Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: September 2018 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:01

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
September is begonnen dus tijd om het nomineren voor Gebruikersreview/blog van de Maand en de Tweakblogs aan te slingeren

Je kunt nomineren in de volgende categorieën.
  • Beste gekocht (user heeft het geteste product gekocht)
  • Beste anders (user heeft het product van de fabrikant gekregen, geleend, anders)
  • Beste nieuwkomer (user heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan)
  • Tweakblogs
Geef bij je nominatie aan wat er zo goed is aan het artikel dat je aandraagt, zoals foto's, schrijfstijl, testwerk, enz.

Alle in september gepubliceerde gebruikersreviews zie je hier.
Een overzicht van de Tweakblogs vind je hier.

Nominatie voor de maand augustus zijn nog zeer welkom. Die kun je hier kwijt.

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:21
productreview: LG OLED55C8PLA Zwart review door ZFLaSH
Leest lekker weg, goede onderbouwing.
Cat: Beste nieuwkomer.

ShellGhost wijzigde deze reactie 05-09-2018 11:24 (6%)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:16

PcDealer

HP ftw \o/

Ik was al op zoek omdat ik de topics al twee maanden niet meer zag verschijnen. Mooi dat het er nog is.

LinkedIn WoT Cash Converter

• VECTOR ®
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:46

VECTOR ®

AMD RYZEN 7 2700X

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• VECTOR ®
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:46

VECTOR ®

AMD RYZEN 7 2700X

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:13

Kiswum

Gadget reviewer

quote:
PcDealer schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:18:
Ik was al op zoek omdat ik de topics al twee maanden niet meer zag verschijnen. Mooi dat het er nog is.
Ze zijn toch nog elke maand geplaatst, maar niet steevast op de 1e van de maand:
Gebruikersreview/blog van de Maand: Augustus 2018
Gebruikersreview/blog van de Maand: Juli 2018

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
De combinatie van een late topic van juni (geplaatst na mijn dm vraag) en geen topics kunnen vinden, leek het voor mij alsof de topicreeks gestopt was. Ik ben blij dat het nog actief is.

PcDealer wijzigde deze reactie 11-09-2018 09:07 (7%)

• Mila1994
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 23:05
Als nieuwkomer wil ik graag deze review nomineren: productreview: Cooler Master MasterMouse MM530 review door Min0

Ik ben onder de indruk van de foto's van de binnenkant, en duidelijk voor-en nadelen bespreking.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Moderator Mobile & IN
PcDealer schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:04:
[...]

De combinatie van een late topic van juni (geplaatst na mijn dm vraag) en geen topics kunnen vinden, leek het voor mij alsof de topicreeks gestopt was. Ik ben blij dat het nog actief is.
offtopic:
Ik heb nu ook alle topics in een reeks gegooid, zodat het overzichtelijker is. Ook wanneer er dan een nieuw deeltje geopend wordt, kan die eenvoudiger teruggevonden worden.

@Olaf idee om bij nieuwe topics deze meteen aan de reeks toe te voegen?

• Adaolin
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 05-03 20:32
Ik zou graag de Microsoft Surface Go WiFi 8GB review van Flappiewappie willen nomineren.

Deze tweaker heeft een niveau review neergezet die ik normaal van de redactie verwacht.
In het algemeen: Chapeau!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik nomineer

Product gekocht
productreview: Chuwi Hi9 Air Zwart review door rens-br
Alle ins en outs zijn vermeld: hoe is aan het product gekomen, specificaties, foto's, praktijk en conclusie.

Product volledig gesponsord
productreview: Umidigi Z2 Blauw, Paars review door Danny.G
Alle ins en outs zijn vermeld: hoe is aan het product gekomen, specificaties, foto's, praktijk en conclusie.
Hier werkten niet alle plaatjes direct vanaf techbrothers. Een normale refresh (F5) verhielp dat.

Blog
Met domotica een terrarium regelen. Duidelijk geschreven over het waarom en hoe: Mijn Smart Home: Smart Terrarium

PcDealer wijzigde deze reactie 22-09-2018 15:05 (13%)

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23:17
productreview: Sony WH-1000XM3 (Zwart) review door Aiii

Keer een ander product, sluit aan op de review van tweakers vandaag.
User heeft nog niet veel reviews gemaakt, maar deze ziet er keurig uit.

• Bert2000
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-04 15:42

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

PcDealer schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:47:
Ik nomineer

Product gekocht
productreview: Chuwi Hi9 Air Zwart review door rens-br

Product volledig gesponsord
productreview: Umidigi Z2 Blauw, Paars review door Danny.G
Hier werkten niet alle plaatjes direct vanaf techbrothers. Een normale refresh (F5) verhielp dat.

Blog
Met domotica een terrarium regelen. Duidelijk geschreven over het waarom en hoe: Mijn Smart Home: Smart Terrarium
Helemaal mee eens! Ik wil dus bij deze ook mijn stem uitbrengen voor deze reviewers.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• uiltje
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Lenovo Legion Y530-15ICH (81FV00GFMH)

Een keurige review door Foritain waarbij ook tegen een bekende Dell 15" laptop wordt vergeleken. Zowel de voordelen als de nadelen worden belicht. De laptop wordt ook van binnen bekeken, hoewel dat met deze laptop gelukkig niet al te groot probleem is. Een late editie: September 28, maar dan heb je ook wat. De laptop komt er goed uit, maar ik heb er geen twijfel over dat een slechte laptop ook een slechte review had gekregen.

Nominatie voor: beste anders.

uiltje wijzigde deze reactie 04-10-2018 01:24 (2%)
Reden: link verkeerd

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Product gesponsord: productreview: Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition review door Foritain

Foritain had als een van de eerste tweakers deze grafische kaart waar al jaren naar werd uitgekeken. Zijn review is voor menig tweaker (die niet 1000 euro zomaar heeft rondliggen) lekker smikkelen geblazen. @Foritain

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

uiltje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:21:
Lenovo Legion Y530-15ICH (81FV00GFMH)

Een late editie: September 28, maar dan heb je ook wat. De laptop komt er goed uit, maar ik heb er geen twijfel over dat een slechte laptop ook een slechte review had gekregen.
Je bedoelt dus productreview: Lenovo Legion Y530-15ICH (81FV00GFMH) review door Foritain en niet productreview: Lenovo Legion Y530-15ICH (81FV00GFMH) review door kanem0chi.

• uiltje
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Idd. Stom dat als je de button aan klikt dat je nog zo veel handwerk moet verrichten. Geen punten voor de tweakers website van mij.

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:13

Kiswum

Gadget reviewer

Bij deze nog even mijn bijdrage.

Als blog van de maand ga ik ook voor de blog van @kazz1980: Mijn Smart Home: Smart Terrarium

Nieuwkomer van de maand:
In de review van @Raznov, laat hij duidelijk zien wat de Amazfit kan, maar hoe zit het met de gebruikte app? Hoe ziet dat eruit? Wellicht iets voor zijn volgende review. Mijn nominatie heb je alvast in de pocket: productreview: Amazfit Stratos Zwart (Zwart) review door Raznov

Review van de maand - Gekocht:
Van nieuwkomer van de maand naar Reviewer van de maand.
De review van de Chuwi tablet is zeer compleet en @rens-br verdiend een plek in de spotlight met deze review: productreview: Chuwi Hi9 Air Zwart review door rens-br

Review van de maand - Overige:
Bij deze wil ik @Danny.G complimenteren met zijn comeback. Het is even geleden dat hij actief was met reviewen, maar hij is weer terug met een review. De review ziet er netjes uit en verdiend een plek in de top reviews van deze maand: productreview: Umidigi Z2 Blauw, Paars review door Danny.G

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True