Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: Juli 2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
We zijn alweer in de tweede dag van juli aanbeland dus de eerste reviews van deze maand zijn verschenen.

Zoals elke maand komen er weer reviews die net wat beter zijn omdat ze uitgebreid en informatief zijn, goed geschreven zijn, van opvallend goed beeldmateriaal voorzien zijn, enzovoorts.

Kom je zo'n recensie tegen, dan kun je die hier nomineren. Zet erbij wat je zo goed vindt aan het artikel en als je meerdere reviews wilt nomineren dan kun je die combineren in je posting.

Je kunt nomineren in de volgende categorieën.
  • Beste gekocht (user heeft het geteste product gekocht)
  • Beste anders (user heeft het product van de fabrikant gekregen, geleend, anders)
  • Beste nieuwkomer (user heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan)
  • Tweakblogs
Alle in juli gepubliceerde gebruikersreviews zie je hier.
Een overzicht van de Tweakblogs vind je hier.

Veel plezier met nomineren. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:48

India Sierra

Learn by failure

Ik nomineer Freekers voor beste nieuwkomer ( review )

Enorm uitgebreide review waarbij veel aandacht aan details besteed is. Bovendien lekker te lezen en goeie kliekjes tussendoor. :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

HP ftw \o/

Ik nomineer:
productreview: Otterbox Commuter (OnePlus 6) Zwart review door PeacekeeperNL (gekocht). Een simpel product dus een simpele review? No way! Uitgebreid behandeld door @PeacekeeperNL.
De blog van Verkopen van teleurstellingen: HEMA: verkoper van teleurstellingen @bartijn2. Mooie anekdotisch relaas bij de HEMA waar ik altijd goed kon slagen voor babykleren maar er (gelukkig) al jaren niet meer kom.

Ik ga mee met productreview: Nokia 8110 Zwart review door ucsdcom

[Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 07-08-2018 21:59]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

PcDealer schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:42:
Ik nomineer:
productreview: Otterbox Commuter (OnePlus 6) Zwart review door PeacekeeperNL (gekocht). Een simpel product dus een simpele review? No way! Uitgebreid behandeld door @PeacekeeperNL.
Haha awesome! Thanks voor de nominatie! Wordt gewaardeerd :)

Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Akif19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-02 14:16
Ik nomineer jetspiking voor beste gekocht. Zeer uitgebreide review met een overzichtelijke lay-out en prima foto's.
jetspiking in 'productreview: Acer Spin 5 SP513-52N-5210 review door jetspiking'

[Voor 50% gewijzigd door Akif19 op 14-07-2018 14:58]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:13

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 15:39
(jarig!)
@Akif19

Leuk om te horen! Thanks!

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• buy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09-2021
productreview: MSI B450 Tomahawk review door Foritain

fijn zo snel een uitgebreide review, toch weer wat wijzer geworden.

• ChoppyNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-02 15:17
Veel aan gehad! Erg goed leesbaar en met de nodige humor.

productreview: MSI B450 Tomahawk review door Foritain

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Als nieuwkomer wil ik graag productreview: Dell XPS 15 9570 CNX97009 review door yefox nomineren.

De foto's buiten zijn erg goed gelukt. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

HP ftw \o/

Die mag in de nog niet aangemaakte augustus topic @Olaf.

LinkedIn WoT Cash Converter

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Alle augustus nominaties mogen dat ;) Zijn allemaal reviews van 1 augustus of nieuwer hahaha ;)

Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Suggesties voor de maand juli zijn nog wel welkom.

Hier zijn mijn genomineerden van de maand juli:

Tweakblog van de maand:

@dodge_911: DodgeReviews: Niko Smart USB charger on the bench

Er werd door Dodge een apparaat getest waarbij je altijd zou willen weten hoeveel stroom het zou verbruiken. Namelijk een USB poort die je direct in de muur bouwt en constant op spanning staat. Interessant om te weten en goed om ook bij stil te staan als je zoiets op je huis aansluit.

Doordat zoeken naar Tweakblogs een lastig optie is, wil ik adviseren om gebruik te maken van de zoekgeschiedenis van Twitter.
Via het account van Tweakblogs zie je welke blogs online zijn gekomen. Helaas zijn niet alle blogs te openen, doordat de user ze kan hebben uitgeschakeld. Naast de Tweakblogs, worden ook de .Geeks via dat account onder de aandacht gebracht:
https://twitter.com/tweakblogs

Nieuwkomer van de maand:
@Morzun met de review: productreview: Mario Tennis Aces, Nintendo Switch review door Morzun
Een review maken over een game komt niet vaak voor en helemaal niet van een "nieuwkomer".

Review van de maand gesponsord:
@Frozen heeft onlangs 2 Asus smartphones mogen reviewen en van dat merk zie je te weinig reviews. Alles wordt besproken en zoals we Frozen kennen, wordt ook het scherm volledig gecontroleerd.
productreview: Asus Zenfone 5 (ZE620KL) Blauw review door Frozen

Review van de maand niet-gesponsord:
Bij deze nog een review van een (non-smart) phone. @ucsdcom heeft vorig jaar de 3310 getest en dit jaar was de 8110 aan de beurt. Het enige wat ik aan de review mis zijn screenshots van het menu, deze kunnen nog in de review zelf worden geplaatst.
Wat mij betreft is dit de beste review van een gekocht product.
productreview: Nokia 8110 Zwart review door ucsdcom

[Voor 116% gewijzigd door Kiswum op 06-08-2018 17:40]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:10
Dank voor de nominatie! En bedankt voor je feedback. Die pak ik dan ook meteen op: Ik heb net aanvullende “screenshots” gemaakt en die toegevoegd aan de Nokia 8110-4G review.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dank voor de nominatie. Deze Niko kwam trouwens van een (anonieme) Tweaker.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Morzun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-03 21:11

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Hey, wat leuk dat ik ben genomineerd! Thanks. O+

[Voor 4% gewijzigd door Morzun op 07-08-2018 21:42]

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-04-2022
Ik zou productreview: Asus Zenfone 5Z (ZS620KL) Blauw review door Frozen graag willen nomineren. Zeer uitgebreide review met veel foto's, benchmarks, unbocking en alles erop en eraan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee