Zoals jullie weten is er een hoop gezeur met betrekking tot het nomineren van reviews voor de review van de maand. Echter is er een oplossing die ik graag wil aandragen. Neem bijvoorbeeld deze review: productreview: Roberts S1 review door Frozen
De timestamp naast de +3-knop is:
Frozen
karmakoningRoberts S1
26 januari 2018, laatste update op 1 februari 2018, 890 views
Kan hier een linkje onder komen te staan naar Pricewatch met de tekst: "Nomineer deze review als review van de maand!" ?
Dus:
Frozen
karmakoningRoberts S1
Nomineer deze review als review van de maand!
Dan is gelijk al het gezeur opgelost rond de userreviews en het nomineren ervan. Want dat zorgt ervoor dat mensen alleen de beste kiezen en niet al hun vriendjes opnoemen. Ook zorgt het ervoor dat ook mensen die geen "stem op mij"-banner in hun review zetten, een eerlijke kans krijgen op een nominatie. Het zogenoemde "kicken" van het nominatietopic door 5x in een apart bericht mensen te nomineren is dan ook niet meer nodig.
De timestamp naast de +3-knop is:
Frozen
karmakoningRoberts S1
Kan hier een linkje onder komen te staan naar Pricewatch met de tekst: "Nomineer deze review als review van de maand!" ?
Dus:
Frozen
karmakoningRoberts S1
Nomineer deze review als review van de maand!
Dan is gelijk al het gezeur opgelost rond de userreviews en het nomineren ervan. Want dat zorgt ervoor dat mensen alleen de beste kiezen en niet al hun vriendjes opnoemen. Ook zorgt het ervoor dat ook mensen die geen "stem op mij"-banner in hun review zetten, een eerlijke kans krijgen op een nominatie. Het zogenoemde "kicken" van het nominatietopic door 5x in een apart bericht mensen te nomineren is dan ook niet meer nodig.