Daar heb je je boormachine.DutchGamer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:36:
Ik wil nog een Cinderella dekbed van 240x220 en een mooie boormachine van Bosch of Makita op de kop tikken (Binnenkort verbouwen)
Helaas moet je dan naar al die "meuk" kijken hehe
Hier is hij voor 167 euro:TFZ61 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:33:
Potjandorie... winkelmandje.. iDEAL.. weg bosch...
http://www.rotopino.nl/ac...L7P_JORr8kCFQIOwwod2QIFsQ
En hier eentje voor 199 euro met drie accu's:
http://www.toolstation.nl...PX2xaORr8kCFdRuGwodUjIEHQ
Helaas niet de goede
Ik hoop dat deze nog een keer voorbijkomt.
http://www.ibood.com/nl/n...boor-2-x-30ah-li-ion.html
:)
Ja, dat is wel even eentje van een ander kaliber, inderdaad.DutchGamer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:34:
[...]
Helaas niet de goede![]()
vast wel, is al meerdere keren geweestDutchGamer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:34:
[...]
Helaas niet de goede![]()
Top, ik had al gezocht, maar niet gevonden, bedankt! Eerste prijs zonder opberg koffer.Tjalling schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:34:
[...]
Hier is hij voor 167 euro:
http://www.rotopino.nl/ac...L7P_JORr8kCFQIOwwod2QIFsQ
En hier eentje voor 199 euro met drie accu's:
http://www.toolstation.nl...PX2xaORr8kCFdRuGwodUjIEHQ
[ Voor 3% gewijzigd door TFZ61 op 26-11-2015 23:41 ]
Scherp. Dat laatste had ik niet gezien, sorry.TFZ61 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:38:
[...]
Top, ik had al gezocht, maar niet gevonden, bedankt! Eerste prijs zonder opberg koffer.
En die tweede link is de niet-klop versie.
Ik heb net toch de Bosch multitool opgepikt, te handig om te laten liggen en fijne kwaliteit.
Ik heb net toch de Bosch multitool opgepikt, te handig om te laten liggen en fijne kwaliteit.
[ Voor 53% gewijzigd door Bundin op 26-11-2015 23:51 ]
Onzorgvuldig van me; ik dacht dat de modelnummers overeen kwamen.Bundin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:51:
En die tweede link is de niet-klop versie.
Ben-je-gek! Blij dat je al iets gevonden had!Tjalling schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:46:
[...]
Scherp. Dat laatste had ik niet gezien, sorry.
Gaat de hunt nu gewoon verder deze vrijdag?
Ja.arniejj schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:06:
Gaat de hunt nu gewoon verder deze vrijdag?
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Meh, die http://www.ibood.com/nl/n...an-kardon-avr370-230.html die voorbij kwam voor 470 was toch wel erg leuk geweest om te kopen.. Maarja om nu in 20 secs ff dat bedrag neer te leggen voor iets waar je niet alle ins & outs van weet..
Mja die had ik ook al voorbij zien komen.Sloeser schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:24:
Meh, die http://www.ibood.com/nl/n...an-kardon-avr370-230.html die voorbij kwam voor 470 was toch wel erg leuk geweest om te kopen.. Maarja om nu in 20 secs ff dat bedrag neer te leggen voor iets waar je niet alle ins & outs van weet..
Kon alleen in de beschrijving snel geen ene hol vinden over wat z'n output is behalve HDMI return channel.
En vervolgens is ie alweer uitverkocht terwijl dat kreng al 4x voorbij gekomen is, maar goed...
Denk dat ik het maar niet doe.
Ga toch maar inzetten op een nieuwe HK versterker met leuke speakertjes erbij.
Vind de Hunt maar weer saai trouwens.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
De HK 370 beschikt niet over echt goede ruimtelijke correctie. Maar, goed geluid en veel kracht. In stereo mode haalt hij 2* 200W @4Ohm RMS. Ik wil deze als eindversterker inzetten. Zonde van de receiver (koop een versterker) zullen sommigen zeggen, maar mijn keuze
. Wanneer je geen ruimtelijke correctie of bi-amp nodig hebt, dan is dit een krachtige versterker met goed geluid!
Geen Atmos, DTSX of Audyssey correctie, maar wel powerrrrr.
Zoek de review op soundanvision.com AVR3700. Ik heb de iets minder krachtige 270 zonder pre-out en een Onkyo NR818 (vanwege XT32). Deze AVR 370 zet ik graag in als stereo achter de Onkyo
. De 270 klinkt al krachtiger (dan de Onkyo), laat staan de 370.
Geen Atmos, DTSX of Audyssey correctie, maar wel powerrrrr.
Zoek de review op soundanvision.com AVR3700. Ik heb de iets minder krachtige 270 zonder pre-out en een Onkyo NR818 (vanwege XT32). Deze AVR 370 zet ik graag in als stereo achter de Onkyo
[ Voor 7% gewijzigd door Die Bruine op 27-11-2015 07:50 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Hmmm dan hoop ik ze vandaag nog voorbij te zien komen. Maar dat zal vast wel.
Dat kun je hier allemaal zien: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisAndroo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:31:
Heb ik vannacht nog iets leuks gemist??
FU!Thecola schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:39:
hij is wel online, ik ga lachen als ie 'm weer niet heeft
Ik was niet online
Keek toevallig omlaag na een half uurtje... Hey
dus ja, ik heb mijn kussens binnen
Nu kijken of er nog wat leuke black-friday-deals zijn. Maar tot nu toe valt het me erg tegen.
Ze gokken er bij ibood gewoon op dat al die tweakers die al dagen non-stop de hunt aan het volgen zijn, uiteindelijk maar gewoon iets kopen. Want ze hebben er al zoveel tijd aan verspild. Dan is het niet voor niets geweest :-)
Dit is echt wel de slechtste hunt ooit. Constant komen dezelfde producten voorbij elke 2 a 3 uren.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
yep! En het ergste is ook nog dat er nog veel mensen (onder andere ik) toch de hunt blijft volgen..50Miles schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:20:
Dit is echt wel de slechtste hunt ooit. Constant komen dezelfde producten voorbij elke 2 a 3 uren.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hier ookBaZnGaNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:23:
[...]
yep! En het ergste is ook nog dat er nog veel mensen (onder andere ik) toch de hunt blijft volgen..
Het is dat de 1DK chat bestaat, en dit topic... anders was ik allang weggeweest.
Kussens wilde ik al sinds de vorige hunt... dus geen impulsaankoop omdat ik al zo lang wacht. Maar zal vast voor veel mensen zo werken.
Kussens wilde ik al sinds de vorige hunt... dus geen impulsaankoop omdat ik al zo lang wacht. Maar zal vast voor veel mensen zo werken.
Kak!! Net te laat voor die Philips DUO pack USB.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Die lijken me ook leuk, al ga ik er geen uren voor zitten wachten.50Miles schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:25:
[...]
Hier ook. Heb dan toevallig wel de PME sneakers aangeschaft. Voor de rest allemaal rommel.
Weet je nog, 10 jaar terug, toen ibood gewoon coole aanbiedingen had?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Precies, toen had je echt een hunt en was je blut achteraf...NiGeLaToR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:46:
[...]
Die lijken me ook leuk, al ga ik er geen uren voor zitten wachten.
Weet je nog, 10 jaar terug, toen ibood gewoon coole aanbiedingen had?
mee eens50Miles schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:47:
[...]
Precies, toen had je echt een hunt en was je blut achteraf...
50Miles schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:47:
[...]
Precies, toen had je echt een hunt en was je blut achteraf...

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Haha das waar, wellicht zijn we gewoon oud. Waar zijn de jonge tweakertjes?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Kan ook ja, dat we nu gewoon alles al hebben omdat we bij het aandeel werkende bevolking horenNiGeLaToR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:57:
Definieer "jong"...NiGeLaToR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:57:
Wees blij dat ibood/mediamarkt jou tegen jezelf beschermd! :-pWaah schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:49:
[...]
mee eensmaar toen was ik zelf ook 10 jaar jonger
en verdiende ik een stuk minder dan nu
[ Voor 40% gewijzigd door DeRooney op 27-11-2015 10:07 ]
Kun je dit ook zonder ondertiteling dan mag je je jong noemen
Al ruim een half uur geen post dus iedereen is het zat
[ Voor 3% gewijzigd door audiojunk op 27-11-2015 10:47 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Is het nou zo dat je bestelling pas definitief is als de betaling is gelukt? of ben je zeker van je koop als je op de ideal pagina bent beland? Heb mijn sns rekencalculatorcodeuitrekenapparaat niet bij me hier, dus dat moet ik ff telefonisch regelen.
Was ik ook aan t denken 
Nu, er komt niet echt iets boeiends voorbij op de hunt ook
Nu, er komt niet echt iets boeiends voorbij op de hunt ook
Lijkt me wel dat dit kan. Anders ben je geld aan het overmaken via een externe website welke niet meer kan controleren of je bestelling nu wel of niet voorradig is. Neem aan dat het niet zo geregeld is dat je betaalt en achteraf nog kan blijken dat het niet voorradig was.4-systeembeheer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:49:
Is het nou zo dat je bestelling pas definitief is als de betaling is gelukt? of ben je zeker van je koop als je op de ideal pagina bent beland? Heb mijn sns rekencalculatorcodeuitrekenapparaat niet bij me hier, dus dat moet ik ff telefonisch regelen.
Sandisk Ultra Fit 64GB USB 3.0 Stick is met verzendkosten goedkoper te krijgen in de pricewatch

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
gisteren was het een duo pack voor dezelfde prijs..
Oplichters, pas op: 6-delige messenset met maar 5 messen
Wel 2x32GB natuurlijk. Ze zijn niet gek.Androo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:53:
gisteren was het een duo pack voor dezelfde prijs..
Is er tussen gisteren 16:00 en vandaag nog een doos voorbij gekomen?
Naar mijn weten niet.. Heb het tot ongeveer 00 uur in de gaten gehouden.
jup, rond 8 uur gisteravond kwam er nog een voorbij.Audiowaste schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:14:
Is er tussen gisteren 16:00 en vandaag nog een doos voorbij gekomen?
Ik zie het nu, wat ik graag wil hebben is gelukkig nog niet voorbij gekomen.
Wie zocht er de Oral B tandenborstel?
http://www.amazon.de/gp/p...d0381&smid=A3JWKAKR8XB7XF
100 euries
http://www.amazon.de/gp/p...d0381&smid=A3JWKAKR8XB7XF
100 euries
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 27-11-2015 11:22 ]
'Je bent zo jong als je jezelf voelt'
Of, je kunt je mentale leeftijd meten aan de vrouwen die je aantrekkelijk vindt:

Dan zijn er 60.000 man die zich heel jong vindenNiGeLaToR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:30:
[...]
'Je bent zo jong als je jezelf voelt'
Of, je kunt je mentale leeftijd meten aan de vrouwen die je aantrekkelijk vindt:
[afbeelding]

http://www.nu.nl/binnenla...in-groot-pedonetwerk.html
Ik ga trouwens voor de 5e (van links). Hoe oud zou ik dan zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 27-11-2015 11:34 ]
Hoppa, lekker Coldplay kaarten gescoord. In de wachtrij zitten daar was nog leuker dan de Hunt
crap was dat ook vandaag
Dit zegt genoeg over de hunt dit jaar.... maximale tijd aanbieding is 6 minuten... en de GEMIDDELDE tijd... is 5,25 minuten per item
even vergeleken met November 2013:
1 dag hunt
3,5 minuten per item
even vergeleken met November 2013:
1 dag hunt
3,5 minuten per item
[ Voor 25% gewijzigd door Waah op 27-11-2015 11:44 ]
Zelf getimed? Of worden er ergens statistieken bijgehouden?
http://producthistory.eu/hunt/Kwakkel schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:43:
Zelf getimed? Of worden er ergens statistieken bijgehouden?
voor deze hunt:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
de hunt is saai
Deze hunt is héél saai en niet veel producten voor een top prijs voorbij zien komen.
Wel grappig als je bij de blackfriday aanbiedingen kijkt 90% van de producten ook in de Hunt zitten. Click
Leg uit hoe dat grappig is?Bastie-88 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:01:
Wel grappig als je bij de blackfriday aanbiedingen kijkt 90% van de producten ook in de Hunt zitten. Click
True, let me rephrase that.
Eigenlijk is het diep triest

Waah in "Black Friday / Cyber Monday 2015"
Komen leukere aanbiedingen langs dan bij iBOOD... en sneller
heb al een muis gekocht, en twijfel over een keyboard:
http://www.bol.com/nl/p/s...d-zwart/1004004013446939/
Komen leukere aanbiedingen langs dan bij iBOOD... en sneller
heb al een muis gekocht, en twijfel over een keyboard:
http://www.bol.com/nl/p/s...d-zwart/1004004013446939/
Als ze nou eens af en toe een echte stunt zouden doen i.p.v. gewoon alles blindelings steeds dezelfde aanbiedingen met dezelfde prijs te doen. Bv. Eens per paar uur een product even heel kort voor hogere korting aanbieden. Dan hou je de spanning en interesse erin.
Nee.. voor dezelfde prijs te krijgen.4-systeembeheer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:22:
Is nassie nog wat?
:)
pricewatch: Zyxel NSA325 v2 Jup.. zag het.
Nee, zowel voor zelfde prijs elders te krijgen en van dat merk word ik persoonlijk nou niet echt zo warm..4-systeembeheer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:22:
Is nassie nog wat?
Iemand die z'n vriendin / vrouw nog wilt laten stinken?
stinkt vanzelfbardi-1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:30:
bardi-1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:30:
[ Voor 3% gewijzigd door BokitoD op 27-11-2015 12:32 ]
Geen idee, maar ondanks de reflex die ik snap voor dat type heb ik ook een zwak voor nr 6. Dus, blijkbaar ben ik in ieder geval ouder dan jouWaah schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:33:
[...]
Dan zijn er 60.000 man die zich heel jong vinden![]()
http://www.nu.nl/binnenla...in-groot-pedonetwerk.html
Ik ga trouwens voor de 5e (van links). Hoe oud zou ik dan zijn?

Of mijn voorkeur voor vrouwen met kort haar en een stoer uiterlijkNiGeLaToR schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:34:
[...]
Geen idee, maar ondanks de reflex die ik snap voor dat type heb ik ook een zwak voor nr 6. Dus, blijkbaar ben ik in ieder geval ouder dan jou
Door de link naar Black Friday net wel een jaar abonnement Creative Cloud Fotografie voor mijn vrouw afgesloten. Denk dat ze daar blijer mee is dan een geurtje ;-)
Wat is zo bijzonders aan deze €150 messen?
PSN: Fruitschaaltje
het merkFruitschaal schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:47:
Wat is zo bijzonders aan deze €150 messen?
leuk als je elke dag Steak eet...
Dan heb je toch geen geld meer voor steaks als je 150 euro neerlegt voor 4 messen..Waah schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:51:
[...]
het merk
leuk als je elke dag Steak eet...maar dan ga je toch al eerder dood dus is de investering ook zonde
PSN: Fruitschaaltje
goede deal gescoord! 25 euro voor een Gopro Touch Bacpac 
Wel via marktplaats
want van iBOOD moet ik het niet hebben vandaag
Wel via marktplaats
Zie net dat ik de Swegway gemist heb, shit zeg
Ik was te laat voor de electrische tandenborstels voor kinderen.
Heb ik toch nog een echt hunt gevoel vandaag
Heb ik toch nog een echt hunt gevoel vandaag
Hee, nieuwe kans voor de Mipow.
Nu ga ik ze wel echt bestellen
Nu ga ik ze wel echt bestellen
Ik kom echt niet door de betaling heen, wat is dit voor een kutzooi
Paypal? creditcard?Audiowaste schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:12:
Ik kom echt niet door de betaling heen, wat is dit voor een kutzooi
Denk probeer het ook voor de lol

is dit de nieuwe box?
PrincipekwestieWaah schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:15:
[...]
Denk probeer het ook voor de lolmaar hij staat nog steeds te laden terwijl er al uitverkocht staat
![]()
![]()
is dit de nieuwe box?ach hij is altijd nog uit china te halen voor ~dezelfde prijs
Het is toch anders, Een iBOOD hunt is niet iedere dag, Chinese webwinkels wel 
Maar ook de popcornmachine kan ik niet kopen
Maar ook de popcornmachine kan ik niet kopen
Zo, ik sta op het punt om mijn ibood te annuleren...
75 voor pricewatch: Sandisk SSD Plus 240GB via ibood
65 voor pricewatch: OCZ Trion 100 240GB via Alternate black friday
Iemand die een reden kan bedenken waarom ik toch voor de sandisk zou gaan? Ben een beetje teleurgesteld in de aanbieding, echt een impulsaankoop.
75 voor pricewatch: Sandisk SSD Plus 240GB via ibood
65 voor pricewatch: OCZ Trion 100 240GB via Alternate black friday
Iemand die een reden kan bedenken waarom ik toch voor de sandisk zou gaan? Ben een beetje teleurgesteld in de aanbieding, echt een impulsaankoop.
NopeCrazy-Al schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:49:
Iemand die een reden kan bedenken waarom ik toch voor de sandisk zou gaan?
Omdat je anders echt voor niks uren die Hunt hebt gevolgdCrazy-Al schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:49:

Je boor ist er!DutchGamer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:36:
Ik wil nog een Cinderella dekbed van 240x220 en een mooie boormachine van Bosch of Makita op de kop tikken (Binnenkort verbouwen)
Helaas moet je dan naar al die "meuk" kijken hehe
Ja, klopt, vandaar dat ik vol vertrouwen dacht "DIE IS GOEDKOPERTTT" en gelijk bestelde.Bastie-88 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:53:
[...]
Omdat je anders echt voor niks uren die Hunt hebt gevolgd
En fin; gelukkig dat ik nog wat na onderzoek doe.
[ Voor 34% gewijzigd door Crazy-Al op 27-11-2015 14:05 ]
Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen