Bartske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:13:
[...]
Volgensmij moet jij je frustraties even ergens kwijt
Maar goed, dat over die mail is nooit met mij gecommuniceerd en dat lees ik hier net nadat ik een mail naar de support afdeling heb gestuurd. Ik vind het gewoon erg vreemd dat ze zomaar een bestelling annuleren en doen alsof je het zelf gedaan hebt en dan pas een paar uur later een mail gaan versturen (als dat vandaag nog gaat gebeuren).
Mwoah, valt erg mee hoor met mijn frustraties, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Vind je optie om de klantenservice (nog langer) te gaan bestoken echter niet de juiste that's all.
Hoewel Logitech die wachtrijen ook over zichzelf afgeroepen heeft door niet/ niet uniform te reageren.
Ik heb twee posts geplaatst waarin aangegeven wordt dat er een mail vestuurd zal worden door Logitech.
Die kan je gemist hebben natuurlijk, kan gebeuren. Dit is tenslotte een topic met veel reacties.
En ja: ik zou natuurlijk ook het liefst mijn G510s en de Harmony Touch uitgeleverd zien worden.
Qua communicatie vanuit Logitech is het natuurlijk om te janken zo slecht.
Een van mijn slechtste ervaringen met een groot (internationaal) bedrijf tot nu toe.
Otto staat stijf bovenaan overigens.....
Ik hoop, net als jij (en de klantenservice van Logitech vermoed ik

), dat die mail spoedig komt.
Hoewel ik niet de illusie heb dat we blij gaan worden van de inhoud..........
Anders was er m.i. al lang een mail verstuurd.
Waarschijnlijk weten ze nog niet wat de beste damage control is.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.