Gebruikersreview/blog van de Maand: Juni 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Oei er zijn op het moment van schrijven alweer 50 reviews waar je uit kunt kiezen voor de Userreview van de Maand-nominaties! Daar komen de weken die gaan volgen vast nog een boel recensies bij.

Kijk bij het selecteren goed waarom je de review goed vindt. Is het de kwaliteit van testen, de schrijfstijl, foto's? Kijk daarbij naar meer dan de lengte alleen (hoewel dat een graadmeter voor een in-depth review kan zijn natuurlijk)

Je kunt nomineren in de volgende categorieën.

- Beste gekocht (user heeft het geteste product gekocht)
- Beste anders (user heeft het product van de fabrikant gekregen, geleend, anders)
- Beste nieuwkomer (user heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan)
- Tweakblogs

Probeer je nominaties te bundelen in een enkel bericht.

Ik zou zeggen, gentlepeople start your engines. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:24

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Ik nomineer (gekocht) productreview: Garmin Vivoactive 3 Grijs (Zwart) review door Peatsmoke
Eisenpakket: check!
Concurrentie overzicht: check!
Uitgebreid verslag: check!
Minpunten vermeld: check!

Ook een mooie (testpanel): productreview: EZVIZ Husky Air review door MadEgg

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 02-07-2018 13:12 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gesponsord
productreview: ASRock X470 Taichi Ultimate review door Foritain

Wat ik vooral uitstekend vind aan deze review is dat er een hoop resultaten worden geplaatst waarvan hij sommige "saai" noemt omdat ze niet veel van elkaar verschillen. Echter plaatst hij ze wel en test hij ze ook en dat doorzettingsvermogen verdient van mij een nominatie. @Foritain

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Graag wil ik productreview: Philips 272B8QJEB Zwart review door SmokingCrop nomineren.

Deze review onderstreept wat mij betreft waarom reviews zo waardevol kunnen zijn. Door prijs en merk raakt een dergelijk product makkelijk gediskwalificeerd (door mijn persoontje tenminste ;)). Wanneer een gebruiker kan beargumenteren waarom het voor zijn geld een goed product is, wordt het ineens een optie voor mensen die in de markt zijn voor een scherm.

[ Voor 5% gewijzigd door teacup op 17-06-2018 19:36 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Halogringo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
Nominating Foritain's Review of Corsair Crystal 280X RGB Zwart Cubic Case

Exceptionally Professional Review! Compliments.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn blognominaties:
Bolk's           hideout: Van Sardinië naar Duitsland in anderhalve minuut Ik vond de video enorm gaaf! :) Er staat verder helaas weinig tekst bij maar het toont maar weer eens aan hoe klein onze aardbol eigenlijk is. Een prachtig staaltje hyperlapsing van Bolk. @Bolk

Daarbij wil ik een "echt" tweakerblog nomineren waar het gemiddelde tweakershart sneller van gaat slaan, veel sneller: Jetspikings weblog: Deel 2: Het maken van een mini Arcade console. Het maken van een mini arcade console, geweldig! En natuurlijk zelfs aangestuurd vanuit een powerbank, kan ik hem lenen voor de vakantie? ;) @jetspiking

[ Voor 99% gewijzigd door Frozen op 02-07-2018 23:58 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-02 21:01
@Frozen

Leuk om te lezen dat je me genomineerd hebt! Ik ga sowieso binnenkort deel 3 schrijven zodat ik de besturing etc compleet heb, maar de benodigde onderdelen moet ik jammergenoeg (want Chinese shops ftw) nog binnen krijgen.

En je moet hem dan natuurlijk zelf bouwen! :D!

Ik nomineer:
productreview: WD Red WD40EFRX, 4TB review door Foritain

[ Voor 35% gewijzigd door jetspiking op 03-07-2018 07:41 . Reden: Nominatie aanvulling (vorige was van Juli :) ) ]

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Pagina: 1