Nogal, aangezien het niet de Dutch QWERTY is maar de US English version?GerbrandR schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
Beetje vreemde gang van zaken, sinds de mijne net afgeleverd is.
[afbeelding]
Steam ID = Ackerfiets
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nogal, aangezien het niet de Dutch QWERTY is maar de US English version?GerbrandR schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
[afbeelding]
Steam ID = Ackerfiets
Bedankt. Komt wel van pas voor mijn toekomstige pc.lubbertkramer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:07:
[...]
Woohoo enjoy!
Had je naast orderbevestiging ook verzendbevestiging gekregen?
Ik ben zelf niet thuis, dus kan hem niet bekijken. Maar zoveel verschil zit daar niet in toch?Family Guy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:09:
[...]
Nogal, aangezien het niet de Dutch QWERTY is maar de US English version?
[ Voor 28% gewijzigd door GerbrandR op 01-12-2015 11:11 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 11:11 ]
Volgens mij is het totale chaos daar. Op twitter ook al enkele gevallen 'Haat aan logitech', haha.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:11:
Logitech is goed aan het prutsen.
Steam ID = Ackerfiets
[ Voor 25% gewijzigd door dennisk. op 01-12-2015 11:57 ]
Wat is hier mis mee dan? Heb precies hetzelfde. En bij de logitech k400 plus ging het volgens mij ook zo.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:11:
Logitech is goed aan het prutsen.
[afbeelding]
(verder geen email van Logitech)
Maar dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Betreft overigens de Harmony remote, van €179 voor €33
We zullen zien waar het schip strand.
Verwijderd
Eerder dat de informatie in de mail niet correct is. Er is al belast, en nog niet verzonden. Overigens geen probleem, maar echt duidelijk is het niet.jayesh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:44:
[...]
Wat is hier mis mee dan? Heb precies hetzelfde. En bij de logitech k400 plus ging het volgens mij ook zo.
Welke datum heb je besteld en is het ideal / paypal / creditcard?GerbrandR schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door MeltedForest op 01-12-2015 12:02 ]
Hmm... 27-11 besteld, ideal en het is van de rekening af.MeltedForest schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:01:
[...]
Welke datum heb je besteld en is het ideal / paypal / creditcard?
Edit: Paypal dus
En jij gelooft hun? Ze weten precies wat er mis is gegaan. Op twitter wordt elke tweet aan Logitech met G510s erin doorgestuurd naar hun supportafdeling met de vraag om te bellen. Geen ander antwoord te vinden. Ik denk dat als je je nu juist de gehaaste hebber toont ze je gaan proberen te cancelen. Met een of ander verhaal dat er iets fout is gegaan.Suicyder schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:04:
[...]
Hmm... 27-11 besteld, ideal en het is van de rekening af.
Toch net even gebeld, bleek inderdaad nog niet doorgezet te zijn, ze gaan uitzoeken waar het mis is gegaan. Ik wacht met smart op het mailtje dat komen gaat.
Maar als hij nog niet verzonden is zou ik gewoon bellen, lijkt erop dat er iets flink mis is gegaan in hun betalingssystemen.
Steam ID = Ackerfiets
Dan kunnen ze dromen, overal screenshots etc van. En de mails natuurlijk.Family Guy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:10:
[...]
En jij gelooft hun? Ze weten precies wat er mis is gegaan. Op twitter wordt elke tweet aan Logitech met G510s erin doorgestuurd naar hun supportafdeling met de vraag om te bellen. Geen ander antwoord te vinden. Ik denk dat als je je nu juist de gehaaste hebber toont ze je gaan proberen te cancelen. Met een of ander verhaal dat er iets fout is gegaan.
Ik wacht op bericht van hun, en indien dat niet goed is, zal ik proberen tegen te werken. Screenshots van bestelling, factuur, orderbevestiging, afschrijving etc al bewaard.
Hmm jammer, had het ook besteld maar nog geen mail gehad. ik had dan ook om middernacht besteld, ff mn mail in de gaten houden. Ik herinner me ook geen op=opcrowke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:52:
Net een mail gekregen van CameraNu in verband met de X-M1 die gisteren te koop stond aan 99EUR. Ze zeggen dat het een op=op actie was en ze gaan het geld terugstorten. Jammer. Ik heb gisteren niets gezien wat betreft op=op.
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 01-12-2015 12:16 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Ik heb die e-mail ook gekregen. Aanbiedingen geldig zolang de voorraad strekt. op is op staat op de actiepagina.crowke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:52:
Net een mail gekregen van CameraNu in verband met de X-M1 die gisteren te koop stond aan 99EUR. Ze zeggen dat het een op=op actie was en ze gaan het geld terugstorten. Jammer. Ik heb gisteren niets gezien wat betreft op=op.
Certified Google Teacher.
Ik heb vlak na de bestelling van het toetsenbord nog een andere bestelling gedaan. Deze is vanochtend al geleverd dus hieruit valt af te leiden dat men intern nog heeft zitten kijken of ze een manier konden vinden om ons te naaienOllyNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:26:
Net even gebeld en is blijkbaar door de vele bestellingen op die blackfriday een beetje een chaos in het systeem. Werd me wel verteld dat het goed komt en ik met toetsenbord gewoon krijg. Hij moest wel lachen om de aankoopprijs
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld heb ik contact gehad met Logitech, en zij gaven aan dat er gewoon uitgeleverd gaat worden. Hij heeft de order bekeken en gaf aan dat het geen fout was, en er ook geen fouten waren gemaakt bij mijn order. Let op, ik heb met creditcard betaald!jakob558 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:51:
[...]
Enige uitweg lijkt me een belletje met de vraag waar je het geld naar moet overmaken. Zo min mogelijk over de prijsfout oid zeggen, beetje 'dom' doen, anders proberen ze nog te weigeren met uitleg dat het een prijsfout was. Als je gewoon een bestelnummer oid noemt (neem aan dat je dat hebt) en niet het bedrag zelf leggen ze het misschien wel prima uit
Ik heb net ook gebeld en de onschuld zelf gespeeld. Nahja er was een uitverkoop geweest en daardoor heeft de betalingsdienst een achterstand met het verwerken. Als dit is rechtgetrokken krijgen we gewoon onze bestelling binnen. Het gesprek dat ik net met hem had gaat ie me nog na sturen in de email als een bevestigingFiXeR.nl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:59:
[...]
Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld heb ik contact gehad met Logitech, en zij gaven aan dat er gewoon uitgeleverd gaat worden. Hij heeft de order bekeken en gaf aan dat het geen fout was, en er ook geen fouten waren gemaakt bij mijn order. Let op, ik heb met creditcard betaald!
Laten we even de storm afwachten, en dan een Logitech-topic openen, dit is het black-friday/cyber-monday topic wat eigenlijk gewoon dicht mag want de acties zijn voorbij.
BTC €94.837,08
Nou, Wehkamp gaat gewoon door hoor. PS4 500 GB in de dagaanbieding voor € 333,00FiXeR.nl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:59:
[...]
...dit is het black-friday/cyber-monday topic wat eigenlijk gewoon dicht mag want de acties zijn voorbij.
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 01-12-2015 15:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 01-12-2015 19:53 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 10% gewijzigd door [m]engineer op 01-12-2015 21:58 ]
Niet gewoon: https://www.amazon.fr/gp/...e=UTF8&ref_=ya_orders_ap&Marijnsp schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:57:
HELP!
Moto 360 gen 2 aangeschaft met cyber monday
Als ik op de knop druk: details de la commande kom ik op de pagina welke boeken ik allemaal zou moeten hebben besteld (0 dus)
Ik kan niet meer in mijn bestellingsoverzicht komen (amazon.fr)
Amazon.fr geeft ook steeds een foutmelding (Er is een probleem met uw verzoekFleximex schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:13:
Ik kom op een andere pagina: 'Vos commandes' wat volgens mij 'jouw bestellingen' betekent. Ik heb gewoon amazon.de geopend en de link gepakt en van .de .fr gemaakt. Probeer eens .de of .com, die beide beter te begrijpen zijn. En probeer op de jouw bestellingen pagina te komen. En dan de link naar .fr veranderen.
Ik heb dit een 2 jaar geleden ook gehad bij .fr, contact opgenomen met .co.uk en daar konden ze me helpen.Marijnsp schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:17:
[...]
Amazon.fr geeft ook steeds een foutmelding (Er is een probleem met uw verzoek
Een fout combinatie E-mail / Wachtwoord opgetreden. Probeer opnieuw.) Alleen klopt mijn wachtwoord 100% zeker.
Is de server van amazon anders toevallig een beetje van de wap?
Het zou niet echt een forum zijn als je zelf geen posts mag startenJesseRT schreef op woensdag 02 december 2015 @ 03:26:
Ik wil er (hier) niet weer over beginnen, maar kan anders niet iemand toevallig een topic / forum post maken over alleen dat toetsenbord (weet niet of deze er al is, ben niet heel bekend bij Tweakers forums en weet dus ook niet of ik deze zomaar aan mag maken)
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 02-12-2015 09:55 ]
Nette deal dan.Henk- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:
Overigens waren zowel het toetsenbord als de afstandsbediening bewuste black friday deals. Dit heb ik nagevraagd.
[ Voor 27% gewijzigd door jayesh op 02-12-2015 20:38 ]
Logitech kan wellicht aangeven dat de aanbiedingen bewuste Black Friday deals waren, maar dat lijkt me niet helemaal juist. De afstandsbediening was immers maar korte tijd beschikbaar voor die prijs. Het lijkt me dat een Black Friday deal de hele vrijdag beschikbaar is, toch?Henk- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:
Logitech heeft vanwege de vele aanvragen een achterstand opgelopen. Dit kan een aantal dagen tot een week duren. Alle bestellingen worden geleverd werd mij verteld.
Ik heb gevraagd waarom er geen mail is verstuurd om dit naar de klanten te communiceren. Hierop kreeg ik als antwoord dat het dan langer zou duren voordat de bestellingen kunnen worden geleverd. (ivm personele bezetting)
Hopelijk is iedereen hiermee voldoende ingelicht.
Overigens waren zowel het toetsenbord als de afstandsbediening bewuste black friday deals. Dit heb ik nagevraagd.
Het is goed gekomen!Bron schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:32:
[...]
Ik heb dit een 2 jaar geleden ook gehad bij .fr, contact opgenomen met .co.uk en daar konden ze me helpen.
Faxen? Echt, zeiden ze datMarijnsp schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:49:
[...]
Het is goed gekomen!
Ik had contact opgenomen met amazon. Co. Uk en. Fr.
Van beide kreeg ik terug dat mijn account geblokkeerd was wegens veiligheida redenen. (Waarschijnlijk samenhangend met dat ik te weinig geld op mijn creditcard had en de betaling was geannuleerd).
Echter zei amazon.co.uk dat ik mijn gegevens moest posten/faxen ter conterole en. Fr had mijn account al gedeblokkeerd.
Ondertussen is mijn moto360 2 verzonden en kan ik hem vrijdag thuis verwachten.
Bedankt voir de hulp!
fookin mad fer it
Hello,DikkeBMW schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:12:
[...]
Faxen? Echt, zeiden ze datDan zou ik dat ook gewoon doen
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 03-12-2015 20:33 ]
It's dogged that does it
Typhone had op black friday tm maandag de z5c voor 450apis29 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:55:
Volgens de mail zou pricewatch: Sony Xperia Z5 Compact Zwart om 1700u. in de aanbieding komen maar zie hem niet tussen de blitz aanbiedingen staan. Tot die tijd hier iig de gewone link: http://www.amazon.de/Sony...&keywords=sony+z5+compact (nu dus €495,46 en omgerekend naar NL BTW €503,84)
[afbeelding]
Oh de normale prijs is dat dus never mindWouter lucassen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:56:
[...]
Typhone had op black friday tm maandag de z5c voor 450geen spetterende aanbieding dus.
Het grappige is dat ik toendertijd van .fr kreeg te horen dat ik mijn gegevens moest faxen. Bij co.uk had ik dat vermeld en die hadden gewoon mijn account geunlocked en de bestelling door laten gaan. Goed systeem daarMarijnsp schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:19:
[...]
Hello,
You will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your billing details for your Mastercard ending in... .
At your earliest convenience, please send the information below to our secure fax line:
-- A copy of your statement for the payment card that you used, including the billing address
-- The last two digits of the payment card
-- Your name, phone number, and email address
You can find our fax number on the Amazon.co.uk Help page:
www.amazon.co.uk/faxrequests
![]()
![]()
Gelukkig deed. Fr niet zo moeilijk.
Edit: nu weer ontopic
Het is inderdaad best druk bij postnl, 1,3 miljoen pakketjes bezorgd op 1 december zie ik in de nieuwsbrief (een record!)BounceMeister schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:29:
Heeft iemand toevallig ook de Crucial BX100 500GB SSD besteld bij Amazon.de afgelopen vrijdag?
Die van mij is afgelopen zondag met postnl verstuurd maar zonder track&trace, en nog niet binnen. Hoe is dat bij anderen gegaan?
Aangezien het postnl is, neem ik aan dat het er al lang had moeten zijn, vandaar mijn vraag.
Dat was idd de normale prijs nogWouter lucassen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:57:
[...]Oh de normale prijs is dat dus never mind
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 03-12-2015 20:39 ]
Zojuist het volgende per mail (in de spamfolder nb)Henk- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:
Logitech heeft vanwege de vele aanvragen een achterstand opgelopen. Dit kan een aantal dagen tot een week duren. Alle bestellingen worden geleverd werd mij verteld.
Ik heb gevraagd waarom er geen mail is verstuurd om dit naar de klanten te communiceren. Hierop kreeg ik als antwoord dat het dan langer zou duren voordat de bestellingen kunnen worden geleverd. (ivm personele bezetting)
Hopelijk is iedereen hiermee voldoende ingelicht.
Hier ook, wat een teleurstelling.sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 03:33:
Zelfde mail voor de Harmony Touch, ook in de spamfolder.
Beetje jammer na de eerdere communicatie.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Movinghead op 04-12-2015 06:29 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gezien het Black Friday is, en dergelijke kortingen geen overbodige luxe is tijdens deze dag, lijkt me dat een consument hier niet kan weten of de prijs juist dan wel onjuist is?Door programmerings- of gegevenstranscriptiefouten kunnen er onnauwkeurige prijzen zijn vermeld. Indien de geadverteerde prijs onjuist is, of de consument weet althans behoort te weten dat de geadverteerde prijs onjuist is, behouden wij ons het recht voor om, voor zover wettelijk toegelaten, deze prijs aan te passen en de correcte marktprijs in rekening te brengen.
Hier zie ik het zelfde, ook bij mijn order staat nog "Status van bestelling: Bestelling in behandeling"hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:51:
zo ik een paar posten geleden melde heb ik de mail gehad maar ik kijk net mijn bestelgegevens na op de website en er staat nog steeds: Status van bestelling: Bestelling in behandeling
Bij mij zat de mail in de spam-box.dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:56:
Bij mij staat ook nog:
'Bestelling in behandeling'
Dinsdag heb ik alles van de bestelling op de G510S na binnen gehad.
Enkel heb ik nog geen mail ontvangen van Logitech dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn.
Ik wacht het even rustig af..
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Meer mensen deze mail gehad? Vreemde is ook dat ik niet ingelogd raak op de website.Hoi,
Wat leuk dat je bij Nelly of NLY Man geshopt hebt! Omdat ons crazy Black Weekend alle verkooprecords sloeg, zou het zo kunnen zijn dat jouw bestelling mogelijkerwijs, misschien, wellicht, eventueel, niet geheel zonder vertraging geleverd zou kunnen worden. Hiervoor onze excuses.
Dit vinden we natuurlijk jammer voor je en we doen er daarom alles aan om jouw bestelling met ordernummer 10211XXXXX toch zo snel als mogelijk te leveren.
We hopen dat je nog een beetje geduld kunt opbrengen en dat je snel je bestelling thuis zult krijgen. Nogmaals onze excuses mocht je bestelling een beetje vertraagd zijn.
nelly.com & nlyman.com
Op mijn account ook Bestelling in behandeling.dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:56:
Bij mij staat ook nog:
'Bestelling in behandeling'
Dinsdag heb ik alles van de bestelling op de G510S na binnen gehad.
Enkel heb ik nog geen mail ontvangen van Logitech dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn.
Ik wacht het even rustig af..
Maar blijkbaar hebben sommige mensen wel de tobo ontvangen? Dan is dit echt oneerlijk voor de andere mensen die met 30% korting moeten doen.killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:09:
Ook hier een poging gedaan voor de remote en het toetsenbord.
De algemene voorwaarden zijn overigens heel duidelijk en geven Digital River alle recht om de bestelling te annuleren.
Maar los van het juridische geneuzel vind ik dat wij er allen goed aan zouden doen om de annuelering met een 30 % korting als een goede geste te zien.
Iedereen hier reageert met het gezonde verstand dat de aanbieding wel heel mooi was (te mooi dus eigenlijk).
Ik zal hier niet de moraal ridder uit gaan hangen maar wou toch even kwijt dat je dus
1. Geen poot hebt om op te staan gezien de leveringsvoorwaarden (klik maar eens op link en kijk naar artikel 2.4)
2. Er veel sportiever mee omgaat als je de 30 % korting als een mooi gebaar ziet.
just my two cents worth
En de ontvangen codes werken niet..Omnia love schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:11:
[...]
Maar blijkbaar hebben sommige mensen wel de tobo ontvangen? Dan is dit echt oneerlijk voor de andere mensen die met 30% korting moeten doen.
Waarschijnlijk heb je ook geen poot om op te staan (gezien de "aanvaarding" in art 2.4). Echter is het natuurlijk nog steeds een rare zaak dat er wel geleverd is.killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:09:
De algemene voorwaarden zijn overigens heel duidelijk en geven Digital River alle recht om de bestelling te annuleren.
Maar los van het juridische geneuzel vind ik dat wij er allen goed aan zouden doen om de annuelering met een 30 % korting als een goede geste te zien.
Iedereen hier reageert met het gezonde verstand dat de aanbieding wel heel mooi was (te mooi dus eigenlijk).
Ik zal hier niet de moraal ridder uit gaan hangen maar wou toch even kwijt dat je dus
1. Geen poot hebt om op te staan gezien de leveringsvoorwaarden (klik maar eens op link en kijk naar artikel 2.4)
2. Er veel sportiever mee omgaat als je de 30 % korting als een mooi gebaar ziet.
just my two cents worth
1. Met Black Friday komen de gekste kortingen. Dus je kan op dat moment moeilijk daarop steunen.killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:09:
just my two cents worth
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
er word verschil gemaakt tussen bestelingen en 30% klinkt leuk als de code ook echt 30% van het bedrag zou halen. bij mij blijft de prijs ongewijzigd naar gebruiken van de code dus 89,99 voor code en na de codekillerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:09:
Ben benieuwd wat je te horen krijgt... Je bent vast niet de enige die met de vragen aan de telefoon hangtBaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:12:
[...]
3. Sta op dit moment al 10 min de wacht..
BTC €94.837,08
Heb jij vandaag gebeld of al eerder?hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:14:
[...]
er word verschil gemaakt tussen bestelingen en 30% klinkt leuk als de code ook echt 30% van het bedrag zou halen. bij mij blijft de prijs ongewijzigd naar gebruiken van de code dus 89,99 voor code en na de code
Juridisch zeker. Dit is geen geautomatiseerde mail naar ik begrijp en dit kan dus uitgelegd worden als een expliciete aanvaarding van digital river van de transactie.koelebobes schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:19:
De klantenservice heeft mij via de telefoon toegezegd dat ik het toetsenbord zou ontvangen. Hiervan heb ik een bevestiging in de mail. Heb ik nu wel een poot om op te staan?
BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:31:
Zojuist gebeld,
Om onbekende rede is de order geannuleerd. Ze gaan het nu intern onderzoeken om in dit geval mij de Harmony toch voor deze prijs te leveren. Alleen ze kunnen hier geen indicatie van geven wanneer ik hier bericht van krijg. Ze hebben in ieder geval een case van aangemaakt..
Het moment van bellen was ik de eerste die dit heeft gemeld.
Over het toetsenbord kunnen ze niks van zeggen. Nog dat deze wordt geleverd of geannuleerd.
Beetje apart dat sommige personen bij de klantenservice van Logitech helemaal niets weten en de andere jou glashard kan vertellen dat het gewoon geleverd wordt?icecoolsniper schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:37:
Net ook contact gehad en het gaat om een automatische mail die is uitgestuurd vanwege problemen met de verwerking van alle betalingen (ze hebben een achterstand). Ik heb te horen gekregen dat ik mijn toetsenbord alsnog gewoon ga krijgen.
Ik heb ook gevraagd of ze hier als Logitech ook over kunnen communiceren via bijv. Twitter of de website om zo een hoop boze klanten en telefoontjes te voorkomen.
Goed nieuws, maar om 'onbekende reden' is een een beetje vreemd. De reden staat zelfs in het mailtje:BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:31:
Zojuist gebeld,
Om onbekende rede is de order geannuleerd. Ze gaan het nu intern onderzoeken om in dit geval mij de Harmony toch voor deze prijs te leveren. Alleen ze kunnen hier geen indicatie van geven wanneer ik hier bericht van krijg. Ze hebben in ieder geval een case van aangemaakt..
Het moment van bellen was ik de eerste die dit heeft gemeld.
Over het toetsenbord kunnen ze niks van zeggen. Nog dat deze wordt geleverd of geannuleerd.
Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.
Wellicht, een decentrale telefonische klantenservice en slecht geïnformeerde medewerkers.dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:41:
[...]
[...]
Beetje apart dat sommige personen bij de klantenservice van Logitech helemaal niets weten en de andere jou glashard kan vertellen dat het gewoon geleverd wordt?
Blijkbaar hebben ze de zaakjes toch minder goed op orde als ik dacht bij Logitech.
[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 04-12-2015 09:44 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq