Black Friday / Cyber Monday 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 307.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

GerbrandR schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
Beetje vreemde gang van zaken, sinds de mijne net afgeleverd is.

[afbeelding]
Nogal, aangezien het niet de Dutch QWERTY is maar de US English version?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
lubbertkramer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:07:
[...]

Woohoo enjoy!

Had je naast orderbevestiging ook verzendbevestiging gekregen?
Bedankt. Komt wel van pas voor mijn toekomstige pc.
Ik kreeg eerst een track & trace mail van UPS. En pas een paar uur later de verzendbevestiging van Logitech zelf.
Family Guy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:09:
[...]

Nogal, aangezien het niet de Dutch QWERTY is maar de US English version?
Ik ben zelf niet thuis, dus kan hem niet bekijken. Maar zoveel verschil zit daar niet in toch?

[ Voor 28% gewijzigd door GerbrandR op 01-12-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech is goed aan het prutsen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VUUwIJJ.png
(verder geen email van Logitech)

Maar dan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cBDkEuj.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IdkClKb.png

Betreft overigens de Harmony remote, van €179 voor €33

We zullen zien waar het schip strand.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Volgens mij is het totale chaos daar. Op twitter ook al enkele gevallen 'Haat aan logitech', haha.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb net contact gehad met Logitech, mijn bestelling (Harmony) is gewoon goed doorgekomen en wordt hoogstwaarschijnlijk binnen twee dagen uitgeleverd. Betaald met CC btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier betaald met Paypal en kreeg vannacht/vanochtend ook het emailbericht.

Zal nog wel eventjes afwachten. Het betreft het toetsenbord, was helaas net te laat met de aanschaf van de Harmony Touch ;w

edit:

Bij bestelstatus zijn twee bestellingen te zien ( in mijn geval). Daarvan is er één geannuleerd en de ander nog in behandeling.

[ Voor 25% gewijzigd door dennisk. op 01-12-2015 11:57 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:11:
Logitech is goed aan het prutsen.

[afbeelding]
(verder geen email van Logitech)

Maar dan:

[afbeelding]

[afbeelding]

Betreft overigens de Harmony remote, van €179 voor €33

We zullen zien waar het schip strand.
Wat is hier mis mee dan? Heb precies hetzelfde. En bij de logitech k400 plus ging het volgens mij ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:44:
[...]

Wat is hier mis mee dan? Heb precies hetzelfde. En bij de logitech k400 plus ging het volgens mij ook zo.
Eerder dat de informatie in de mail niet correct is. Er is al belast, en nog niet verzonden. Overigens geen probleem, maar echt duidelijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
Net een mail gekregen van CameraNu in verband met de X-M1 die gisteren te koop stond aan 99EUR. Ze zeggen dat het een op=op actie was en ze gaan het geld terugstorten. Jammer. Ik heb gisteren niets gezien wat betreft op=op.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

GerbrandR schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:06:
Beetje vreemde gang van zaken, sinds de mijne net afgeleverd is.

[afbeelding]
Welke datum heb je besteld en is het ideal / paypal / creditcard?

Edit: Paypal dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door MeltedForest op 01-12-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
MeltedForest schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:01:
[...]

Welke datum heb je besteld en is het ideal / paypal / creditcard?

Edit: Paypal dus :)
Hmm... 27-11 besteld, ideal en het is van de rekening af.
Toch net even gebeld, bleek inderdaad nog niet doorgezet te zijn, ze gaan uitzoeken waar het mis is gegaan. Ik wacht met smart op het mailtje dat komen gaat.

Maar als hij nog niet verzonden is zou ik gewoon bellen, lijkt erop dat er iets flink mis is gegaan in hun betalingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ook die annuleringsmail van Logitech gehad terwijl wel betaald via paypall (toetsenbord, harmony nog niks van gehoord). Maar daar stond ook in dat je het kan negeren als je ondertussen wel betaald hebt, en ze het dan gaan verwerken. Maar blijkbaar moet je er dus wel zelf achteraan.

Cameranu zelf maar geannuleerd en dat is al bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Suicyder schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:04:
[...]

Hmm... 27-11 besteld, ideal en het is van de rekening af.
Toch net even gebeld, bleek inderdaad nog niet doorgezet te zijn, ze gaan uitzoeken waar het mis is gegaan. Ik wacht met smart op het mailtje dat komen gaat.

Maar als hij nog niet verzonden is zou ik gewoon bellen, lijkt erop dat er iets flink mis is gegaan in hun betalingssystemen.
En jij gelooft hun? Ze weten precies wat er mis is gegaan. Op twitter wordt elke tweet aan Logitech met G510s erin doorgestuurd naar hun supportafdeling met de vraag om te bellen. Geen ander antwoord te vinden. Ik denk dat als je je nu juist de gehaaste hebber toont ze je gaan proberen te cancelen. Met een of ander verhaal dat er iets fout is gegaan.

Ik wacht op bericht van hun, en indien dat niet goed is, zal ik proberen tegen te werken. Screenshots van bestelling, factuur, orderbevestiging, afschrijving etc al bewaard.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 20:28
Family Guy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:10:
[...]

En jij gelooft hun? Ze weten precies wat er mis is gegaan. Op twitter wordt elke tweet aan Logitech met G510s erin doorgestuurd naar hun supportafdeling met de vraag om te bellen. Geen ander antwoord te vinden. Ik denk dat als je je nu juist de gehaaste hebber toont ze je gaan proberen te cancelen. Met een of ander verhaal dat er iets fout is gegaan.

Ik wacht op bericht van hun, en indien dat niet goed is, zal ik proberen tegen te werken. Screenshots van bestelling, factuur, orderbevestiging, afschrijving etc al bewaard.
Dan kunnen ze dromen, overal screenshots etc van. En de mails natuurlijk.

Maar ik geef ze hier gewoon het voordeel van de twijfel en ga er vanuit dat het nu goed gaat komen. Er zijn er toch ook al genoeg uitgeleverd, dus de rest annuleren zou raar/onlogisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
crowke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:52:
Net een mail gekregen van CameraNu in verband met de X-M1 die gisteren te koop stond aan 99EUR. Ze zeggen dat het een op=op actie was en ze gaan het geld terugstorten. Jammer. Ik heb gisteren niets gezien wat betreft op=op.
Hmm jammer, had het ook besteld maar nog geen mail gehad. ik had dan ook om middernacht besteld, ff mn mail in de gaten houden. Ik herinner me ook geen op=op

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 01-12-2015 12:16 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:30

pposthoorn

Constructeur

Vrijdag middag 2x Harmony + 1x X100 speaker besteld en betaald met CC.
De speaker is gister apart verzonden, wordt vandaag bezorgd. Over de harmony nog niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crowke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:52:
Ik heb die e-mail ook gekregen. Aanbiedingen geldig zolang de voorraad strekt. op is op staat op de actiepagina.
Ik had gewoon geprobeerd je weet maar nooit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

ik heb nog niks gehoord van logitech... :)

Besteldatum: 27/11/15
Status van bestelling: Bestelling in behandeling

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Net even gebeld en is blijkbaar door de vele bestellingen op die blackfriday een beetje een chaos in het systeem. Werd me wel verteld dat het goed komt en ik met toetsenbord gewoon krijg. Hij moest wel lachen om de aankoopprijs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDvah
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 13:27
OllyNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:26:
Net even gebeld en is blijkbaar door de vele bestellingen op die blackfriday een beetje een chaos in het systeem. Werd me wel verteld dat het goed komt en ik met toetsenbord gewoon krijg. Hij moest wel lachen om de aankoopprijs :p
Ik heb vlak na de bestelling van het toetsenbord nog een andere bestelling gedaan. Deze is vanochtend al geleverd dus hieruit valt af te leiden dat men intern nog heeft zitten kijken of ze een manier konden vinden om ons te naaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Krijg nou een tweede zelfde annuleringsmail van dat toetsenbord (zelfde ordernr) alleen met andere bedragen onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit is geen Logitech toetsenbordtopic, en aangezien het gros van de berichten het "ik ook" of "ik ook niet" niveau niet overstijgt, is een apart topic ook niet zinvol.

Gewoon geduld hebben en niet over het logitech tobo doorgaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
jakob558 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:51:
[...]

Enige uitweg lijkt me een belletje met de vraag waar je het geld naar moet overmaken. Zo min mogelijk over de prijsfout oid zeggen, beetje 'dom' doen, anders proberen ze nog te weigeren met uitleg dat het een prijsfout was. Als je gewoon een bestelnummer oid noemt (neem aan dat je dat hebt) en niet het bedrag zelf leggen ze het misschien wel prima uit ;)
Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld heb ik contact gehad met Logitech, en zij gaven aan dat er gewoon uitgeleverd gaat worden. Hij heeft de order bekeken en gaf aan dat het geen fout was, en er ook geen fouten waren gemaakt bij mijn order. Let op, ik heb met creditcard betaald!

Laten we even de storm afwachten, en dan een Logitech-topic openen, dit is het black-friday/cyber-monday topic wat eigenlijk gewoon dicht mag want de acties zijn voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55

koelebobes

Wen BTC €100K

FiXeR.nl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:59:
[...]

Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld heb ik contact gehad met Logitech, en zij gaven aan dat er gewoon uitgeleverd gaat worden. Hij heeft de order bekeken en gaf aan dat het geen fout was, en er ook geen fouten waren gemaakt bij mijn order. Let op, ik heb met creditcard betaald!

Laten we even de storm afwachten, en dan een Logitech-topic openen, dit is het black-friday/cyber-monday topic wat eigenlijk gewoon dicht mag want de acties zijn voorbij. :)
Ik heb net ook gebeld en de onschuld zelf gespeeld. Nahja er was een uitverkoop geweest en daardoor heeft de betalingsdienst een achterstand met het verwerken. Als dit is rechtgetrokken krijgen we gewoon onze bestelling binnen. Het gesprek dat ik net met hem had gaat ie me nog na sturen in de email als een bevestiging _/-\o_

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjococo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 17:11
FiXeR.nl schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:59:
[...]

...dit is het black-friday/cyber-monday topic wat eigenlijk gewoon dicht mag want de acties zijn voorbij. :)
Nou, Wehkamp gaat gewoon door hoor. PS4 500 GB in de dagaanbieding voor € 333,00

http://www.wehkamp.nl/spe...nsole/C25_5EB_5EB_458042/

Voer kortingcode "sint" in voor € 10,00 korting vanaf € 40,00. Doe het via www.spaarwinkelen.nl voor een extra 1% korting.

Enne tot 50% korting op wintermode >:) Tis online, dus zeg maar Cyber Tuesday :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip154
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 21:44
*knip* geen V&A

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 01-12-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgende posts over het Logitech tobo gaan linea recta de TrashCan in.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 01-12-2015 19:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Gaan we toch verder over de Harmony Touch? Haha, nee geintje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
HELP!

Moto 360 gen 2 aangeschaft met cyber monday

Als ik op de knop druk: details de la commande kom ik op de pagina welke boeken ik allemaal zou moeten hebben besteld (0 dus)
Ik kan niet meer in mijn bestellingsoverzicht komen (amazon.fr)

[ Voor 10% gewijzigd door [m]engineer op 01-12-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:45
Marijnsp schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:57:
HELP!

Moto 360 gen 2 aangeschaft met cyber monday

Als ik op de knop druk: details de la commande kom ik op de pagina welke boeken ik allemaal zou moeten hebben besteld (0 dus)
Ik kan niet meer in mijn bestellingsoverzicht komen (amazon.fr)
Niet gewoon: https://www.amazon.fr/gp/...e=UTF8&ref_=ya_orders_ap&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:45
Ik kom op een andere pagina: 'Vos commandes' wat volgens mij 'jouw bestellingen' betekent. Ik heb gewoon amazon.de geopend en de link gepakt en van .de .fr gemaakt. Probeer eens .de of .com, die beide beter te begrijpen zijn. En probeer op de jouw bestellingen pagina te komen. En dan de link naar .fr veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Fleximex schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:13:
Ik kom op een andere pagina: 'Vos commandes' wat volgens mij 'jouw bestellingen' betekent. Ik heb gewoon amazon.de geopend en de link gepakt en van .de .fr gemaakt. Probeer eens .de of .com, die beide beter te begrijpen zijn. En probeer op de jouw bestellingen pagina te komen. En dan de link naar .fr veranderen.
Amazon.fr geeft ook steeds een foutmelding (Er is een probleem met uw verzoek
Een fout combinatie E-mail / Wachtwoord opgetreden. Probeer opnieuw.) Alleen klopt mijn wachtwoord 100% zeker.

Is de server van amazon anders toevallig een beetje van de wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-07 14:04
Heb zojuist bij mezelf gekeken en ik zie hem staan via de volgende link.
https://www.amazon.fr/gp/css/order-history

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Marijnsp schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:17:
[...]

Amazon.fr geeft ook steeds een foutmelding (Er is een probleem met uw verzoek
Een fout combinatie E-mail / Wachtwoord opgetreden. Probeer opnieuw.) Alleen klopt mijn wachtwoord 100% zeker.

Is de server van amazon anders toevallig een beetje van de wap?
Ik heb dit een 2 jaar geleden ook gehad bij .fr, contact opgenomen met .co.uk en daar konden ze me helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseRT
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-08 21:53
Ik wil er (hier) niet weer over beginnen, maar kan anders niet iemand toevallig een topic / forum post maken over alleen dat toetsenbord (weet niet of deze er al is, ben niet heel bekend bij Tweakers forums en weet dus ook niet of ik deze zomaar aan mag maken), heb er zelf ook 1 besteld en wil wel weten hoe het bij de rest af loopt :X

Mocht ook deze post te veel zijn voor de stricte regels, excuses alvast dan, weet dat de vele posts erover hinderlijk zijn alleen wil er verder alleen maar een oplossing bieden zodat we er nog wel het erover kunnen hebben, alleen in een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 17:45
JesseRT schreef op woensdag 02 december 2015 @ 03:26:
Ik wil er (hier) niet weer over beginnen, maar kan anders niet iemand toevallig een topic / forum post maken over alleen dat toetsenbord (weet niet of deze er al is, ben niet heel bekend bij Tweakers forums en weet dus ook niet of ik deze zomaar aan mag maken)
Het zou niet echt een forum zijn als je zelf geen posts mag starten ;) Doe het echter wel in het juiste subforum. *knip* lijkt me de juiste plaats.

Dat is dus niet de juiste plek, svp dit soort adviezen niet zomaar geven :)

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 02-12-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@ugattie1611: Je kunt zelf gewoon topics openen. Echter, zoals al aangegeven is een topic waar alleen maar wordt gevraagd "hebben jullie je bestelling al binnen?" niet de bedoeling. Dit is een discussieforum, niet een meldingenforum. Als je wilt weten waar je bestelling blijft, gewoon contact opnemen met de verkoper. En bij dit soort gevallen is wat geduld ook nodig, dit soort acties/fouten geeft heel veel bestellingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
Logitech heeft vanwege de vele aanvragen een achterstand opgelopen. Dit kan een aantal dagen tot een week duren. Alle bestellingen worden geleverd werd mij verteld.

Ik heb gevraagd waarom er geen mail is verstuurd om dit naar de klanten te communiceren. Hierop kreeg ik als antwoord dat het dan langer zou duren voordat de bestellingen kunnen worden geleverd. (ivm personele bezetting)

Hopelijk is iedereen hiermee voldoende ingelicht.

Overigens waren zowel het toetsenbord als de afstandsbediening bewuste black friday deals. Dit heb ik nagevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Henk- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:

Overigens waren zowel het toetsenbord als de afstandsbediening bewuste black friday deals. Dit heb ik nagevraagd.
Nette deal dan.
Toetsenbord lijkt me sterk dat dat een blackfriday is. Aangezien de prijs pas veranderde als je de Nederlandse versie in je winkelmand legt.

hopelijk komt hij nog voor 5 december

[ Voor 27% gewijzigd door jayesh op 02-12-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Logitech heeft vanwege de vele aanvragen een achterstand opgelopen. Dit kan een aantal dagen tot een week duren. Alle bestellingen worden geleverd werd mij verteld.

Ik heb gevraagd waarom er geen mail is verstuurd om dit naar de klanten te communiceren. Hierop kreeg ik als antwoord dat het dan langer zou duren voordat de bestellingen kunnen worden geleverd. (ivm personele bezetting)

Logitech kan wellicht aangeven dat de aanbiedingen bewuste Black Friday deals waren, maar dat lijkt me niet helemaal juist. De afstandsbediening was immers maar korte tijd beschikbaar voor die prijs. Het lijkt me dat een Black Friday deal de hele vrijdag beschikbaar is, toch? :+

Los van bovenstaande:
Voor welk geld is de Moto 360 2nd gen weggegaan tijdens Cyber Monday bij Amazon.fr?
Ben wel benieuwd naar de prijs.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Bron schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:32:
[...]

Ik heb dit een 2 jaar geleden ook gehad bij .fr, contact opgenomen met .co.uk en daar konden ze me helpen.
Het is goed gekomen!
Ik had contact opgenomen met amazon. Co. Uk en. Fr.
Van beide kreeg ik terug dat mijn account geblokkeerd was wegens veiligheida redenen. (Waarschijnlijk samenhangend met dat ik te weinig geld op mijn creditcard had en de betaling was geannuleerd).
Echter zei amazon.co.uk dat ik mijn gegevens moest posten/faxen ter conterole en. Fr had mijn account al gedeblokkeerd.
Ondertussen is mijn moto360 2 verzonden en kan ik hem vrijdag thuis verwachten.

Bedankt voir de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
woop w00p

Hello,

We've learned that, due to a technical error, you were able to purchase a Cloud Drive Unlimited subscription that was part of a promotional offer only available to customers in the U.S.

If you had trouble accessing the subscription, it was because of this. Your subscription purchase was not eligible for completion, and has been canceled as a result. We're really sorry about this error, and any inconvenience caused.

To help make it up to you, we've added unlimited Cloud Drive storage to your account for one year at no cost to you. You can review your updated Cloud Drive details from Your Account--just open the "Your Account" menu from the Amazon website, and select "Your Cloud Drive."

Your Cloud Drive storage benefits will not renew automatically at the end of this free period, and you will not be charged. If you’d like to keep your storage going after this, you’ll have the option to purchase a new plan from the Amazon website.

We look forward to seeing you again soon.

dus voor nop jaartje unlimited :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Ha, die krijg ik nu ook net binnen! Vandaar dat ik niet kon bestellen toen ik ingelogged was - enkel door in de laatste stap in te loggen werkte de bestelling.

Mijn account is inderdaad netjes geupgraded nu, vroeg me al af waarom het zo lang duurde. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:30

DikkeBMW

Live '25

Marijnsp schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:49:
[...]

Het is goed gekomen!
Ik had contact opgenomen met amazon. Co. Uk en. Fr.
Van beide kreeg ik terug dat mijn account geblokkeerd was wegens veiligheida redenen. (Waarschijnlijk samenhangend met dat ik te weinig geld op mijn creditcard had en de betaling was geannuleerd).
Echter zei amazon.co.uk dat ik mijn gegevens moest posten/faxen ter conterole en. Fr had mijn account al gedeblokkeerd.
Ondertussen is mijn moto360 2 verzonden en kan ik hem vrijdag thuis verwachten.

Bedankt voir de hulp!
Faxen? Echt, zeiden ze dat :D Dan zou ik dat ook gewoon doen _O-

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
DikkeBMW schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:12:
[...]

Faxen? Echt, zeiden ze dat :D Dan zou ik dat ook gewoon doen _O-
Hello,

You will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your billing details for your Mastercard ending in... .

At your earliest convenience, please send the information below to our secure fax line:

-- A copy of your statement for the payment card that you used, including the billing address
-- The last two digits of the payment card
-- Your name, phone number, and email address

You can find our fax number on the Amazon.co.uk Help page:
www.amazon.co.uk/faxrequests

:+ 8)7

Gelukkig deed. Fr niet zo moeilijk.

Edit: nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Volgens de mail zou pricewatch: Sony Xperia Z5 Compact Zwart om 1700u. in de aanbieding komen maar zie hem niet tussen de blitz aanbiedingen staan. Tot die tijd hier iig de gewone link: http://www.amazon.de/Sony...&keywords=sony+z5+compact (nu dus €495,46 en omgerekend naar NL BTW €503,84)

Niks te zien geweest |:(

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/o5nt51.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 03-12-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heeft iemand toevallig ook de Crucial BX100 500GB SSD besteld bij Amazon.de afgelopen vrijdag?
Die van mij is afgelopen zondag met postnl verstuurd maar zonder track&trace, en nog niet binnen. Hoe is dat bij anderen gegaan?

Aangezien het postnl is, neem ik aan dat het er al lang had moeten zijn, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Naar mijn weten is het bij PostNL enorm druk geweest de afgelopen dagen, dus wellicht nog een dagje geduld hebben.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 19:46
apis29 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:55:
Volgens de mail zou pricewatch: Sony Xperia Z5 Compact Zwart om 1700u. in de aanbieding komen maar zie hem niet tussen de blitz aanbiedingen staan. Tot die tijd hier iig de gewone link: http://www.amazon.de/Sony...&keywords=sony+z5+compact (nu dus €495,46 en omgerekend naar NL BTW €503,84)

[afbeelding]
Typhone had op black friday tm maandag de z5c voor 450 ;) geen spetterende aanbieding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 19:46
Wouter lucassen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:56:
[...]

Typhone had op black friday tm maandag de z5c voor 450 ;) geen spetterende aanbieding dus.
Oh de normale prijs is dat dus never mind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Marijnsp schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:19:
[...]

Hello,

You will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your billing details for your Mastercard ending in... .

At your earliest convenience, please send the information below to our secure fax line:

-- A copy of your statement for the payment card that you used, including the billing address
-- The last two digits of the payment card
-- Your name, phone number, and email address

You can find our fax number on the Amazon.co.uk Help page:
www.amazon.co.uk/faxrequests

:+ 8)7

Gelukkig deed. Fr niet zo moeilijk.

Edit: nu weer ontopic :)
Het grappige is dat ik toendertijd van .fr kreeg te horen dat ik mijn gegevens moest faxen. Bij co.uk had ik dat vermeld en die hadden gewoon mijn account geunlocked en de bestelling door laten gaan. Goed systeem daar :P

En weer on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 08:04
BounceMeister schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:29:
Heeft iemand toevallig ook de Crucial BX100 500GB SSD besteld bij Amazon.de afgelopen vrijdag?
Die van mij is afgelopen zondag met postnl verstuurd maar zonder track&trace, en nog niet binnen. Hoe is dat bij anderen gegaan?

Aangezien het postnl is, neem ik aan dat het er al lang had moeten zijn, vandaar mijn vraag.
Het is inderdaad best druk bij postnl, 1,3 miljoen pakketjes bezorgd op 1 december zie ik in de nieuwsbrief (een record!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:57:
[...]Oh de normale prijs is dat dus never mind
Dat was idd de normale prijs nog :D . Blijkbaar klopte de "Überraschungsangebote am 03.12." mail niet en was het gisteren al, ging voor €439. Enkele dagen eerder schijnt ie €419 geweest te zijn ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 03-12-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online

Zojuist het volgende per mail (in de spamfolder nb)

------------------

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com. (# xxxxxxxxxxxxxxxx).

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de G510s Gaming Keyboard en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Zelfde mail voor de Harmony Touch, ook in de spamfolder.

Beetje jammer na de eerdere communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

sambalbaj schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 03:33:
Zelfde mail voor de Harmony Touch, ook in de spamfolder.

Beetje jammer na de eerdere communicatie.
Hier ook, wat een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gedeelte van mijn order is al wel bezorgd, nog geen mail over toetsenbord maar logistieke afdeling zal overuren draaien waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Hier, zojuist een mailtje

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de G510s Gaming Keyboard dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Klinkt als ongelijke behandeling als een deel hem wel heeft gekregen...

Voorts ben ik benieuwd wanneer ze terugbetalen...

Tevens als je password reset doet krijg je, je wachtwoord in PLAIN TEXT terug. Security risico, hoezo bescherming persoonsgegevens....

[ Voor 13% gewijzigd door Movinghead op 04-12-2015 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
Hmm voor beide producten ook dezelfde mail gekregen, maar hebben sommigen het al niet geleverd geregen voor deze prijs? De keyboard dan?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY

6 stuks in V&A maar vraag me af of ze ook kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier is de Logitech X100 geleverd, echter nog geen toetsenbord en geen e-mail.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Yep geannuleerd helaas:

"Geachte Jan ,

Hartelijk dank voor uw recentelijke aankoop op Logitech.com.

Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Wij waarderen uw interesse in de Harmony Touch Remote en excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Ter compensatie bieden wij u een coupon van 30% korting op uw favoriete Logitech product*."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 15:31
Hier ook de mail ontvangen, had het toetsenbord besteld.
Achja, wel een 30% kortings voucher :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het is wel raar dat Henk- telefonisch een ander bericht heeft gekregen, daar wordt zelfs nog gesproken over een bewuste Black Friday actie 7(8)7
Ach ja, better luck next time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 14:05

Red Boll

Kick Ass!

Iets over 0600uur vanmorgen kreeg ik een mail van Logitech naar aanleiding van de aankoop van de G510s:

"Beste meneer/mevrouw Boll
Wij stellen uw klandizie op prijs en willen u op de hoogte houden van de annulering van uw bestelling.
Uw onderstaande bestelling is geannuleerd op uw verzoek."

Euh... :X

EDIT: In de spam folder is rond 0300uur de mail binnegekomen met de kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas pindakaas geen nieuwe remote. Het was stiekem ook wel te verwachten, dus ach. Eens kijken of ik iets anders nodig heb van Logitech. Ik denk het niet, maar you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
hier ook mail gehad van logitech dat ik geen toetsenbord krijg maar de kortingscode die ik krijg van 30% korting werkt ook niet. hij geeft niet aan dat hij ongeldig is maar er gaat geen geld af van de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ik heb dezelfde e-mail ontvangen echter vraag ik me nu af: "Hoeveel toetsenborden zijn er wel geleverd?".
Online zie ik namelijk dat verschillende mensen wel een toetsenbord hebben ontvangen.

In mijn ogen is dat wel een kwalijke zaak gezien er dan gewoonweg onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Laatst online: 17-03 20:21
Dit slaat dus echt nergens op. Ik heb de mijne al een paar dagen in huis.
Ik heb overigens ook het annuleringsmailtje van de Harmony ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Hier nog een. Ik had eigenlijk verwacht dat ze dit gewoon zouden leveren, net als recent die alles in 1 tobo's en de draadloze muizen voor een paar euro.

Maar ja, dan geef ik m'n geld wel ergens anders uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Laatst online: 23-06 20:28
Zelfde mail gehad over het toetsenbord, dat was toch weer een mooie reclamestunt van Logitech. Een technische storing die het hele weekend heeft geduurd en was natuurlijk niet even op te lossen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 11-09 11:36
Hier ook een annulering op uw verzoek...

09:00 uur zijn ze open.. Eens even aanhoren wat ze hier op te zeggen hebben.. Nog suggesties om mee te nemen in het gesprek?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 10:13
Daarbij hebben ze ook pas eergisteren (2december) het bedrag pas afgeschreven.. Had daarom ook goede hoop..

Vermoed dat ze dan de voorraad die ze hadden wel nog hebben geleverd voor die 30euro en de rest hebben geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
In de algemene voorwaarden staat:
Door programmerings- of gegevenstranscriptiefouten kunnen er onnauwkeurige prijzen zijn vermeld. Indien de geadverteerde prijs onjuist is, of de consument weet althans behoort te weten dat de geadverteerde prijs onjuist is, behouden wij ons het recht voor om, voor zover wettelijk toegelaten, deze prijs aan te passen en de correcte marktprijs in rekening te brengen.
Gezien het Black Friday is, en dergelijke kortingen geen overbodige luxe is tijdens deze dag, lijkt me dat een consument hier niet kan weten of de prijs juist dan wel onjuist is?

Ik heb dit dan ook als zijnde een vraag neergelegd bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
zo ik een paar posten geleden melde heb ik de mail gehad maar ik kijk net mijn bestelgegevens na op de website en er staat nog steeds: Status van bestelling: Bestelling in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:51:
zo ik een paar posten geleden melde heb ik de mail gehad maar ik kijk net mijn bestelgegevens na op de website en er staat nog steeds: Status van bestelling: Bestelling in behandeling
Hier zie ik het zelfde, ook bij mijn order staat nog "Status van bestelling: Bestelling in behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
  • Laatst online: 30-08 08:22
Bij mij staat ook nog:

'Bestelling in behandeling'

Dinsdag heb ik alles van de bestelling op de G510S na binnen gehad.

Enkel heb ik nog geen mail ontvangen van Logitech dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn.
Ik wacht het even rustig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 12:48

ThunderNet

Flits!

dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:56:
Bij mij staat ook nog:

Enkel heb ik nog geen mail ontvangen van Logitech dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn.
Bij mij zat de mail in de spam-box.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Na de bestelling bij Nelly, de Jack and Jones kleding met 60% korting:
Hoi,

Wat leuk dat je bij Nelly of NLY Man geshopt hebt! Omdat ons crazy Black Weekend alle verkooprecords sloeg, zou het zo kunnen zijn dat jouw bestelling mogelijkerwijs, misschien, wellicht, eventueel, niet geheel zonder vertraging geleverd zou kunnen worden. Hiervoor onze excuses.

Dit vinden we natuurlijk jammer voor je en we doen er daarom alles aan om jouw bestelling met ordernummer 10211XXXXX toch zo snel als mogelijk te leveren.

We hopen dat je nog een beetje geduld kunt opbrengen en dat je snel je bestelling thuis zult krijgen. Nogmaals onze excuses mocht je bestelling een beetje vertraagd zijn.

<3

nelly.com & nlyman.com
Meer mensen deze mail gehad? Vreemde is ook dat ik niet ingelogd raak op de website.

Lekker hip en informeel ook ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:25
dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:56:
Bij mij staat ook nog:

Op mijn account ook Bestelling in behandeling.
Echter na controle van mijn Spam inbox, het bericht ontvangen dat de bestelling is geannuleerd, incl. 30% kortingscode (Harmony Touch).

Heb echter ook het tobo besteld, maar tot op heden nog geen bericht daarover.
Zal ook wel worden geannuleerd. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:08
Ook hier een poging gedaan voor de remote en het toetsenbord.

De algemene voorwaarden zijn overigens heel duidelijk en geven Digital River alle recht om de bestelling te annuleren.
Maar los van het juridische geneuzel vind ik dat wij er allen goed aan zouden doen om de annuelering met een 30 % korting als een goede geste te zien.

Iedereen hier reageert met het gezonde verstand dat de aanbieding wel heel mooi was (te mooi dus eigenlijk).

Ik zal hier niet de moraal ridder uit gaan hangen maar wou toch even kwijt dat je dus

1. Geen poot hebt om op te staan gezien de leveringsvoorwaarden (klik maar eens op link en kijk naar artikel 2.4)
2. Er veel sportiever mee omgaat als je de 30 % korting als een mooi gebaar ziet.

just my two cents worth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
killerbee1958 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:09:

De algemene voorwaarden zijn overigens heel duidelijk en geven Digital River alle recht om de bestelling te annuleren.
Maar los van het juridische geneuzel vind ik dat wij er allen goed aan zouden doen om de annuelering met een 30 % korting als een goede geste te zien.

Iedereen hier reageert met het gezonde verstand dat de aanbieding wel heel mooi was (te mooi dus eigenlijk).

Ik zal hier niet de moraal ridder uit gaan hangen maar wou toch even kwijt dat je dus

1. Geen poot hebt om op te staan gezien de leveringsvoorwaarden (klik maar eens op link en kijk naar artikel 2.4)
2. Er veel sportiever mee omgaat als je de 30 % korting als een mooi gebaar ziet.

just my two cents worth
Maar blijkbaar hebben sommige mensen wel de tobo ontvangen? Dan is dit echt oneerlijk voor de andere mensen die met 30% korting moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Omnia love schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:11:
[...]

Maar blijkbaar hebben sommige mensen wel de tobo ontvangen? Dan is dit echt oneerlijk voor de andere mensen die met 30% korting moeten doen.
En de ontvangen codes werken niet.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo

just my two cents worth
Waarschijnlijk heb je ook geen poot om op te staan (gezien de "aanvaarding" in art 2.4). Echter is het natuurlijk nog steeds een rare zaak dat er wel geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL

just my two cents worth
1. Met Black Friday komen de gekste kortingen. Dus je kan op dat moment moeilijk daarop steunen.

2. Dan moet de 30 % korting het wel doen.

3. Sta op dit moment al 10 min de wacht..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg

er word verschil gemaakt tussen bestelingen en 30% klinkt leuk als de code ook echt 30% van het bedrag zou halen. bij mij blijft de prijs ongewijzigd naar gebruiken van de code dus 89,99 voor code en na de code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:12:
[...]

3. Sta op dit moment al 10 min de wacht..
Ben benieuwd wat je te horen krijgt... Je bent vast niet de enige die met de vragen aan de telefoon hangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 20:55

koelebobes

Wen BTC €100K

De klantenservice heeft mij via de telefoon toegezegd dat ik het toetsenbord zou ontvangen. Hiervan heb ik een bevestiging in de mail. Heb ik nu wel een poot om op te staan?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustyrick
hjvg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:14:
[...]

er word verschil gemaakt tussen bestelingen en 30% klinkt leuk als de code ook echt 30% van het bedrag zou halen. bij mij blijft de prijs ongewijzigd naar gebruiken van de code dus 89,99 voor code en na de code
Heb jij vandaag gebeld of al eerder?
Want dan pak ik ook even de telefoon erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:08
koelebobes schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:19:
De klantenservice heeft mij via de telefoon toegezegd dat ik het toetsenbord zou ontvangen. Hiervan heb ik een bevestiging in de mail. Heb ik nu wel een poot om op te staan?
Juridisch zeker. Dit is geen geautomatiseerde mail naar ik begrijp en dit kan dus uitgelegd worden als een expliciete aanvaarding van digital river van de transactie.

Overigens heb ik alleen een annulering van de touch ontvangen,. Mijn keyboard staat ook nog in bestelling.
Ik ga er even vanuit dat die nog geannuleerd gaat worden gezien de vorige berichten op dit forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sarlo
Wellicht een idee om een apart topic aan te maken waarin we deze discussie / afhandeling voortzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 01:22

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik sta ondertussen ook al 10 minuten in de wacht. Volgens mij zijn ze een intern protocol aan het afspreken over hoe ze met al die telefoontjes om moeten gaan...

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Zojuist gebeld,

Om onbekende rede is de order geannuleerd. Ze gaan het nu intern onderzoeken om in dit geval mij de Harmony toch voor deze prijs te leveren. Alleen ze kunnen hier geen indicatie van geven wanneer ik hier bericht van krijg. Ze hebben in ieder geval een case van aangemaakt..

Het moment van bellen was ik de eerste die dit heeft gemeld.

Over het toetsenbord kunnen ze niks van zeggen. Nog dat deze wordt geleverd of geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 01:22

icecoolsniper

never run from a sniper!

Net ook contact gehad en het gaat om een automatische mail die is uitgestuurd vanwege problemen met de verwerking van alle betalingen (ze hebben een achterstand). Ik heb te horen gekregen dat ik mijn toetsenbord alsnog gewoon ga krijgen.

Ik heb ook gevraagd of ze hier als Logitech ook over kunnen communiceren via bijv. Twitter of de website om zo een hoop boze klanten en telefoontjes te voorkomen.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dustyrick
BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:31:
Zojuist gebeld,

Om onbekende rede is de order geannuleerd. Ze gaan het nu intern onderzoeken om in dit geval mij de Harmony toch voor deze prijs te leveren. Alleen ze kunnen hier geen indicatie van geven wanneer ik hier bericht van krijg. Ze hebben in ieder geval een case van aangemaakt..

Over het toetsenbord kunnen ze niks van zeggen. Nog dat deze wordt geleverd of geannuleerd.
icecoolsniper schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:37:
Net ook contact gehad en het gaat om een automatische mail die is uitgestuurd vanwege problemen met de verwerking van alle betalingen (ze hebben een achterstand). Ik heb te horen gekregen dat ik mijn toetsenbord alsnog gewoon ga krijgen.

Ik heb ook gevraagd of ze hier als Logitech ook over kunnen communiceren via bijv. Twitter of de website om zo een hoop boze klanten en telefoontjes te voorkomen.
Beetje apart dat sommige personen bij de klantenservice van Logitech helemaal niets weten en de andere jou glashard kan vertellen dat het gewoon geleverd wordt?

Blijkbaar hebben ze de zaakjes toch minder goed op orde als ik dacht bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
BaZnGaNL schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:31:
Zojuist gebeld,

Goed nieuws, maar om 'onbekende reden' is een een beetje vreemd. De reden staat zelfs in het mailtje:
Vanwege een technisch probleem, werd er in de winkelwagen een andere prijs weergegeven voor de Harmony Touch Remote dan op de Product Pagina te zien was. Wij kunnen de incorrecte prijs helaas niet toekennen en zullen uw order daarom moeten annuleren en uw betaling terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
dustyrick schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:41:
[...]

[...]

Beetje apart dat sommige personen bij de klantenservice van Logitech helemaal niets weten en de andere jou glashard kan vertellen dat het gewoon geleverd wordt?

Blijkbaar hebben ze de zaakjes toch minder goed op orde als ik dacht bij Logitech.
Wellicht, een decentrale telefonische klantenservice en slecht geïnformeerde medewerkers.

Ook ik heb een e-mail gehad dat de G510S niet geleverd wordt, wel de X100 ontvangen. Ik beneieuwd wat ze nu voor de X100 in rekening gaan brengen als ze de andere producten niet leveren. De X100 was als derde product € 12,00.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 04-12-2015 09:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Wat ik vreemd vind is dat iedereen een ander antwoord krijgt van de klantenservice. Ik denk dat ik ook maar even een belletje ga wagen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 13:42
Welk nummer bellen jullie? :P Ik heb wel een paar nummers gevonden, maar krijg bij allemaal de melding dat de klantenservice niet open is, want van 9 tot 6 (het is bijna 10 uur 8)7 )
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Geen vraagjes dumpen, maar zelf op zoek gaan en leuke aanbiedingen noemen.

Logitech keyboard: [PRIJSFOUT] Logitech Harmony Touch & Logitech G510s