Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: November 2018

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
November is een week aan de gang, tijd om het nominatietopic voor Gebruikersreview/blog van de Maand aan te slingeren!

In dit topic kunnen jullie aangeven welke in november gepubliceerde gebruikersrecensies jullie zo goed vinden, dat ze een plek in het artikel 'Gebruikersreview van de Maand: November 2018' verdienen. Dat artikel komt in de tweede dinsdag van december online.

Nomineren kan in de volgende categorieën:
  • Beste gekocht (user heeft het geteste product gekocht)
  • Beste anders (user heeft het product van de fabrikant gekregen, geleend, anders)
  • Beste nieuwkomer (user heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan)
  • Tweakblogs
Je mag meerdere artikelen in verschillenden categorieën voordragen en dan liefst in een enkel bericht. Het helpt om bij je nominatie je redenen te geven. Wat vind je zo goed aan het artikel dat je aandraagt? Is het de schrijfstijl, de foto's of de kennis? Of zijn er andere redenen?

Wil je alle in november gepubliceerde gebruikersreviews zien? Klik hier.
Een overzicht van de Tweakblogs vind je hier.

Maak er wat moois van! :)

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:54

LankHoar

Langharig tuig

Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 6)

Het gaat lastig worden een boeiender blog dan deze te schrijven deze maand :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:24
LankHoar schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:48:
Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 6)

Het gaat lastig worden een boeiender blog dan deze te schrijven deze maand :)
Dank je LankHoar maar de maand duurt nog lang he! :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:12

Pazo

Mroaw?

Schaamteloze zelfpromotie?
Of is dat niet toegestaan? O-)

Ik wil de review van @victor1701 nomineren, over de Libeherr CPel 4313 koel-vries combinatie. Het is weer eens wat anders dan al dat 'computer-spul', en het is een review waar zeker een hoop tijd in gestoken is.

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik wil ook @victor1701 nomineren met zijn Libeherr review. Zelf zie ik graag meer reviews in deze productcategorieën (huishoudelijk). productreview: Liebherr CPel 4313 Zilver review door victor1701 Top review!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-03 17:17

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Als gebruikers hun eigen woorden en afkortingen gaan verzinnen voor je Tweakblogreeks, dan weet je dat je goud in handen hebt. Daarom nomineer ik @Chief voor de Tweakblog van deze maand met zijn ouderwets goede serie: To the moon!

Het is elke maandag weer een hele fijne 'Chief Blog Monday' met de nodige 'Chiefhangers'.

Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 7)

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:31
Chief to the moon... Zeker weten!!!! Al weet ik nog steeds niet zeker of het echt autobiografisch is...

• Chief
Flimovic schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:17:
Als gebruikers hun eigen woorden en afkortingen gaan verzinnen voor je Tweakblogreeks, dan weet je dat je goud in handen hebt. Daarom nomineer ik @Chief voor de Tweakblog van deze maand met zijn ouderwets goede serie: To the moon!

Het is elke maandag weer een hele fijne 'Chief Blog Monday' met de nodige 'Chiefhangers'.

Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 7)
Muchas gracias! Mooie complimenten van jou en de andere Tweakers die de blog volgen! *O*
blauwester schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:25:
Chief to the moon... Zeker weten!!!! Al weet ik nog steeds niet zeker of het echt autobiografisch is...
Ik begrijp je twijfel heel goed en het staat je vrij om de geloofwaardigheid in twijfel te trekken :)

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03 19:42
Een nieuwe review van fronzen: Asus ROG phone zwart
productreview: Asus ROG Phone Zwart review door Frozen

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:53
Review van @Mielmania wil ik hierbij nomineren. Zeker duidelijk uitleg en tips mbt de Creality Ender 3 Printer.
productreview: Creality Ender 3 review door Mielmania

Dit soort reviews helpen zoveel bij je zoektocht naar het nu nog onbekende.

[Voor 28% gewijzigd door MikeOO op 21-11-2018 17:20]

• oxzhor
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik wil Mielmania productreview: Creality Ender 3 review door Mielmania aanmelden voor review voor de maand. Zeer nuttige review met veel goede tips!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Lastig lastig. Paar leuke nieuwe van vers bloed, paar ondergewaardeerde van de iets frequentere mede-knutselaars.

Gekocht: @victor1701 productreview: Liebherr CPel 4313 Zilver review door victor1701
Gewoon diep respect dat je de tijd neemt om over je koelkast te schrijven. Ik had ook net een nieuwe, maar daar kwam ik niet veel verder dan "fits beer, im happy". Meer van dit soort off the beaten path reviews svp.

Advertorial Deels gecompenseerde van Fronzen @Frozen : productreview: Asus ROG Phone Zwart review door Frozen
Hoewel ik heel even twijfelde vanwege het rare awardje aan het einde is het wel een complete review waar duidelijk vele, vele uren in zijn gegaan. Zelf ook zo'n ding en ik ben het zeker niet op alle fronten met hem eens, maar juist positief dat er verschillende invalshoeken zijn over producten. Also Lego spaceship.

Nieuwkomer: @MMaster23 productreview: LG OLED55C8PLA Zwart review door MMaster23
Mist wat beeld, maar iemand die zijn testpaneel taak duidelijk serieus heeft genomen en er een uitgebreide longread van heeft gemaakt waar je voordat je het weet doorheen bent. Testpaneel, maar ook nieuwkomer, en dat laatste verdient een positief zetje.

Blog: @SuperKris Electronics & Home Automation: Old school phone as doorbell and domoitcs inte...!
Moet ik dat echt toelichten? :D @Chief rules ofc, maar een beetje liefde voor knutselaars erbij mag ook :D

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:31
Als review zou ik graag de review van smiba van de mi mix 3 willen aanbevelen.

• rubberduck1512
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-03 08:59
Bij deze wil ik review Mielmania.

Door deze review was ik helemaal overstag zo duidelijk allemaal echt een aanrader.

• Chief
@Foritain Thx! :D

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gesponsord:
Ook ik kom even nomineren! Ik doe een productreview: Cooler Master MH752 review door Foritain omdat ik stiekem jaloers ben op de foto's van hem. Zoals zij consistent foto's schieten is echt lastig denk ik, mij lukt het namelijk niet. Mogelijk gebruiken ze ook een speciale lens of wat dan ook, ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar. :P

Gesponsord:
productreview: Asus ROG Strix Z390-I Gaming review door pclinde
Ook hier zie ik weer erg mooie foto's welke ik zelf niet weet te reproduceren. Waar het geheim hem in zit, ik denk stiekem dat ik dat bij @pclinde wel weet. Volgens mij begint het namelijk met een "i" en eindigt het op een "phone". Een erg mooie review. :)

Nieuwkomer:
3D-printers zijn vaak erg leuk maar de kwaliteit is vaak slecht te beoordelen vanaf een afstandje. Daarom zijn juist dit soort reviews erg handig, lekker printen dus! Op een dag kunnen we misschien wel een echte @Olaf printen!?

[Voor 17% gewijzigd door Frozen op 03-12-2018 12:08]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Even wakker worden. Wellicht dat ik nog mee mag doen voor wat extra nominaties. :)

Zoals eerder:

@victor1701 productreview: Liebherr CPel 4313 Zilver review door victor1701 Top review over een koelkast. Lekker niche.

@Frozen voeg ik nog toe aan het lijstje. Aangename review van de ROG Phone, overigens ook één van de eerste. Compleet verhaal met een likje RGB. :D productreview: Asus ROG Phone Zwart review door Frozen

@Jochemd13 productreview: Sharkoon Night Shark RGB review door Jochemd13 Plaatjes en tekst komt mooi samen. Vooral de foto's gaan naar next-level per review! Dat verdient aandacht.

Edit (6-12-2018): als het nog mag! De review van @Jonah.Knulst mag van mij ook mee in november. Hij heeft ondertussen wat koelerreviews op zijn naam staan, deze verdient wel wat aandacht: productreview: Gelid Solutions Sirocco RGB review door Jonah.Knulst

[Voor 16% gewijzigd door pclinde op 06-12-2018 11:12]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:56

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Gekocht
De productreview: Liebherr CPel 4313 Zilver review door victor1701 @victor1701 verdient wat mij betreft de credits voor het reviewen van dit onderwerp. Wat mij opviel was dat onder de kopers wat reviews minder lange reviews te vinden waren die wel degelijk verdienstelijke informatie bevatten. Daar deze reviews tot een soort subcategorie behoren die door hun beknoptheid niet worden genomineerd wil ik productreview: Creality Ender 3 review door Mielmania @Mielmania en productreview: Chieftec CI-01B-OP review door kakanox @kakanox noemen. Misschien kunnen ze nog kort in een lijstje worden vermeld.

Gesponsord
Jonah.Knulst heeft al verschillende koelers doorgemeten en getest. Vandaar deze nominatie. Ik koos productreview: Gelid Solutions Sirocco RGB review door Jonah.Knulst uit omdat deze koeler misschien wel een verborgen pareltje is.

Testpanel
Het mooie van testfests en Testpanels is dat we een smoes hebben nog een paar andere reviews te kunnen noemen. @Matje500 gaat wat mij betreft met kop bovenaan met de heel informatieve productreview: LG 34GK950G Zwart review door matje500. Gek genoeg staat ze nog niet op +3, misschien eens uitzoeken hoe dat kan. @Henkenator68NL is ook behoorlijk in zijn productreview: Kingston HyperX Predator RGB HX429C15PB3AK2/16 review door Henkenator68NL gedoken, ook vermeldenswaardig.

Testfest
Van testfest reviews @Phoenix1978 was mij de originaliteit van het onderwerp van productreview: Ajax Hub kit Wit review door Phoenix1978 opgevallen. Niet de meest uitgebreide review, wel een eerlijk verhaal dat een inkijkje geeft in het gebruik.

Reviews geleend
Met de productreview: AMD Ryzen 3 2200G Boxed review door Foritain als voorbeeld, welke inhoud zijn oorsprong heeft in eerdere processor reviews, wil ik even stilstaan bij het feit dat @Foritain zich behoorlijk systematisch door het processorlandschap heen werkt. Deze review is daarvan slechts een facet, hoe uitgebreid ze zelf ook is.

Tweakblog
Het viel mij op dat bepaalde bloggers zo actief zijn dat de horizon van begin November door de bodem van de 30 updates was gezakt. Misschien een idee om per blogger alleen de meest recente edit te tonen. Met wat ik zag vond ik de Electronics & Home Automation: Old school phone as doorbell and domoitcs inte... een heel leuk en creatief project @superkris. Maar ook @Kiswum Kiswum.com: Event: Tweakers Game Live 2018 mag wel eens genoemd worden als deel van een constante stroom aan blogs over events.

Gebruikerservaringen
Nog niet genoeg reviews genoemd, allang natuurlijk. De gebruikerservaringen @mrmrmr productreview: Cooler Master MasterBox Q300L review door mrmrmr, productreview: Polk Audio Polk Magnifi Max SR review door chefspecial @chefspecial en productreview: Tado Slimme Radiatorknop (losse knop) review door isomis @isomis kunnen vanuit hun beknoptheid geen partij zijn voor de uitgebreide reviews die in een review van de maand lijst komen. Als ervaring van een gebruiker zijn ze wel heel waardevol. De ervaringen zijn kort en kritisch, al beschouw is ze niet als een rant. Natuurlijk zijn dit n=1 ervaringen, maar het blind kopen van deze artikelen zou ik niet meer doen. Eerst even onderzoeken of de ervaringen door anderen ook worden gedeeld. Door dit soort ervaringen blijven we een gewaarschuwd mens. Ik wilde ze in ieder geval in dit topic even genoemd hebben.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

@teacup, bedankt voor je stem!
Het is altijd fijn als mijn blogs over evenementen worden gewaardeerd. Met die blogs geef ik impressie van de zaken die ik heb gezien op een evenement. De blogs zijn denk ik interessant voor de thuisblijvers, maar ook voor mensen die een dergelijke aankondiging zien. Met mijn verhaal, van het jaar daarvoor, is te zien wat men ongeveer kan verwachten.

Review van de maand: Gekocht:
@victor1701 laat met zijn review over de productreview: Liebherr CPel 4313 Zilver review door victor1701 eigenlijk alles zien wat je wil weten over een aankoop van een koelkast. Een huishoudelijk product koop je over het algemeen voor een periode van 5-10 jaar en het is mooi als je dit soort goede reviews kunt lezen voordat je een keuze maakt.

Nieuwkomer van de maand
@matje500 heeft een uitstekende revivew geschreven over de productreview: LG 34GK950G Zwart review door matje500. Momenteel staat hij op +2, maar een +3 is de review toch echt wel waard. Als je de review zo zou zien, dan zou je denken dat Foritain of Frozen de review had geschreven.
Mijn complimenten voor Matje500 die dit resultaat in ongeveer 2 weken heeft neergezet en ik hoop dat je vaker reviews gaat schrijven!

Reviewer van de maand: Anders:
Ik wil hiervoor @pclinde nomineren met zijn zeer uitgebreide review over dit product: productreview: Asus ROG Strix Z390-I Gaming review door pclinde

Het moederbord is van alle kanten op de gevoelige plaat gezet en is voorzien van alle mogelijke benchmarks.

Blog van de maand:
Er zijn erg veel blogs geschreven, maar ik moet even op zoek gaan naar de meest interessante blog van november. Ik gebruik daarvoor de mogelijkheden van Twitter:
https://twitter.com/tweakblogs

Als ik de reacties hierboven lees (of hieronder, voor de mensen die het anders hebben aangepast), dan hoefde ik de zoekfunctie niet te gebruiken. @SuperKris heeft een mooie handleiding gemaakt om een speciale deurbel te maken.
Electronics & Home Automation: Old school phone as doorbell and domoitcs inte...!

[Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 08-12-2018 18:58]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Purplehazezzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:06
Ik wil Mielmania's productrereview: Creality Ender 3 reviewaanmelden voor review voor de maand. Heb zelf een ender 3 onderweg en ben nu al informatie aan het verzamelen voor de bouw en verschillende instellingen. Veel goede tips hieruit gehaald!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee