoe zou jij reageren mocht het bij jouw winkel fout gaan? Ik ga er vandoor, stress ze. (En ja, ik heb ook een annulering gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:59:
[...]

Perfect! Houd mij en de andere Tweakers op de hoogte. Ik ben benieuwd naar de reactie die Logitech geeft aan jou. Het is zo jammer dat elke medewerker wat anders zegt.... het was te mooi om waard te zijn.

En ik vrees dat het gewoon zo is, dat enkele geluk hebben gehad... en ook met wie je net heb gesproken. Logitech is vrees ik tot niets verplicht. We hebben een jurist nodig ;-)
We zien wel wat er gebeurd. Een goed idee is in ieder geval met zn allen massaal contact op te nemen met logitech en hun support even overuren laten draaien. Dan leren ze misschien van hun fout en zullen ze de volgende keer beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Wasabi! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:49:
[...]

Overal wordt gemeld over een waarschijnlijke prijsfout, zelfs op de Duitse pepper site die het van de Nederlandse heeft overgenomen.
Bedoel je "nu", of "afgelopen vrijdag"? Ik dacht namelijk "Wauw, eindelijk een ECHTE Black Friday aanbieding!". En ik kon me ook nog wel voorstellen dat je dat als bedrijf NIET aan de grote klok hangt, want dan loop je inderdaad (nog meer) risico op voorraadproblemen bijvoorbeeld.
Er glippen altijd in het begin orders door, vaker gebeurd bij andere bedrijven. Ze mogen zelfs de koerier op het laatste moment een order stop doorgeven, ook gebeurd. Tevens staat er in de voorwaarden dat er door middel van prijsfouten, systeem fouten, etc. de prijs aangepast mag worden. Ook hier vermeld.
Moet je wel aantoonbaar hebben dat het een prijsfout of systeemfout betreft. Prijsfout is vaak te herkennen aan een verschoven komma, systeemfout zou betekenen dat het hele assortiment van Logitech te goedkoop werd aangeboden. Van beiden was geen sprake.

Ik kan ook wel relativeren, maar als we maar vaak genoeg relativeren, kun je dergelijke wetten om consumenten te beschermen net zo goed in de prullenbak gooien :X
OK, qua communicatie verdiend het niet de schoonheidsprijs, maar de gemiddelde koper wilde bewust het risico nemen voor eigen gewin. En nee, de tekst stond ook niet op de doos, had het ook niet verwacht, want in de omschrijving staat het product, anders mogen ze alles opnoemen wat er niet in zit, bijv. het kamerplantje en de knappe mevrouw. Rationeel denken heet zoiets. Ik ga van mijn weekend genieten :)
Neemt niet weg dat het een bagger voorbeeld was :)

Nog even een voetnoot: ik ben niet boos hoor, ook niet op Logitech. Maar ik zou het wel zo netjes vinden als ik gewoon mijn afstandsbediening en toetsenbord geleverd krijg. Zoals het hoort.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumpie
Volgens mij is trouwens die couponcode van 30% niet custom.
Ik weet niet wat die van julie is maar bij mijn 2 mailtjes binnengekomen (1 voor toetsenbord 1 voor harmony) met een code die eindigt op: dr3j8

Dus als je zo boos bent op Logitech zou ik anders zeggen deel die code onder iedereen die je kent die op zoek is naar logitech product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
@wasabi!
Dan zou ik niet eerst tegen de klant zeggen dat je het product alsnog krijgt en allerlei onzin uitkramen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Fusionmania op 04-12-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

67% op basis van de PW.
€89,90 is de goedkoopste in de Pricewatch
€29,90 is dus ~67% korting. :P

Op basis van hun website dus 78% :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-12-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:00:
[...]

We zien wel wat er gebeurd. Een goed idee is in ieder geval met zn allen massaal contact op te nemen met logitech en hun support even overuren laten draaien. Dan leren ze misschien van hun fout en zullen ze de volgende keer beter opletten.
Alsof de supportafdeling ook maar iets kon doen aan deze kwestie.
Lijkt me niet een correcte manier om je frustraties te uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:48
Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:00:
[...]

Logitech moet er inderdaad van leren, echter moeten de mensen achter de support er niet voor opdraaien, zij kunnen er ook niks aan doen.

Dat gezegd ik wacht ook nog op mijn tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:00:
[...]

Juist daarom vraag ik of iemand een geleverd ordernummer heeft. Deze kan in de zaak worden meegenomen.
Excuus, begreep ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Wat mij wel opviel is dat de support nu vrijwel direct bereikbaar is. Dus voor eenieder die het niet gelooft dat de ab en tobo worden geannuleerd, bel even en je krijgt vrijwel direct een van de medewerkers aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08 14:20
net gebeld met logitech en deze zegt dat de bestelling stop gezet is omdat het toetsenbord niet meer geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:02:
[...]

Alsof de supportafdeling ook maar iets kon doen aan deze kwestie.
Lijkt me niet een correcte manier om je frustraties te uiten.
Het zijn geen frustraties, maar ik zou toch geen echte Nederlander zijn als ik niet zou proberen het toetsenbord toch geleverd te krijgen :+. En als de support overspoeld wordt met mailtjes zal dat echt wel zichzelf doorspelen naar de desbetreffende afdeling en zullen ze er dan intern naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:02:
[...]

67% op basis van de PW.
€89,90 is de goedkoopste in de Pricewatch
€29,90 is dus ~67% korting. :P

Op basis van hun website dus 78% :+
Ik had het over de Harmony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:05:
[...]

Ik had het over de Harmony :)
Ik niet :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Ik krijg hier het zelfde verhaal te horen. Ook bij mij is de bestelling geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
mikevankan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:05:
net gebeld met logitech en deze zegt dat de bestelling stop gezet is omdat het toetsenbord niet meer geleverd kan worden.
oh het was dus helemaal geen foutje? ze wilden ze allemaal even kwijt? ze liegen maar alles aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
mikevankan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:05:
dan moeten ze met een alternatief/gelijkwaardig product komen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
sirbarley schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:07:
[...]

oh het was dus helemaal geen foutje? ze wilden ze allemaal even kwijt? ze liegen maar alles aan elkaar.
ik weet het maar die arme vrouw aan de lijn is ook niet eind verantwoordelijk he haah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Als ik op de website kijk is hij gewoon voorradig dus dat kan het probleem niet zijn (het toetsenbord)

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 04-12-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:05:
[...]

Het zijn geen frustraties, maar ik zou toch geen echte Nederlander zijn als ik niet zou proberen het toetsenbord toch geleverd te krijgen :+. En als de support overspoeld wordt met mailtjes zal dat echt wel zichzelf doorspelen naar de desbetreffende afdeling en zullen ze er dan intern naar gaan kijken.
En wat denk je dat er vandaag de hele dag gebeurd is......?
Die wachtrijen van +\- 30 minuten zijn niet ontstaan doordat we allemaal belden met Logitech om het over het weer te hebben..........

Zoals al eerder aangegeven: 80% van de calls van Logitech van vandaag gingen over de orders voor de G510s en de Harmony Touch.
Supportafdeling heeft aangegeven dat Logitech vandaag een mail zou versturen waarin staat welke mogelijkheden er zijn.

Maar hé, we leven in een vrij land.
Als jij je geroepen voelt om de klantenservice te bellen: leef je uit.
Las net dat de wachtrijen (zo goed als) verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mikevankan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:08:
[...]

ik weet het maar die arme vrouw aan de lijn is ook niet eind verantwoordelijk he haah
Klopt, hang nu in de wachtrij. Ga zo vragen of die "hoger op" bereikbaar zijn :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Eigenlijk schandalig hoe de communicatie verloopt, een mail waarin verteld dat ik het zelf geannuleerd heb en klaar.

Het is voor mij al weer duidelijk, dit gaat een hoop gezeik opleveren en uiteindelijk geen toetsenbord dus ik haak af.

Er is maar een manier om duidelijk te maken dat we hier niet van gediend zijn en dat is geen Logitech producten meer kopen en dat is dus ook precies wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
daves2hd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:11:
[...]

Klopt, hang nu in de wachtrij. Ga zo vragen of die "hoger op" bereikbaar zijn :P
helemaal goed beetje jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:10:
[...]

En wat denk je dat er vandaag de hele dag gebeurd is......?
Die wachtrijen van +\- 30 minuten zijn niet ontstaan doordat we allemaal belden met Logitech om het over het weer te hebben..........

Zoals al eerder aangegeven: 80% van de calls van Logitech van vandaag gingen over de orders voor de G510s en de Harmony Touch.
Supportafdeling heeft aangegeven dat Logitech vandaag een mail zou versturen waarin staat welke mogelijkheden er zijn.

Maar hé, we leven in een vrij land.
Als jij je geroepen voelt om de klantenservice te bellen: leef je uit.
Las net dat de wachtrijen (zo goed als) verdwenen zijn.
Volgensmij moet jij je frustraties even ergens kwijt ;)

Maar goed, dat over die mail is nooit met mij gecommuniceerd en dat lees ik hier net nadat ik een mail naar de support afdeling heb gestuurd. Ik vind het gewoon erg vreemd dat ze zomaar een bestelling annuleren en doen alsof je het zelf gedaan hebt en dan pas een paar uur later een mail gaan versturen (als dat vandaag nog gaat gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
Net toch even gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan, ze vroeg het na bij haar supervisor en wat mij verteld werd is het volgende: Het product is niet op voorraad en is van hun kant geannuleerd. Morgen komt van het hoofdkantoor een mailtje met daarin meer uitleg/ voorstel tot compensatie vergoeding. Geld dat reeds overgemaakt is, wordt zo snel mogelijk teruggeboekt. Verder vond ze het vervelend dat ze me op dit moment niet meer informatie kon geven, anders had ze dat gedaan.

Dus ik wacht morgen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een random toetsenbord in mijn winkelmandje plaats, komt er op dit moment deze tekst bovenin te staan:

Snel! G105 Gamingtoetsenbord - Dutch (Qwerty) komt in aanmerking voor een aanbieding die maar voor een beperkt aantal kopers beschikbaar is. Ga nu naar de kassa om van deze waardevolle aanbieding gebruik te maken..

Prijs is veranderd van 69,99 euro naar 49,99 euro. Blijkbaar is het bij dit toetsenbord wel mogelijk dat prijzen pas aanpassen in het winkelmandje maar bij de "prijsfout" niet. Vreemde zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 08:22
Appel.. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:19:
Net toch even gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan, ze vroeg het na bij haar supervisor en wat mij verteld werd is het volgende: Het product is niet op voorraad en is van hun kant geannuleerd. Morgen komt van het hoofdkantoor een mailtje met daarin meer uitleg/ voorstel tot compensatie vergoeding. Geld dat reeds overgemaakt is, wordt zo snel mogelijk teruggeboekt. Verder vond ze het vervelend dat ze me op dit moment niet meer informatie kon geven, anders had ze dat gedaan.

Dus ik wacht morgen af.
Beetje apart dat er nu nergens op de site staat dat hij niet leverbaar is..

[ Voor 80% gewijzigd door dustyrick op 04-12-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:20:
Wanneer ik een random toetsenbord in mijn winkelmandje plaats, komt er op dit moment deze tekst bovenin te staan:

Snel! G105 Gamingtoetsenbord - Dutch (Qwerty) komt in aanmerking voor een aanbieding die maar voor een beperkt aantal kopers beschikbaar is. Ga nu naar de kassa om van deze waardevolle aanbieding gebruik te maken..

Prijs is veranderd van 69,99 euro naar 49,99 euro. Blijkbaar is het bij dit toetsenbord wel mogelijk dat prijzen pas aanpassen in het winkelmandje maar bij de "prijsfout" niet. Vreemde zaak.
Is het je ook gelukt om de g105 toe te voegen voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
rkvvkevin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:25:
[...]

Is het je ook gelukt om de g105 toe te voegen voor die prijs?
http://gaming.logitech.co...duct/g105-gaming-keyboard naar toevoegen en naar kassa gaan is hij in eens 20 euro goedkoper dus net als bij de G510S van afgelopen vrijdag (al was daar het prijs verschil iets groter maar ja het was black Friday)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik vind het ook respectloos om een slap mailtje te sturen met daarin de melding dat ik van mijn kant zogenaamd een annulering zou hebben uitgevoerd.
De support die mij te woord stond was niet bepaald vriendelijk.

Ik denk dat ik op deze manier ook mijn laatste logitech product gekocht heb want zo hou ik er een vieze smaak aan over. Ik heb verder geen melding gekregen over e-mails of andere vormen van 'compensatie'.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkvvkevin
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:27:
[...]

http://gaming.logitech.co...duct/g105-gaming-keyboard naar toevoegen en naar kassa gaan is hij in eens 20 euro goedkoper dus net als bij de G510S van afgelopen vrijdag (al was daar het prijs verschil iets groter maar ja het was black Friday)
Blijft bij mij 69,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db10715584
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-01-2019
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:27:
[...]

Werkt hier niet. Heb je misschien een screenshot O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:13:
[...]

Volgensmij moet jij je frustraties even ergens kwijt ;)

Maar goed, dat over die mail is nooit met mij gecommuniceerd en dat lees ik hier net nadat ik een mail naar de support afdeling heb gestuurd. Ik vind het gewoon erg vreemd dat ze zomaar een bestelling annuleren en doen alsof je het zelf gedaan hebt en dan pas een paar uur later een mail gaan versturen (als dat vandaag nog gaat gebeuren).
Mwoah, valt erg mee hoor met mijn frustraties, maar bedankt voor je bezorgdheid. ;)
Vind je optie om de klantenservice (nog langer) te gaan bestoken echter niet de juiste that's all.
Hoewel Logitech die wachtrijen ook over zichzelf afgeroepen heeft door niet/ niet uniform te reageren.

Ik heb twee posts geplaatst waarin aangegeven wordt dat er een mail vestuurd zal worden door Logitech.
Die kan je gemist hebben natuurlijk, kan gebeuren. Dit is tenslotte een topic met veel reacties.

En ja: ik zou natuurlijk ook het liefst mijn G510s en de Harmony Touch uitgeleverd zien worden.
Qua communicatie vanuit Logitech is het natuurlijk om te janken zo slecht.
Een van mijn slechtste ervaringen met een groot (internationaal) bedrijf tot nu toe.
Otto staat stijf bovenaan overigens.....

Ik hoop, net als jij (en de klantenservice van Logitech vermoed ik :) ), dat die mail spoedig komt.
Hoewel ik niet de illusie heb dat we blij gaan worden van de inhoud..........
Anders was er m.i. al lang een mail verstuurd.
Waarschijnlijk weten ze nog niet wat de beste damage control is.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen rants, geen "ik ook" of "ik ook niet" posts, geen statusupdates. Zorg dat je iets bij kunt dragen dat voor andere mensen nuttig is.