Productreview van de Maand: nomineren juni 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Wow, mei was een supermaand wat betreft userreviews, kijken of juni weer zo goed gaat worden. Leuk om te zien dat steeds meer gebruikers de moeite lijken te nemen echt werk van hun artikelen te maken.

De nominatieronde voor juni kan weer van start gaan.

- Komen jullie goede gebruikersreviews tegen, meldt ze dan hier met argumentatie wat er goed aan is.

Hier de best beoordeelde reviews tot nu toe: http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyWMagE
(maar kijk ook vooral bij de andere)

- Hetzelfde geldt voor Tweakblogs en de Nieuwkomer van de Maand.

Ik zal hier trouwens ook de gegadigden voor de redactiekeuze met uitleg neerzetten, hebben jullie daar een idee van hoe dat keuzeproces verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zou graag Foritain's Wall-of-Text: Computex 2015 willen nomineren.
Reden: Tweakers is ook naar computex geweest, maar maakt eigenlijk nooit reportages van hoe het nou op en om zo'n beurs is. Foritain is op eigen kosten helemaal naar Taipei in Taiwan gevlogen om het event met eigen ogen mee te maken. Zeker in zo'n ver land is het toch wel erg interessant wat er rond om het event zich allemaal afspeelt. Het is overigens een serie als ik zijn eerste blog mag geloven, als het goed is komt er nog minstens 1 aan (over de beurs zelf). :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Graag wil ik ook het nieuwste deel van foritain's computex ervaringen nomineren. Het is niet allemaal uitgebreid en gericht op de producten, maar ook de gedachte achter de producten wordt besproken. Waarom ging Cooler Master voor deze "stand" (engels woord). Ik wil aanraden om Foritain voortaan met jullie mee te laten vliegen (op jullie kosten), om extra content te produceren!

Foritain's Wall-of-Text: Computex #1 - Cooler Master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Reviews and more: Pro Tweaker For A Day omdat het over Tweakers zelf gaat en leuk luchtig en grappig geschreven.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjelddy1
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik nomineer ook , Foritain's Wall-of-Text: Computex 2015 en de blogs die hier op volgden.
Prachtig geschreven blog serie over Computex.

Qua review wil ik graag Oneplus powerbank review van Chocoball nomineren. Erg duidelijke review over de nieuwe powerbank van OnePlus. Inclusief vergelijking met de in mijn ogen belangrijkste concurrent, de Xiaomi Powerbanken.

[ Voor 12% gewijzigd door kjelddy1 op 30-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:31

Chocoball

瞧好吧!

kjelddy1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:51:
Ik nomineer ook , Foritain's Wall-of-Text: Computex 2015 en de blogs die hier op volgden.
Prachtig geschreven blog serie over Computex.

Qua review wil ik graag Oneplus powerbank review van Chocoball nomineren. Erg duidelijke review over de nieuwe powerbank van OnePlus. Inclusief vergelijking met de in mijn ogen belangrijkste concurrent, de Xiaomi Powerbanken.
Wow, ik geloof mijn eerste productreview nominatie op Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zou graag productreview: Roccat Ryos MK Pro (Cherry Black) review door Foritain willen nomineren. De review bespreekt het product duidelijk, van de switches en ledjes tot de software. Bovendien heeft Foritain speciaal zijn nagels gelakt voor een videootje van wat van de standaard lichteffecten van het toetsenbord: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wTdpQTL2oJ8]

De review bevat eigenlijk alles wat je zou willen weten voor het aanschaffen van het toetsenbord. d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door Frozen op 30-06-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nieuwe maand, nieuwe kansen!

[ Voor 79% gewijzigd door Frozen op 05-07-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Swek?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:36
Ik nomineer voor Juli: productreview: Tweakers Zonnebril review door Frozen

Waarom: Dat behoeft geen betoog toch :P De foto's zijn al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Beetje karige maand wat reviews betreft... 28 +2's, 11 +3's :D

Ik nomineer ProAce voor de grote prijs van een subtext en eeuwige roem, omdat hij vorige keer nieuwkomer was, zichzelf duidelijk heeft verbeterd, en weer een mooie review neer heeft gezet. Case review zoals (ik vind dat ;)) het hoort. En jep, ik ben best trots op die man van 16 die in de laatste maand mee doet aan een casemod competitie (en 3e wordt), Tweaker-for-a-day is op Tweakers HQ, en ook nog keer op keer feedback komt vragen over zijn reviews hoe het beter kan/moet. Mede daarom denk ik dat hij wel een boost / pluim verdient.
productreview: Silverstone SST-SG11B review door ProAce

Ik maak er een top 3 van deze keer. De review van pclinde ben ik zelf gewoon jaloers op. Stokbroden in een behuizing, compleet, mooie fotos, het hele pakket. Ook hier stiekem trots dat ik een beetje kan/mag inspireren/motiveren. Ik denk persoonlijk dat dit de mooiste case review is op Tweakers in een lange lange tijd, echter heeft hij al gewonnen, en we moeten ook af en toe eerlijk leren delen ;)
productreview: Aerocool Aero-1000 Wit review door pclinde

De derde die ik aan wil dragen die m.i. ook een plekje in de top5 verdient is die van chocoball. Een uitstekende powerbank vergelijking, keurige fotos, uitvoerig, duidelijk, stijlvol afgerond.
productreview: OnePlus Power Bank - Wit review door Chocoball

#yolo

Top 4 maak ik ervan
productreview: Tweakers Zonnebril review door Frozen

Swag etc.Mag ook in het lijstje! Geen Blue Steel of Magnum, dus geen winnaar, maar wel een top5.

[ Voor 8% gewijzigd door Foritain op 07-07-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-05 18:21
Ik zou graag de 'Computex 2015' blogserie nomineren, geschreven door de alom bekende Foritain. Deze geweldige serie laat het prachtige evenement zien waar elke hardware fanaat wel eens heen zou willen.

Foritain's Wall-of-Text

Voor de review van de maand gaat mijn stem naar de Aerocool Aero-1000 review van pclinde. Een mooie en duidelijke review met goede foto's, de +3 meer dan waard.

productreview: Aerocool Aero-1000 Wit review door pclinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Ik doe uiteraard deze maand ook weer mee! Ik wil graag ook Foritain zijn Computex avontuur nomineren! Mooie foto's en je krijgt een beter idee wat dat 'Computex gebeuren' nu eigenlijk is.

Foritain's Wall-of-Text

En onze nieuwkomer verdient wel een plekje als review van de maand. Zeer mooie foto's, erg inzichtelijk en geeft een goed beeld. Je ziet ook echt de groei van ProAce. Super!

productreview: Silverstone SST-SG11B review door ProAce

En ook voor de #YOLO nomineer ik Frozen. Jammer genoeg heb ik geen DM gehad voor de zonnebril. :( En heb toch mijn review bij de eerste 50 online gezet.

productreview: Tweakers Zonnebril review door Frozen

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Pagina: 1