Een te lange lijst, misschien de review van de maand wat oprekken. Heb mijzelf gedwongen om zelf een keuze te maken voordat ik maar dit topic ging, maar ik zie veel overeenkomsten met de andere beoordelaars
Tweakblogs
De opinie van...: Meten is weten! De Warmtepomp
Een heel informatieve blog over het meten van de performance van een warmtepomp. Best een actueel onderwerp en de materie van het meten is met de nodige toewijding toegelicht.
Reviews gekocht
productreview: Sony Xperia XZ3 Zilver review door Mister Hardware
Mister Hardware (en wie is dat niet) heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan. Desondanks weet hij met zijn Sony XZ3 Xperia een gedegen en vooral informatieve review te produceren. Mogelijk dat routinees het op punten nog net een tikje geraffineerder kunnen krijgen, maar na 4 reviews, petje af.
Reviews overig
Ik kan niet ontkennen dat de charme van het onderwerp mij voor twee reviews van bekende reviewers deed kiezen. Een Cat S61 smartphone charmant? Wanneer we de resem aan sensoren meenemen wat mij betreft wel. En dan dat dillemma, welke van de twee reviews dan (want er zijn twee reviews!)? Ik wil ze beiden nomineren,
productreview: Cat S61 Zwart review door Kiswum en
productreview: Cat S61 Zwart review door Frozen omdat de een niet onder doet voor de ander, en ze beiden een eigen invalshoek hebben.
Wat mij betreft mogen ook twee andere reviews worden genoemd:
productreview: Razer Raiju Ultimate Zwart review door pclinde. Niet een controller die vanwege zijn prijs een twee drie wordt gekocht. De review is met liefde voor detail gereviewed en leidt tot een genuanceerde argumentatie in de conclusie.
TestFest
productreview: Acer Chromebook Spin 13 CP713-1WN-54GA review door luigi87, die een eigen insteek heeft gezocht door per aspect pro en con lijstjes toe te voegen (die om die reden ook al door pclinde was opgemerkt zag ik) maar ook omdat hij de prestaties op twee gebruikersprofielen projecteerde.
Niet populaire producten
wat mij beteft een aparte categorie. Het lijkt mij een goed idee om mensen die de moeite nemen om minder populaire onderwerpen te reviewen wat extra in het daglicht te trekken.
productreview: Iiyama Dual Gas Spring Arm DS3002C-B1 review door PC_EVERYDAY
Een mooi product dat je weer aan het denken zet dat we toch met best beperkte bewegingsvrijheid genoegen nemen wanneer het om onze beeldschermen gaat. Een mooi product van Iiyama. Ofschoon het product niet gekocht is (wat dan een reden is voor de review) zouden we dit soort onderwerpen moeten aanmoedigen.
productreview: Korg nanoKONTROL2 Zwart review door BUSINESSRA
By far het boeiendste ding wat ik deze maand heb zien langskomen. Vooral omdat ik mij de toepassing nauwelijks kon voorstellen (wat aan mij ligt..). Een eye opener. Vooral de deur die op een kier wordt gezet omdat met deze MIDI kontroller eigenlijk ieder traploos instelbare property zou kunnen worden aangestuurd. Apart... Deze review kan op veel punten bekritiseert worden, maar biedt ons een bijzonder inkijkje van iemand die met reden dit product heeft gekocht.