Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 november 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

paulus_01 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 01:33:

Amazon.de in de gaten houden, regelmatig voor 16-18 euro geweest ;)
Moet je er alleen wel iets anders bij kopen zodat je de 29 euri haalt die voor gratis verzenden vereist is. Als het tenminste een aanbieding van Amazon zelf is. Ik heb hem overigens ook binnen (natuurlijk). 8)

[Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-12-2015 08:35]

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:34:
[...]

Moet je er alleen wel iets anders bij kopen zodat je de 29 euri haalt die voor gratis verzenden vereist is. Als het tenminste een aanbieding van Amazon zelf is. Ik heb hem overigens ook binnen (natuurlijk). 8)
Een ebook erbij kopen en weer annuleren;)

Anoniem: 689033

redbullet schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:30:
dan zal die helaas dood zijn denk ik
Net bestelde nexus 7 accu (25 euro) binnengehad, hij werkt :D

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:05

Mimiix

Professioneel Prutser

paulus_01 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 01:33:
[...]

Amazon.de in de gaten houden, regelmatig voor 16-18 euro geweest ;)
Ach voor die paar euro ;) Ik had hem nodig voor mn Surface pro 3. Vondt dit een prima prijs!

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• M3TT3
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05-2017
Heb mijn box ook gekregen:

Inhoud:
  • Conceptronic 8-Channel IP Surveillance Kit (C8CHIPSKIT)
  • Bosch Boormachine (GSB 18-2-li) met 3 batterijen van 18V
  • ZTE Skate smartphone
  • 2x Philips 1.8m HDMI kabel
  • Naamloze 1.2A micro-usb adapter
  • mrHandsfree Fast Travel USB Charger 2.1A
  • Philips Master dimmable LED spot 4W 250lumen
  • Ricatech RE-35 universal stereo earphone
  • Case Logic DSLR tas
  • Kyoto Pearl halsketting + oorbellen "genuine cultured pearls"
  • Rösle Houten Messenblok
  • Nickelodeon Teenage Mutant Ninja Turtles wie-is-het gezelschapsspel
  • Björn Borg schoenen "Brooklyn Sue" - maat 43 (bruin)
  • Arrow USA hemd - maat 40 (lijntjes, grijs)
  • Superdry polo "Classic Pique" - maat XL (grijs)
  • Flagstaff Sportswear jas "Manado" - maat XL (zwart)
  • D-Struct project boxershorts 3-pack - maat S
Heel wat spullen voor €100 :o Merci iBood! _/-\o_

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
M3TT3 schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:43:
Heb mijn box ook gekregen:

[afbeelding]

Inhoud:

...

Heel wat spullen voor €100 :o Merci iBood! _/-\o_
Lekkere box hoor! Toevallig eentje van vrijdag?

• M3TT3
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05-2017
Senui schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:50:
[...]

Lekkere box hoor! Toevallig eentje van vrijdag?
Nope, is één van donderdag 26 november om 16u03 :)

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Mijn bestelling is er nog steeds niet??
Duurt dat altijd zo lang, of zijn ze me vergeten?
Had die PME Naby schoenen besteld, iemand die al binnen gehad?

Zal morgen wel even gaan mailen anders waar het blijft.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03 17:55
michael3 schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:50:

Je kan bij je bestelling kijken wat de verwachte leverdatum is: ze zijn inderdaad niet altijd even snel daar.

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Abel1991
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-04-2021
Wachten duurt lang :(.

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
michael3 schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:50:

Vandaag verzendbevestiging gekregen. Morgen krijg ik deze binnen. Verwachte verzenddatum was ook 10 december 2015.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
harmpie21 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:45:
[...]

Vandaag verzendbevestiging gekregen. Morgen krijg ik deze binnen. Verwachte verzenddatum was ook 10 december 2015.
Had die van mij toe straks binnen gehad.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03 23:06
harmpie21 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:45:
[...]

Jij ook de DJI drone gekocht? Mijn drone komt morgen binnen. Mooi volgens schema. Duimpje voor ibood.

• harmpie21
trobbelsjoeter schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:31:
[...]

Jij ook de DJI drone gekocht? Mijn drone komt morgen binnen. Mooi volgens schema. Duimpje voor ibood.
Nope, dit heb ik aangeschaft:

Wacht dus alleen nog op de box, deze wordt als het goed is maandag 14 december verzonden. Hoop eigenlijk dat deze zaterdag al binnen komt...

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:11
Heeft iemand de box geretourneerd?

• NeedForRight
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-04-2021
Wel de box is weeral uitgesteld...

http://pastebin.com/DJkA62uz

• harmpie21
Grrrrr...
Beste iBOOD’er,

Vorige week woensdag heb je van ons een e-mail gehad over de verzending van je iBOOD box.

We hadden aangegeven dat de boxing Minions te druk bezig met elkaar waren en dat de verzending week 51 zou worden verstuurd. Nu moeten we je helaas teleurstellen want het is wederom niet op tijd gelukt om de boxen ter verwerken.

De betreffende Minion hebben we voor straf in de hoek gezet. Hij heeft ons moeten beloven dat de boxen echt uiterlijk week 52 verstuurd worden. We hebben hem direct naar het magazijn gestuurd waar hij pas uit mag komen als alle boxen zijn verstuurd.

De verrassingsbox laat al enige tijd op zich wachten en het kan zijn dat je misschien van de aankoop af wilt zien. Je kunt de box annuleren door heel eenvoudig in je Mijn iBOOD een service verzoek in te dienen. Ga naar Bestellingen & Service, klik rechts op het icoontje ‘verstuur service verzoek’ en meldt het product aan voor de annulering. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 tot 10 werkdagen aan je teruggestort.

We vinden het heel vervelend je nogmaals te moeten informeren met een vertraging, hiervoor onze excuses!

Mocht je aan de hand van jouw service verzoek nog vragen hebben, stuur ons gerust een bericht terug middels je Mijn iBOOD.

Ervan uitgaande je hiermee voldoende geholpen te hebben, wensen we je alvast een heel fijn weekend toe!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

• NeedForRight
Die uitleg over die minions creëert wel heel wat frustratie dat ze het gewoon eens normaal uitleggen :|

• Tenz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-08-2022
NeedForRight schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:16:
Die uitleg over die minions creëert wel heel wat frustratie dat ze het gewoon eens normaal uitleggen :|
Ik kreeg die mail ook net. Het lijkt net een ontmoediging om die box te laten bezorgen.
Ik denk dat er eigenlijk staat: "Annuleer hem a.u.b. want we hebben niet genoeg retouren ontvangen om dozen te kunnen maken."
Hoeveel moeite kan het zijn om een paar van die dozen in te pakken!? Dit heeft niets met tijd te maken, maar met geld... :(

• harmpie21
Tja... Metro Groep is het nu... Zegt denk ik wel genoeg.

• NeedForRight
eens naar de helpdesk gebelt zij weten ook niet meer.. ze hebben dezelfde mail ontvangen.

• derhenno
Alles is vergeten en vergeven (als de boxen uitpuilen met nieuwe en werkende elektronica) 8)7 _/-\o_ ;w

Dit heeft denk ik inderdaad mede te maken met herverdeling van de inhoud van geretourneerde en nog te retourneren boxen en het kostenplaatje in het algemeen (lees: Mediamarkt)...

De ene na de andere X-mas sale: gooi de laptops, tv's, nas-sen en phones in de box, doos vol, klanten tevreden :9

[Voor 62% gewijzigd door derhenno op 11-12-2015 17:00]

Anoniem: 694866

Ze smeken dus echt in elke mail om te annuleren he! Zielig gewoon. En die minionzever ben ik ook kotsbeu. :( :( Ze behandelen ons alsof we kleine kinderen zijn op die manier!

En neen, ik heb geen box dus ook zo geen mail gekregen, maar vind het niet fair voor de anderen!

• derhenno
Anoniem: 694866 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:58:
Ze smeken dus echt in elke mail om te annuleren he! Zielig gewoon. En die minionzever ben ik ook kotsbeu. :( :( Ze behandelen ons alsof we kleine kinderen zijn op die manier!

En neen, ik heb geen box dus ook zo geen mail gekregen, maar vind het niet fair voor de anderen!
Ik heb wel een box (naja, moet deze dus nog krijgen). Dit is zacht gezegd geen positieve reclame voor Ibood. Ik hoop (zo naïef als ik ben) dat men dit op een of andere manier goed gaat maken.

• JLL88
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-01-2020
derhenno schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:05:
[...]

Ik hoop (zo naïef als ik ben) dat men dit op een of andere manier goed gaat maken.
Volgens mij is Ibood als merk het "mensen kopen bij ons uit vertrouwen" niveau al een jaar of twee gepasseerd..

Nu is het een kwestie van, men koopt tegen beter weten in bij Ibood omdat de prijs gunstig is. Op het moment dat je zo laag gezonken bent gaat een klein goedmakertje voor vertraging echt niets meer uitmaken voor je merk (denk dat daarom ook de receptie van die "we zijn 10 jaar en geven daarom 'klanten van het eerste uur' een box en taart" videos ronduit slecht is)

Volgens mij zijn ze gewoon committed aan de bare bare minimum service leveren, slechter word het toch niet ook al als ze 1 keer wel moeite doen .. dus ik zou nergens op rekenen 8)7

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gewoon even wachten tot alle klanten die nepzooi krijgen dat teruggestuurd hebben, iBood kennende gaat dat zo die boxen in :p

• derhenno
JLL88 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:55:
[...]

Volgens mij is Ibood als merk het "mensen kopen bij ons uit vertrouwen" niveau al een jaar of twee gepasseerd..

Nu is het een kwestie van, men koopt tegen beter weten in bij Ibood omdat de prijs gunstig is. Op het moment dat je zo laag gezonken bent gaat een klein goedmakertje voor vertraging echt niets meer uitmaken voor je merk (denk dat daarom ook de receptie van die "we zijn 10 jaar en geven daarom 'klanten van het eerste uur' een box en taart" videos ronduit slecht is)

Volgens mij zijn ze gewoon committed aan de bare bare minimum service leveren, slechter word het toch niet ook al als ze 1 keer wel moeite doen .. dus ik zou nergens op rekenen 8)7
Ik zeg niet voor niets: "zo naïef als ik ben", m.a.w. naïef tot op het belachelijke af 8)7

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
derhenno schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:17:
Heeft iemand de box geretourneerd?
Ik heb hem terug gestuurd. Tot nu toe wacht ik nog op mijn geld, ben benieuwd hoe lang het duurt.

• derhenno
Archie_T schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:31:
[...]

Ik heb hem terug gestuurd. Tot nu toe wacht ik nog op mijn geld, ben benieuwd hoe lang het duurt.
Wat zat in je box? (of beter gezegd: wat niet ;) )
Krijg ik een idee wat er zoal in de nog te komen boxen zal zitten 8)7

(sarcasme)

• Archie_T
  • Nu online
derhenno schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:32:
[...]

Wat zat in je box? (of beter gezegd: wat niet ;) )
Krijg ik een idee wat er zoal in de nog te komen boxen zal zitten 8)7

(sarcasme)
Ik had hem al gepost, het was echt helemaal niets leuks, had gehoopt op iets van een gadget maar alleen een iPad 1 vond ik erg teleurstellend. Maakt niet uit, volgende hunt gaan we er gewoon weer klaar voor zitten. Ik zie namelijk nog best leuke boxen hier voorbij komen.
Archie_T schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:51:
Na drie dagen proberen hebben wij ook een box gescoord en vandaag is die dus geleverd.
Foto:
[afbeelding]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Case Logic Griffith Park laptop rugzak
Philips led lamp
Philips HDMI kabel
Mr. Wilson iFrame (fotolijst voor iPhone)
Duopack Walra handdoeken
iPad 1 zonder lader
Teenage mutant ninja turtles wie is het spel
Helly Hansen dubliner jacket maat L
D-struct boxershort triple pack maat S
Wacom Bamboo tablet
USB Lader (merkloos)
Jack and Jones overhemd maat S
Safekeeper wallet
Ricatech in ear koptelefoon
Mr. Handsfree USB fast charger
B52 schoenen maat 42
Head championship tennisballen

Ben bang dat het een retourtje iBood wordt.

• derhenno
Archie_T schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:36:
[...]

Ik had hem al gepost, het was echt helemaal niets leuks, had gehoopt op iets van een gadget maar alleen een iPad 1 vond ik erg teleurstellend. Maakt niet uit, volgende hunt gaan we er gewoon weer klaar voor zitten. Ik zie namelijk nog best leuke boxen hier voorbij komen.

[...]
Ben het met je eens: enkele "winners", maar ook veel "losers" onder de boxen. Het bemachtigen van de felbegeerde box betekent niet dat de box(inhoud) felbegeerd is. Schijnt in het verleden anders te zijn geweest ...

• Archie_T
  • Nu online
derhenno schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:44:
[...]

Ben het met je eens: enkele "winners", maar ook veel "losers" onder de boxen. Het bemachtigen van de felbegeerde box betekent niet dat de box(inhoud) felbegeerd is. Schijnt in het verleden anders te zijn geweest ...
Klopt, maar uiteindelijk kost deze gok je alleen wat verzendkosten dus waarom zou je het niet proberen?

• derhenno
Archie_T schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:46:
[...]

Klopt, maar uiteindelijk kost deze gok je alleen wat verzendkosten dus waarom zou je het niet proberen?
Ook hier zijn we het eens, maar ik ga in ieder geval niet meer urenlang naar het scherm zitten staren indien deze "trend" zich voortzet. Zo ook al bij deze hunt. Had zoiets van: het is niet meer wat het geweest is (meeste aanbiedingen en de box). Denk dat ik niet de enige ben oftewel het teken dat je een ouwe l** bent als je eindigt met: "vroeger was alles beter" :9

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Archie_T schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:36:
[...]

[...]
Voor 50 euro best een 'redelijke' box toch?

edit: o, dat is inderdaad belachelijk. Die inhoud als 100 euro box sturen. -O-

[Voor 8% gewijzigd door coyote1980 op 12-12-2015 08:28]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Archie_T
  • Nu online
coyote1980 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:56:
[...]

Voor 50 euro best een 'redelijke' box toch?
Klopt. Het jammere is dat ik 100 euro moest betalen....

• Tenz
Ik denk dat deze pagina de boosdoener is voor de vertraging. Nog snel even alles verkopen voor de Kerst en dan kijken wat je over hebt en aan retouren terug krijgt. En dan met zo'n Minion-verhaal aankomen... http://www.ibood.com/be/nl/flash-sales/6713/xmas-sale/

• derhenno
Tenz schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:39:
Ik denk dat deze pagina de boosdoener is voor de vertraging. Nog snel even alles verkopen voor de Kerst en dan kijken wat je over hebt en aan retouren terug krijgt. En dan met zo'n Minion-verhaal aankomen... http://www.ibood.com/be/nl/flash-sales/6713/xmas-sale/
Dacht precies hetzelfde :( :X ;w

• Tenz

• derhenno

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op dit moment wacht u op aflevering van uw bestelling. Tot onze spijt gaan wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum helaas niet halen. Uw bestelling zal naar verwachting einde volgende week verzonden zijn.

Uw bestelling:
Bestelnummer
Product: JBL CINEMA SB200
Zoals eerder aangegeven hebben leververtragingen de hoogste prioriteit in onze organisatie. Met het hele team van iBOOD zetten wij alles in werking om uw bestelling z.s.m. te versturen. U ontvangt een verzendbericht per e-mail zodra uw pakket het distributiecentrum verlaat.

Mocht u niet willen wachten, dan heeft u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te annuleren. U kunt uw bestelling annuleren door in te loggen op onze website en vervolgens via mijn iBOOD, "mijn bestellingen" een serviceverzoek in te dienen.
Meer mensen deze gehad? Hopen ze op annuleringen ofzo om die boxen te vullen?

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik moet zeggen dat ik de gang van zaken bij iBood wel steeds vreemder begin te vinden.

Ik heb net mijn WD schijf binnen en deze blijkt recertified te zijn ipv nieuw.
albino71 in "Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)"

Te koop....

• Tenz

Maar even zonder dollen.
Die iBood-moderator was hier toch een tijdje geleden met de vraag om te posten op het forum van iBood? Als je dit leest; wat is er nou ECHT aan de hand. Graag een uitleg zonder minions...

[Voor 7% gewijzigd door Tenz op 12-12-2015 21:10]

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
@Tenz: counterfact? Bedoel je niet counterfeit? ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Tenz
coyote1980 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:51:
@Tenz: counterfact? Bedoel je niet counterfeit? ;)
Staat er toch? :9

• Tenz
Op het forum van iBood hebben ze het topic met de Hunt weggehaald volgens mij...

Anoniem: 694866

Tenz schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:14:
Op het forum van iBood hebben ze het topic met de Hunt weggehaald volgens mij...
Nee hoor, ik zie het nog steeds ;)

• Tenz
Anoniem: 694866 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:39:
[...]

Nee hoor, ik zie het nog steeds ;)
LOL ik zat bij extra te kijken. Deze rectificeer ik dus bij deze.

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 18:13

WK100

Zeer baas.

Als jullie iBood een 'schop onder de kont' willen geven moeten jullie eens bij de producenten aankloppen dat je ze aanklaagt voor ondeugdelijke producten, bijvoorbeeld "Apple"-opladers die smelten. Binnen no-time zal iBood in een rechtszaak betrokken zijn.. Lijkt mij een goede straf voor ze. De tent opdoeken.

• casdr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12-2022
En iedereen heeft dus weer een email ontvangen dat het uitloopt, behalve ik natuurlijk :(

• derhenno
casdr schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:21:
En iedereen heeft dus weer een email ontvangen dat het uitloopt, behalve ik natuurlijk :(
Wie weet ben je (enige) gelukkige die zijn box wel op tijd mag ontvangen :9

Ik hou, gezien de drukke periode voor kerst (zowel bij Ibood als pakketbezorgers) en de kerstvakantie, al serieus rekening met bezorging in 2016 |:(

• casdr
derhenno schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:35:
[...]

Wie weet ben je (enige) gelukkige die zijn box wel op tijd mag ontvangen :9

Ik hou, gezien de drukke periode voor kerst (zowel bij Ibood als pakketbezorgers) en de kerstvakantie, al serieus rekening met bezorging in 2016 |:(
Tot nu toe heb ik alleen emails ontvangen bij ticket updates en verzendbevestigingen, dus verwacht niet veel -O-

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:10
Tijdens de hunt heb ik de bluetooth oortjes van sony besteld. Ik heb deze zonder verzendbevesting ontvangen. Dus de bezorger kan gewoon voor de deur staan zonder dat je hier bericht van hebt gekregen. Dit was afgelopen zaterdag overigens.

• Archie_T
  • Nu online
Het viel mij op dat mijn iBood mails in mijn spam vak van gmail terecht kwamen. Wellicht hebben meer hier last van en missen ze dus wat mails?

• harmpie21
Met betrekking tot de PME Legend Radcal Engined herensneakers (Navy, 42)

Zie deze DropBox link: https://www.dropbox.com/s...Jx06hWc4ErvnpOA7db2a?dl=0.
Zoals je ziet op de eerste foto zit er veel kleur verschil met het leer. De rest van de foto's zie je dat op verschillende plekken op de neus, de bovenkant van het stof eraf is geschraapt. Zie foto's voor meer duidelijkheid.

Meer mensen hier last van?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

FlyEragon

Alien Monkeys

harmpie21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:45:
...
Refurb schoenen, helemaal nieuwe service van iBood!

• harmpie21
FlyEragon schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:56:
[...]

Refurb schoenen, helemaal nieuwe service van iBood!
Hmmm.. Heb hem gisteravond al aangemeld bij iBOOD. Eens ff kijken wat te vertellen hebben...

Maar weet je het zeker dat dit Refurbs zijn of misschien een productiefout? De zool ziet er namelijk helemaal gaaf eruit.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-03 15:36
harmpie21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:20:
[...]

Hmmm.. Heb hem gisteravond al aangemeld bij iBOOD. Eens ff kijken wat te vertellen hebben...

Maar weet je het zeker dat dit Refurbs zijn of misschien een productiefout? De zool ziet er namelijk helemaal gaaf eruit.
Kan ook namaak zijn. Of misschien een afgekeurde partij die de quality control niet heeft overleeft. Dat soort partijen worden nog wel eens opgekocht door bijvoorbeeld een handelaar in China die ze misschien vervolgens weer doorverkoopt aan iBOOD.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

FlyEragon

Alien Monkeys

harmpie21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:20:
[...]

Was een cynisch/ironisch/sarcastisch bedoeld grapje..

• harmpie21
FlyEragon schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:50:
[...]

Was een cynisch/ironisch/sarcastisch bedoeld grapje..
Haha lol!! 8)7

Heb hem maar eens aangemeld als DOA bij iBOOD.. Kijken wat ze gaan reageren..

• BobV
Nou, ik heb van mijn 100€ doos inmiddels voor €580 aan spullen verkocht, dus een goede €480 winst *O*

Mooie nieuwe thuisserver van gekocht, en hield zelfs spul over als kerstcadeau voor mijn vriendin en voor mijn moeder. Ik ben erg tevreden met iBOOD :Y

• mastertim
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-03 19:42
BobV schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:42:
Nou, ik heb van mijn 100€ doos inmiddels voor €580 aan spullen verkocht, dus een goede €480 winst *O*

Mooie nieuwe thuisserver van gekocht, en hield zelfs spul over als kerstcadeau voor mijn vriendin en voor mijn moeder. Ik ben erg tevreden met iBOOD :Y
Wat was de inhoud van jouw doos _/-\o_ :9~

• BobV

• derhenno
Die Ipad Air 2 heeft natuurlijk goed geholpen ;)

Met de kerstdrukte en de kerstvakantie in het achterhoofd hou ik serieus rekening met levering van de resterende boxen in 2016, als Ibood in de tussentijd niet besluit helemaal geen boxen meer te leveren en het aankoopbedrag gewoon te retourneren (misschien met een minimale kortingsbon). In het geval er alsnog geleverd wordt zullen dure gadgets er waarschijnlijk niet meer tussen zitten. Hoe langer het duurt, hoe pessimistischer ik word ;w ;)

• Tenz
Ondertussen op het iBood Hunt-productforum... http://be-nl.forum.ibood....t-page-205/#first-comment
Ze worden toch niet overgenomen per 2016 o.i.d. toch? Staakt de inpak- en verzendafdeling?

• derhenno
Tenz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:09:
Ondertussen op het iBood Hunt-productforum... http://be-nl.forum.ibood....t-page-205/#first-comment
Ze worden toch niet overgenomen per 2016 o.i.d. toch? Staakt de inpak- en verzendafdeling?
Das wat ik bedoelde met kerstdrukte, ze krijgen het gewoon allemaal niet (op tijd) geregeld...

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:11
batterijen die 10dec zouden worden verstuurd is gisteren op de post gedaan. TT binnen en vandaag wordt het geleverd..

een weekje te laat. ach.. ze kunnen beter gaa ncommuniceren.

[Voor 3% gewijzigd door Simply1337 op 17-12-2015 08:43]

VW ID.4 1st Max 2020 | Volg mijn avonturen met de ID.4 op Instagram & YouTube

• NeedForRight
Als ze morgen weer de box uitstellen dan ga ik echt flippen...

• derhenno
NeedForRight schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:10:
...(zeg maar ff niks) :9 ;)

• Tenz
NeedForRight schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:10:
Week 52 zeiden ze. Dat is a.s. maandag vanaf 21 december. Dus ik weet niet of je morgen als punt van flippen moet instellen.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
harmpie21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:45:
Die zien eruit alsof ze uit een winkel komen, na geruime tijd als pasmodel gefunctioneerd te hebben.
Door het daglicht krijg je kleurverschil (ja schoenen verkleuren, maar als je ze samen bewaard/draagt valt dat niet op) en de schade die ik kan zien aan de materialen en neuzen komt er ook mee overeen.

• derhenno
Het slechte nieuws omtrent het verzenden van de boxen kwam 2x de week van tevoren en op zaterdag werkt er niemand (?!) bij Ibood...denk dat evt vertraging/annulering idd morgen plaats kan vinden.

• NeedForRight
Tenz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:53:
[...]

Week 52 zeiden ze. Dat is a.s. maandag vanaf 21 december. Dus ik weet niet of je morgen als punt van flippen moet instellen.
Zie:
derhenno schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:58:
Het slechte nieuws omtrent het verzenden van de boxen kwam 2x de week van tevoren en op zaterdag werkt er niemand (?!) bij Ibood...denk dat evt vertraging/annulering idd morgen plaats kan vinden.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:42
Ik wacht inmiddels al een week of 2 op geld wat ik nog terug moet krijgen van Ibood. Ze geven aan dat ze het niet naar paypal kunnen terugstorten dus dat ze het hebben overgemaakt naar het laatst bekende rekeningnummer. Buiten het feit dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven ga ik maar eens een claim indienen bij Paypal en dan zoeken ze het maar met paypal uit.

• casdr
De status van mijn iBOOD box is aangepast naar Verwerken, ik ben benieuwd

• harmpie21
Hier staat de box ook op verwerken.. Misschien toch morgen in huis? Jammer dat ik er morgen niet ben... Kerstborrel / kerstpakket van vrouwlief ophalen, en natuurlijk op het tijdstip wanneer PostNL aan de deur staat op zaterdag.. :(

• Abel1991
casdr schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:21:
De status van mijn iBOOD box is aangepast naar Verwerken, ik ben benieuwd
Zou me niks verbazen als die geannuleerd word, of nog verder uitgesteld..

• derhenno
Ook hier status: verwerking...

Eerst zien, dan geloven...

• Abel1991
Zo te zien word dat niet morgen.

• Tenz
Ik kan me vergissen, maar die van mij staat volgens mij al weken op verwerken...
Wat zou er eerst gestaan hebben dan?

• Abel1991
Tenz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:13:
Ik kan me vergissen, maar die van mij staat volgens mij al weken op verwerken...
Bevestigd geloof ik

• NeedForRight
Tenz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:13:
Inderdaad tot eergisteren stond het op "Bevestigd".

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Mijn box is zojuist verzonden. Helaas niet naar het gewijzigde adres waar ik om vroeg :(

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-03 23:08
Hier ook, alleen wel naar het goeie adres :) Morgen tussen 2 en 4 wordt ie hopelijk bezorgd :D

• harmpie21
Hier ook verzonden: Morgen 22 december 12:30 - 14:30 uur helaas is er dan niemand thuis.. Dus zal moeten wachten tot woensdag.

Jammer dat hij vandaag niet is afgeleverd, was een leuk verjaardags cadeautje geweest..

[Voor 26% gewijzigd door harmpie21 op 21-12-2015 08:50]

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27
Hier ook verzonden, ben benieuwd wat erin zit....

• derhenno
Na alle gedoe, alle emoties, de vertragingen en de 'teleurstellende' unboxingen nu maar eens kijken of het wachten zich heeft geloond ;)

• casdr
Yep, ook hier verzonden :D

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03 22:08
Ik heb nog nooit zo snel mijn producten ontvangen als tijdens deze hunt, moet ik toch wel even melden.
Maar ik zal alsnog nimmer meer iets bestellen waarvan ik de fabrikant niet zelf kan bereiken/garantie verleent :+ . Dat moet ook wel gemeld worden :P

Zo wacht ik al negen weken op garantieafhandeling van mijn DOA luchtbevochtiger waar ik wekelijks om een update vraag...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:04
Morgen wordt hij eindelijk geleverd... :)

Gegevens
Gewicht: 10,10 kg
Afmetingen: 41 × 41 × 80,5 cm

Iemand onlangs een box teruggestuurd met dit gewicht? :+

[Voor 22% gewijzigd door EvolutionX op 21-12-2015 18:04]

• harmpie21
Over morgen ivm niemand thuis morgen :(

Gegevens:
Gewicht: 10,20 kg
Afmetingen: 41 × 41 × 81 cm

• Abel1991
EvolutionX schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:01:
Morgen wordt hij eindelijk geleverd... :)

Gegevens
Gewicht: 10,10 kg
Afmetingen: 41 × 41 × 80,5 cm

Iemand onlangs een box teruggestuurd met dit gewicht? :+
Zo te zien krijgt iedereen hetzelfde :'). Mijn box heeft zelfde afmetingen/gewicht.

• Pascalx
  • Laatst online: 22-01 10:14
Gegevens
Gewicht: 10,12 kg
Afmetingen: 40,5 × 42,5 × 81 cm

Benieuwd of iBood ons een leuk kerstcadeau geeft :P

[Voor 31% gewijzigd door Pascalx op 21-12-2015 18:13]

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27
Hier ook 10.2 kg, huh krijgt iedereen hetzelfde? 😬

• derhenno
Iedereen hetzelfde? Dan vrees ik dat het niet veel gaat worden, niet in elke box kunnen dezelfde, meest gewilde (dure?!) gadgets zitten lijkt me...

Mijn box (natuurlijk :P ) nog niet ontvangen door postnl...wachten....nog ff wachten...nog heel even wachten...pi***

[Voor 55% gewijzigd door derhenno op 21-12-2015 19:10]

• harmpie21
derhenno schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:48:
Iedereen hetzelfde? Dan vrees ik dat het niet veel gaat worden, niet in elke box kunnen de meest gewilde gadgets zitten lijkt me...

Mijn box (natuurlijk :P ) nog niet ontvangen door postnl...wachten....nog ff wachten...nog heel even wachten...pi***
Ach ja, moet zelf ook wachten tot woensdag. Morgen helaas niemand thuis.. :(

Weet ik in ieder geval wat er in zit! :)

• Tenz
Het zelfde gewicht hier ook.
Nu maar hopen dat ze 50 stuks 4 bay nassen over hadden...

• derhenno
Tenz schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:01:
Het zelfde gewicht hier ook.
Nu maar hopen dat ze 50 stuks 4 bay nassen over hadden...
Hoop eerder op 50 stuks Surface Pro 3's 8)7

Allemaal een 75 inch UHD OLED-tv kunne we wel vergeten :9 :*)

[Voor 12% gewijzigd door derhenno op 21-12-2015 19:19]

• casdr
Ook hier ongeveer hetzelfde:

Gewicht: 10,14 kg
Afmetingen: 41 × 42 × 80,5 cm

Ik hoop dat ze niet zo stupid zijn dat ze de retour dozen sturen

• derhenno
Bedrijfsmatig en financieel is dat wel het meest efficient/verstandige :X

[Voor 7% gewijzigd door derhenno op 21-12-2015 19:54]

• Abel1991
casdr schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:44:
Ook hier ongeveer hetzelfde:

Gewicht: 10,14 kg
Afmetingen: 41 × 42 × 80,5 cm

Ik hoop dat ze niet zo stupid zijn dat ze de retour dozen sturen
Er was mij verteld van niet.
Anders waren de gewichten van de dozen ook verschillend geweest.
Hopelijk worden we nog een beetje gecompenseerd voor het wachten.
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee