Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: December 2018

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15-02 16:57

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Hello there,

Om te beginnen een wat minder leuke mededeling. De december-editie zal de laatste Gebruikersreview van de Maand zijn. Waarom? De aandacht voor de artikelen en het nomineren loopt terug (zie grafiek) en volgens mij heeft het concept in zijn huidige vorm wel zijn beste tijd gehad. Ik ben de reeks in 2014 begonnen omdat ik vond dat er zulke goede gebruikersreviews waren dat hier meer aandacht voor zou komen. Inmiddels hebben we de 'Uitgelichte gebruikersreviews' op de frontpage, is er een groep gebruikersreviewers met hun eigen schare fans en worden gebruikersreviews steeds vaker zelf door lezers (en adverteerders) gevonden en gewaardeerd.

De laatste Gebruikersreview van de Maand zal daarom die van januari, over de reviews van december, zijn. Misschien dat er ooit iets anders voor in de plaats komt. Daar heb ik nu nog geen plannen voor, maar dan horen jullie het als eerste. Uiteraard staat het de community vrij zelf iets op te zetten. :)

En dan door naar de orde van de dag: het nomineren.

Nomineren kan in de volgende categorieën:
  • Beste gekocht (user heeft het geteste product gekocht)
  • Beste anders (user heeft het product van de fabrikant gekregen, geleend, anders)
  • Beste nieuwkomer (user heeft nog niet veel reviews op zijn naam staan)
  • Tweakblogs
Wil je alle in december gepubliceerde gebruikersreviews zien? Klik hier.
Een overzicht van de Tweakblogs vind je hier.

Maak er een mooi laatste nominatietopic van, met een mooie opsomming van de beste reviews van deze maand. :)

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:23

Snuffel

Vroem!

Ik nomineer @Chief met zijn gehele blogreeks To the Moon!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Bozevkwa
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-02 09:35

Bozevkwa

The Falcons have landed

Snuffel schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:27:
Ben ik het 100% mee eens.

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• BCrouch
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-12-2018
Snuffel schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:27:
Volledig mee eens.

• MrSparkels
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-02 15:27
Sluit me bij Snuffel, Bozevkwa en BCrouch aan..... Chief gaat de laatste binnenslepen! _/-\o_

• marties
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:55
Ook ik wil @Chief bij deze nomineren voor blog van de maand.

• NotoriousBAS
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-02 15:46
En nog een veer in het achterste van @Chief

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:39

LankHoar

Professionele amateur

@Chief FTW!

@Olaf heel leuk dat we uitgelichte reviews nog kunnen bekijken via de FP, echter geldt dat niet voor blogs zoals die van Chief. Gaat daar iets voor in de plaats komen?

• Ghanghis
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:43

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Hmm. Ik weet niet of iemand me al is voorgeweest, maar ik zou Chief wel willen nomineren voor Blog van de Maand ;)
Dikke vote van Ghanghis voor de blogreeks `To the Moon!`

R5 2600x / Vega 56

• HenriM
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16-02 16:56
Chief is weer een topverhaal aan het ontvouwen (To the Moon). Voor mij echt de Blog van de Maand.

• Olaf

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
@Olaf heel leuk dat we uitgelichte reviews nog kunnen bekijken via de FP, echter geldt dat niet voor blogs zoals die van Chief. Gaat daar iets voor in de plaats komen?
Populaire tweakblogs worden ook uitgelicht op de FP.

• theblindman
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-02 20:03
Ik sluit me bij de anderen aan: @Chief verdient het om nog één keer blog van de maand te winnen!

• xscept
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22:09
Ik ben het ook eens met iedereen! @Chief moet de laatste tweakblog van de maand winnen. Zijn serie to the moon is weer van topniveau!

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-02 23:40
Nothing but love peepz! Nothing but love......!!!!

<3 <3 <3

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-02 14:49
To the moon van Chief. Geweldige serie. Zijn blogseries zijn al een flinke tijd te lezen op Tweakblogs en het niveau is top!

PSN: Curvaa_

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:34

Kiswum

Gadget reviewer

Het is erg jammer dat zo'n 15.000 views voor een artikel te weinig is om er nog aandacht aan te besteden. Vooral voor de beginners is het artikel: Reviewer van de maand, hét moment om in beeld te kunnen komen bij het grote Tweakers publiek. De oude garde zullen hun views echt wel krijgen en daarvoor is het minder van belang, maar ook bij hen schieten de views echt wel omhoog na zo'n artikel.

Als ik het gouden idee had dat niets extra zou kosten, dan zou ik het absoluut delen. Maar helaas heb ik dat niet. Ik weet ook niet hoe ik mensen kan motiveren om te stemmen, zonder me als een spammer te gedragen, want dat zou bij mij juist averechts werken.

Ik zal bij deze laatste stemming goed naar de artikelen, inhoud en reviews kijken.
Olaf, ik wil je uiteraard alvast bedanken voor je inzet en voor het verzorgen van de artikelen!

FR: Sortering terug op de FP.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• KDL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14:04
Weet niet wat er allemaal genomineerd wordt, hoop iig niet dat er weer een foritain of een charlatan wint,
maar bij deze wil ik een hidden gem nomineren met een geweldige tweakblog to the moon,
@Chief

• VECTOR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:15

VECTOR

AMD RYZEN 7 2700X

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• VECTOR

VECTOR

AMD RYZEN 7 2700X

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:57

HKLM_

WiFi 2,4Ghz 1,6,11 5Ghz 52-140

@Chief met zijn blog to the moon. Iedere keer weer een feestje als het maandag ochtend is.

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• LankHoar
  • Laatst online: 20:39

LankHoar

Professionele amateur

Mijn glazen bol zeg dat @Chief de blog van de maand nog een laatste keer binnensleept :+

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Gratis tip: Volgens mij is men vergeten om aan te geven welke blog van Chief genomineerd moet worden, anders tellen alle stemmen niet mee. Dus niet stemmen op een reeks, maar op een blog incl. (uitleg en) link.

De stem op de Mi Mix 3 uit het vorige topic is ook niet goedgekeurd door het ontbreken van een link naar het product.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:57

HKLM_

WiFi 2,4Ghz 1,6,11 5Ghz 52-140

Kiswum schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:24:
Gratis tip: Volgens mij is men vergeten om aan te geven welke blog van Chief genomineerd moet worden, anders tellen alle stemmen niet mee. Dus niet stemmen op een reeks, maar op een blog incl. (uitleg en) link.

De stem op de Mi Mix 3 uit het vorige topic is ook niet goedgekeurd door het ontbreken van een link naar het product.
Voor de laatste kunnen ze toch wel een uitzondering maken :P Van een netflix serie nomineer je toch ook niet alleen aflevering 8.

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:58

aex351

I am the one

Kiswum schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:16:
Het is erg jammer dat zo'n 15.000 views voor een artikel te weinig is om er nog aandacht aan te besteden. Vooral voor de beginners is het artikel: Reviewer van de maand, hét moment om in beeld te kunnen komen bij het grote Tweakers publiek. De oude garde zullen hun views echt wel krijgen en daarvoor is het minder van belang, maar ook bij hen schieten de views echt wel omhoog na zo'n artikel.

Als ik het gouden idee had dat niets extra zou kosten, dan zou ik het absoluut delen. Maar helaas heb ik dat niet. Ik weet ook niet hoe ik mensen kan motiveren om te stemmen, zonder me als een spammer te gedragen, want dat zou bij mij juist averechts werken.

Ik zal bij deze laatste stemming goed naar de artikelen, inhoud en reviews kijken.
Olaf, ik wil je uiteraard alvast bedanken voor je inzet en voor het verzorgen van de artikelen!
Naar mijn inzicht mag het nu inmiddels wel duidelijk waarom dit zo is. Het merendeel van de gepromote/genomineerde reviews zijn geen gebruikersreviews. En dan neemt de interesse af. Ondertussen maakt Tweakers het voor de lezers duidelijker wanneer iets een gesponsorde review is of niet. En wat doen deze 'reviewers', die omzeilen dat door alles te markeren als 'geleend product'. Dus dat zegt al dat er een belang bij is om zo'n artikel te kunnen plaatsen en promoten. En dus alles behalve een echte gebruikersreview is, wat je ook simpelweg terug kan lezen in zo'n artikel bij het gebrek aan kritiek op het product. Het zal dan ook niet verassen wie de +3's en de nominaties steeds kregen.
KDL schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:02:
Weet niet wat er allemaal genomineerd wordt, hoop iig niet dat er weer een foritain of een charlatan wint,
maar bij deze wil ik een hidden gem nomineren met een geweldige tweakblog to the moon,
@Chief
Hier sluit ik mij bij aan.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

Tribits

Onkruid vergaat niet

Aan de ene kant respect voor de reviewers die een +3 scoren en de review van de maand winnen, aan de andere kant vrees ik dat het zo langzaam aan contraproductief aan het uitpakken is. Je weet als doorsnee gebruiker dat je altijd gemarginaliseerd zal worden ten opzichte van deze reviews en dat strookt dan weer niet met de intentie om een zo breed mogelijke groep, representatief voor doorsnee gebruikers, een oordeel te laten vellen over een product.

Heb zelf recent wat voorbereidingen getroffen voor een review, maar merk dat er veel tijd in een zorgvuldige review gaat zitten en dat het risico is dat de kans groot is dat je nog steeds niet verder komt dan een +1 als je geen lijvig artikel schrijft met tal van afbeeldingen. Mogelijk verklaart dat de teruglopende belangstelling: de gemiddelde gebruiker wordt haast buitengesloten terwijl deze ook belangrijke argumenten aan kan dragen zonder direct uitgebreid alle aspecten van een product uitvoerig te behandelen.

Daarnaast plaats ik ook wel enige vraagtekens bij de lengte van de reviews. Ik heb wel eens heat maps van artikelen voorbij zien komen en dan wordt toch duidelijk dat de gemiddelde gebruiker vooral headlines en conclusies leest. Het mogen dan journalistieke hoogstandjes zijn, maar ze sluiten niet echt aan bij de hedendaagse realiteit waarin meningen veelal gevormd worden op basis van one-liners. Just my 2 cents.

• masterjorie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-02 08:07
Tribits schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:00:
Aan de ene kant respect voor de reviewers die een +3 scoren en de review van de maand winnen, aan de andere kant vrees ik dat het zo langzaam aan contraproductief aan het uitpakken is. Je weet als doorsnee gebruiker dat je altijd gemarginaliseerd zal worden ten opzichte van deze reviews en dat strookt dan weer niet met de intentie om een zo breed mogelijke groep, representatief voor doorsnee gebruikers, een oordeel te laten vellen over een product.

Heb zelf recent wat voorbereidingen getroffen voor een review, maar merk dat er veel tijd in een zorgvuldige review gaat zitten en dat het risico is dat de kans groot is dat je nog steeds niet verder komt dan een +1 als je geen lijvig artikel schrijft met tal van afbeeldingen. Mogelijk verklaart dat de teruglopende belangstelling: de gemiddelde gebruiker wordt haast buitengesloten terwijl deze ook belangrijke argumenten aan kan dragen zonder direct uitgebreid alle aspecten van een product uitvoerig te behandelen.

Daarnaast plaats ik ook wel enige vraagtekens bij de lengte van de reviews. Ik heb wel eens heat maps van artikelen voorbij zien komen en dan wordt toch duidelijk dat de gemiddelde gebruiker vooral headlines en conclusies leest. Het mogen dan journalistieke hoogstandjes zijn, maar ze sluiten niet echt aan bij de hedendaagse realiteit waarin meningen veelal gevormd worden op basis van one-liners. Just my 2 cents.
Dat er veel tijd in zit om een zorgvuldige review te schrijven kan ik onderbouwen. Vooral de foto's, die ik belangrijk vind voor de leesbaarheid van een review, gaat veel meer tijd in zitten dan je zou denken. Daarbij kunnen 'regelmatige reviewers' bouwen op hun eerdere reviews, waardoor een uitgebreide review veel sneller te maken is, dan wanneer je van eigenlijk nul moet beginnen. Zo heeft er bij mijn laatste review behoorlijk veel tijd gezeten in het uitzoeken van benchmarks en dit grafisch proberen weer te geven, waar een regelmatige reviewer even zijn standaard rijtje benchmarks doorloopt en de resultaten invult in de standaard format.

De lengte heb ik ook mee zitten worstelen. Aan de ene kant wil je het zo uitgebreid mogelijk, maar aan de andere kant zal zo goed als niemand dan alles lezen. Daarom heb ik geprobeerd om in mijn recente reviews veel aandacht te schenken aan een goede conclusie en plaatjes met beschrijving, waardoor met enkel even scannen en de conclusie lezen, je enkel nog misschien even naar wat voor jou interessant is hoeft te kijken. In de wetenschap gaat dit niet veel anders, voor mijn masteronderzoek heb ik tientallen artikelen doorgenomen, maar dat lees je op dezelfde manier, anders dan kost het je veel te veel tijd en heeft het weinig meerwaarde. Echter zal je bij het schrijven altijd de balans moeten zoeken tussen uitgebreid en to the point.

Dan nu de conclusie :+, vooral voor de blogs (ik merk dat ik deze anders toch minder snel tegenkom) en nieuwkomers vind ik het spijtig dat het stopt. Vooral zij hebben veel aan dit extra podium en dan heeft een artikel van 15000 wel nog steeds een grote meerwaarde, waar dat misschien voor de gebruikersreviewers met hun eigen schare fans minder meerwaarde heeft.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Tribits schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:00:

Als ik een blik werp op de vele testpanel reviews van de laatste 2 maanden, dan zaten er een hoop tussen die reviews hebben geschreven op het niveau van de grote 5. Deze reviews zijn in een week of 2 geschreven en dat is 2x zo snel als wat ik er vaak voor nodig heb. Sommige schreven met zo'n testpanel prouduct, hun eerste review en zelfs dan kan het spot-on zijn.

Een +1 review heb je vrij snel te pakken.
Een +3 review is wat lastiger, maar het kost daarvoor vooral wat tijd en voorbereiding. Het beste kun je dan naar +3 reviews van andere kijken (als je het ook zou willen), dan gooi je het in een mixer incl. je eigen schrijfstijl en dan zit je al snel aan de +2 en wellicht ook aan +3. Echter moet +3 niet het streven zijn voor iedereen, maar het geeft wel een goed gevoel als je na bloed, zweet en tranen op die score uitkomt. Het is alsof je een 10 voor je mondeling examen krijgt.

Een goede review is (over het algemeen) ook niet in 1 dag geschreven, maar kost je wel wat tijd. De een steekt er 10 uur in en de ander steekt er 30 uur in. Een combinatie van duidelijke foto's van het product (die je gewoon met een smartphone kan maken), een stuk achtergrond informatie en wat tekst over de installatie / in gebruik name, zorgt er voor mij al voor dat je al minimaal een +2 score hebt.
Casual gebruikers, scannen een review. Een typische Tweaker, die onderzoekt eerst voordat hij/zij iets aanschaft. Vooral voor die mensen schrijf ik dergelijke reviews. Op basis van mijn review hoop ik dat iemand een volledig beeld krijgt van een product dat voor hem/haar redelijk nieuw is. Op basis van mijn review hoop ik dat mensen alle informatie krijgen die ze nodig hebben voor wel of geen aankoop. Doordat er veel online wordt gekocht, kun je niet alles vastpakken en bekijken voordat je het aanschaft. Een miskoop is het laatste dat ik zou willen.
Doordat ik zoveel mogelijk mensen wil bedienen, plaats ik een aantal standaard zaken in mijn reviews en probeer ik ook af en toe wat dieper in te gaan op bepaalde zaken. Via de inhoudspagina kun je direct naar het juiste kopje springen die voor jou van belang is als lezer. Vind je het niet belangrijk, dan kun je door naar het volgende onderdeel. De lengte van een review vind ik daarbij wel van belang, maar het moet niet een opeenhoping van plaatjes of van tekst zijn.

Verder is dit een beetje offtopic, maar een discussie maakt artikelen wel populairder en zorgt voor meer bezoekers. Indirect hoop ik dat deze laatste GVDM een knaller wordt waar Tweakers niet omheen kan en het alsnog voortzet >:) .

• aex351

aex351

I am the one

Kiswum schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:13:
[...]

Als ik een blik werp op de vele testpanel reviews van de laatste 2 maanden, dan zaten er een hoop tussen die reviews hebben geschreven op het niveau van de grote 5. Deze reviews zijn in een week of 2 geschreven en dat is 2x zo snel als wat ik er vaak voor nodig heb. Sommige schreven met zo'n testpanel prouduct, hun eerste review en zelfs dan kan het spot-on zijn.

Een +1 review heb je vrij snel te pakken.
Een +3 review is wat lastiger, maar het kost daarvoor vooral wat tijd en voorbereiding. Het beste kun je dan naar +3 reviews van andere kijken (als je het ook zou willen), dan gooi je het in een mixer incl. je eigen schrijfstijl en dan zit je al snel aan de +2 en wellicht ook aan +3. Echter moet +3 niet het streven zijn voor iedereen, maar het geeft wel een goed gevoel als je na bloed, zweet en tranen op die score uitkomt. Het is alsof je een 10 voor je mondeling examen krijgt.

Een goede review is (over het algemeen) ook niet in 1 dag geschreven, maar kost je wel wat tijd. De een steekt er 10 uur in en de ander steekt er 30 uur in. Een combinatie van duidelijke foto's van het product (die je gewoon met een smartphone kan maken), een stuk achtergrond informatie en wat tekst over de installatie / in gebruik name, zorgt er voor mij al voor dat je al minimaal een +2 score hebt.

[...]

Casual gebruikers, scannen een review. Een typische Tweaker, die onderzoekt eerst voordat hij/zij iets aanschaft. Vooral voor die mensen schrijf ik dergelijke reviews. Op basis van mijn review hoop ik dat iemand een volledig beeld krijgt van een product dat voor hem/haar redelijk nieuw is. Op basis van mijn review hoop ik dat mensen alle informatie krijgen die ze nodig hebben voor wel of geen aankoop. Doordat er veel online wordt gekocht, kun je niet alles vastpakken en bekijken voordat je het aanschaft. Een miskoop is het laatste dat ik zou willen.
Doordat ik zoveel mogelijk mensen wil bedienen, plaats ik een aantal standaard zaken in mijn reviews en probeer ik ook af en toe wat dieper in te gaan op bepaalde zaken. Via de inhoudspagina kun je direct naar het juiste kopje springen die voor jou van belang is als lezer. Vind je het niet belangrijk, dan kun je door naar het volgende onderdeel. De lengte van een review vind ik daarbij wel van belang, maar het moet niet een opeenhoping van plaatjes of van tekst zijn.

Verder is dit een beetje offtopic, maar een discussie maakt artikelen wel populairder en zorgt voor meer bezoekers. Indirect hoop ik dat deze laatste GVDM een knaller wordt waar Tweakers niet omheen kan en het alsnog voortzet >:) .
Ik denk dat je een roze bril op hebt. Ondanks de velen discussies, die het e.e.a. aan het licht hebben gebracht, is de gebruikersreview/blog van de maand steeds minder populair geworden. Juist ook omdat er weinig is veranderd. Het is mooi dat je graag wil dat je reviews nut hebben, en ik denk juist dat het een goede motivatie is op reviews te schrijven.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:50

Wildfire

Joy to the world!

Een stem voor @Foritain met zijn ASUS ROG Phone review. Wederom een puike review zoals altijd!

Reviewer van het jaar natuurlijk wederom Foritain :) Wat mij betreft zegt het genoeg over Foritain dat diverse dingen die hij gereviewd heeft ondertussen ook in huize Wildfire aanwezig zijn :P

Wildfire wijzigde deze reactie 24-12-2018 12:14 (23%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

PcDealer

HP ftw \o/

productreview: Huawei Watch GT Zwart (Zwart) review door KleineAap
Niet heel veel tekst, maar wel de ins en outs vermeld van deze sporttracker in een horloge.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19:09
Ik nomineer @Frozen voor zijn OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart review.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hierbij mijn laatste nominaties :(

Blog van de maand: Hierbij de beste blog die (voor het eerst) is geplaatst in december. Ik geef hiervoor mijn stem voor @Rooieduvel met zijn verslag in het Duitse AVM/Fritzbox fabriek: Event verslagen: AVM bezoek Berlijn + IFA
Ik vind het altijd mooi als we een kijkje in de keuken krijgen bij bedrijven.

Nieuwkomer van de maand:
@Knightwolf ging als een echte Tweaker aan de slag om nieuwe heatsinks op zijn videokaar te plaatsen. Doordat dit zijn eerste geschreven review in jaren is, verdiend hij wat mij betreft de titel: Nieuwkomer van de maand met deze review: productreview: Raijintek Morpheus II Core Edition review door Knightwolf

Tevens vind ik dat de review van @Philipvda ook even in de spotlight mag staan voor mensen die niet weten op wie ze nog meer kunnen stemmen: productreview: LG 32GK850G-B Zwart review door Philipvda. Mede door het Testpanel, kon hij een mooie review schrijven over die tv.

Reviewer van de maand (gekocht):
Bij deze nominatie twijfel ik tussen 2 gebruikers.
Beide reviews vind ik er prima uitzien en er staat genoeg informatie in over de producten. Doordat de review van @masterjorie meer diepgaande informatie bevat, gaat hij er vandoor met mijn nominatie: productreview: Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce review door masterjorie

@pelle888 krijgt wat mij betreft een eervolle vermelding voor deze review: productreview: Sony KD-43XF7596 Zwart review door pelle888

Reviewer van de maand (anders):
Ik wil bij deze mijn mede-genomineerde reviewers een hart onder de riem steken door ze allemaal even te benoemen. Uiteraard behoren die reviews gewoon tot de top en kunnen ze allemaal worden gezien als review van de maand (anders):

@Frozen met zijn zeer uitgebreide Asus ROG OP6t review. Alles zit erop en eraan en dit voor mij een perfecte basis voor een smartphone review.
productreview: OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart review door Frozen

@Foritain is een ware duizendpoot en kan diverse producten zeer goed beschrijven. De beste van de maand is denk ik de review over het Asrock Taichi moederbord:
productreview: ASRock Z390 Taichi Ultimate review door Foritain

Kleine voorkeur voor 2019: Een video bij een review is mooi, maar persoonlijk vind ik het jammer als de review daarvan korter en minder uitgebreid wordt. Probeer een video in dienst te laten staan van de review en laat het geen geschreven review vervangen.

@pclinde is net zo divers als Foritain en ook hij schrijft veel verschillende reviews. Hij gaat van speakers tot videokaarten en het mooie van die reviews zijn de overeenkomsten. Die mooie achtergrond (en af en toe Pom op de foto). Reviews zoals de onderstaande bekijk ik graag en ik hoop dat je dit nog net zo goed blijft doen!
productreview: Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC edition review door pclinde

Tenslotte nog een laatste aanmoediging voor @ByteMe_ voor zijn productreview: Wiko View 2 Plus Goud review door ByteMe_ review. De review ziet er goed uit, door het gebruik van tabellen, zijn de foto's overzichtelijk en ik hoop eigenlijk dat het topic nog blijft bestaan voor dit soort reviews van onbekendere namen.

Reviewer/blogger van het jaar:
Die stem heb ik hier al uitgebracht:

https://tweakers.net/awards/stemmen/619/Userreviewer

Kiswum wijzigde deze reactie 03-01-2019 13:11 (0%)
Reden: OP6t ipv Asus Rog

• pelle888
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17:24
@Kiswum bedankt voor de eervolle vermelding, is extra leuk om een compliment te krijgen van gerenommeerde reviewer! Daar haal je energie uit om de moeite te nemen reviews te schrijven. Ik vind het daarom ook erg jammer dat de Gebruikersreview/blog van de Maand stopt, het is toch een stukje waardering voor de reviewers.

Verder kan ik ook beamen wat @masterjorie zegt. Je probeert altijd de balans te vinden tussen details geven en de tekst te langdradig maken. En dat er dus veel tijd in gaat zitten, altijd meer dan dat jezelf denkt. Nu is een tv benchmarken lastig/onmogelijk voor de gewone gebruiker, daar was ik dus geen tijd aan kwijt. Die ben ik dan weer persoonlijk kwijt aan het eruit halen van taalfouten en leesbaar maken van de tekst. En nog even een vraag offtopic: Hoe maak je die lijnen onder de koppen? Hier ben ik wel benieuwd naar, ik kon het zo niet vinden. Dat maakt de review toch wat overzichtelijker

Ook ben ik het lichtelijk eens dat sommige gereformeerde net iets te positief zijn in hun reviews. In mijn mening horen ze wel echt thuis in de Gebruikersreview/blog van de Maand, maar mogen ze toch iets kritischer zijn kijkend naar de prijs. Bijvoorbeeld als een Asus Strix videokaart €600 kost, een kaart met geweldige koelfuncties en rgb opties. Dan snap ik dat deze duurder is dan de concurrent echter als er een videokaart is met een betere chip voor dezelfde prijs. Iets wat toch wel eens voorkomt, dan mag dat toch echt punten kosten in de eindbeoordeling van zo'n videokaart vindt ik.

• masterjorie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-02 08:07
Bedankt voor de nominatie @Kiswum!

Ik zou graag voor (deels) gesponsorde reviews, deze review productreview: Steelseries Rival 710 review door Jonah.Knulst willen nomineren. Vooral de foto's van @Jonah.Knulst zijn altijd prachtig en dat is zeker hier het geval. Daarnaast is het natuurlijk een zeer goed geschreven review.

Voor tweakers blog van de maand zou ik graag de blog van @mux
over de Engelse taal willen nomineren, erg leuk om te lezen: mux' blog: Why I love English (and other ESL musings) . En als ik een tweede zou mogen nomineren, dan zou dat de blog van @Kiswum over de geheimen van Tweakers zijn: Kiswum.com: De geheimen van Tweakers . Erg vermakelijk om na jaren nog heel wat 'geheimen' te ontdekken op Tweakers.
pelle888 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:18:
Verder kan ik ook beamen wat @masterjorie zegt. Je probeert altijd de balans te vinden tussen details geven en de tekst te langdradig maken. En dat er dus veel tijd in gaat zitten, altijd meer dan dat jezelf denkt. Nu is een tv benchmarken lastig/onmogelijk voor de gewone gebruiker, daar was ik dus geen tijd aan kwijt. Die ben ik dan weer persoonlijk kwijt aan het eruit halen van taalfouten en leesbaar maken van de tekst. En nog even een vraag offtopic: Hoe maak je die lijnen onder de koppen? Hier ben ik wel benieuwd naar, ik kon het zo niet vinden. Dat maakt de review toch wat overzichtelijker
Die lijnen zijn simpelweg plaatjes, dit kan je zelf in een paar seconde maken. Die moet je dan onder ieder kopje toevoegen. Het is inderdaad even zoeken naar iets om een review overzichtelijker te maken op Tweakers bij langere reviews. De inhoudsopgave met linkjes en bijvoorbeeld iets als deze lijntjes helpen daar erg bij. Anderen gebruiken bijvoorbeeld plaatjes met de koppen erin, zoals bijvoorbeeld pclinde (productreview: Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC edition review door pclinde), maar volgens mij vereist dat nog iets meer werk, aangezien je dan geen gebruik kan maken van de standaard inhoudsopgave en je voor ieder kopje een apart plaatje moet maken.

masterjorie wijzigde deze reactie 02-01-2019 16:24 (3%)

• MsToffee
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11-01 07:45
Aangezien @Kiswum de Asus ROG nomineerde, nomineer ik de Oneplus 6T van @Frozen als review (anders) van de maand!

De review is uitgebreid, heeft een vergelijking met de OnePlus 6 waardoor de verschillen extra duidelijk zijn! Thanks voor de review😊

MsToffee wijzigde deze reactie 03-01-2019 12:59 (19%)

• DonKui
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-02 11:27
Mijn nominatie voor review van de maand is:

productreview: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C) review door Foritain

DonKui wijzigde deze reactie 03-01-2019 13:53 (12%)

• fazerfreak
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-02 22:47
Ook maar eens mijn stem uitbrengen voor review van de maand en dat is:

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Jochemd13
  • Laatst online: 19:49
Voor de laatste keer stemmen, kies ik toch voor de blog van @Foritain met Foritain's Wall-of-Text: Mr & Mrs Foritain say THANKS! <3 :D

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:25

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Als het de laatste is wil ik toch graag mijn stem geven aan @Foritain . Naast dat ik veelvuldig af ben gegaan op zijn uitstekende reviews vind ik zijn stijl en reviews elke keer een feestje om te lezen zelfs als ik niet eens aanvankelijk in het product geinteresseerd ben.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Die blog is van november, zie reacties ;)

Geldt ook voor @VECTOR zie ik nu.

Kiswum wijzigde deze reactie 05-01-2019 10:35 (4%)

• Jochemd13
  • Laatst online: 19:49
Kiswum schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:46:
[...]

* Jochem let weer eens niet op :P
Mijn fout

• teacup
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17:58

teacup

Think First, Write Later

Door allerlei onverwachtheden (kapotte versterker) wat naar achteren in de tijd gedrukt hieronder mijn nominaties, waarbij ik het niet kan laten ook nog wat andere reviews te noemen:

Product gekocht
productreview: Wiko View 2 Plus Goud review door ByteMe_. @ByteMe_ geeft aan het product te hebben gewonnen, ik leid uit de review af dat het maken van de review geen voorwaarde is geweest voor het verkrijgen van het product. Deze review is zeker niet de eerste review van ByteMe_ en doet in zijn compleetheid maar iets onder voor de reviews van nog meer geroutineerde reviewers.

Ondanks dat productreview: Lian Li PC-O11 Air review door Deathchant geen eerste keuze kon zijn, vond ik de review van @Deathchant heel informatief. Deze gebruiker had bij het bouwen wat punten met de kast te tackelen waarover in de review wordt verteld.

Anders dan gekocht
Het zijn steeds dezelfde gebruikers, maar ik kon toch niet om productreview: Huawei P20 Pro (dual sim) Zwart review door Kiswum heen. Ook met deze review haalt @Kiswum met de hem bekende grondigheid de onderste steen boven.

Misschien is productreview: Huawei Watch GT Zwart (Zwart) review door KleineAap wat overblazen door de concurrentie, maar ik wil haar toch opmerken. De review van @KleineAap is niet een bijzonder lang verhaal, maar het beantwoordde wel de vragen die je bij deze watch kan hebben.

Nieuwe reviewers
Als eerste wil ik productreview: Super Smash Bros. Ultimate, Switch review door Dufniall noemen. Gamereviews van gebruikers zien we relatief wat minder op tweakers. Bovendien is een gamereview niet zo heel eenvoudig. De reviewer loopt op een slap koord tussen het delen van te weinig informatie en het onbedoeld vrijgeven van allerlei spoilers. Het lijkt mij daarom een idee deze gamereview van @Dufniall in het zonnetje te zetten.

Tja, en dan koffie, de wereld draait om koffie. Een review van een koffieverwerkingsrinrichting (een germanisme, hoe noem je zo'n ding, het lijkt alles te doen) is daarom op zijn plaats. Gelukkig voorziet @DustMan4u hierin met productreview: Siemens EQ.9 Plus Connect s500 TI9553X9RW Zwart review door Du....

Gebruikerservaringen
Twee gebruikerservaringen van @Maxxi en @BounceMeister zullen niet in het gebruikersreview van de maand topic terecht komen, terwijl ze heel relevant zijn voor de positie van de tweakers site als informatieproducent. productreview: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart review door Maxxi en productreview: Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack) review door BounceMeister laten als gebruikerservaring het licht schijnen op wat minder welgevallige producteigenschappen. De producteigenschappen waren voor beide gebruikers reden om met het product te stoppen. Laat ze in ieder geval in dit forum even genoemd zijn.

Tweakblog
Tja, wie kunnen we anders kiezen dan @Chief, Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 10) is maar een voorbeeld. Een hommage voor alles wat hij heeft geschreven is wel het minste denk ik.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-02 09:54

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zal ook maar even mijn steentje bijdragen.

Product anders:
productreview: Gigabyte Aorus K7 review door Kiswum
Erg leuke review maar belangrijker vind ik dat Kiswum mooi gebruik maakt van de lightboxoptie van tweakers om foto's mee te laten zien. Ikzelf (en velen met mij) vinden dat nog steeds te veel gedoe, maar Kiswum doet dat gewoon. Super!

productreview: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C) review door Foritain Erg mooie review van @Foritain. Ik blijf jaloers op de foto's maar we weten allemaal dat dat natuurlijk alleen door de camera komt. ;) Verder is de review uitgebreid genoeg om een goed oordeel over de laptop te kunnen vormen.

Ik nomineer ook productreview: OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart review door Frozen omdat ik @Frozen een enorm goede reviewer vind. Hij heeft daadwerkelijk kennis van zaken door zijn technische achtergrond en laat dit ook doorschijnen in de reviews. Zo trekt hij conclusies waarbij hij het waarschijnlijke perspectief van de fabrikant bekijkt en belicht. Ik mis alleen de mooi gelakte nagels op de foto, maar niet alles kan natuurlijk in de sfeer van Elsa zijn.

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

• VECTOR

VECTOR

AMD RYZEN 7 2700X

Kiswum schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:46:
[...]

Geldt ook voor @VECTOR zie ik nu.
Ah my bad :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Philipvda
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 13:16
@Kiswum

Bedankt voor de erkenning, leuk om te lezen dat mijn 1e review goed bevallen is. Van een aantal namen op deze pagina had ik al reviews gelezen en heb ik van geleerd. Hopelijk krijg ik in de toekomst vaker de kans om producten te testen en mijn reviews te verbeteren :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17:22

Deze review zet goed uitéén wat men van een telefoon kan verwachten. Ondanks dat Belsimpel deze telefoon heeft uitgeleend aan @Frozen laat hij zich daardoor niet leiden en zegt gewoon eerlijk dat de OnePlus 6T ondanks wat verbeteringen ook wat minpunten ten opzichte van de OnePlus 6 heeft gekregen. Dat vind ik nou geweldig, een eerlijke kijk op een telefoon.

Daarom nomineer ik: de review van @Frozen

Vorst8 wijzigde deze reactie 06-01-2019 20:18 (17%)

• Bart Venrooij
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 06-01 21:23
juggle schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:00:
Als het de laatste is wil ik toch graag mijn stem geven aan @Foritain . Naast dat ik veelvuldig af ben gegaan op zijn uitstekende reviews vind ik zijn stijl en reviews elke keer een feestje om te lezen zelfs als ik niet eens aanvankelijk in het product geinteresseerd ben.

verdient elke maand te winnen denk ik. zwz de laatste!

• matje500
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22:23
Normaal gesproken zoek ik gericht naar reviews als ik wat moet weten, maar ben niet actief met het nomineren voor review/blog van de maand. Ik lees de artikelen wel iedere maand en ben onder de indruk van de kwaliteit die door de community geleverd wordt!

Ik ben het helemaal eens met @Kiswum met een 'Beste nieuwkomer' nominatie voor @Knightwolf, voor het modden van zijn videokaart voor superieure koeling!
Kiswum schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:31:

[...]

Nieuwkomer van de maand:
@Knightwolf ging als een echte Tweaker aan de slag om nieuwe heatsinks op zijn videokaart te plaatsen. Doordat dit zijn eerste geschreven review in jaren is, verdiend hij wat mij betreft de titel: Nieuwkomer van de maand met deze review: productreview: Raijintek Morpheus II Core Edition review door Knightwolf

[...]
Ook wil ik een review van @Kiswum zelf nomineren voor 'Beste anders', over het geleende toetsenbord
productreview: Gigabyte Aorus K7 review door Kiswum. Het is een zeer nette review met strakke foto's!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Afgelopen dinsdag was niet de 2e, maar al de 3e dinsdag van de maand. Komt er nog wel een afsluitende editie van "Reviewer van de Maand"?

• aex351

aex351

I am the one

Frozen schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:45:
Ik zal ook maar even mijn steentje bijdragen.

Product anders:
Erg leuke review maar belangrijker vind ik dat Kiswum mooi gebruik maakt van de lightboxoptie van tweakers om foto's mee te laten zien. Ikzelf (en velen met mij) vinden dat nog steeds te veel gedoe, maar Kiswum doet dat gewoon. Super!

productreview: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C) review door Foritain Erg mooie review van @Foritain. Ik blijf jaloers op de foto's maar we weten allemaal dat dat natuurlijk alleen door de camera komt. ;) Verder is de review uitgebreid genoeg om een goed oordeel over de laptop te kunnen vormen.

Ik nomineer ook productreview: OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart review door Frozen omdat ik @Frozen een enorm goede reviewer vind. Hij heeft daadwerkelijk kennis van zaken door zijn technische achtergrond en laat dit ook doorschijnen in de reviews. Zo trekt hij conclusies waarbij hij het waarschijnlijke perspectief van de fabrikant bekijkt en belicht. Ik mis alleen de mooi gelakte nagels op de foto, maar niet alles kan natuurlijk in de sfeer van Elsa zijn.
Over jezelf in de derde persoon praten?! Door hoeveel mensen wordt je account gebruikt :D :?.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

aex351 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:02:

Over jezelf in de derde persoon praten?! Door hoeveel mensen wordt je account gebruikt :D :?.
Door Elza, Anna, Olaf en Kristoff. Liever op deze manier, dan met allemaal verschillende accounts :D

• Olaf

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Bij deze het overzicht van de nominaties. Inderdaad verschijnt het artikel later dan volgens de normale planning, maar dat komt door de grote hoeveelheid CES-previews die we hadden en de droogte die er altijd na zo'n evenement is.

Maarrrr we go out with a bang! _/-\o_ Er is lekker veel genomineerd en ik zie de nodige interessante beschouwingen op het stoppen met de serie en gebruikersreviews in het algemeen.

Morgen dus de laatste Gebruikersreview van de Maand en begin februari hoop ik een deel van jullie te zien op de Tweakers Awards. :)

Gebruikersreviews

Gekocht

productreview: Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce review door masterjorie
productreview: Lian Li PC-O11 Air review door Deathchant

Geleend/gekregen/anders

productreview: Huawei P20 Pro (dual sim) Zwart review door Kiswum
productreview: Asus ROG Phone Zwart review door Foritain
productreview: Huawei Watch GT Zwart (Zwart) review door KleineAap
productreview: ASRock Z390 Taichi Ultimate review door Foritain
productreview: Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC edition review door pclinde
productreview: Steelseries Rival 710 review door Jonah.Knulst
productreview: Wiko View 2 Plus Goud review door ByteMe_

Nieuwkomer

productreview: Raijintek Morpheus II Core Edition review door Knightwolf
productreview: Super Smash Bros. Ultimate, Switch review door Dufniall
productreview: Siemens EQ.9 Plus Connect s500 TI9553X9RW Zwart review door Du...

Tweakblog

Chief's Random Thoughts: To the moon! (Part 10)
Event verslagen: AVM bezoek Berlijn + IFA
mux' blog: Why I love English (and other ESL musings)
Kiswum.com: De geheimen van Tweakers

• tweaker2010
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-02 08:08

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S8

aex351 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:44:
[...]
Naar mijn inzicht mag het nu inmiddels wel duidelijk waarom dit zo is. Het merendeel van de gepromote/genomineerde reviews zijn geen gebruikersreviews. En dan neemt de interesse af. Ondertussen maakt Tweakers het voor de lezers duidelijker wanneer iets een gesponsorde review is of niet. En wat doen deze 'reviewers', die omzeilen dat door alles te markeren als 'geleend product'. Dus dat zegt al dat er een belang bij is om zo'n artikel te kunnen plaatsen en promoten. En dus alles behalve een echte gebruikersreview is, wat je ook simpelweg terug kan lezen in zo'n artikel bij het gebrek aan kritiek op het product. Het zal dan ook niet verassen wie de +3's en de nominaties steeds kregen.
[...]
Volledig mee eens. Wij tweakers zitten niet te wachten op semi-professionele gesponsorde reviews.
Ik wil een onafhankelijke review lezen en niet een gepimpt verhaal van persoon X die maandelijk zoveel artikelen mag reviewen. Ook mensen die een toestel mogen houden na een review en hiervoor wel eerst een positieve review dienen te plaatsen voegen mijns inziens niets toe aan het niveau van een goede bruikbare review.

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:25:
[...]

Volledig mee eens. Wij tweakers zitten niet te wachten op semi-professionele gesponsorde reviews.
Ik wil een onafhankelijke review lezen en niet een gepimpt verhaal van persoon X die maandelijk zoveel artikelen mag reviewen. Ook mensen die een toestel mogen houden na een review en hiervoor wel eerst een positieve review dienen te plaatsen voegen mijns inziens niets toe aan het niveau van een goede bruikbare review.
Ik heb hier al heel veel discussies over gevoerd het is bij Tweakers aan dovemansoren gericht. Ik wacht nog steeds op een update van @WoutF omtrent dit onderwerp. Maar we zijn inmiddels een dikke 10 maanden verder sinds het slotje op het algemene discussietopic over deze sluikreclame en al bijna twee jaar (!!!) sinds deze discussie werd aangeslingerd. En nog steeds geen update van @WoutF of @Ginz.

Er wordt met hardwareleveranciers onder één hoedje gespeeld, er wordt zelf met geleende spullen gepatst in de HK ter meerdere eer en glorie van de E-penis. En gewoon in het openbaar hoor, maar bewijs wordt gevoeglijk genegeerd. Als je daar iemand op aanspreekt wordt dat weggemodereerd en krijg je een standje. Maar goed, de Tweakers Reviewer van het Jaar eigenlijk is al jaren eigenlijk de Guerillamarketeer van het Jaar.

De Tweakers-reviewsectie is tegenwoordig voor een gedeelte enorm onbetrouwbaar. Maar nobody gives a fuck.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Het artikel staat inmiddels online:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - December 2018

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
The Killer schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:56:
[...]

Ik heb hier al heel veel discussies over gevoerd het is bij Tweakers aan dovemansoren gericht. Ik wacht nog steeds op een update van @WoutF omtrent dit onderwerp. Maar we zijn inmiddels een dikke 10 maanden verder sinds het slotje op het algemene discussietopic over deze sluikreclame en al bijna twee jaar (!!!) sinds deze discussie werd aangeslingerd. En nog steeds geen update van @WoutF of @Ginz.

Er wordt met hardwareleveranciers onder één hoedje gespeeld, er wordt zelf met geleende spullen gepatst in de HK ter meerdere eer en glorie van de E-penis. En gewoon in het openbaar hoor, maar bewijs wordt gevoeglijk genegeerd. Als je daar iemand op aanspreekt wordt dat weggemodereerd en krijg je een standje. Maar goed, de Tweakers Reviewer van het Jaar eigenlijk is al jaren eigenlijk de Guerillamarketeer van het Jaar.

De Tweakers-reviewsectie is tegenwoordig voor een gedeelte enorm onbetrouwbaar. Maar nobody gives a fuck.
En een week later na deze reminder, nog steeds oorverdovende stilte van @WoutF en @Ginz. Maar soit, dat weekje kan er ook nog wel bij op de dikke twee jaar sinds dit issue werd aangekaart :/

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:40

WoutF

Hoofdredacteur
Ik snap dat het onderhand enigszins ongeloofwaardig begint te klinken als ik zeg 'we zijn ermee bezig', maar dat is echt wel het geval. Waarom dat allemaal zo lang duurt ga ik hier niet uit de doeken doen, dan heeft te maken met managementgedoe waar jullie geen boodschap aan hebben. Dat snap ik. maar vandaag nog zijn er vervolgstappen besloten omdat wij het ook te lang vinden duren.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True