Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren juli 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Dit is de plek waar jullie de beste userreviews van de maand weer kunnen nomineren.

- Geef aan om welke userreview die in juli geschreven is het gaat en wat er dan zo goed aan is.

Hier de lijst met best beoordeelde reviews tot nu toe:
http://tweakers.net/revie...FVk5gFVGCCrKAJK5qWDJYxqAQ

- Hetzelfde geldt voor Tweakblogs en de Nieuwkomer van de Maand.

Het artikel voor de beste userreviews verschijnt op de tweede dinsdag van augustus op de frontpage.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat linkje is van juni.

De review van Frozen is trouwens van juli.

[Voor 50% gewijzigd door -The_Mask- op 14-07-2015 09:56]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Is iedereen op vakantie ofzo? :P

Laat ik zelf maar een voorzet geven dan.

De nieuwkomer is wat mij betreft aercaen met zijn review van de Republic of Gamers Swift PG278Q
productreview: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart review door aercaen

Heldere review met goede uitleg van de eigenschappen die er toe doen.

Verder vond ik dit een goede review van Stefan:
productreview: Microsoft Lumia 640 Dual Sim 3G Zwart review door Stefanovic45
Goed geschreven, prima opmaak en indeling.

Ook noemenswaardig: wat MrBreaker van de sdkaarten-review v/h Samsung-evenement heeft gemaakt. :)
productreview: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB review door MrBreaker

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik wil graag als nieuwkomer CaptainMaus nomineren: productreview: Thermaltake Versa H13 Zwart Window review door CaptainMaus

Een mooi verhaal en leuke fotografie stijl. ;)

En ik wil graag Foritian nomineren met zijn Logitech review: productreview: Logitech MX Anywhere 2 review door Foritain

Een lekkere Foritain review met duplo arbeidskrachten. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Rustig maandje geweest inderdaad, minder reviews dan gebruikelijk zo te zien. Was zelf inderdaad ook lekker op vakantie ;)

Is het een gebrek aan interesse, of een gebrek aan zichtbaarheid van dit topic dat de nominaties ook beperkt blijven tot een kleine groep. Voornamelijk reviewers zelf ook, waardoor we nu elkaar een beetje nominaties aan het ping-pongen lijken te zijn. De beste reviews komen m.i. deze maand dan ook van oude bekenden.

pclinde zelf is ook lekker op weg en mijn nominatie waard:
productreview: MSI X99A GODLIKE Gaming review door pclinde

en ook meneer kiswum was vorige maand lekker bezig en hoort in het rijtje thuis.
productreview: Letv Le1 16GB Wit review door Kiswum

Afhankelijk van de definitie van nieuwkomer heb ik daar ook twee suggesties voor
Gezien hij nog nooit in de lijst heeft gestaan, Jeroen.V met zijn Witcher review. Tevens is een game review een leuke afwisseling. Mist iets van de 'polish' van de bovenstaande genomineerden, maar is wel erg tof.
productreview: The Witcher 3: Wild Hunt, PC (Windows) review door Jeroen V.

Hij had echter wel al enkele reviews gemaakt in het verleden.

CaptainMaus had dat echter niet, en zet met zijn eerste review een keurig resultaat neer. Een echte nieuwkomer dus.
productreview: Thermaltake Versa H13 Zwart Window review door CaptainMaus

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik vind dit de perfecte review. productreview: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB review door inquestos

Kwaliteit tekst, en mooie filmpjes! topper

Keep it cool

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Worden de stemmen vanuit het juni topic nog overgezet? Dat is wat makkelijker voor het overzicht.

Nieuwkomer van de maand: SWW99, met zijn eerste en enige review.
Hij heeft het bijna voor elkaar gekregen dat ik een iPhone kocht, zodat ik de Apple watch kon gaan gebruiken! Het leest lekker weg en kan als reviewer nu al de concurrentie aan in de huidige top.
productreview: Apple Watch (stalen pin, 42mm) Wit review door swv

Algemene beste review(er) van de maand: pclinde
Eerlijk gezegd komt hij niet helemaal in de buurt van de kwaliteit van de review van SWW99, maar ik wil deze in ieder geval wel even benoemen.
productreview: RWATCH R10 Zwart review door pclinde

Pclinde wordt deze maand overigens gered door deze awsome review. Dit vind ik de beste review van de maand en daardoor is hij dan ook echt reviewer van de maand.

Meest ludieke review van de maand: Frozen. Deze staat in het vorige topic, maar hij hoort er wel gewoon bij.
productreview: Tweakers Zonnebril review door Frozen

Blog(ger) van de maand: Foritain met zijn Beursverhalen uit Taiwan.
Moet ik hier nog tekst en uitleg over geven? Fantastisch gewoon. Zijn blogs zijn nu ook voorzien van een inhoudsopgave.
Computex: Foritain's Wall-of-Text

edit: Ik zie dat de review van Frozen al in juni heeft meegedaan, maar in juli voor de eerste keer is geplaatst. Dat moet uiteraard niet kunnen, overigens wel terecht in de top-4.

Blog van de maand ga ik nog aanpassen, want de Computex blogs waren over 2 maanden gestreken. Hmm, dan wordt de keuze wat lastiger.

Edit2:
Blog van de maand juli? Er stak er niet echt 1 met kop en schouders bovenuit moet ik zeggen.
Ik kies dan voor hetgeen waarvan ik vind waar te weinig aandacht is.

BACKUPS!!

Bas z'n knutselblog: Hoeveel gigabyte is een mensenleven?

Laat het niet gebeuren dat je +1 jaar aan foto's kwijt bent, doordat je je geen "tijd" had om je foto's even over te zetten op een ander opslag station. Desnoods op je telefoon + laptop.
Nog beter: op een NAS en een offline backup buiten je eigen woning. Bijvoorbeeld een backup via de NAS van een vriend/familielid.

[Voor 22% gewijzigd door Kiswum op 10-08-2015 22:08]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-03 21:06

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Review van de maand vind ik:

Duidelijk geschreven, met de nodige afbeeldingen en is dus mijn nominatie waard. Het was immers de meest uitgebreide review deze maand, voor zover ik kan zien.

Foritain zijn logitech review was overigens ook erg goed. Handig dat hij veel muizen reviewt, want die scrollwielen slijten zo weg met zijn reviews! productreview: Logitech MX Anywhere 2 review door Foritain

Tweakblog van de maand vond ik: Foritain's Wall-of-Text: USB 3.1, want USB 3.0 is old-school!
Niet alleen vanwege de lekkere burger, maar ook aangezien ik benieuwd was naar de opvolger van usb 3.0

Blijkbaar was ik te laat, want de frontpage post staat er vandaag al op.

[Voor 22% gewijzigd door Frozen op 11-08-2015 06:17]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee