Ik heb nu zo'n Zero W in huis, maar als ik toch gewoon een verloop stekker van micro USB naar normale USB A Female gebruik, en een USB muis aansluit zou de muis toch meteen moeten werken?
Het lukt helaas niet. Op die manier kan ik nog niks. Ik was van plan mijn Bluetooth muis en toetsenbord daarna te koppelen, zodat ik verder kan.
Ik had aan de hand van een Youtube filmpje al geprobeerd de Zero W via de USB op mijn PC te installeren, maar de verbinding via Putty wil niet tot stand komen.
Ik lees ook iets over wpa_supplicant.conf bestanden om Wifi werkend te krijgen. Als dat zou lukken, kan ik misschien al remote verbinden met de Zero W, maar het lijkt me dat ik ook dan eerst iets van een input device moet hebben op de Zero W om dingen in te stellen?
Aan de hand van
dit filmpje heb ik geprobeerd de Pi via mijn PC te installeren. Het is eigenlijk voor een gewone Zero, maar dat lijkt me niet uit te maken.
Helaas komt de Pi niet zoals in het filmpje genoemd als 'RNDIS' in de Device manager, en kan er dus niet meer verder.
Overigens start de Zero W wel gewoon op, dus dat lijkt allemaal goed te werken.