Nieuwkomer van de maand:
productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus
Dit is de eerste review van AnonymousWP en tevens zeer uitgebreid. Qua opmaak kan er nog wel een en ander aan verbeterd worden (klikken op het plaatje voor het volledige formaat, horizontale plaatjes ook horizontaal plaatsen, mooie koppen, etc), maar dat komt hopelijk in zijn volgende review.
Sorry Foritain, even een edit:
De beste review is eigenlijk die van -The_Mask-
productreview: Super Flower Leadex Platinum 650W Zwart review door -The_Mask-
Deze review is van een erg hoge kwaliteit en tevens van een product die je niet dagelijks voorbij ziet komen als review.
Gedeelde 2e plek voor 2 bijzonder reviews:
2e : Dit is een bijzonder product die door Foritain is gereviewed:
productreview: Eyefi 16GB Mobi Pro WiFi SD review door Foritain
Het zijn van die kaartje waarbij je je afvraagt of het wel nut heeft en hoe goed/slecht zoiets werkt. Foritain heeft het netjes in een review geplaatst en daarnaast gewoon alles belicht.
2e plek is tevens een bijzonder apparaat, maar dan geschreven door MrBreaker.
productreview: Logitech Harmony Smart Control review door MrBreaker
Een afstandsbediening die eigenlijk in elk huishouden moet komen, maar nog niet aanwezig is vanwege de know-how over het apparaat (zoals bij Kiswum thuis). Dankzij deze review weet ik er weer veel meer over en dit soort reviews lees ik graag vaker.
De blog van de maand:
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Zoek Henk - zoeken binnen tweakblogs.net
Ik moest hem weer opzoeken, via Google en dat duidt erop dat het zoeken binnen Tweakblogs simpelweg een drama is. Dankzij Deathgrunt wordt het ons een stuk makkelijker gemaakt.
[
Voor 11% gewijzigd door
Kiswum op 15-12-2015 11:09
. Reden: Sorry Foritain, de review van The_Mask is wellicht net wat beter :) ]