Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Misschien wel ja.coyote1980 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:35:
[...]
Ach, zie het zo, het kost je nu even wat ergernis, maar je bespaart je de ergernis en de kosten van het terugsturen
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Nee hoor!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
en dan ook nog een duopack.
wat moet je met 2 deurbellen?
Simpel 1 voor de voordeur, 1 voor de mancavehjvg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:45:
[...]
De ene gebruiken en de 2de kapot snijden met deze mes!hjvg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:45:
[...]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
JA MAAR U BENT NIET INGELOGD!!!
Ja log me dan ook niet uit sukkels.
Stelletje lege dozen daar ook.
nee, de lege dozen worden straks pas verkochtCaptJackSparrow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:50:
Ugggh... wou ik die deurbellen kopen... betalen...
JA MAAR U BENT NIET INGELOGD!!!
Ja log me dan ook niet uit sukkels.
Stelletje lege dozen daar ook.
Hout hakken voor de haard?FlyEragon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:25:
In en om het huis ? Wtf moet je met een bijl in huis? Koe slachten?![]()
PSN: Fruitschaaltje
Bron: e-mail van iBood zelf
[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 26-11-2015 17:42 ]
Das juist een reden om er geen thuis te hebben. Voor je het weet krijg je van die chinese taferelen met afgehakte dingessen.
Straks komt er weer een TV langs van €2K. En die wil jij. Wedden?roflexx schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:42:
snap niet dat ik ibood nog steeds open heb staan, komt toch alleen maar meuk voorbij .
Graag, heb het geld er alleen niet voor:PHetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:43:
[...]
Straks komt er weer een TV langs van €2K. En die wil jij. Wedden?
Dan doe je het om te hopen dat er tóch iets voorbij komt wat je eigenlijk niet nodig hebt. Het is er dan maar voor korte tijd = impuls aankoop. Daar gaat heel iBood overroflexx schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:44:
[...]
Graag, heb het geld er alleen niet voor:P
Ze komen er natuurlijk niet van af...Wildfire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:39:
Ah, de hunt gaat morgen door. Weer extra kansen op frustratie bij het wederom-niet-kunnen-bestellen-van-de-box...
Bron: e-mail van iBood zelf
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Ik heb:
- Laguiole zout-en pepermolen.
- PME Legend Radcal Engined herensneakers (Navy, maat 42)
Hoewel die Laguiole set wel erg leuk klinkt moet ik eerlijk bekennen.
Waah? je kussens zijn drWaah schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:48:
[...]
Daarom koop ik ze van iBOOD16 euro voor 2
![]()
En donzen kussens (die ik nu heb) kunnen absoluut niet in de wasmachinegaan ze enorm stinken.
En ik lig 1/3e van het jaar op die kussens... daar wil ik best een paar euro per jaar voor neertellen
en waarom komt die AEE S71 action cam steeds snachts
toettoett
toettoett
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
DatBlackR schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:49:
bad gateway box
Bij mij stond ineens mijn voornaam in het 'COUPON CODE' vak. Gaf daardoor ook een foutmelding.BiggyB schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:49:
Had ik een box, had ik een captcha, had ik m in mn winkelwagen. Is ineens mijn bezorgadres anders dan factuuradres en als ik het vinkje uit zette gaf ie n foutmelding
Balen balen.
toettoett
Nederlands is makkelijker als je denkt
Morgen weer een dag, Thecola.Thecola schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:58:
dus ibood als je meeleest..? (K)
wilde die TDK headphones bestellen, per ongeluk verkeerde bank gekozen dus venster gesloten.....
wil ik weer bestellen krijg ik de melding bij stap 3 dat ik 10 minuten moet wachten (ofwel tijdens een hunt funest voor de quickbuy)
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Beste ,
Voor de zevende keer op rij stemden jullie ons naar de titel 'Website van het Jaar' in de categorie 'Voordeel'. Bedankt! Om het te vieren verlengen we de HUNT met 1 dag: op vrijdag 27 HUNT de wereld doorrrrr...
Naar de HUNT
Met vriendelijke groet,
Team iBOOD
Oh al een mail van 15h, wat komt die nu nog aan
Oh well:p
[ Voor 9% gewijzigd door Tronic op 26-11-2015 20:08 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ah toen zat ik sinterklaas te kijken ...knny schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:12:
Box gemist door fucking e-code ABN. Hoeren!!!!!
Je weet wat je te doen staatFish schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:19:
Ik vind eigenlijk dat er een modje aan de slag moet met de html van deze/dit soort threads, en gewoon in de comments het laatste produkt zouden moeten laten zien, iets als 1dk maar dan wat eenvoudiger
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja dit is eerder vandaag per mail bevestigdAdmiralSnipe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:53:
Zou de hunt weer met een dag verlengd worden??
Ja, is naar IBOOD'ers gemaild.AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:53:
Zou de hunt weer met een dag verlengd worden??
Niets nodig, maar toch blijven kijken. Meer mensen last van..?
AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:59:
Gadver! Dat wil ik helemaal niet! Moet ik nog langer naar die meuk staren...
Helaas moet je dan naar al die "meuk" kijken hehe
:)
en dan 9 euro verzendkosten durven vragen
€ 3399,95 (+ 8,95)
Maarja elders heb je wel goede garantie..Tjalling schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:51:
Wel een goede aanbieding. Elders toch 600 euro duurder.
Heb toch veel besteld over de jaren - al is dat de laatste 3 jaar echt naar enkele bestellingen gegaan. Heb ik deze hunt iets gemist? Alvast m'n wachtwoord gereset en ingelogd, maar zie weer dezelfde dingen als altijd voorbij komen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hier staan alle producten die voorbij zijn gekomen: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisNiGeLaToR schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:20:
Wow, 10 jaar ibood al weer!
Heb toch veel besteld over de jaren - al is dat de laatste 3 jaar echt naar enkele bestellingen gegaan. Heb ik deze hunt iets gemist? Alvast m'n wachtwoord gereset en ingelogd, maar zie weer dezelfde dingen als altijd voorbij komen.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Maar als ik kijk wat er vandaag allemaal voorbij is gekomen
Wel jammer dat ik de Grohe Red Duo heb gemist gisteren. Maar ja komt vast wel weer ergens binnen twee maanden.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Oh ja, nou daar dus niets aan gemist. Top!Sloeser schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:25:
[...]
Hier staan alle producten die voorbij zijn gekomen: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Toch blijft het populair, vooral onder studenten en mensen met tijd over?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Vooral niet bij iBood. Zes weken later wacht ik nog steeds... Dus ik koop alleen nog maar van merken die ik zelf weet te vinden
Overigens wel hele goede ervaringen met 1dayfly, qua garantie.
Ach, nu weet ik het. Dus wat ik nu koop is onder mijn eigen verantwoordelijkheid...
Jep, altijdNiGeLaToR schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:40:
Wow, dat is in theorie niet eens legaal? Of is ie net ouder dan 1 jaar? Garantie gaat altijd via de winkel toch?
Overigens wel hele goede ervaringen met 1dayfly, qua garantie.
Als je een boormachine zoekt, ik heb een Bosch PSB 18 LI-2 Ergonomic te koop. Nieuw met garantie (via bol)DutchGamer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:36:
Ik wil nog een Cinderella dekbed van 240x220 en een mooie boormachine van Bosch of Makita op de kop tikken (Binnenkort verbouwen)
Helaas moet je dan naar al die "meuk" kijken hehe
Inderdaad, daarom heb ik hem ook in de vorige hunt gekocht. Nu stoppen met zeiken over mijn aankoop die ik nog niet heb gebruiktKhaZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:26:
Boh wat zwaar dat racket, 190gr. Alleen leuk als je maar 2x in 't jaar squasht..
Jammer dat de prijs niet net iets lager is tijdens de hunt dan bij de normale aanbieding van een paar dagen terugDaan87423 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:14:
Voor neutrale lopers zijn dit enorm goede schoenen, werk in een hardloopwinkel. Wij hebben ze staan voor 159.
Oh die actie heb ik niet meegekregen. Saucony komt binnenkort met nieuwe Triumph ISO 2, vandaar dat deze de deur uit moeten.henri86 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:15:
[...]
Jammer dat de prijs niet net iets lager is tijdens de hunt dan bij de normale aanbieding van een paar dagen terug
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen