Productreview van de Maand: nomineren oktober 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Hier kunnen jullie de beste userreviews van oktober nomineren. Vergeet niet erbij te zetten wat je er zo goed aan vindt en als je een goede review van een tweaker tegenkomt die nog weinig recensies geschreven heeft, mag je die nomineren voor Nieuwkomer van de Maand Oktober.

Ik zet deze vast op de lijst, die was vorige maand aangedragen maar is in oktober gepubliceerd: productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door Adipose

Edit: dat had natuurlijk deze moeten zijn productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack :X

[ Voor 17% gewijzigd door Olaf op 15-10-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Hi,

Ik zie dat je mijn review voor deze maand nomineert, maar deze is op 23 September gepubliceerd en deze maand voor het laatst bijgewerkt. De enige review die ik deze maand geschreven heb is die van de Mi4c. :)

En is natuurlijk super cool dat ik genomineerd ben.

[ Voor 11% gewijzigd door Adipose op 11-10-2015 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:54
De review van: WhatsappHack

productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack

Waarom?
De review is netjes opgedeeld in diverse hoofdstukken wat lekker leest. De schrijfstijl is makkelijk, snel en vol humoer.
In de review geeft hij aan wat voor hem de belangrijke punten waren en of het product voldeed of niet. Als het voldeed waarom wel en als het niet voldeed waarom dit het geval is.

M.i. is dit een voorbeeld van hoe een goede review eruit moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00
ll roel j schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:25:

Waarom?
De review is netjes opgedeeld in diverse hoofdstukken wat lekker leest. De schrijfstijl is makkelijk, snel en vol humoer.
In de review geeft hij aan wat voor hem de belangrijke punten waren en of het product voldeed of niet. Als het voldeed waarom wel en als het niet voldeed waarom dit het geval is.

M.i. is dit een voorbeeld van hoe een goede review eruit moet zien.
Volledig eens, verfrissend om te lezen dat iemand die diverse apple apparatuur heeft er zo nuchter in blijft staan.

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 701611

Ik nomineer: productreview: Xiaomi Mi4c 32GB Wit review door Adipose. Zijn reviews lezen lekker weg en zijn zeer informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankhan
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:49

Uitstekend geschreven en een keer een frisse kijk op dingen. Slechte beoordeling van het product zonder een keer een zure ondertoon in de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-06 16:38
Ik wil deze blog nomineren voor blog van de maand:

deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: review van de maand - code snippet

De reden lijk me duidelijk aangezien Deathgrunt ervoor heeft gezorgd dat in elke review een banner kan worden geplaatst met een link naar de post voor reviewer van de maand. Op deze wijze kunnen lezers, de reviewer een stuk gemakkelijker nomineren en wordt het nominatie proces misschien ook een stuk aantrekkelijker en makkelijker. Iets waar menig reviewer al enige tijd op wacht.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hondekoekje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-07 00:09
Als het mag nomineer ik productreview: ASRock N3700-ITX review door _Garu_
Publicatie was wel op 30-9, maar dat is tekort dag om goed gelezen te worden door de community voor nominatie september.

Niet alleen een goede review door het product te vergelijken met gelijksoortige producten, want dat is dan toch meestal het dilemma als je iets wil kopen, maar ook geeky testen en excel statistieken. Beter dan sommige professionele "ik gebruik het product en dit is wat ik er van vindt" verhalen.

Top! en nog eens goede betrokkenheid in de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

melek-taus schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:54:
Ik wil deze blog nomineren voor blog van de maand:

deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: review van de maand - code snippet

De reden lijk me duidelijk aangezien Deathgrunt ervoor heeft gezorgd dat in elke review een banner kan worden geplaatst met een link naar de post voor reviewer van de maand. Op deze wijze kunnen lezers, de reviewer een stuk gemakkelijker nomineren en wordt het nominatie proces misschien ook een stuk aantrekkelijker en makkelijker. Iets waar menig reviewer al enige tijd op wacht.
Mee eens, met deze banner heeft hij een mooie blog van de maand gemaakt. Dit heeft hij vooral gemaakt voor alle reviewers, dus eigenlijk geheel belangeloos.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hondekoekje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:39:
Als het mag nomineer ik productreview: ASRock N3700-ITX review door _Garu_
Publicatie was wel op 30-9, maar dat is tekort dag om goed gelezen te worden door de community voor nominatie september.

Niet alleen een goede review door het product te vergelijken met gelijksoortige producten, want dat is dan toch meestal het dilemma als je iets wil kopen, maar ook geeky testen en excel statistieken. Beter dan sommige professionele "ik gebruik het product en dit is wat ik er van vindt" verhalen.

Top! en nog eens goede betrokkenheid in de reacties.
Mensen hadden 2 weken de tijd om die review te nomineren...
Ik had vorig jaar 1 keer gewonnen en stond 1 keer in de top 5 met een review die aan het einde van de maand was ingestuurd.
Het hoort dus gewoon bij de nominatie van vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ook ik stem op de blog van Deathgrunt.

Ik vind dat zijn blog op een leuke manier bijdraagt aan de community en vind het erg cool dat hij zich daar op deze manier voor inzet.

Voor review van de maand wil ik de review over de Raijintek Triton AIO Water Cooling Solution door melek-taus nomineren.
Ik vond het een erg interessante review waar goed op de details wordt ingegaan.

productreview: Raijintek Triton AIO Water Cooling Solution review door melek-taus

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:43

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik stem op de in-depth blog van Witeken, een interessant verhaal (voor mij in ieder geval want is voor mij relatief onbekend terrein).
Wisdom: In-depth: iPhone 16nm vs. 14nm - Halfgeleiders: Is kleiner ook beter?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 16:40
Pixeltje schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 08:40:
Ik stem op de in-depth blog van Witeken, een interessant verhaal (voor mij in ieder geval want is voor mij relatief onbekend terrein).
Ik wil graag aansluiten bij Pixeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 14:27

Camulos

Stampert

+1 !! wat een bak aan diepgaande informatie over transistoren en productie procedees _/-\o_

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:17

derx666

mecker ende blaet

+1
Deze blog zou niet misplaatst zijn op de frontpage.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik moet mij ook bij dit rijtje aansluiten, het is een zeer leuk verhaal wat dieper gaat dan wat marketing termen en zeker de moeite waard is om te lezen (zeker in combinatie met wat Tweakers al gemaakt heeft als achtergrond verhaal over Moore's law). Dit omdat het niet alleen over transistoren gaat maar ook over de werking er van en de verscheidende onderdelen zoals de gate.

De titel is wel wat misleidend omdat het er verder weinig over de iPhone gaat en eigenlijk meer over Intel die weer heer en meester blijkt te zijn over de verkleining in de chipproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:45
Ook van mij een nominatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Had van mij gewoon direct op de FP gepubliceerd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 14:40
+1 ik ook. Wat een diepgang! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bafti
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 08:23
Ik sluit me volledig bij Pixeltje aan

Artikelen zoals deze zijn de reden dat ik graag op tweakers kom. Hoewel dit natuurlijk pas het topje van de ijsberg is heb ik hier en daar toch nieuwe dingen geleerd en zal ik me ook proberen te verdiepen in deze materie zodra ik er de tijd voor kan vrijmaken.

Mij heb je in ieder geval geïnspireerd, Witeken. Laten we hopen dat je in de toekomst nog vaker 10 uurtjes vrij kan maken voor een geweldige blog als deze. De enige verbetering die ik nog zie is om het eventueel in het engels te doen om een (nog) groter publiek te inspireren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Huh, erg bedankt voor de (te :P?) lovende reacties <3.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-07 16:51
sebastius schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:07:
[...]

Had van mij gewoon direct op de FP gepubliceerd mogen worden.
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Bafti schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:53:
[...]
De enige verbetering die ik nog zie is om het eventueel in het engels te doen om een (nog) groter publiek te inspireren.
Dit deel ik absoluut niet! Lekker in het Nederlands laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 15:53
Ik sluit me hier ook bij aan. Wat een diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 12:13
Deze verdient ook wel een plek op het ere podium; productreview: Xiaomi Redmi 2 Note Prime Wit review door Kiswum

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 14:59
Ben iets meer bekend met het terrein, maar het is een erg goed geschreven verhaal, waarbij er een goede combinatie is van stukken voor breed publiek en specifieker publiek. Zeker een aanrader om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:59
Ik ga deze maand voor deze: Wisdom: iPhone 16nm vs. 14nm - Halfgeleiders: Is kleiner ook beter?
leest lekker, en erg diepgaand. echt een artikel-type wat dat mij naar tweakers/tweakblogs blijft trekken. heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 15:06
Wordt alleen uit de hier genoemde reviews een 'review van de maand' gekozen? Of worden alle reviews / scores bekeken die in oktober gemaakt zijn?

[ Voor 60% gewijzigd door rendejo op 24-10-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

rendejo schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:38:
Wordt alleen uit de hier genoemde reviews een 'review van de maand' gekozen? Of worden alle reviews / scores bekeken die in oktober gemaakt zijn?
Alle +2/+3 reviews worden door de redactie bekeken, je mag hier uiteraard ook reviews van anderen aandragen.
Het is niet de bedoeling dat je jezelf aandraagt. Om het voor je bezoekers makkelijker te maken, kun je een banner onder je review plaatsen. Hier is zo'n mooie banner te vinden: deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: review van de maand - code snippet

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 15:06
Kiswum schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Alle +2/+3 reviews worden door de redactie bekeken, je mag hier uiteraard ook reviews van anderen aandragen.
Het is niet de bedoeling dat je jezelf aandraagt. Om het voor je bezoekers makkelijker te maken, kun je een banner onder je review plaatsen. Hier is zo'n mooie banner te vinden: deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: review van de maand - code snippet

Succes!
Oke. Dank voor je antwoord. Heb m'n reactie aangepast, en de verwijzing naar de review verwijderd. Zodoende nomineer ik mezelf niet meer. Uiteraard ding ik wel graag mee naar de 'review van de maand', hoewel die van jouw inderdaad top is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmptyNull
  • Laatst online: 08-07 14:58
Ik wil melek-taus nomineren met zijn review van de Raijntek Triton waterkoeler.

productreview: Raijintek Triton AIO Water Cooling Solution review door melek-taus

In de review wordt de Triton aan hand van mooie foto's besproken en van alle hoeken getoond. De review laat de Triton niet alleen duidelijk zien, maar ook voegt deze genoeg toe. Zo laat een filmpje zien hoe je deze moet vullen met kleurstof en ook zijn er filmpjes aanwezig die het geluid van de pomp en ventilatoren laten horen.

Een erg complete en goed geschreven review die alles bevat wat ik in een review zoek.

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nieuwkomer van de maand:
productreview: Valve Steam Controller Zwart, PC review door MusicAddict

Erg leuk geschreven, zeker voor een product wat eigenlijk heel erg vernieuwend is en nog niet eens officiëel uit is. Verder heeft hij de review al 3x verbeterd waar nodig inclusief een log. Ik zeg: Bedankt!

Blog van de maand: Wisdom: iPhone 16nm vs. 14nm - Halfgeleiders: Is kleiner ook beter?
Erg leuk om eens wat "diepgaanders" te lezen op tweakblogs!

Review van de maand nominaties:
productreview: Antec VPF Series 450W review door -The_Mask- vind ik erg goed. Is pas op 31 oktober echt gepubliceerd maar was daarvoor door een foutje online gezet. Een erg nette review van onze voedingenexpert.

Verder was productreview: Xiaomi Redmi 2 Note Prime Wit review door Kiswum ook erg goed. Ook leuk om te zien dat die gozer nog steeds niet is uitgekeken op de chinese meuk!

[ Voor 56% gewijzigd door Frozen op 08-11-2015 22:30 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Wat mij betreft is Kiswum de winnaar van de maand. Met zijn Xiaomi Redmi Note 2 zet hij een geweldige review neer. Zeker niet het eerste juweeltje van deze schrijver! De balans tussen de min- en pluspunten, foto's en aspecten komen goed tot hun recht. productreview: Xiaomi Redmi 2 Note Prime Wit review door Kiswum

Ik wil CaptainMaus nomineren: productreview: Thermaltake Versa H15 Window review door CaptainMaus Heeft al wat mooie reviews geschreven en mag nu echt wel eens in het lijstje van de maand. :)

Mmore mag ook zeker niet ontbreken met zijn Cherry review: productreview: Cherry MX-Board 3.0 review door Mmore Laat eigenlijk vrijwel alles zien, wat klassieke foto's (met o.a. een mokje) en een leuk verhaal.

En daar stop de lijst aan nominaties niet! Foritain heeft ook een waardig plekje verdient met de Kelvin S36 van Fractal. Na alle 240/280mm AIO setjes nu ook een 360mm set. En de presentatie is zoals gewoonlijk: geweldig! productreview: Fractal Design Kelvin S36 review door Foritain

[ Voor 59% gewijzigd door pclinde op 30-10-2015 14:20 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

De enige verbetering die ik nog zie is om het eventueel in het engels te doen om een (nog) groter publiek te inspireren.
Ik kan alvast mededelen dat mijn volgend artikel in het Engels zal zijn, wegens omstandigheden (geschreven voor een ander doel). Lijkt me wel een testje waard, al zal het minder diepgaand zijn (eerder column-toon en met beperking van 750 woorden). Ik kijk wel uit naar de discussie die eronder hopelijk zal gevoerd worden.

Titel: Could a computer have a mind?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594497

Ik ga mee met pclinde. Al maakt het bij foritain niet uit welke review je kiest want ze zijn allemaal mooi. Dankzij zijn reviews geregistreert en een aantal leuke dingen rijker.
productreview: Fractal Design Kelvin S36 review door Foritain

Blogs volgde ik nog niet maar bovenstaande Wisdom: iPhone 16nm vs. 14nm - Halfgeleiders: Is kleiner ook beter? zet mij wel aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Laatst online: 23:29

OB1

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Waar kan je nomineren voor november :??

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qtomb3D
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Maand November (is nog geen topic?) :? dus heb ik hem hier maar geplaatst

De review van Foritain over de
Roccat Nyth - Modular MMO Gaming Mouse Zwart

De review is netjes opgedeeld en alles is duidelijk en zeer informatief omschreven, alles wat je wil weten om te besluiten of je dit product wel of niet zou moeten aanschaffen wordt aangekaart Verder zijn er duidelijke foto's en een filmpje van zo'n beetje elke hoek genomen. Gewoon zeer goed geschreven reviews die je niet zo vaak ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door Qtomb3D op 07-11-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Best veel leuke reviews geweest laatste maand. Pim zijn productreview: Avermedia Live Gamer Extreme LGX (GC550) review door pclinde is een hele mooie en m.i. een echte uitblinker van afgelopen maand. Zou het leuk vinden als er een keer een heel ander soort product in het overzicht zou staan, zoals dit streaming geval. Hij hoort wat mij betreft op de front page thuis.

Echter, pclinde heeft al een keer gewonnen dit jaar, en kiswum nog niet, terwijl hij wel regelmatig ijzersterke reviews maakt van zijn chinaphones. Ik denk dan ook dat hij het verdient een plekje te bemachtigen bij de officiele Tweakers reviewer finale, en bij deze dus mijn officiele nominatie, niet enkel vanwege deze specifieke reviews, maar ook voor al zijn voorgaande.
productreview: Xiaomi Redmi 2 Note Prime Wit review door Kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb de blog van de maand al geplaatst, maar het is nu tijd voor de review van de maand.

Beste review van de maand november:
productreview: Avermedia Live Gamer Extreme LGX (GC550) review door pclinde
Ik koos in eerste instantie voor de Nest Cam review, maar pclinde had nog een pareltje geschreven. De bijzondere GC550 is iets wat ik nog nooit eerder heb gezien. Het is weer eens wat anders het is een niche markt en het is een vette review.

Originaliteitsprijs:
productreview: Timbuk2 Command TSA-Friendly Messenger Bag 2015 review door DaemonAngel
Een zeer uitgebreide review over een laptoptas van DaemonAngel: _/-\o_
Daarnaast krijgen hondjes altijd een lach op mijn gezicht, leuke witte herder #Bolt.

Nieuwkomer van de maand:
In mijn ogen is iemand een nieuwkomer als er niet meer dan 2 +2/+3 reviews zijn geplaatst in de laatste 2 jaar. Bij anderen kan de definitie anders zijn, bijvoorbeeld: Een nieuwkomer is iemand die nog nooit is genomineerd.

De beste review van een nieuwkomer, komt van SnoeiKoei, met deze review: productreview: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" Wit review door SnoeiKoei. Deze review ziet er erg goed uit en er worden andere zaken getest dan "standaard" is. Tevens is de huidige score van +2 net te laag en hoort het gewoon een +3 te zijn.

Helaas komt deze review niet naar voren in het overzicht van alle +2/+3 reviews op Tweakers. Dat komt doordat de tablet door meerdere mensen is gereviewd en het algoritme heeft bepaald dat SLeddert met zijn uitgebreide review bovenaan staat. Dankzij die review ben ik op die van SnoeiKoei terecht gekomen. Het was een lastige keuze om uiteindelijk tot een winnaar te komen. Op basis van originaliteit (onderzoeken) + net iets betere tekst vind ik dat SnoeiKoei de winnaar is van deze twee nieuwkomers. De opmaak van SLeddert vind ik overigens wel een stuk beter en de tekst is bijna net zo goed.

Het gaat hier om de reviews van een score van +2 en hoger. Hierbij heb ik de volgorde van reviews gesorteerd van nieuw naar oud zodat ik alle reviews nog rustig kon bekijken.

Succes allemaal, want a.s. dinsdag zal de uitslag volgens mij worden bekendgemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 08-11-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

sebastius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:02:
Dit deel ik absoluut niet! Lekker in het Nederlands laten.
Mijn recentste blog doet het opvallend minder dan mijn vorige qua views, dus op Tweakers laat ik het wellicht beter gewoon in het Nederlands ;). Ik heb niets tegen het Engels, maar zo lijkt me natuurlijker. Het blijft uiteindelijk maar een hobbyprojectje.

Tweakblog van de maand

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-07 16:28

JanAd

Wind’s howling

Qtomb3D schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:57:
Maand November (is nog geen topic?) :? dus heb ik hem hier maar geplaatst

De review van Foritain over de
Roccat Nyth - Modular MMO Gaming Mouse Zwart

De review is netjes opgedeeld en alles is duidelijk en zeer informatief omschreven, alles wat je wil weten om te besluiten of je dit product wel of niet zou moeten aanschaffen wordt aangekaart Verder zijn er duidelijke foto's en een filmpje van zo'n beetje elke hoek genomen. Gewoon zeer goed geschreven reviews die je niet zo vaak ziet.
Volledig mee akkoord, leuk dat ook de Taito Control erin aangehaald werd.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Pagina: 1