Black Friday / Cyber Monday 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 307.037 views

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 22:44
Mede-auteur:
  • slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-04 11:47

slabetje

Black Friday / Cyber Monday 2015

Als vervolg op het succesvolle topic uit 2014 open ik dit jaar samen met Slabetje een gloednieuw topic.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NkC1mXzO5geoqK4yhx70zDZt/full.jpg

Algemene informatie

Wat is Black Friday?
“Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day, een vrijdag. De meeste werknemers hebben die dag ook vrij (met uitzondering van personeel in de detailhandel, luchtvaart,gezondheidszorg en banksector), en daardoor gaan er veel mensen winkelen.

Het wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstinkopen. Om de mensen naar de winkels te trekken, adverteren veel winkels met speciale aanbiedingen. Er zijn winkels die al om drie uur open gaan, en om die tijd staan er al rijen kopers buiten om de laagstgeprijsde, beperkt voorradige artikelen te bemachtigen. Tijdens de dag is het vrijwel onmogelijk om een parkeerplaats te vinden bij de grote winkelcentra, sommige mensen parkeren hun auto al een week van tevoren om gegarandeerd een plaats te hebben.” Bron: Wikipedia

Black Friday is op 27 november 2015.

Wat is Cyber Monday?
"Cyber Monday is een marketingterm voor de maandag na Thanksgiving in de Verenigde Staten. De term is bedacht door marketingbureaus om de internetverkopen te stimuleren. Cyber Monday is een internationale marketingterm geworden, die gebruikt wordt door onlinewinkels in Canada, Groot-Brittannië, Portugal, Duitsland, Chili, Colombia, Ierland, Japan en China." Bron: Wikipedia

Cyber Monday is op 30 november 2015.

Waarom een topic?
Black Friday en Cyber Monday is een hype die langzaam aan ook bij steeds meer Nederlandse (internet)winkels is aangekomen. Deze winkels geven vaak leuk aanbiedingen en in dit verzameltopic kunnen we een mooi deze aanbiedingen melden. Slabetje en ik zullen proberen net als vorig jaar de lijst zo snel mogelijk te actualiseren, uiteraard met behulp van jullie suggesties.

De aanbiedingen!

Online warenhuizen

Muziek, Films & Games

Computer en Elektronica

Wonen en Koken

Sport & Vrije tijd

Tips
Graag ontvangen we van jullie aanbiedingen als ze er nog niet bij staan, mochten jullie nog suggesties hebben voor dit star tbericht horen we dat uiteraard ook graag.

Extra korting
Dan nog een persoonlijke tip, door je aan te melden op sites als Shopkorting en Cashbacktotaal kun je op je aankoop extra korting krijgen.

Happy shopping! :)

[ Voor 56% gewijzigd door slabetje op 27-11-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
http://store.hp.com/Nethe...ffer.aspx?p=c-blackfriday HP nl doet blijkbaar ook mee dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-04 19:37
Toevallig dacht ik er vanochtend aan. Heb namelijk nog een paar artikelen nodig...We wachten het met smacht af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha ik zie weer die mycom actie in de 2014,wat een gedoe met bas group destijds haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Apple deed in Nederland ook aan Black Friday. Alleen zijn ze er vorige jaar mee opgehouden. Misschien dit jaar weer...

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:53
zap8 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:13:
Apple deed in Nederland ook aan Black Friday. Alleen zijn ze er vorige jaar mee opgehouden. Misschien dit jaar weer...
Ik hoop dat Apple idd mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Zet dit zoden aan de dijk? Anders gelijk een Lumia 950/950XL in de actie, Mediamarkt!

Hopelijk doet Microsoft mee. Samen met de Mediamarkt. Lekker dichtbij.
.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 614 op 13-11-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De lumia is dan nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

http://www.mediamarkt.nl/...950-xl-zwart-1413743.html

Maar inderdaad, zou vroeg zijn voor een combo met Black Friday actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 20:21

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hificorner had vorig jaar een té scherpe actie met Sony Bravia TV's... Die konden uiteindelijk niet genoeg leveren, heb tot kerst moeten wachten tot ik hem heb geannuleerd en elders goedkoper heb gekocht...

Het frapante toen was dat ze niet op volgorde van bestelling leverden. Als je klaagde had je meer kans om je TV eerder geleverd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:19
ocn schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:49:
Hificorner had vorig jaar een té scherpe actie met Sony Bravia TV's... Die konden uiteindelijk niet genoeg leveren, heb tot kerst moeten wachten tot ik hem heb geannuleerd en elders goedkoper heb gekocht...

Het frapante toen was dat ze niet op volgorde van bestelling leverden. Als je klaagde had je meer kans om je TV eerder geleverd te krijgen.
Als ie een maand later nog goedkoper te krijgen was, dan kan de aanbieding toch niet zo scherp zijn geweest? Eerder een minimale voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 20:21

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

henri86 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:14:
[...]

Als ie een maand later nog goedkoper te krijgen was, dan kan de aanbieding toch niet zo scherp zijn geweest? Eerder een minimale voorraad.
niet met jou eens. hificorner heeft alsnog alles geleverd, maar in veel gevallen ruim 2 maanden later.

55" sony bravia voor 779 (200 euro minder dan de destijds laagste pricewatch prijs) vanDaal in "Black Friday / Cyber Monday 2014"

een maand later voor 677 tijdens een unieke instore actie bij 1 zaak in nl kunnen krijgen: http://oi60.tinypic.com/15q8z04.jpg er stond een grote rij voor de deur en binnen een minuut waren alle tvs vergeven.

[ Voor 5% gewijzigd door ocn op 14-11-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-04 15:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is er een kans dat PS4/Xbox One acties komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:55
HollovVpo1nt schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:15:
Is er een kans dat PS4/Xbox One acties komen?
Vaak zal dat gaan om een extra game of controller, je hebt nu al een Xbox One + 2 Controllers + FIFA 16 voor 329 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
amazon.de heeft (ook) een cyber monday week: http://www.amazon.de/gp/angebote/ref=nav_cs_gb

Hopelijk komt de Nikon D7200 nog een keer langs, stond daar een paar dagen geleden nog op €906, helaas was mijn creditcard toen nog niet binnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 09:15
Ben benieuwd of de appstores ook weer meedoen. Volgens mij deed in het verleden de Google playstore ook mee met aanbiedingen op apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 18:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

xxxneoxxx schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:29:
Ben benieuwd of de appstores ook weer meedoen. Volgens mij deed in het verleden de Google playstore ook mee met aanbiedingen op apps.
Het zijn met name de appmakers zelf die meedoen, en dit zijn daardoor vaak Amerikaanse bedrijven/apps die meedoen. mSecure heeft bijvoorbeeld altijd acties tijdens black friday maar Weatherpro niet (de eerste is Amerikaans, de tweede Duits)
Het kan voorkomen dat Google zelf groot gaat uitpakken en een evenement rond black friday gaat houden, maar dan sluiten ze zelf deals met bedrijven. Dit zie ik niet zo snel gebeuren omdat ze dat liever zelf doen tijdens een google event, en dit was in het begin meer een PR stunt om de mensen kennis te laten maken met de play store. Iets wat tegenwoordig niet meer nodig is.
Overigens vallen deze electronica aanbieding meer onder cybermonday (zie titel post) dus je kan vaak profiteren van vrijdag t/m maandag. Soms zijn er alleen specifiek maandag aanbiedingen.
Qua alternatieve appstores, je kan er van uitgaan dat Amazon's playstore zeker mee gaat doen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
rockhopper schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:18:
[...]

Het zijn met name de appmakers zelf die meedoen, en dit zijn daardoor vaak Amerikaanse bedrijven/apps die meedoen. mSecure heeft bijvoorbeeld altijd acties tijdens black friday maar Weatherpro niet (de eerste is Amerikaans, de tweede Duits)
Het kan voorkomen dat Google zelf groot gaat uitpakken en een evenement rond black friday gaat houden, maar dan sluiten ze zelf deals met bedrijven. Dit zie ik niet zo snel gebeuren omdat ze dat liever zelf doen tijdens een google event, en dit was in het begin meer een PR stunt om de mensen kennis te laten maken met de play store. Iets wat tegenwoordig niet meer nodig is.
Overigens vallen deze electronica aanbieding meer onder cybermonday (zie titel post) dus je kan vaak profiteren van vrijdag t/m maandag. Soms zijn er alleen specifiek maandag aanbiedingen.
Qua alternatieve appstores, je kan er van uitgaan dat Amazon's playstore zeker mee gaat doen.
Ik gebruik iig sinds ik weer een android toestel heb, Appzapp. Deze tracked o.a. prijshistorie van apps in de play store. Kan je dus ook zien dat vorig jaar een aantal apps op de 28e opeens een flinke pricedrop hebben gehad. Ff in de app de apps die je wilt hebben aanvinken en je krijgt een alert als ze in prijs zakken. Hopelijk de 27e deze maand dus. :P

Ik had goeie hoop m.b.t. de Amazon appstore, maar aangezien wij Nederlanders niet echt meedoen met Amazon, heb je daar weer niet zoveel aan, tenzij je dus weer met een fake adres aan de slag gaat. Tenminste, als ik nu al iets mee probeer, krijg ik al allerlei 'geographical restrictions'-foutmeldingen.. Dus voor apps die spontaan volledig gratis worden misschien een optie, maar aankopen lijkt mij wat "lastig". Sowieso jammer, gezien ik al jaren bij Amazon bestel en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slagendijk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-03 16:28
HP heeft in de studentenstore nu 'HP 10 daagse', wat inhoud dat je 5% extra korting krijgt op laptops en PC's, bovenop de 10% studentenkorting.

Nu was ik van plan 2 nieuwe HP Spectre x360 laptops te kopen. Hoe groot achten jullie de kans, dat Black Friday een nog hogere korting zal bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Met de 5% cashbackxl zit je op 20%. Dit maakt mij aan het twijfele of ik zal wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik vond de meeste acties niet heel denderend, sommige producten waren wel scherp geprijsd. Ik zal het topic in ieder geval volgens, misschien vind ik nog wat leuks.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:30
Het is toch altijd een beetje zoals die iBood hunts.. vol verwachtig en (te) vaak valt het allemaal weer wat tegen. Maar ik laat me verrassen.

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Vorig jaar voor een mooie prijs een videokaart kunnen scoren bij Caseking.de
Ik ben benieuwd of ik dit jaar wederom iets kan vinden.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Amazon.de had vorig jaar erg scherpe deals!

Zelf een Kindle Fire HDX 7 gekocht tijdens cyber Monday voor € 115. Een paar dagen later was hij weer ruim over de tweehonderd euro.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 18:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is denk ik vooral zaak om voor jezelf een aantal producten dat je wilt kopen goed in de gaten houden. Ik maak zelf altijd een lijstje met eventuele aankopen van te voren met daarbij een aantal van de scherpste prijzen in de week (of twee weken) voorafgaande aan de sales. Zo weet ik of de prijs echt scherp is of dat het maar matig interessant is.
Zeker bij sites waar de aanbiedingen je om de oren vliegen zoals amazon is het maar lastig om op de dag zelf goed te kunnen zien of iets nou echt interessant is als je je niet voorbereid hebt (vind ik zelf).

Persoonlijk zoek ik nog een range extender (fritzbox denk ik) en ik hoop misschien nog een leuke aanbieding te zien van de chromecast 2. Voor de rest is het gewoon even kijken of ik tegen iets leuks aanloop

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-03 22:16
Tijd voor de Brack Friday Bunduru!

• mrc4nl
  • Laatst online: 15:31

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zijn er ook vakanties in de uitverkoop? :+
heb liever een mooie vakantie dan nieuwe electronica. Nouja, een Surface Pro lijkt ieaal om mee te nemen op vakantie.

ora et labora

• marcelo16bo
  • Laatst online: 22-04 15:57
gertjuhh schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:53:
amazon.de heeft (ook) een cyber monday week: http://www.amazon.de/gp/angebote/ref=nav_cs_gb

Hopelijk komt de Nikon D7200 nog een keer langs, stond daar een paar dagen geleden nog op €906, helaas was mijn creditcard toen nog niet binnen ;(
Misschien heb je hier iets aan.
http://www.rhinocamera.nl...kon-D7200&ProductID=21576

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
Bedankt, maar rhinocamera is volgens mij grijze import en staat niet bepaald bekend om z'n service

• ByteMe_
  • Niet online
Ik heb die shop ook overgeslagen bij aankoop overwegingen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• marcelo16bo
  • Laatst online: 22-04 15:57
dat is wat minder inderdaad.
succes op Black Friday/Cyber Monday.

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:30
Verzendkosten slechts: + $137.67 Shipping & Import Fees Deposit to Netherlands

Trakt | Last.fm | discogs

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
NewEgg doet ook mee, verzenden ook naar Nederland. Ze hebben al wat deals naar aanloop van Black Friday. :)

Kijken of ik ergens wat NAS-schijven (WD Red's bijv.) op de kop kan tikken.

[ Voor 21% gewijzigd door P1nGu1n op 19-11-2015 19:06 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 09:21
slagendijk schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:09:
HP heeft in de studentenstore nu 'HP 10 daagse', wat inhoud dat je 5% extra korting krijgt op laptops en PC's, bovenop de 10% studentenkorting.

Nu was ik van plan 2 nieuwe HP Spectre x360 laptops te kopen. Hoe groot achten jullie de kans, dat Black Friday een nog hogere korting zal bieden?
Ik zit zelf ook dringend verlegen om een laptop en twijfel tussen een HP en een Dell...maar ja, inderdaad, is het de moeite waard om te wachten op black friday? In de VS heeft HP al wel zijn folder voor black friday gepubliceerd, daar lopen de kortingen behoorlijk op...

Memento mori

• Vitruvius
En we zijn weer bij, bedankt alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44
Altijd handig om niet direct nodzakelijke dure aanschaffen hierbij te checken. Doek van die aanbiedingen op zwarte vrijdag lijkt me meer gericht op dat mensen veelal meer kopen dan ze normaal zouden doen (oude voorraad/omzet).

Moet nog een 55" TV en een nieiwe Router... Zal in elk geval kijken wat de prijzen doet van de modellen die ik nunop het oog had voor aanschaf in December :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 21-04 09:13
Thalaron schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 04:46:
Altijd handig om niet direct nodzakelijke dure aanschaffen hierbij te checken. Doek van die aanbiedingen op zwarte vrijdag lijkt me meer gericht op dat mensen veelal meer kopen dan ze normaal zouden doen (oude voorraad/omzet).

Moet nog een 55" TV en een nieiwe Router... Zal in elk geval kijken wat de prijzen doet van de modellen die ik nunop het oog had voor aanschaf in December :)
Nieuw toetsenbord lijkt me ook geen slecht idee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Moet je hier online vroeg bij zijn? alsin 12 uur in de nacht? of kun je in de ochtend ook rustig bezig gaan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
Touchdomex schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:22:
Moet je hier online vroeg bij zijn? alsin 12 uur in de nacht? of kun je in de ochtend ook rustig bezig gaan.
Ligt een beetje aan de aanbieding en de winkel denk ik. Ik heb vorig jaar een Philips TV gekocht bij mediamarkt. Ik ben in de ochtend wezen kijken en pas aan het eind van de middag heeft mijn vriendin hem gekocht.

Dit jaar hoop ik op een leuke PS4 bundle met FIFA 16 en een extra controller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 15:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vissert schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:23:
[...]

Ligt een beetje aan de aanbieding en de winkel denk ik. Ik heb vorig jaar een Philips TV gekocht bij mediamarkt. Ik ben in de ochtend wezen kijken en pas aan het eind van de middag heeft mijn vriendin hem gekocht.

Dit jaar hoop ik op een leuke PS4 bundle met FIFA 16 en een extra controller :D
WiiU dus die zijn niet zo in trek :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Touchdomex schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:34:
[...]

WiiU dus die zijn niet zo in trek :+
Ik hoop het voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44
agoNITE schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:20:
[...]

Nieuw toetsenbord lijkt me ook geen slecht idee :Y)
:$

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Amazon schijnt vandaag al begonnen te zijn met aanbiedingen.

http://www.polygon.com/20...friday-deals-2015-preview

Edit:

Voor de Xbox gamers die gold member zijn:

http://www.xgn.nl/nieuws/...anbiedingen-op-een-rijtje

[ Voor 33% gewijzigd door Vissert op 20-11-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazewinkel1989
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-04 12:57
Geven Nederlandse (web)winkels ook folders of dergelijke vrij met aanbiedingen voor black friday? Of is het naar de (web)winkel gaan en hopen op het beste?

Vorig jaar heb ik black friday niet echt meegekregen en dus ook niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 16:23
Ik denk het niet, zo heel gebruikelijk is het niet hier. Hooguit de mediamarkt denk ik, maar veelal alle winkels die er al aan mee doen vooral online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:19
Anoniem: 614 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:45:
Zet dit zoden aan de dijk? Anders gelijk een Lumia 950/950XL in de actie, Mediamarkt!

Hopelijk doet Microsoft mee. Samen met de Mediamarkt. Lekker dichtbij.
.
Gezien in de wekelijkse reclame folders die je krijgt:

Vanaf 26 t/m 29 November kun je bij een T-mobile shop of online een 2-jarig Stel Samen & Stel Bij abonnement afnemen. Je krijgt dan 6GB Internet (daarna 64Kbps) per maand en onbeperkt bellen NL & 120 minuten EU per maand en je krijgt de Lumia 950 XL gratis erbij. Ook Microsoft Display Dock twv 99 euro krijg je gratis erbij.

Je betaalt 40 euro maand, 30 euro aansluitkosten en 4,24 euro thuiskopieheffing. Dus in totaal 994,24 euro.

Lumia 950 is ook mogelijk bij hetzelfde abonnement als hierboven. Lumia 950 krijg je dus gratis erbij en je betaalt 39 euro per maand, 30 euro aansluitkosten en 4,24 euro thuiskopieheffing. Bij deze smartphone krijg je geen display dock gratis erbij.

Als je de Lumia 950 (XL) voor een aardig bedrag weet te verkopen, dan heb je voor een redelijk laag bedrag voor 2 jaar lang een sim-only abonnement.

Mediamarkt doet trouwens ook mee aan Black Friday, maar op dit moment is niet bekend wat voor soort actie het is (staat in de MM folder namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 09:21
Mediamarkt niet heel veel zeggend, zal dus wel tegenvallen...
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/x6kd52.jpg

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-04 17:15
De enige aankoop die ik aan het uitstellen ben is de zwarte iPad mini 4 16GB. Hopelijk duikt er ergens een leuke deal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:24
Bob-B190 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:04:
Mediamarkt niet heel veel zeggend, zal dus wel tegenvallen...
[afbeelding]
Naar mijn mening duidt dit juist op een ludieke actie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Benieuwd met wat Baxshop komt aanzetten.. nieuwe hardware altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 19-04 10:58
Zal zelf mijn ogen open houden voor een mooie laptop en/of (bij voorkeur 4k) 27" monitor. Vind de XPS 13 en 15 serie van Dell best wel mooi maar twijfel toch wat om er zoveel voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Kern schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:22:
Benieuwd met wat Baxshop komt aanzetten.. nieuwe hardware altijd leuk :)
Gratis verzendkosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik zit wat te kijken op een Popcorn Hour VTEN, maar dat is meer voor de leuk dan echt nodig (de C200 die we hebben doet het ook nog prima :) ).

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo1233
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Heb er zin in, ik raad wel iedereen aan om ook naar chinese websites te kijken als ibuygou en alibaba deze doen ook mee. De V&D en Redcoon doen ook naar alle waarschijnlijkheid mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Een mooie ps4 bundel met iets anders dan FIFA of call of duty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Brambo1233 schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:12:
Heb er zin in, ik raad wel iedereen aan om ook naar chinese websites te kijken als ibuygou en alibaba deze doen ook mee. De V&D en Redcoon doen ook naar alle waarschijnlijkheid mee.
V&D is inmiddels bekend, via Pepper:
https://nl.pepper.com/aan...-en-black-friday-vd-14669

Zelf zoekende naar een TV, laptop en eventueel andere of een alternatief voor powerlines, de huidige functioneren niet goed.

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 22-11-2015 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kern
Haha viezerik :P Geef me dan maar gratis hardware en wel verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonny10
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 19:52
Ik hoop dit jaar, zoals twee jaar geleden, weer een Playstation Plus kaartje voor 365 dagen op de kop te tikken. Toendertijd had bol.com een aanbieding voor €35,- (tegen over de normale prijs van €50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
gezocht tegen prijsje met bf of cybermonday

nvidia shield tv
2x wd red 4TB

keep me posted !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-04 17:15
Niet gelding op elektronica ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jonny10 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:19:
Ik hoop dit jaar, zoals twee jaar geleden, weer een Playstation Plus kaartje voor 365 dagen op de kop te tikken. Toendertijd had bol.com een aanbieding voor €35,- (tegen over de normale prijs van €50)
Zo rond december tot februari is er een jaarlijks terugkerende aanbieding waarbij alle shops het 365 dagen abonnement voor 37,50 te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Kern schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:59:
[...]

Haha viezerik :P Geef me dan maar gratis hardware en wel verzendkosten ;)
Ik maak helaas geen grapje. Met de code VERZENDGRATIS krijg je gratis verzendkosten komend weekend ook onder de 25 euro. Tevens 'extreem hoge kortingen' en kans op 100 euro shoptegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Robberto schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:51:
[...]

Ik maak helaas geen grapje. Met de code VERZENDGRATIS krijg je gratis verzendkosten komend weekend ook onder de 25 euro. Tevens 'extreem hoge kortingen' en kans op 100 euro shoptegoed.
Wat een aanfluiting.. die "extreem hoge kortingen" zullen waarschijnlijk ook nergens over gaan en alleen maar op items zijn die al in de sale zijn. We wachten het even af. Sowieso maar een andere mooie hardware shop zoeken in Amerika als back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Volgens mij doet Staples ook altijd mee aan deze acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo1233
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 16328 schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:35:
Volgens mij doet Staples ook altijd mee aan deze acties.
Ze doen 100% zeker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Ik hoop op de pixel c van google, maar dat zal wel heel optimistisch zijn ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkotz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Mooie PS4 bundel bij Intertoys. 1TB opslag en 2 controllers wil ik ook, maar dan zonder games. Kijken of dat voor 350 - 380 euro kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
De media markt heeft de website al wel aangepast. Helaas nog geen Black Friday folder. De aanbiedingen zijn 3 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Robberto schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:51:
[...]

Het gaat hier al een tijdje over "gratis verzendkosten", maar die krijg je er altijd gratis bij. ;)
Ik heb liever "gratis verzending" of "geen verzendkosten".

/Ontopic
De Xbox One 1TB + Fallout 4 deal van Amazon voor 299,- vandaag in combinatie met Halo 5 voor 29,- bij Gamemania komend weekend is wel heel verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:13

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Dit topic is een goede reminder!

Volgens mij moet o.a. Steam nog genoemd worden voor de gamers O-) . En Hobbyking voor de RC gekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Een synology voor weinig zou leuk zijn om de huidige Zyxel te vervangen. Verder eigenlijk geen wensen }:|

@hieronder wat moet je met 2 Xbox One's :P

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 23-11-2015 08:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Misschien maar eens even kijken voor een tweede Xbox One bij een mooie aanbieding...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
BounceMeister schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:33:
[...]

Het gaat hier al een tijdje over "gratis verzendkosten", maar die krijg je er altijd gratis bij. ;)
Ik heb liever "gratis verzending" of "geen verzendkosten".

/Ontopic
De Xbox One 1TB + Fallout 4 deal van Amazon voor 299,- vandaag in combinatie met Halo 5 voor 29,- bij Gamemania komend weekend is wel heel verleidelijk.
En toch nemen hele sloten webwinkels dat "gratis kosten" geneuzel over. Zo dom. Ik vind het altijd tof dat ik naast kosten, niet nog eens extra moet betalen voor verzending.
Waah schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:58:
Stapelen? Tower of power maken? :D

[ Voor 13% gewijzigd door xxxneoxxx op 23-11-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik ben echt aan het hopen op een mega PS4 1TB deal. Hopelijk komt die er :) In combinatie met FIFA en 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
De-Hamster schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:26:
Ik ben echt aan het hopen op een mega PS4 1TB deal. Hopelijk komt die er :) In combinatie met FIFA en 2 controllers.
+1 Precies wat ik zoek. Hoewel ik ook tevreden ben met 1 controller. Of PSN voor een jaar.

Het begint al te kriebelen. Soort van Sinterklaas voor volwassen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyisboy890
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Waah schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:58:
Een synology voor weinig zou leuk zijn om de huidige Zyxel te vervangen. Verder eigenlijk geen wensen }:|

1 voor de huiskamer en 1 voor de slaapkamer... Nu ben ik vaak aan het verslepen.
Nu staat er een Xbox 360 op de slaapkamer, maar op de XBox One heb ik toch de nieuwe games.

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 23-11-2015 10:01 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Is het niet handiger een mini-pc'tje neer te zetten en de xbox van beneden daarheen te streamen?
Volgens mij ben je dan een stuk goedkoper uit :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 708829

Ik ben benieuwd of Samsung NL ook aan black-friday doet. In Amerika staan de aanbiedingen nu al online: http://www.samsung.com/us/shop/black-friday
Zou wel een Gear S2 classic voor een mooi prijsje willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 10:06
Anoniem: 708829 schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:31:
Ik ben benieuwd of Samsung NL ook aan black-friday doet. In Amerika staan de aanbiedingen nu al online: http://www.samsung.com/us/shop/black-friday
Zou wel een Gear S2 classic voor een mooi prijsje willen :)
Dat zou heel fijn zijn idd, mooie kortingen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Media markt maakt woensdag om 18:00 de aanbiedingen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
Kun je bij de Mediamarkt online bestellen of moet je dan per se naar de winkel? Als de folder er al is, kun je dan evt ook "pre-orderen" op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Amazon.de heeft al een Sony 55" in de aanbieding, helaas versturen ze geen TV's naar Nederland. ;(

https://www.amazon.de/gp/...&sr=1-3&pi=AC_SX110_SY165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 26-04 07:15

Geckoo

Good news, everyone!

ook niet icm een boek?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip154
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-01 22:41
Dj-sannieboy schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:30:
Amazon.de heeft al een Sony 55" in de aanbieding, helaas versturen ze geen TV's naar Nederland. ;(

https://www.amazon.de/gp/...&sr=1-3&pi=AC_SX110_SY165
Bij sommige modellen doen ze dit wel, je moet goed zoeken in de 'blitzangebote'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 26-04 07:15

Geckoo

Good news, everyone!

Evo 1TB SSD
nu voor €280
http://www.amazon.de/gp/p...244f5&smid=A3JWKAKR8XB7XF

ended

[ Voor 6% gewijzigd door Geckoo op 23-11-2015 13:05 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Helaas niet.
flip154 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:45:
[...]

Bij sommige modellen doen ze dit wel, je moet goed zoeken in de 'blitzangebote'.
Bedankt! Wellicht van de week meer geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-04 13:48

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-04 10:29

Moortn

Hallo

Jammer, maar aangepast.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04 23:00
Razer doet ook mee. (Clickie)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
CyberGhostVPN doet ook mee aan Black Friday met 70% korting (15 euro) op hun 1 toestel / 1 jaar deal:
http://www.cyberghostvpn.com/en

(niet vergeten cancelen of hij gaat automatisch een 2e jaar doen na het eerste jaar aan 50 euro)

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Zie net ook bij mediamarkt Blackfriday cashback actie, maar verder is het een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 08:07
Bij intertoys gaan ze ook mee doen aan black friday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
ik zoek eigenlijk nog wel een nieuwe pc en een smartwatch, zouden ze die in de aanbieding krijgen bij de mediamarkt? :)
"vol verwachting klopt mijn hart..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dj-sannieboy schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:30:

[knip]
Tot een bepaalde grootte vaak wel, maar vanaf 50" 42" zelden of nooit.

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 23-11-2015 18:36 . Reden: maximale Prime grootte (voor NL) is blijkbaar naar beneden bijgesteld ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Geen vraagjes dumpen, maar zelf op zoek gaan en leuke aanbiedingen noemen.

Logitech keyboard: [PRIJSFOUT] Logitech Harmony Touch & Logitech G510s