Precies, de rest hou ik lekker zelf! Ik ben erg tevreden voor mijn eerste doosmr dragon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:16:
[...]
nice. in een klap je box-kosten eruit inderdaad

// TODO: Schrijf een signature
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Precies, de rest hou ik lekker zelf! Ik ben erg tevreden voor mijn eerste doosmr dragon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:16:
[...]
nice. in een klap je box-kosten eruit inderdaad
[Voor 10% gewijzigd door EvolutionX op 02-12-2015 14:21]
niet doenEvolutionX schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:20:
Twijfel nu echt om hem te annuleren, de kans is groot dat je een retour krijgt of budget spullen...
Anoniem: 711813
Niet doen. je kan hem nadien altijd terugsturen en je geld terug krijgen. Nooit annuleren.EvolutionX schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:20:
Twijfel nu echt om hem te annuleren, de kans is groot dat je een retour krijgt....
Mystery box.casdr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:38:
Er is zojuist een mysterieus pakket gekomen in mijn PostNL overzicht van iBOOD, ben benieuwd
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Toevallig niet meer besteld tijdens de hunt? Zelf heb ik namelijk al 2 bestellingen van 10 december welke al zijn verzonden voor vandaag.casdr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:38:
Er is zojuist een mysterieus pakket gekomen in mijn PostNL overzicht van iBOOD, ben benieuwd
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Heb dat ook al gehad met een ander product inderdaad, we zien wel.harmpie21 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:43:
[...]
Toevallig niet meer besteld tijdens de hunt? Zelf heb ik namelijk al 2 bestellingen van 10 december welke al zijn verzonden voor vandaag.
In week 51 gaan ze alle teruggestuurde boxen herverdelen en opsturen naar de nog wachtende. Ze hebben vast wel geleerd van de vorige Hunt toen ze massaal alle boxen zonder interessante items teruggestuurd kregen. Wellicht hebben ze dus bewust nu de boxen meteen opgestuurd en te weinig boxen gemaakt. Dit als zijnde het businessmodel.harmpie21 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:47:
[...]
Week 51 dus vanaf maandag 14 december.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb in mijn vorige box ook een tablet gehad welke bijna niet oplaadde. Dacht dat dit eerst aan mijn telefoon oplader lag, dus een sterkere (2.1A) oplader gekocht. Maar hij doet er nog steeds 2 dagen over om op te laden. Dat hoort niet zo te zijn volgens mij? Dus je hebt best kans dat er iets mis is met de accu (net zoals bij mij).Anoniem: 712754 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:54:
Zo net even de box na gekeken alles werkt
de Surface pro 3 heeft alleen een flinke kras achter op maar voor de rest werkt ie prima
de Synology 214+ werkt ook super heb hem al ingebruik wat een pracht ding
alleen die android tablet van acer duurt zo lang met laden
Denk wel dat je jezelf wel echt rijk rekent nu. Bijvoorbeeld die schoenen, die zijnguyspronck schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:21:
Goedemiddag Tweakerts,
Gisteren was mijn doos aangekomen en heb ook een mooi setje items.
iPhone 5 Wit, 32GB - €200,-
Bamboo Wacom - €20,-
Transcend Memory Card 32GB - €25,-
2* HDMI Kabel - €20,- (ongeveer)
JBL J88i - €90,-
Vest Vera Moda - €27,-
Blouse Jack&Jones - €35,-
Willekeurige oortjes - €2,-
Travelin Outdoor Liverpool - €169,-
Jas Helly Hansen Sunne Insulator - €110,-
Broodmes Rösle - €50,-
Philips LED Spot - €7,50
Mister en Misses Easy Geurstokjes - €30,-
Reisadapters/laders - €2,50
Kinderspel Teenage Mutant Turtles - €15,-
Leren Aktetas/Laptoptas - ?
Kyoto Pearl, Peacock Pearl and Crystal - €125,-
A Clockwork Orange (Blu-Ray) - €12,-
Giorgio Armani Onderbroeken - €30,-
Totaal: €960
Het meest wonderlijke, de schoenen, jas, blouse en onderbroeken zijn allen in mijn maat! De iPhone lijkt refurb maar werkt helemaal perfect, mooi! Verder zitten er leuke cadeautjes in voor mijn ouders & vriendin. De koptelefoon is altijd leuk om te hebben en had afgelopen week bijna een sd kaartje gekocht, hoeft dat ook niet meer. Ik ben in ieder geval dik tevreden met mijn eerste doos ooit.
Info van postnl:
Gewicht: 10,42 kg
Afmetingen: 41,5 × 41,5 × 81 cm
Dat kan zeker, ik heb wel gewoon de winkelwaarde van de producten gepakt uiteraard. Reële waarde zal wel rond de 600 euro liggen, zeker niet slecht.mastertim schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:07:
[...]
Denk wel dat je jezelf wel echt rijk rekent nu. Bijvoorbeeld die schoenen, die zijn
op ibood geweest voor 100 euro minder.
Daarnaast verschillende andere items die je echt wel een aardig prijskaartje meegeeft.
Maar, ik ben natuurlijk blij dat je er blij mee bent. Daar draait het om
Niet slecht voor 50 euro!Loots schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:00:
Hier de spullen die ik uit een box van 50 euro heb gehaald:
5 hdmi kabels
12 varta aa batterijen
2 mr handsfree quick chargers
64gb sandisk ultra microsd + converter
8 wilkinson scheermesjes
merkloze oordopjes
polaroid zonnebril
Thule gauntlet 2.0 pro sleeve (15 inch macbook pro sleeve)
3 handoeken
3 vero moda truien M
1 nomad jas M
1 vero moda t shirt L
1 random jas L
1 vero moda vrouwen vest S
1 paar La strada schoenen 44
under armour trainingsbroek? XXl
badjas S
satin line beddengoed
armband (Destellos by Swarovski raster armband met kristallen volgens google)
[Voor 5% gewijzigd door marcoblom op 02-12-2015 17:35]
Denk dat die leveren tot 21u 30!razerBE schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:24:
wo 2 dec. 2015 07:45 BE Bezorger is onderweg
tot hoe laat levert postnl ?
Bij mij stond tussen 15.00 en 17.00, hij kwam iets na 17.00u gisteren. Zat de hele tijd in spanning. De beste meneer vertelde dat het top drukte was met pakketjes en dat hij al een uur achter liep.Anoniem: 711813 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:28:
[...]
Denk dat die leveren tot 21u 30!
Bij mij leverden ze al eens rond 21u vandaar. maar is misschien een uitzondering!mr dragon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:33:
[...]
Bij mij stond tussen 15.00 en 17.00, hij kwam iets na 17.00u gisteren. Zat de hele tijd in spanning. De beste meneer vertelde dat het top drukte was met pakketjes en dat hij al een uur achter liep.
nu toch wel blij met mijn doos (pagina 77) nu ik een paar schoenen al voor €50 heb verkocht en het 2e paar waarschijnlijk voor €60 weg gaat. dan heb ik de kosten er ook uit.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Nice! Zeker die NAS! Had ik graag willen hebben!Tomf1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:04:
Box binnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
(Klik op de plaatjes om de grote versie te openen)
Seagate Business Storage Nas 8 TB € 600,00
Braun Cooltek CT5cc € 170,00
JBL J88i Hoofdtelefoon € 90,00
Turtles Wie is het € 15,00
Ricatech oortjes € 2,50
Orange Blu Ray € 10,00
Philips HDMI kabel € 5,00
Rösle broodmes € 5,00
Rösle aanzet € 5,00
The iFrame € 5,00
Philips Ledspot 4W € 7,50
Mister Handsfree fast USB Charger € 2,50
Tom Tailor sokken 43-46 € 8,95
D-struct boxershorts M € 12,95
McGregor Malibu slippers M44 € 50,00
Kensington Multi Angle Folio + KB UK € 20,00
Vero Moda Glory new Rollneck L € 21,95
Arrow overhemd Maat 41 € 50,00
Brunotti Carry All tas € 40,00
Superdry polo € 35,00
Arrow Cotton Cashmere maat 38 € 80,00
Caliber regenjas black Maat M € 40,00
Totaal € 1.276,35
Zeker niet ontevreden!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Case Logic Griffith Park laptop rugzak Philips led lamp Philips HDMI kabel Mr. Wilson iFrame (fotolijst voor iPhone) Duopack Walra handdoeken iPad 1 zonder lader Teenage mutant ninja turtles wie is het spel Helly Hansen dubliner jacket maat L D-struct boxershort triple pack maat S Wacom Bamboo tablet USB Lader (merkloos) Jack and Jones overhemd maat S Safekeeper wallet Ricatech in ear koptelefoon Mr. Handsfree USB fast charger B52 schoenen maat 42 Head championship tennisballen |
Het is zeker geen lullig NASje. Ik heb de prijzen op internet gezocht en wat prijzen van de overige posters gehaald. Dat mes staat bij sommigen voor €50 euro, maar ik zag het op internet voor €5.Fleximex schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:49:
@Tomf1
Je doet wel een beetje aan creatief rekenen. De huidige verkoopprijs zegt niks over de waarde. Zo zijn enkele van je producten al wat ouder. De JBL J88i is bijvoorbeeld een hele poos goedkoper aangeboden. Evenals de NAS.
Maar mooie doos. Dat is namelijk geen lullig NASje dat er in zit. En je weet dat je een goede box hebt als je het duurste item eruit zou halen en dan nog steeds de box zou willen hebben
Het maakt volgens mij niet uit welke waarde je erbij zet. Als je tevreden bent, ben je tevreden heTomf1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:55:
[...]
Het is zeker geen lullig NASje. Ik heb de prijzen op internet gezocht en wat prijzen van de overige posters gehaald. Dat mes staat bij sommigen voor €50 euro, maar ik zag het op internet voor €5.Denk dat iedereen een beetje aan creatief rekenen doet bij de box.
Lol Marco, kwist niet dat ik jou hier ook al tegenkwammarcoblom schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:30:
De nieuwe CD en LP van Jean-Michel Jarre zaten er niet in, die had ik al.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
[Voor 26% gewijzigd door Señor Sjon op 03-12-2015 11:29]
TOYJOY Manpower Masturbator Playpal Tango Deep Throat (€ 34,99)Cetorr schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:38:
Ik heb mijn box binnen, een grote teleurstelling voor mij... Als iemand interesse heeft: *snip*
Ik wacht een paar dagen, anders ook retour..
[Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 03-12-2015 11:29]
Nou maar hopen dat het geen refurbished exemplaar isredbullet schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:06:
[...]
TOYJOY Manpower Masturbator Playpal Tango Deep Throat (€ 34,99)
lol in ieder geval heb je nog iets nuttigs
Ik had de headphones op de 1ste al binnengekregen, en moet zeggen dat alles gewoon duidelijk vermeld stond in de handleiding, en alle seals waren nog intact bij mij.CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:37:
TDK Bluetooth/NFC headphone vandaag binnen gekomen. Ik had diverse reacties gelezen van mensen die meldden dat hij niet op zou laden. Ik vraag me af of ik nu snap waarom. Ik had gewoon de gebruiksaanwijzing gelezen die ik van de TDK site had gedownload. PDFje op groot scherm 'met losse handen' is altijd veel handiger dan die papieren ondingen met priegelletters in 300 talen.
Micro USB plugje ging er niet bepaald diep in en er ging geen ledje branden. Moest ik nou doordrukken? Wou niets stukmaken door teveel kracht. Verschillende kabeltjes geprobeerd, toen maar die er bij zat. Zelfde. Toen besloot ik de hoofdschakelaar maar eens aan te zetten alhoewel daar met geen woord over gerept werd voor het laden. Alleen dat je hem daarmee moet uitzetten als je hem langere tijd niet gebruikt om blijkbaar langzaam leeg raken van de accu te voorkomen.
Bleek dat die schakelaar die accu ook van het laadcontact/circuit loskoppelt. Toen begon het laden pas. Toen wou ik eens weten of de papieren handleiding hetzelfde was. Nee dus. Bleek dat de PDF als kenmerk nummer 63953222 A had en de papieren versie 63953222 B. En daar was een regeltje toegevoegd dat je voor het laden een gele sticker van die hoofdschakelaar moet verwijderen (klopt) en die op aan moet zetten. Dat zou dus wel eens bij eerdere partijen ook niet op de papieren versie hebben kunnen staan. Het was me ook opgevallen dat de bekende ronde transparante plakkertjes waarmee de doos dicht zat uit twee over elkaar geplakte bestonden aan de bovenkant. Ik had ze toen zonder te snijden losgetrokken en kon zien dat de onderste wel doorgesneden waren. Ik vroeg me toen af of het soms refurb exemplaren zijn. Ik dacht ook al aan het accuprobleem en vroeg me af of er misschien een nieuwe accu in gezet zou zijn door TDK. Nu vraag ik me af of ze weer open zijn gemaakt om de handleiding te vervangen.
Wat je al niet kunt afleiden/vermoeden op grond van zo weinig informatie.
Ding doet het verder prima. Geluid zou in het hoog inderdaad wat helderder kunnen maar is alleszins acceptabel. Kan nog wat stoeien met een equalizer. Het zijn inderdaad on-ears wat betekent dat hoe zacht de kussens ook zijn je oren tegen je hoofd worden gedrukt wat er bij mijn oren na verloop van tijd toe leidt dat ik die ga voelen. Er komt toch iets een beetje in de verdrukking. Ik zal zeker de enige niet zijn met die klacht. Als het over-ears zouden zijn zouden ze wel ook groter hebben moeten zijn om de oren te kunnen omvatten. Nu zijn ze wat handzamer en evt. meer portable.
Gezien de voordelige prijs zal ik ze wel houden. Ik kan evt. wat experimenteren met wat stukken schuimrubber boven de oorschelpen die tegen het hoofd steunen en daar wat kracht op afleiden. Ze modden van on-ears naar over-ears lijkt me misschien wat minder haalbaar. Ik heb echter nog niet gezocht of mensen dat ook wel doen. Zou me niets verbazen.
iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Het enige grote stuk karton bij mij is er een om de binnen-achterkant van de doos een mooi zilvergrijs kleurtje te geven waartegen het ding wat fraaier geëtaleerd wordt. Daar staat verder niets op. Je verbaast je soms wel eens over de hoeveelheid werk en materiaal die er in gestoken wordt om het product zo voordelig mogelijk te presenteren.SmashingJummy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:31:
Laden was veen probleem, aangezien ik gebruik had gemaakt van de handleiding in de doos, ook zat er in de doos een groot karton met de cijfers 2015 05, dus exemplaar heeft geen jaren bij iBood op de plank gelegen als ik het mag geloven.
Maar dat is inderdaad wel het stukje karton waar ik het over had. Achja als je dit stukje leest op het iBood forum, mogen we blij zijn dat hij werktCaptJackSparrow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:44:
[...]
Het enige grote stuk karton bij mij is er een om de binnen-achterkant van de doos een mooi zilvergrijs kleurtje te geven waartegen het ding wat fraaier geëtaleerd wordt. Daar staat verder niets op. Je verbaast je soms wel eens over de hoeveelheid werk en materiaal die er in gestoken wordt om het product zo voordelig mogelijk te presenteren.
Nou heb ik een 'gold'/bruin versie tegen jij een 'silver'/zwart. Dat zou enige verschillen kunnen verklaren.
iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
[Voor 14% gewijzigd door Krilo_89 op 03-12-2015 11:27]
Als het de STBP200 is, is het alleen de Nas zonder schijven. Als hij met schijven was, was het een STBP8000200Krilo_89 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:15:
Mijn box ook uitgepakt, was 1 december al binnen en was van de 2e hunt dag.
Uit mijn hoofd even wat spullen die erin zaten:
Seagate 4-bay stbp200 NAS pricewatch: Seagate Business Storage 4-Bay NAS 8TB of deze NAS?
sooo lucky.Krilo_89 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:15:
Mijn box ook uitgepakt, was 1 december al binnen en was van de 2e hunt dag.
Uit mijn hoofd even wat spullen die erin zaten:
Seagate 4-bay stbp200 NAS pricewatch: Seagate Business Storage 4-Bay NAS 8TB of deze NAS (bedankt Tom)
iPhone 5 32GB Refurbished pricewatch: Apple iPhone 5 32GB Zwart
Guess Horloge Dames (prijskaartje van 219,- zat er nog aan)
Schoenen Italiaans merk, mijn maat (euro of 50?)
Bloesje van Jack and Jones, mijn maat (30 euro)
Fietsjas van HH, ook mijn maat (geen idee)
Georgio Armani boxershorts, ook mijn maat (geen idee)
Vestje van Vero Moda, niet mijn maat (30 euro)
DSLR camera tas (geen idee)
Broodmes (geen idee)
Turtles Wie-is-het spel
HDMI kabel
USB Charger
Mini USB Charger, kan voor Raspberry Pi geburiken
Oordopjes (hier moet ik geld bij toegeven)
ps.
Ik wilde zelf graag een NAS, maar zat meer aan Synology te denken. Kan ik deze dan beter verkopen en een Synology kopen?
ps2, ben hier natuurlijk uiterst tevreden mee en als ik de iphone verkoop, heb ik zelfs mijn vorige box re uit.
Anoniem: 689033
Had ik destijds ook met de Nexus. Op internet staan handleidingen hoe je hem toch aan de praat kan krijgen. Waarschuwing: kan veel ergernis met zich meebrengen.Anoniem: 689033 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:45:
[afbeelding]
De doos, nexus is tot nu toe nog dood. Wikipad doet het en router gaan we zo installeren
Wat is de waarde van zo'n wikipad? kan weinig vinden op google.Anoniem: 689033 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:45:
[afbeelding]
De doos, nexus is tot nu toe nog dood. Wikipad doet het en router gaan we zo installeren
Zal vanavond eens kijken of ik hem nog kan vinden.Anoniem: 689033 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:14:
Heb je daar toevallig een link voor staan of is het die google support guide?
Heeft een tijd geleden nog op MM gestaan voor 174 euro.mr dragon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:27:
[...]
Wat is de waarde van zo'n wikipad? kan weinig vinden op google.
Kan je zelf bekijken hè in het vorige topic. Heb iig nog nooit zo veel kleding gezien, dus ik vermoed dat je geen gelijk hebt.mastertim schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:58:
Ik bedacht me net hé
Zou het niet zo zijn dat ze alle geretourneerde boxen de eerstvolgende hunt er als eerste weer uit doen? Oftewel, de eerste batch bestaat uit de boxen van de vorige hunt, die teruggestuurd zijn ?
Dat zou best wel kunnen. Vrees dat (spullen uit) de boxen die nu geretourneerd worden in de boxen terechtkomen die pas over 2 weken (?!) verzonden worden welke vervolgens ook worden geretourneerd. De vicieuze cirkel van Iboodmastertim schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:58:
Ik bedacht me net hé
Zou het niet zo zijn dat ze alle geretourneerde boxen de eerstvolgende hunt er als eerste weer uit doen? Oftewel, de eerste batch bestaat uit de boxen van de vorige hunt, die teruggestuurd zijn ?
Wat noem je dood? gaat het scherm niet meer aan? kom je nog in recovery mode?Anoniem: 689033 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:45:
[afbeelding]
Anoniem: 689033
Scherm gaat niet aan. Soms als ik de stekker er uit en in doe zie ik een flikker. Als recovery mode start + volumeknop was kom ik daar niet in.redbullet schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:42:
[...]
Wat noem je dood? gaat het scherm niet meer aan? kom je nog in recovery mode?
Welk risico - dat je je geld terug krijgt als je binnen 2 weken retourneert (op maximaal retour verzendkosten na (behalve bij paypal))??Peter PV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:49:Als ik zie wat sommige mensen in hun box hebben dan is het risico voor mij te groot.
Het risico dat ik nu neem door de box te houden en de duurste spullen te verkopen. Als ik dit niet verkocht krijg heb ik 110 euro betaald voor spullen die ik niet gebruik. OK, de jas die ik nu heb is wel goed en kost blijkbaar meer dan 110 euro. Maar je hoopt altijd een goede deal te doen met zo'n doos en wat geld over te houden of spullen te kunnen gebruiken die je anders veel duurder had moeten kopen.paulus_01 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:56:
[...]
Welk risico - dat je je geld terug krijgt als je binnen 2 weken retourneert (op maximaal retour verzendkosten na (behalve bij paypal))??
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Volgens mij stond het in de voorwaarden dat de hele box terug moet als er iets mis is, en dat je dan een andere box krijgt.. Lijkt erop alsof niet iedereen daarvan op de hoogte was bij iBOOD zelf.Anoniem: 711813 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:57:
Eerst zeggen ze dat ik de laptop kan aanbieden voor reparatie, nu plots zeggen ze weer van niet dat de hele box terug moet.
Ik ga toch eens een advocaat ofzo dit laten inkijken. Dat kan niet zomaar.
Ja wist ik, maar zoals al gezegd wat dan als je elektronica na een week of 2 stuk is? Vervalt die maand garantie dan omdat je je andere spullen niet braaf voor een maand in de doos liet?BobV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:01:
[...]
Volgens mij stond het in de voorwaarden dat de hele box terug moet als er iets mis is, en dat je dan een andere box krijgt.. Lijkt erop alsof niet iedereen daarvan op de hoogte was bij iBOOD zelf.
Weet ik, maar is niet logisch he. Ze zeggen geef kledij cadeau aan iemand die ze wel past.BobV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:16:
Alles wat ik weet komt eigenlijk hiervandaan: 1dagkoopjes iBood Box FAQ: Garantie.
Maar bij de productpagina van iBOOD staat het volgende (productpagina):
Garantie op producten: 1 maand op de gehele box
/!\ Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
Er is dus aangegeven dat de garantie op de hele doos is, dus of de hele doos retour of pech.
Dat zijn wel de voorwaarden die ze stellen: in hoeverre dat standhoudt zodra je er juridisch tegen gaat schoppen weet ik niet..Anoniem: 711813 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:19:
[...]
Weet ik, maar is niet logisch he. Ze zeggen geef kledij cadeau aan iemand die ze wel past.
Maar als dan na een week iets kapot is, moet je alles terugvragen zodat je hele doos retour kan??![]()
Dat wil ik nu wel eens testen!BobV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:22:
[...]
Dat zijn wel de voorwaarden die ze stellen: in hoeverre dat standhoudt zodra je er juridisch tegen gaat schoppen weet ik niet..
[Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 03-12-2015 17:35]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb geen advocaat hoorreinders00 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:27:
Het niet eens zijn met de voorwaarden, er toch mee akkoord gaan wanneer je de box koopt en achteraf dreigen met een advocaat...![]()
Het is of de hele doos terug op dezelfde dag dat je doos hebt ontvangen of alle producten getest of zelf proberen garantie te claimen bij de fabrikant, dat is mij in het verleden tot 2x toe gelukt, gewoon zeggen dat het product in de iBOOD doos zat en de factuur overleggen. Heb je inmiddels al spullen uit de doos weg gegeven of in gebruikt heb je pech en kun je meestal niet voor een los product na een x aantal dagen garantie gaan vragen of aanbieden ter reparatie, dat is dus het risico van de iBOOD Box!Anoniem: 711813 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:29:
[...]
Ik heb geen advocaat hoorMaar bekijk mijn punt eens. Wat als jij een box had, en na 2 weken je laptop/gsm/... stuk ging en je de hele box retour moet doen.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Leg me dan eens uit waarom ze een maand garantie geven? Weetje het maakt niet uit. voor diegenen die het zou interesseren omdat ze ook een DOA of garantieprobleem hebben, zal ik het antwoord van ibood wel posten.VincentVega schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:41:
[...]
Het is of de hele doos terug op dezelfde dag dat je doos hebt ontvangen of alle producten getest of zelf proberen garantie te claimen bij de fabrikant, dat is mij in het verleden tot 2x toe gelukt, gewoon zeggen dat het product in de iBOOD doos zat en de factuur overleggen. Heb je inmiddels al spullen uit de doos weg gegeven of in gebruikt heb je pech en kun je meestal niet voor een los product na een x aantal dagen garantie gaan vragen of aanbieden ter reparatie, dat is dus het risico van de iBOOD Box!
ik zit hier met een bluetooth speaker die niet oplaadAnoniem: 711813 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:45:
[...]
Leg me dan eens uit waarom ze een maand garantie geven? Weetje het maakt niet uit. voor diegenen die het zou interesseren omdat ze ook een DOA of garantieprobleem hebben, zal ik het antwoord van ibood wel posten.
3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Anoniem: 694866
Begrijp ik nu goed dat je dat hemd kreeg ipv dat mes???Ramzzz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:27:
Ik heb geen box gekocht, maar wel een aantal andere dingen die net interessant genoeg waren.
Gadget-gehalte/prijsverhouding prima.
O.a. een Gerber mes. Dit model.
[afbeelding]
Pak ik net dit uit:
[afbeelding]
Met een vrolijke pakbon die het mes omschrijft. What the actual flying fuck?
Dan zit je met zowat hetzelfde probleem. Ik hou je op de hoogte.deurklinkje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:50:
[...]
ik zit hier met een bluetooth speaker die niet oplaad
en heb de iphone die in de box zat al verkocht
Anoniem: 694866 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:51:
[...]
Begrijp ik nu goed dat je dat hemd kreeg ipv dat mes???
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
lol foutje van iboodRamzzz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:55:
[...]
Gepropt in een doosje waarin het mes al amper gepast had.
Ik ben getrolld geloof ik.
3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Ze hebben je gegoogled en dachten: die man moet eerst maar eens normale kledingRamzzz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:55:
[...]
Gepropt in een doosje waarin het mes al amper gepast had.
Ik ben getrolld geloof ik.
Nieuw product: Het iBOOD-mes! Koop een mes, ontvang iets randoms! Kan zomaar dikke elektronicagadget zijnRamzzz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:27:
Ik heb geen box gekocht, maar wel een aantal andere dingen die net interessant genoeg waren.
Gadget-gehalte/prijsverhouding prima.
O.a. een Gerber mes. Dit model.
[afbeelding]
Pak ik net dit uit:
[afbeelding]
Met een vrolijke pakbon die het mes omschrijft. What the actual flying fuck?
Volgens mij was het deze guide:Anoniem: 689033 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:14:
Heb je daar toevallig een link voor staan of is het die google support guide?
[Voor 13% gewijzigd door kopieerkoning op 03-12-2015 21:17]
Met een Surface Pro mag je inderdaad gewoon niet klagen.Tombossoo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:29:
Ook hier de box binnen, redelijke buit gezien het eerste item:
Microsoft Surface Pro 2 256GB ~400euro nog op Amazon
[afbeelding]
Heb je de Surface al getest?Tombossoo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:29:
Ook hier de box binnen, redelijke buit gezien het eerste item:
Microsoft Surface Pro 2 256GB ~400euro nog op Amazon
Philips LED 3W bulb
Turtles Bordspel
Head Championship tennisballen 4 stuks
2 sets van 9 mesjes Gilette Fusion
Bjorn Borg schoenen dames maat 38
D-Struct Project boxershorts S
D-Link Music Everywhere Wi-Fi Audio Extender
Ricatech stereo koptelefoon
USB lader universeel
Philips HDMI ethernet kabel
Helly Hansen Jas blauw XL
Jack & Jones overhemd S
Grijze handdoek
Mr Handsfree Fast Travel USB charger
Bruin leren dames tas
Guess dameshorloge
Qua kleren en schoenen is niks in mijn maat. Surface Pro 2 voor 100 euro maakte het voor mij al een box om niet retour te sturen.
[afbeelding]
[Voor 4% gewijzigd door derhenno op 03-12-2015 20:21]
Of er is iemand heel boos en gooit zijn ddos euhh doos naar henderhenno schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:19:
Ibood ligt plat...toch nog ergens een doos gevonden en vervolgens aangeboden
Had ook al zo'n vermoeden..Anoniem: 694866 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:21:
[...]
Of er is iemand heel boos en gooit zijn ddos euhh doos naar hen![]()
[Voor 59% gewijzigd door derhenno op 03-12-2015 20:29]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Net maar even die Nas getest... na een factory reset werkt hij als een zonnetje.Tomf1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:04:
Box binnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
(Klik op de plaatjes om de grote versie te openen)
Seagate Business Storage Nas 8 TB € 600,00
Iemand die een box met Surface Pro 2 terugstuurt?Señor Sjon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:52:
Dat is een retour van de vorige hunt. Daar zaten SP2's in bij sommige mensen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat de komende 2 weken retour komt: alleen kleding en sporadisch niet werkende kleine gadgets!! De gewilde items zijn (vrees ik) al wegTenz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:04:
[...]
Iemand die een box met Surface Pro 2 terugstuurt?
Ik ben wel benieuwd inmiddels waar de boxen van de zaterdag mee gevuld gaan worden.
[Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 06-12-2015 14:00]
[Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 06-12-2015 14:00]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gewoon de naam die op je box staat.Glasya schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:37:
Op mijn pakbon staat trouwens als product: Ibood Box deltex, iemand een idee waar de deltex voor staat?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Amazon.de in de gaten houden, regelmatig voor 16-18 euro geweestD3nnisd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:25:
Vandaag mijn bestelde sd kaart al gehad. Verwachtte hem pas de 11e . 64gb voor 20 euro
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details