Ik heb de blog van de maand al geplaatst, maar het is nu tijd voor de review van de maand.
Beste review van de maand november:
productreview: Avermedia Live Gamer Extreme LGX (GC550) review door pclinde
Ik koos in eerste instantie voor de Nest Cam review, maar
pclinde had nog een pareltje geschreven. De bijzondere GC550 is iets wat ik nog nooit eerder heb gezien. Het is weer eens wat anders het is een niche markt en het is een vette review.
Originaliteitsprijs:
productreview: Timbuk2 Command TSA-Friendly Messenger Bag 2015 review door DaemonAngel
Een zeer uitgebreide review over een laptoptas van
DaemonAngel:
Daarnaast krijgen hondjes altijd een lach op mijn gezicht, leuke witte herder #Bolt.
Nieuwkomer van de maand:
In mijn ogen is iemand een nieuwkomer als er niet meer dan 2 +2/+3 reviews zijn geplaatst in de laatste 2 jaar. Bij anderen kan de definitie anders zijn, bijvoorbeeld: Een nieuwkomer is iemand die nog nooit is genomineerd.
De beste review van een nieuwkomer, komt van
SnoeiKoei, met deze review:
productreview: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" Wit review door SnoeiKoei. Deze review ziet er erg goed uit en er worden andere zaken getest dan "standaard" is. Tevens is de huidige score van +2 net te laag en hoort het gewoon een +3 te zijn.
Helaas komt deze review niet naar voren in het overzicht van alle +2/+3 reviews op Tweakers. Dat komt doordat de tablet door meerdere mensen is gereviewd en het algoritme heeft bepaald dat
SLeddert met zijn uitgebreide review bovenaan staat. Dankzij
die review ben ik op die van SnoeiKoei terecht gekomen. Het was een lastige keuze om uiteindelijk tot een winnaar te komen. Op basis van originaliteit (onderzoeken) + net iets betere tekst vind ik dat SnoeiKoei de winnaar is van deze twee nieuwkomers. De opmaak van SLeddert vind ik overigens wel een stuk beter en de tekst is bijna net zo goed.
Het gaat hier om de reviews van een score
van +2 en hoger. Hierbij heb ik de volgorde van reviews gesorteerd van nieuw naar oud zodat ik alle reviews nog rustig kon bekijken.
Succes allemaal, want a.s. dinsdag zal de uitslag volgens mij worden bekendgemaakt.
[
Voor 10% gewijzigd door
Kiswum op 08-11-2015 19:01
]