Toon posts:

"Nomineer deze review" onder timestamp userreview

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 13:30

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Zoals jullie weten is er een hoop gezeur met betrekking tot het nomineren van reviews voor de review van de maand. Echter is er een oplossing die ik graag wil aandragen. Neem bijvoorbeeld deze review: productreview: Roberts S1 review door Frozen

De timestamp naast de +3-knop is:
Frozen
karmakoningRoberts S1
26 januari 2018, laatste update op 1 februari 2018, 890 views

Kan hier een linkje onder komen te staan naar Pricewatch met de tekst: "Nomineer deze review als review van de maand!" ?

Dus:

Frozen
karmakoningRoberts S1
26 januari 2018, laatste update op 1 februari 2018, 890 views
Nomineer deze review als review van de maand!

Dan is gelijk al het gezeur opgelost rond de userreviews en het nomineren ervan. Want dat zorgt ervoor dat mensen alleen de beste kiezen en niet al hun vriendjes opnoemen. Ook zorgt het ervoor dat ook mensen die geen "stem op mij"-banner in hun review zetten, een eerlijke kans krijgen op een nominatie. Het zogenoemde "kicken" van het nominatietopic door 5x in een apart bericht mensen te nomineren is dan ook niet meer nodig.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15-10 13:55

Kiswum

Gadget reviewer

Kleine aanvulling daarop:
De 2 meest recente review van de maand topics moeten dan wel worden vastgepind zodat je snel naar het juiste topic kunt gaan in de Pricewatch categorie.

Het zou nog mooier zijn als er vanuit elke review direct een link is naar het juiste topic, maar ik denk dat zoiets lastiger te implementeren is. Als de topic van het de lopende en vorige maand bovenaan staan, dan is het al een stuk duidelijker dan nu het geval is.

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
@PcDealer Omdat het blijkbaar moeilijk is om het nominatietopic niet te vervuilen als iemand aangeeft een topic te hebben gemaakt waar je wel kunt discussieren ;):
PcDealer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:39:
[...]
Hoe worden ze geattendeerd op een blog of review? Via de FP, via Uitgelichte Reviews, via de Tracker en via deze topicreeks.
Hoe ze op een blog worden geattendeerd staat hier los van. Het gaat erom hoe ze op dit topic worden geattendeerd en dat is amper via een topickickje van jou. De meeste komen daar via een linkje in een review naar dat topic.
Waarom niet? Of bij een door jou of een andere geplaatste link. Het is mij vaak genoeg voor gekomen dat ik hier of op de FP bij Review can de Maand op iets stuit waar ik anders niet op zou komen. Dat maakt het zo waardevol.
Jij bent niet de gemiddelde Tweaker, maar ik snap dat je het waardevol vindt. Echter kan je dan ook net zo goed door de +3 reviews kijken. Daar staan immers ook alle "goede" reviews, zonder dat het topic wordt vervuild.
Doet er niet toe. Ik bepaal niet wie het beste is, maar het publiek. Daarvoor zijn er kanshebbers nodig. Die dragen wij aan via deze topicreeks.
Doet er dus absoluut wel toe, want jij bent onderdeel van het publiek. Jouw nominatie hier is niet een "Hallo, ik denk dat je op deze moet stemmen", nee, jouw stem telt gewoon mee.
Waarom ben je daar (extra) bang voor en wordt dat probleem daadwerkelijk opgelost?
https://aluhoedje.wordpress.com/vouw-instructies/
En als je niet meer al je 3 vriendjes kunt kiezen, dan wordt het inderdaad eerlijker.
Goedzo!
Dat was toch het doel?
Ik ga geen nieuwe informatie toevoegen in een weggezakte topic.
Het topic zakt niet weg, want het is super rustig in Pricewatch. Bovendien via de manier forum, Pricewatch komen toch weinig mensen behalve de harde kern bij het topic. Laat dat nou net de groep zijn die je juist niet wilt aanspreken. Je kickje doet er dus niet toe en is alleen maar topicvervuiling.
Prima oplossing die je daar aandraagt. Als het wordt geïmplementeerd.
Ik hoop het ook, ik denk dat dit tot nu toe de beste en meest makkelijke oplossing is. Bovendien wordt het door die knop drukker in het topic en is ook om die reden je kickje niet meer nodig. We kunnen dan denk ik prima volstaan met 1 review- en 1 blognominatie per persoon.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:33

PcDealer

HP ftw \o/

Frozen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:56:
@PcDealer Omdat het blijkbaar moeilijk is om het nominatietopic niet te vervuilen als iemand aangeeft een topic te hebben gemaakt waar je wel kunt discussiëren
Dan moet je het zelf niet vervuilen ook al is het tussen offtopics tags.
Jij bent niet de gemiddelde Tweaker, maar ik snap dat je het waardevol vindt. Echter kan je dan ook net zo goed door de +3 reviews kijken. Daar staan immers ook alle "goede" reviews, zonder dat het topic wordt vervuild.
Ik schat niet alle +3 reviews even hoog in en hetzelfde geldt voor alle +2's. Daarom is er een nominatietopicreeks zodat men op alternatieve keuzes kan komen. Anders zou de redactie wel een keuze kunnen maken uit alle +3's.
En als je niet meer al je 3 vriendjes kunt kiezen, dan wordt het inderdaad eerlijker.
Ik weet niet of ik je hier en eerder goed begrijp. Doel je nou op mij specifiek dat ik me focus op "3 vriendjes"?

Verder wacht ik deze maand af of er meer traffic komt naar de nominatietopic en of met deze request wat wordt gedaan.

[Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 28-02-2018 01:47]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
PcDealer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:44:
Ik weet niet of ik je hier en eerdere goed begrijp. Doel je nou op mij specifiek dat ik me focus op "3 vriendjes"?

Verder wacht ik deze maand af of er meer traffic komt naar de nominatietopic en of met deze request wat wordt gedaan.
Nee, het gaat gewoon over het algemeen. Het wordt gewoon eerlijker als iedereen maar 1 persoon mag nomineren.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee