Black Friday / Cyber Monday 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 307.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 13:09
En heel erg vreemd dat ze allemaal andere verhalen krijgen te horen.. Wacht gewoon mijn case af bij Logitech.
CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:54:
Wat ik vreemd vind is dat iedereen een ander antwoord krijgt van de klantenservice. Ik denk dat ik ook maar even een belletje ga wagen... :)
Zit je nog wel ff 10 min in de wacht...
The_Zohan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:56:
Welk nummer bellen jullie? :P Ik heb wel een paar nummers gevonden, maar krijg bij allemaal de melding dat de klantenservice niet open is, want van 9 tot 6 (het is bijna 10 uur 8)7 )
020-2008433

[ Voor 8% gewijzigd door BaZnGaNL op 04-12-2015 09:58 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik besloten om een apart topic te maken omtrent de Logitech problematiek.

[PRIJSFOUT] Logitech Harmony Touch & Logitech G510s

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:29
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door The_Zohan op 04-12-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-05 22:39
CyberDonky schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:04:
Hmmmm...... maar wat zeggen jullie tegen de klantenservice? Opzich is het best logisch.. maar hoe krijgen jullie de klantenservice over de drempel om alsnog het toetsenbord voor die goedkope prijs te leveren?
Helemaal niets.

De vrouw wie ik sprak vertelde gelijk dat het toetsenbord veel besteld was en dat er daardoor wat was misgegaan en dat het zo snel mogelijk geleverd zou worden. De indicatie van de levertijd die zij mij gaf was ongeveer 1 week.

Ik heb toen gevraagd of dit bevestigd kon worden via een e-mail welke zij direct na het telefoon gesprek heeft gestuurd. Zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:29
Door een systeemfout was deze order in 2 seconden tijd 2x geplaatst. De annulering slaat op de 2e order, die dus foutief extra in het systeem stond. Daar was dus ook geen betaling voor gedaan. De normale orders worden gewoon geleverd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:[PRIJSFOUT] Logitech Harmony Touch & Logitech G510s

En ook daar: rants etc gaan linea recta foetsie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
*knip* is die grote roze box direct hierboven nu zo slecht zichtbaar?

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
mdrop schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:00:
Na de bestelling bij Nelly, de Jack and Jones kleding met 60% korting:

[...]

Meer mensen deze mail gehad? Vreemde is ook dat ik niet ingelogd raak op de website.

Lekker hip en informeel ook ;(.
Hier ook gehad. Dat is ook de reden dat ik mijn aankopen voor feestdagen en verjaardagen online altijd een maand van tevoren doe. Mijn bestelling is voor kerst dus ik maak me nog geen zorgen.

Edit: ik kan trouwens wel inloggen. Dacht eerst van niet, maar bedacht me toen dat ik de bestelling wel eens met een Facebook login gedaan kon hebben. En dat was zo. De bestelling staat op 'onder behandeling'.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 04-12-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Fleximex schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:37:
[...]

Hier ook gehad. Dat is ook de reden dat ik mijn aankopen voor feestdagen en verjaardagen online altijd een maand van tevoren doe. Mijn bestelling is voor kerst dus ik maak me nog geen zorgen.

Edit: ik kan trouwens wel inloggen. Dacht eerst van niet, maar bedacht me toen dat ik de bestelling wel eens met een Facebook login gedaan kon hebben. En dat was zo. De bestelling staat op 'onder behandeling'.
Heb het helemaal niet speciaal voor een bepaalde datum gekocht en dus ook geen drukte, maar stond meer te kijken van de schrijfwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
mdrop schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:59:
[...]

Heb het helemaal niet speciaal voor een bepaalde datum gekocht en dus ook geen drukte, maar stond meer te kijken van de schrijfwijze.
Beetje raar inderdaad. Lekker hip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 20:57
Voor de mensen die bij Amazon.de besteld hebben: gaan de bestellingen die met DHL verzonden zijn bij jullie ook nergens over? Iets zou al dagen aangekomen moeten zijn, maar heeft als laatste statusmelding nog steeds dat het het sorteercentrum in Duitsland verlaten heeft, daarna niets. Één dag later zit een andere bestelling, ook DHL, tot nu toe precies hetzelfde verloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Bobbus schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:12:
Voor de mensen die bij Amazon besteld hebben: gaan de bestellingen die met DHL verzonden zijn bij jullie ook nergens over? Iets zou al dagen aangekomen moeten zijn, maar heeft als laatste statusmelding nog steeds dat het het sorteercentrum in Duitsland verlaten heeft, daarna niets. Één dag later zit een andere bestelling, ook DHL, tot nu toe precies hetzelfde verloop...
Bij mij zijn alle bestellingen wel ontvangen, maar er waren wel wat vreemde dingen. Zo werkten geen van beide trace codes van DHL, en kwam een paketje op maandag aan met PostNL ipv dinsdag.

Geen klachten eigenlijk, maar ik vond het wel merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 08:47

Paladin

Play Ball!

Bobbus schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:12:
Voor de mensen die bij Amazon.de besteld hebben: gaan de bestellingen die met DHL verzonden zijn bij jullie ook nergens over? Iets zou al dagen aangekomen moeten zijn, maar heeft als laatste statusmelding nog steeds dat het het sorteercentrum in Duitsland verlaten heeft, daarna niets. Één dag later zit een andere bestelling, ook DHL, tot nu toe precies hetzelfde verloop...
Ik heb hetzelfde maar dan met postnl bij Amazon staat verstuurd en is er een 3s code echter is deze al 3 dagen wel aangemeld maar nog niet ontvangen door postnl. Volgende week maar is mailtje richting Amazon.de sturen.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 16:30
GerbrandR schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:19:
[...]

Bij mij zijn alle bestellingen wel ontvangen, maar er waren wel wat vreemde dingen. Zo werkten geen van beide trace codes van DHL, en kwam een paketje op maandag aan met PostNL ipv dinsdag.

Geen klachten eigenlijk, maar ik vond het wel merkwaardig.
Ja, dit werkt wel tof allemaal. :X Laatste keer bij een pakketje status update bij DHL dat pakketje Duitsland verlaten had. Daarna niets meer. Al anderhalve week. Refund gehad nadat ik aangaf nooits ontvangen te hebben, en 2 dagen na refund een melding dat er een retour verwerkt is bij Amazon. Naast dat de track and trace dus van geen meter werkt bij DHL, vond de bezorger het schijnbaar niet de moeite een briefje uit te schrijven. Heeft dus een week of wat op postkantoor gelegen (tenminste, daar ga ik vanuit; meerdere DHL pickup points hier, allicht gaat het daar naartoe bij niet bezorgbaar?) zonder dat ik het wist, en Amazon het wist. Lekker handig allemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:27
xxxneoxxx schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:45:
[...]

Ja, dit werkt wel tof allemaal. :X Laatste keer bij een pakketje status update bij DHL dat pakketje Duitsland verlaten had. Daarna niets meer. Al anderhalve week. Refund gehad nadat ik aangaf nooits ontvangen te hebben, en 2 dagen na refund een melding dat er een retour verwerkt is bij Amazon. Naast dat de track and trace dus van geen meter werkt bij DHL, vond de bezorger het schijnbaar niet de moeite een briefje uit te schrijven. Heeft dus een week of wat op postkantoor gelegen (tenminste, daar ga ik vanuit; meerdere DHL pickup points hier, allicht gaat het daar naartoe bij niet bezorgbaar?) zonder dat ik het wist, en Amazon het wist. Lekker handig allemaal. :+
Ik heb ook slechte ervaringen met de bezorging van Amazon pakketjes via DHL. Voorheen was alles PostNL, maar sinds een maand of 2-3 gaan (kleine) pakketten dus via DHL. Tracking-codes werken nóóit bij DHL, als de pakketjes van Amazon vandaan komen, tenminste, bij al mijn bestellingen. Één van mijn bestellingen is, zoals eerder in dit topic al vaker vermeld, 'spoorloos verdwenen'. Refund kwam, paar dagen later trouwens ook de retourmelding zoals hierboven omschreven, volgens mij is dat echter Amazon's manier van het verwerken van een dergelijk voorval. Jammer dat DHL de service die ik gewend ben van PostNL niet waar kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Torrentus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:52:
[...]

Ik heb ook slechte ervaringen met de bezorging van Amazon pakketjes via DHL. Voorheen was alles PostNL, maar sinds een maand of 2-3 gaan (kleine) pakketten dus via DHL. Tracking-codes werken nóóit bij DHL, als de pakketjes van Amazon vandaan komen, tenminste, bij al mijn bestellingen. Één van mijn bestellingen is, zoals eerder in dit topic al vaker vermeld, 'spoorloos verdwenen'. Refund kwam, paar dagen later trouwens ook de retourmelding zoals hierboven omschreven, volgens mij is dat echter Amazon's manier van het verwerken van een dergelijk voorval. Jammer dat DHL de service die ik gewend ben van PostNL niet waar kan maken..
Leg een klacht bij amazon neer. Heb ik ook al gedaan. Hopelijk doen ze er wat mee als er meerdere klachten binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij UK besteld maar retour adres is Duitsland dus geen idee van waar het verzonden is maar alles vlekkeloos verlopen, DHL tracking code werkte ook naar behoren en afgeleverd op verwachte dag (maandagavond besteld, woensdag verzonden en vrijdag ontvangen).

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 05-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Maandag ssd besteld bij amazon.de.
Vrijdag lag het in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Thofie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:12:
[...]

Het is inderdaad best druk bij postnl, 1,3 miljoen pakketjes bezorgd op 1 december zie ik in de nieuwsbrief (een record!)
Even een update, de SSD kwam met de briefpost. Best een duur artikel om gewoon even in de brievenbus te gooien.
Zouden ze op verzendkosten aan het besparen zijn bij Amazon.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:12
BounceMeister schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:02:
[...]

Even een update, de SSD kwam met de briefpost. Best een duur artikel om gewoon even in de brievenbus te gooien.
Dit ha dik dus ook en het verbaasde mij. Had een paar maanden een paar kabels besteld, die kwamen in een grote doos met bescherming en al, maar de ssd niet..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:25
pakket van jack en jones is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb een muis, hoes voor laptop en 2 philips lampen besteld bij Amazon.de tijdens blackfriday.

Muis + hoes werden gecombineerd en kwamen via postnl binnen.( vrijdag besteld dinsdag in huis)
De 2 lampen was via DHL en heeft een week geduurt. ( zaterdag besteld zaterdag erna in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 20:13
hjs schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:58:
bij mij was het geheugen op de mat gedonderd.... slechte afhandeling, maar mss kan het het hebben, werkte verder prima.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
Martinus schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:47:
[...]

bij mij was het geheugen op de mat gedonderd.... slechte afhandeling, maar mss kan het het hebben, werkte verder prima.
Het is ook maar een setje chips in een doosje. Weegt ook niks, dus kan volgens mij heel wat hebben. Een harde schijf met bewegende delen, das misschien een lastiger verhaal, maar aan een SSD kan mechanisch weinig stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

hjs schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:58:
Same here, maar dan van amazon.se

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zit helaas ook nog steeds te wachten op 2 black friday bestellingen van Amazon, setje SD kaartjes en een camera accu, beide zouden vorige week donderdag binnen moeten zijn, maar staan nog steeds op dispatched en delivery 'today', wat dus blijkbaar een rekbaar begrip is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598582

De bestelling van de OnePlus black friday 90% korting op accessories is ook binnen, 13 EU stekkers voor +- 14 euro 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/izugMC5.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:08
Lekker dan, jij bent zo iemand die ervoor zorgt dat anderen niets meer kunnen kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 21:09
Wat ga je daarmee aanvangen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De hele familie vreet die dingen op, worden vergeten op reis/logeren/etc. Bestel normaal een 10 stuks van die Nillkin dingen uit China per jaar, maar die zijn een euro of 6 per stuk, dus scheelt ontzettend. Toen ik had besteld hadden ze trouwens nog prima genoeg op voorraad bij OnePlus.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 16:30
Anoniem: 598582 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:10:
Toen ik had besteld hadden ze trouwens nog prima genoeg op voorraad bij OnePlus.. :?
..Ik denk dat men doelt op nadat je had besteld de voorraad een eind uitgedund zou zijn.. (aka: maximaal mis/ge-bruik maken van een tijdelijke aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xxxneoxxx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:14:
[...]

..Ik denk dat men doelt op nadat je had besteld de voorraad een eind uitgedund zou zijn.. (aka: maximaal mis/ge-bruik maken van een tijdelijke aanbieding)
Kan me niet voorstellen dat 13 stuks een grote impact heeft op de voorraad aan accessoires bij zo'n bedrijf, but I could be wrong :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 13:29
Anoniem: 598582 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:58:
De bestelling van de OnePlus black friday 90% korting op accessories is ook binnen, 13 EU stekkers voor +- 14 euro 8)7

[afbeelding]
Owmannn, die wilde ik zo graag :/

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Ik heb ook nog steeds 2 bestellingen van Amazon.de van vorige week maandag en ze staan al een week lang op verwachte leverdatum 4 december. Heb al contact gehad met Amazon, maar zij kunnen ook niet meer zien dan ons, laatste update was 2 dec. van dhl. Moest van de klantenservice even wachten tot 12 december, als ik dan nog steeds niks heb weer contact opnemen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:50

JT

VETAK y0

Dountill schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:32:
[...]

Owmannn, die wilde ik zo graag :/
Fuuuuu als ik dat had gezien!

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
mdrop schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:00:
Na de bestelling bij Nelly, de Jack and Jones kleding met 60% korting:

[...]

Meer mensen deze mail gehad? Vreemde is ook dat ik niet ingelogd raak op de website.

Lekker hip en informeel ook ;(.
Ik heb deze ook gehad. De T&T code liet bij mij 3 dagen zien: Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Maar vandaag ineens het volgende:
09 dec 2015 11:11 Bezorger is met pakket onderweg.
09 dec 2015 08:33 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
09 dec 2015 03:47 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
08 dec 2015 20:58 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.
06 dec 2015 14:20 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Ik zou het pakket waarschijnlijk zometeen moeten ontvangen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-05 00:34

ITsEZ

parttime all-rounder

BounceMeister schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:02:
[...]

Kreeg ongeveer een jaar geleden mijn hdx tablet ook gewoon in de brievenbus bezorgd, onafgesloten, aan de straat 7(8)7

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 25-05 19:07
funk-e schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
[...]

Ik heb deze ook gehad. De T&T code liet bij mij 3 dagen zien: Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Maar vandaag ineens het volgende:
09 dec 2015 11:11 Bezorger is met pakket onderweg.
09 dec 2015 08:33 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
09 dec 2015 03:47 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
08 dec 2015 20:58 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.
06 dec 2015 14:20 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

Ik zou het pakket waarschijnlijk zometeen moeten ontvangen.
Me to, Pakket heb ik inmiddels ontvangen net :)
1 artikel is wel ietjes klein, dat wordt helaas retourtje.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnia love op 09-12-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
shenr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:47:
Ik heb ook nog steeds 2 bestellingen van Amazon.de van vorige week maandag en ze staan al een week lang op verwachte leverdatum 4 december. Heb al contact gehad met Amazon, maar zij kunnen ook niet meer zien dan ons, laatste update was 2 dec. van dhl. Moest van de klantenservice even wachten tot 12 december, als ik dan nog steeds niks heb weer contact opnemen. Ben benieuwd.
Bij mij lag het er gisteren opeens alsnog, dit waren bestellingen die gewoon door de brievenbus zijn gedaan, dus geen tracing verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Pakket is hier ook geleverd, klopte en past precies :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 19:45
heb op black friday een Sandisk 480GB SSD gekocht (125 euro incl. verzendkosten). Krijg ik nu een mail dat de prijs 4,91 lager is geworden en dat ik dit gerestitueerd krijg! Vriendelijke jongens daar bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

maxtrash schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:14:
heb op black friday een Sandisk 480GB SSD gekocht (125 euro incl. verzendkosten). Krijg ik nu een mail dat de prijs 4,91 lager is geworden en dat ik dit gerestitueerd krijg! Vriendelijke jongens daar bij Amazon.
Is het misschien zo dat hun beleid mensen het recht geeft om bij prijsdaling binnen X dagen na aankoop het verschil terug te krijgen? Anders kan men evt. de eerste aankoop annuleren en het opnieuw voor de lagere prijs kopen. Voor wie zijn terugzendkosten?

Het individueel behandelen van alle aanvragen om restitutie en annuleringen zou wel eens aanzienlijk duurder kunnen zijn dan iedereen automatisch het verschil teruggeven. Scheelt een hele hoop 'gedoe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 20:34
ITsEZ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:07:
[...]

Kreeg ongeveer een jaar geleden mijn hdx tablet ook gewoon in de brievenbus bezorgd, onafgesloten, aan de straat 7(8)7
Het kan erger. Heb een keer een smartphone via de brievenbuspost gekregen. Althans dat was de bedoeling. In werkelijkheid kreeg ik een lege, open gescheurde, bubbeltjesenveloppe.
Direct gebeld en twee dagen later alsnog een bubbeltjesenveloppe met telefoon in de bus.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
shenr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:47:
Even een update. Afgelopen weekend nog steeds niets geleverd. Contact met amazon gehad, pakjes kwijt geraakt blijkbaar. Wel meteen nieuwe orders uitgezet door de klantenservice met snelste verzendmogelijkheid blijkbaar. Kijken of het deze keer wel goed gaat. Wel net als altijd zeer goede service van Amazon. Zondag gemeld en werd dezelfde middag nog gebeld door ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 19:45
maxtrash schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:14:
moet niet gekker worden. Krijg nu een tweede mail dat de prijs nogmaals verlaagd is en dat ik wederom geld terug krijg. Dit keer 10,09 (bovenop de al eerder uitbetaalde 4,91). Ben benieuwd hoe lang ze hier mee doorgaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

FlyEragon

Alien Monkeys

maxtrash schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:17:
[...]

moet niet gekker worden. Krijg nu een tweede mail dat de prijs nogmaals verlaagd is en dat ik wederom geld terug krijg. Dit keer 10,09 (bovenop de al eerder uitbetaalde 4,91). Ben benieuwd hoe lang ze hier mee doorgaan :-)
Ongeveer 15 euro in 2 maanden. dus tegen het eind van het jaar heb je hem voor noppes gehad. Wat een service, je krijgt geld toe om het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:12

Perkouw

Moderator General Chat
Topic doe ik dicht. Deze kick is wat overbodig.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Geen vraagjes dumpen, maar zelf op zoek gaan en leuke aanbiedingen noemen.

Logitech keyboard: [PRIJSFOUT] Logitech Harmony Touch & Logitech G510s