Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Productreview van de Maand: nomineren september 2015

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-06 23:11

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
September is al weer in volle gang dus kom maar op met die userreviews van deze maand.

Volgens het vertrouwde recept: geef aan welke review je het beste vindt en vooral waarom. Je redenatie kan gebruikt worden in het artikel voor 'Userreview van de maand'. Vond je de schrijfstijl goed? Waren het vooral de foto's? Blinkt de recensie uit in gedetailleerde informatie? Meld het hier.

Ook artikelen van nieuwkomers zijn uiteraard welkom en daarnaast horen we graag welke Tweakblogs in de smaak vielen.

Hier vind je de best beoordeelde reviews van deze maand: http://tweakers.net/revie...FVk5gFVGCCrKAJK5qWDJYxqAQ

• Repr
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online

Repr

KUTGW

W10 Pro | 16 GB Hynix DDR3 1600 ECC | Plextor M8PeY 256 GB | Asus ROG STRIX- RX 480 8 GB | BitFenix Pandorra ATX | AMD FX 8350 | Asus Sabertooth FX R2.0 | Corsair HX 650 | Norton Premium Security | Scythe Byakko SCBYK-1000 | Asus ROG Sheath |

• aardvark
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-10-2016

aardvark

Stormkök Duossal 27 Adept

Voor oudgedienden een bekende, voor nieuwere leden een introductie. Vermaak met een absurdistische inslag, de fameuze Coltrui, sch(r)ik van elke klantenservice, slaat weer eens toe: Non-tech alert!: Oliehoorndol.

Bij deze de nominatie voor Tweakblog van de maand september (tenzij er deze maand een epischer relaas wordt gepubliceerd). Overige nominaties later deze maand.

Overigens maakt ook Simon's Blog: Cross compiling voor Synology - Part II nog een kans (Simon, zie het als aanmoeding om de reeks voort te zetten). Hij maakt het toevoegen van extra functionaliteit aan Synology's DSM een kwestie als van 'appeltje, eitje'.

aardvark wijzigde deze reactie 09-09-2015 09:55 (30%)
Reden: Kraades blogserie over cross compiling voor Synology is nipt tweede.

Paalkamperen - Bivakzones (B) - Staatsbosbeheer (NL)

• masauri
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:00

masauri

aka qwybyte

Mijn vote gaat ook naar Simon's Blog: Cross compiling voor Synology - Part II
Geweldig om zo'n uitleg te krijgen!

Al jaren op zoek naar deze cd: DJ Tiësto - Live At Sensation

• Jan hoefman
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 27-09-2015
Ik nomineer productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door YsWDesign, omdat het een zeer uitgebreide review is en zeker de moeite waard is om te lezen.

• MK1998NL
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK1998NL

Sneller dan het licht :)

Ik nomineer productreview: Crucial MX200 2,5" 500GB review door Don Roberto , zéér uitgebreide review over een klein stukje hardware.

iMac medio 2011 - i5@2,5Ghz | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• melek-taus
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-06 23:46
Ik wil graag deze review van Foritain nomineren.

productreview: Cooler Master MasterCase Pro 5 review door Foritain

Niet alleen is het weer heerlijk schrijfwerk, maar ook brengt hij het beest dat Cooler Master op de markt heeft gebracht tot leven met zijn foto's.

Intel i5 4570, MSI B85-G43, CM Seidon 120V, 8GB Avexir Core Series 11-11-11-28 2800Mhz, Club3D Radeon R9 280 royalKing, Kingston SSDNow V300, Barracuda 1TB 64MB, Seasonic M12II Evo 520W, Thermaltake Core V51, ROCCAT Pure Optical, ROCCAT Ryos TKL Pro.

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 00:43

Foritain

Nu officieel karma badge baas

Updateje gemaakt.

Eerst: Holy shit, 31 +3 rated reviews (en nog 31 +2's). Lekker!

Wat mij betreft verdient pclinde een pluim (En mn nominatie). Elke review is gewoon een heerlijk stukje leesvoer met leuke foto's (en zn eigen 'outdoor' stijl). Daarnaast is het een toffe peer met extreem veel enthousiasme wat er keer op keer van af spettert.
productreview: Sitecom WiFi Router X8 AC1750 review door pclinde

Nieuwkomer selecteren was ook erg lastig. Een stuk of 5 +3's gelezen van mensen met geen of amper reviews. Dan merk je wel dat de ervaring van bijv Pim of onze bekende China-shoppers wel een rol speelt, maar desondanks uitgebreide en complete stukjes. Uiteindelijk gaat mijn nieuwkomer nominatie naar:
productreview: HP Envy 5640 e-AiO review door -zeehond
Waarom? Omdat wanneer je zo veel uur kan spenderen aan een budget inktjet AIO je gewoon een complimentje mag krijgen. Dat je dat aan durft, diep respect :D

Foritain wijzigde deze reactie 01-10-2015 08:41 (46%)

Foritain & vrouwtje instagram. Twitter. Reviews.

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:16

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Graag wil ik de MasterCase 5 Pro nomineren van Foritain. Een mooie en samenvattend verhaal waar de mogelijkheden goed duidelijk worden.

En zeehond met zijn HP Envy 5640 e-AiO printer. Leuke review van een printer. Tevens ook nieuw in het lijstje (eerste review). :D Go Go Go Zeehond! (nieuwkomer)

pclinde wijzigde deze reactie 02-10-2015 01:30 (29%)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

quote:
pclinde schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 01:54:
Graag wil ik de MasterCase 5 Pro nomineren van Foritain. Een mooie en samenvattend verhaal waar de mogelijkheden goed duidelijk worden.

En zeehond met zijn HP Envy 5640 e-AiO printer. Leuke review van een printer. Tevens ook nieuw in het lijstje (eerste review). :D Go Go Go Zeehond! (nieuwkomer)

Potverdorie, ik ben het gewoon helemaal met jou eens!
De prachtige review van Foritain is mooi (ja ik weet dat dat dubbelop is ;)) en die van zeehond is ook erg leuk om te lezen! Echter vind ik wel dat er wat nominaties bij mogen voor blogs!

Dus qua reviews nomineer ik:

Qua blogs:
Deze in de serie van Foritain vind ik gaaf: Foritain's Wall-of-Text: AMD A8-7650K APU Ervaring part 6 - A8-7670K
Daarin verteld hij in het zesde(!) en laatste deel wat over de (overgeclockte) grafische prestaties van de chip.

Verder was deze De blog van mrc4nl: Het verschil tussen perspectief en vervorming erg interessant als "cameranoob"! Ik weet zeker dat mensen hier een hoop van kunnen leren. Ook de 3D simulatie op marc's eigen website zijn erg leuk.

En natuurlijk Deathgrunt's font:
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: tweakers.net logo als icon-font

Frozen wijzigde deze reactie 02-10-2015 13:32 (9%)

• JanJeen
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:43

JanJeen

3315Wp

Lekker ongezouten en toch wel uitgebreid:
productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack
Onder andere het voorbeeld van de zeer trage user experience is erg grappig.

JanJeen wijzigde deze reactie 05-10-2015 19:53 (15%)

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-06 11:02
quote:
JanJeen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:52:
Lekker ongezouten en toch wel uitgebreid:
productreview: Apple Watch Sport (42mm) Zwart review door WhatsappHack
Onder andere het voorbeeld van de zeer trage user experience is erg grappig.
Sluit ik me helemaal bij aan. Nomineren die man!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:51

mrc4nl

Procrastinatie expert

quote:
Frozen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Verder was deze De blog van mrc4nl: Het verschil tussen perspectief en vervorming erg interessant als "cameranoob"! Ik weet zeker dat mensen hier een hoop van kunnen leren. Ook de 3D simulatie op marc's eigen website zijn erg leuk.
dankje voor de nominatie, ik heb er dan ook veel werk in gestoken.Research ,plaatjes maken, webpagina's bouwen, t is niet iets wat je even in een middagje kan doen.

mijn vorige 2 blogs zijn al tot blog van de maand uitgeroepen, en ik hoop dit keer ook weer :)
reviews: Gebruikersreview van de Maand - april 2015
reviews: Gebruikersreview van de maand - Juli 2014

mijn nominatie gaat uit naar deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: tweakers.net logo als icon-font
voor het omzetten van het tweakerslogo zodat we zelf met custom css aan de slag kunnen. echt tweaker waardig

mrc4nl wijzigde deze reactie 11-10-2015 01:26 (13%)

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:18

Kiswum

Your smartphone reviewer

Bij deze een korte nominatie:

Nieuwkomer (concurrent) van de maand september (zie publicatiedatum): ik heb hem hopelijk verder op weg geholpen en hij heet mijn tips goed opgepakt. Hij is van een +2 naar een +3 review gegaan. Bij deze nomineer ik YsWDesign voor zijn review van de Mi Note Pro.
productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door YsWDesign

Beste review van de maand:
Volgt hopelijk later deze avond.

Ik moet nu even verse nieuwe luiers verwisselen ;) #Kiswum jr2

NL Xiaomi fanpagina. Mijn reviews zijn hier te vinden en op Kiswum.com

Pagina: 1

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*