Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren augustus 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-03 22:37
Dit is de plek waar jullie de beste userreviews van de maand weer kunnen nomineren.

- Geef aan om welke userreview die in augustus geschreven is het gaat en wat er dan zo goed aan is.

De lijst met al gepubliceerde usereviews in augustus vind je hier: http://tweakers.net/revie...FVk5gFVGCCrKAJK5qWDJQxqAQ

- Hetzelfde geldt voor Tweakblogs en de Nieuwkomer van de Maand.

Het artikel voor de beste userreviews verschijnt op de tweede dinsdag van augustus op de frontpage.

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:05

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik wil graag nomineren als review van de maand:
productreview: AMD Radeon R9 Fury X review door Foritain
De review bevat veel benchmark resultaten en zelfs een kleine video. Voor de rest ziet de layout er erg goed uit en is het geschreven op een fijne manier.

Foritain's Wall-of-Text: CM Maker Day / Maker Workshop
Dit blogje van meneer Foritain is geweldig, een dagje rond lopen bij onze Nederlandse vrienden van Cooler Master is natuurlijk geweldig. Even spelen met vloeibaar stikstof ook! Wat natuurlijk niet mag ontbreken is een lekker hapje! mmm!

Beste nieuwkomer:
productreview: Qnix QX2710 Evolution II Zwart review door stin00 :)

[Voor 11% gewijzigd door Frozen op 16-08-2015 15:46]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Anoniem: 369733

Ik wil graag Mysterieworld zijn blog nomineren:

High RF frequency generator: Update prototype (refresh)

Deze tweaker is bezig met een baanbrekende uitvinding, die alle kenmerken van een perpetuum mobile heeft. Misschien is er ook (zoals geopperd in de blog) een video interview met mysterieworld mogelijk?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Ik wil deze persoon ook voorgedragen voor de meest geboeide blog die ik in maanden heb gezien. Aan de reacties te zien, zijn er veel mensen die met hem willen discussiëren.
Als deze persoon wint, dan hoop ik dat hij een drankje zal drinken op de Tweakers Awards. Een interview kan een manier zijn om zijn doel te behalen.

Windows 10 reviewen met zoveel informatie dat mijn vinger pijn doet van het swipen op mijn tablet.
Wat mij betreft is masauri nieuwkomer van de maand:
productreview: Microsoft Windows 10 Pro NL 1u 64bit OEM review door masauri

[Voor 25% gewijzigd door Kiswum op 17-08-2015 20:49]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

461943

De hoeveelheid entertainment die mysterieworld weet te genereren ( vele malen meer dan de hoeveelheid energie die hij weet te genereren) maakt dat ik ook zijn blog: High RF frequency generator: Update prototype (refresh) wil voordragen als blog van de maand. Daarbij verdient zijn doorzettingsvermogen, for good or for bad, een vermelding.

Anoniem: 33272

Gezien de onderstaande quote heeft meneer al een flinke uitvinding gedaan. Dus hierbij nomineer ik ook Mysterieworld.
mysterieworld schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:59:
Inderdaad, als ik het van zijn eigen energie wilt gaan voeden. Dan zou ik daar geen last meer hebben van bewijze van spreken.

Maar zoals ik al zei, stap voor stap.

Mocht het niet lukken wat ik zojuist daar boven vertel, dan vind ik het al goed dat het apparaat meer energie geeft dan dat je erin stopt.

[...]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De Qnix is nogmaals geplaatst, de vraag is alleen waarom dat was :s?
productreview: Qnix QX2710 Evolution II Zwart review door stin00

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:54
Ook ik wil graag mysterieworld zijn blog nomineren.

Hoewel hij waarschijnlijk meer tijd besteedt aan het modereren van zijn blog en het verwijderen van reacties dan aan het ontwikkelen van zijn prototype is het een grote bron van vermaak.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12
Helaas lastig te nomineren omdat het een serie betreft, maar wil de Gamescom series van Kiswum en Foritain even benoemen. Geeft een mooi beeld van de beurs.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Er was wat fout gegaan met de hosting van de afbeeldingen en de review heeft een aardige re-work gehad :) De feitelijke review is inderdaad +- 1 jaar oud, maar had echt te veel slordigheden, een onduidelijke opmaak en wat onjuistheden. Onder het motto 'beter laat dan nooit' heb ik nu eindelijk de review eens opgeschoond. Het herplaatsen was wellicht niet nodig, maar de inhoud is behoorlijk aangepast. Mocht dit 'tegen' de nominatie regels zijn dan vind ik dat niet erg hoor, vind het allang een hele eer dat Frozen überhaupt mijn review nomineert!

Als review van de maand wil ik zelf productreview: AMD Radeon R9 Fury X review door Foritain nomineren. Weer een prachtige review met benchmarks en goed veel afbeeldingen; een genot om te lezen en zeker ook een inspiratiebron!

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

productreview: Microsoft Windows 10 Pro NL 1u 64bit OEM review door masauri

Typisch voorbeeld van een goed onderbouwde review. Onderbroken met een stukje humor en veel afbeeldingen die ook echt wat toevoegen.

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Naast mijn eerder gekozen blog van de maand en nieuwkomer van de maand, wil ik bij deze ook de reviewer van de maand nomineren.

Onze Foritain, heeft van MSI zoveel eer van zijn werk gekregen, dat hij een videokaart heeft mogen testen die nog niet eens uit was. Net als de professionele reviewers, mocht hij de review die dag pas na 15.00 uur online zetten. Zijn review kwam daardoor rond het zelfde tijdstip uit als die van bijvoorbeeld Tweakers en Hardware.info.
Verder ziet zijn review er uiteraard weer zeer goed uit.
productreview: MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G review door Foritain

• MadIceXIII
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09-2022
Een hele mooie review is deze: productreview: Thermaltake Core X9 review door teacup.

Er is vrijwel overal aan gedacht. De review is zeer gedetailleerd, ziet er goed verzorgd uit, en heeft veel relevante documentatie, plaatjes en foto's. Er zijn zelfs wat testjes gedaan om te kijken hoe goed de kast koelt.

Dus bij deze genomineerd. :)

[Voor 9% gewijzigd door MadIceXIII op 03-09-2015 21:54. Reden: Toegevoegd dat er ook testjes gedaan zijn.]

Lex Poetelia Papiria.

Anoniem: 202103

Blog van de maand: HIGHGuY's blog: Dataverzameltaks. Niet omdat ik het ermee eens ben (slechts deels) of het haalbaar acht (oh my!), maar omdat hij een prikkelende gedachte neerzet. In een wereld met tandeloze supranationale organen (zoals de VN) waar in elk geval op digitaal gebied steeds meer grenzen vervagen (virtueel worden) biedt hij stof tot nadenken en lijkt enige vorm van beteugeling passend. Als het niet vanuit die wereldwijd en grenze(n)loos opererende bedrijven zelf komt, dan maar (af)dwingen (in monetaire vorm).

Review augustus: productreview: AVM FRITZ! WLAN Repeater 1750E Edition International review door Foritain. Weer eens wat anders en omdat hij aandacht geeft aan DFS (zowel AVM als Devolo hebben als Europese fabrikanten oog voor het ondersteunen van 802.11ac & 802.11h a.k.a. DFS/TPC, daar waar vele anderen dat verzuimen). Vermeldenswaard vind ik het extra stapje dat Foritain zet door e.e.a. te melden in het topic dat daarover gaat: Foritain in "WLAN routers met DFS/TPC, meld ze hier".

Niet zo gedegen als Foritain, maar toch tamelijk compleet; als runner up een review over een budget IP-camera (<<€50): productreview: Escam QD300 review door Mexel. Incl. app-beoordeling, aansluiten op een netwerkvideorecorder van Synology, nachtbeelden met kat O+ en de suggestie van een inbreker. >:)
Mexel reviewde deze maand nog een IP-camera (productreview: TP-Link NC200 review door Mexel), maar die viel vanwege de resolutie af. VGA in 2015 :? , daar kun je nog niet eens op zien of je kippen een ei gelegd hebben (te meer daar ook IR ontbreekt). :P Spijtig voor het werk dat in de review is gaan zitten, al bevestigd deze het beeld dat je zulke producten beter links kunt laten liggen.

[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 202103 op 04-09-2015 03:25. Reden: Link naar topic, extra stapje Foritain. Runner up. Review.]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee