Worden de stemmen vanuit het juni topic nog overgezet? Dat is wat makkelijker voor het overzicht.
Nieuwkomer van de maand: SWW99, met zijn eerste en enige review.
Hij heeft het bijna voor elkaar gekregen dat ik een iPhone kocht, zodat ik de Apple watch kon gaan gebruiken! Het leest lekker weg en kan als reviewer nu al de concurrentie aan in de huidige top.
productreview: Apple Watch (stalen pin, 42mm) Wit review door swv
Algemene beste review(er) van de maand: pclinde
Eerlijk gezegd komt hij niet helemaal in de buurt van de kwaliteit van de review van SWW99, maar ik wil deze in ieder geval wel even benoemen.
productreview: RWATCH R10 Zwart review door pclinde
Pclinde wordt deze maand overigens gered door deze awsome review. Dit vind ik de beste review van de maand en daardoor is hij dan ook echt reviewer van de maand.
productreview: MSI X99A GODLIKE Gaming review door pclinde
Meest ludieke review van de maand: Frozen. Deze staat in het vorige topic, maar hij hoort er wel gewoon bij.
productreview: Tweakers Zonnebril review door Frozen
Blog(ger) van de maand: Foritain met zijn Beursverhalen uit Taiwan.
Moet ik hier nog tekst en uitleg over geven? Fantastisch gewoon. Zijn blogs zijn nu ook voorzien van een inhoudsopgave.
Computex: Foritain's Wall-of-Text
edit: Ik zie dat de review van Frozen al in juni heeft meegedaan, maar in juli voor de eerste keer is geplaatst. Dat moet uiteraard niet kunnen, overigens wel terecht in de top-4.
Blog van de maand ga ik nog aanpassen, want de Computex blogs waren over 2 maanden gestreken. Hmm, dan wordt de keuze wat lastiger.
Edit2:
Blog van de maand juli? Er stak er niet echt 1 met kop en schouders bovenuit moet ik zeggen.
Ik kies dan voor hetgeen waarvan ik vind waar te weinig aandacht is.
BACKUPS!!
Bas z'n knutselblog: Hoeveel gigabyte is een mensenleven?
Laat het niet gebeuren dat je +1 jaar aan foto's kwijt bent, doordat je je geen "tijd" had om je foto's even over te zetten op een ander opslag station. Desnoods op je telefoon + laptop.
Nog beter: op een NAS en een offline backup buiten je eigen woning. Bijvoorbeeld een backup via de NAS van een vriend/familielid.
[Voor 22% gewijzigd door Kiswum op 10-08-2015 22:08]