Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren september 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
September is al weer in volle gang dus kom maar op met die userreviews van deze maand.

Volgens het vertrouwde recept: geef aan welke review je het beste vindt en vooral waarom. Je redenatie kan gebruikt worden in het artikel voor 'Userreview van de maand'. Vond je de schrijfstijl goed? Waren het vooral de foto's? Blinkt de recensie uit in gedetailleerde informatie? Meld het hier.

Ook artikelen van nieuwkomers zijn uiteraard welkom en daarnaast horen we graag welke Tweakblogs in de smaak vielen.

Hier vind je de best beoordeelde reviews van deze maand: http://tweakers.net/revie...FVk5gFVGCCrKAJK5qWDJYxqAQ

Anoniem: 202103

Voor oudgedienden een bekende, voor nieuwere leden een introductie. Vermaak met een absurdistische inslag, de fameuze Coltrui, sch(r)ik van elke klantenservice, slaat weer eens toe: Non-tech alert!: Oliehoorndol.

Bij deze de nominatie voor Tweakblog van de maand september (tenzij er deze maand een epischer relaas wordt gepubliceerd). Overige nominaties later deze maand.

Overigens maakt ook Simon's Blog: Cross compiling voor Synology - Part II nog een kans (Simon, zie het als aanmoeding om de reeks voort te zetten). Hij maakt het toevoegen van extra functionaliteit aan Synology's DSM een kwestie als van 'appeltje, eitje'.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 202103 op 09-09-2015 09:55. Reden: Kraades blogserie over cross compiling voor Synology is nipt tweede.]

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:21

masauri

aka qwybyte

Mijn vote gaat ook naar Simon's Blog: Cross compiling voor Synology - Part II
Geweldig om zo'n uitleg te krijgen!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Anoniem: 699178

Ik nomineer productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door Adipose, omdat het een zeer uitgebreide review is en zeker de moeite waard is om te lezen.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik nomineer productreview: Crucial MX200 2,5" 500GB review door Don Roberto , zéér uitgebreide review over een klein stukje hardware.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:29
Ik wil graag deze review van Foritain nomineren.

productreview: Cooler Master MasterCase Pro 5 review door Foritain

Niet alleen is het weer heerlijk schrijfwerk, maar ook brengt hij het beest dat Cooler Master op de markt heeft gebracht tot leven met zijn foto's.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Updateje gemaakt.

Eerst: Holy shit, 31 +3 rated reviews (en nog 31 +2's). Lekker!

Wat mij betreft verdient pclinde een pluim (En mn nominatie). Elke review is gewoon een heerlijk stukje leesvoer met leuke foto's (en zn eigen 'outdoor' stijl). Daarnaast is het een toffe peer met extreem veel enthousiasme wat er keer op keer van af spettert.
productreview: Sitecom WiFi Router X8 AC1750 review door pclinde

Nieuwkomer selecteren was ook erg lastig. Een stuk of 5 +3's gelezen van mensen met geen of amper reviews. Dan merk je wel dat de ervaring van bijv Pim of onze bekende China-shoppers wel een rol speelt, maar desondanks uitgebreide en complete stukjes. Uiteindelijk gaat mijn nieuwkomer nominatie naar:
productreview: HP Envy 5640 e-AiO review door Zeehond
Waarom? Omdat wanneer je zo veel uur kan spenderen aan een budget inktjet AIO je gewoon een complimentje mag krijgen. Dat je dat aan durft, diep respect :D

[Voor 46% gewijzigd door Foritain op 01-10-2015 08:41]

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Graag wil ik de MasterCase 5 Pro nomineren van Foritain. Een mooie en samenvattend verhaal waar de mogelijkheden goed duidelijk worden.

En zeehond met zijn HP Envy 5640 e-AiO printer. Leuke review van een printer. Tevens ook nieuw in het lijstje (eerste review). :D Go Go Go Zeehond! (nieuwkomer)

[Voor 29% gewijzigd door pclinde op 02-10-2015 01:30]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

pclinde schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 01:54:
Graag wil ik de MasterCase 5 Pro nomineren van Foritain. Een mooie en samenvattend verhaal waar de mogelijkheden goed duidelijk worden.

En zeehond met zijn HP Envy 5640 e-AiO printer. Leuke review van een printer. Tevens ook nieuw in het lijstje (eerste review). :D Go Go Go Zeehond! (nieuwkomer)

Potverdorie, ik ben het gewoon helemaal met jou eens!
De prachtige review van Foritain is mooi (ja ik weet dat dat dubbelop is ;)) en die van zeehond is ook erg leuk om te lezen! Echter vind ik wel dat er wat nominaties bij mogen voor blogs!

Dus qua reviews nomineer ik:

Qua blogs:
Deze in de serie van Foritain vind ik gaaf: Foritain's Wall-of-Text: AMD A8-7650K APU Ervaring part 6 - A8-7670K
Daarin verteld hij in het zesde(!) en laatste deel wat over de (overgeclockte) grafische prestaties van de chip.

Verder was deze De blog van mrc4nl: Het verschil tussen perspectief en vervorming erg interessant als "cameranoob"! Ik weet zeker dat mensen hier een hoop van kunnen leren. Ook de 3D simulatie op marc's eigen website zijn erg leuk.

En natuurlijk Deathgrunt's font:
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: tweakers.net logo als icon-font

[Voor 9% gewijzigd door Frozen op 02-10-2015 13:32]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• JanJeen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:26

JanJeen

3315Wp

Lekker ongezouten en toch wel uitgebreid:
productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack
Onder andere het voorbeeld van de zeer trage user experience is erg grappig.

[Voor 15% gewijzigd door JanJeen op 05-10-2015 19:53]

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-02 21:09
JanJeen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:52:
Lekker ongezouten en toch wel uitgebreid:
productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack
Onder andere het voorbeeld van de zeer trage user experience is erg grappig.
Sluit ik me helemaal bij aan. Nomineren die man!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:44

mrc4nl

Procrastinatie expert

Frozen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Verder was deze De blog van mrc4nl: Het verschil tussen perspectief en vervorming erg interessant als "cameranoob"! Ik weet zeker dat mensen hier een hoop van kunnen leren. Ook de 3D simulatie op marc's eigen website zijn erg leuk.
dankje voor de nominatie, ik heb er dan ook veel werk in gestoken.Research ,plaatjes maken, webpagina's bouwen, t is niet iets wat je even in een middagje kan doen.

mijn vorige 2 blogs zijn al tot blog van de maand uitgeroepen, en ik hoop dit keer ook weer :)
reviews: Gebruikersreview van de Maand - april 2015
reviews: Gebruikersreview van de maand - Juli 2014

mijn nominatie gaat uit naar deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: tweakers.net logo als icon-font
voor het omzetten van het tweakerslogo zodat we zelf met custom css aan de slag kunnen. echt tweaker waardig

[Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 11-10-2015 01:26]

ora et labora

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Bij deze een korte nominatie:

Nieuwkomer (concurrent) van de maand september (zie publicatiedatum): ik heb hem hopelijk verder op weg geholpen en hij heet mijn tips goed opgepakt. Hij is van een +2 naar een +3 review gegaan. Bij deze nomineer ik YsWDesign voor zijn review van de Mi Note Pro.
productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door Adipose

Beste review van de maand:
Volgt hopelijk later deze avond.

Ik moet nu even verse nieuwe luiers verwisselen ;) #Kiswum jr2

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee