Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren mei 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Zoals jullie zien is de Gebruikersreview van de Maand april weer gepubliceerd. Op naar mei!

Bij de volgende editie gaan we het iets anders doen, wat volgt uit dit topic: Gebruikersreview van de Maand - wat kan er beter?.

Aan de ene kant komt er een Redactie-keuze, aan de andere kant een Community-keuze.

De redactie baseert zijn keuze op originaliteit, bijzonder product, schrijfwijze enzovoorts.
De community-keuze wordt op de nominaties in dit topic gebaseerd.

Dus ik zou zeggen, let's begin:

- Wie had volgens jou de beste userreview van mei en waarom?

- Wat was de beste Tweakblog van mei?

- Wie was de beste nieuwkomer en waarom?

Hier een overzicht van de de best beoordeelde reviews van mei tot nu toe:
http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyWMagE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-04 13:33
Om zelf ook maar een bijdrage te leveren aan dit topic.
Xepos' leven: Mijn eerste was

Heb ik persoonlijk met veel plezier gelezen. Een eerste blogpost over iets waar iedereen mee te maken heeft gehad. Herkenbaar, grappig, helder en goed geschreven. Naar mijn idee een vermelding waardig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nieuwkomer: ProAce
Met: productreview: Aerocool GT-RS review door ProAce en productreview: In Win 904 Plus Zwart review door ProAce

Niet één maar twee nette kast reviews. Zeg maar een soort van kleine foritain is het. :)

[Voor 66% gewijzigd door Frozen op 15-05-2015 01:16]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-03 18:52

Kiswum

Gadget reviewer

ProAce zou ik echt geen nieuwkomer willen noemen met 2 reviews uit voorgaande maanden. De 2 reviews van deze maand kunnen wel gewoon meedingen met de reguliere beoordeling.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Camulos
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:10

Camulos

Stampert

Wil graag Hertog6 zijn blog nomineren deze maand:
Hertog's blog: Recept voor “frambozen taart” of hoe ik een Raspberry Pi gerepareerd heb

Repareren van spul +1, veel plaatjes +1, in lekenmans termen door reparatie proces heen bloggen +1

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 21:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Camulos schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:49:
Wil graag Hertog6 zijn blog nomineren deze maand:
Hertog's blog: Recept voor “frambozen taart” of hoe ik een Raspberry Pi gerepareerd heb

Repareren van spul +1, veel plaatjes +1, in lekenmans termen door reparatie proces heen bloggen +1
Jup, nieuwkomer-knutselen :)

Even kijken of ik hem nog kan overtroeven ;) Maar heb weinig tijd deze komende twee weken denk ik. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen
  • Nu online

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kiswum schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 07:22:
ProAce zou ik echt geen nieuwkomer willen noemen met 2 reviews uit voorgaande maanden. De 2 reviews van deze maand kunnen wel gewoon meedingen met de reguliere beoordeling.
offtopic:
Ik heb hem nog nooit genomineerd gezien voor een review van de maand, dus voor mij is hij een nieuwkomer. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik denk niet dat er nog een nieuwkomer overheen gaat komen, maar ik vind de 2 reviews van Casturan erg goed.
Hij/zij heeft meegedaan met een actie op Tweakers en moest daardoor 2 reviews binnen 2 weken opleveren. De reviews zijn net online gezet, maar zijn al direct zeer compleet en wat mij betreft +3 waardig.
productreview: Clint Odin Wi-Fi Wit review door Casturan
productreview: Clint Freya Wi-Fi Wit review door Casturan

Wat mij betreft is deze user nieuwkomer van de maand mei.

[Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 18-05-2015 23:06]

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-04 13:28

parsnep

Cloud-Master

review nieuwekomer van de maand productreview: Zenonia Online, Android, IOS review door Bear312
leuke review over de game zenonia online.

V&A | Everything to the Cloud!!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:05
Graag zou ik nomineren:

[Voor 61% gewijzigd door ProAce op 29-05-2015 19:19]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

RoyK is weer terug, wat een baas!

Dit keer is het geen stad die hij dramatischer maakt, maar een persoon.
Deze gast heeft denk ik echt goede skills die hij af en toe wel met ons wilt delen.
Ik nomineer deze blog:
Photoshop Time Lapse videos: Photoshop manipulatie - Dramatic Face Change Challenge

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Beste userreview ga ik voor deze:

productreview: Netgear Arlo HD camera set met basisstation en 2 camera's review door Foritain

Goed uitgebreid met erg veel informatie. Geeft mij zin om het ook aan te schaffen :+

Reviews

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Hola,

Mijn nominaties:

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

- Wie had volgens jou de beste userreview van mei en waarom?
Nominatie review van de maand. Omdat behuizingreview!1! ;) Meer serieus: Omdat ik hem sinds vorig jaar veel grote stappen heb zien maken waarbij hij zijn eigen stijl gevonden lijkt te hebben met o.a. de rimboe-foto's en een prettige schrijfstijl. Daarnaast speelt voor mij het feit dat eerdere top reviews minder aandacht kregen dan ze verdienen. Zou overigens liegen als ik zou zeggen dat de stijl mij goed bevalt omdat hij m.i. een beetje in mijn straatje valt :D
productreview: Silverstone Grandia GD10 review door pclinde

Verder verdienen deze twee reviews toch duidelijk aandacht:
productreview: Xiaomi Redmi 2 Pro Wit review door Kiswum
De telefoon reviews van Kiswum zijn een mooie balans van stijl, prettig lezen, en ruim voldoende inhoud voor iedere potentiele koper. Een voorbeeld voor vele andere schrijvers.

productreview: Icy Dock FatCage MB154SP-B review door Mmore
Omdat Kiswum niet mee wil doen (zie onderstaande post) zou ik deze graag willen aandragen. Een simpel product, maar toch een uitstekende en tweaker-waardige review gemaakt van een dergelijk eenvoudig dingetje.

productreview: Antec Edge 550W review door -The_Mask-
Ondanks dat The_Mask eigenlijk niets van voedingen weet lukt het hem toch keer op keer om ons te overtuigen van quasi-kennis met zijn willekeurige termen als "EMI Filter" "Caps" of andere ongein. Who cares, mooie plaatjes van het binnenwerk van techniek. ;) Meer serieus: Doesn't need le uitleg.

- Wat was de beste Tweakblog van mei?
Omdat Sebastius! Oh wait... Omdat Sebastius een held is, maar omdat het stiekem ook leuk is dat anderen de voetsporen volgen en hun interessante tweak/reparaties posten. Blog mag nog een beetje worden opgepoetst, maar interessant is hij wel. Soort nieuwkomer blog van de maand ofzo.

- Wie was de beste nieuwkomer en waarom?
Ik ga net als Frozen ook voor ProAce. ProAce
Deze Tweaker nam maanden terug een keer contact met mij op over de LED-strips die hij zelf maakt en verkoopt, en of ik daar een keer mee wilde testen voor een review. Wat ik precies op mijn 16e deed weet ik niet meer, maar volgens mij is het meeste van die jaren niet iets om publiekelijk over te praten. Deze kerel bouwt, tweakt, casemod, en reviewt echter lekker aan de weg, en dat heeft een grote indruk op mij gemaakt en verdient wel een complimentje. Niet zijn eerste review, maar gezien hij niet in de top5 heeft gestaan (meen ik) lijkt hij mij toch een terechte nieuwkomer van de maand. Van zijn 3 reviews deze maand (5 totaal), vind ik de Rapoo V100 het netst, met o.a. muis disassemblage.
productreview: Rapoo V100 Gaming Combo review door ProAce

edit: Ik zie dat Kid de titel nog heeft van Maart, zou ik hem nog heel even mogen voeren voordat ik hem weer over mag dragen? :D

[Voor 6% gewijzigd door Foritain op 30-05-2015 15:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Foritain, bedankt voor je complimenten. De review van deze Redmi 2 Pro verdient inderdaad meer aandacht, maar deze review zal niet meedoen met review van de maand. Waarom niet? Nou, doordat deze voor 80-90% overeenkomt met het officieel, de Redmi 2 (met 1Gb/8GB).

Ik stel me voor volgende maand (of de maand daarna) graag weer beschikbaar met een andere review :)

• Frozen
  • Nu online

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Foritain schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:25:
edit: Ik zie dat Kid de titel nog heeft van Maart, zou ik hem nog heel even mogen voeren voordat ik hem weer over mag dragen? :D
Heb je wel al je abo gekregen? :)

Ik vind het deze maand erg moeilijk qua nominaties. Vorige maanden was er een duidelijke winnaar, deze maand is het een nek-aan-nekrace. Ik vind ze alle drie goed en ze hebben alle drie sterke punten (top) en verbeterpunten (tip).

Top: productreview: be quiet! Dark Rock TF review door Foritain
"Gewone" reviews leken blijkbaar te "simpel" voor Foritain dus is hij aan een roundup begonnen. Erg gedetailleerd. Verder vind ik productreview: Netgear Arlo HD camera set met basisstation en 2 camera's review door Foritain ook erg goed. Inclusief prachtige foto's van inbrekers! Het is niet alleen een review, maar ook thriller!
Tip: Ik mis helaas wel een geluidstest, een fan kan namelijk goed koelen maar het gaat erom dat hij ook weinig geluid produceert.

productreview: Lenovo K3 Note Wit review door benbaba
Top: Een review met erg veel foto's die de ins en outs goed duidelijk maakt. Vooral de test met het beeldscherm (en dan doel ik op de kleurentest) vind ik erg goed!
Tip: Als je foto's maakt met een camera, upload dan de foto in volledig formaat en een "thumbnail". Zo kunnen mensen de originele foto in zijn 13 Mp bekijken. :)

productreview: Antec Edge 550W review door -The_Mask-
Top: Een review waar niet alleen tijd en zorg in is gestoken, maar ook een hoop kennis. Deze meneer is de Kid Jansen van de voedingen en is niet bang om dat te laten zien. Wil je nog eens wat leren over voedingen? Lees dan deze review. Bovendien vind ik het erg goed dat je aangeeft wat er beter zou kunnen in het geval dat een ander deze voeding zou testen en er ook een review van zou publiceren. "Recommendations" zijn in de wetenschappelijke wereld altijd erg fijn om te lezen na een scientific article.
Tip: Een temperatuurtestje (met een diagrammetje) en eventueel een geluidstestje zouden wel handig kunnen zijn! :)

Blog van de maand nominatie:
Foritain's Wall-of-Text: Gezonde pizza??? WTF???

Deze is voor de dame van Foritain, met haar speciale recepten. Altijd zorgt zij voor mooie gerechten, waarna Foritain er een mooi blogje van schrijft. Bloemkoolpizza, hoe kan dat nou lekker zijn? Nou, zo dus! Als zelfs hun kleine niet door heeft dat hij eigenlijk bloemkool aan het eten is, dan is het gewoon een toprecept!

[Voor 14% gewijzigd door Frozen op 30-05-2015 17:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebas1990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11-2020
Graag zou ik pclinde nomineren met zijn review,
productreview: Silverstone Grandia GD10 review door pclinde

Ik volg deze reviewer al een tijdje, en vind hem echt één van de beste. Zijn manier van schrijven is zeer prettig en zijn reviews zijn heel overzichtelijk. De vele mooie foto's zorgen ervoor dat je een heel goed beeld krijgt van het gereviewde product.

[Voor 6% gewijzigd door sebas1990 op 31-05-2015 20:28]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee