Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren april 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-11 11:05

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
- Wie had volgens jou de beste userreview van april?

- Wat was de beste Tweakblog van april wat jou betreft?

- Wie was de beste nieuwkomer? De reviewer die potentie heeft om tot de Groten Der Aarde te gaan behoren, tot de creme de la creme, het elitekorps van reviewers, de godenzonen, de... nou ja, you catch my drift. ;)

Ter inspiratie zijn hier de best beoordeelde april-reviews tot nu toe:
http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyWMagE

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:40

PcDealer

HP ftw \o/

Zo hoort een review te zijn van iets wat je gratis krijgt (min vervoerskosten en uren):
productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door Kiswum

LinkedIn WoT Cash Converter

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:28

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Naar mijn mening is dit de beste review van de maand april: productreview: NZXT Phantom 820 Wit review door Foritain

De reden is, dat hij zo uitgebreid is dat het bijna lijkt alsof de kast al naast je op je bureau (of voor de mensen die niet graag hun kast in willen kijken: op de grond) staat. Van onderstaande foto('s) gaat menig tweakerhart toch sneller slaan? Naar mijn mening één van de uniekste kasten op de markt, gereviewd door één van de uniekste tweakers op tweakers.net. :D

[Voor 9% gewijzigd door Frozen op 17-04-2015 00:56]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• BioBlade
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-11 10:19
Same here :

productreview: NZXT Phantom 820 Wit review door Foritain

Zonder enig twijfel , hij laat hier zien dat ook de normale user's iets super moois op de kaart kunnen zetten.

Mijn casemod hart was een beetje stil de laatste tijd, maar door jou slaat het nu weer aan.

Ik vote voor Foritain Deze maand.

• Pwuts
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 30-08 00:00

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 372172

Wederom een Topreview van Foritain zoals altijd zeer uitgebreid.

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 17-04-2015 15:02]

• Szwoar
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 12:47

Szwoar

En door

Na het lezen van de review kan ik niks anders dan me bij bovenstaande Tweakers aansluiten!

Prachtige review van Foritain, zoals we van hem gewend zijn :)

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

• Sigm4tic
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-11 17:36

Sigm4tic

High Five!

Ik ben het helemaal eens met voorgaande tweakeraars en kies voor deze: productreview: NZXT Phantom 820 Wit review door Foritain

All hail Foritain _/-\o_ ;)

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

• Poepkonijn
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04-04-2017
Ik zou graag willen nomineren als tweakblog van de maand: Bas z'n knutselblog: Crowdfund de toekomst!!

Totaal geen tech-blog, maar ik vind dat Sebastius een plekje in de spotlight verdient vanwege zijn inzet voor de kinderen die hij onder zijn hoede heeft in het onderwijs. Als we allemaal zulke docenten hadden op de basis school, dan werd de wereld daar zeker weten een stukje beter van!

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:29

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hoi, heel lief maar ik hoef er geen tweakblog van de maand voor :) Bewaar die nominatie maar voor het reisverslag dat we gaan schrijven als we terug zijn!

• Poepkonijn
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04-04-2017
Mijns inziens verdien je die zeker wel. Dit soort ideeën verdienen navolging. Een plekje op de FrontPage lijkt me hier dan ook zeker op zijn plaats. Wellicht verdient het reisverslag het óók wel ;)

• EektheMan
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13-11 18:38
De Tweakblog van EDIT: Een minuut of je leven

Schrijfstijl en een verhaal die je niet onberoerd kan laten. Eenmaal begonnen aan het stuk en je kunt jezelf niet meer afremmen. Het brengt je als tweaker weer even terug in de normale wereld. Prachtig.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:42
EektheMan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:45:

Schrijfstijl en een verhaal die je niet onberoerd kan laten. Eenmaal begonnen aan het stuk en je kunt jezelf niet meer afremmen. Het brengt je als tweaker weer even terug in de normale wereld. Prachtig.
Vind het ook een erg bijzonder verhaal. Ik ben ook voor Een minuut of je leven

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 20:20

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik wil graag Opinion nomineren. Hij heeft zijn review geupdate met een timelapse van de Kobo Aura H2O in bad. Tof! productreview: Kobo Aura H2O (Zwart, 6,8") review door Opinion

En ik wil Foritain nomineren met zijn NZXT-build / review. :D productreview: NZXT Phantom 820 Wit review door Foritain

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Bretgrenz
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 26-11 09:59

Bretgrenz

Victor Sonders

Ik zou graag dolgraag Foritain willen nomineren met zijn productreviews: productreview: NZXT Phantom 820 Wit review door Foritain en productreview: NZXT Kraken X61 review door Foritain :)

Victor Sonders - Machinist

• Kid Jansen
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
PcDealer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:26:
Zo hoort een review te zijn van iets wat je gratis krijgt (min vervoerskosten en uren):
+1 voor deze review!

De NZXT Phantom 820 Wit review van Foritain is ook een mooie, maar heeft naar mijn mening iets teveel foto's om ze zo over de gehele breedte neer te zetten. Dan is het netter om kleinere versies / thumbnails in een tabel te zetten met 2 of 3 kolommen en die dan te laten linken naar grotere versies in de Lightbox. Nu is die review qua pixels bijna net zo lang als mijn review van de Eizo CG277.

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Zonder enige twijfel:

Simpelweg omdat het heerlijk weg leest, en lekker uitgebreid is :D .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kid Jansen schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:35:
[...]

+1 voor deze review!

De NZXT Phantom 820 Wit review van Foritain is ook een mooie, maar heeft naar mijn mening iets teveel foto's om ze zo over de gehele breedte neer te zetten. Dan is het netter om kleinere versies / thumbnails in een tabel te zetten met 2 of 3 kolommen en die dan te laten linken naar grotere versies in de Lightbox. Nu is die review qua pixels bijna net zo lang als mijn review van de Eizo CG277.
offtopic:
Dat plaatsen van foto's op die manier hebben een aantal voordelen en nadelen:
Voordelen
Op telefoons en tablets is de review beter te lezen. Daar is klikken heel irritant.
Veel mensen lezen niet echt een review maar vinden het leuk om door de plaatjes te scrollen.

Nadelen
De informatiedichtheid is erg laag.
Het duurt iets langer met laden, en meer data(verbruik).

Het is een afweging die je moet maken. Aangezien ruwweg 30% van de views van telefoons en tablets komen, denk ik dat het toch handiger is om alles onder elkaar te zetten.

[Voor 3% gewijzigd door Frozen op 26-04-2015 00:25]

• Kid Jansen
  • Niet online
offtopic:
Ik denk niet dat het leesgemak op tablets en smartphones de reden was dat hij het zo heeft gedaan. Uit eerdere conversaties weet ik dat hij gewoon een hekel heeft aan al die UBB-code schrijven. Niet voor niets zijn de tabellen in zijn review gewoon afbeeldingen...

Maar met zijn tempo moet je het jezelf natuurlijk ook wel wat makkelijker maken. In de tijd dat ik m'n CG277 review heb gedaan heeft hij bijna 50 reviews geschreven.

Overigens is de UBB-code nog wel te doen door slim gebruik te maken van de Find & Replace functionaliteit in Word. Daarmee kan ik verreweg het grootste deel van alle code voor tabellen en de Lightbox doen, waardoor het tientallen keren sneller gaat. Maar zelfs dan kost het nog best veel tijd.

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Allereerst even dank voor al die nominaties :D Had het niet verwacht bij 'een case review' :D Wel ontzettend tof om te zien.

Even tussendoor: Frozen, Kid, damn al die kleine lettertjes :D

Off-topic, maar misschien handig als ik gewoon even de uitleg geef waarom ik deze opzet kies (en anderen die wel eens om mij mening vragen dit suggereer te doen) ipv speculatie, dat schiet niet op volgens mij:

- (Wat Frozen al zei): Mobile/Tablet readability. Als ik lekker op het toilet (of elders ;) ) een reviewtje zit te lezen word ik knetter van thumbs klikken, terug moeten gaan, etcetera.
- (Dito) Even zo vaak als mensen de opmerking hebben gemaakt dat ze thumbs tof vinden hoor ik opmerkingen dat het zo lekker weg scrollt en leest op deze manier. Ik ben het daar mee eens, want zelfs als je haast hebt kan je een dergelijke lange review in <1m doorbladeren en heb je een aardig idee van details. Een korte swipe is tenslotte minder moeite dan iets aanklikken en terug moeten gaan. Zo ligt het leestempo hoger, zelfs als je de helft van de foto's op toptempo voorbij blaast.
- Thumbnails worden in mijn ervaring nagenoeg niet aangeklikt, althans de views op die grote bestanden zijn minimaal tov de reviews zelf. Dus los van het feit dat het meer werk/moeite is, wordt er ook bijna geen gebruik van gemaakt. Weet niet of dat komt door mijn opzet waarbij (hopelijk) thumbs aanklikken overbodig is, maar dat bleek uit reviews uit het verleden vandaar de huidige opzet met enkel een paar high-res pics aan het einde voor de echte liefhebber. (Ik meen dat Kid dit ook had waargenomen in zn reviews).
- Cross-post gemak. Als ik mijn review elders wil plaatsen kost het mij nu bijna (helemaal) geen moeite. Dan is het niet zozeer 'de p hebben aan die code' (misschien een beetje ;) ) en simpelweg efficienter met de tijd om willen gaan dat ik de opzet aan de achterkant zo simpel mogelijk hou.

De p- hebben aan die codes valt wel mee hoor, ik word er zeker niet warm van, maar als ik de toegevoegde waarde voor reviews niet voldoende in zie dan ga ik dingen zitten doen tegen mijn zin in, en dat maakt een leuke activiteit minder leuk = moet je vooral niet gaan doen. Moet het wel leuk houden :)

Denk overigens niet dat er een goede/foute opzet is, uiteraard ook zeer gecharmeerd door de opzet van o.a. Kid, Kiswum, en anderen die het anders doen, maar net als die heren heb ik een mening waar ik stevig achter sta.

• Kid Jansen
  • Niet online
Foritain schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:24:
...
Thumbnails worden in mijn ervaring nagenoeg niet aangeklikt, althans de views op die grote bestanden zijn minimaal tov de reviews zelf. Dus los van het feit dat het meer werk/moeite is, wordt er ook bijna geen gebruik van gemaakt. Weet niet of dat komt door mijn opzet waarbij (hopelijk) thumbs aanklikken overbodig is, maar dat bleek uit reviews uit het verleden vandaar de huidige opzet met enkel een paar high-res pics aan het einde voor de echte liefhebber. (Ik meen dat Kid dit ook had waargenomen in zn reviews).
Moet zeggen dat ik me haast afvraag of de viewcounter van afbeeldingen wel goed werkt met de Lightbox-code, zo laag is het aantal views bij de grote versies van afbeeldingen bij mij. Zelfs bij de afbeeldingen waarvan de thumbnails echt te klein zijn om daar al genoeg aan te hebben (bijvoorbeeld van OSD gedeelte in CG277 review, met thumbs van 188x88 px).

Je moet dan echt denken aan een verschilfactor van 500 tot 700 tussen het aantal views van de kleine versie en het aantal views van de grote versie.
...dat maakt een leuke activiteit minder leuk = moet je vooral niet gaan doen. Moet het wel leuk houden :)
Is inderdaad wel aan te raden. Maar moet zeggen dat ik het zelf drie kwart van de tijd helemaal niet leuk vind...

Het testen is even leuk, maar gaat al snel vervelen. Verwerken vind ik eigenlijk alleen het echte denkwerk leuk van: wat is de meeste interessante en relevante analyse van de testdata? Productfotografie is leuk zolang het in één keer goed gaat. Verder is het echte schrijven ook wel leuk, maar al het grunt work kan me echt gestolen worden.

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 28-11 20:14

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Ik kwam hier aanvankelijk om de nieuwste blog van Infant voor te dragen:
Mijn Crash: Alles moet rond draaien - Deel 2

Net zoals de voorgaande delen in de serie een werkelijk subliem geschreven stuk uit de categorie tech-hobby-gepruts-verslag.

Maar eenmaal hier aangekomen zag ik de nominaties voor Een minuut of je leven van EDIT. Ook een werkelijk subliem geschreven stuk, maar dan uit een geheel andere categorie.

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

• sebastius

sebastius

Jerrythafast schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:34:
Ik kwam hier aanvankelijk om de nieuwste blog van Infant voor te dragen:
Mijn Crash: Alles moet rond draaien - Deel 2

Net zoals de voorgaande delen in de serie een werkelijk subliem geschreven stuk uit de categorie tech-hobby-gepruts-verslag.

Maar eenmaal hier aangekomen zag ik de nominaties voor Een minuut of je leven van EDIT. Ook een werkelijk subliem geschreven stuk, maar dan uit een geheel andere categorie.
Die serie van Infant mag best wel een keer een feature krijgen inderdaad!

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 28-11 20:14

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Hij heeft er twee maal in gestaan voor eerdere delen.

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Foritain schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:24:
Allereerst even dank voor al die nominaties :D Had het niet verwacht bij 'een case review' :D Wel ontzettend tof om te zien.
Het is niet alleen een 'case review', het is een review over allerhande NZXT producten :9~

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Silent7
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18:40
Blog van de maand:
De blog van mrc4nl: De megapixelrace

het zou zo op de frontpage kunnen als artikel.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Deze race is denk ik al gelopen. :)

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Nu online

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat mij betreft de onbetwiste winnaar, lekker in-depth en uitgebreid verhaal over (mega)pixels en alles wat ermee te maken heeft.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• fotografie999
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

• Kiswum
  • Laatst online: 27-11 15:06

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ga ook voor De blog van mrc4nl: De megapixelrace, als blog van de maand.
Ik vind de blog een mooi artikel die wat mij betreft veel uitlegt over de digitale camera.

Review van de maand, zal ik nog wel plaatsen. Ik geef andere reviews nog even de kans :)

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Kid Jansen
  • Niet online
Silent7 schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:53:
Blog van de maand:

+1, zeer uitgebreid en goed artikel met goed gebruik van afbeeldingen

• Camulos
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-11 17:52

Camulos

Stampert

+1 voor blog van mrc4nl: De Megapixelrace

Not just an innocent bystander

• ost
  • Laatst online: 17:39

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:29

Grin

Ride si sapis.

Mijn blog van de maand nominatie: De megapixelrace van mrc4nl

NewsBlur || My Fujifilm gear

• phpn3rd
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
Silent7 schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:53:
Blog van de maand:

Helemaal mee eens! +1

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik wil als review van de maand nomineren: productreview: Sandisk Extreme Pro SSD 960GB review door Don Roberto

Deze review met meer dan 10000 woorden is naar mijn mening de review van de maand. Twee maanden geleden moest hij, naar mijn mening een andere tweaker voor laten gaan, ondanks productreview: Crucial BX100 500GB review door Don Roberto duidelijk diepgaander was.

• ost
  • Laatst online: 17:39

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:01
Hmm, ik kan niet echt kiezen voor blog van de maand...

- Infant's blogpost is goed en leuk
- Deathgrunt's blogpost is hilarisch en speelt in op de actualiteit
- mrc4's blogpost verdient eigenlijk een achtergrondartikel op zichzelf

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
EektheMan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:45:

Ben het hier helemaal mee eens, hierbij nomineer ik ook: EDIT's schrijfsels: Een minuut of je leven als Tweakblog van de maand

• Aionicus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-02 14:20
ik stem voor deathgrunt's tweakblog : deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers logo - the making of

De insteek , humor en vooral de reacties van de mede tweakers , duidelijk de winnaar.

• i-chat
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
jammer of nu ja gelukkig dat er deze maand zoveel goede blogs zijn verschenen, alleen vraag ik me werkelijk af of die megapixelrace niet een beetje acterhaald topic is, gevoelsmatig hoort dat toch meer in de periode 2005 2012, ik heb er de laatste jaren nauwelijks nog echt iets van meegekregen - ja soms zie je op een mobieltje nog eens een belachelijk hoog getalletje staan voor zo'n plastic lensje maar verder....

doe mij dan maar die crowdfund the future, een briliante parodie op een eerder blogje waarvan ik de vieze smak nog steeds niet helemaal heb weten weg te spoelen, koffie helpt maar niet genoeg :(...

en dan krijg je zo'n hilarische blog van deathgrunt, die in vroeger tijden al eens wekelijks heeft bewezen humor te bevatten van een uitermate hoog (of soms laag) niveau.

om dan ook nog eens op bizar meeslepende manier te lezen over de wilde avonturen van een idioot die geen geduld met spoorbomen heeft,

fuck die reviews deze maand, geef gewoon alle prijzen aan de bloggers dit keer.

[Voor 12% gewijzigd door i-chat op 29-04-2015 13:39]

• Pinky-H9
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 25-05 15:23
Camulos schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:38:
+1 voor blog van mrc4nl: De Megapixelrace
Ook van mij een +1 voor mrc4nl

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers logo - the making of +1

Hard om gelachen en hij legt de vinger precies op de zere plek wat betreft het nieuwe (gefaalde) logo.

• Rhitik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-08 10:42
stin00 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:18:
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers logo - the making of +1

Hard om gelachen en hij legt de vinger precies op de zere plek wat betreft het nieuwe (gefaalde) logo.
Agree +1

• Archiebald
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:14
stin00 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:18:

+1

• EektheMan
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13-11 18:38
i-chat schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:38:
Forumpost van de maand })

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• TouchTumbleweed
  • Registratie: november 2011
  • Niet online
Beste Gebruikers-productreview:
Don Roberto met: productreview: Sandisk Extreme Pro SSD 960GB
Goede verhouding tekst/afbeeldingen maar is vooral inhoudelijk erg informatief.

Tweakblog van de Maand:
EDIT in Schrijfsels: ‘Een minuut of je leven’.
Houdt je een glasharde en heldere spiegel voor. Fijn gebruik van korte zinnen wat aan duidelijkheid niets te wensen overlaat.

Meest behulpzame Tweaker van de Maand:
Wederom Kiswum, behulpzaam zijn zit blijkbaar in zijn bloed. The guy can’t help himself.

Beste Nieuwkomer van de Maand:
offtopic:
(trouwens een geweldige omschrijving in de openingspost, als dát toch eens in m’n profiel zou passen! Wel godenzonen even aanvullen met godendochters @Olaf -bekt alleen voor geen meter) :+
Famous Copra met OnePlus One 64GB Zwart
Dit is zijn tweede review sinds registratie omdat, volgens eigen zeggen:
”Normaal schrijf ik geen reviews, omdat ik niet het idee heb dat ik iets te zeggen heb wat nog niet is gezegd.”
Toch zit er mijns inziens veel potentie in en zou een aanmoedigingsprijs op zijn plaats zijn om de mening op dat vlak hopelijk bij te stellen.

• sebastius

sebastius

i-chat schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:38:
jammer of nu ja gelukkig dat er deze maand zoveel goede blogs zijn verschenen, alleen vraag ik me werkelijk af of die megapixelrace niet een beetje acterhaald topic is, gevoelsmatig hoort dat toch meer in de periode 2005 2012, ik heb er de laatste jaren nauwelijks nog echt iets van meegekregen - ja soms zie je op een mobieltje nog eens een belachelijk hoog getalletje staan voor zo'n plastic lensje maar verder....

doe mij dan maar die crowdfund the future, een briliante parodie op een eerder blogje waarvan ik de vieze smak nog steeds niet helemaal heb weten weg te spoelen, koffie helpt maar niet genoeg :(...

en dan krijg je zo'n hilarische blog van deathgrunt, die in vroeger tijden al eens wekelijks heeft bewezen humor te bevatten van een uitermate hoog (of soms laag) niveau.

om dan ook nog eens op bizar meeslepende manier te lezen over de wilde avonturen van een idioot die geen geduld met spoorbomen heeft,

Ik herhaal m'n eerdere statement, ik hoef/wil niet met die crowdfundblog op blog van de maand. De Megapixel, de TweakDrol en dat treinverhaal vind ik echt veel nuttiger/leuker.

Ik ben wel erg blij met deze maand qua opbrengst in leesvoer, leuke blogs dit keer!

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:20

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zeker de tweakblog van de maand, en zeer verfrissend op weer een blog te zien die wel ergens omgaat :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik zie net deze nieuwe review van -The_Mask- voorbij komen: productreview: Cooler Master B600 ver.2 review door -The_Mask-

Nu had ik ook al de Samsung Galaxy S6 Edge review van Kiswum genomineerd, maar deze review van -The_Mask- verdient ook wel enige aandacht.

Ik denk dat veel mensen het ook wel zullen waarderen dat deze review vrij bescheiden is qua lengte met zo'n 3300 woorden, maar toch uitgebreid.

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 20:20

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Kid Jansen schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:13:
Ik zie net deze nieuwe review van -The_Mask- voorbij komen: productreview: Cooler Master B600 ver.2 review door -The_Mask-

Ik denk dat veel mensen het ook wel zullen waarderen dat deze review vrij bescheiden is qua lengte met zo'n 3300 woorden, maar toch uitgebreid.
De review van -The_Mask- verdient inderdaad wat aandacht. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Bedankt was idd ook de bedoeling om hem niet al te lang te maken, maar om toch wel te voorzien van zoveel mogelijk nuttige informatie.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Kid Jansen schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:13:

Nu had ik ook al de Samsung Galaxy S6 Edge review van Kiswum genomineerd, maar deze review van -The_Mask- verdient ook wel enige aandacht.

Mag ik 1 tip geven? Gewoon bij je 1e ingeving blijven. Dit geldt ook voor het nomineren van tweakblogs en reviews :P

Ik blijf overigens bij mijn eerder gekozen blog van de maand, zie:
Kiswum in "Productreview van de Maand: nomineren april 2015"

Beste nieuwkomer:
iBugged met zijn review over de S6 Edge:
productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door iBugged
stats:
1 jaar ingeschreven, 1e review. Gemiddelde score van de review is momenteel +2, maar ik vind dit eigenlijk wel een +3 waard. De basis van een review zit er gewoon netjes in en de lay-out van zijn review spreekt me wel aan. Ik vind dat zijn review een goede basis review is voor een +3 score.

Beste overall review::
Foritain

Zeg maar nee, dan krijg je er twee, moet Foritain hebben gedacht. Zijn reviews worden veel beoordeeld, gewaardeerd en daardoor ook vaak genomineerd. Na het bekijken van alle reviews in april, vind ik dit toch 1 van de beste die ik heb gevonden. Don Roberto en -The_Mask- vind ik deze maand een goede 2e.

Meest behulpzame Tweaker van de Maand: Mezelf :D (of mag ik mezelf niet nomineren?) Ok in dat geval Sebastius voor het opzetten van een fundraise actie om de kinderen een geweldige excursie te geven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Samenvatting van wat ik tot nu toe heb
Review van de maand:
productreview: Sandisk Extreme Pro SSD 960GB review door Don Roberto want: meest uitgebreide review en de keer voor vorige keer onterecht niet gewonnen.

Noemenswaardige reviews:
productreview: Cooler Master B600 ver.2 review door -The_Mask-

Nieuwkomer van de maand:
productreview: In Win 904 Plus Zwart review door ProAce (een stuk uitgebreider dan de rest van de nieuwkomers).

Blog van de maand:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

En Pro ace zou ik met 3 reviews ook geen groentje noemen.
De huidige review is wel een goede kanshebber voor volgende maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 18:57
Ik nomineer voor de Tweakblog van de maand: deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers logo - the making of
Ik vind hem zo fout dat hij gewoon goed en geniaal is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Lastige maand. Mooi overzichtje van +3's tenslotte, en ook een aantal +2's die interessant zijn. Gezien de kracht van een aantal van de "dikke 3's" is het echter lastig kiezen.

http://tweakers.net/revie...VZOYBVRgYIqkoAkrmpYMljGsB

Voor mij ontbreekt één review in dit topic die wel een beetje liefde verdient, en in elk geval in het rijtje reeds genomineerden thuis hoort. Bij deze dan mijn support voor:
productreview: BitFenix Aegis Geel review door pclinde

Die hoort in elk geval in dit topic thuis. Verder kan ik bijna niet kiezen voor 'de beste' Gezien ik Kiswum en Roberto heb ontmoet en het beide uiterest sympatieke kerels zijn wil ik dat ook bijna niet. Omdat we uitdagingen niet uit de weg gaan ga ik toch zeggen dat Kiswum mijn stem krijgt vanwege een review die voor iedereen goed te volgen is, en toch een bijzonder compleet beeld toont van het product. Daarnaast heeft hij selfies en zijn kids in de reviews :D Ik denk toch wel de meest gebalanceerde review voor Tweakers van April 2015, en zodoende mijn nominatie:

(Trouwens, kunnen we wat doen aan die onzin nul-votes op sommige reviews? Soms kan ik mij voorstellen dat iemand iets een +1 of een +2 vindt, maar nul-votes op m.i. overtuigende +2/+3 reviews (Waaronder deze DIKKE +3 van Kiswum) is gewoon trollen.)

Verder horen volgens mij in de top 5 thuis:
productreview: Cooler Master B600 ver.2 review door -The_Mask-
productreview: Sandisk Extreme Pro SSD 960GB review door Don Roberto

Beide erg technisch, wat bij een PSU natuurlijk bittere noodzaak is. Gezien de diepgang en de kennis die daar naar voren komt een pluim waard. De SSD van Don Roberto is natuurlijk een geweldig naslagwerk waar niets tegen in te brengen valt. Was een dubbeltje op z'n kant zullen we maar zeggen.

[Voor 5% gewijzigd door Foritain op 11-05-2015 22:26]

• caspervu
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-11 13:02
Ik vind de Blog van mrc4nl over de megapixelrace een waardig kandidaat voor de blog van de maand

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

caspervu schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:34:
Ik vind de Blog van mrc4nl over de megapixelrace een waardig kandidaat voor de blog van de maand
Je hebt dit artikel over het hoofd gezien, nomineren voor de maand april kan niet meer/heeft geen nut meer:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - april 2015

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee